Zbieramy intencje modlitewne do św. Ojca Pio i do Padre Matteo – rekolekcje w San Giovanni Rotondo

Szczęść Boże!
Jeżeli taka będzie wola Pana Boga to odwiedzę jako pielgrzym we wrześniu m.in. Świętego Ojca Pio, i Padre Matteo: pomodl-sie-za-wstawiennictwem-o-matteo-da-agnone/
  

Zawiozę chętnie wasze wszystkie intencje, prośby, podziękowania, nawet fotografie. W celu odciążenia prowadzących stronę, proponuję składać intencje tylko na mail wymieniony niżej: ojciec.pio.2016@gmail.com
Intencje przesyłajcie do 15 września 2016 roku

Wzorem lat ubiegłych wszystkie intencje zbiorę w plik, wydrukuję i złożę kopie oddzielnie u Padre Matteo, i oddzielnie u Św. Ojca Pio. Żadnych kosztów dostarczenia intencji oczywiście nie ma. Pozdrawiam Wszystkich; Jezus jest Panem!
Mariusz
P.s. Są jeszcze wolne miejsca

Program rekolekcji w drodze i stacjonarnych w San Giovanni Rotondo

1

2

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

92 odpowiedzi na „Zbieramy intencje modlitewne do św. Ojca Pio i do Padre Matteo – rekolekcje w San Giovanni Rotondo

  1. Ufająca Bogu pisze:

    Za wszystkich wowitowców, Pan Bóg wie, co nosimy w sercach. Także za wszystkich dręczonych i zniewolonych przez złego. Za wszystkich księży egzorcystów. Celowo poruszyłam ten temat, ponieważ od jakiegoś czasu widzę sporo zniewoleń wśród bliskich. Niestety 😦 . Otaczam ich codzienną modlitwą. Czasem i ja mam natrętne myśli i wydaje mi się, że już brakuje mi sił w niektórych aspektach życia. Ufam,ale jak każdy czasem wątpię, że coś się uda.
    Dziękuję, że mamy tak wielkich orędowników!

    • Maria pisze:

      Monika Bajer W intencji o ktora sie modle.Bog Zaplac.🌹
      Agnieszka Stefaniak
      Wladyslaw Gocek
      Wladyslaw Gocek O zdrowie Bog zaplac
      Barbara Boruń
      Barbara Boruń W intencji Panu Bogu wiadomej Bóg zapłać. .
      Łucja Zegarska
      Łucja Zegarska W intencji wiadomej Bogu
      Dorota Janusek
      Dorota Janusek O uzdrowienie s.Estery z ciężkiej choroby .Bóg zapłać.
      Małgorzata Szmaj
      Małgorzata Szmaj o zdrowie za moja chorobę
      Helena Maria
      Helena Maria W intencji Bogu wiadomej.
      Bozena Tatys
      Bozena Tatys blagam w intencji Andrzeja umiera na raka
      Elizabeth Elizabeth
      Elizabeth Elizabeth w intencji Bogu wiadomej… Bóg zapłać
      Małgorzata Drohomirecka
      Małgorzata Drohomirecka O POKÓJ NA ŚWIECIE I WSZYSTKICH KAPŁANÓW
      Alina Pienkowska
      Alina Pienkowska Błagam w intencji Panu Bogu wiadomej ❤
      Grażyna Przyłuska
      Grażyna Przyłuska PROSZE O UZDROWIENIE
      Elżbieta Skalska
      Elżbieta Skalska W intencjach Bogu wiadomych i o pokój na świecie.
      Bożena Bożena
      Bożena Bożena Prosze o błogosławienstwo, potrzebne łaski oraz Dary Ducha Świętego dla mojej rodziny. Bóg zapłać.
      Elfryda Widera
      Elfryda Widera W intencji Bogu wiadomej,za grzeszników
      Marcin Szwaja
      Marcin Szwaja Błagam o zdrowie fizyczne nerwowe
      Maria Koda
      Za wstawiennictwem św. Ojca Pio dziękuję za wszystko i proszę o łaskę uświęcająca w każdym dniu , dla mnie calej rodziny i wszystkich krewnych , przyjaciół i znajomych …. BOG ZAPLAĆI SZCZĘSĆ BOŻE ..

  2. Angelfax pisze:

    Szczesc Boze,

    Juz wiele lat modle sie o dar wiary dla mojego meza. Jestesmy malrzenstwem 11 lat i od samego narzeczenstwa zaczelam sie modlic o dar wiary dla niego. Nie wiem dlaczego Pan mnie jeszcze nie wysluchal ale juz sobie wyobrazam nasze wspolne modlitwy z dziecmi 🙂 bardzo prosze to dodac do intelncji.
    Chwala Panu

    Szczesc Boze

  3. wobroniewiary pisze:

    Jako że w programie jest Monte San Angelo Grota św. Michała, więc prośmy też za wstawiennictwem św. Michała Archanioła

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • Anna pisze:

      +++O dary Ducha ŚW dla wszystkich uczestników ŚDM, o błogosławieństwo Boże dla rodziny, za osoby złorzeczące aby ustały w nienawiści , modlitwa dziekczynna za zdany egzamin córki i za to że dostała się na studia, za wszystkich którzy szukają Boga aby dojrzeli go w drugim człowieku, o dobrą spowiedź.

    • Bogusia pisze:

      Swiety Michale Archaniele ,Tobie oddaje sprawe,ktora obecnie w sercu swoim nosze .-dla Ciebie, jest ona drobnostka,a dla mnie rzecza trudna,dlatego wiem,ze NIE odmowisz mi swojej pomocy i „przepedzisz” Zlego tam ,gdzie jego miejsce.
      Upros u Ojca =Tatusia mojego, dary Ducha Swietego dla mnie i mojej rodziny.
      DZIEKUJE Ci Opiekunie nasz…!!!

    • regina pisze:

      Prosze o modlitwe w intencji dzieci i meza .Panie Boze zmiluje sie nad nami.

  4. gość pisze:

    O łaski dla Jerzego szczególnie o łaskę wiary i uwolnienie z nałogu

  5. MM pisze:

    Post Daniela – w zdrowym ciele, zdrowy duch!
    Człowiek jest jednością duszy i ciała. Tak naucza Kościół i na tym zbudowano kulturę europejską. Ale co to znaczy w codziennym życiu? Jesteśmy ludźmi – mamy duszę i ciało… A skoro tak, to trzeba liczyć się z konsekwencjami tego faktu. Kiedy ciało i duch harmonizują ze sobą, człowiek promienieje zdrowiem. Kiedy natomiast jedno szwankuje – niebawem zaczną się problemy i z drugim.

    Specjalnie opracowany program 10-dniowych rekolekcji jest integralną propozycją połączenia duchowego programu rekolekcyjnego z programem zdrowotnym i żywieniowym opartym na diecie warzywno-owocowej dr Ewy Dąbrowskiej.
    Dieta Daniela, inaczej post Daniela, to rodzaj kontrolowanej półgłodówki. Jej celem jest zainicjowanie tzw. procesu trawienia wewnętrznego, który przyczynia się do oczyszczenia organizmu z toksyn i przywrócenia jego wewnętrznej równowagi. Na czym polega Dieta Daniela i czy jest skuteczna?

    Dieta Daniela, znana także jako post Daniela, to dieta odchudzająca, oczyszczająca, a także lecznicza, która bazuje na wybranych warzywach i owocach. Jest ona inspirowana postacią Daniela – młodzieńca, który dorastał na dworze Nabuchodonozora II. Daniel odmawiał spożywania wina, mięsa i innych królewskich potraw. Jadł tylko jarzyny i pił wodę, dzięki czemu wyrósł na silnego i zdrowego mężczyznę, który dożył 100 lat.

    NAZWA POSTU DANIELA BIERZE SIĘ Z JEDNEJ Z KSIĄG STAREGO TESTAMENTU (DN 1, 12-16)

    „Poddaj sługi twoje dziesięciodniowej próbie: niech nam dają jarzyny do jedzenia i wodę do picia. Wtedy zobaczysz, jak my wyglądamy, a jak wyglądają młodzieńcy jedzący potrawy królewskie i postąpisz ze swoimi sługami według tego, co widziałeś”. Przystał na to żądanie i poddał ich dziesięciodniowej próbie. A po upływie dziesięciu dni wygląd ich był lepszy i zdrowszy niż innych młodzieńców, którzy spożywali potrawy królewskie. Strażnik zabierał więc ich potrawy i wino do picia, a podawał im jarzyny

    http://cam.pallotyni.pl/#post-daniela

  6. pielgrzym Mariusz pisze:

    Pamiętajcie intencje TYLKO na adres mail: ojciec.pio.2016@gmail.com
    Dajmy żyć adminom 🙂

    • Maria z Warszawy pisze:

      ponieważ nie mogę wejść na podanego maila przepraszam, że piszę tutaj intencję :
      Jezu, Maryjo, św. Michale wywiecie najlepiej o co proszę w tej prośbie. Wierzę, że wysłuchacie mnie. Z całego mego serca dziękuję.

  7. MM pisze:

    A jaki koszt takich rekolekcji?
    Pewnie z 3 tysiące….

  8. pielgrzym Mariusz pisze:

    Jest przyzwoicie 1700 zł +50 EUR

  9. Pingback: Zbieramy intencje modlitewne do św. Ojca Pio i do Padre Matteo – rekolekcje z o. Walterem w San Giovanni Rotondo | Serce Jezusa

  10. justyna pisze:

    Proszę o łaskę zjednoczenia rodziny zagrożonej rozwodem i Boże Błogosławieństwo dla Alberta, Aleksandra. Mikołaja i Stasia

  11. wobroniewiary pisze:

    Sporo ostatnio rozmyślam nad tą małą wojną jaka toczy się obecnie między, umownie mówiąc tradycjonalistami i charyzmatykami, którą obserwuję w internetach…Widzę sporo „nieuporządkowania” zarówno po jednej jak i drugiej stronie i kształtuję coraz bardziej swoje zdanie. Ciekawy fragment, zdaję się też w tym temacie, znalazłam w moim ulubionym Świadectwie, wiele mi też swego czasu wyjaśnił pewien ksiądz – syn duchowy autorki Świadectwa, na temat owego „nowego czasu”, który nadchodzi, o którym mówi Pan Jezus.

    „Obecnie tylko droga dziecięcego oddania uchronić może wiele ludzi od agresji szatana, który rozszerza swe panowanie nad światem. Dlatego teraz tą drogę ukazałem ludziom. Dawniej bardziej potrzebne były długotrwałe ćwiczenia ascetyczne. Teraz nie ma na to ani czasu, ani warunków ze strony świata. Trzeba rzucić się w Moje ramiona – a Ja powoli będę przemieniał, chronił i prowadził. Nie ma czasu na własne o wiele wolniejsze wysiłki i ćwiczenia. Każda droga, jaką daję ludzkości, jest na określony czas. Potem daję inną, bardziej odpowiednią.
    Nie trzeba trzymać się kurczowo tego, co było doskonałe kiedyś. Lepiej rozpoznawać znaki czasu i poddawać się Moim aktualnym inspiracjom. Mój Kościół wiele zawinił przez swój schematyzm i konserwatyzm. Często na siłę muszę przełamywać zasiedziałość w starych formach, już mało przydatnych. Nadchodzi nowy czas. To, co dzieje się obecnie z mocy Mojego Ducha, jest zalążkiem. Jest embrionem, który żyje w łonie starych form, i jest mu w nich coraz ciaśniej, bo rośnie. Będzie ból porodu. Ból oczyszczenia i pojawienia się nowego, doskonalszego współżycia ludzkości ze Mną. Wielu przygotowuję do tego i wiele Moich wskazań zostało zapisanych, Mojego Słowa przekazanego światu.”
    (Świadectwo, Alicja Lenczewska)

  12. kasiaJa pisze:

    Prosze o modlitwę za zmarłą wczoraj Agnieszkę, która wybrała życie…
    Była chora na serce, został jej wszczepiony rozrusznik serca. Kiedy dowiedziała się, że jest w ciąży lekarze sugerowali jej aborcję mówiąc, że może ona nie przeżyć. Agnieszka nie chciała nawet słyszeć o tym. Przez całą ciążę czuła się świetnie i jej dzieciątko rozwijało się dobrze. Córeczka przyszła na świat przez cięcie cesarskie. Agnieszka zmarła dwa dni po porodzie.
    Tak żyją święci współczesnych czasów.
    Westchnijcie za nią do Boga… i za jej rodzinę , za malutką kruszynkę – córeczkę…

  13. Pingback: Zbieramy intencje modlitewne do św. Ojca Pio i do Padre Matteo – rekolekcje w San Giovanni Rotondo | W obronie Wiary i Tradycji Katolickiej

  14. Alina pisze:

    Św Ojcze Pio,proszę za Twoim wstawiennictwem o łaskę wiary dla mojego męża.

  15. Renata pisze:

    Bardzo prosze o modlitwe za wstawiennictwem Sw.Ojca Pio za Weronike by mogla wybrac droge swojego zycia zgodnie z Wola Boza

  16. Dorota pisze:

    O uzdrowienie duszy i ciała mojego męża. O nawrócenie zięcia. Dziękuję za wszystkie łaski ❤

  17. Dorota pisze:

    Ojcze proszę Cię o potrzebne łaski dla mojego syna który jest na nowicjacie u franciszkanów. Oddaje Ci go pod twoją opiekę. Pokój i Dobro

  18. stanisława Latecka pisze:

    proszę o łaskę nawrócenia, wiary, spowiedzi, przebaczenia grzechów,zerwania z grzesznym życiem i nałogami dla bliskich

  19. andrzej andrzejczak pisze:

    Święty Ojcze Pio. Błagam o łaskę pracy dla mojego syna Michała. Polecam go Twojej opiece.

  20. Malgorzata pisze:

    Za wstawiennictwem św.o.Pio, św.Michała Arch. i Padre Matteo prosze o błogosławieństwo Boze dla mojego syna Karola przekraczającego próg dorosłości, dla moich córek Diany,Anny i Iwony aby Pan Bóg błogosławił ich rodzinom oraz o łaskę zdrowia dla mojej mamy,mojego męża, łaskę pokory i miłości dla mnie.

  21. Krystyna pisze:

    Za wstawiennictwem św Ojca Pio, proszę o bezpieczeństwo dla córki pracującej w Turcji, o zachowanie pracy, o rodzinę a przede wszystkim o wzrost wiary, o nową głęboką wiarę i wzrost ducha

  22. Teodor pisze:

    O łaskę wytrwania w dobrym i wszelkie pomoc od Ojca Pio w grindowaniu (szlifowaniu) modlitwy różańcowej 🙂 Oraz za mojego tatę o nawrócenie…

  23. Marta pisze:

    Św. Ojcze Pio proszę Cie o łaskę uwolnienia i uzdrowienia oraz założenie rodziny dla Jarosława, o nawrócenie dla Krzysztofa.

  24. Teresa pisze:

    Za wstawiennictwem Sw.Oca Pio . Sw.Michala Archaniola i o.Matteo o nawrocenie Darka ,ktory po 15 latach malzenstwa gnebi zone Adzie i wlasne maloletnie dzieci Oskarka i Marysi,,kosztem kochanki Eli..Kochani Swieci wstawcie sie o uratowanie Sakramentalnego Malzenstwa. Jezu Ufam Tobie

  25. Malgorzata pisze:

    Serdecznie pozdrawiam, blogoslawie Was moi bracia i siostry w Chrystusie Panu i prosze za posrednictwem sw O Pio o laske nawrocenia dla mojego meza Sebastiana i o laski potrzebne do zbawienia mojemu mezowi, moim dzieciom i wszystkim naszym braciom konajacym.

  26. Małgorzata pisze:

    Proszę o modlitwę w intencji mojej rodziny,uwolnienie od złego,klątw i przekleństw zwłaszcza Bogusię,dar nawrócenia do Boga i miłosierdzie dla całej rodziny

  27. Aga pisze:

    O łaskę przebaczenia i uwolnienia i dary ducha świętego dla mamy ,syna,męża i o łaskę miłości oraz wypełnienie woli bożej dla mnie

  28. Danuta pisze:

    Boże Ojcze Wszechmogący dziękuję za wszystkie udzielone mi łaski o zwłaszcza za uzdrowienie z guza za przyczyną O.Pio.Dziś przez tego świętego i przez wstawiennictwo P.Matteo błagam w pokorze o zdrowie duszy i ciała, szczególną opiekę nad moją rodziną,błogosław nas,naszych krewnych,przyjaciół,znajomych i sąsiadów.Błogosław naszą ojczyznę.

  29. grazyna pisze:

    za Michala, Jozefa, Helene, Katarzyne i Grazyne o opieke i blogoslawienstwo i wiare

  30. dzwonek pisze:

    O dobre wychowanie dzieci. Zdrowie dla mamy i taty i miłość w małżeństwie

  31. Beata Bemerburg pisze:

    O zdrowie dla meza, uwolnienie od zlego calej rodziny, o uzdrowinie Gabi, ktora ma raka watroby,
    o Blogoslawinstwo dla siostry, ktora jest w ciazy z siodmym dzieciatkiem i o Dary Ducha Sw. dla nas wszyskich. O nawrocenie … i pokoj dla calego swiata.

  32. karol pisze:

    Za kapłanów, którzy sprzeniewierzyli sie powołaniu Bożemu i za osoby z nimi związane.

  33. Lucyna pisze:

    Św. Ojcze Pio proszę wyproś u Jezusa łaskę wypełnienia się woli Bożej dla całej mojej rodziny
    Św. Michale Archaniele przez Twoje wstawiennictwo proszę o nawrócenie biednych grzeszników ,a szczególnie tych którzy przyszli niszczyć Święta wiarę Katolicką. Ojcze Tatusiu niebieski kocham Cię .Ojcze Ty możesz wszystko niech te serca błądzące doznają radości poznania Ciebie i ukochania.

  34. Joanna pisze:

    Św. Ojcze Pio,
    Pragnę z całego serca za Twoim pośrednictwem podziękować Opatrzności Bożej za dotychczasowe moje życie, za mojego kochanego męża, syna Michała i jego rodzinę, za moją żyjącą 93-letnią mamusię.
    Błagam o dalszą BOŻĄ opiekę i wypełnienie woli BOŻEJ w moim życiu jak i całej mojej rodziny. Ty najdroższy BOŻE wiesz najlepiej, czego tu na ziemi najbardziej potrzebuję.

  35. Asia pisze:

    Przez wstawiennictwo sw.O.Pio prosze Cie Jezu o laske wiary i zdrowia dla Jaroslawa . Dziekuje za wszystko Ci Jezu ,Ty wiesz co dla nas najlepsze

  36. Krzysztof pisze:

    Proszę za Wenancjusza o jego nawrócenie, niech Wszechmocny Dobry Bóg okaże swą łaskę. Proszę Cię Panie dotknij go. Amen
    Bóg zapłać, za zabranie intencji.
    Niech Pan Bóg błogosławi. Amen

  37. Bożena pisze:

    Przez wstawiennictwo o. Pio proszę Cię Boże o nawrócenie i wyleczenie z nałogu alkoholizmu mojego męża Andrzeja, nawrócenie moich dzieci i zdrowie oraz dobry rok szkolny dla syna. Dziękuję za wszystko Matce Bożej i Tobie, Jezu. Błogosław, Panie, naszej ojczyźnie, króluj w niej Chryste. Jezu Ufam Tobie! Proszę w intencji wszystkich próśb tu zamieszczonych, o błogosławieństwo dla wszystkich osób proszących i pielgrzymów. Bóg Zapłać.

  38. an pisze:

    Dobry Ojcze dziękuję za wszystkie łaski jakie w życiu otrzymaliśmy, te łatwe w przyjęciu i te trudniejsze. Przez wstawiennictwo Św o. Pio i Św. Michała Archanioła proszę o kolejne, szczególnie w Bogu wiadomej sprawie oraz o łaskę umacniana, pogłebiania naszej wiary. Proszę również o bogobojnych przywódców dla nas i naszego kraju. Bóg zapłać.

  39. Maria Koda pisze:

    Monika Bajer W intencji o ktora sie modle.Bog Zaplac.🌹
    Agnieszka Stefaniak
    Wladyslaw Gocek
    Wladyslaw Gocek O zdrowie Bog zaplac
    Barbara Boruń
    Barbara Boruń W intencji Panu Bogu wiadomej Bóg zapłać. .
    Łucja Zegarska
    Łucja Zegarska W intencji wiadomej Bogu
    Dorota Janusek
    Dorota Janusek O uzdrowienie s.Estery z ciężkiej choroby .Bóg zapłać.
    Małgorzata Szmaj
    Małgorzata Szmaj o zdrowie za moja chorobę
    Helena Maria
    Helena Maria W intencji Bogu wiadomej.
    Bozena Tatys
    Bozena Tatys blagam w intencji Andrzeja umiera na raka
    Elizabeth Elizabeth
    Elizabeth Elizabeth w intencji Bogu wiadomej… Bóg zapłać
    Małgorzata Drohomirecka
    Małgorzata Drohomirecka O POKÓJ NA ŚWIECIE I WSZYSTKICH KAPŁANÓW
    Alina Pienkowska
    Alina Pienkowska Błagam w intencji Panu Bogu wiadomej ❤
    Grażyna Przyłuska
    Grażyna Przyłuska PROSZE O UZDROWIENIE
    Elżbieta Skalska
    Elżbieta Skalska W intencjach Bogu wiadomych i o pokój na świecie.
    Bożena Bożena
    Bożena Bożena Prosze o błogosławienstwo, potrzebne łaski oraz Dary Ducha Świętego dla mojej rodziny. Bóg zapłać.
    Elfryda Widera
    Elfryda Widera W intencji Bogu wiadomej,za grzeszników
    Marcin Szwaja
    Marcin Szwaja Błagam o zdrowie fizyczne nerwowe
    Maria Koda
    Za wstawiennictwem św. Ojca Pio dziękuję za wszystko i proszę o łaskę uświęcająca w każdym dniu , dla mnie calej rodziny i wszystkich krewnych , przyjaciół i znajomych …. BOG ZAPLAĆI SZCZĘSĆ BOŻE ..

  40. Elżbieta pisze:

    Proszę o nawrócenie męża ,córki i zięcia o wyzwolenie syna Marcina ołaski dla mnie abym była wierna Bogu. Dziękuję.

  41. Gg pisze:

    Św Ojcze Pio błagam o łaskę zdrowia dla mojej mamy. Błagam o cierpliwość dla mojej siostry i jej całej rodziny bo mieszka z mama która jest w swojej chorobie uciążliwa. Błagam żeby mnie dzieci przestali pić alkohol bo to rujnuje ich zdrowie i relacje z bliskimi. Błagam o powrót do wiary dla moich synów. O pracę dla Igi po urlopie macierzyńskim. Miej w opiece Pati. No i moja ukochana wnusie Glorie. Cudownego aniołka. Wysłuchaj próśb wd z sypkich tych osób którzy pojawili się na drodze mojego życia. Są to cudowni ludzie. Tego Pana co podjal sie zawiwsc Intencje Do Ojca Pio. No i mnie sama. Choruję na tarczyce i nadciśnienie. Miej nie w swej opiece. Dziękuję za ogrom łask które otrzymałam. Za twoim wstawiennictwem mama została wyleczona z sepsy a ja nie mam raka. Guzy okazały się nie rakowe. Kocham Cię.

  42. Magdalena pisze:

    W intencji łaski wyleczenia mnie z tocznia i obrzęku ciała o wszystkie łaski potrzebne dla mnie i mojej rodziny.o uwolnienie od alkoholizmu teściów i zdrowie i błogosławieństwo dla moich dzieci by zawsze szły droga Naszego Pana.

  43. Ewa pisze:

    Proszę o łaskę pracy i uzdrowienia kręgosłupa.

  44. Maggie pisze:

    O zdrowie duszy i ciała i szczęście oraz szczęśliwy poród dla Zuzanny i jej dzieciny i aby wszystko w jej życiu było zgodne z Przykazaniami i Wolą Bożą.

  45. Danuta pisze:

    Proszę o szczęśliwą operację mojego syna Grzesia.

  46. Katarzyna pisze:

    Błagam o nawrócenie synów Sebastiana i Patryka bo żyją w nieczystości.O wstawiennictwo za całą moją rodzinę .I możność powrotu do Ojczyzny z całą rodziną.O zdrowie dla męża i siebie.I o dobre relacje z rodzicami

  47. Gg pisze:

    Ojcze Pio proszę opiekuje się tym dzieciakiem które przyszło na świat a jego mama Agnieszka zmarła po porodzie. Bóg tak chciał. Miał i ma swój plan. Zastąp mu matkę żeby wychowywało się w miłości. Bóg zapłać.

  48. pielgrzym Mariusz pisze:

    Szczęść Boże intencje w/w dopisałem jadą na pielgrzymkę. Marana Tha

  49. Gg pisze:

    Boże miej w opiece wszystkich którzy jadą na pielgrzymkę. Bóg zapłać.

  50. Gg pisze:

    Ojcze Pio odszukaj moje prośby które zawiózł pielgrzym. Dobry człowiek który tylu ludziom dał nadzieje ze że Ojciec Pio zniesie te prośby przed oblicze Boga i wyprosi potrzebne nam łaski. Bóg zapłać

  51. Gg pisze:

    Ojcze Pio proszę spełn moje marzenie które zawiózł pielgrzym Mariusz. Dziękuję panu ze dal mi pan nadzieje że Ojciec Pio pochyli się nad moimi intencjami. Dziś pielgrzymi wracają. Jezu prowadź ich bezpieczna drogą do domu. Dziękuję.

  52. Gg pisze:

    Ojcze Pio błagam wypros u ojca niebieskiego żeby leki które mama zacznie brać od dzisiaj były skuteczne. Błagam.

    • Maggie pisze:

      @Gg: czy możesz podchodząc do mamy, POMYŚLEĆ coś w rodzaju: precz szatanie, który gnębisz moją mamę i naszą rodzinę! Jezus jest Panem! Panie Jezu Chryste, Ty wiesz co nam potrzebne, błagam zajmij się Ty Panie tym wszystkim i niech będziemy wiernymi i miłymi Tobie i tylko Tobie. Króluj nam Chryste, w naszych sercach, umysłach w naszym życiu, gdziekolwiek jesteśmy i cokolwiek robimy: króluj nam Chryste. Niech pokój i miłość zapanuje w tym domu (w naszym domu), w mamy domu.

      Mamie zaś błogosław, głośno w stylu: niech Cię mamo Jezus Chrystus obdarzy zdrowiem i radością i pogodą ducha, pokojem Bożym i miłoscią, abyś czula, że ciebie kochamy i że również Chrystus kocha Ciebie i bądź zdrowa i silna Chrystusem. Kocham cię mamo. Bez względu na to jaka jej reakcja, wracaj do tego typu błogosławieństwa i nie daj się ponieść nerwom lub rozpaczy.

      W CICHOŚCI serca zawsze: Kiedy mama złorzeczy i przeklina np Zbyszka, to też w duchu tak od serca: precz szatanie!, który jesteś powodem nienawiści w ustach mojej mamy, precz! wynoś się pod Krzyż i marsz do piekła!… Jezus jest Panem!, więc marsz, precz! pod Krzyż i precz do piekła! Aniele Stróżu ratuj! Jezu, pomóż! Jezu, który pokonałeś piekło i śmierć, pokonaj tą nienawiść, ktora weszła w nasz dom i w usta mamy. Jezu Chryste, Najświętsza Mateczko-Niepokalana, święty Józefie pomóżcie, niech w naszej rodzinie zapanuje pokój i miłość, kocham Was, ufam Wam, ratujcie nas, ratujcie dusze.

      Odmawiaj egzorcyzm Piusa XIII, do św.Michała i to jak najczęściej (ostatnio jest na początku każdego nowego tematu dnia, z możliwością prośby do omodlenia). Jeżeli ktokolwiek się złości, w Twej obecności, albo się sama denerwujesz, to w cichości ducha, zamiast odpowiadać czy prowadzić dysputę, odmawiaj też ten egzorcyzm. Niech ktoś gada, a Ty w cichości ducha ten egzorcyzm i dajesz sobie równocześnie szansę aby obronić siebie przed gniewną reakcją na gniew … by odpowiedzieć/zareagować z godnością dziecka Bożego.

      Twoja siostra i Zbyszek niech też odmawiają ten egzorcyzm we własnej (!) i mamy intencji – warto nauczyć się na pamięć i serdecznie odmawiać (ich i każdego, zło też atakuje, bo to normalne, tam gdzie słyszy się różne i to gniewne słowa czy oskarżenia, zwłaszcza jeśli krzywdzące).
      Mama jest dobrą osobą ale dręczoną, a do tego chorych i słabych … zły: łatwo podchodzi różnymi omanami. Myślę, że mama nie zdaje sobie w pełni sprawy, z wypowiedzianych słów, kiedy wybucha, bo jest chora – a do tego z wiekiem człowiek i jego pozycja się zmienia, kiedy niedołężnieje.
      Gniew jaki (!) budzi się w siostrze i Zbyszku, ma to samo źródło – bo od Boga TYLKO miłość i zgoda pochodzi.

      Można chronić się, przywołując Anioła Stroża swego i tej drugiej osoby aby razem zadziałały.

      Dziś wszędzie się rozpisuję, bo zauważyłam, że podana wyżej metoda zaczęła się sprawdzać i przynosi pokoj i spokój.
      Widzę też „pierwsze jaskółki” w pewnej intecji, w której złożyłam ofiarę na 10 Mszy Św – „tylko” zbiorowych, ale Pana Boga nic nie ogranicza, więc również i ilość intencji, a Msza Św. JEST Mszą Świętą.
      Niech Matka Najświętsza ma Ciebie – i bliskich Twemu sercu, w Swej Pieczy.

      Jezus jest Panem!

      • wobroniewiary pisze:

        NIE!
        Nie można odganiać złego od innej osoby, tylko od siebie!
        To zadanie dla kapłana!

      • Maggie pisze:

        Tylko kapłan może odprawiać egzorcyzmy, ale my możemy oslaniać siebie a potem naszych bliskich modlitwą.

        • Maggie pisze:

          Nie myślałam, że taki sposób modlitwy za bardzo (!) bliskich zakrawa na egzorcyzm, bo łączy się z poleceniem Jezusowi i Maryji.

        • wobroniewiary pisze:

          W stosunku do bliskich mówi się „Panie Jezu uwolnij ich” i zwraca się do Pana Jezusa a nie do wroga zbawienia – rozumiesz 🙂

        • Maggie pisze:

          Tak, widzę różnicę, ale Mszę albo Msze św, chyba (?), można zamówić z intencją polecającą Jezusowi (!) osoby z ich problemami (z których one same nie zdają sobie sprawy), bo wówczas to kapłan i Jezus działają – mam na myśli taką intencję, która nie jest w sumie egzorcyzmem, ale prośbą o odmianę i o zbliżenia się do Jezusa przez osobę/y z intencji mszalnej.

        • wobroniewiary pisze:

          Oczywiście, że tak 🙂

        • Maggie pisze:

          @Wobroniewiary: To może lepiej (?!) wykasować to co napisałam do @Gg o 22:41, aby nie zrozumiała tego, że mówię aby odprawiała egzorcyzm, bo myślałam o czym innym: o modlitwie z poleceniem Jezusowi w każdej chwili, przy każdym słowie, a jednak jest różnica … oraz to niebezpieczne i nierozważne w pewnych momentach.

  53. m-gosia pisze:

    Ewa witaj.

  54. Gg pisze:

    Dziękuję wszystkim którzy mnie wspierają ale widzę że Bóg ma inny plan. Robimy wszystko żeby pomóc mamie. Lekarz dal leki na sen. Po nich mama dziś spala . Obudziła się rano i powiedziała że nie będzie ich brała bo jak śpi to nie wie co się w nocy dzieje. To chore co mówi. Nie rozumiem tego. Proszę Boga żeby brała te leki ale Bóg nie słyszy i mama robi to co karze jej diabeł. Nie ma na to wytłumaczenia. Boże rób co chcesz o nic nie proszę rób co chcesz.

  55. Gg pisze:

    Ojcze Pio powiedziałam dziś mojej mamie że może ksiądz pomoże rozwiązać ten problem ale mama powiedziała że to my mamy rozwiązać ten problem. Powiedz mi Ojcze Pio jak można z kieszeni , z piwnicy przez ściany w dzień i w nocy czy śpi czy pracuje czy jest w domu czy nie czy 1000 km sterować urządzeniami które puszczają zimne powietrze . To chore. Ten kto tego nie doświadczył nie wie jak karzą zrobić Ci coś co nie istnieje. Ja i siostra jesteśmy u kresu wytrzymałości. Wiem że nikt mi nie pomoże tyle tylko że z siebie to wrzucę.

    • Maggie pisze:

      @Gg: cierpienie ofiarujcie ze siostrą Bogu i nie dajcie wyprowadzić się z równowagi, bo to dla Was WIELKA próba/doświadczenie. Nie dajcie się sprowokować aby was ogarnęła złość. Możecie zwracać się sercem (każda z osobna) do własnego Anioła Stróża oraz Jezusa i Maryji, prosząc o pomoc byście same nie ulegały złości we frustracyjnej sytuacji. Tak to wielka walka i wielkie cierpienie.

      Chora ale dręczona obsesyjnie przez rogatego (a NIE Zbyszka) Mama, musi się z tego wyspowiadać.. jeśli powie, że jakaś osoba powoduje weń nienawiść i przeklinanie, ksiądz da jej radę/pouczenie … może (?) zada jako pokutę, modlitwę za tą osobę i to będzie początek kuracji by opanowywała gniew – w konfesjonale jest Chrystus, więc dlatego spowiedź jest tak ważana…
      Cokolwiek nas spotyka, nie wolno żywić nienawiści do bliźnich, zwłaszcza najbliższych – Ty wiesz o tym, ale chora nie zdaje sobie sprawy, a do tego nienawiść, którą szarżuje rogaty, zaślepia.

      Porozmawiaj sama na ten temat tej sytuacji z księdzem. Może spróbujcie (na spółkę ze siostrą) zamówić 10 zbiorowych Mszy Św. (jak X Przykazań) w Bogu znanej intencji, a będzie nią intencja: zdrowia duszy i ciała (dla mamy) i dla wszystkich o Dary Ducha Świętego oraz pokój i miłość w rodzinie … bo to wesprze Was i całą Waszą rodzinę. Zapytaj teź księdza czy to dobry pomysł.

      Niech św.Archanioł Michał broni i osłania waszą rodzinę.
      Jezus jest Panem!

    • Gg pisze:

      Dziękuję. Tak to jest to. Mama od kwietnia bierze leki ale poprawa znikoma może nie ma tak częstych ataków złości ale te urojenia to bardziej wymyśla i karze wyłączyć urządzenie których tak naprawdę nie ma. To jest straszne. Mama ma 88 lat. Samej zostawić nie można bo siły nie ma np palić w centralnym ogrzewaniu ale wzrok słuch pamięć dobra. To jest mama i trzeba pomóc ale agresją słowna życzenia śmierci dla szwagra bo to jego obwinia jest straszna. No cóż trzeba żyć. Smutne to nasze życie. Moje i siostry całej rodziny bo mieszkają z mama. Bóg zapłać

      • eska pisze:

        Gg, módl się przez wstawiennictwo św. Ludwiki de Marillac (czyt. de mariak) – ona miała takiego męża, więc zrozumie.
        Polecam także pomoc świętej Dymfny: http://sanctus.com.pl/szczegoly/8545/modlmy_sie
        Mogę przesłać mailowo zeskanowaną tą książeczkę.
        Codziennie modlę się w intencji osób z tym problemem oraz ich rodzin, a więc także i za was.

        • eska pisze:

          Jeszcze jedno – naprawdę wiele pomocy można otrzymać w tej sprawie dzięki koronce do krwawych łez Matki Bożej – z uwagi na silnie oddziałujące tam duchowe zło. Te urojenia i szykany mają właśnie takie źródło – jeśli się dobrze przyjrzeć, to one są na swój sposób inteligentne: potrafią ukłuć dokładnie tak, żeby wyrządzić najwięcej szkód. Z chirurgiczną precyzją. To nie przypadek.
          http://www.duchprawdy.com/koronka_do_krwawych_lez_matki_bozej.htm

  56. Gg pisze:

    Dziękuję za tę koronkę. Jest w niej jakaś siła że chce się odmawiać. Bóg zapłać. Niech panią Bóg ma w swej opiece. Spokojnej nocy. Mój adres rakiel 123@poczta.onet.pl

  57. Marysia pisze:

    Proszę o modlitwę mnie moja rodzinę, za sąd i cały zespół sędziowskie. Za adwokatów i prokuratura. Za geodetow i policję. Za wójta i urząd gminy ,za starostwo powiatowe i urzędników. Za świadków i strony. Za wszystkich ludzi dobrej woli, o pomoc w szybkim czasie zakończenia spraw sądowych.

  58. Maria pisze:

    Za mnie i moich bliskich.
    Za sąsiadów mi życzliwych i ludzi dobrej woli.
    Za koleżanki i moich sympatii z mojej młodości ,żeby mi wierni byli.
    O zamieszkanie w krótkim czasie na stałe w moim domu rodzinnym ,córki Elżbiety z rodziną i uczeszcanie wnuczki Aleksandry do tamtejszej szkoły.
    O bezpieczeństwo i spokój dla nich.

Skomentuj

