Adoracja i modlitwa o uwolnienie z o. Józefem Witko z Chicago – modlitwa leżenia krzyżem przed Najświętszym Sakramentem

Modlitwa uniżenia –
modlitwa leżenia krzyżem przed Najświętszym Sakramentem

Modlitwa uniżenia

uniżenie 2

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Modlitwa i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „Adoracja i modlitwa o uwolnienie z o. Józefem Witko z Chicago – modlitwa leżenia krzyżem przed Najświętszym Sakramentem

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    mądry i pożyteczny wywiad z ks. Tomaszem Ludwickim, który pisze:

    Do tej rozmowy przygotowywałem się kilka miesięcy, a w celu zrealizowania nagrania przeleciałem samolotem pół Ameryki… Z o. Józefem Witko OFM rozmawiałem o sprawach nurtujących wiele osób modlących się o uzdrowienie. Zadałem m.in. następujące pytania: czy wolą Bożą jest choroba? Jak modlić się o uzdrowienie? Dlaczego dziś Pan Jezus nie uzdrowią wszystkich? Zapraszam do zapoznania się z tą długą (wyszło aż 70 minut), ale mam nadzieję, że bardzo pożyteczną rozmową.

  3. ja pisze:

    Przepiękna modlitwa, dziś w nocy również i ja położyłam się krzyżem i modliłam modlitwą uniżenia razem z O. Witko i z innymi. Wiem, że przez tę modlitwę będą się działy wielkie cuda w naszym życiu.
    Bogu niech będą dzięki za ojca Józefa Witko.
    Niech będzie uwielbione Święte Imię Jezusa i Przenajświętszy Sakrament.
    Teraz i zawsze. I na wieki wieków. Amen!

  4. wobroniewiary pisze:

    Nowenna do ŚW. CHARBELA – DZIEŃ IX
    Święty Ojcze Charbelu, zbliżam się do końca nowenny. Moje serce żywi się modlitwą do Ciebie. Mam wielką nadzieję, że otrzymam od Jezusa łaskę, o którą prosiłem/łam za Twoim pośrednictwem. Żałuję i obiecuję nigdy więcej nie popaść w grzech. Proszę spełnij mą prośbę (wymienić prośbę).
    Święty Charbelu ukoronowany Glorią wstaw się za mną.

    Panie, Ty słuchałeś modlitw Świętego Charbela i udzieliłeś Mu łaski jedności z Tobą, miej nade mną miłosierdzie w chwili rozpaczy.

    Ocal mnie od zła, którego nie jestem w stanie dźwigać.
    Tobie chwała i wdzięczność na wieki wieków. Amen.

    Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu….

  5. wobroniewiary pisze:

    Dziś wspomnienie św. Brygidy Szwedzkiej
    Św. Brygida Szwedzka:
    “Dlatego wiedz, że zanim nadejdzie Antychryst, niejednym ludom otworzą się wrota wiary. Następnie chrześcijanie rozmiłowani w herezjach, i niegodziwcy depczący duchowieństwo i sprawiedliwość, będą ewidentnym znakiem, że wnet nadejdzie antychryst”.
    Księga VI Objawienia Niebieskiego , rozdz 67, punkt 12

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2016/02/03/sw-brygida-zanim-nadejdzie-antychryst-pojawia-sie-chrzescijanie-rozmilowani-w-herezjach/

    • Święta Brygida Szwedzka, zakonnica, patronka Europy

      Brygida urodziła się w 1303 r. na zamku w Finstad koło Uppsali. Jej rodzina była spokrewniona z dynastią królewską w Szwecji. Rodzina ta była bardzo religijna. Ojciec co tydzień przystępował do sakramentów pokuty i Eucharystii. Odbył także podróż do Hiszpanii na grób św. Jakuba w Compostelli.
      Według żywotów Brygida miała od dziecka cieszyć się oznakami szczególnej przyjaźni Pana Jezusa. Kiedy miała 7 lat, ukazała się jej Najświętsza Maryja Panna i złożyła na jej głowie tajemniczą koronę. Trzy lata później zjawił się jej Chrystus na krzyżu. Na widok męki Pana Jezusa Brygida miała zawołać: „O, mój kochany Panie! Kto Ci to zrobił? Nie chcę niczego, jak tylko miłować Ciebie!”

      https://ewangeliadlanas.wordpress.com/2016/07/23/23-lipca-wspominamy-swieta-brygide-szwedzka-zakonnice-patronke-europy-2/

    • Anna pisze:

      Proroctwo i objawienia św. Brygidy Szwedzkiej

      Księga Pierwsza – Rozdział 1
      Jam jest Stworzyciel Nieba i ziemi, Jeden w Bóstwie z Ojcem i z Duchem Świętym. Ja jestem, który do Proroków i Patriarchów mówiłem i którego oni oczekiwali. Dla których pragnienia, według obietnicy mojej, wziąłem Ciało bez grzechu i pożądliwości, wstępując do wnętrzności Panieńskich jak słońce świecące przez kryształ najczystszy; a jako słońce szkło przenikając, żadnej zmazy w nim nie czyni ani obraża, tak i Dziewictwo Panny w przyjęciu Człowieczeństwa mego jest nienaruszone.

      Ja bowiem tak się z ciałem zjednoczyłem, abym Bóstwa nie odłączał. I nie byłem mniejszy w Bóstwie z Ojcem i Duchem Świętym, wszystkim rządząc i wszystko napełniając, choć w Łonie Dziewiczym przebywałem, z Człowieczeństwem. Bo jako jasność nie może być nigdy oddzielona od ognia, tak Bóstwo moje nigdy od Człowieczeństwa nie jest oddzielone, ani nawet przy śmierci. Potem chciałem, aby Ciało moje od grzechu najczystsze za grzechy świata od stóp aż do wierzchu głowy było poszarpane i na Krzyżu przybite. To Ciało co dzień na Ołtarzu jest ofiarowane, aby tym więcej mnie człowiek miłował i dobrodziejstwa moje częściej rozpamiętywał

    • Anna pisze:

      [Objawienia Świętej Brygidy Szwedzkiej, Księga Pierwsza – Rozdział 1]

      Ale teraz we wszystkim jestem zapomniany, zaniedbany i wzgardzony, i jako Król z własnego Królestwa wygnany, a na to miejsce łotr najgorszy jest obrany i uczczony. A na koniec chciałem mieć swoje Królestwo w człowieku i nad nim według prawa miałem być Królem i Panem, bom go stworzył i odkupił. Lecz teraz wiarę, którą mi na Chrzcie obiecał, złamał, a ustawami moimi i Prawem, które mu podałem, wzgardził. Kocha się w woli własnej, a mnie słuchać pogardza. Nadto i najgorszego łotra, czarta, nade mnie przedkłada i jemu wiarę swoją daje, który prawdziwie łotrem jest, bo duszę człowieka, którą Krwią moją odkupiłem, przez złe poduszczenie i fałszywe obietnice do siebie porywa.

      A nie dlatego ją chwyta, jakoby był potężniejszy nade mną, bo jestem tak mocny, że wszystko mogę jednym słowem. Tak sprawiedliwy też jestem, że nic przeciwko sprawiedliwości nie uczynię, choćby mnie i wszyscy Święci prosili. Ale ponieważ człowiek wolnym rozumem jest obdarzony, dobrowolnie gardząc moim Przykazaniem, czartowi przyzwala. Dlatego słuszna to rzecz, aby człowiek na sobie doznał jego tyraństwa. Bo i sam czart dobry przeze mnie został stworzony, ale przez swą złą wolę upadłszy, jako sługa mój jest na pomstę złych ludzi.

      [Objawienia Świętej Brygidy Szwedzkiej, Księga Pierwsza – Rozdział 1]

      Ale chociaż teraz tak wzgardzony jestem, jednak tak miłosierny, że którzykolwiek miłosierdzia by mego prosili z pokorą, odpuszczę im, czego się dopuścili i od niezbożnego łotra ich wybawię. A którzy zaś w pogardzie mojej trwać będą, pokażę nad nimi moją sprawiedliwość tak, że słysząc będą drżeć, a którzy doznają, mówić będą: ‘Biada nam, żeśmy kiedy Pana Majestatu do gniewu przywiedli’.

      Ty tedy, Córko moja, którą ja obrałem sobie, do której Duchem moim mówię, miłuj mnie całym sercem, nie jak rodzice córkę albo syna, ale więcej niż co najmilszego na świecie. Bo ja, który cię stworzyłem, członkowi żadnemu nie przepuściłem na mękę dla ciebie. I jeszcze tak miłuję duszę twoją, że drugi raz, gdyby można, dałbym się ukrzyżować. Naśladujże pokorę moją, albowiem ja Król chwały i Aniołów, podło odziany byłem, do słupa nago przywiązany, wszystkie zelżywości i pośmiewiska ponosiłem w uszach moich. Przełóżże wolę moją nad wolę twoją. Albowiem Matka moja, a Pani twoja, od początku aż do końca nigdy nic innego nie chciała, tylko co się woli mojej podobało. Jeśli to uczynisz, wtedy serce twoje będzie w Sercu moim i rozżarzy się miłością moją. A jak suche drzewo od ognia łatwo się zapala, tak dusza twoja będzie zapalona i napełniona ode mnie, i ja będę w tobie, a tak wszystkie rzeczy doczesne staną się tobie gorzkimi i wszelka rozkosz cielesna stanie się tobie trucizną. Odpoczniesz na ramieniu Bóstwa mego, gdzie nie masz żadnej rozkoszy cielesnej, ale wesele i radość duchowa, którymi ucieszona dusza od wewnątrz i na wierzchu pełna jest radości i wesela, i nic innego nie myśli ani pragnie, jak tylko radości które ma. Miłujże tedy mnie, Boga samego, a wszystko otrzymasz, czego pragniesz i będziesz w tym obfitowała. I czyż nie napisano, że olej u wdowy nie ustał, aż Pan Bóg dał deszcz na ziemi według słowa proroka? Ja jestem prawdziwy Prorok, jeśli słowom moim wierzyć będziesz i je wypełnisz, olej i wesele, i radość nigdy ci nie ustaną aż na wieki.”

  6. wobroniewiary pisze:

    A tu ŚDM w Lublinie -transmisja on-line – jest tam moja córcia z naszą katechetką i jej synkiem (moją sąsiadką) ❤

    https://www.facebook.com/sdmlublin/app/190322544333196/

  7. Anna pisze:

    Papież w środę w Polsce. Spotka się z Andrzejem Dudą
    W środę do Polski przybędzie Ojciec Święty Franciszek, który weźmie udział w Światowych Dniach Młodzieży. Na lotnisku im. Jana Pawła II w Krakowie-Balicach Papieża powita Prezydent RP Andrzej Duda wraz z pierwszą damą.

    „Prezydent Rzeczypospolitej przywita Głowę Kościoła – Ojca Świętego i będzie uczestniczył razem z Papieżem w wielu punktach jego wizyty w Polsce, począwszy od powitania na Krakowskich Balicach. Później odbędzie się spotkanie na Wawelu, które będzie miało aspekt państwowy. Zostaną odegrane hymny, nastąpi przywitanie Ojca Świętego, a także wystąpienia zarówno Prezydenta, jak i Papieża Franciszka oraz rozmowa w cztery oczy pomiędzy Ojcem św. a panem prezydentem” – powiedziała „Radiu Maryja” Małgorzata Sadurska, szefowa kancelarii prezydenta.

    W czwartek na Jasnej Górze Prezydent Andrzej Duda weźmie udział we Mszy św. dziękczynnej za 1050 lat Chrztu Polski. Eucharystii przewodniczyć będzie Ojciec św.

    Papież opuści Polskę w niedzielę 31. lipca.

  8. wobroniewiary pisze:

    Teraz na Jasnej Górze trwa nocna Msza św. w intencji Papieża Franciszka

Skomentuj

