Orędzie Matki Bożej dla Mirjany z 2 .08.2016 w Medziugorje

seven-months-gospa„Drogie dzieci, przychodzę do was, pomiędzy was, aby zmartwienia, które mi powierzacie, oddać mojemu Synowi. Oręduję za wami u Niego, dla waszego dobra. Wiem, że każdy z was ma swoje zmartwienia, swoje doświadczenia. Dlatego wzywam was po matczynemu, przychodźcie do stołu Mojego Syna. On dla was łamie chleb. Daje wam siebie, daje wam nadzieję. Od was żąda więcej wiary, nadziei i pogody ducha. Żąda, byście prowadzili wewnętrzną walkę z egoizmem, osądami i ludzkimi słabościami. Toteż jako Matka mówię wam: módlcie się, gdyż to modlitwa daje wam moc do prowadzenia walki wewnętrznej.  Mój Syn, gdy był mały często mówił mi, że wielu będzie mnie kochać i nazywać swoją Matką. Ja, tutaj, pośród was, czuję waszą miłość, dziękuję wam. W tej  miłości proszę mojego Syna, aby nikt z was, moje dzieci, nie powrócił do domu takim samym, jakim tu przybył, lecz byście zabrali ze sobą jak najwięcej nadziei, miłosierdzia i miłości, byście byli moimi apostołami miłości, którzy swoim życiem zaświadczą, że Ojciec Niebieski jest źródłem życia, a nie śmierci. Drogie dzieci, ponownie proszę was po matczynemu; módlcie się za wybrańców mojego Syna, za ich błogosławione ręce, za swoich pasterzy, aby mogli głosić mojego Syna z jak największą miłością i w ten sposób  sprawiać nawrócenia. Dziękuję wam.”
Źródło: medziugorje.blogspot

Ten wpis został opublikowany w kategorii Medziugorje, Orędzia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

30 odpowiedzi na „Orędzie Matki Bożej dla Mirjany z 2 .08.2016 w Medziugorje

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    Papież Franciszek o śmierci kard. Macharskiego

    „Pozostał świadkiem zawierzenia dobroci i miłosierdziu Boga” – napisał Ojciec Święty.

    Do Drogiego Brata
    Kardynała Stanisława Dziwisza
    Arcybiskupa Metropolity Krakowskiego
    Kraków

    Z żalem przyjąłem wiadomość o śmierci Kardynała Franciszka Macharskiego, emerytowanego Arcybiskupa Krakowskiego. Jednoczę się z Tobą, Drogi Bracie, z duchowieństwem i wiernymi Kościoła w Polsce w modlitwie dziękczynienia za życie i pasterski trud tego zasłużonego Sługi Ewangelii.

    Iesu, in te confido! – Jezu, ufam Tobie! – to biskupie zawołanie było dewizą jego życia i pasterskiej posługi. Dziś, w Jubileuszowym Roku Miłosierdzia, stało się wymownym zawołaniem ogłaszającym wypełnienie dzieła, jakie powierzył mu Pan już w akcie chrztu, wprowadzając do grona naznaczonych Jego odkupieńczą Krwią, a potem wraz z darem kapłaństwa, gdy posyłał go z zadaniem uświęcania ludu słowem i łaską sakramentów. Pełnił tę posługę z oddaniem jako duszpasterz, profesor, rektor Seminarium Duchownego, do dnia, w którym Pan polecił mu podjąć spuściznę św. Stanisława i swego bezpośredniego poprzednika Karola Wojtyły, dziś św. Jana Pawła II, na stolicy biskupiej w Krakowie. Z ufnością w Boże miłosierdzie prowadził to dzieło jako ojciec kapłanów i wiernych powierzonych jego pieczy. Przewodził Kościołowi w Krakowie w niełatwych czasach politycznych i społecznych przemian, z mądrością, ze zdrowym dystansem do rzeczywistości, dbając o poszanowanie godności każdego człowieka, o dobro wspólnoty Kościoła, a zwłaszcza o zachowanie żywej wiary w sercach ludzi.

    W tym ostatnim etapie życia był bardzo doświadczony cierpieniem, które znosił z pogodą ducha. Również w tym doświadczeniu pozostał świadkiem zawierzenia dobroci i miłosierdziu Boga. Takim pozostanie w mojej pamięci i modlitwie. Niech Pan przyjmie go do swojej chwały!

    Tobie, Czcigodny Bracie, polskim Kardynałom i Biskupom, Rodzinie Zmarłego i wszystkim Polakom z serca błogosławię: w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego.

    Watykan, 2 sierpnia 2016 r.
    Franciszek
    http://krakow.gosc.pl/doc/3351471.Papiez-o-smierci-kard-Macharskiego

  3. wobroniewiary pisze:

    W spamie mamy „prawdziwą” wróżkę od horoskopów. Kobieta zniewolona a może i opętana…. Skąd wiem, że wróżka? z jej profilu na fb.
    Ot do czego prowadzą horoskopy….
    Początek spamu, ile w nim czarnej złości na bł. ks. Jerzego…:
    “zło zwyciężaj dobrem”—NIE !!! NIE!!! NIE…!!! …tam gdzie zwycięsca tam ofiara…”

    Otoczmy tę osobę modlitwą….

  4. janusznestor pisze:

    W odpowiedzi Królowej Matce dokonamy Intronizacji Pana Jezusa KRÓLA POLSKI 5 sierpnia 2016 roku. Wszystkie informacje zamieszczamy na stronie: https://web.facebook.com/sejmslaski.sejmikiziemskie/
    Z Panem Bogiem w Odnowionej Polsce: Janusz

  5. Czester pisze:

    +++ we wszystkich intencjach

  6. Sylwia pisze:

    Panie Boże proszę Cię o pomoc w pewnej sprawie, może dla kogoś banalnej ale dla mnie potrzebnej, a mianowicie o to by udało nam się wyjechać na wakacje choć na parę dni. Bardzo tego potrzebuję, by zapomnieć choć na chwilę o trudzie codziennego życia. By się zregenerować po stresujących dla mnie sytuacjach. Panie Boże ty wszystko wiesz i rozumiesz, ty wiesz że nam odpoczynek jest potrzebny.
    Zatem proszę o modlitwę i ja pamiętam o Was.

  7. Kamuc73 pisze:

    Kochani, prosze o modlitwe za mnie i moja rodzine by za tydzien szczesliwie dotrzec do Fatimy.Bylo wiele problemow i zmartwien,zly sieje klotnie miedzy nami bysmy tam w takich nastrojach pojechali,tym bardziej ze jade tam z dziecmi ktore od jakiegos czasu sa daleko od Boga 😦 otocze Was wszystkich 13.08 modlitwa u Naszej Mamy:-)

  8. Emilia pisze:

    Dołączam do modlitwy we wskazanych intencjach.
    Proszę o modlitwę za moją kuzynkę i jej partnera. Nie chcą wziąć ślubu i nie zamierzają ochrzcić syna. Uważają, że Bóg nie jest ich potrzebny. Panie Jezu Ty się tym zajmij, bo my nie wiemy jak.

  9. Kasia.Rita pisze:

    http://reginapacis.pl/index.php/home/item/380-po-brzegach-kosciol-mb-pocieszenia-w-krakowie.html
    tABERNAKULUM TAKIE WIELKIE JA SZAFA 3 -DRZWIOWA . DO ADORACJI DO 21. 08.

Skomentuj

