Alicja Lenczewska – rady duchowe przydatne każdemu z nas w dążeniu do życia świętego i doskonałego, tzn. ukrytego w Bogu

Od dziś każdego dnia będzie drukowana jedna rada duchowa – fragment Świadectwa Alicji Lenczewskiej, które będą przydatne każdemu z nas w dążeniu do życia świętego i doskonałego, tzn. ukrytego w Bogu – rady te zostały przygotowane przez kapłana katolickiego, każdy może je sobie drukować czy zapisywać, korzystać z nich i żyć nimi

Lenczewska_Swiadectwo-723x347_c

Wystarczy kliknąć tutaj lub na zakładkę u góry strony (I-sza z lewej w drugim rzędzie): Alicja Lenczewska – rady duchowe

*******

Nr 1; pt 8.III 85 Gostyń – Święta Góra

 A potem była Msza Święta.
Jako jedna z pierwszych podeszłam, by przyjąć Ciało Jezusa.
I przyszedł do mnie naprawdę.
Drżałam skulona z twarzą w dłoniach. (…) 
Dłonie moje pełne były łez… skruchy, podziwu i uwielbienia…
Zrobiło się cicho: kaplica dawno już opustoszała, a moje małe
serce nie mogło pomieścić ogromu miłości Boga.

*******

nr 9 pt. 8 XI 85

   Ciągle przede mną sprawa spowiedzi. A może bardziej spowiednika…
   Czy nadal usiłować pójść do ks. S., czy do pallotynów?

   Gdy pierwszy raz podczas Mszy Świętej zobaczyłam ks. W.R., pomyślałam:
   to będzie mój spowiednik. (…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

44 odpowiedzi na „Alicja Lenczewska – rady duchowe przydatne każdemu z nas w dążeniu do życia świętego i doskonałego, tzn. ukrytego w Bogu

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    Tu dzieją się cuda

    Najwięcej tajemnic tego miejsca zna ks. infułat Jan Pęzioł. W Wąwolnicy mieszka od 33 lat. Choć już na emeryturze to pracy ma co niemiara: jest diecezjalnym egzorcystą, oprowadza też po sanktuarium pielgrzymów. Najwięcej pielgrzymów ze specjalnymi intencjami przyjeżdża tu w czwarte soboty miesiąca, kiedy odprawiane jest nabożeństwo o zdrowie duszy i ciała. Parking przeżywa oblężenie autokarów i samochodów z z całej Polski.

    Ks. Jan otwiera Księgę Łask. – To wszystko dzieje się za wstawiennictwem naszej Matki Bożej zwanej Kębelską – opowiada – która działa już od 736 lat. Kult wzmógł się od czasu nałożenia jej koron w 1978 r. Tylko od tamtej pory zgłoszono w Księdze Łask około 240 przypadków uzdrowień. Pod nr 231 zanotowano: „Izabela i Michał, Biała Podlaska, w sierpniu 2011 przyjechali prosić o łaskę macierzyństwa”.

    http://idziemy.pl/kosciol/tu-dzieja-sie-cuda/

    • wobroniewiary pisze:

      A niedługo ukaże się książka ks. Jana ❤

      • mama adopcyjna pisze:

        Czekam niecierpliwie na te pozycje! 🙂 💚
        Ciesze sie tez, ze watek rozmow Ś. P. Alicji z Panem Jezusem odzywa na Wowit w nowej odslonie 💙

    • wobroniewiary pisze:

      O Maryjo usłysz błagania nasze.
      – błagamy Cię, Matko Boża Kębelska.

      Za chorych, abyś ich uzdrowiła,
      Za strapionych, abyś ich pocieszyła,
      Za płaczących, abyś im łzy otarła,
      Za sieroty i opuszczonych, abyś im Matką była,
      Za biednych i potrzebujących, abyś ich wspomagała,
      Za błądzących, abyś ich na drogę prawdy sprowadziła,
      Za kuszonych, abyś ich z sideł szatańskich wybawiła,
      Za upadających, abyś ich w dobrym podtrzymała,
      Za grzeszników, abyś im żal i łaskę spowiedzi wyjednała,
      O wysłuchanie wszystkich próśb naszych – błagamy Cię, Matko Boża Kębelska

      Modlitwa
      Boże, któryś od wieków wsławił Maryję, Matkę Twojego Syna, w Jej cudownym wizerunku w Wąwolnicy, spraw łaskawie, aby była nam Przewodniczką na drodze pogłębiania przyjaźni z Tobą i wypraszała niezbędne łaski u Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Który z Tobą żyje i króluje…

  3. Malgorzata Maria pisze:

    dziekuje za drukowanie swiadectw Alicji, sa jak zywe, i zawsze daja mi odpowiedz w momencie kiedy potrzebuje rady, wspaniale slowa. Obecnosc Chrystusa przy Alicji byla niezaprzeczalna

  4. Sylwia pisze:

    Kochani wczoraj miałam okazję być w Kalwarii Pacławskiej, będąc tam pamiętałam o Was w modlitwie o waszych intencjach w sercu jakie nosicie. Również złożyłam intencję o to by nasza kochana Mamusia się opiekowała stroną i prowadzącymi Adminami <3. I wszystkimi którzy tu przebywają czytają i są obecni na stronie. Prosiłam też w swych własnych intencjach. Mamusia nas wysłucha gdyż nosi tytuł Matka Boża słuchająca.

  5. ja pisze:

    Radykalna zmiana

    Odnajdując Jezusa, największą miłość i największy skarb, Alicja radykalnie zmieniła swoje życie. Tak pisze: „Najpierw pozbyłam się kolorowego telewizora, a pieniądze otrzymane ze sprzedaży przekazałam na cele charytatywne. Potem przyszła kolej na inne przedmioty, które niepotrzebnie zajmowały przestrzeń w moim domu. Czas, swoje siły oraz to, co mam, przeznaczyłam na służbę Bogu i bliźnim. A moje dolegliwości i trudy, jakich nie szczędzi życie codzienne, na ofiarę wynagrodzenia za grzechy własne i innych ludzi”.

    Alicja zaczęła codziennie uczestniczyć w Eucharystii, trwać na adoracji Najświętszego Sakramentu, czytać Pismo św., odmawiać różaniec, brewiarz, pościć w środy i piątki o chlebie i wodzie. Pan Jezus wezwał ją także do całkowitej abstynencji. Jej pierwszym spowiednikiem i kierownikiem duchowym został ks. Walter Rachwalik. Wtedy – jak pisze Alicja – „skończył się okres mojego błąkania się po omacku”.

    Na pytanie Alicji: „Cóż ja mogę zrobić dla Ciebie?”, Pan Jezus odpowiedział:

    Opatrywać Moje rany, które ciągle Mi zadają. I krwawią. Jestem Cierpiącą Miłością. Bitą i poniewieraną przez własne dzieci. Możesz swoją czułością złagodzić Mój ból. I schronić Mnie w swoim sercu, bo wielu Mnie wygnało. Miłość musi być ofiarująca się, a nie pożądająca. Wtedy jest czysta i piękna – taka, jaką Ja was obdarzam.

    https://milujciesie.org.pl/alicja-nowy-swiadek-zmartwychwstalego.html

  6. wobroniewiary pisze:

    Właśnie zadzwoniła do mnie Karolinka, z którą byliśmy jako wowitowo na rekolekcjach w Międzywodziu (nie siostra Woda tylko druga Karolinka, ta która była długo, długo omadlana)
    Karolinka wygrała walkę duchową choć wiadomo że taka walka trwa do końca życia.
    Karolinka mimo tego, że wcześniej rozeszła się z mężem (sprawa rozwodowa trwała długo, ale po 2 latach małżonkowie się zeszli) Karolinka i Paweł są razem, walczą razem, nawracają się razem, pamiętacie jak dzielnie wspiera Karolinkę podczas modlitw uwolnienia a teraz wielka radość:

    Po 9 latach jak są ze sobą – Karolinka jest w 7-ym miesiącu w ciąży a tyle lat modliła się, bo nie mogła zajść w ciążę.

    Piszę to po to, by dać świadectwo oraz prosić o dołączenie Karolinki, Pawła i ich nienarodzonego dzieciątka do naszych codziennych modlitw w wowitowej róży różańcowej

    Chwała Ci Panie ❤

    • Karolina pisze:

      Szczęść Boże
      oczywiście potwierdzam powyższe informacje, które Ewa zamieściła na stronie, chciałam tylko dodać, że długo modliliśmy się o dar potomstwa i też wiele osób modliło się za nas …a zaznaczam nie było żadnych przeciwwskazań medycznych…
      11 lutego 2016 w Światowy Dzień Chorego, gdzie jest Wspomnienie Matki Bożej z Lourdes, kapłan kazał mi i mężowi przyjmując sakrament namaszczenia chorych i modlić się w intencji daru potomstwa, aby Bóg zdjął z nas klątwę i obdarzył nas tą łaską…i tak też właśnie uczyniliśmy po kilku dniach ja byłam już w ciąży…i objawiła się w naszym życiu kolejna Chwała Boża…
      Bóg obdarza naszą rodzinę wielkimi Łaskami i Bożym Błogosławieństwem a Matka Boża wyprasza nam te łask i prowadzi nas w różnych trudach życiowych, zarówno dobrych jak i złych…każdego dnia stajemy w pokorze serca przed naszym Bogiem i Zbawcą Jezusem Chrystusem uniżeni i świadomi swojej grzeszności prosząc…aby przemieniał nasze życie i nasze serca…każdego dnia musimy się nawracać i ten proces będzie trwać już do końca życia…
      Ja Bogu dziękuję za każde doświadczenie, którym mnie obdarzył i obdarza nadal…za to że nadal wyprowadza mnie z mroków ciemności, w których żyłam i oczyszcza moje serce, duszę i ciało…czasem trudno dziękować nam za cierpienie ale ja nauczyłam się to robić, bo tylko dzięki temu nasze nawrócenie w późniejszej perspektywie czasu nabiera sensu…gdy widzimy owoce i łaski płynące z nieba dla nas i dla innych…oczywiście nie zawsze dziękowanie przychodzi mi z łatwością jesteśmy tylko ludźmi i czasem ciężko nam pogodzić się z trudnościami w naszym życiu…. wiem tylko, akurat z mojego doświadczenia0, że jak zaczęłam dziękować Bogu za swoje cierpienie a nie użalać się nad sobą i swoim losem Bóg prawdziwie i w pełni zaczął przemieniać moje życie…ten proces trwa a ja Dziękuję Mojemu Zbawcy i Odkupicielowi za to że umarł za grzechy moje i całego świata…Abyśmy mogli mieć życie wieczne w niebie i tylko od nas zależy tu na ziemi, którą drogą pójdziemy…Niech Bóg ma nas wszystkich w swojej opiece abyśmy zawsze wybierali dobre ścieżki naszego życia zgodne z drogą Boga. Amen
      Maryjo Królowo Pokoju módl i wstawiaj się za nami

      • Sylwia pisze:

        Karolinko dziękuję ci za to wspaniałe świadectwo , dało mi nadzieję i dobrą lekcję że w cierpieniu trzeba dziękować..a nie się użalać..Ja sama ostatnio miałam ciężkie dni , właśnie użalałam się . Ale zrozumiałam że właśnie potrzeba dziękowania jest silniejsza i że Bóg z nimi Jest mimo przeciwności losu jaki nas spotyka .

        • Maggie pisze:

          AKTY STRZELISTE:

          Niech Imię Pańskie będzie uwielbione.
          (Odpust 500 dni)

          Boże mój, dzięki Tobie czynię za to, co mi dajesz i za to co mi odbierasz. Bądź wola Twoja.
          (Odpust 300 dni)

          Naucz mnie, Panie, czynić wolę Twoją, albowiem Bogiem moim jesteś Ty. Ps. 142, 10. Strzeż mnie, Panie , jak źrenicy oka; w cieniu Swych skrzydeł ukryj mnie, Ps. 16, 8.
          (Odpust 500 dni)

          Boże mój, ocal mnie od nieprzyjaciół moich. Ps. 58, 2.
          (Odpust 500 dni)

          Nie poczynaj z nami wedle grzechów naszych i wedle przewinień nie odpłacaj nam. Ps. 102, 10.
          (Odpust 500 dni)

          Panie, przymnóż nam wiary. Łk. 17, 5.
          (Odpust 500 dni)

          Panie , ratuj nas, bo giniemy. Mt. 8, 25.
          (Odpust 500 dni)

          O duszo moja, kochaj Miłość, która ciebie ukochała od wieków.
          (Odpust 300 dni)

          Najsłodszy Jezu, nie bądź mi sędzią, lecz Zbawicielem.
          (Odpust 300 dni)

          Jezusie, Synu Dawidów, zmiłuj się nad nami. Łk. 18, 38.
          (Odpust 500 dni)

          Pozwól mi chwalić Ciebie, Święta Dziewico i daj mi moc przeciwko nieprzyjaciołom Twoim.
          (Odpust 300 dni)

          Matko miłości, boleści i miłosierdzia, módl się za nami.
          (Odpust 300 dni)

          Święta Maryjo, wybaw mnie od kary wiecznej.
          (Odpust 300 dni)

          O Maryjo spraw, abym żył w Bogu, z Bogiem i dla Boga.
          (Odpust 300 dni)

          Z „Mszał Niedzielny” – NIHIL OBSTAT, Olsztyn 10.IV.1958r ks.dr Jerzy Wirszyłło Cenzor; IMPRIMATUR, Olsztyn 18.IV.1958r 2952/57
          +Tomasz Wilczyński Biskup Olsztyński, i ks.Franciszek Bryx Kanclerz Kurii
          Wyd. Kurii Biskupiej Diec.Warmińskiej w Olsztynie z 1959r

    • Karolina pisze:

      Chciałam Serdecznie z tego miejsca pozdrowić i podziękować za modlitwę wszystkim tym, których spotkałam na rekolekcjach w Międzywodziu…były to dla mnie trudne doświadczenia ale i też ogromna łaska z nieba…proces oczyszczania trwa ale płynące łaski z nieba są o wiele większe niż cierpienie, którego doświadczam…pamiętam o Was często zaglądam na tę stronę…I niech Bóg Błogosławi każdemu z Was w szczególny sposób abyście dawali świadectwo innym o Jezusie Amen

      • wobroniewiary pisze:

        ….11 lutego 2016 w Światowy Dzień Chorego, gdzie jest Wspomnienie Matki Bożej z Lourdes, kapłan kazał mi i mężowi przyjmując sakrament namaszczenia chorych i modlić się w intencji daru potomstwa, aby Bóg zdjął z nas klątwę i obdarzył nas tą łaską…i tak też właśnie uczyniliśmy po kilku dniach ja byłam już w ciąży…

        Ach te klątwy, wiem coś o tym aż nadto….jako osoba, w którą stale są rzucane klątwy, stąd wiem jak ważne jest częste błogosławieństwo ks. egzorcysty dla mnie.

      • ircia pisze:

        Bylam tez na rekolekcjach wtedy,pozdrawiam Cie Karolina i zycze wielu lask bozych !
        Dzis zmarl maly Olus,mial tylko trzy latka,mial raka mozgu 😦 Prosze o modlitwe za jego rodzicow ,by byli silni w tym trudnym czasie.Z gory wszystkim duze Bog zaplac !

        • wobroniewiary pisze:

          +++
          Niecałe 2 tyg. temu jak byłam z siostrzenicą w Wąwolnicy – modliliśmy się z ks. Janem za Olusia.

        • Sylwia pisze:

          W intencji Olusia +++

        • Karolina pisze:

          Dziękuję bardzo i również pozdrawiam
          P.S. zawsze gdy umiera małe niewinne dziecko to trudno nam się z tym pogodzić pytamy dlaczego ? odpowiedź i tak zna tylko Bóg my musimy się z nią pogodzić i Ufać że taka była wolą Boża…ja wierzę głęboko że te maleństwa są pod płaszczem Maryii 😊 i razem z nia wypraszaja nam łaski w niebie Amen

  7. Sylwia pisze:

    Proszę o modlitwę w intencji 17 letniej Dominiki która ma torbiele na mózgu. Również proszę o modlitwę w intencji pewnego Kapłana który się pogubił , Bóg zna Jego Imię. Bóg zapłać.

  8. gosia pisze:

    czy ktoś wie czy można zamówić msze św w Wąwolnicy przez internet lub listownie

  9. Trzeba codziennie wspierać każdą rodzinę swoimi modlitwami.
    Ufajmy Panu,bo w każdym cierpieniu trzeba dostrzegać Bożą myśl.

  10. ja pisze:

    „Tatuaż to pieczęć diabła”. Plakat gdańskiego duszpasterstwa podbija internet

    Gdańskie Centrum Informacji o Sektach wydało plakat informacyjny na temat tatuaży. Radykalne podejście do tematu sprawiło, że bardzo szybko stał się hitem internetu.

    http://pikio.pl/tatuaz-to-pieczec-diabla-plakat-gdanskiego-duszpasterstwa-podbija-internet/

  11. Bartek 33 pisze:

    Proszę Wszystkich o modlitwę za mnie i cała moja rodzinę. W wiadomych dla mnie intencjach. Piszę pierwszy raz
    Bartek 33 lata od roku nawrócony. Od roku na nowo narodzony ! Dzięki Bogu za Was autorów tej strony. Od dawna na nią zagladam😊.Pozdrawiam i raz jeszcze proszę o modlitwę

Skomentuj

