Pomódl się z nami modlitwą św. Ojca Pio o uzdrowienie

Modlitwa Ojca Pio o uzdrowienie

Ojcze Niebieski, dziękuję Ci za to, że mnie kochasz. Dziękuję Ci za zesłanie Twojego Syna, Pana naszego Jezusa Chrystusa na świat, aby mnie zbawił i uwolnił. Ufam w Twą moc i łaskę, która wspiera i leczy mnie. Kochający Ojcze, dotknij mnie teraz swoimi uzdrawiającymi dłońmi, bo wierzę, że jest Twoją wolą abym był zdrowy na ciele, umyśle, duszy i duchu.

Okryj mnie najszlachetniejszą Krwią Twojego Syna, naszego Pana Jezusa Chrystusa od czubka mej głowy do podeszwy mych stóp. Wyrzuć to, czego nie powinno być we mnie. Wylecz niezdrowe i nieprawidłowe komórki. Otwórz zablokowane tętnice i żyły oraz odbuduj i dopełnij wszelkie uszkodzenia. Usuń wszystkie stany zapalne i przemyj infekcje mocą najdroższej krwi Jezusa. Niech ogień Twej uzdrawiającej miłości przejdzie przez całe moje ciało w celu uzdrowienia tak, aby funkcjonowało ono w sposób w jaki Ty je stworzyłeś. Dotknij też mego umysłu i moich emocji, nawet najgłębszych zakamarków mojego serca.

Napełnij mnie swoją obecnością, miłością, radością oraz pokojem i przyciągaj jeszcze bliżej do siebie w każdym momencie mojego życia. Ojcze, napełnij mnie Swoim Duchem Świętym i upoważnij do czynienia wszystkiego co się da, aby moje życie przynosiło chwałę i cześć Twemu świętemu imieniu. Proszę Cię o to w imię Pana Jezusa Chrystusa. Amen.

san-pio

Jako duchowa córka san Pio zawierzyłam, zawierzam i będę zawierzać Mu każdego Czytelnika tej strony

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „Pomódl się z nami modlitwą św. Ojca Pio o uzdrowienie

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele broń nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    Myśl św. Ojca Pio na dzisiaj (30. września):

    Nigdy nie przyszła mi do głowy myśl o jakiejś zemście. Modliłem się za oszczerców i nadal będę się modlił. Często mówiłem Bogu: „Panie, jeśli dla ich nawrócenia potrzebne jest uderzenie batem, zrób to, byleby tylko zostali zbawieni” (AD, s. 127).
    Amen.

  3. wobroniewiary pisze:

    A tu modlitwa i błogosławieństwo san Pio

  4. wobroniewiary pisze:

    Po Mszy w Wieliczce brat Elia błogosławił dzieci. W tyle z lewej strony ks. Marco Belladelli, przydzielony przez Kościół opiekun duchowny stygmatyka.

    W Wielkim Tygodniu przeżywa fizycznie mękę Chrystusa. Nosi stygmaty – co piątek rany na jego rękach, nogach i boku otwierają się. Ma dar bilokacji, uzdrawiania, czyta w ludzkich sercach. Zrobił pierwsze w historii zdjęcie Jezusowi. Brat Elia niedawno odwiedził Polskę.

    Mówią o nim „brat pocieszenia” lub „drugi ojciec Pio”. Wielu porównuje jego historię do życia św. Franciszka z Asyżu. Brat Elia, 54-letni zakonnik – pierwotnie w zakonie kapucynów – w 2000 r. założył wspólnotę Apostołów Bożych (Apostoli di Dio) w Calvo, w Umbrii. Sam o sobie mówi „osiołek Boga”. Kościół przygląda się mu od początku. Zakonnika przyjął Benedykt XVI, a niebawem spotka się on z papieżem Franciszkiem.

    W autentyczność tej historii wielu nie potrafi uwierzyć. Mimo że męka Elii została sfilmowana, są setki świadków, a zakonnik był wielokrotnie badany przez lekarzy, którzy potwierdzili jego poczytalność i nadprzyrodzony charakter ran. Ale pokora, z jaką podchodzi on do swojej misji, jego skromność i posłuszeństwo wobec każdej decyzji Kościoła rozpraszają wątpliwości. A tysiące osób po spotkaniu z nim odczuwa stały pokój w sercu. Wielu wraca do Boga, sakramentów, do modlitwy, całkowicie zmieniając swoje życie. – Pan Bóg wyznaczył mu cel: ma m.in. pobudzić w nas wiarę! Przypomnieć, że jesteśmy dziećmi Boga – mówi ks. Marco Belladelli, duchowy opiekun Elii wyznaczony przez biskupa diecezji Umbria Terni.

    Przyjmij te stygmaty

    Rok 1962. Francavilla Fontana w prowincji Brindisi na północy Włoch. 20 lutego przychodzi na świat Cataldo Elia. Chłopczyk jest ósmym dzieckiem Pompei Argenteri i Carmela Elii. Po dwóch tygodniach niemowlę nagle przestaje jeść. Jest pierwszy dzień Wielkiego Postu. Mama myśli, że coś jest nie tak z jej naturalnym pokarmem, więc podaje synkowi butelkę. Ale dziecko wypluwa mleko. Rodzice biegną do pediatry. „Przygotujcie mu trumnę” – słyszą. Jednak mijają dni, a dziecko żyje, mimo że nie je. W Wielką Sobotę wszystko wraca do normy. – To trwa całe jego życie. Cokolwiek brat Elia weźmie do ust w Wielkim Poście, wymiotuje. Jego organizm to odrzuca. Co roku traci wtedy 15 kg – opowiada ks. Marco.

    Wokół dziecka zaczynają dziać się inne niewytłumaczalne rzeczy. – Kiedy ma 7 lat, widzi anioły. Woła mamę, ale ona uderza go w twarz z krzykiem: „Oszalałeś!”. Kiedy Cataldo ma 10 lat, gra z kolegami w piłkę – ciągnie opowieść ojciec duchowny stygmatyka. – Na ulicy podchodzi do niego kobieta: „Wejdź do kościoła i odmów Różaniec”. Kiedy Cataldo pojawia się w wejściu, ksiądz woła: „Chodź, poprowadzisz dziś Różaniec”. Po modlitwie duchowny wręcza mu medalik z Matką Bożą. „Ja tę panią przed chwilą spotkałem” – reaguje dziecko. Innym razem jego kolega ulega wypadkowi. Żelazny pręt wbija się w jego ciało. Zanim przyjedzie pogotowie, Cataldo wyciąga żelazo z ciała kolegi, przykłada ręce do tryskających krwią ran. Chłopak jest ocalony, bez śladów i blizn.
    ……
    http://gosc.pl/doc/3265176.Stygmatyk-z-Calvo

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2016/06/18/wloski-stygmatyk-brat-elia-w-polsce-swiadectwo-o-bracie-oraz-jego-nauczanie-i-modlitwa/

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2016/08/30/polecamy-nowa-ksiazke-o-wloskim-stygmatyku-bracie-elia-cataldo-brat-elia-stygmatyk-ktory-sfotografowal-jezusa/

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2016/06/16/brat-elia-wloski-wspolczesny-stygmatyk-pierwszy-raz-w-polsce/

  5. mariaP pisze:

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    Wszyscy jestesmy w drodze ku Wiecznych Radosci . Latwo nie jest nikomu .
    Nie bylo i Ojcu Pio .
    <<<<<<

    Brat Augustyn do Ojca Pio / z listu 315
    Tobie pozostaje tylko wolanie , kiedy mozesz , do Pana :
    “ Moj Boze ,
    niech sie wypelni Twoja Swieta Wola we mnie .
    Obdarz mnie laska , bym Cie nie obrazal ,
    chce Cie kochac i kocham Cie zawsze ,
    w jakimkolwiek stanie znajduje sie moj duch ,
    w jakikolwiek sposob bedziesz traktowal moja dusze .
    Moj Jezu ,
    ja jestem Twoj ,
    a Ty jestes moj : nie opuszczaj mnie … “

    <<<<<<
    Ojciec Augustyn kontynuuje ;
    “Powinienes starac sie wzbudzac te i podobne odczucia w swojej duszy , ktora przechodzi przez okropna noc, o ktorej mi mowisz .
    Wiem ,
    ze noc bedzie mogla w pelni rozjasniac sie tylko wtedy , kiedy Pan Bog zechce,
    ale trzeba ,
    aby dusza w czasie jasnych przerw ( ktorych nie moze brakowac) cwiczyla sie w dostosowaniu siebie do woli Bozej
    i w ciaglym wyznawaniu milosci swemu Bogu , by nie tracic Jego swietej milosci,
    absolutnie niezaleznie od tego , co sie dzieje .
    Czyz nie jest tak ?
    Wlasnie tak , nie inaczej , jesli dusza chce slodyczy Jezusa i wlasnego zbawienia .”
    <<<<<<<<<<<<<<<<

    Chwytajmy sie tych porad , jak i sam Ojciec Pio . Bedzie pewniej !

  6. Sylwia pisze:

    Bóg zapłać Ewuniu za zawierzenie nas ❤ .

  7. Renata pisze:

    Ojcze PIO błagam o zdrowie dla mojej córki i jej nienarodzonego 6 tygodniowego dzidziusia, Kasia jest chora i bardzo cierpi wybłagaj dla niej i dziecka łaskę zdrowia Błagam

  8. mama pisze:

    Proszę o łaskę zdrowia dla córki i jej małego synka Proszę o modlitwę.

  9. babcia pisze:

    Ojcze Pio proszę o cud uzdrowienia mojego wnuczka Kuby, który zachorował na cukrzycę.Proszę o modlitwę.

Skomentuj

