W drodze do uzdrowienia – zapis z rekolekcji z o. J. Witko, T. Knapczykiem, J. Mentelem i P. Iwaszko

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „W drodze do uzdrowienia – zapis z rekolekcji z o. J. Witko, T. Knapczykiem, J. Mentelem i P. Iwaszko

  1. ewa pisze:

    Pozwolę sobie napisać w innej sprawie. Otóż chciałam własnie OTWORZYĆ NA FB grupę – osob chętnych – modlących się za ks. Jacka Międlara. Osób które chciałyby podjąć się modlitwy MARGARETKI – dla ks. Jacka Międlara…… i co? Moje konto na fb….zostało – tymczasowo – zablokowane, z powodu…..niebezpiecznych treści…szok! No i co znaczy tymczasowo, tj na jaki czas…nie wiem?

    • Sylwia pisze:

      Z czwartku na piątek, wieczorem modliłam się 1 dziesiątką różańca za księdza Jacka i 1 dziesiątką za panią Krystynę Jande. W nocy miałam jakiś sen gdzie z mężem patrzyłam przez okno naszego domu na księżyc w oczekiwaniu czegoś tragicznego. Zobaczyliśmy, że księżyc zmienił barwę na jakieś intensywne niebieska biały rażąco kolor. Nagle z jego kierunku ruszyła jakaś fala ogromna, podmuch, który miałam wrażenie że wszystko zmiecie i nic się nie uchroni. Zaczęłam się modlić żeby mnie to nie zabiło i żebym przetrzymała tą falę. Wtedy poczułam potężne uderzenie w klatkę piersiową, aż się obudziłam. Spojrzałam na męża czy nic mu się nie stało. To uderzenie tak realnie odczułam, że przez chwilę leżałam oszołomiona. Myślałam że albo zdarzył się jakiś kataklizm, alko miałam zawał.Potem spojrzałam na telefon była 24:03. W dzień zastanawiałam się czy ten sen to przypadek że to przyśniło mi się właśnie w noc, gdy modliłam się za te dwie osoby.

  2. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele broń nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  3. wobroniewiary pisze:

    Ja proponuję też modlitwę za ojców z nagrań którzy jeżdżą po całej Polsce głoszą Chrystusa, egzorcyzmują sól, wodę, olej, świece, kadzidło. Modlą się za nas, nad nami i nam nieustannie błogosławią.

    Za o Józefa Witko,
    Za o. Teodora Knapczyka,
    Za o. Pacyfika Iwaszko,
    Za o. Jakuba Mentla (on rozpoczynał swą misję od mego miasta, przybył do nas z krzyżem z San Damiano) z Sekretariatu Ewangelizacji Ojców Franciszkanów Prowincji Matki Bożej Anielskiej w Krakowie

  4. Agnieszka pisze:

    Szczęść Boże! Kiedy te rekolekcje i gdzie będą mieć miejsce?

  5. Janina pisze:

    Kochani, 16-go List. bede modlic sie za Czytelnikow naszej strony podczas Odpustow Matki Milosierdzia w Ostrej Bramie o 12.00( Polskiego czasu).
    Prosze przylaczyc sie.Bardzo dziekuje wszystkim, ktorzy zanosili moje prosby do stop Matki Boskiej, Pana Jezusa.
    Bardzo dziekuje dla Mariusza, Ewy, dzieki ktorym nazze prosby i podziekowania byly zlozone dla Matki Boskiej, Ojca Pio i Mateusza z Agnony.Wielki jest Pan w Swoich Swietych. W naszej rodzinie odbyl sie cud.Syn, ktory szukal odpowiednia prace, odzsymal ja 22 wrzesnia.On juz stracil nadzjee .A teraz ma to o czym marzyl. Chwala Panu.

Skomentuj

