Orędzie z Medjugorje dla Mirjany z 2 października 2016 oraz zaproszenie do TV Trwam na film „Łaski pełna”

Drogie dzieci!
medziugorjeDuch Święty według Ojca Niebieskiego uczynił mnie matką: matką Jezusa a tym samym również waszą matką. Dlatego przychodzę, aby was słuchać, aby otworzyć dla was moje macierzyńskie ramiona, aby dać wam moje serce i wezwać was abyście pozostali ze mną, ponieważ z wysokości krzyża mój Syn powierzył mi was. Niestety wielu z moich dzieci nie poznało miłości mojego Syna, wielu nie chce Go poznać. O moje dzieci, ile zła robią ci, którzy muszą widzieć lub rozumieć aby uwierzyć! Dlatego wy, dzieci moje, moi apostołowie, w ciszy waszego serca słuchajcie głosu mojego Syna, aż wasze serce stanie się Jego mieszkaniem, i nie będzie ponure i smutne, ale pełne światła mojego Syna.

Z wiarą szukajcie nadziei, ponieważ wiara jest życiem duszy. Wzywam was na nowo: módlcie się. Módlcie się, abyście żyli wiarą w pokorze, w pokoju ducha i pełni światła.  Drogie dzieci, nie próbujcie natychmiast zrozumieć wszystkiego, ponieważ również ja nie wszystko od razu rozumiałam, ale kochałam i wierzyłam w boskie słowa, które mówił mój Syn, On, który był pierwszym światłem i początkiem Odkupienia. Apostołowie mojej miłości, wy którzy się modlicie, ofiarujecie, kochacie i nie osądzacie: idźcie i rozgłaszajcie prawdę, słowa mojego Syna, Ewangelię. Wy, w rzeczywistości, jesteście żyjącą ewangelią, jesteście promieniami światła mojego Syna. Mój Syn i ja będziemy z wami, aby zachęcać was i doświadczać. Moje dzieci, proście zawsze o błogosławieństwo tych i tylko tych, których ręce mój Syn pobłogosławił, waszych Pasterzy. Dziękuję wam.

*******
Zaproszenie do TV TRWAM na film „Łaski pełna”

Jutro, 4 października o 12-20 TV Trwam wyemituje polecany w konferencjach przez ks. Piotra Glasa, egzorcystę z Anglii,  film o NMP pt. „Łaski pełna”

Jest to „refleksyjna opowieść o ostatnich dniach ziemskiego życia Maryi i Jej serdecznej relacji z apostołem Piotrem. Piotr – opoka, na której Chrystus pragnął zbudować swój Kościół, czuje się niepewnie w swej roli. Zadanie zdaje się go przerastać. Wprawdzie w ciągu dziesięciu lat wspólnota chrześcijańska znacznie się rozrosła i sięga już granic Azji Mniejszej, jednak tak dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą liczne problemy i nieporozumienia. Piotr obawia się, że nie zdoła ich rozwiązać. Matka Boża rozwiewa jego wątpliwości. Umacnia go na duchu. Swoim przykładem i mądrymi radami pomaga mu ochronić młody Kościół przed rozpadem.
Chodzi o ten film ( w TV Trwam będzie cały i po polsku):

Tutaj możemy oglądać TV Trwam na żywo: http://www.tv-trwam.pl/na-zywo

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

29 odpowiedzi na „Orędzie z Medjugorje dla Mirjany z 2 października 2016 oraz zaproszenie do TV Trwam na film „Łaski pełna”

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele broń nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • Jakub pisze:

      Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Maryja zawsze Dziewica !

      Proszę mi wyjaśnić dlaczego w modlitwie do Św. Michała Archanioła raz jest broń nas albo wspomagaj nas. Z Panem Bogiem !

      • wobroniewiary pisze:

        Obydwie formy są poprawne!

        • magda pisze:

          ,,…Podczas rekolekcji ks. Stefan Irla, podał nam ważną rzecz, a mianowicie, odmawiając egzorcyzm prosty do św. Michała Archanioła mówimy Święty Michale Archaniele BROŃ nas w walce… Nie WSPOMAGAJ nas w walce!!! Dlaczego? Po łacinie słowo „defende ” to oznacza dosłownie BROŃ.
          (ta druga forma jest nieprawidłowa ponieważ Wspomagać to trochę Archanioł a trochę ja)
          tu ma być wyraźny rozkaz Broń !!!
          Tego maila dostałam od cudownego Kapłana z PMKP

        • wobroniewiary pisze:

          Otóż Magdo – my też mamy walczyć a św. Michał ma nas wspomagać a nie że my siedzimy z założonymi rączkami a św. Michał nas broni
          To wytłumaczenie innego kapłana- egzorcysty. Bo wciąż do końca świata będzie trwać walka duchowa, a my w niej mamy brać udział, wspomagani przez swego Anioła Stróża i przez św. Michała

    • beat pisze:

      ciekawy program na tv Republika z oj z Brazyli

  2. wobroniewiary pisze:

    JAKIE WAŻNE SŁOWA – PRZECIW ŚWIECKIM NAKŁADACZOM RĄK!
    „Dzieci moje, zawsze proście o błogosławieństwo tych, jedynie tych, których ręce pobłogosławił mój Syn – waszych pasterzy”
    AMEN ❤ ❤ ❤

    • E. pisze:

      Mam pytanie, bo mnie to zaczyna zastanawiać. W mojej Wspólnocie zdarza sie, że ktos błogosławi kogos robiac znak krzyża na czole i to sa osoby swieckie. Czy to jest to samo, co nakladanie rąk?

  3. BlogAdmin pisze:

    film o 12.20 w środku dnia?

  4. patryk232000 pisze:

    Nigdy ale to nigdy nie zapierajmy się Pana ,On jest ważniejszy niż ludzie

  5. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. II wt. 15.04 1986, godz. 9.00

    – Czym powinnam wypełniać moje życie?

    † Modlitwą i rozmową ze Mną.

    – A co z innymi obowiązkami?

    † Wypełniaj je, ale w duchu modlitwy. Rozmawiać ze Mną możesz zawsze, także robiąc różne rzeczy. W ten sposób będę uczestniczył w twoim życiu i będę uświęcał wszystko. A ty będziesz słuchać Mego głosu i wypełniać Moją wolę.

    – To, co powiedziałeś, Ojcze, brzmi jak przymierze…

    † Bo jest przymierzem. Zapowiadałem je słowami z Pisma:

    Ps 24, 3-5 "Kto wstąpi na górę Pana,
    kto wstanie w Jego świętym miejscu?
    Człowiek o rękach nieskalanych i o czystym sercu,
    który nie skłonił swej duszy ku marnościom
    i nie przysięgał fałszywie.
    Taki otrzyma błogosławieństwo od Pana
    I zapłatę od Boga, Zbawiciela swego".

    jakie otrzymałaś, a teraz chcę, aby było wypełniane. Od ciebie zależy, czy będzie.

    – Ja jestem słaba…

    † Od ciebie zależy decyzja i wysiłek, reszta jest Moją sprawą.

  6. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "POUCZENIA"

    † To, co zapisujesz, jest po to, aby ludzie zrozumieli, że Ja chcę mówić do każdego, by pokierować nim, ustrzec od zła i wprowadzić na drogę zbawienia. Że jestem przy każdym człowieku, w każdej chwili jego życia. Że trzeba pragnąć Mnie usłyszeć, słuchać i wykonywać to, co wskazuję – pragnąć żyć według pouczeń Moich.

    Nie jesteś osobą wyjątkową. Jesteś, jak wielu: słaba, wplątana w układy tego świata, z których cię wyprowadzam do życia wiecznego dzięki temu, że chcesz Mnie słuchać i być Mi posłuszna. W przeciwnym razie ginęłabyś, jak inni w grzechu i upadku, jak ginęłaś wielokrotnie, zanim serce twoje zwróciło się do Mnie.

    Słyszenie w sercu Mojego głosu nie jest darem nadzwyczajnym, wyjątkowym. Każdy go otrzymał w Chrzcie świętym i każdy może rozpoznać pouczenia Moje, jeśli będzie ich pragnął i oczekiwał. Jeśli będzie usiłował żyć według nich.

    Wtedy dam obfitość wielką, bo jestem Ojcem kochającym i troszczącym się o zbawienie każdego dziecka Mojego. Za każdego przecież oddałem życie Moje na krzyżu, aby ocalać, aby prowadzić, aby zbawić.

    • Bartek33 pisze:

      Szczesc Boże
      Wspaniałe są te pouczenia uwielbiam je czytać 😀. Jak cudowna jest ta świadomość jak Ojciec nas kocha. Dawniej przed nawróceniem bladzilem trafiły mi do ręki rozmowy z Bogiem Wolscha . Jak to były brednie ale dopiero to widzi człowiek po nawróceniu. Gdy to czytałem nie mogłem ustać na mszy było mi słabo i wychodziłem. Sorki trochę nie na temat ale jakoś tak mi się zebrało😀.
      Chwała Panu

  7. Kazik pisze:

    Zachęta do walki duchowej

    10 W końcu bądźcie mocni w Panu – siłą Jego potęgi. 11 Obleczcie pełną zbroję Bożą, byście mogli się ostać wobec podstępnych zakusów diabła. 12 Nie toczymy bowiem walki przeciw krwi i ciału, lecz przeciw Zwierzchnościom, przeciw Władzom, przeciw rządcom świata tych ciemności, przeciw pierwiastkom duchowym zła na wyżynach niebieskich3. 13 Dlatego weźcie na siebie pełną zbroję Bożą, abyście w dzień zły zdołali się przeciwstawić i ostać, zwalczywszy wszystko. 14 Stańcie więc [do walki] przepasawszy biodra wasze prawdą i oblókłszy pancerz, którym jest sprawiedliwość4, 15 a obuwszy nogi w gotowość [głoszenia] dobrej nowiny o pokoju5. 16 W każdym położeniu bierzcie wiarę jako tarczę, dzięki której zdołacie zgasić wszystkie rozżarzone pociski Złego. 17 Weźcie też hełm zbawienia i miecz Ducha, to jest słowo Boże6 – 18 wśród wszelakiej modlitwy i błagania. Przy każdej sposobności módlcie się w Duchu!

  8. Elżbieta pisze:

    4 października
    Pełna łaski! Uproś mi łaskę Bożą! Gdy Jezusa mieć będę, będę mieć niebo na ziemi.

  9. Jola pisze:

    Chwała Panu za naszą ukochaną Matkę…

  10. Mahejo pisze:

    Wczorajsza bardzo przejmująca, celna homilia abp. Wacława Depo wygłoszona wczoraj podczas
    Mszy św. w intencji Ojczyzny i Obrony Życia na Jasnej Górze. Tu można posłuchać (15 cennych minut):
    [audio src="http://archiwum.radiojasnagora.pl/mp3/d0/d0672b484b869f807048cd4cd94e32d8.mp3" /]

  11. Mahejo pisze:

    Link jeszcze raz, może się nie „rozerwie”:
    [audio src="http://archiwum.radiojasnagora.pl/mp3/d0/d0672b484b869f807048cd4cd94e32d8.mp3" /]

  12. wobroniewiary pisze:

    Papież w Amatrice
    Dzisiaj w godzinach porannych niezapowiedzianie przybył do Amatrice zniszczonej przez sierpniowe trzęsienie ziemi Ojciec święty Franciszek. To tutaj zginęło najwięcej ludzi bo aż 297 osób. Jak relacjonuje przebywający w tym regionie ksiądz Jarosław, Ojciec święty przybył sam tylko z biskupem miejsca by pomodlić się na miejscu cierpienia tak wielu ludzi. Wszedł do strefy czerwonej, zamkniętej i niebezpiecznej, modląc się w ciszy i samotności. Powiedział później, że bardzo chciał być razem z tymi, którzy tak bardzo cierpią po utracie wszystkiego a nade wszystko swoich najbliższych.

    „Pamiętajcie, że zawsze jest przyszłość, tą przyszłością jest Bóg”

    Po modlitwie i błogosławieństwie wyjechał z Amatrice.
    źródło: http://www.padrejarek.pl

Skomentuj

