Ks. Dominik Chmielewski zaprasza na Wielką Pokutę. Padają ważne słowa

Pamiętajcie, że trzeba zabrać ze sobą świece i krzyże
***

******

Dla tych, którzy nie jadą – warto pomyśleć o akcji „Wielka Pokuta w mojej parafii”. U mnie np. organizuje ją Wieczernik Maryjny. Będzie Msza św., potem cicha Adoracja i modlitwy z Jerycha przebłagalnego za grzechy Polaków

Tekst do pobrania tutaj :
http://wielkapokuta.pl/sites/default/files/Jerycho_przeblagalne_za_grzechy_polakow.pdf

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Ks. Dominik Chmielewski zaprasza na Wielką Pokutę. Padają ważne słowa

  1. Agata pisze:

    MARYJO DZIEKUJEMY ZA ZAPROSZENIE I ZE JESTES W NASZYM ZYCIU+++AMEN

  2. wobroniewiary pisze:

    Dla tych, którzy nie jadą – warto pomyśleć o akcji „Wielka Pokuta w mojej parafii”
    U mnie np. organizuje ją Wieczernik Maryjny
    Będzie Msza św., potem cicha Adoracja i modlitwy z Jerycha przebłagalnego za grzechy Polaków

    Tekst do pobrania tutaj :
    http://wielkapokuta.pl/sites/default/files/Jerycho_przeblagalne_za_grzechy_polakow.pdf

  3. Ada pisze:

    jadę z mamą i dwójką małych dzieci, już od dziś jestem chora, jakieś przeziębienie mnie chwyta (chyba „komuś” zależy żebym nie jechała), ale po wysłuchaniu ks Dominika wiem że muszę. Do zobaczenia na Jasnej Górze

    • wobroniewiary pisze:

      Ja jechałam, aż po mojej grypie mała złapała grypę, 39, 5 gorączki bóle mięśni, głowy, temp. zeszła i teraz jest ból brzucha tak więc… moją pokutą jest pozostanie w domu i Wielka Pokuta w parafii.

  4. wobroniewiary pisze:

    15 października, dzień mojej Karolinki ….

  5. Anna pisze:

    Chciałam powiedzieć, że są jeszcze wolne miejsca w drugim autokarze jaki będzie jechał z parafii Celestynów na Wielką Pokutę. Każde zapełnione miejsce to sukces. Jeśli komuś pasuje ta lokalizacja i chciałby to zapraszam. Trzeba się tylko szybko decydować. Zgłoszenia telefoniczne do Kancelarii Parafialnej – telefony na stronie internetowej – Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Celestynowie.
    http://celestynow.waw.pl/

  6. wobroniewiary pisze:

    Kilka informacji organizacyjnych:
    1. Niech prognozy pogodowe nie będzie przeszkodą w przyjechaniu na Jasną Górę. Każda pogoda będzie dobra.
    2. Na wszelki wypadek ubierzecie się bardzo ciepło.
    3. Trzeba wziąć coś do siedzenia.
    4. Na placu będą dostępne cztery namioty Miłosierdzia, ogrzewane z herbatą i kanapkami. Są spore, ale nie wielkie. Jako awaryjne miejsce schronienia dla starszych osób i dzieci.
    5. Proszę wziąć jedzenie ze sobą, bo jak przyjedzie bardzo dużo ludzi to zabraknie miejsc w okolicznej gastronomii.
    6. Na placu będzie wiele konfesjonałów.
    Na razie tyle, będziemy pisać na bieżąco.

    http://wielkapokuta.pl/node/105

  7. Alicja pisze:

    Szczęść Boże
    Szykuję się do uczestnictwa duchowego
    bo mieszkam w Anglii
    w modlitwie
    „Wielka pokuta”
    Dzisiaj miałam sen w którym widziałam nerwowego człowieka chodził nerwowo w kółko, ubrany był jak ksiądz.
    Powiedział do mnie:

    odp.. się ode mnie
    Pogrążysz cały dom w modlitwie… i jego i jej.

    Nie mam kierownika duchowego
    Ale tu są Księża
    I mam Was.

    Czy mogę tu pisać o swoich duchowych przeżyciach?
    Nie zawsze od złego pochodzą
    Nie chcę straszyć nikogo.

    Pozdrawiam serdecznie
    Niech Wam Bóg błogosławi ☺

    • Sylwia pisze:

      Kochana możesz się z nami dzielić ale pewne sprawy trzeba też zostawić spowiednikowi. Musisz znaleźć granicę co pisać a co zostawić tylko i wyłącznie dla siebie i kapłana.
      Pozdrawiam:).

Skomentuj

