Nowenna przed Jubileuszowym Aktem Przyjęcia Jezusa Chrystusa za Króla i Pana – dzień trzeci

Dzień 3: 12 listopada:
Dziękczynienie za miłosierdzie Jezusa Chrystusa Króla

chrystus-krc3b3l-fugurka

Pieśń na rozpoczęcie:

Króluj nam Chryste, zawsze i wszędzie,
To nasze rycerskie hasło.
Ono nas zawsze prowadzić będzie
I świecić jak słońce jasno.
Naprzód przebojem młodzi rycerze,
Do walki z grzechem swej duszy.
Wodzem nam Jezus w Hostii ukryty,
Z Nim w bój nasz zastęp wyruszy.

Modlitwa

Nieśmiertelny Królu Wieków, Panie Jezu Chryste, nasz Boże i Zbawicielu! Stając przed Tobą obecnym wśród nas pragniemy przygotować się do uroczystości przyjęcia Twego królowania w naszej Ojczyźnie. Pokornie zginamy kolana przed Twym majestatem i wyznajemy, że Twego królowania nam potrzeba. Prosimy o Twoją opiekę i błogosławieństwo dla wszystkich mieszkańców naszej Ojczyzny. Błagamy też, łaskawy Królu Miłosierdzia, byś wybaczył nam wszystkie nasze niewierności i w roku Jubileuszu 1050-lecia Chrztu Polski przyjął hołd dziękczynienia, który Ci składamy. Panuj w naszych rodzinach, miastach i wioskach, w naszych parafiach, miejscach pracy i wypoczynku, bo Twoją jesteśmy własnością i do Ciebie należeć chcemy. Króluj nam, Chryste! Zawsze i wszędzie. Amen.

Z Ewangelii według św. Mateusza (25, 31-36): Gdy Syn Człowieczy przyjdzie w swej chwale, a z Nim wszyscy aniołowie, wtedy zasiądzie na swoim tronie pełnym chwały. I zgromadzą się przed Nim wszystkie narody, a On oddzieli jednych ludzi od drugich, jak pasterz oddziela owce od kozłów. Owce postawi po prawej, a kozły po swojej lewej stronie. Wtedy odezwie się Król do tych po prawej stronie: Pójdźcie, błogosławieni u Ojca mojego, weźcie w posiadanie królestwo, przygotowane dla was od założenia świata! Bo byłem głodny, a daliście Mi jeść; byłem spragniony, a daliście Mi pić; byłem przybyszem, a przyjęliście Mnie; byłem nagi, a przyodzialiście Mnie; byłem chory, a odwiedziliście Mnie; byłem w więzieniu, a przyszliście do Mnie (Biblia Tysiąclecia V).

Panie Jezu, Ty po swej bolesnej męce i chwalebnym zmartwychwstaniu wstąpiłeś na niebiosa i jako zwycięzca zasiadłeś ze swym Ojcem na Jego tronie. Ty poprzez wieki okazujesz ludziom swoje miłosierdzie, ratując od zguby doczesnej i wiecznej tych, którzy pokornie zwracają się do Twego tronu, zarówno poszczególne osoby, jak i całe narody. Także w dziejach naszej Ojczyzny wielokrotnie udowodniłeś, że nie odmawiasz swej łaski tym, którzy o nią proszą. Dziś, po wiekach trudnych doświadczeń, pozwalasz nam w wolnej Ojczyźnie na nowo przekonać się o Twym niezmierzonym miłosierdziu. Gdy zaś na końcu przyjdziesz w swej chwale, zażądasz od nas zdania sprawy z tego, czy naśladowaliśmy przykład, jaki dałeś nam swoim ziemskim życiem.

Chryste, Królu miłosierny, w Jubileuszowym Roku Miłosierdzia naucz nas dostrzegać potrzebujących i nieść im skuteczną pomoc.
Ciebie prosimy – wysłuchaj nas Panie.

Chryste, Królu miłosierny, w Jubileuszowym Roku Miłosierdzia okaż swą łaskę wszystkim grzesznikom i udziel im łaski autentycznego nawrócenia.
Ciebie prosimy – wysłuchaj nas Panie.

Chryste, Królu miłosierny, w Jubileuszowym Roku Miłosierdzia okaż szczególne zmiłowanie nad naszą Ojczyzną i umocnij swoje Królestwo w naszym Narodzie.
Ciebie prosimy – wysłuchaj nas Panie.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Pieśń:

Cóż Ci Jezu damy za Twych łask strumienie
Z serca Ci składamy korne dziękczynienie.

Ref: Panie nasz króluj nam Boże nasz króluj nam
Poprzez wieczny czas Króluj Jezu nam.

W serca Twego ranie o serc naszych Królu
Pokój i wytrwanie ukojenie w bólu.

Ref: Panie nasz króluj nam Boże nasz króluj nam
Poprzez wieczny czas Króluj Jezu nam.

Modlitwa do Jezusa Chrystusa naszego Króla i Pana

Jezu Chryste, Królu Wszechświata, Panie nasz i Boże, Odkupicielu rodzaju ludzkiego, nasz Zbawicielu! Ty, który mówiłeś, że Królestwo Twoje nie jest z tego świata, który wzywałeś nas do szukania Królestwa Bożego i nauczyłeś nas prosić w modlitwie do Ojca: „przyjdź Królestwo Twoje”, wejrzyj na nas stojących przed Twoim Majestatem. Wywyższamy Cię, oddajemy Ci cześć i uwielbienie. Pokornie poddajemy się Twemu Panowaniu i Twemu Prawu. Świadomi naszych win i zniewag zadanych Twemu Sercu przepraszamy za wszelkie nasze grzechy i zaniedbane dobro. Wyrażamy naszą skruchę i prosimy o zmiłowanie. Przyrzekamy zabiegać o pomnożenie Twojej Chwały, dziękować za nieskończone Miłosierdzie, które okazujesz z pokolenia na pokolenie, wiernością i posłuszeństwem odpowiadać na Twoją Miłość. Boski Królu naszych serc, niech Twój Święty Duch, wspiera nas w realizacji tych zobowiązań, chroni od zła i dokonuje naszego uświęcenia. Niech pomaga nam porządkować całe nasze życie i posłannictwo Kościoła. Króluj nam Chryste! Króluj w naszej Ojczyźnie, króluj w każdym narodzie, na większą chwałę Przenajświętszej Trójcy i dla zbawienia ludzi. Spraw, aby nasze rodziny, wioski, miasta i świat cały objęło Twe Królestwo: królestwo prawdy i życia, królestwo świętości i łaski, królestwo sprawiedliwości, miłości i pokoju, teraz i na wieki wieków Amen.

Jezu, Królu Wszechświata, panuj w naszej Ojczyźnie i we wszystkich narodach świata!…

Pieśń na zakończenie:
Chrystus Królem, Chrystus Panem, Chrystus, Chrystus Władcą nam!

Nowenna na pozostałe dni:
Nowenna przed Jubileuszowym Aktem Przyjęcia Jezusa Chrystusa za Króla i Pana (kliknij)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Modlitwa, Nowenna i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

50 odpowiedzi na „Nowenna przed Jubileuszowym Aktem Przyjęcia Jezusa Chrystusa za Króla i Pana – dzień trzeci

  1. wobroniewiary pisze:

    Ewa jest na rekolekcjach z o. Józefa Witko i prosi abyście do godz 20:00 wpisywali tutaj swoje intencje które będą tam omadlane.

    • Witold pisze:

      Proszę o miłość, wiarę i pokuj dla Polski i Polaków, o nawrócenie grzeszników, uwolnienie dusz w czyściu cierpiących i w pewnej intencji. Błogosławieństwa dla Ewy, całej Rodziny WOWIT.

      Amen

    • Anna pisze:

      Błogosław Boże mojej rodzinie. Panie Jezu pomóż mi wytrwać w moim krzyżu ,proszę Cię słowami św.Faustyny” Jezu rozpal miłość moją ku Tobie aby wśród burz cierpień i doświadczeń nie ustał duch mój miłość wszystko może.

    • leszek pisze:

      Proszę o potrzebne łaski dla wszystkich w rodzinie, w parafii, dla Polaków w kraju i za granicą, dla moich dobrodziejów, wszystkich, którzy wspierają mnie modlitwą i którym obiecałem pamięć w modlitwie. O potrzebne łaski dla moich wrogów, szczególnie o nawrócenie i przebaczenie. W intencjach własnych Bogu wiadomych. Bóg zapłać!

  2. Admin pisze:

    Intencje skopiowałem z innych wpisów (tak będzie Ewie łatwiej odczytać na telefonie🙂 )
    Wcześniejsze prośby już są zebrane.

    Pomorzak:
    W intencjach NMP, o pokój i zgodę w małżeństwie i rodzinie, w intencjach Adminów i naszej WOWITowej rodziny oraz za Kościół Święty i Kapłanów

    Sylwester:
    W intencjach Adminów,w intencjach moich, Panu Bogu wiadomych, podziękowanie za życie i wszystko co jest mi dane z nieba. Bóg zapłać.

    Elaa:
    W intencji nawrócenia członków mojej rodziny. O przymnożenie nam łask wiary, mądrości, umiejętności, zdrowia, pokory i pełnego poddania się woli Bożej. Wyzwolenia z nałogu alkoholizm i nikotynizmu. Niech Miłosierny Jezus wleje pokój w nasze serca.
    Bóg zapłać!

    Joanna:
    Prosze o modlitwe w intencji porozumienia w naszej rodzinie, a w szczegolnosci pomiedzy mna a moimi nastoletnimi corkami. Prosze o cierpliwosc i umiejetnosc zaufania w stosunku do moich dzieci. Joanna

    Lucyna:
    Kochana Ewo. W intencji Naszej Ojczyzny, jej wiernosci Chrystusowi oraz w podziekowaniu za dar Intronizacji

    Cichy:
    Proszę o łaskę nawrócenia dla Małgorzaty, Zbigniewa i Ryszarda oraz wyzwolenia ich z nałogu alkoholizmu…

    Aga:
    Proszę o łaskę przemiany życia i serca dla Jarosława oraz o łaskę żywej wiary i aby na nowo przyjął Jezusa do swojego życia.

    Kumac73:
    W intencji corek moich Darii i Nikoli o laske nawrocenia i przystapienie do sakramentu pokuty

    Patrycja:
    Proszę Cię o dobrego męża, dar zdrowia dla mamy i pokój w rodzinie. ufam❤

    Rafał:
    Bardzo proszę o modlitwę za: Rafała i całą jego rodzinę; za Danusię i jej rodzinę – aby dobry Pan wszystko u nich naprawił i poukładał. Bóg zapłać

    Eska:
    Przynoszę więc na noszach modlitwy wszystkie osoby i intencje oraz grupy modlitewne, które mam w sercu. Ponadto proszę we wszystkich intencjach Matki Bożej – także w tych, które są jeszcze nieznane nam, ale już znane Jej.

    Ilona:
    Jezu uwolnij mnie od przekleństwa, chroń mnie przed atakami złego ducha. Miej w opiece mnie, mojego męza i cała moją rodzinę. Kocham Cię Panie Jezu.

    Aleksandra:
    O potrzebne łaski w Bogu sprawach wiadomych .Bóg zapłać zapłać obficie.

    Edyta:
    W intencji Edyty i Grzegorza o umocnienie wiezi malzenskiej, milosci wzajemnej, darowanie zranien i blogoslawienstwo na dalsze lata wspolnego zycia. Bog zaplac.

    Robb:
    o łaskę nawrócenia mojej żony Agnieszki.Kocham ją .

  3. Bogusia pisze:

    Weszlam dopiero na strone.W PL jest 1:15 ( noc) ,rozumiem,ze skoro Admin wpis dal o 23:23
    (11 Listopad), to jest czas do 20:00,12 Listopada,tak? Moja roznica czasowa obecnie ,to szesc godzin ,jezeli sie nie spoznilam ,to chetnie wypisze intencje.

    • wobroniewiary pisze:

      Tak, do 20:00 12 listopada.

      • Bogusia pisze:

        Dziekuje i pozdrawiam…!
        Szczesc Boze.

      • Marakuja pisze:

        We wszystkich intencjach, w których się codziennie modlę, które Pan Bóg zna. Dziękuję❤

      • kasiaJa pisze:

        W intencji o nawrócenie , szczerą spowiedź dla brata, o uzdrowienie relacji małżeńskich dla rodziców. Aby moja rodzina mocno trwała przy Bogu do końca. O uzdrowienie dla wszystkich, którzy prosili mnie o modlitwę. We wszystkich intencjach Najświętszej Maryi Panny. Za zatwardziałych wrogów Kościoła o nawrócenie. Za naszą Ojczyznę i naród, aby Chrystus królował we wszystkich sercach naszych już na wieki.

  4. Bogusia pisze:

    Prosze o modlitwe w intencjach Bogu wiadomych…,
    -o uwolnienie,uzdrowienie i Dary Ducha sw. dla mnie i calej rodziny.
    -o poukladanie zycia moich dzieci…,Zywa Wiare i zycie w Lasce Uswiecajacej,
    -o milosc,zgode i porozumienie,
    -o wszystko to, co jest Wola Boza
    Panie ,zajmij sie moim i naszym zyciem i niech sie dzieje Wola Twoja.
    Panie miej w opiece moja mame wdowe i siostry z rodzinami oraz dusze mojego niezyjacego brata.
    DZIEKUJE Ci Panie…!!!
    Amen

  5. magda pisze:

    Dziękuję Ci Panie za wszystkie łaski, szczególnie za owocnie przeżyte rekolekcje.
    – Za Joannę,o wypełnienie się woli Bożej względem niej, by nie żyła w grzechu nieczystości.
    – O łaskę Darów Ducha Świętego dla Jasia w 18 – tą rocznicę urodzin i całej mojej rodziny.
    – za całą moją Parafię, by ponownie padła na kolana przed Panem w Komunii Świętej
    – za dusze w czyśćcu cierpiące,ulgę w ich cierpieniu.

  6. Beata pisze:

    Jezu proszę Cię o ratowanie małżeństwa Piotra i Doroty oraz Adama i Beaty
    o zdrowie duszy i ciała dla Adriana Damiana Williama oraz Kuby,żywą wiarę w Łasce Uświęcającej dla nich
    o miłość i zgodę w mojej rodzinie
    Panie zajmij się całym moim,naszym życiem…………

  7. Beata pisze:

    Jezu proszę o łaskę przemiany życia i serca dla mojej mamy Marii,Joanny Krzysztofa Basi Macieja Patrika Petry Grzegorza Malgorzaty oraz ratowanie malżenstwa Michala i Ewy

  8. Lucyna pisze:

    Panie Jezu ,proszę Cię o błogosławieństwo dla Piotra i Joasi.Proszę o łaskę zdania egzaminu na prawo jazdy przez Piotra za pierwszym razem,dar dobrego wykształcenia dla niego i zdobycia dobrej pracy.Matko Boża wymódl dla Asi łaskę szczęśliwego porodu i zdrowie dla dziecka.Panie Jezu,Matko Boża skróćcie cierpienia dusz czyśćcowych.

  9. marysia1 pisze:

    Panie Jezu dziękuję Ci za łaski jakie otrzymuję od Ciebie,bądź uwielbiony,kocham Cię.Jezu Ty się zajmij wszystkim według swojej woli.Amen

  10. Danuta pisze:

    Danuta Proszę o łaski potrzebne dla mnie i mojej rodziny aby wola Boża wypełniła się w naszym życiu przez Niepokalane Serce Maryi. Amen

  11. Maria pisze:

    Dziękuję za opiekę, błogosławieństwo, otrzymane łaski i wysłuchane prośby.
    Proszę o światło Ducha Św. żywą wiarę dla Justyny,
    godne przyjęcie pierwszej Komunii św. Leny,
    wyzwolenie z nałogu hazardu Zenona, Piotra, Krzysztofa,
    pomyślne zgodnie z prawdą rozwiązanie sprawy,
    nawrócenie polecanych osób ……….

  12. zojka pisze:

    Proszę o łaski potrzebne dla mnie i mojej rodziny, o łaskę nawrócenia i uwolnienia od nałogów moich córek, zięciów i wnuków, mojej mamy, brata i jego rodziny oraz sióstr i ich rodzin.

    • ElżbietaMaria pisze:

      Dziękuję za wszystkie łaski i Boże Błogosławieństwo dla całej mojej rodziny. Proszę o nawrócenie i potrzebne łaski dla mojej siostry Grażyny, dla mojej siostry Magdaleny, mojego siostrzeńca Oliwiera, potrzebne łaski i Dary Ducha Świętego dla mojej mamy, dla mojego syna Piotra, o łaskę nawrócenia dla syna Adama, potrzebne łaski dla wnuków: Wiktorii i Jonasza, we wszystkich intencjach, które noszę w sercu.
      Bóg zapłać!

      • Elżbieta Maria pisze:

        W intencji Ks.Sebastiana Kępy,który w swoich audycjach podjął się tematu zagrożeń duchowych o wszelkie potrzebne łaski i Błogosławieństwo Boże.

  13. Robert P. pisze:

    Panie Jezu dziękuję Ci za wszystko. Proszę Cię o łaski dla mnie i mojej żony Marii, dzieci – Mikołaja i Dawida ale też i dla Beaty i Arkadiusza, Jolanty i Mariusza, Agnieszki i Kornela, Agnieszki i Daniela, Haliny i Lecha, Martyny i Jej chłopaka, Przemysława i Jego matki. Prosimy aby wola Boża wypełniła się w naszym życiu przez Niepokalane Serce Maryi.

  14. Danuta pisze:

    Panie Jezu proszę o potrzebne łaski dla moich dzieci i całej rodziny, o uwolnienie od nałogów o dar wiary i nadziei ,o dobry wybór decyzji życiowych .

  15. Anna pisze:

    Boże błogosław mojej rodzinie .Panie Jezu pomóż mi wytrwać w moim krzyżu. Proszę słowami św Faustyny ”Jezu rozpal miłość moją ku Tobie aby wśród burz cierpień i doświadczeń nie ustał duch mój miłość wszystko może.”

  16. Marzena pisze:

    Boże bądź uwielbiony. Dziękuję za ten krzyż i cierpienia. Dziękuję za łaski. Proszę o dalsze prowadzenie w trudnej sytuacji życiowej o dary Ducha Sw o mądrość i siły. Jezu za wstawiennictwem Sw. Ojca Pio i O. Matteo błagam by zło odeszło z naszej rodziny. Jezu proszę o nawrócenie męża uzdrowienie duszy i ciała i uwolnienie od wszystkich nałogów. Jezu Ty wszystko wiesz ile zła w naszym domu. Ty się tym zajmij. Dotknij mojego męża Panie niech Twa łaska wkleję się na niego. Jezu uwolnij nas od skutków grzechów pokoleniowych.
    Proszę o przyjaciół dla mnie i córki.
    Bóg zapłać

  17. Beata pisze:

    O Boze błogosławieństwo dla Joli Amandy Sandry Krystiana Marzeny i jej calej Rodziny

  18. maria pisze:

    O odnowienie miłości i poprawę relacji w rodzinie brata.

  19. MariaPietrzak pisze:

    Ewo , pewnie nie wszyscy i na czas odczytaja o Twej pielgrzymce .
    Dlatego oddaj nas wszystkich Wowitow ( jak to pewnie zawsze czynisz ) na Oltarz Ofiarny i polec modlitwie Kosciola ;
    Zdziwilabym sie , gdyby ktos nie mial cos … do ofiarowania.
    Moja lista zadluzen jest coraz dluzsza …
    Niech Bog u konca tego Milosiernego Roku , obietnic Boskich Swych dopelni w nas , przemieni czas , a w nim i nas – w radosny czas !
    Owocnosci w tej radosci dla nas wszystkich !
    Pozdrowienia dla Przyjaciol w Chrystusie !

  20. Wiesław pisze:

    Panie Jezu proszę o potrzebne łaski dla rodzin moich dzieci i całej rodziny, cud uzdrowienia żony Eli z raka, nawrócenie zięcia Łukasza,o pomoc w nauce Gracjanowi, wszystkie prośby, błagania zanurzam w Płomieniu Miłości Niepokalanego Serca Maryi. Uproś Mamusiu u swojego Syna Króla Miłosierdzia Łaski i pomoc. Twoja Wola naszą wolą jest Jezu.

  21. rysik pisze:

    W intencji i intencjach mojej przyjaciółki, która w przyszłym tygodniu będzie obchodziła urodziny.

  22. Ania W pisze:

    We wszystkich intencjach Panu Bogu wiadomych ,o miłość i pokorę ,abyśmy umieli dziękować za wszystko co otrzymujemy .

    • Marta21 pisze:

      O blogosławieństwo ,nawrócenie, dobrą spowiedz i żywa wiare przez wstawiennictwoNMP dla Anny ,Pawła ,Piotra ,Henryka Łukasza i tych za których sie modle.Jezu ufam Tobie

  23. wobroniewiary pisze:

    Mój najnowszy nabytek

  24. Admin pisze:

    Ewa mówi żeby wpisywać dziś szczególnie intencje chorób fizycznych

    • Anna pisze:

      Dziękuję za wszystkie łaski i proszę o Boże błogosławieństwo dla całej rodziny, o nawrócenie członków mojej rodziny,o wyzwolenie z nałogu alkoholizmu i ułożenie szczęśliwe życia dla Jarka, o szczęśliwe donoszenie dziecka i szczęśliwy poród dla Alinki, o pomoc w nauce, dobrym przyswajaniu wiedzy na studiach i o szczęśliwe ukończenie studiów dla Agatki, o pomoc w nauce dla Adama, o zdrowie dla męża, braci, o zdrowie i pełnosprawność dla mnie, o uzdrowienie naszych relacji małżeńskich, o miłość w naszej rodzinie. Bóg zapłać

    • leszek pisze:

      Proszę o łaskę macierzyństwa dla mojej kuzynki Agnieszki. Dobry Bóg wie jak ona bardzo
      tego pragnie. Jeśli taka wola Twoja uczyń Boże cud. Za wszystkie łaski mnie i innym udzielone dziękuję. Niech Imię Pańskie będzie uwielbione!

    • magda pisze:

      O łaskę uleczenia z dyskopatii i przepukliny kręgosłupa dla mnie, poprawę wzroku i pamięci. Bóg zaPŁAĆ

    • an m pisze:

      w intencji chorych nóg teściowej, teścia i cioci. Bóg zapłać

    • eska pisze:

      Proszę o łaskę uzdrowienia dla dzieciątka Marysi, które ma się urodzić obciążone chorobą oraz o zdrowie dla Ani chorej na nowotwór piersi.
      Również o zdrowie dla naszych WOWIT-owych: ZInki, Rybki, Sylwii, Bogumiły oraz wszystkich pozostałych osób, które podawały tu na stronie swoje intencje dotyczące zdrowia oraz które tego potrzebują. Proszę też o zdrowie dla członków mojej rodziny i dla mnie.

    • Maggie pisze:

      Polecam moje dolegliwości, ale i osób z mego otoczenia: rodziny prawdziwej i tej do której się „przykleiłam” tj WOWIT’owej.
      Za chorych oczekujących operacji.
      Za chorych na raka i białaczkę.
      Za siostry i braci we wierze katolickiej, którzy nie mogą doczekać się potomka – w tym ze względów zdrowotnych.
      Za poczęte dzieci, aby urodziły się zdrowe i na Chwałę Pana.

  25. Beat pisze:

    Proszę o nawrócenie Patricka Irka Ludwika Adama i o Dary Ducha Swietego dla Heleny Claudi Benedykta Janiny
    I uwolnienie z nałogów
    BOG zaplac

    • Gosia pisze:

      Proszę o miłość w mojej rodzinie, o pokój i zrozumienie

      • Cecylia pisze:

        Proszę o całkowite uzdrowienie dwuletniej Weroniki, łaskę zdrowia dla jej mamy Agnieszki i dzieciątka,które nosi pod swoim sercem.Jezu Ty się tym zajmij.
        O głęboką wiarę dla Sławomira i Damiana.Duchu Miłości wylewaj się na tę rodzinę,

  26. im pisze:

    Proszę o żywą wiarę dla Gosi i umiłowanie Jezusa ponad wszystko!

  27. Wojtas13 pisze:

    Proszę o zdrowie duszy i ciała dla całej rodziny.

  28. Marzena pisze:

    proszę o zdrowie dla rodziny.

    • Elżbieta Maria pisze:

      W intencji uzdrowienia duchowego i cielesnego mojej mamy, oraz dla synów Piotra i Adama jak również o uzdrowienie wnuka Jonaszka.

  29. Gosia pisze:

    Panie Jezu! Bardzo proszę Ciebie o uzdrowienie oczu oraz depresji mojej córeczki oraz z cukrzycy mojego męża i adhd mojego syna. Proszę o Twoje miłosierdzie.

  30. Krzysztof pisze:

    Panie Jezu, o uwolnienie dla znanej CI osoby z nałogu alkoholizmu i o uzdrowienie z choroby głowy

Skomentuj

