Pan Jezus do Alicji Lenczewskiej: Chwała Boża a chwała ludzka

❤ Alicja „POUCZENIA” czw. 28.09.1989, godz. 20.20

† Chwała Boża realizuje się na ziemi innymi metodami niż chwała ludzka. Chwała Boża wypełnia się przez cichość, uniżenie, miłosierdzie, pokój, przez łagodną dobroć. Bardzo często nie jest zauważana w zgiełku świata. Wielkość Chwały Bożej w człowieku spełnia się poprzez cierpliwość, wytrwałość, wierność. Weryfikuje ją czas, a umacniają trudy, cierpienia i przeciwności. Podziwia ją Niebo, a lekceważy świat.

Nie da się pogodzić chwały ludzkiej z Chwałą Bożą, bo są one przeciwieństwami. A zatem musisz wybierać według otrzymanej wolnej woli – jeśli twoja wiara jest na tyle mała, że wolną wolę zatrzymałaś sobie, zamiast z ufnością Mi ją oddać, bym Ja wybierał dla ciebie wszystko, co sam uznam za najlepsze.

Czy ufasz wystarczająco Mojej Miłości i Mojej Wszechmocy? Czy kochasz wystarczająco, by zapragnąć Mojej Chwały?

alicja-premiera

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

43 odpowiedzi na „Pan Jezus do Alicji Lenczewskiej: Chwała Boża a chwała ludzka

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele broń nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać😉

  2. wobroniewiary pisze:

    Gdy zobaczyłam ten mem – wiedziałam, że to jest to czego szukałam od kilku dni, na ostatni prezent dla kogoś, kto umie brać ale nie dawać
    Prezent – przesłanie

    • Sylwia pisze:

      Mocny ten mem i dający wiele odpowiedzi. My ludzie tak często gonimy za tym żeby mieć więcej. Gorzej jak przychodzi do podzielenia się z kimś. Nie mówię tu o tym że z każdemu się robi prezenty bo człowiek by zbankrutował całkowicie i wszystko w granicy rozsądku. Ale tu mowa o tym by kochać drugiego człowieka a nie coś co jest materialne. Kochać człowieka to najpiękniejszy prezent.
      I zgadza się właśnie uczmy się dawać a nie brać. Uczmy się Kochać i nie oczekiwać nic w zamian.

    • eska pisze:

      To ja się podepnę z równie trafnym sformułowaniem, choć w troszkę innej materii:
      .
      „Dzieci trzeba tak wychowywać, żeby sobie podawały ręce, a nie podstawiały nogi” (Tomasz Rybak)
      .
      Dorosłym także ku refleksji😉

  3. ja pisze:

    Turcja legalizuje gwałt na nieletnich i pedofilię! Tłumy na ulicach

    Tysiące oburzonych ludzi, w tym wiele kobiet i dzieci, wyszło na ulice Stambułu.
    Wielotysięczny protest skierowany jest przeciwko forsowanej przez władze prezydenta Recepa Erdogana ustawie legalizującej faktycznie gwałty na nieletnich, pedofilię i przymusowe małżeństwa. Petycję przeciwko forsowanej przez władze w parlamencie ustawie podpisało już 600 tys. osób.

    Zgodnie z tą ustawą, jeśli gwałciciel zadeklaruje, że nie wiedział, iż gwałcona przez niego osoba jest niepełnoletnia, a także obieca ją poślubić, nie będzie karany. Rodzice mają w takiej sytuacji prawo wydać niepełnoletnie dziecko za mąż za gwałciciela, bez zgody samego dziecka.

    Ustawa przeszła już pierwsze czytanie w parlamencie zdominowanym przez rządzącą konserwatywną Partię Sprawiedliwości i Rozwoju. We wtorek 22 listopada br. ma się odbyć drugie czytanie, po którym ustawa prawdopodobnie wejdzie w życie.

    • Lucyna pisze:

      Ktoś ,kto gwałci nie nadaje się na męża.Jak można wydawać dziecko za zbrodniarza.?

      • Maggie pisze:

        Jaka to perspektywa wobec potopu muzułmańskich najeźdźców – przypomnijmy sobie, że Turcja jest głownie muzułmańska.

        PERSPEKTYWY tureckiego prawa:
        Kiedy gwałciciel, że ożeni się obieca (!),
        to mu płazem przejdzie cała „checa” ….
        Gdy zaś trafi się chrześcijanka,
        to czy ona jak jasyrowa branka? –
        czy też zmienić wiarę zmuszona,
        by w perwerta wpaść ramiona
        i z nim pędzić resztę życia,
        wśród kuksańców i bicia????

  4. ja pisze:

    Co sądzić o wyrażeniu
    „Nigdy wcześniej w Kościele nie było magicznych przedmiotów, jak brama miłosierdzia”

    • Maggie pisze:

      @ja:
      Nie mogę odsłuchiwać na YouTube, więc nie wiem gdzie takie posądzenie, że brama miłosierdzia w Kościele to coś magicznego. Jezus sam (!) mówi o wąskiej drodze i bramie do Nieba, czy wielbładzi przechodzący, przez igielne ucho.
      Brama czyli wejście do Nieba jest przecież związane z Bożym Miłosierdziem i nie ma w tym znamion magiczności – najemnicy, którzy pracowali cały dzień i ci którzy tuż od schyłku dnia dostali tą samą zaplatę, dzięki Miłosierdziu. Jeśli ktoś tak mówi, to po prostu nie zrozumiał znaczenia bramy – a jeśli nie rozumie, to nie można być pewnym, iż mówi z sensem. Jesteśmy ludźmi i mylenie się nikomu nie jest obce.

      Drzwi Miłosierdzia w minionym Roku, zatrzymywały, wprowadzając w refleksję i jeśli przed takimi … klęknęłam, by odmówić Koronkę do Miłosierdzia Bożego, to nie było NIC w tym magicznego … ani tym bardziej nie było to równoznaczne (!), że moją pokorą zyskałam rozgrzeszenie bez spowiedzi i pokuty.

      • Maggie pisze:

        Było: czy o wielbłądzie, przechodzącym przez igielne ucho.
        Ten IPad jednak na humory i sam zmienia bez proszenia o to, nie mówiąc o połykaniu przecinków.

      • Sylwia pisze:

        do Ja -nie słyszałam o takim porównaniu. Brama Miłosierdzia to nie magiczny przedmiot.
        I tak jak pisze Maggie brama Miłosierdzia to ta która jest wąska i ciasna. To my wybieramy czy chcemy przez nią przechodzić. My idziemy do spowiedzi i przyjmujemy wyrzeczenia i nie jest to przejście wygodne dla nas. Nie widzę tu też nic magicznego, a widzę ogrom łaski jaki człowiek zyskał w roku Miłosierdzia.
        Sama kiedyś przechodząc pod Bramą Miłosierdzia, przyszła mi myśl o wąskiej drodze. Taka właśnie Brama przez którą przechodziłam była. Było to przejście pod bocznym Ołtarzem na kolanach na około gdzie człowiek ledwo się mieścił. Więc to oddaje wymowę czym jest przejście przez Bramę Miłosierdzia. Ma nie tylko wymiar symboliczny ale też prowadzi do przemiany serca. Dlatego sądzę że ktoś kto użył sformułowania magiczny to się bardzo pomylił, ba to odciąga od myślenia że to dzieło Boże, a takim właśnie jest. Prawdziwym dziełem- Miłości Boga do człowieka.

    • Sylwia pisze:

      Będę odsłuchiwać gdy znajdę czas bo wiele zaległości. Rekolekcje z o. Witko teraz ks. Pawlukiewicz który bardzo wyraźnie wszystko wyjaśnia a do tego ma niesamowite poczucie humoru nie raz się uśmiałam gdy oglądałam nagrania. To wspaniały człowiek i co najważniejsze te nagrania naprawdę trafiają do człowieka🙂 .

  5. magda pisze:

    Dziś 23 miesiąca wspomnienie Ojca Pio …
    To mój ukochany (inie tylko mój 😀 ) Patron.

  6. Sylwia pisze:

    Kolejna ważna wiadomość :

    Szanowni Państwo,

    pisałam niedawno w sprawie czeskiego misjonarza Petra Jašeka, który został niesłusznie oskarżony w Sudanie i grozi mu kara śmierci. Pierwsza rozprawa odbyła się 17 listopada. Dobra wiadomość jest taka, że Petr Jašek ciągle żyje. Rozprawa była bardzo krótka – kolejny termin wyznaczono na 21 listopada.

    Link: http://citizengo.org/pl/pr/38648-czeski-misjonarz-nieslusznie-uwieziony-w-sudanie-podpisz-petycje-w-jego-obronie

    Współpracownicy CitizenGO w Hiszpanii zorganizowali pikietę przed ambasadą Sudanu w Madrycie domagając się uwolnienia Misjonarza. Złożyli też dotychczas zebrane podpisy w formie papierowej. Ale akcja ciągle trwa i ważne jest, żebyśmy nie ustawali w wywieraniu nacisku na władze Sudanu oraz Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych do spraw Praw Człowieka.

    Dlatego piszę do Państwa ponownie. Po podpisaniu petycji w obronie naszego misjonarza zza południowej granicy proszę, aby przesłali Państwo tę wiadomość do co najmniej trzech osób, aby i one podpisały petycję.

    dlatego proszę kto może jeszcze podpisać petycję niech podpisze tutaj link :

    http://em.citizengo.org/dc/1Xt7NwYwwKzhv8_RIXnCOHITjR6ddqPHEpUZKDMIe3a5E5C1UCPDxFhZLVd-gsNxxxQBF6qG4jlumZ_H180iR-HtBs7cc4p2smmj7ZxafOWP0H0J-Ox_SUh52kuUEW6WdRP6yH47Dy1BG_Dp7c8yzmqDZHfJywOGxG7tjJDwimuRn4-C4qA9C4rJ_GhxXkYnFAjDMtpjrw-dbmvfgJAx7fSQfvAcRDJCBq-OborLXK_UG7oJKPgv10QMElVusJYj/UldJ03Y0RD0ON703mX0000A

  7. Adminka pisze:

    Bardzo ważne słowa Alana Amesa, ale przetłumaczyłam to sobie tylko translatorem (a to najgorsza rzecz w przypadku tłumaczeń) – do wpisu potrzebuję dobrego tłumaczenia
    Tu padają naprawdę ważne słowa na temat oceny dzisiejszego stanu Kościoła i naszego stosunku do tej sytuacji.
    Słowa które Alan usłyszał od Jezusa (a nie co sobie myśli „cierpiąca” czy „realnie myślący czciciel MBM”)

  8. Marakuja pisze:

    Proszę o modlitwę w intencji pana Jacka o pracę, o klientów, i aby nie musiał zamknąć sklepu.

  9. m-gosia pisze:

    Szczęść Boże.Ja tak ni z gruszki ni z pietruszki.Czytamy między wierszami , iż naszej admince Ewie życie daje dobry wycisk.Nikomu z nas czytających czy komentujących na pewno też.Jedni pomagają sobie i innym modlitwą , postem.Ja chcę napisać o pomocy materialnej ( myślę, że można to podciągnąć pod jałmużnę). Z komentarzy Ewy wynika ,że z jej Biura tłumaczeń nie można wyżyć, a niedawno miała pogrzeb ojca i z tego tytułu się zapożyczyła.Może liczyć tylko na siebie. Chciałam przypomnieć , że na tej stronie istnieje skarbonka , zresztą założona na prośbę czytelników.Myślę , że nawet drobne datki ( w moim przypadku 10zł, chociaż tez nie zawsze pamiętam) , ale stałe mogłyby Ewie i Kazimierzowi chociaż w niewielkim promilu zrekompensować trud jaki wkładają w prowadzenie tej i drugiej strony „Ewangelia dla nas”. Pan Jezus na pewno im to wynagrodzi , ale z czegoś trzeba żyć , a wiadomo , że na tych którzy chcą ewangelizować zły jeszcze bardziej nastaje.Ewa przepraszam, że to piszę , ale taką poczułam potrzebę Je jestem prostą kobietą i piszę to co mnie poruszyło. Niech nam wszystkim Pan Bóg błogosławi.
    Z Panem Bogiem.

    • im pisze:

      Chciałabym wysyłać ofiary przekazem pocztowym. Proszę o dane. Można na meila. Dziękuję za ten wpis bo także chodziły mi takie myśli od kilku dni. Pozdrawiam.

  10. Dareks-k12 pisze:

    Przepraszam, ale trapi mnie pewna myśl. Czy przytulanie do siebie, całowanie figury Matki Bożej nie jest nadużyciem? Dziękuję za odpowiedź.

    • wobroniewiary pisze:

      Nie jest, o ile owo przytulanie nie jest zboczeniem a wyrażeniem miłości do Niepokalanej

      Przykład – „adoracja pewnego „artysty” który nago swymi genitaliami „przytulał się” do Pana Jezusa

Skomentuj

