Orędzie Matki Bożej z 25.11.2016 w Medziugorje

„Drogie dzieci! Również dziś wzywam was, abyście powrócili do modlitwy. W tym czasie łaski Bóg pozwolił mi, abym prowadziła was ku świętości i życiu w prostocie, byście w małych rzeczach odkryli Boga Stworzyciela, rozmiłowali się w Nim i aby wasze życie było dziękczynieniem Najwyższemu za wszystko, co On wam daje. Kochane dzieci, niech wasze życie w miłości będzie darem dla innych, a Bóg będzie was błogosławił. Wy dawajcie bezinteresowne świadectwo z miłości do Boga. Jestem z wami i oręduję przed moim Synem za wami wszystkimi. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

41 odpowiedzi na „Orędzie Matki Bożej z 25.11.2016 w Medziugorje

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać😉

    • wobroniewiary pisze:

      Proszę o modlitwę za mojego tatę, jutro w sobotę mija równo miesiąc jak go odnaleziono martwego, ja co prawda dowiedziałam się o tym 5 dni później ale to 26-ego października uznano za dzień śmierci mego taty.
      Proszę też za wszystkich zmarłych z mojej i naszych Czytelników rodzin oraz za dusze czyśćcowe
      I na koniec proszę o zdrowie, pracę i o siły do prowadzenia tej strony

      Modlitwa do Boga Ojca

      O Boże mój, miłuję Cię nade wszystko dla Twej nieskończonej dobroci i żałuję z całego serca, że Ciebie, moje Dobro Najwyższe, tak wiele razy obraziłem. Udziel mi swej łaski, abym wytrwał w dobrym i nie powracał już do dawnych moich grzechów. Zmiłuj się nade mną, a także nad duszami cierpiącymi
      w czyśćcu, które miłują Cię z całego serca i ze wszystkich swoich sił. Wysłuchaj błagania, jakie zanoszę za nimi i udziel mi łaski, o którą proszę przez ich wstawiennictwo. Miej litość nade mną i nad biednymi duszami w czyśćcu. O Maryjo, Matko dusz w czyśćcu cierpiących, uproś im jak najszybsze uwolnienie
      z czyśćca i wieczny odpoczynek w niebie. Amen

    • Elżbieta pisze:

      Jezu, niech moje oczy będą nieustannie wzniesione ku niebu – tam moja ojczyzna!
      Maryjo, Bramo niebieska, przez Ciebie mogę zbliżać się do nieba, dla którego jesteśmy stworzeni. Przeprowadzisz mnie przez próg wieczności…

  2. wobroniewiary pisze:

    Dziękuję za wszystkie maile od osób z podziękowaniem/potwierdzeniem otrzymaniu oleju i obrazków.
    Dochodzą też nowe prośby, ale sama czekam na dosyłkę od księdza, dopiero będę rozsyłać dalej.
    Widać św. O. Pio i Padre Matteo chcą tego, by olej i obrazki były nadal rozprowadzane, więc dopóki chcecie, będę odbierać i Wam wysyłać.
    Ps. Dopiero wstałam, ale czuję się tak, że z Wąwolnicą to połączę się jutro jedynie duchowo …. boli głowa, mięśnie, nogi, każdy staw , mięśnie i każda kosteczka u nóg i rąk…a gardło niesamowicie piecze

    • ja pisze:

      Kwintesencja całego orędzia🙂
      „Dziatki, niech wasze życie będzie darem w miłości dla innych [ludzi] i Bóg będzie was błogosławił, a wy dawajcie bezinteresowne świadectwo, z miłości do Boga”

  3. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "POUCZENIA" pt. 6.10.1989, godz. 8.50 Podczas X stacji Drogi Krzyżowej

    † Nic ci nie jest potrzebne, tylko Miłość Moja, która cię chroni, karmi i ubogaca. W twoim ubóstwie jest bogactwo Moje, które twoim się staje. Raduj się nim i Miłością Moją tak, jak radowali się wielcy synowie Moi i święte córki Moje. Zaufaj do końca i w Moje dłonie oddaj wszystko i każdy dzień, abyś doszła do zupełnego ogołocenia na ziemi i pełnego bogactwa w Niebie.

    Rz 8, 35. 37 "Któż nas może odłączyć od miłości Chrystusowej? Utrapienie, ucisk czy prześladowanie, głód czy nagość, niebezpieczeństwo czy miecz? … we wszystkim tym odnosimy pełne zwycięstwo dzięki Temu, który nas umiłował".

  4. wobroniewiary pisze:

    „Walczmy z pokusami aż do samej śmierci, bo dopiero ze śmiercią ustaną ataki piekła. W przypadku pokusy uciekajmy się w modlitwie do Boga – i to uciekajmy się szybko i z wielką ufnością.”
    Św. Jan Vianney

  5. MM pisze:

    UWAGA!!! Przywrócony odcinek po usunięciu przez YouTube, Sodomia (video)

    Jakiś czas temu Facebook i YouTube zablokowały poniższy odcinek grzechów wołających o pomstę do nieba, zarzucając nam łamanie regulaminu i obrażanie ludzi. Dzisiaj przywracamy ten film i prosimy przekazujcie link dalej!

  6. Anna pisze:

    W przedstawianym filmie Exodus ujawniony powędrujemy właśnie śladami Izraela. Będzie to podróż, która wskaże na fizyczne dowody Exodusu, takie jak: pozostałości hebrajskich domostw w Egipcie, w delcie Nilu; liczące już ponad 3800 lat egipskie inskrypcje świadczące o zniewoleniu Izraelitów przez Egipcjan; dokładna trasa, którą Izraelici mogli podążać w kierunku wolności; miejsce nad Morzem Czerwonym, z którego wyruszyli, przekraczając morze suchą nogą; a także miejsce, gdzie znajduje się Góra Synaj.

    Film Exodus ujawniony wyciąga na światło dzienne pierwsze odkrycia archeologiczne XXI wieku.

  7. ja pisze:

    Papież: Szatan może zrujnować twoje życie – nie wchodź z nim w dialog!

    Wieczne potępienie to decyzja o oddaleniu się od Pana Boga – powiedział Franciszek na porannej Eucharystii w swej watykańskiej rezydencji. Papież radził też, by nie prowadzić dialogu z diabłem, zwodzicielem i oszustem, lecz w pokorze przygotowywać się na ostatnie spotkanie z Panem w dniu sądu.

    Franciszek nawiązał do czytań mszalnych ostatnich dni roku liturgicznego, które mówią o końcu świata. Odnosząc się do dzisiejszego czytania z Apokalipsy, podjął refleksję nad Sądem Ostatecznym. Zauważył, że jako pierwszy zostanie osądzony „Smok, Wąż starodawny, którym jest diabeł i szatan”. Anioł strąca go z nieba do czeluści, „by już nie zwodził narodów, bo jest on zwodzicielem” – podkreślił Franciszek.

    „On jest kłamcą, co więcej, ojcem kłamstwa; jest oszustem. Wmawia ci, że jeśli zjesz to jabłko, to staniesz się jak Bóg. W takiej postaci ci to sprzedaje, a ty kupujesz. Na koniec jednak oszukuje cię, rujnuje ci życie. «Ależ Ojcze, zapyta ktoś, co możemy zrobić, by nie dać się oszukać diabłu?». Uczy nas tego Jezus: nigdy nie wchodzić w dialog z diabłem. Z diabłem nie prowadzi się dialogu. Co robił Jezus z diabłem? Wyrzucał go, pytał się o jego imię, ale nie prowadził dialogu” – mówił Ojciec Święty.

    Papież przypomniał, że kiedy Jezus był kuszony na pustyni, nigdy nie odpowiadał własnymi słowami, bo dobrze zdawał sobie sprawę z zagrożenia. Przed pokusami bronił się Słowem Bożym. „A zatem również i my nigdy nie powinniśmy dialogować z tym oszustem i kłamcą, którzy dąży do naszej zguby”.

  8. ciekawa pisze:

    Rytuał kambo trafił do Polski. Ekspert: to eksperymentowanie na własnym ciele
    • Jad żaby amazońskiej, wykorzystywany do rytuału kambo, zawiera ponad 200 toksycznych substancji
    • W Polsce, w wyniku ceremonii, zmarła jedna osoba, druga wciąż jest w szpitalu

    Ceremonia kambo, stosowana przez szamanów z lasów amazońskich, trafiła do Polski. Indianie z Ameryki Południowej wierzą, że sproszkowany jad żaby amazońskiej, który zawiera ponad 200 toksycznych substancji, jest jednym z najmocniejszych na świecie naturalnych antybiotyków. W Polsce zabił jedną kobietę. Druga wciąż jest w szpitalu.

  9. MariaPietrzak pisze:

    W tej samej pogawedce ‘ o marnowaniu zycia’ Abp Fulton J. Sheen , mowi :
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Uwierzcie w rzeczy niewiarygodne , a dokonacie niemozliwych .
    Badzcie szczodrzy w dawaniu siebie .
    Dawajcie , dawajcie , dawajcie !
    Dajac , dostajemy !
    To jest nauka ewangeliczna .
    Gdy wylewamy samych siebie , Bog daje nam sile .
    (…)
    Sluchajcie , wszyscy badzcie hojni .
    Hojni w dawaniu siebie .
    Mam na mysli dawanie siebie : swojej energii , zyczliwosci , dobroczynnosci , pomocy .
    Poniewaz wowczas staniecie sie prawdziwymi chrzescijanami .
    Moj przyjaciel , o ktorym wam mowilem , ten ktory spedzil w wiezieniu 14 lat .
    Kiedy wyszedl z wiezienia , bylo to w Rumunii , chodzil samotnie po ulicach i spotkal chlopca .
    I spytal go , czy wierzysz w Chrystusa ?
    Chlopak odpowiedzial , ze nie .
    Dlaczego nie ?
    Chlopiec zapytal :
    – Myslisz , ze Chrystus jest Bogiem , tak ?
    – Jesli Jezus jest Bogiem , moze robic to co , Bog .
    – Bog uczynil kwiaty ,od kwiatow biora sie inne kwiaty .
    – Bog uczynil slonie , od sloni biora sie inne slonie .
    – Mi nikt nigdy nic nie dal .
    – Jesli Jezus jest Bogiem , powinien uczynic innych Jezusow .
    – Ale ja nigdy nie spotkalem drugiego Jezusa .
    – Moj ojciec jest alkoholikiem , moja matka jest praczka .
    – Nikt nigdy nie dal mi zabawki , ani ubran .
    – Nie wierze wiec , ze Jezus jest Bogiem , poniewaz nigdy nie uczynil innych Jezusow .

    A doktor Wumbrand spytal : czy twoj pastor nie jest jak Jezus ?
    – Nie , nie jest .

    Gdy powiedziano to temu pastorowi , powiedzial , ze ten chlopiec jest glupiutki .
    Nie byl glupiutki , chlopiec mial racje .
    A wiec , jesli Jezus jest Bogiem … powinien uczynic innych Jezusow .…
    … to wy nimi jestescie… !
    Tak , to wy jestescie ‘ innymi Jezusami .’

    – Powinniscie tak okazywac Go w swoim zyciu , aby , gdy pojdziecie miedzy ludzi , mowiono o was , jak sluzaca mowila o Piotrze : “ I TY Nalezysz do Chrystusa “ .
    Dziekuje , Bog was kocha .

    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Chrystus nie ma już rąk,
    Ma tylko nasze ręce
    Do pracy nad Swoim dziełem.
    Chrystus nie ma już nóg,
    Aby iść dzisiaj do ludzi.
    Chrystus nie ma już głosu,
    Aby mówić dzisiaj o Sobie
    Chrystus nie ma już sił,
    Ma tylko nasze siły,
    By prowadzić ludzi do Siebie.
    Chrystus nie ma już Ewangelii,
    Które oni czytają jeszcze.
    Ale to, co sprawiamy
    Słowem i czynem,
    Jest Ewangelią pisaną dzisiaj.

    (anonim Flamandzki z IV wieku).
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Zapytajmy ksiedza , czy latwo byc Jezusem ?
    Dlatego pewnie Matka Boza mowi ‘Drogie dzieci! Również dziś wzywam was, abyście powrócili do modlitwy. ‘

    • MariaPietrzak pisze:

      Pojawilo sie tu wczoraj tuz po pierwszej kazanie ksiedza Kostrzewy z 18 tego listopada , ktore chcialam dzis odsluchac , bo zapoxiadalo sie zachęcająco . Czy zdjęto je z jakis waznych powodow ? Gdzie je odnaleźć?

  10. wobroniewiary pisze:

    Dziś mija równo miesiąc od śmierci mego taty, od dnia, jak go odnaleziono martwego, ja co prawda dowiedziałam się o tym 5 dni później ale to 26-ego października uznano za dzień śmierci mego taty.
    Dziś nie ma nikogo, kto przyjmie Komunię św. w intencji mego taty, ja przyjmę tylko duchowo….

  11. eska pisze:

    W byłym kościele katolickim pw. Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny, wymagającym obecnie gruntownego remontu, ma powstać – zgodnie z ustaleniami władz federalnych – filia Moskiewskiej Państwowej Filharmonii Akademickiej. Wcześniej budynek ten, zbudowany w latach 1884-96 ze środków tamtejszych katolików, został skonfiskowany wiernym przez komunistów, którzy urządzili w nim siedzibę obwodowego archiwum.

    Gdy w 1991, na fali przywrócenia wolności sumienia w Rosji, odrodziła się tam wspólnota katolicka, natychmiast rozpoczęła ona starania o odzyskanie świątyni. Dokument archidiecezji w Moskwie zaznaczył, że prośby takie kierowano do władz obwodu kilkakrotnie i tylko w ostatnich kilku latach złożono dwa podania w tej sprawie. W 2010 władze miejscowe, w tym ówczesny (w latach 2007-12) gubernator Siergiej Antufjew, obiecały przekazanie budynku miejscowym wiernym po przeniesieniu zbiorów archiwalnych w inne miejsce, ale do dzisiaj to nie nastąpiło.

    całość:
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/rosja-katolicy-oburzeni-decyzja-wladz-smolenska-o-przeksztalceniu-ich-kosciola-w-sale/xk10sg

    Matka Boża Niepokalanie Poczęta znowu znieważana…😦

  12. Ufająca Bogu pisze:

    Proszę o zdrowie dla mnie i mojej rodziny. Grypa szaleje😦 W pracy wszystko się sypie. Boże pomóż przetrwać każdą zawieruchę.

  13. marzena nalewajk pisze:

    Bardzo proszę o modlitwę za moją rodzinę, wszystko mi się wali na głowę, córka i mąż nie potrafią się porozumieć. Atakuje moich najbliższych, tych których kocham. Muszę mieć siłę żeby wytrwać.

  14. Kamuc73 pisze:

    +++ we wszystkich intencjach

Skomentuj

