Orędzie Matki Bożej z 2 grudnia 2016 dla Mirjany

„Drogie dzieci, moje macierzyńskie serce płacze na widok tego, co robią moje dzieci. Grzechy się mnożą. Czystość serca jest coraz mniej ważna. Zapominacie o moim Synu, coraz mniej Go czcicie, a moje dzieci są prześladowane. Dlatego więc wy, moje dzieci, apostołowie mojej miłości, duszą i sercem wzywajcie imienia mojego Syna. On będzie miał dla was słowa światłości. On się wam objawia, łamie z wami chleb, daje wam słowa miłości, byście je przemieniali w dzieła miłosierdzia i stawali się świadkami prawdy. Zatem, moje dzieci, nie lękajcie się. Pozwólcie mojemu Synowi przebywać w sobie. On się wami posłuży do pielęgnowania dusz zranionych i nawrócenia zagubionych. Dzieci moje, powróćcie do modlitwy różańcowej. Odmawiajcie ją w duchu dobroci, ofiarności i miłosierdzia. Módlcie się nie tylko słowami, lecz i poprzez uczynki miłosierdzia. Módlcie się, kierując się miłością względem wszystkich ludzi. Mój Syn swoją ofiarą uwznioślił miłość. Zatem żyjcie z Nim, byście mieli siłę i nadzieję, byście mieli miłość, która jest życiem i która prowadzi do życia wiecznego. Ja jestem z wami z Bożej miłości i z macierzyńską miłością będę was prowadzić. Dziękuję wam”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Orędzia, Wydarzenia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Orędzie Matki Bożej z 2 grudnia 2016 dla Mirjany

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. Lucyna pisze:

    Dziękuję Ci Panie Boże za łaskę pracy dla Piotra.Proszę rozwiąż problem z dojazdami.Panie Jezu,proszę zajmij się tym.

  3. Magda pisze:

    2 października tego roku byłam podczas objawienia Matki Bożej z Medjugorie wraz z mężem i synkiem.
    Niezwykle było to doświadczenie.
    Noszę w sercu wciąż ! 🙂

  4. eddar pisze:

    Matko Boża ,wstawiaj się do Jezusa Syna Swego ,a naszego Pana Boga ,o wstawiennictwo , za moimi dziećmi i wnukami Prowadząc ich prostą drogą ku szczęśliwości wiecznej…

  5. Gość pisze:

    Jesli ktoś może, to bardzo proszę o modlitwę w intencji duszy mojego taty,aby mógł się cieszyć obecnością Pana Boga w niebie.Niech dobry Bóg błogosławi każdemu z Was kochani

  6. Grażyna pisze:

    Proszę o łaskę wiary miłości i nadziej w mojej rodzinie

  7. MariaPietrzak pisze:




    ( rekolekcje z Martą Robin )
    Patrzmy na Niego ,
    patrzmy na Niego często ,
    patrzmy na Niego długo,
    patrzmy na Niego zawsze,
    nie po to ,
    by kopiować Go w tym co czynił –
    nie można stać się Świętym przez skopiowanie –
    lecz po to ,
    by się do Niego upodobniać w tym , jaki jest :
    słodki i pokorny Sercem ,
    wypełniony miłością ,
    wypełniony miłosierdziem , współczuciem i przebaczeniem dla wszystkich ,
    posłuszny i to posłuszny aż do śmierci krzyżowej ,
    ubogi w swym narodzeniu ,
    w swym życiu i w swej śmierci ,
    w ubóstwie nie mający równych sobie .

    Bóg dal nam Jezusa poprzez Maryję, a więc musimy iść do Maryi , abyśmy mogli znaleźć…
    …zjednoczenie z Jezusem poprzez Maryję,…
    …miłowanie Jezusa idąc ku Maryi …
    …przybliżenie Królestwa Jezusa w nas przez Maryję ….

    Czyż istnieje coś bardziej istotnego ? pyta Marta Robin .
    – Maryjo, o moja Matko umiłowana,
    podaruj mnie Jezusowi,
    ofiaruj Bogu tę drobną hostię, żeby raczył w niej zamieszkać, spoczywając w jej sercu, jak w tabernakulum.
    Za gościnę, niestety, będzie miał tylko moją nędzę.
    Ale niech znajdzie tu przynajmniej …
    miłość,
    wdzięczność,
    wierność,
    hojność,
    oddanie,
    pokorną i radosną ufność, aby mu zadośćuczynić,
    pocieszyć Go,
    uradować i uwielbić,
    aby uwielbiać Jego Święte Serce i …
    podarować mu
    liczne
    dusze,
    we wspólnocie z Tobą , o moja tak droga Mateczko !
    – Jestem w posiadaniu skarbu , który Bóg chce poprzez mnie rozdzielać … mówiła Marta Robin .

    A …my ?
    zjednoczenie z Jezusem
    umiłowanie Jezusa
    przybliżenie Królestwa Jezusa w nas przez Maryję z Medjugorje
    „… apostołowie mojej miłości, duszą i sercem wzywajcie Imienia mojego Syna.
    On będzie miał dla was słowa światłości.
    On się wam objawia, łamie z wami chleb, daje wam słowa miłości, byście je przemieniali w dzieła miłosierdzia i stawali się świadkami prawdy.
    Zatem, moje dzieci, nie lękajcie się.
    Pozwólcie mojemu Synowi przebywać w sobie.
    On się wami posłuży do pielęgnowania dusz zranionych i nawrócenia zagubionych. …

    ‚czyż istnieje coś bardziej istotnego ? ‚
    – ‚Maryjo, o nasza Matko umiłowana ,
    podaruj nas Jezusowi …
    ofiaruj Bogu te drobne hostie , żeby raczył w nich zamieszkać, spoczywając w sercach , jak w tabernakulum .
    Za gościnę, niestety, będzie miał tylko nasz nędze .
    Ale niech znajdzie tu przynajmniej …
    miłość,
    wdzięczność,
    wierność,
    hojność,
    oddanie,
    pokorną i radosną ufność, aby mu zadośćuczynić,
    pocieszyć Go,
    uradować i uwielbić,
    aby uwielbiać Jego Święte Serce i …
    podarować mu
    liczne
    dusze,
    we wspólnocie z Tobą ,
    o nasza tak droga Mateczko !’

    – ‚Jesteśmy w posiadaniu skarbu , który Bóg chce poprzez nas rozdzielać … ‚
    Czy możemy Mu powiedziec ‚nie’ ?

    ( na podstawie rekolekcji z Martą Robin / Henry- Marie Manteau-Bonamy )

Skomentuj

