Noworoczne rekolekcje ze Sługą Bożym Padre Matteo i ze Świętym Ojcem Pio

Czcicieli Świętego Ojca Pio i Sługi Bożego Padre Matteo zapraszamy do udziału w wyjątkowych noworocznych rekolekcjach, które odbędą się w dniach od 29.XII.2016 r. do 07.01.2017 r. (9 dni)

W programie:
nawiedzenie Świętego Domku NMP w Loretto,

– pobyt w Serracapriola u Padre Matteo da Agnone,
– nawiedzenie Sanktuarium Św. Michała Archanioła w Monte Sant’Angelo,
– pobyt San Govanni Rotondo u Świętego Ojca Pio,
– nawiedzenie Pana Jezusa w Manopello (Santo Volto – Święte Oblicze).
Każdego dnia: Msza Święta, Różaniec Święty, Adoracja Najświętszego Sakramentu.
ZGŁOSZENIA POD ADRESEM E-MAIL: padre.pio@wp.pl

******

padre-pio-padre-matteo

Osoby, które nie mogą pojechać a chcą, by fotografie ich oraz ich bliskich zostały przyłożone do grobu z relikwiami Sługi Bożego Matteo da Agnone informujemy, że w ciągu najbliższych 2-3 dni zostanie podany adres, na który będzie można wysyłać swoje i swoich bliskich zdjęcia.

Ponadto informujemy, że nadal istnieje możliwość nabycia oleju egzorcyzmowanego od św. O. Pio oraz obrazków z Padre Matteo pisząc na adres: jutrzenka2012@gmail.com

*****
Komunikat w sprawie nadsyłania zdjęć (do 20 XII):

Osoby, które znają mój adres domowy, mogą wysyłać swoje zdjęcia do mnie, a ja je  w dniu 21 XII prześlę do organizatorów rekolekcji. Pozostałe osoby (proszę wybaczyć, ale ze względów bezpieczeństwa nie podam tu swoich danych), proszę o wysyłanie zdjęć drogą mailową na adres Mariusza Pielgrzyma (nie mylić z adresem organizatora rekolekcji ze św. O. Pio i Sługi Bożego Padre Matteo: ojciec.pio.2016@gmail.com
Ps. Zdjęcia nie podlegają zwrotowi, zostają u Padre Matteo

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

53 odpowiedzi na „Noworoczne rekolekcje ze Sługą Bożym Padre Matteo i ze Świętym Ojcem Pio

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • an m pisze:

      Chciałabym prosić o modlitwę za moją rodzinę, brakuje już sił ……… Jeśli jest ktoś kto to czyta stronę i ma charyzmat poznania od Ducha Świętego to proszę o pomoc …….
      Bóg zapłać

      p.s. Ewa, jeśli moja prośba jest niewłaściwa to proszę usuń ją.

      • wobroniewiary pisze:

        Po prostu zacznij uwielbiać Pana w tej sytuacji w jakiej jesteś a Pan Cię wysłucha

        Wiem, że to trudne, mega trudne… wiem aż nadto, ale też tak robię a teraz z grypą (powikłania) sunę na pocztę a jutro na kontrolę

        • an m pisze:

          Ewa ja już nie mam sił…….. ja już nie wiem jak mam się modlić, żeby Ojciec mnie wysluchał……… czuję, że nie damy rady………..

        • wobroniewiary pisze:

          I jak tak mówisz, to wg O Witko, nie dostanies zpomocy

          „Niech ci się stanie wg wiary Twojej” a ty jej nie masz…. masz tylko zwątpienie…
          zmień to

        • an m pisze:

          wierze, że Ojciec może wszystko bo jest Wszechmogący, wiem to, ale mam też głebokie przekonanie, że tutaj jest potrzebna modlitwa Kościoła za nas, bo przecież wielu tego potrzebuje skoro organizowane są modlitwy o uzdrowienie i uwolnienie….

        • an m pisze:

          pisząć: czuję, że nie damy rady……….. miałam na myśli, że ataki na nas są bardzo silne i nie wiemy z czego to się bierze, nie wiemy skąd żródło tego wszystkiego i bez modlitwy wstawienniczej, rozpoznania modlitwnego Kościoła sami możemy się z tym nie uporać.

        • MariaPietrzak pisze:

          Kiedy juz nie możemy …to Niebo zbliża sie do ziemi i nam pomaga !
          Zaufania i zawierzenia . Różaniec na szaniec jak pisze ks. Adam i adoracja Pana w Tabernakulum .Swieto Niepokalanego Poczęcia to również liczne dary „przez Twoje Święte i Niepokalane Poczęcie Maryjo , obroń nas przed złem (obj. Matki Bożej z Ameryki )
          Nie czuje charyzmatu by Ci dawac rady , ale przezyte lata i doswiadczenia nie pozwalaja milczec 💙
          Powodzenia ! Nie jesteś sama💙

    • beat pisze:

      Witaj Ewo pisalam juz kilka maili ale nie dostalam odpowiedzi moze sa w spamie
      Moze sprawdzisz a jak nie to napisze jeszcze raz gdyz przed ok 3 tygodniami zamowilam 2 olejki dla kolezanki i mamy wyslalam 20zl ale jak bede w Polsce to wysle reszte a jak nie to wyslij mi tylko jeden a jak bede w styczniu to zamowie jeden z relikwiami
      Bog zaplac

      • wobroniewiary pisze:

        Ja je wysłałam do Katowic w piątek, poczekam na koszta wysyłki 😉

        Ps. Teraz okres przedświąteczny, wysyłki dłużej idą
        Ps.2. Żadnego maila nie dostałam od ciebie teraz w tych dniach

        • beat pisze:

          Dzieki Ewo napewno poczta ma duzo pracy
          Chcialam sie podzielic informacja ze stal sie cud moj syn po14 latach sie nawrocil poczatki beda ciezkie ale wierze ze Bog juz go ze swych rak niewypusci
          dalam na intencje mszalne byla modlitwa za nasza rodzine i olejek i relikwia padre Matteo Moj syn byl daleko od Kosciola a dzisiaj byl w spowiedzi sw
          Dzieki Ci Boze za te laski i wstawiennictwo Maryji i wszystkich Swietych
          Jezuz Zyje i Jest Krolem
          Dzeki Ewo za relikwie olejek i za ta strone ktora tez informuje i pomaga przyblizac sie do Boga
          Niech Bog Was wszystkich Blogoslawi
          Amen
          Ps sluchalam swiadectwo M Konrata na temat filmu Matteo
          Bardzo ciekawe polecam

        • beat pisze:

          dzieki Ewo olejki otrzymala kolezanka napisz ile musze doplacic

        • wobroniewiary pisze:

          10.30 koszty przesylki i koperty

  2. ja pisze:

    To ja poproszę o modlitwę za mnie, za moich bliskich. O spokój, zgodę, radość serca, o mieszkanie na wsi i pracę i o zakończenie wszelkich waśni i kłótni w rodzinie, o uwolnienie z alkoholizmu kilku osób, i z chorej nienawiści też.
    A i jeszcze z przeklinania, bo nie można normalnie porozmawiać i posłuchać.

  3. beat pisze:

    Prosze o dobra spowiedz i nawrocenie Patricka
    i za cala moja rodzne o Blogoslawienstwo Boze

  4. an m pisze:

    Ojcze, proszę Cię o światło poznania przyczyn Tobie wiadomych spraw oraz o drogowskaz jak je rozwiązać, bo nadzieja już gaśnie…….

    • Anna Maria pisze:

      an m@ mogę pomóc znaleźć rozwiązanie wyjścia z sytuacji beznadziejnie trudnych sama tkwiłam w nich latami, ale na spotkaniu z Ojcem Vitko było światło poznania jak postępować proszę o kontakt przez Adminkę pozdrawiam 🙂

  5. magda pisze:

    O łaskę silnej,żywej wiary dla mnie i moich bliskich. Proszę Ojcze o nawrócenie w rodzinie i łaskę stałej, dobrej pracy dla mnie. Dziękuję.

  6. magda pisze:

    A z tymi fotografiami to …przecudowny pomysł. Bóg zapłać ❤

  7. Ka. pisze:

    To ja poczekam na ten adres 🙂 by wysłać fotografie.

  8. fornal53 pisze:

    To w końcu gdzie wysyłać zdjęcia?

    • Ka. pisze:

      Pisze wyraźnie 🙂
      Osoby, które nie mogą pojechać a chcą, by fotografie ich oraz ich bliskich zostały przyłożone do grobu z relikwiami Sługi Bożego Matteo da Agnone informujemy, że w ciągu najbliższych 2-3 dni zostanie podany adres, na który będzie można wysyłać swoje i swoich bliskich zdjęcia.

  9. wobroniewiary pisze:

    Kochani w sprawie pielgrzymki piszemy na padre.pio@wp.pl a w sprawie oleju na jutrzenka2012@gmail.com – a to pani od pielgrzymki każdy mail przesyła mi oddzielnie – nie utrudniajmy jej życia 🙂

  10. magda pisze:

    A mnie tak przyszło do głowy by znów zamówić za naszą Wspólnotę, Księdza Adama, Adminów Mszę Świętą w Pompejach. I akurat 25 to – Boże Narodzenie ! 🙂
    Także jeszcze przed tym terminem przypomnę. Msza będzie o godzinie 7 rano przed głównym ołtarzem Królowej Różańca Świętego 🙂

    • wobroniewiary pisze:

      Ale Ty jesteś kochana i dobra
      Niech Bóg Ci wynagrodzi 😉

      • magda pisze:

        E tam !, to ja na tej stronie znalazłam Rodzinkę 🙂 kochanych ,cudownych ludzi,codziennie(choć się powtarzam 🙂 ) dziękuję Bogu za Was, za te artykuły, modlitwy, po prostu za wszystko ! . Jestem osobą uzależnioną, moim uzależnieniem jest WOWIT 😀
        I choć w ten sposób Mszą Świętą w Sanktuarium mogę się za Was odwdzięczyć 🙂
        I nie chciałabym się chwalić (bo niech nie wie ręka lewa…), ale nie zapłaciłam rachunku a wysłałam skromną ofiarę na Syrię, zobaczywszy w internecie nieżywe dzieciątko w pampersie na ulicy! 😦 I przyszła mi niewielka kwota z Urzędu Skarbowego (całkowicie niespodziewanie ! 🙂 , bo nawet nie wiadomo za co 😀

      • Sylwia pisze:

        Magdo ❤ bardzo cię cieszę że o nas myślisz 🙂 Tak my tu jesteśmy wspólnotą i się wspieramy choć nie raz jest trudno i nie zawsze mamy kiedy i jak dzielić się tym co mamy..Ale wiesz Bóg widzi nasze starania.
        I myślę że On znając potrzeby naszego serca daje nam dwa razy tyle.

        I ciągle powtarzam sobie że gdy są zamknięte drzwi to Bóg otwiera okno przez które podaje nam kolejne łaski i kolejne niespodzianki.
        Niech Bóg ma Cię w Swej opiece Magdo.

    • Bogusia pisze:

      Magdo,ale nowina…-dla mnie, to bedzie piekne przezycie…,wlasnie w Wigilie Bozego Narodzenia koncze Nowenne Pompejanska .
      Dzieki…!!! Niech Matenka Pompejanska wynagrodzi Ci w ogromie Lask…!!!
      Szczesc Boze…!!!

      • eska pisze:

        Akurat w wigilę Bożego Narodzenia zaczynamy część dziękczynnną naszej wowitowej nowenny pompejańskiej – cudownie będzie się przyłączyć do tej mszy dziękując za owoce także i tej modlitwy ❤ Oraz oczywiście wszystkich innych modlitw. 🙂 Dziękuję. 🙂

    • Bogumiła pisze:

      Matko Boża Pompejańska oddaję Ci w opiekę moje dzieci, szczególnie Piotrka, Ty wiesz z czym się zmaga – proszę przyjdź i weź go pod Swój Płaszcz, przegoń złe duchy.

      Magda ❤ niech Ci Bóg wynagrodzi! Dziękuję z modlitwą. +++

  11. Kamuc73 pisze:

    +++ we wszystkich intencjach

  12. wobroniewiary pisze:

    Nowenna przed uroczystością Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny
    Dzień IX – 7 grudnia

    O Niepokalana, nieba i ziemi Królowo, wiem, że niegodzien jestem zbliżyć się do Ciebie, upaść przed Tobą na kolana z czołem przy ziemi, ale ponieważ kocham Cię bardzo, przeto ośmielam się prosić Cię, byś była tak dobra i powiedziała mi – kim jesteś? Pragnę bowiem poznawać Cię coraz więcej i więcej – bez granic, i miłować coraz goręcej i goręcej bez żadnych ograniczeń. I pragnę powiedzieć też innym duszom, kim Ty jesteś, by coraz więcej i więcej dusz Cię coraz doskonalej poznało i coraz goręcej miłowało. Owszem, byś się stała Królową wszystkich serc, co biją na ziemi i co bić kiedykolwiek będą i to jak najprędzej i jak najprędzej.
    Jedni nie znają jeszcze wcale Twego imienia. Inni ugrzęźli w moralnym błocie, nie śmią oczu wznieść do Ciebie. Jeszcze innym wydaje się, że Cię nie potrzebują do osiągnięcia celu życia. A są i tacy, którym szatan, co sam nie chciał uznać Cię za swą Królowę i stąd z anioła w szatana się przemienił, nie dozwala przed Tobą ugiąć kolan. Wielu kocha, miłuje, ale jakże mało jest takich, co gotowi są dla Twej miłości na wszystko, prace, cierpienia i nawet ofiarę z życia.
    O Pani, zakróluj w sercach wszystkich i każdego z osobna. Niech wszyscy mieszkańcy ziemi uznają Cię za Matkę, a Ojca na niebie za Ojca i tak wreszcie poczują się braćmi. Amen. (modlitwa św. Maksymiliana M. Kolbe „O królowanie Maryi”)

    Tobie się oddaję, o Niepokalana. Zechciej przeze mnie działać, by w dzisiejszych czasach rozsiewać szczęście po ziemi i duszom niespokojnym dać odpocznienie w Bogu.

    O Maryjo bez grzechu poczęta, módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy, i za wszystkimi, którzy się do Ciebie nie uciekają, a zwłaszcza za nieprzyjaciółmi Kościoła świętego i poleconymi Tobie.

  13. MM pisze:

    Ci co mają adres Ewy to myślę, że i do Ewy mogą słać fotografie, a ona je przekaże, ja swoje wysyłam za jej zgodą

  14. maria pisze:

    Konferencja IV „ O Relikwiach ” +” Zrozumieć Różaniec ” Ks.Dominik Chmielewski https://www.youtube.com/watch?v=lsYVqS4ugzk

  15. Malgosia pisze:

    Prosze o modlitwe w intencji moich synow,a zwlaszcza starszego i Jego narzeczona.Ich decyzje mnie przerazaja,a najgorsze jest to,ze maja slicznego synka,ktory jest swiadkiem ich klotni,bluznierstw .Jezu,Ty sie tym zajmij,prosze.

  16. Sylwia pisze:

    Pamiętam o was wszystkich w swych modlitwach choć nie raz bywa tak że nie mam jak wam tego napisać. Ale pamiętam +++

  17. gosia pisze:

    Proszę o modlitwę za syna Łukasz by został dopuszczony do matury i ją zdał.Maryjo, ratuj!

  18. Anna pisze:

    Proszę o modlitewne wsparcie dla mojej przyjaciółki, która została pobita przez męża. Niech dobry Bóg pomoże jej znaleźć najlepsze wyjście z opresji a kat uspokoi się, swoją drogą założona została tzw. Niebieska karta ale boję się o jej zdrowie, bo jest schodowa a życie jej nie oszczędza.

  19. wobroniewiary pisze:

    U mnie dziś podczas Godziny Łaski ks. proboszcz powiedział – na klęcząco przed Najświętszym Sakramentem, do mikrofonu – (cały kościół słyszał), że gdy w 1949 roku w Lublinie płakała MB Częstochowska, to u nas w kościele również płynęły łzy z obrazu MB Częstochowskiej (obraz znajduje się w ołtarzu bocznym na lewo od głównego).

    Ówczesny ks. proboszcz ludzie widzieli to i płakali, ale byli tak zastraszeni przez SB, że słowem nic nie powiedzieli, że zamilkli i nikt nie powiedział, ani co widział ani gdzie ten zebrany łzawy płyn został przekazany.

    Miałam dziś być w Katedrze Lubelskiej, ale gołoledź nie pozwoliła mi dojechać do Lublina, ani na Godzinę Łaski ani na kontrolę. Zastanawiałam się czemu – już wiem, dla tych słów warto było zostać…
    Gdy ksiądz mówił o tym, jeden wielki dreszcz przeszedł po mnie, nie muszę dodawać, że …od pewnego czas zmieniłam prawą nawę na lewą i… dziś byłam oczywiście przy obrazie MB Częstochowskiej

  20. wobroniewiary pisze:

    Informacja dla osób zamawiających olej św O. Pio:
    – w mailu podaję kwotę i nr konta, niestety z powodu ludzkiej nieodpowiedzialności a mojej naiwności własnej liczę bardzo duże straty (ok. 500 zł – a dla mnie to majątek), i liczę wciąż że osoby te zapłacą ….
    Ale dlatego też od dziś olej będę wysyłać dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na konto.

  21. Ka. pisze:

    Proszę o modlitwę za pewnego księdza , gdyż będzie musiał na dniach podjąć ważną decyzję.

  22. wobroniewiary pisze:

    Komunikat w sprawie zdjęć:
    Osoby, które znają mój adres domowy, mogą wysyłać swoje zdjęcia do mnie a ja je prześlę w dniu 21 XII do organizatorów rekolekcji.
    Pozostałe osoby (proszę wybaczyć, ale ze względów bezpieczeństwa nie podam tu swoich danych), proszę o wysyłanie zdjęć drogą mailową na adres Mariusza Pielgrzyma (nie mylić z adresem organizatora rekolekcji ze św. O. Pio i SB Padre Matteo: ojciec.pio.2016@gmail.com

    Ps. Zdjęcia nie podlegają zwrotowi, zostają u Padre Matteo

  23. Ka. pisze:

    To znaczy , można wysłać na ojciec.pio.2016@gmail.com zdjęcia cyfrowe dosłownie na e-mail,a nie papierowe..?? Czy tak..???Czy dobrze rozumiem…?

  24. Anna pisze:

    Witam, pisałam do Pani @ w sprawie oleju egzorcyzmowanego i niestety nie dostałam odpowiedzi. Czy jest jeszcze możliwość nabycia go ? Bardzo Proszę o informację.

Skomentuj

