Orędzie Matki Bożej z Medziugorje z 2 stycznia 2017

„Drogie dzieci, Mój Syn był źródłem miłości i światła, kiedy na Ziemi mówił do świata, do wszystkich światów. Moi apostołowie, postępujcie za Jego światłem. Nie jest to łatwe. Musicie być maluczkimi. Musicie stać się mniejszymi od innych, a przy pomocy wiary napełnić się Jego miłością. Żaden człowiek na ziemi bez wiary nie może przeżyć cudownego doświadczenia. Ja jestem z wami. Objawiam się wam poprzez te moje przyjścia, przez te słowa, pragnąc dać wam świadectwo mojej miłości i macierzyńskiej troski. Moje dzieci, nie traćcie czasu na zadawanie pytań, na które nigdy nie dostaniecie odpowiedzi. Na końcu waszej ziemskiej drogi Ojciec Niebieski ich wam udzieli. Wiedzcie zawsze, że Bóg wie wszystko, Bóg wszystko widzi i Bóg kocha. Mój najmilszy Syn oświetla życie, rozprasza ciemności, a moja macierzyńska miłość, która mnie do was przyprowadza, jest dla was niewypowiedziana i tajemnicza, ale rzeczywista. Ja okazuję wam swoje uczucia, miłość, zrozumienie i macierzyńską życzliwość. Oczekuję od was, moi apostołowie, róż waszych modlitw, które powinny być dziełami miłości. To są dla mojego macierzyńskiego serca najmilsze modlitwy. Zanoszę je mojemu Synowi, który dla was się narodził. On na was patrzy i słucha was. My zawsze jesteśmy blisko was. To jest miłość, która przyzywa, jednoczy, nawraca, umacnia i napełnia. Dlatego więc, apostołowie moi, miłujcie się wzajemnie, lecz nade wszystko kochajcie mojego Syna. To jest jedyna droga prowadząca do zbawienia, do życia wiecznego. To jest moja ulubiona modlitwa, która napełnia moje serce najpiękniejszą wonią róż. Módlcie się, zawsze módlcie się za swoich pasterzy, aby mieli moc bycia światłem mojego Syna.  Dziękuję wam”.

***
Witaj Królowo
Witaj, Królowo, Matko miłosierdzia,
życia, słodyczy i nadziejo nasza, witaj!
Do Ciebie wołamy wygnańcy, synowie Ewy;
do Ciebie wzdychamy jęcząc i płacząc na
tym łez padole. Przeto, Orędowniczko nasza,
one miłosierne oczy Twoje na nas zwróć,
a Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego,
po tym wygnaniu nam okaż. O łaskawa,
o litościwa, o słodka Panno Maryjo!

***

Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

Ostrzeżenie: film z nagraniem orędzia tylko dla osób o mocnych nerwach – atak i wściekłość szatana aż nadto wyraźnie słyszalne (nie włączać przy dzieciach)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Medziugorje, Orędzia, Wydarzenia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

27 odpowiedzi na „Orędzie Matki Bożej z Medziugorje z 2 stycznia 2017

  1. mirosław pisze:

    Panie Jezu,który masz upodobanie w małych i pokornych sercem i objawiasz im tajemnice Twojej miłości.Uczyń mnie także małym i pokornym, i objaw mi również dla dobra dusz tajemnice Twojej miłości.Ty dla jednego Aktu Miłości,cały oddajesz się duszy,oddaj się także i mnie gdyż pragnę żyć miłością dla Ciebie.

  2. AnnaSawa pisze:

    …dobrze, że przyjechał. Mateńka mu pomoże. Maryjo Królowo Nieba i Ziemi pomóż. Amen.

  3. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • AnnaSawa pisze:

      Święty Michale Archaniele proszę o ochronę dusz i ciała ode złego wszystkich członków mojej rodziny i mnie samej. Amen. Prowadź nas i chroń każdego dnia.
      Proszę Cię również o wstawiennictwo do Boga w intencji powrotu do zdrowia bp Hosera oraz wszystkich tego teraz potrzebujących.
      Dziękuję Tobie. Któż jak Bóg – Mika’el ! Amen.

    • wierna służebnica pisze:

      Błagam Mateńko o ratunek dla małżeństwa mojego syna.Wyrwij tę rodzinę z mocy szatana.Michale Archaniele wstawiaj się za moimi dziećmi u Boga

  4. wobroniewiary pisze:

    Ponieważ dużo znajomych pyta – ostrzegamy!!
    Łapacze snów to diabelstwo
    (…) Świadome noszenie czerwonej nitki, wiara w moc łapacza snów czy umieszczonej końskiej podkowy za łóżkiem, nie jest niczym innym jak bałwochwalstwem, łamaniem pierwszego przykazania: „Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną” i grzechem ciężkim zrywającym przyjaźń z Panem Bogiem

    http://kjb24.pl/ktoz-jak-bog/inne-teksty/kulty-potepione/

  5. MariaPietrzak pisze:

    Drogie dzieci,
    Mój Syn był źródłem miłości i światła kiedy na Ziemi mówił do
    świata wszystkich światów!
    Moi apostołowie, postępujcie za Jego światłem,
    co nie jest łatwe,
    musicie stać się maluczkimi…
    💙
    Dla mnie jest tu odpowiedź na wszystkie nowinki duszpasterskie i komunie nie prowadzące do Komunii..
    Jezus Chrystus wczoraj , dziś i na wieki , ten sam .

  6. wobroniewiary pisze:

    Dodam, że nagranie z objawienia z krzykami demona w tle pokazuje przesłanie:
    DIABEŁ WYJE A MY RÓBMY SWOJE Z NMP, BO KTÓŻ JAK BÓG ❤

    • MariaPietrzak pisze:

      Dobrze wiedział , dlaczego wyje .
      Kiedyś chciał zamienić cały świat na jedno Medjugirje .
      Bo najważniejsze , to nie ugiąć się i trwać w Prawdzie . Bo Prawda to Chrystus !
      Wspolwesele z Miłością !
      I Wiecznością !
      Diabelska kość w gardle !

      • wobroniewiary pisze:

        Przepraszam nie rozumiem, co masz na myśli pisząc
        „chciał zamienić cały świat na jedno Medjugorje”

        • MariaPietrzak pisze:

          O ile sie nie mylę , jest o tym w książce Siostry Emmanuel
          „Medjugorje , wojna dzień po dniu „.
          Diabeł gotów był zrezygnować ze swoich wpływów w świecie , ażeby oddać mu tylko Medjugorje , zrezygnować z tych objawień , tak wielkie znaczenie ma to miejsce…
          ( obecnie w czytaniu u kogoś , więc nie mogę zacytować , zrobię to później .
          Dobrego dnia 🙂

        • wobroniewiary pisze:

          Zamienić za Medjugorje – teraz rozumiem, bo jak przeczytałam „zamienić cały świat na jedno Medjugorje” to mi się ten pomysł podobał i o mały włos a chwaliłabym diabła 😀 😀 😀

  7. MariaPietrzak pisze:

    …. lecz nade wszystko kochajcie mojego Syna.
    To jest jedyna droga prowadząca do zbawienia, do życia wiecznego.
    To jest moja najmilsza modlitwa, która napełnia moje serce najpiękniejszą wonią róż.
    💕
    Dla mnie miłość do Syna , to jak sam powiedział,
    ‚kto Mnie miłuje , będzie strzegł Mojej nauki ‚.
    Nie ckliwość , a Dekalog , Kazanie na Gorze , Ewangelia . Kościół naucza…
    Dzisiaj jest jakby zbiorowa napaść na wszystko razem .
    Najgorzej nieuformowanym dzieciakom , bo szkoły niegłupie… laickie… robią co moga , by zdeformować . Któregoś dnia córka ‚oświecona’ przychodzi ze szkoły i mówi … Mama , pani powiedziała , ze od 200 lat już nie ma Carême, czyli Wielkiego Postu itd , itd .
    Pani w szkole oraz 25 kolegów i koleżanek uzyskało aplauz , bo byli w większości .
    Takie niespodzianki sie mnożą … Mimo modlitwy , pojenia , zagrzewania , prowadzania , przykładów i uczenia od niemowlęcia .
    Dlatego tak bardzo potrzeba nam Bożej Łaski , a jakże często przychodzi ona przez Kaplana !
    Dlatego potrzeba Kapłanów z mocą mówienia , by sie Usłyszało , by to pozostało i owoc wydało .
    Piękne słowa powiedział Pan Jezus do Alicji L. :

    Na pytanie, kim jest jej ojciec duchowy, Pan Jezus odpowiedział:
    „Moimi ustami, Moimi dłońmi i Moim Sercem bijącym wśród was”.

    Oby byli i tak się młodym dać poznali .
    Zachwycili , pozostali .
    Jestem z modlitwą .

  8. wobroniewiary pisze:

    „Moje dziecko, jeśli odczuwasz wielki smutek i nie potrafisz się modlić, jeśli jesteś zatroskana lub zraniona, jeśli czujesz się przygnębiona i bez sił, powiedz Mi po prostu z ufnością i miłością: „Jezu, Jezu!” Słysząc Moje Imię święci i Moja Matka upadną przede Mną na twarz i będą Mnie uwielbiać. Piekło będzie wtedy sparaliżowane. Jako podległe mocy Bożej, ono również musi ugiąć się przed Moim Imieniem. Czyż w Piśmie Świętym nie jest napisane, że na Imię Jezusa zgina się kolano istot niebieskich i ziemskich? Czy nie wiesz, że modlitwa, w której wypowiadasz po prostu Moje Imię ma wielką wartość? Jeśli w czasie poświęconym na modlitwę jesteś niezdolna do niczego innego, jak tylko do wypowiadania Mojego Imienia z miłością i ufnością tyle razy, ile razy oddychasz, modlisz się wtedy bardzo dobrze i możesz wszystko otrzymać.”
    Pan Jezus do siostry Marii Natalii (1901-1992)

  9. PIEKNE SŁOWA i bardzo potrzebne w dzisiejszych czasach – już je sobie zachowałam- mam taką mała ksiazeczke- Cuda imienia JEZUS …Niech To święte Imię będzie dla nas obroną przed złem na każdą chwile tego Nowego Roku…

  10. Bogumiła pisze:

    A ja szukam wpisu o tym jakim zagrożeniem jest shambala i nie mogę znaleźć. Pomóżcie. ❤

  11. Bogumiła pisze:

    O mam już.
    Pozdrawiam Wszystkich w 2017 roku! 🙂

  12. Darek pisze:

    A mnie coś tutaj nie gra. Dlaczego publikowanych tekstach objawienia Matki Bożej z dnia 02.01.2017 brakuje zdania mówiącego o modlitwie za kapłanów. Chodzę do Ogniska Bożego Pokoju w Łodzi na codzienną adorację i tam zawsze publikowane są orędzia z Medjugorie. I tego zdania o kapłanach też nie było. I czy to wycie na nagraniu uważacie za autentyczne? Przecież wcześniej czegoś takiego chyba nie było.

    • wobroniewiary pisze:

      Czekamy jeszcze na inne tłumaczenie tekstu orędzia, „wycia” nie oceniamy czy jest autentyczne czy nie, po co w ogóle tym się zajmować.

      • wobroniewiary pisze:

        A ja jako wiele razy asystująca przy egzorcyzmach – dodam, że tak i jeszcze gorzej wyją zniewoleni i opętani.
        I ten głos demona tez już rozpoznaję czyj. Bo oni też mają różne głosy.
        Ale zostawiam ten temat, wolę ewangelizować, o diabłach i egzorcyzmach dużo ci u nas na stronie
        Adminka

        • edyta matulewicz pisze:

          Ten krzyk na nagraniu nie jest fikcja…i jest to opetana kobieta…filmik jest juz na YouTube…z widoczna kobieta…panowie ja trzymaja…

Skomentuj

