Dziś mija 5 rocznica istnienia naszej strony

Dziś mija 5 rocznica istnienia naszej strony. Bogu dziękujemy za te 5 lat, potem dziękujemy Wam za to, że jesteście z nami i że mamy dla kogo ewangelizować. Dziękujemy ks. Adamowi, pozostałym kapłanom-Opiekunom i Przyjaciołom!

Prosimy o modlitwę i zachęcamy do pozostania z nami oraz do częstszego komentowania na stronie a nie w mailach, wtedy i inni skorzystają z rad, porad czy omodlą tych, którzy o to proszą.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

108 odpowiedzi na „Dziś mija 5 rocznica istnienia naszej strony

  1. Witek pisze:

    Piękna rocznica.
    Wszystkim osobom, które tworzą i administrują stonę niech Bóg Błogosławi!

    Amen

    • basia z. pisze:

      Podzielam opinie wszystkich,piękna rocznica i jakże wspaniały pomysł redagowania tej strony, mnóstwo informacji i tekstów do modlitwy. Serdeczne podziękowania w stronę autorów tej strony. Bóg zapłać! Dalszego błogoslawieństwa Bożego na każdy dzień roku!!!!

  2. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • Maggie pisze:

      Bogu niech będą dzięki za Adminów i tą stronę. O nieustanne błogosławieństwo, opiekę i siły dla prowadzących nią i o dobre owoce duchowe – w tym i dla każdego z czytelników i użytkowników (nawet tych z doskoku oraz spamowców).
      Matko Najświętsza przytul, przygarnij nas i do Syna prowadź, abyśmy osiągneli Zbawienie Wieczne. Święty Michale broń KK, Polskę i nas przed wszelkim złudzeniem i złem.
      Jezus jest Panem! Króluj nam Chryste zawsze i wszędzie!

      • Paweł pisze:

        RACZ, PANIE, WYNAGRODZIĆ ŻYCIEM WIECZNYM WSZYSTKICH, KTÓRZY NAM DOBRZE CZYNIĄ DLA IMIENIA TWEGO. AMEN.

        [Zgodnie z książeczką „Odpusty. Ujawnione Miłosierdzie Boże wobec żywych i zmarłych”, którą opracował ks. Zdzisław Pałubicki SJ, a wydało w roku 1996 wydawnictwo Michalineum, modlitewka ta – wzięta z Brewiarza rzymskiego – jest obdarzona odpustem cząstkowym i jest to pozycja nr 47 w posoborowym „Wykazie odpustów” ogłoszonym za pontyfikatu bł. Pawła VI dekretem Penitencjarii Apostolskiej z dnia 29 czerwca 1968 roku.

        Natomiast w najnowszej, czwartej edycji „Wykazu odpustów” z roku 1999 modlitwa ta jest objęta – jako przykładowa modlitwa za dobroczyńców – uogólnionym nadaniem odpustu nr 24:
        http://www.vatican.va/roman_curia/tribunals/apost_penit/documents/rc_trib_appen_doc_20020826_enchiridion-indulgentiarum_lt.html

        „24
        Modlitwy za dobroczyńców

        Udziela się odpustu cząstkowego wiernemu, który – usposobiony duchem nadprzyrodzonej wdzięczności – odmówi pobożnie modlitwę za dobroczyńców prawowicie zatwierdzoną (np. ‚Racz, Panie, wynagrodzić życiem wiecznym…’).”]

        • Maggie pisze:

          Wezwanie za dobroczyńców jest również w Litanii do Wszystkich Świętych – choć widziałam taką skróconą „jej” wersję w książeczce modlitewnej „Idę do Ojca” z 1983r (nie myślę tu o ilości świętych, ale pomijanych wezwaniach!), że tylko szczęka opada ze zdziwienia, bo chyba w tym wydaniu zapomnieli wydrukować do końca = tak obcięta, że brakuje nawet wezwania do Baranka Bożego i końcowego Ojcze Nasz (ma Imprimatur, z ale chyba ktoś nie porownał oryginału do druku z tym co wyszło z drukarni)..

          Dzisiaj jest mi wyjątkowo smutno, bo to okrągła rocznica kiedy przybyłam do Kanady, a powrót do Polski to tylko w niedościgniętych (nierealnych) marzeniach. No ale każdy niech wypełni swe zadanie, gdziekolwiek jest ustawiony, jak żołnierz na warcie.

        • Maggie pisze:

          Bogu niech będą dzięki, że JESTEŚCIE.

        • Paweł pisze:

          Litania do Wszystkich Świętych jest również moją ulubioną modlitwą. Jej wersja posoborowa różni się bardzo od wersji przedsoborowej, ponieważ:

          – ma bardzo zmieniony zestaw świętych (co akurat może niekoniecznie jest wadą, bo moim zdaniem bardzo ważnymi świętymi są zarówno wszyscy ci z litanii przedsoborowej, jak i wszyscy ci z litanii posoborowej);
          – wszystkie pozostałe części są podzielone na dwa warianty A i B, które odmawia się do wyboru, a nie oba naraz (jak to było przeważnie w litanii przedsoborowej), przez co litania jest znacznie krótsza (także wskutek całkowitego pominięcia niektórych wezwań);
          – modlitwa końcowa jest znacznie krótsza i nie poprzedza jej „Ojcze nasz”, Psalm 70(69) ani taka oto charakterystyczna sekwencja wezwań (która została całkowicie usunięta):

          W. Zachowaj sługi swoje, Panie,
          O. Którzy w tobie, Boże mój, nadzieję pokładają.
          W. Bądź nam, Panie, obroną i mocą.
          O. Przeciwko nieprzyjacielowi.
          W. Niech nie bierze nieprzyjaciel góry nad nami,
          O. A duch nieprawości niechaj nam nie szkodzi.
          W. Panie, nie postępuj z nami według grzechów naszych.
          O. Ani oddawaj nam według nieprawości naszych.
          W. Módlmy się za papieża naszego Franciszka.
          O. Niech go Pan zachowuje, wspiera i błogosławi oraz niech go broni od nieprzyjaciół jego.
          W. Módlmy się za dobrodziejów naszych.
          O. Racz, Panie, nagrodzić żywotem wiecznym wszystkich, którzy nam dobrodziejstwa świadczą dla imienia twego.
          W. Módlmy się za dusze wiernych zmarłych.
          O. Wieczny odpoczynek racz im dać, Panie, a światłość wiekuista niechaj im świeci.
          W. Niech odpoczywają w pokoju.
          O. Amen.
          W. Módlmy się za braci naszych nieobecnych.
          O. Zachowaj sługi swoje, Panie, którzy w tobie, Boże mój, nadzieję pokładają.
          W. Ześlij im, Panie, pomoc z przybytku swego.
          O. Z nieba wysokiego broń ich.
          W. Panie, wysłuchaj modlitwy nasze.
          O. A wołanie nasze niech do ciebie przyjdzie.
          [Pełny tekst przedsoborowej Litanii do Wszystkich Świętych wkleiłem w komentarzach pod wpisem: https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2015/05/19/nowenna-do-sw-rity-dzien-siodmy-oraz-piaty-dzien-nowenny-przed-uroczystoscia-zeslania-ducha-swietego/ ]

          Jak widać, w powyższej sekwencji wezwań znajdują się ąż trzy modlitwy odpustowe zawarte w posoborowym „Wykazie odpustów”, a mianowicie:
          1. opisana w moim poprzednim komentarzu modlitwa za dobroczyńców „Racz, Panie, …”;
          2. powszechnie znana modlitwa za zmarłych „Wieczny odpoczynek…”;
          3. modlitwa za papieża „Módlmy się za papieża naszego…”, której drugie wezwanie obecnie tłumaczy się raczej jako: „Niech go Pan strzeże, zachowa przy życiu, darzy szczęściem na ziemi i broni przed nieprzyjaciółmi”.

          Litania do Wszystkich Świętych w wersji posoborowej też ma jednak pewne swoje zalety: można w niej dodawać pewne wezwania stosownie do okoliczności (czego w litanii przedsoborowej nie przewidywano, a dla zyskania odpustu – którym została obdarzona w swoim czasie zarówno litania w wersji przedsoborowej, jak i posoborowej – ważne jest chyba, aby wypowiadać w litanii tylko takie wezwania, które są oficjalnie dozwolone). Oficjalna informacja na ten temat brzmi następująco:

          „W wykazie świętych można na właściwym miejscu włączyć pewne imiona, np. patronów, tytułu kościoła, założycieli diecezji i zakonów. Podobnie w czasie nabożeństw błagalnych w różnych potrzebach można dodać wezwania dostosowane do okoliczności.”
          [Zacytowałem ze str. 705 Modlitewnika Jasnogórskiego „Uwielbia dusza moja Pana” (który opracował o. Konstancjusz Kunz – Definitor Generalny Zakonu Paulinów, a wydał „Instytut Prasy i Wydawnictw NOVUM” – Warszawa 1990, „za pozwoleniem Kurii Diecezjalnej w Częstochowie, L. 864, dnia 17 kwietnia 1985, Ks. Bp Tadeusz Szwagrzyk – Wikariusz Generalny, O. Paweł Kosiak ZP – cenzor”).]

    • Agnieszka pisze:

      O uzdrowienie z nerwicy lękowej. Ataki ostatnio wróciły. Coś okropnego 😦

      • AnnaSawa pisze:

        Agnieszko rozmawiaj z Panem o tym….tutaj
        http://www.adoracja.net/zakladka/zawartosc/8/kaplica-online
        albo też z tej strony:
        http://dommilosierdzia.pl/o-nas/adoracja-on-line/
        tu znajdziesz ukojenie.
        +++

      • Maggie pisze:

        Agnieszko pamietaj o „Pod Twoją Obronę” i proś przez Maryję, tak od serca np: Panie przymnóż mi wiary, ratuj; Jezu Chryste Synu Boga Żywego ulituj się nade mną i oddal ode mnie te lęki, przymnóż mi wiary i ufności w mej słabości. Jezus jest Panem. Bądź uwielbiony Boże teraz i na wieki … etc. i przepędzaj precz od siebie tego złego ducha, bo Jezus jest Panem!

        Teraz rzadko się śpiewa, ale śpiewaj lub powtarzaj „Kto się w Opiekę odda Panu Swemu, a całym sercem szczerze ufa Jemu, śmiele rzec może: mam Obrońcę Boga, nie przyjdzie na mnie żadna straszna trwoga …”

        PSALM 22
        1. Bóg – dobry pasterz
        Pan moim pasterzem i nic mi nie braknie, na bujnych pastwiskach daje mi odpocząć.
        On mnie prowadzi na wody rzeźwiące i tam pokrzepia mą duszę.
        Wiedzie mnie zawsze po ścieżkach bezpiecznych, a to dla chwały Swojego Imienia.
        Chociażbym kroczył po ciemnej dolinie śmierci, nie lękam się złego, gdyż Ty jesteś ze mną.
        Twój kij obronny i laska pasterska te mi dodają otuchy.

        Kochana nabierz UFNOŚCI, PROŚ (!!!!) o ufność Jezusa bezpośrednio i/lub przez pośrednictwo Maryji i NIE bój się. Nie zapominaj o Aniele Stróżu i Św.Archaniele Michale – pomoc jest w zasięgu Twojej (!) prośby (proście, szukajcie, pukajcie). Życie nie jest wolne od obaw i lękow różnego rodzaju i kalibru, ale trzeba wyznać swoją słabość Panu Bogu i prosząc (!!!) o pomoc pamiętać by: uwielbiać Go ale też dziękować i przepraszać – być jak to dziecko, na które Jezus wskazał … to ważne w relacji z Panem Bogiem. Dziecko potrafi cieszyć się piaskiem i muszelką, znalezioną w piasku. Jezus KOCHA Ciebie.

        Niech Matka Najświętsza ma Ciebie w Swej Nieustannej Opiece.
        JEZUS JEST PANEM!

        • Agnieszka pisze:

          Dziękuję wszystkim. Staram się,ale kto tego nie przezyl nie zrozumie. Czasem tak mi smutno ze nie bedzie mi dane założyć rodziny wlasnie przez ta chorobe. 😦

        • wobroniewiary pisze:

          Agnieszko – uwierz i zaufaj

          Kto tego nie przeżył…..
          Przeczytaj sobie moje świadectwo…. znajdziesz je tutaj:
          https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/czas-swiadectw/

        • Maggie pisze:

          @Agnieszka:
          Ot, co: WIARA I UFNOŚĆ!
          Brak Ci ich jak i wielu z nas, naprawdę wielu (!) nie ma tej wiary wielkości ziarnka gorczycy – to nie (!) tylko Ty jesteś słaba, bo nie ma człowieka bez obaw, bez słabości, i bez jakiegoś plecaka z ciężarami. Dlatego proś na początek o Wiarę i Ufność z nadzieją i odpędzaj (!) zło, WIELBIĄC Boga, pamiętając, że ON jest Panem Wszechmogącym, że Kocha Ciebie i ma Wojska Anielskie i Armię Świętych, Błogosławionych i Sług Bożych.
          Oddawaj się codziennie Maryji – aż dwa krótkie, ale mocne, takie Akty ostatnio były na WOWIT.

          Jeśli możesz: jak najczęściej adoruj Najświętszy Sakrament; otwieraj swoje serce ze wszystkim co nosisz w Twoim serce; Różańcowo łącz się z Radiem Maryja (wybór: 3x na dobę! i do tego masz 10-tek z Apelem Jasnogórskim!) – a może włącz sie do WOWIT’owej Roży Różańcowej (?).

          Powtarzaj myśli wyrażające Prawdę: że BÓG KOCHA Ciebie, Jezus cierpiał również za/dla Ciebie i że NIE ma nikogo (!) większego i mocniejszego, ani ważniejszego niż Pan Bóg, przed którym z pokorą DZIĘKUJ za to co Ciebie otacza/spotyka (bo to otwiera oczy na Boga i bliźniego), PRZEPRASZAJ za słabości (nade wszystko swoje, a potem świata) i PROŚ o to co najważniejsze dla duszy i ciała … JAK CELNIK, który DAJE WZÓR MODLITWY SERCEM (by być wiernym i dobrym dzieckiem Bożym, pamiętającym również o bliźnich).

          Św.Jan Paweł głośno powtarzał: NIE LĘKAJCIE SIĘ … i z któregoś tam pokolenia ateista (!), nie tylko, źe napisał książkę na temat, ale przestał się lękać i podążył z Ufnościa, Wiarą i Nadzieją .

          NIE OTACZAJ SIEBIE SKORUPKĄ LĘKU, którą zło Ci podsuwa, Ale MODLITWĄ przebij ją (!) jak mur: taranem Miłości do Boga.

          DLATEGO proś o tą ufną Miłość, Wiarę i Nadzieję. Proś Ducha Świętego i największego Przyjaciela jakiego masz przy sobie: Anioła Stróża i żyj w Bogu, z Bogiem i dla Boga z miłością do Boga i bliźniego. To nie takie proste jak się pisze … ale możliwe, bo to walka do ostaniego tchnienia (sama staczam różne boje, a daleko mi do normalności, ale mam nadzieję – dlatego piszę tak długo, bo zmarnowałam wiele talentów i Łask i dzielę się przemyśleniami i doświadczeniem z Tobą, bo trzeba ufać Bogu).

          Nie załamuj się i nie lękaj, bo skoro tu jesteś, to Pan Bóg miał i ma wobec Ciebie plany – uważaj: nie przekręcić/skomplikować ich przez nieuwagę, albo lękiem czy egoizmem. Jesteś młoda: Cokolwiek Ciebie czeka pamiętaj, że Bóg najważniejszy i Jemu ufaj i bądź Mu wierna (On kocha nawet niesforne dzieci i pomaga tym, ktore chcą: kochać Go bezgranicznie czy wrócić jeśli się oddaliły).

          Obrazowo i naprawdę na zakończenie mych niby to dywagacji:
          Każdy odejdzie, bo jesteśmy tylko gośćmi („przelotem”) na Ziemi … a celem podróży jest Niebo. Ważne aby się zmobilizować, przejść, nawet boso … by „wsiąść do dobrego pociągu”, a gdy i tu „awarie”, to przesiąść się tyle razy ile potrzeba, aby w końcu dojechać – to nie zawsze szybka i komfotowa podróż. Stara, dalekobieżna i sapiąca ciuchcia, z trudem i powoli, przez różne strefy klimatyczne i szerokości geograficzne, też może dowieźć.
          Każdy musi wyruszyć w tą podróź – a „samolot” pierwszej klasy, dla tych co mają mnóstwo uciech i kasy, nie gwarantuje bezpieczeństwa, czy lądowania w domniemanym porcie.

          Każdy się lęka o coś, a życie różne i pełne niespodzianek, ale lęk to nie nasze przeznaczenie, więc: Jezu UFAM Tobie! Życzę Bożej Opieki ale i cierpliwości i ufności – byłaś na dobrej drodze i coś znowu „zaskoczyło”.

          Jezus jest Panem i kocha Cię! Jezu Ty się tym zajmij ..

        • Agnieszka pisze:

          Pani Ewo, to świadectwo o uwolnieniu z nałogu palenia papierosów?

          Maggie, dokładnie: wiara i ufność, u mnie kuleją 😦 Różne wydarzenia dość mocno nadszarpnęły je. Jeszcze pozostała gdzieś tam nadzieja, tli się.

          Co do lęków… sama nie wiem czy to ja czy to zły mi podsuwa. Od poczęcia już był w moim życiu lęk – zagrożona ciąża, mieli mnie usuwać, bo niby poronienie, a potem straszyli ciężką chorobą ( urodziłam się zdrowa), w dzieciństwie jeszcze jakieś związki z bioenergoterapią, bo budzilam się w nocy z krzykiem, pomogło na krótko, Harry Pottery, Zmierzchy się przewinęły… a potem wyszła pewnego dnia mega nerwica i depresja.
          Po pierwszej Mszy św. z modlitwą o uzdrowienie miałam drgawki przez ponad 2 h i uzdrowienie na ponad pół roku. To był piękny stan. Ale chyba przez moje zaniedbanie duchowe, nerwica wróciła i tak ciągnie się do dzisiaj pomimo kilkunastu Mszy św. z modlitwą o uzdrowienie oraz modlitwy.
          Ostatnio się zaniedbałam też, wszystko mnie przytłoczyło i zaczęłam narzekać, wpadłam w jakiś taki „zaklęty krąg”. Może przyjdzie w końcu jakiś przełom: od miesiąca modlę się do św. o Matteo, co jakiś czas smaruję chore miejsca olejem, a teraz jestem w trakcie Nowenny do św. Michała Archanioła.

          I serdecznie wszystkim dziękuję za ciepłe słowa i otuchę. Pomagacie mi dużo.

        • wobroniewiary pisze:

          Nie, nie to. Sorki ale niedawno dopiero wróciłam

          Masz i czytaj 🙂
          fragment:
          Jedna modlitwa uwolnienia z położeniem rąk i stuły mi na głowę – jestem wolna od lęków a przekleństwo było na mnie rzucone w ten mniej więcej sposób: „będziesz miała nogi a nie dasz rady iść i zapamiętasz to sobie na długie lata jak nie dasz rady zrobić kroku”.
          Nie ważne co było przyczyną, mogę tylko nadmienić, że właśnie owe „więzy międzypokoleniowe” i proszę tu o modlitwę za mego śp. dziadka Henryka, ale też i za wszystkie ciocie babcie, które w dobrej wierze chadzały i dzieci, wnuki prowadzały na polecane w kościele spotkania z okultystą Harrisem
          https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2014/04/12/moje-swiadectwo-czyli-czy-niesienie-krzyza-jako-dusza-ofiara-zabrania-promowac-i-uczestniczyc-we-mszach-sw-o-uzdrowienie/

        • Maggie pisze:

          Agnieszko, śp.ks.Sylwester Haśnik, mówił, że lęki i stany smutkowo-depresyjne to zły duch podsuwa.
          Jesteś wrażliwą osobą, a na taką, jak na rarytas zło ma chrapkę i atakuje m.in. lękiem. Nie bój się, bo jeśli Bóg z Tobą … to cóż może grozić?!.

          Walka o dusze nie zakończyła się jeszcze. Św.Archanioł Michał pokonał rewoltę złego w Niebie, pozostaje nam aby prosic o Jego pomoc, by z hufcami ruszył i pomógł nam zwyciężyć zło: tu na Ziemi – i oczywiście trzeba zaczynać od walki z tym, ktore wkrada się do naszego wnętrza i otoczenia, a z Pomocą Nieba nie rzeczy niemożliwych (Pokornej cierpliwości i żarliwej ufności potrzeba, aby zyskać wsparcie Nieba)
          Też walczę: Jezu pomóż, ufam Tobie!

          Bądź nadal dzielna, proś Jezusa, Maryję i Ich Pomocników o wspomożenie i podtrzymuj wytrwale Miłością Boga ten tlący się żar, prosząc aby przemienił ten żar iskierki w ogień ogromny.
          Jedno jest pewne, że kiedy myślimy, że już nie może być gorzej, to się mylimy, więc błogosławmy i oby nie było gorzej!, a tylko lepiej. Ofiaruj swe lęki i utrapienia i pragnienia Jezusowi i Ufaj.

          MODLITWA SPOD CUDOWNEGO KRZYŻA Z LIMPIAS:

          Panie Jezu Chryste,
          Przeniknij mnie Mocą Twojego Ducha.
          Ogarnij mój umysł, serce, wolę, duszę,
          ducha mojego i ciało moje.
          Uzdrów mnie z ran, które w ciągu życia
          zadał mi szatan, ludzie, sytuacje
          i moje własne grzechy.
          Boże Ojcze, w Imię Jezusa Chrystusa
          uwolnij mnie od wszelkiego zła
          i ogarnij Bożym pokojem i miłościa.
          Amen.

          (Na świat też przyszłam „poskrobana” = nieskutecznie użyto: mniej niż kleszcze drastycznej chemii, a rodzice mnie w sumie kochali – niepotrzebnie mi o tym powiedziano w przypływie zazdrości o miłość do nich, nigdy nie rozmawiałam o tym ze starszym i młodszym rodzeństwem (jestem środkowa). Mając ok. 8 lat próbowałam podciąć sobie powolutku żyły żyletką, zostawiając list/testament, że odchodzę aby ojciec wrócił, bo słyszałam, że wolę zmarłych należy usłuchać/wypełnić … ale w pewnym momencie zdałam sobie sprawę, że moja krew by … oddzieliła ich nieprzekraczalną barierą i to końca ich dni, gdyż wizyjnie ujrzałam ich rozpacz… Mama z podejrzeniem patrzyła na mój lewy nadgarstek, a zapytana co to, odpowiedziałam, że się zadrapałam .. nie wyjaśniając czym i okoliczności)

        • Agnieszka pisze:

          Dziękuję Pani Ewo. W tym świadectwie odnalazłam siebie.
          Maggie, też miałam myśli samobójcze, ale dzięki odmawianiu litani do Krwi Pana Jezusa w intencji uwolnienia od nich tak też się stało.

        • Agnieszka pisze:

          Dodam, że chodziłam do różnych lekarzy,zazywalam tabletki – pomagały ale otumanialy oraz uzaleznialy i rozwalily mi żołądek…

        • wobroniewiary pisze:

          W przypadku lęków najlepszym lekarstwem jest Eucharystia i woda egzorcyzmowana 🙂

        • Agnieszka pisze:

          Będę pamiętać 🙂

      • Renata pisze:

        Agnieszko codzienna pełna Eucharystia uleczy Twoje lęki,Tylko Jezus jest naszym Panem,Akty strzeliste i nowenna do Matki Bożej rozwiązującej węzły.Nie wiemy jaki plan ma Pan dla nas na życie zaufaj Mu bezgranicznie.Mnie wyciągnął ze strasznego
        bagna,tego też życzę TOBIE;}

      • AnnaSawa pisze:

        Agnieszko, wiem co to jest. Jeśli chciałabyś porozmawiać to proszę o kontakt na mój pryw. email …podany po prośbie przez Ewę. Pozdrawiam.

      • Monika0603 pisze:

        Agnieszko ja Cie rozumiem bo mam to samo.Bóg jeden wie jakie moje życie jest ciężkie. Kiedyś myślałam tak jak ty ze nie bede mieć rodziny ale Bóg chciał inaczej i mam:)Mam dwoje wspaniałych dzieci. Tylko modlitwa pomaga.Polecam ci nowennę do Matki Bożej Rozwiazujacej Węzły.

        • Agnieszka pisze:

          Dziękuję Moniko 🙂 Wszyscy polecają mi tę Nowennę więc zacznę odmawiać 🙂

  3. MM pisze:

    Dziękuję za wszystko, stronę, potem za olej i obrazki z Matteo
    A tu podaję link do filmu o Matteo 🙂
    Dokument przedstawia historię zakonnika i egzorcysty, Matteo da Agnone, który zmarł w 1616 r.

    https://www.gloria.tv/video/2xgX9U2enMWCC8YBRKijbeVp4

    • AnnaSawa pisze:

      MM a ja Tobie dziękuję za podanie linku do filmu, właśnie dzisiaj wreszcie go obejrzałam :).

      • magda pisze:

        I już nie ma strony do filmu jak zwykle nie zdążyłam 😦

        • Monika pisze:

          Droga siostro w Panu, Magdo, napisz do mnie na maila a wyślę Ci ten film – może po obejrzeniu sama potem zechcesz też się z kimś podzielić, według uznania.
          Mail do mnie: modrozd@spoko.pl
          Mam jeden egzemplarz tego filmu, bo niedawno go zamówiłam i już obejrzeliśmy z mężem, więc nie jest mi już potrzebny. Miałam wcześniej taką myśl, żeby go oddać księdzu (jak będzie jutro po kolędzie), bo u nas wikary puszcza dzieciom w szkole różne wartościowe filmy, przykładowo dorastająca młodzież obejrzała już w szkole „Bóg nie umarł”, więc myślałam, że może ksiądz i ten film też zechce wykorzystać.
          Ale jak tylko zobaczyłam wczoraj, że Ty, Magdo chcesz obejrzeć ten film, to od razu wiedziałam, że skoro akurat Ty jesteś w potrzebie i bardzo zależy Ci na jego obejrzeniu, to prześlę go Tobie. Tylko napisz swój adres na maila.
          Ale po chwili powstrzymałam się i od razu nie napisałam, by nie pozbawiać też innych tej możliwości podzielenia się z bliźnim w potrzebie, tym bardziej, że pisało w nowennie tego dnia o jałmużnie – jak widzę nikt się jakoś do tej pory nie domyślił i skoro jeszcze nikt nie podzielił się z Tobą, to bardzo chętnie Ciebie wspomogę. Tylko napisz. Jutro wyślę, bo dziś jadę do dentysty i chyba późno wrócę.

          Polecam też wszystkim wszelkie wymiany, bo nie każdy może sobie pozwolić na kupno tego co akurat potrzebuje. U nas w Kole Żywego Różańca wymieniamy się przeróżnymi czasopismami, jak Miłujcie się, Różaniec i inne, i w ogóle tym kto co ma wartościowego do czytania, głównie są to czasopisma Katolickie. Wtedy wiele osób może skorzystać za jednym zakupem i nie leży to na półce ale jest w obiegu, przez co następni mogą też skorzystać.

          Dodam, że ostatnio Ewa ubogaciła mnie sporą ilością książek, które u Niej zalegały na półce, bo Ona sama też ostatnio nie ma czasu czytać. Oddała mi też swój mocno wysłużony „Modlitewnik czcicieli Ojca Pio”. Wygląda on dosłownie tak, jakby go znała na pamięć i pewnie tak jest. Brała go zresztą ze sobą gdy jechała do Ojca Pio i Ojca Matteo. Z Ewą trochę już się znamy i wiem, że działa co najmniej tak szybko, jak sam Ojciec Pio i nic dziwnego, że to Jej duchowy Ojciec. 🙂 Niesamowicie szybka jest i ma zadziwiająco doskonałą pamięć a ja – niemal jak Jej przeciwieństwo – wszystko powoli i pamięć trochę nie taka. Generalnie bujam w obłokach i w życiu często słyszałam od wielu osób – zejdź na ziemię. A Ewa twardo stoi na ziemi i jest doskonale zorganizowana, i poukładana, przynajmniej nie jest tak oderwana od tego co tu i teraz, i wie co w jakiej kolejności należy zrobić – i nie zastanawia się długo tylko działa. A ja nigdzie nie mogę zdążyć i wszystko na ostatnią chwilę.

          Pozdrawiam wszystkich serdecznie a Ewę szczególnie i Kazimierza, bo dawno się osobiście nie widzieliśmy – wspieram modlitwą. Przydałyby się znów wspólne rekolekcje (w niewysokiej cenie, bo to jest często przeszkodą) – może gdzieś w centralnej Polsce, żeby wszyscy chętni mogli dojechać i fajnie, gdyby to było na wiosnę. To takie luźne moje dygresje i mam nadzieję, że Ewa się nie obrazi. 🙂 ❤
          Jezus jest Panem i Królem!

        • Monika pisze:

          Magdo czekam na Twój mail – nie zastanawiaj się tylko napisz: modrozd@spoko.pl

  4. Anna pisze:

    Gratuluję i życzę więcej okrągłych rocznic!
    Dobrze, że jesteście w naszej przestrzeni, piszecie o wielkich sprawach,
    przypominacie, uczycie, informujecie, jest Ok!

  5. A już w marcu będzie rocznica naszej drugiej strony i również minie jej 5 lat 🙂 na której dziś czytamy:

    EWANGELIA
    Mk 1, 14-20
    Jezus wzywa ludzi do nawrócenia i powołuje pierwszych apostołów

    Słowa Ewangelii według Świętego Marka
    Gdy Jan został uwięziony, Jezus przyszedł do Galilei i głosił Ewangelię Bożą. Mówił: «Czas się wypełnił i bliskie jest królestwo Boże. Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię!» Przechodząc obok Jeziora Galilejskiego, ujrzał Szymona i brata Szymonowego, Andrzeja, jak zarzucali sieć w jezioro; byli bowiem rybakami. I rzekł do nich Jezus: «Pójdźcie za Mną, a sprawię, że się staniecie rybakami ludzi». A natychmiast, porzuciwszy sieci, poszli za Nim. Idąc nieco dalej, ujrzał Jakuba, syna Zebedeusza, i brata jego, Jana, którzy też byli w łodzi i naprawiali sieci. Zaraz ich powołał, a oni, zostawiwszy ojca swego, Zebedeusza, razem z najemnikami w łodzi, poszli za Nim.
    Oto słowo Pańskie.
    https://ewangeliadlanas.wordpress.com/2017/01/09/9-stycznia-wspomnienie-swietego-adriana-z-canterbury-opata/

  6. Ka. pisze:

    Proszę o modlitwę o nawrócenie pewnej osoby.

  7. Agnieszka pisze:

    http://diakoniamodlitwy.pl/modlitwa-za-ksiezy/ modlitwa za księży 24/7 można się zalogować i wybrać dogodny dzień i godzinę w tygodniu w której chcesz się modlić

    • Marian pisze:

      Dziękuję że jesteście , siejcie dobro , sam regularnie czytam oraz polecam znajomym , niech Pan Bóg wam błogosławi ..

  8. Maria pisze:

    Jestem tu nowicjuszką, chcę kupić książkę o o. Matteo
    i olej o. Pio. Gdzie i jak to zrobić?

  9. Kasia pisze:

    Jestem czytelnikiem od 3 lat, Chwala Panu za Was i wasza ciężka prace. Dzięki Wam jestem bliżej Boga , naszej kochanej Mamy a także bliżej Kościoła 🙂 Piękne owoce ❤❤❤

  10. Maria pisze:

    do duszyczki
    czegoś nie rozumiem, …właśnie z tamtąd mnie tu odesłano
    chyba muszę się poddać, pozdrawiam.

  11. Maria pisze:

    Dzięki =ewangeliadlanas= książkę zamówiłam, ale jak napisałam z pod tego adresu e-mailowego mnie tu odesłano. Sorry zgubiłam się w tym kręceniu. Dziękuję Wam za pomoc i pozdrawiam.

  12. JERZY pisze:

    Jakoś trudno mi się bez Was Kochani Admini i piszący budujące komentarze obejść. Mimo, że ostatnio rzadko tu piszę, prowadząc swoje „Pojednanie2”, to czytam na bieżąco od 5 lat nieomal wszystko i z uwagą śledzę jakościowe przeobrażenia w dobrą stronę. Bóg Wam zapłać za włożony trud w prowadzenie obu stron.
    Życzę Bożej mądrości i wytrwałości na cały następny rok.
    Idźcie i głoście.
    Króluj nam Chryste.

    • AnnaSawa pisze:

      Panie Jerzy a ja się przyznam, że myślałam o Panu i zastanawiałam się dlaczego Pan nie pisze ostatnio. Nawet miałam się pytać o to na stronie :). Cieszę się, że dał Pan znak.
      Czyż to nie Pan często odwoływał się do Ignacego Loyolli ??? Właśnie zamierzam kupić Tego Świętego cały zeszyt duchowy. Pozdrawiam serdecznie, z Bogiem.

  13. Maria pisze:

    Skoro zostałam z adresu jutrzenka2012@gmail.com odesłana tutaj i nie mogłam dowiedzieć się tam o kupnie oleju, to rozumiem, że nie chcą mi sprzedać,…widocznie nie dla mnie,…
    przykro mi, ale muszę się z tym pogodzić.

    • Mario,
      ten adres to jest nasza poczta, a odesłana tu zostałaś w celu przeczytania informacji o oleju i zadania pytania książkę o o. Matteo – odpowiedzi otrzymałaś. W mailach pytałaś o „życiorys” o. Matteo o opis o oleju ale nic nie pisałaś ile chcesz tego oleju, nie podałaś też adresu wysyłki. Na poczcie otrzymałaś linka do naszej strony gdzie możesz przeczytać informację o oleju. Jeśli chcesz olej napisz tylko na jutrzenka2012@gmail.com podając ile i gdzie wysłać a ty tego nie napisałaś.

    • Agnieszka pisze:

      Pani Mario proszę się nie niepokoić. Musiala zajść jakas pomylka, badz moze pani zle zrozumiala. Olej jest dla wszystkich ogolnodostepny. I po to ten olej jest by go rozprowadzac i szerzyć czesc św. Matteo o św. ojca Pio. Ja tez zamowilam, i miałam bardzo dobry kontakt z panią Ewą. Odpisywala mi szybko. Napisałam w ostatniej chwili praktycznie w drodze na pocztę i zanim dojechalam w mojej skrzynce byly juz dane do przelewu a teraz czekam sobie spokojnie na przesyłkę. Pozdrawiam

  14. Kasia pisze:

    Moze łatwiej będzie utworzyć osobny temat wyjaśniający cała kwestie oleju i i zostawić na jakiś czas jako temat przodujący … bo to musi byc ciezko tak z osobna każdemu wyjaśniać
    Z Panem Bogiem

  15. Anna pisze:

    witam Forumowiczów, też chcę ten olej kupić, czy można odebrać osobiście?

  16. zuzia pisze:

    Bóg zapłać za Was Admini i za tę stronę, niech dobry Bóg Was prowadzi i błogosławi +++

  17. Pomorzak pisze:

    Wszystkiego najlepszego dla Szanownych Adminów oraz również dla Czytelników z okazji 5 urodzin 🙂 Niech będzie pochwalony Chrystus Król i Maryja Królowa Polski!

  18. EwaT pisze:

    Bogu niech beda dzieki za piekne dzielo ktore wykonujecie!Zycze blogoslawienstwa Bozego na kolejne lata.Jestem z Wami 4 lata i to laska dla mnie wielka,ze was spotkalam…wirtualnie;) Chwala Panu♡

  19. Paweł pisze:

    Również DZIĘKUJĘ za waszą stronę,przypadkiem natrafiłem na nią i odwiedzam codziennie .
    Niech wam Pan Bóg błogosławi.

  20. Sylwia pisze:

    Kochani Admini niech Bóg Wam błogosławi za tak piękną Misję, jaką prowadzicie przez 5 lat. Niech każda Wasza praca będzie przynosiła owoce. I wierzę że tak jest i tak będzie. Dzięki Waszej stronie wiele zrozumiałam i ciągle uczę się czegoś nowego. Wszystkiego dobrego dla Was i Niech Bogu będą dzięki za to że Postawił Was na mojej drodze. Choć czasem mnie jest tu mało to cieszę się że zawsze mogę wrócić i być z Wami duchowo <3.

  21. Krystyna pisze:

    Wielkie Bóg zapłać za wszystko, za wpisy i komentarze. Szczęść Boże na każdy dzień!!!

  22. Grażyna pisze:

    Bogu niech będą dzięki za prowadzących stronę

  23. Anita pisze:

    Jestem bardzo szczęśliwa,że kiedyś..”przypadkiem”zajrzałam na TĘ STRONĘ….od tamtej chwili znalazłam się w miejscach,o których pewnie nie śmiałabym marzyć i poznałam Ludzi ,dzięki którym kolejne dni dla duszy się otworzyły..
    DZIĘKUJĘ EWIE za WSZYSTKO czym nas TU karmi.
    I w ogóle Jej DZIĘKUJĘ za to,że JEST:*:*:*

  24. karolcia pisze:

    Dziekuje ze jestescie😊

  25. AnnaSawa pisze:

    Dzięki Ci Boże, że mnie w ten dobry zaułek zaprowadziłeś, a wszystkim tworzącym tą stronę i opiekunom duchowym niech Bóg ześle wszelkie łaski. Niech Maryja Królowa Polski prowadzi wszelkie informacje i Św. Michał osłania ode złego. Amen.

    😉

  26. m-gosia pisze:

    Ewo i Kazimierzu dziękuję za trud i czas poświęcony dla prowadzenia WoWiTu. Niech Wam Pan Bóg błogosławi , a Mateńka Przenajświętsza ma w swojej opiece.

  27. jaga pisze:

    Ewuś, Kazimierzu
    Bóg zapłać
    💖

  28. Adminka pisze:

    Do pani Marii

    PANI MARIO!!!
    BASTA!!!
    NON POSSUMUS!!!

    Pani napisała do mnie ileś tam maili z pytaniami o duchowość, świętość Padre Matteo. Olej został załatwiony, ale nie mam na Boga czasu by odpisywać Pani – przepisywać książkę o Matteo, bo film pani widziała, a książki nie ma
    Odesłałam na stronę – MOJĄ STRONĘ (sic) – pisząc, aby pani tu zadawała pytania, to inni odpowiedzą i przy okazji sami się dowiedzą, bo ja jestem tylko człowiekiem i nie mam czasu ostatnio z powodu zawalistej ilości maili – być dla pani profesorem teologii i zajmować się panią i odpowiadać na wszystkie pytania, bo pani zna nas od wczoraj i nie wie tego co inni
    Wujek google i ciocia wikipedia -NIE GRYZĄ!

    A pani tu takie kfiatki wypisuje!
    Jestem w szoku!

    • wobroniewiary pisze:

      Gdy podałam link do zakładki Padre Matteo, gdzie jest ponad 8 linków – dostałam taką odpowiedź!!!!

      „To znalazłam na Waszej stronie internetowej, ale prosty życiorys np. kiedy urodził się,
      jak rozwijało się powołanie, kapłaństwo,… gdzie pracował itd.”

  29. Sylwia pisze:

    Do Pani Marii tu jest mnóstwo na temat Padre Matteo, wystarczy poszukać.. nie wiem może Pani chce znaleźć jakieś inne nowinki?.Wszystko jest w linkach a to że Admini odsyłają do linków na stronie, to świadczy o jednym że trzeba poczytać i wszystko można się dowiedzieć. Więcej wyrozumiałości dla Adminów. Przecież zawsze tu można zadawać pytania i myślę że padło by mnóstwo odpowiedzi. Pozdrawiam.

  30. Adminka pisze:

    Aby wyjaśnić wszystko do końca, napiszę Wam, że dostaję wiele cudownych ciepłych maili, na niektóre chciałoby się odpowiedzieć tak, że wsiąść rano do samochodu i powieźć te 500 km olejek, bo ktoś umiera, ktoś ma raka mózgu, glejaka w ostatniej fazie.

    Jaką mi radość sprawia odpisywanie na takie maile.
    Albo dziś była taka sytuacja, że pani pisze „Pani Ewo, co ja zrobiłam, przepraszam za zamieszanie, zamiast 100 zł wpisało mi się tysiąc, jedno zero więcej”
    Oczywiście, że odeślę owe 900 zł, i gdybym je już miała to natychmiast bym odesłała, ale musimy czekać na zaksięgowanie.
    W takich przypadkach rozumiem i 10 maili od jednej osoby. Kocham pomagać i cenię sobie uczciwość – ale nie pozwolę sobie zrobić z moich pleców autostrady, po której każdy będzie jeździł.

    Dlatego – piszcie, zamawiajcie olej, proście o modlitwę – ale warto pisać na stronie, bo i inni przeczytają i pomodlą się.
    Mam dość tylko takich maili, które wykazują postawę czysto roszczeniową

  31. kasiaJa pisze:

    Dziękuję Bogu w Trójcy Przenajświętszej oraz Najświętszej Maryi Pannie za tą katolicką stronę i oczywiście za jej Adminkę i Admina. Niech Pan Bóg prowadzi i błogosławi! ❤

  32. kasiaJa pisze:

    Fatima: Odpust zupełny z okazji jubileuszu objawień

    Osoby, które dotrą w rozpoczętym pod koniec listopada ub.r. jubileuszu stulecia objawień maryjnych w Fatimie do tej portugalskiej miejscowości, otrzymają odpust zupełny.

    Jak poinformowała w komunikacie diecezja Leiria-Fatima, papież Franciszek udzielił odpustu, który będzie można pod kilkoma warunkami uzyskać w Sanktuarium Matki Bożej Różańcowej do 26 listopada br.

    – Sakramentalna spowiedź, przystąpienie do komunii świętej i modlitwa w intencjach Ojca Świętego są warunkami niezbędnymi do uzyskania odpustu zupełnego dla pielgrzymów przybywających do Fatimy w roku jubileuszu. Pielgrzymi powinni także pobożnie uczestniczyć w jednej z modlitw ku czci Najświętszej Maryi Panny, odbywających się na terenie sanktuarium, odmówić modlitwę Ojcze Nasz i Akt Wiary oraz skierować wezwanie do Matki Bożej Fatimskiej – poinformowała portugalska diecezja.

    Ci, którzy nie będą mogli przybyć w roku jubileuszowym do portugalskiego sanktuarium, będą mogli uzyskać odpust zupełny poprzez nawiedzenie wizerunku Matki Bożej Fatimskiej znajdującego się w kościele, kaplicy, czy w innym miejscu w dniu 13. każdego miesiąca pomiędzy majem a październikiem 2017 r.

    Diecezja Leiria-Fatima poinformowała, że odpust zupełny będą mogli uzyskać również wierni w podeszłym wieku, chorzy lub osoby, które z “z innej poważnej przyczyny” nie będą mogły udać się do miejsc
    dedykowanych Matce Bożej Fatimskiej, a które “żałują za wszystkie popełnione grzechy”.

    Głównym punktem roku jubileuszowego w Fatimie będzie wizyta papieża Franciszka w tej portugalskiej miejscowości. Ma do niej dojść w dniach 12-13 maja.
    http://gosc.pl/doc/3644577.Fatima-Odpust-zupelny-z-okazji-jubileuszu-objawien

  33. MariaPietrzak pisze:

    Milosc💗 cierpliwa jest,
    łaskawa jest.
    Miłość nie zazdrości,
    nie szuka poklasku,
    nie unosi się pychą,
    nie jest bezwstydna,
    nie szuka swego,
    nie unosi się gniewem,
    nie pamięta złego;
    nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą.
    Wszystko znosi,
    wszystkiemu wierzy,
    we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma.
    💗 Miłość nigdy nie ustaje.
    / ( I List do Koryntian )

    💗
    …niech Bóg zachowa nas w tej Miłości 💗
    …U Wowitow … Nowy Rok bieży …

    Ksiedzu Adamowi ,
    Ewie, Kazimierzowi i Wszystkim ,
    którzy Bogu miejsce ustępują w tej przestrzeni ,
    potęgują ,
    poznać dają ,
    czas dlań tracą ,
    wywyższają,
    bronią –
    – Bóg zapłać !

  34. mama adopcyjna pisze:

    +++ nieustannie we wszystkich WOWIT-owych intencjach – Panie Błogosław temu dziełu, tej wspólnocie.
    p.s. proszę, kto może, o dołączenie do modlitewnego „koszyczka” pewnej intencji (zawiłej sprawy rodzinnej, wiadomej Panu Bogu) – Bóg zapłać w imieniu całej tej rodziny.

  35. mar pisze:

    Dziękuję Panu Bogu i Matce Najświetszej za to że jesteście. 🙂 Tyle dobra zaczerpnełam z tej strony. Niech Bóg błogosławi Adminów. 🙂

  36. Anna pisze:

    Dziekujemy Panu Bogu ze Was mamy .Niech Bog blogoslawi i rozszerza granice a reka Pana niech bedzie z Wami!!!Piec lat to malo prosimy o wiecej POZDRAWIAMY

  37. Brygida pisze:

    Dziękuję Wam Ewo i Kazimierzu za tę stronę ,Niech Wam BÓG BŁOGOSŁAWI , a MARYJA ma w opiece .ALLELUJA i ……………….

  38. Regina Wojtan pisze:

    Bogu niech beda dzieki. Wszystkiego dobrego I wielu lask bozych.

  39. Ania W. pisze:

    Dziękuję Ewie i Kazimierzowi za prowadzenie tej wspaniałej strony ,za cierpliwość i poświęcony czas .Niech Was Bóg błogosławi a Matka Najświętsza ma w swojej opiece.

  40. Bogumiła pisze:

    Ta strona to wielki dar od Boga. Dziękuję Ci Panie, że dałeś nam Ewę i Kazimierza, że prowadzą tę stronę. Dziękuję Ci za ks. Adama i za wszystkich Kapłanów, których nam dałeś. Jak byśmy żyli bez ich posługi?! Bądź uwielbiony Ojcze i Stwórco w całej Rodzinie WOWITowej. Dziękujemy Ci za nią. ❤

  41. marysia1 pisze:

    Jak dobrze ,że jesteście.Życzę Wam wiele łask Bożych i wielu okrągłych rocznic.

  42. beata fuhs pisze:

    Niech Cię Pan błogosławi i strzeże Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech Cię obdarzy swa łask. Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i nich cię obdarzy Pokojem” (Lb 6,24-26) bardzo dziękuję za stronę i gorąco pozdrawiam

  43. Czekajacy pisze:

    Dziękuję, z modlitwą 🙂

  44. Zinka pisze:

    Dziękuję Ewie , Kazimierzowi oraz księdzu Adamowi i pozostałym kapłanom – Opiekunom za prowadzenie tej strony , dzięki której wzrastamy w wierze i miłości do naszego najukochańszego Boga . Niech On ma Was w Swej opiece i niech stale się o Was troszczy . Matka Najświętsza niech Wam wyprasza u Niego liczne łaski i Boże błogosławieństwo.

  45. Joanna pisze:

    Dziękuję Dobremu Bogu że w gąszczu stron trafiłam na tę, jestem od początku choć piszę piwrwszy raz.Bóg zapłać;

  46. beat pisze:

    Dziekuje i ja gdyz tematyka wiary i modlitwy kosciola i swietych mnie inspiruje do ewangielizowania innych ta strona mi pomaga jestem tu codziennie czytam modle sie i czasami pisze dzieki Ewo i Panu Kazimierzowi
    Jak rowniez wszystkim ktorzy tu bywaja i doradzaja i modla sie
    Dzieki za olejek i relikwie gdyz sa cudowne

  47. leszek pisze:

    Bogu niech będą dzięki za wszystkie łaski jakie rozdziela przez ręce Niepokalanej za pomocą strony WOWiT.! Chwała i dziękczynienie Maryi za to, że sobie tę stronę upodobała!
    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję.

  48. wrogi.walec pisze:

    fiu fiu ale ten czas leci 😉
    pomyslnych transferow, zero wiroli, stabilnego systemu itp itd 🙂
    a powaznie to sily do kontynuacji dziela i….

    🙂 he he he usmiechnijcie sie 😉
    pozdrawiam

  49. Julia i Marek pisze:

    Dziekujemy z serca za Wasza prace! Odkrylismy Was 2 lata temu i od tego czasu jestescie dla nas, tu na emigracji, nieocenionym wsparciem. Polecamy Was naszym znajomym tutaj. Niech Wam Bog blogoslawi a Maryja prowadzi. Z modlitwa, Julia i Marek z malym Wincentym i Bernadetka (Londyn)

  50. an m pisze:

    Bóg zapłać za trud dnia codziennego i błogosławieństwa Bożego w dalszej pracy.
    Z Panem Bogiem

  51. wobroniewiary pisze:

    Nasza strona powstała dnia 9 stycznia 2012 – tego dnia minęła 150 rocznica narodzin dla nieba sługi Bożej Pauliny Jaricot (1799-1862), założycielki Papieskiego Dzieła Rozkrzewiania Wiary i Żywego Różańca

    • Monika pisze:

      Czyli można powiedzieć, że i Ona też jest Patronką tej strony.
      Niech więc działa i wspomaga nadal dla Rozkrzewiania Wiary i Żywego Różańca,
      tym bardziej, że właścicielką strony jest Maryja, a Ewa jak i wielu z Nas Jej Niewolnikami.

      • Jadwiga pisze:

        Panie Boze poblogoslaw Wszystkim Tym,ktorzy na codzien trudza sie aby niesc Wszystkim dobre slowo,dobra nowine.Ta strona to Skarb dla naszej duszy.Pani Ewo serdeczne Bog Zaplac.

Skomentuj

