Weź razem z nami udział w rekolekcjach on-line z o. Józefem Witko i Grzegorzem Bacikiem: „Oto uzdrowię Cię”

Transmisja będzie na:
http://izydor.tv/na-zywo/

Można też wspomóc „Izydora” w następujący sposób:

SKORZYSTAJ Z:
1.

2. WPŁAĆ DOWOLNĄ OFIARĘ NA KONTO:
Nazwa: Adam Iwanowicz
Numer: 03 1140 2004 0000 3502 3322 4051
TYTUŁ: BÓG JEST MIŁOŚCIĄ
I napisz e-mail na: izydortv(małpa)gmail.com
z takim samym tytułem oraz imię i nazwisko, z którego był przelew
A podamy ci link, dzięki któremu będziesz miał nieograniczony dostęp…

OCZYWIŚCIE MOŻESZ NIC NIE WPŁACAĆ,
napisz e-mail na: izydortv(małpa)gmail.com tytułem ‚BÓG JEST MIŁOŚCIĄ’
a podamy ci specjalny link,

ale pamiętaj o nas przynajmniej w modlitwie 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

46 odpowiedzi na „Weź razem z nami udział w rekolekcjach on-line z o. Józefem Witko i Grzegorzem Bacikiem: „Oto uzdrowię Cię”

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    Plan rekolekcji

    Piątek
    16.00 – Otwarcie recepcji rekolekcji
    17.00 – Modlitwa uwielbienia
    17.30 – Konferencja „Jerozolima – pałac królewski – Król Ezechiasz – Oto uzdrowię Cię – wola Boża”
    18.15 – Przerwa kolacyjna
    19.00 – Msza Święta – „Sadzawka Betesda – Czy chcesz być zdrowy – przebaczenie”
    20.30 – Adoracja Najświętszego Sakramentu

    Sobota
    8.30 – Adoracja Najświętszego Sakramentu w ciszy
    9.30 – Modlitwa uwielbienia
    10.15 – Konferencja „Kafarnaum – dom Piotra – Znosić czy nosić – akceptacja/miłość”
    11.00 – Przerwa
    12.00 – Konferencja – „Złe duchy/źródło wszelkiego zła” – Grzegorz Bacik
    13.00 – Przerwa obiadowa
    15.00 – Koronka do Miłosierdzia Bożego
    15.30 – Konferencja – „Złe duchy/choroby” – Grzegorz Bacik
    16.30 – Msza Święta – „Ziemia Gerazeńczyków – Duchy Gerazy – uwolnienie/wyrzeczenie”
    17.45 – Konferencja – „Przygotowanie do modlitwy: przebaczenie/wiara/cierpliwość”
    18.30 – Przerwa kolacyjna
    19.30 – Wystawienie Najświętszego Sakramentu
    – Modlitwa o uzdrowienie i o uwolnienie

    Niedziela
    8.30 – Adoracja Najświętszego Sakramentu w ciszy
    9.30 – Modlitwa uwielbienia
    10.00 – Konferencja – „Złe duchy/ochrona przed nimi” – Grzegorz Bacik
    10.45 – Przerwa
    11.00 – Msza Święta – „Dom Jaira – Nie bój się! Wierz tylko! – oczekując na uzdrowienie”
    – modlitwa z nałożeniem rąk

  3. MM pisze:

    Rocznica maryjnych objawień
    Dokładnie 175 lat temu, w dniu 20 stycznia 1842 roku, w rzymskiej bazylice Sant’ Andrea delle Frate – świątyni, którą opiekują się ojcowie z zakonu św. Franciszka z Pauli, a która znajduje się zaledwie kilka kroków od Placu Hiszpańskiego, Niepokalana z Cudownego Medalika ukazała się Żydowi i ateiście Alphonse Ratisbonne. Nawrócił się on natychmiast na katolicyzm. Na pamiątkę tego cudownego zdarzenia przez cały rok 2017, w Bazylice Mniejszej (zaprojektowanej przez Francesco Borrominiego), odbywać się będą wydarzenia o charakterze artystycznym, religijnym i kulturalnym.
    Sant’ Andrea delle Frate, znane również jako Rzymskie Lourdes, jest przepięknym sanktuarium maryjnym. Co roku w świątyni gromadzą się tysiące wiernych i pielgrzymów, a wielu z nich ofiarowuje wota za łaski otrzymane od Przenajświętszej Dziewicy.
    Aby podkreślić obchody 175 rocznicy objawień, 20 stycznia w bazylice zostanie odprawiona uroczysta Msza Święta, której będzie przewodniczył watykański sekretarz stanu ks. Kardynał Pietro Parolin. Oprawę artystyczną zapewni chór z watykańskiej Kaplicy Sykstyńskiej. Papież Franciszek udziela odpustu zupełnego do dnia 20 stycznia 2018 dla wszystkich tych, którzy pójdą do bazyliki, aby czcić Matkę Bożą Cudownego Medalika.

  4. E pisze:

    Módlmy się za księży, bo czasami sami księża dają powód do zgorszenia i ludzie odwracają się od kościoła

    Kucharka i kościelna zamiast księdza „po kolędzie”. Zbierały datki, święciły domy

  5. Sławek pisze:

    Dziękuję bardzo, olej i obrazki już mam. Niech Bóg Pani Ewie a raczej Siostrze w Chrystusie błogosławi.

  6. E pisze:

    Dziękuję, czuję się jakbym tam była.
    Naprawdę coś wspaniałego uczestniczyć w takich rekolekcjach przez internet 🙂

  7. wobroniewiary pisze:

    Najlepszy mail, jaki dziś dostałam.
    Cytuję:

    „Szczęść Boże. Czy strona jeszcze istnieje? „

  8. MM pisze:

    Prawie 400 osób ogląda Mszę św. z rekolekcji 🙂

  9. MM pisze:

    Cudowny śpiew podczas tej Mszy św.
    Zna ktoś tę pieśń, którą teraz śpiewają?

    • MM pisze:

      Znalazłam:
      Wierzę w Ciebie Panie coś, mnie obmył win,
      Wierzę, że człowiekiem stał się Boży Syn
      Miłość Ci kazała krzyż na plecy brać,
      W tabernakulum zostałeś aby z nami trwać
      Jesteś przewodnikiem nam do wieczności bram
      Tam przygarniesz nas do siebie.

      Tyś jest moim życiem, boś Ty żywy Bóg,
      Tyś jest moją drogą, najpiękniejszą z dróg.
      To jest moją prawdą, co oświeca mnie,
      Boś odwiecznym Synem Ojca, który wszystko wie.
      Nic mnie nie zatrwoży już wśród najcięższych burz,
      Bo Ty Panie jesteś ze mną.

      Tyś jest moją siłą, w Tobie moja moc,
      Tyś jest mym pokojem w najburzliwszą noc,
      Tyś jest mym ratunkiem, gdy zagraża los,
      Moją słabą ludzką rękę ujmij w swoją dłoń.
      Z Tobą przejdę poprzez świat w ciągu życia lat
      I nic złego mnie nie spotka.

      Tobie Boże Ojcze wiarę swoją dam.
      W Tobie Synu Boży ufność swoją mam.
      Duchu Święty Boże w serce moje zstąp
      I miłości Bożej ziarno rzuć w me serce w głąb.
      W duszy mojej rozpal żar, siedmioraki dar,
      Daj mi stać się Bożą rolą.

  10. Tadeusz pisze:

    Piękny cud uzdrowienia otrzymałem jeszcze w 2009 roku podczas modlitw po Mszy Św z Ojcem Witko.
    Powrót do BOGA to ŁASKA, którą tylko BÓG może dać.

    Proście o łaski… o zdrowie…BÓG pragnie byśmy żyli jak najdłużej na tym Świecie.
    policzcie…
    ile istnień życia traci BÓG tylko w jednym pokoleniu polaków,,, z powodu nie dbania o własne zdrowie.
    dane nam żyć minimum 100 lat (Iz 65.20) średnia życia w polsce 75 lat…. różnica 25 lat
    polaków około 40 000 000….wychodzi, że
    zły kradnie Bogu w jednym pokoleniu 1000 000 000 lat życia ( 1 mld ) w jednym tylko kraju.

    a ktoś pisze, że ze zdrowej żywności nie damy BOGU żadnego daru….

    BÓG NAS TAK KOCHA… GDYBYŚ WIEDZIAŁ JAK CIĘ KOCHAM – PŁAKAŁBYŚ ZE SZCZĘŚCIA.

    • Marek pisze:

      Tadeusz, Polaków pisz z dużej litery.

      • Tadeusz pisze:

        Tak Marku…
        Polaków… nawet…POLAKÓW…
        bo już pne… wiele tysiący lat temu/ …ludy wschodu przekazywali w podaniach, że na północy żyje „lud bogów”….

        Błogosławionego dnia dla Wszystkich życzę….†††

        wiecie, że „plusiki” +++++ są masońskie !!!!

  11. kasiaJa pisze:

    Podczas egzorcyzmu Szatan mi powiedział:
    „Każde Zdrowaś Maryjo jest dla mnie jak uderzenie pałką w głowę: jeśli chrześcijanie znaliby moc różańca, to dla mnie byłby to koniec”.
    ks. Gabriele Amorth SSP

    • Tadeusz pisze:

      Dziękuję za opinię…
      pokornie przepraszam …ale taki mam ostry charakter… trudno to zmienić…
      módlcie się za mnie ….
      Ja za Was też się modlę…

      • Renata pisze:

        PROŚ JEZUSA BY CIĘ UZDROWIŁ,I NAJLEPSZA SPOWIEDŹ GENERALNA I CODZIENNA EUCHARYSTIA,NIKT NIE POMOŻE TYLKO JEZUS .SAMA BYŁAM OKROPNA,A PAN WSZYSTKO PRZEMIENIŁ.TEGO ŻYCZĘ TOBIE BRACIE Z CAŁEGO SERCA I OGARNIAM MODLITWĄ+:

  12. kasiaJa pisze:

    Rekolekcje z o. Antonello Cadeddu
    Dla wszystkich, którzy nie mogą być z nami we Wrocławiu, Radio Rodzina oraz TV Rodzina prowadzą transmisję na żywo z Rekolekcji!
    http://www.radiorodzina.pl/
    http://www.tvrodzina.pl/

    • magda pisze:

      lepsze liście bo widać co sie pije czy używa . Pani w sklepie zielarskim przestrzegała przed kapsułkami , bo nie wiadomo co tam zmielą , czy dodadzą ale jaki miała w tym cel mi tak mówić…nie wiem. Jakoś nie mam zaufania do kapsułek…

  13. MM pisze:

    Słuchacie konferencji pana Bacika?
    Tak pięknie mówi o tym, że podczas egzorcyzmów zawsze do osób przychodzi Najświętsza Maryja Panna i św. O. Pio ❤

  14. Agnieszka pisze:

    Gdzie odbywają się te rekolekcje ?

    • wobroniewiary pisze:

      Białystok

      Aga, właśnie zaczęła się modlitwa uzdrowienia, a o. Józef wie, że nasza strona uczestniczy on-line 🙂

      • Maggie pisze:

        Niestety nawet przez duży komputer nie mam wejścia, a bawiąc się połączeniem, spóżniłam ciut na Rożaniec z Radio Maryja.
        Smutno mi, ale jestem bogatsza o ten smutek, który z tęsknotą (nie z zazdrości!) mogę ofiarować Bogu.

  15. Renata pisze:

    SZCZĘŚĆ BOŻE
    OD 2 DNI NIE MA NOWENNY DO MICHAŁA ARCHANIOŁA,CO SIĘ STAŁO,ŻE NIE MA?POZDRAWIAM WSZYSTKICH.DZIĘKUJĘ ZA REKOLEKCJE PAN MNIE DZIŚ DOTKNĄŁ PRZEZ INTERNET. CHWAŁA PANU.

  16. Pingback: Weź razem z nami udział w rekolekcjach on-line z o. Józefem Witko i Grzegorzem Bacikiem: „Oto uzdrowię Cię” | Serce Jezusa

  17. wobroniewiary pisze:

    Dzisiejsze rekolekcje:

Skomentuj

