23 stycznia zostanie odprawiona Msza Święta dziękczynna za wszelkie łaski otrzymane przez wstawiennictwo św. Ojca Pio

Z przyjemnością informujemy, że zgłosił się do nas pewien ksiądz, Czytelnik naszego portalu i jednocześnie czciciel św. O. Pio, poruszony świadectwami osób z naszej strony, dziękujących za otrzymane łaski za wstawiennictwem św. Ojca Pio.

padre-pio-ostia-altare-043-1024x701

Ksiądz ten poinformował nas jednocześnie, że w dniu 23 stycznia 2017 r. o godz. 9-00 odprawi dziękczynną Mszę św., aby w naszym imieniu podziękować Opatrzności Bożej za udzielone nam liczne łaski za pośrednictwem naszego wiernego Przyjaciela – wypróbowanego Patrona i Orędownika w Niebie, świętego Ojca Pio.
Trwajmy tego dnia w nieustannym dziękczynieniu.

******
Informacja dla osób zainteresowanych olejem św. Ojca Pio

Informujemy, że olej św. Ojca Pio będzie dostępny dopiero od 1 lutego.
Można i już pisać maile na: jutrzenka2012@gmail.com (co wiele osób czyni), ale nie ma realnej możliwości wcześniejszego wysłania oleju i obrazków z Padre Matteo, (aby coś wysłać, to trzeba to mieć). Ponadto prosimy wszelkie pytania i odpowiedzi zachowywać w jednym ciągu mailowym używając  opcji „odpowiedz”, inaczej jest to bardzo utrudnione i nie będziemy odpowiadać na inne maile, ponieważ trzeba szanować czas swój i innych.
Ponadto prosimy nie pisać na drugi adres „wobroniewiary@gmail.com”, bo to też utrudnia pracę. W sprawie oleju piszemy tylko na „jutrzenkę”.

*****
Jedne z ostatnich świadectw:

1) Jest za co dziękować! Wczoraj zaczęły mnie boleć zatoki, szczególnie gdy opuszczałam głowę w dół. Poprosiłam mamę o błogosławieństwo olejem i poszłam zajmować się dziećmi. Po chwili zorientowałam się, że zatoki już mnie nie bolą!Potrząsałam głową, by to jeszcze sprawdzić. Zero bólu! Chwała Panu! Kochany ojciec Pio:))))

2) (…) Moja mama ma od kilku m-cy zespół niespokojnych nóg. Nic nie pomagało i nie mogła dobrze spać w nocy. Uczyniła olejami znak krzyża na nogach i dwie noce śpi bez bólu w nogach! Chwała Panu!!

3) Dziękuję za otrzymany olej św. O. Pio, smaruję nim buzię syna, który ma ŁZS i widzę, że skóra jest o wiele bardziej bledsza niż po Elidelu (krem z tzw. wyższej półki)…

Uwaga:
W niedzielę na maile nie odpowiadam – proszę czekać do poniedziałku 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

91 odpowiedzi na „23 stycznia zostanie odprawiona Msza Święta dziękczynna za wszelkie łaski otrzymane przez wstawiennictwo św. Ojca Pio

  1. wobroniewiary pisze:

    Myśli św. Ojca Pio na rok
    20 stycznia:
    Oderwij się od świata. Posłuchaj mnie: ktoś topi się w głębokim morzu, a ktoś [inny] dławi się szklanką wody. Czy zachodzi jakaś różnica pomiędzy nimi? Czy obydwaj nie są jednakowo martwi? (AdFP, s. 555).

    21 stycznia
    Zawsze pamiętaj o tym, że Bóg wszystko widzi! (AdFP, s. 554)

  2. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • AnnaSawa pisze:

      Święty Michale Archaniele ochraniaj nas i prowadź. Któż jak Bóg! Amen.

    • pielgrzym Mariusz pisze:

      NbpJCh
      Proszę o modlitwę za małego Kacperka, który 03 lutego ma mieć operację onkologiczną.
      Jezus jest Panem
      Ojcze Pio, Padre Matteo działajcie !

      • Mahejo pisze:

        +++
        Maryjo, nasza Mamo kochana, miej w opiece Kacperka i jego bliskich, Duchu święty, wspomagaj lekarzy i wszystkich opiekujących się małymi pacjentami.

  3. zuzia pisze:

    Bóg zapłać i niech Bóg księdza błogosławi.

  4. wobroniewiary pisze:

    MODLITWA JANA PAWŁA II DO ŚW. OJCA PIO

    Pokorny i umiłowany Ojcze Pio:
    Prosimy, naucz także nas pokory serca,
    abyśmy zostali zaliczeni
    do grona prostaczków z Ewangelii,
    którym Ojciec obiecał objawić
    tajemnice swojego Królestwa.
    Pomóż nam, byśmy modlili się niestrudzenie
    i byli pewni tego, że Bóg wie, czego nam potrzeba,
    zanim jeszcze Go o to poprosimy.
    Daj nam spojrzenie wiary, abyśmy potrafili
    od razu rozpoznawać w ubogich i cierpiących
    oblicze samego Jezusa.
    Wspieraj nas w godzinie walki i próby,
    a jeśli upadniemy, spraw,
    abyśmy doświadczyli radości
    płynącej z sakramentu pojednania.
    Przekaż nam twoje serdeczne przywiązanie
    do Maryi, Matki Jezusa i naszej Matki.
    Towarzysz nam w ziemskiej pielgrzymce
    do szczęśliwej Ojczyzny,
    do której również my mamy nadzieję dojść,
    aby na wieki kontemplować chwałę Ojca,
    Syna i Ducha Świętego.

  5. Beat pisze:

    Proszę o modlitwę w intencji całkowitego nawrócenia i uwolnienia mojego syna i aby Nasza Mateńka oraz św, ojciec Pio pardre Matteo i św Maksymilian Kolbe oredowali u Boga za naszą rodzina
    Bóg zaplac za wysłuchanie laski

  6. AnnaSawa pisze:

    Wielkie Bóg zapłać za tą Mszę Świętą, Święty Ojcze Pio serdecznie dziękuję i proszę o opiekę nade mną, moim mężem i całą rodziną oraz nad kapłanami zaangażowanymi w to Dzieło oraz nad Adminami tej strony – Ewą i Kazimierzem, ….. Ewą, dzięki której te przekazywane Sakramentalium – olej i obrazki przybliżają nas do Boga przez modlitwę i wzrost wiary, dzięki którym Bóg wylewa wszelkie łaski.
    Bogu niech będą dzięki !

  7. Perła pisze:

    Jest za co dziękować! Wczoraj zaczeły mnie boleć zatoki, szczególnie gdy opuszczalam głowę w dół. Poprosiłam mamę o błogosławieństwo olejem i poszłam zajmować się dziećmi . Po chwili zorientowałam się, że zatoki już mnie nie bolą!Potrząsałam głową, by to jeszcze sprawdzic. Zero bólu! Chwała Panu! Kochany ojciec Pio:))))

  8. MariaPietrzak pisze:

    Strona pch24.pl nie funkcjonuje , wyświetla się , gdy chcę tam zajrzeć . Również piotrskarga.pl
    Czy macie podobne problemy ?

    • wobroniewiary pisze:

      U mnie wszystko się wyświetla

      • MariaPietrzak pisze:

        Zaczęłam pisać komentarz do historii o nawróceniu Żyda , Alfonsa Ratisbonne’a., ktory znalazłam właśnie na pch24 . Raz tylko weszłam i od tej pory nie mogę , nie funkcjonuje u mnie !
        ***********

        • MariaPietrzak pisze:

          JEST !
          Po siedmiu godzinach , tuż po reklamacji … Wróciła łączność. .

        • Tadeusz pisze:

          Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus
          chciałem wcześniej ale widzę, że muszę dziś…
          https://lh3.googleusercontent.com/RFEzjoekSb-SxoKbIPe0mMT3OLfBSiK0-oRW_W235n8OBgGqpXTgzgBhR_izorsj7PeH=s47

          rozmawiałem o tym z Kapłanem, bo sam miałem rozterki co do tego stowarzyszenia….
          czy to aby nie związane z …masonerią…albo jakąś inną „wolnościową” opcją
          i Kapłan potwierdził moje obawy.

          Pamiętajmy… czasem albo często to… co w swojej nazwie ma „chrześcijańskie” nie ma dobrych korzeni… analizujcie program masonerii a się przekonacie…
          tylko w Polsce…fundacja batorego,, tygodnik powszechny…inne fundacje
          uśpić czujność katolika… a potem wpuścić jad niewidzialny, śmiercionośny.
          masoneria …jeden z ostatnich punktów programowych mówi, że jak opanują świat to człowiek będzie mógł wierzyć w co chce… nawet w Trójjedynego Boga.

          Ja sam przeszedłem naukę o łatwowiernym angażowaniu się i wiem jak to wygląda.

          Modlę się za Wszystkich
          Króluj Nam Chryste

        • MariaPietrzak pisze:

          @Tadeusz ,
          Jak to mówią Ewangeliści , którzy Pana słuchali … Takie duchy postem i modlitwą , wyrzucali !
          💜
          Z Sercem Maryi , Schronieniem , Ucieczką i Pocieszeniem !
          Idziemy jeszcze dalej ,
          depczemy gady i zaskrońce maleńką stópką Maryi , Matki – Słońca ludzkości !
          💜
          Nie znam Bractw , o których piszesz , ale kiedy miało być uroczyste poświęcenie Bractwa na służbie Panu będącego ,
          Niepokalanemu Sercu Maryi , Jego Matki ,
          przyszła Ekipa Dyrygująca i przedłużono Mszę święta o czas … jaki był przewidziany po Mszy na ten uroczysty akt ,
          czyli o całe 25 minut .
          Msza byla prawdziwie kontemplacyjna z przerwami na zadumanie .
          Pozostał już tylko czas na ustąpienie miejsca czekającym na swoją Msze , Francuzom .
          Ale nie …. Opiekun Bractwa , Polak rodem , Kapłan duchem , odwagą i sercem z Chrystusem , zaskoczył nie-Jana !
          Po krótkiej rozmowie z przewodniczącym następnej Mszy, księdzem , Francuzem i tradycjonalistą , i za zgodą tamtego , wyniósł Najświętszy Sakrament .
          Adoracje z zawierzeniem przeprowadził ,
          dzieci w Sercu Maryi schronił ,
          Kościół w jej garstce obronił !

          Owocem ?
          Po kilku latach bylo to jedyne Bractwo , ciągle na służbie Pana ,
          które powiedziało diabłu rogatemu , przebranemu ,
          Kościołem targującemu – Nie !
          💜
          Nie masz po Bogu w Niebie , pewniejszej krom Ciebie ,
          Nadziei w potrzebie ,
          Maryja , módl się za nami !

  9. MariaPietrzak pisze:

    Potrzebujemy orędowników w Niebie i na ziemi !
    🍒
    Gorące Bóg zapłać
    za złożenie tej Ofiary w naszych intencjach !
    Będziemy pamiętać w modlitwie za Kapłanów 🍒

  10. Alutka pisze:

    Konieczna rewizja polityki Polski wobec Ukrainy. Czy minister MSZ Witold Waszczykowski i nasze władze temu sprostają ?
    Prezydent Przemyśla Robert Choma uznany za persona non grata i nie wpuszczony na Ukrainę, za to że w grudniu ubiegłego roku poparł patriotyczny Marsz Orląt Lwowskich i Przemyskich. W niepamięć poszły wszystkie dobrodziejstwa jakie uczynił mniejszości ukraińskiej w Przemyślu.
    Wkrótce po tym mer Lwowa Andrij Sadowy składa lekceważącą, żeby nie powiedzieć prowokacyjną propozycję przywozu lwowskich śmieci do Polski m. in do Przemyśla.
    Dobroć i uległość Polski „nagradzana” jest wzgardą i lekceważeniem przez Ukrainę.
    http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/174779,skandal-dyplomatyczny-domaga-sie-odpowiedzi.html

  11. gosia pisze:

    Proszę o pomoc w wytłumaczeniu snu.Posiadam olej O.Pio i często smaruje nim chore miejsca.Dzisiaj w nocy miałam sen że olej znalazł się w koszu na śmieci , nie pamiętam czy ktoś go tam dał czy sama przez pomyłkę go rzuciłam.W śnie zajrzałam do kosza,widzę moją buteleczkę i szybko ją wyjęłam
    pozdrawiam Małgosia

  12. Sylwia pisze:

    Od trzech dni zaczytuję się we fragmentach książek Anny Argasińskiej. Kochani wyraźnie tam jest napisane, że dopóki wszyscy nie ugniemy kolan przed Panem Bogiem dotąd będziemy doświadczani. Pan Jezus zna doskonale swój lud i wie, że pokorniejemy dopiero pod wpływem ciężkich doświadczeń. Co widoczne jest w naszej historii. Kary na świat będą pojawiały się z coraz większą częstotliwością. Módlmy się za siebie nawzajem, za księży i za nasz rząd, aby prawa ustalał zgodne z Prawem Bożym ( np zakaz aborcji).

    • wobroniewiary pisze:

      Wczoraj miałam łaskę rozmawiać z nią, dzwoniła do mnie…. 🙂

      Niedługo coś się na stronie pojawi, za kilka dni 😉

      • Sylwia pisze:

        To wspaniale. W tych książkach każdy może się przejrzeć i znaleźć coś dla siebie

      • AnnaSawa pisze:

        OOoooo to pięknie :), właśnie niedawno o Pani Ani myślałam i chciałam wrócić do czytania świadectw z internetu, które mam na zakładkach :). Czekam 🙂

      • MariaPietrzak pisze:

        Bogu dzięki ,
        że Pan znalazł w Narodzie osoby , poprzez które nas poucza i oświeca .
        Drogi kręte , wszędzie spory , nic nie święte już dla wielu !
        Trzeba laski i pokory . Czekam na conieco od Pani Anny , zawsze w tych przekazach widzę Pana co się troszczy o mnie , o nas , szczególną odpowiedzialnością za losy Narodu obarcza matki i kobiety .
        Jest tam nawet droga Krzyżowa, nam kobietom dla rozważań przekazana .
        Kiedy rozważam , ręka nie schodzi z piersi *mea culpa* , powtarzam … Powtarzam….

      • Ka. pisze:

        A ja mam pytanie, czy można się z tą panią Argasińską skontaktować jakoś,w ważnej sprawie, może na meila..? Dziękuję za odpowiedź.

    • Maggie pisze:

      @Sylwio, Twoje doświadczenie nasunęło mi poniższą refleksję:

      „BOŻE COŚ POLSKĘ” powinno być jak najczęściej śpiewane, i to nie tylko pierwsza zwrotka tej Pieśni, bo w dalszej części jest właśnie zawarta, wspomniana przez Ciebie PRAWDA o doświadczaniu, które ma być (bo zawsze nim było) jak kubeł zimnej wody, abyśmy przejrzeli, z ufnością pokornie padając na kolana, zawsze trwali w duchu prośby i dziękczynienia …
      Niestety tak jak modlitwa do Św.Michała Archanioła, Pieśń ta jakoś dziwnie się „wysmyka” i jakby zanika – a to dwie modlitwy na każdy (!) dzień do odmawiania i śpiewania.

    • MariaPietrzak pisze:

      Widać jak dla Pana ważne są kolana !
      Są jak serce w uniżeniu i podzięce .
      Cześć wyrażające , kochające ❤
      Upadnij na kolana ludu czcią przejęty….
      Uwielbij swego Pana , Święty , Święty, Święty!jest wtedy jak serdeczne wyznanie Wiary !
      Nie jest to jednak osiągalne bez czystego serca , bo tylko ono widzi Pana i pada na kolana .
      Dlatego u początku nawrócenia jest :
      Serce czyste stwórz we mnie Boże i ducha prawego odmów we wnętrznościach naszych !

      • Elizeusz pisze:

        z Księgi psalmów:
        „Wejdźcie, uwielbiajmy/pokłońmy się i zegnijmy kolana przed Panem, który nas stworzył. albowiem On jest naszym Bogiem, naszym Zbawicielem i Odkupicielem, a my ludem Jego pastwiska i owcami/trzodą w Jego ręku” (Ps 95,6n)

  13. Marzena pisze:

    Dziękuję księdzu za Mszę oraz za opiekę Św O. Pio, O . Matteo i Św. Michała Archanioła, za tę stronę i Was wszystkich.
    Moje świadectwa po spożyciu oleju to uwolnienie od straszliwych boleści brzucha dziewczyny brata, pomoc dla mojego ojca gdy dusił się pestką.
    Oprócz tego mnie, mojej mamie i cioci podczas przebudzenia pokazała się postać w kapturze. Kto to był nie wiem.
    Z Panem Bogiem.

  14. wobroniewiary pisze:

    O. Józef Witko teraz na rekolekcjach też mówi o owocach stosowania oleju egzorcyzmowanego 😉

    Wyrwany śmierci
    Mam na imię Tadeusz, mieszkam w Biłgoraju, na Msze z modlitwą o uzdrowienie jeżdżę do Jarosławia od ponad dziesięciu lat z inicjatywy mojej żony Teresy. Na samym początku wyjazdy były dla „świętego spokoju” i niezbyt częste z powodu mojej pracy. W tym czasie ciężko zachorował mój tata i został zabrany do szpitala w Tarnogrodzie. Miał rozedmę płuc, astmę i praktycznie przestał się odżywiać, nie chodził, przy życiu podtrzymywała go kroplówka i tlen. Chciał wracać do domu, by tam dokonać żywota, tak też doradzał lekarz. Wypożyczyliśmy ze szpitala sprzęt w postaci aparatury do podawania tlenu i kroplówki. Powiadomiliśmy Matkę Generalną mojej siostry, która jest zakonnicą i w tym czasie była na misjach w Kanadzie w rezerwacie Indian, by ją powiadomiła o stanie zdrowia taty. Decyzją Matki Generalnej siostra wróciła do kraju, aby jeszcze z żyjącym ojcem mogła się pożegnać. Przy łóżku taty czuwaliśmy, by być w jego ostatnich chwilach życia. Za namową mojej żony wziąłem z domu olej egzorcyzmowany przywieziony z Jarosławia. Olej podała tacie moja siostra. Po spożyciu go przez dłuższą chwilę łapał oddech, po czym z trudem powiedział: „Co ty mi dałaś, ale to dobre”.
    Po pięciu dniach podczas odwiedzin dało się zauważyć zmianę w oczach taty, stały się one żywsze, zaczął rozmawiać i normalnie się odżywiać. Po podaniu tego oleju tata przeżył około ośmiu lat, podczas których miał jeszcze pecha uciąć sobie podczas majsterkowania przy heblarce dwa palce. Chwała Bogu Najwyższemu za jego łaski.
    Tadeusz

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2015/06/04/wyrwany-smierci-swiadectwo-uzdrowienia-a-my-zbieramy-intencje-na-6-czerwca-na-czuwanie-zbieramy-intencje/

  15. Pingback: 23 stycznia zostanie odprawiona Msza Święta dziękczynna za wszelkie łaski otrzymane przez wstawiennictwo św. Ojca Pio | Serce Jezusa

  16. wobroniewiary pisze:

    Gabriel Amorth : «Osoba obdarowana charyzmatem winna zachowywać głęboką pokorę, także wobec własnych charyzmatów *. Kto bowiem obnosi się z ich posiadaniem, najczęściej w ogóle ich nie posiada. Prawdziwy charyzmatyk kocha życie ukryte, a jego charyzmaty poznaje się w sposób pośredni, z zachowaniem wszelkiej dyskrecji. Osoba obdarzona charyzmatem nigdy się nie narzuca. Musi być również niezwykle wstrzemięźliwa w osądach, wiedząc, że tylko rozpoznanie, które nie zależy bezpośrednio od niej, gwarantuje skuteczność interwencji. „Po owocach ich poznacie”. Konkretne fakty, ich zgodność z tym co charyzmatyk czyni i mówi, są sprawdzianem autentyczności jego charyzmatu. Nie zapominajmy o kryterium, czy proroctwo realizuje się czy nie».

    „I jeśliby wtedy ktoś wam powiedział: Oto tu jest Mesjasz, oto tam – nie wierzcie. Powstaną bowiem fałszywi mesjasze i fałszywi prorocy, a czynić będą znaki i cuda, żeby wprowadzić w błąd, jeśli to możliwe, wybranych. Wy przeto uważajcie!” (Mk 13,21‑22).

    • Janina pisze:

      Dziekuje Panu Jezusu, ze przyszed do mojej rodziny, gdy zaprosilam Jego podczas modlitwy z Ojcem Jozefem Witko. Gdy cos mojemu mezowi nie udawalo sie , zawsze krzyczyl, wczoraj poprosilam jego pomoc mnie w jednej sprawie. Pomogajac, uderzyl sobie po nodze i dosyc mocno,.Po raz pierwszy nie bylo krzyku, po raz pierwszy ja nie bylam winna .Wielbie Cie , Panie. Dzieki Ci skladam Dziekuje dla Ojca Jozefa, za jego pragnienie doniesc do nas Slowo Boze, za jego pragnienie umocnic nasza wiare.Dziekuje naszym Adminom za mozliwosc przyjac udzial w Rokolekcjach.

  17. Betula pisze:

    A gdzie jest Wielka Nowenna do Św.Michała Archanioła bo szukam i nie znajduję Czy coś się wydarzyło że musiała zniknąć?.

    • wobroniewiary pisze:

      Tak, na prośbę wydawnictwa.
      Wchodźcie na stronę http://www.nowenny.pl

    • Betula pisze:

      Proszę mi przysłać, chciałabym dostać je w pdf na mój adres.

    • Betula pisze:

      Czyli każdy kto chce się dalej modlić tą Wielką Nowenną powinien kupić książkę…bo interes finansowy jest najważniejszy? A Błogosławieństwo Boże za umożliwienie modlitwy to nic? Bo ja to wolę Błogosławieństwo od pieniędzy bo nieporównywanie więcej jest warte, naprawdę biedni są ci ludzie w wydawnictwie czy gdzieś w handlu którzy tego nie wiedzą.
      Jutro w czasie tej Mszy Św. poskarżę się Świętemu Ojcu Pio i Św. Michałowi Archaniołowi na tych co zabrali nam te modlitwy, także zachęcam do tego wszystkich którzy odczuwają stratę i mam wielką nadzieję że w Niebie nas usłyszą i zadziałają niezwłocznie i skutecznie tak że św.Michał Archanioł pogoni mieczem tego diabła co tu zakręcił ogonem. A tego ksiądza który darmo za nas jutro odprawi Mszę św nie ominie nagroda już tu na ziemi i jeszcze w Niebie. Amen

      • wobroniewiary pisze:

        Betula, każdy może napisać na http://www.nowenny.pl i tam się zapisać

        Nie mnie dyskutować o tym, że mi odebrano dobrą inicjatywę. Nie zamierzam za to zbierać więcej batów.
        Wczoraj mnie jedna z pań zwyzywała w mailu pisząc, że jestem niepoważna, że słucham jakiegoś wydawnictwa i potem seria epitetów pod moim adresem

        Dość tego mam 😦

        • Mahejo pisze:

          Betulo, to naprawdę nie problem. I nie trzeba żadnych pieniędzy. Gdy Ewa poinformowała, że nie może dalej publikować tekstów Wielkiej Nowenny, zapisałam się na podanej stronie ( wcześniej zresztą tez bywało, że z niej korzystałam dla innych nowenn) i od razu otrzymałam mailem teksty potrzebne na ten dzień, (wówczas 19). Na dole maila jest też link, gdzie można zobaczyć tekst na dzień dzisiejszy i poprzedni także na stronie, jeśli ktoś nie chce czytać wprost z maila.
          Tak więc nikt nikogo nie zmusza do kupowania książki. A ze książka istnieje i można ją nabyć, to tez warto wiedzieć. I nawet kupić- zawsze może sie przydać, gdy zabraknie prądu czy internetu.
          Ufam, że św. Michał Archanioł skutecznie wstawia się za wszystkim modlącymi się za jego pośrednictwem i z pewnością opiekuje się także tobą, Betulo., jak nami wszystkimi w tych nerwowych czasach ;).

      • Maria pisze:

        @ Batula! jeżeli chcesz się modlić Wielką Nowenną nie trzeba kupować książki, wydawca nie stawia żadnych warunków zakupu.
        Ja chcąc otrzymywać nowennę na maila zapisałam się w grudniu na stronie http://www.nowenny.pl. Codziennie na pocztę otrzymuję modlitwy przeznaczone na dany dzień.
        Na stronie fundacji jest ponad 50 nowenn, wystarczy tylko wybrane zaznaczyć i w odpowiednim czasie otrzymamy na maila.
        Jako dowód wklejam otrzymaną od wydawcy korespondencję.
        „Michał Archanioł jest Ci szczególnie bliski?
        Wielka Nowenna do św. Michała na Twój email!
        Zaczynamy już 1 stycznia, zapisz się już teraz, by zdążyć i otrzymywać modlitwy wprost na email! Modlimy się w intencjach swoich i Akcji!
        Już za dwa dni rozpoczynamy Wielką Nowennę do św. Michała Archanioła, na którą zapisałeś się za pomocą strony Cieszymy się, że Wielka Nowenna do św. Michała Archanioła spotkała się z Twoim zainteresowaniem. Będzie nam bardzo miło modlić się razem z Tobą.”
        W korespondencji, jak widać, nie ma żadnego interesu finansowego.

        • magda pisze:

          Powiem szczerze,że ja już od bardzo dawna odmawiam wszelkie Nowenny własnie z tej strony i bardzo jestem zadowolona. I sami proponują mi je i dają do wyboru. Odmówiłam już do większości znanych świętych 🙂 Bez żadnych kosztów…

  18. MM pisze:

    Synowa Wałęsy zatrzymana przez policję. Co zrobiła?

    Jak poinformowała prokuratura gdańska, policja zatrzymała synową Lecha Wałęsy. Kobieta miała próbować okraść jeden ze sklepów.

    Ani prokuratura, ani policja nie chcą podawać dokładniejszych informacji dotyczących zatrzymania synowej Lecha Wałęsy. Z anonimowego źródła wiadomo jednak, że wynika to z faktu, iż matka wnuków byłego prezydenta dogadała się już zarówno z właścicielem sklepu, który miała próbować okraść jak i policją.

    Z nieoficjalnych ustaleń wiadomo jednak, że Ewelina Wałęsa została zatrzymana przez policję w związku z podejrzeniem o kradzież odzieży. W jednym z gdańskich butików miała próbować ukraść damską kurtkę o wartości około 1000 złotych.

    http://pikio.pl/synowa-walesy-zatrzymana-przez-policje-co-zrobila/#

  19. wobroniewiary pisze:

    Atak szatana podczas zaprzysiężenia Trumpa

  20. Anna pisze:

    Pani Ewo
    od 1 lutego usługi pocztowe wzrastają o 20% i list z olejem, który kosztował 8,30 teraz będzie kosztował o 20% więcej plus koperta ta z folią bąbelkową czyli trzeba liczyć więcej, bo znów pani będzie dokładać.
    Przypominam to znając ceny pocztowe z racji swego zawodu

    • wobroniewiary pisze:

      Dziękuję za tę informację
      czytałam, ale wyleciało mi z głowy i np. 2 olejki z kopertą i nadaniem to cena za 2 olejki + 12,00 a ja pisałam po 10 i …. już kilkanaście maili poszło ze starą ceną

  21. Agnieszka pisze:

    Św.Ojcze Pio proszę cię o opiekę nad moją rodziną,aby moje dzieci zdały maturę w maju o światło Ducha Sw. dla mojego męża o łaskę poprawy mojego zdrowia a także nawrócenie mojego męża i dzieci.Dziękuję ci za wszelkie łaski ,ķtórymi mnie Bóg obdarzył za twoim wstawiennictwem.Bóg zapłać.

  22. mkm80 pisze:

    „Nastąpiła Msza Święta. Tysiące piersi dech zaparło. Cisza panowała. Każde słowo kapłana słychać było. Na każdem obliczu tysięcy żołnierzy malowała się pokora wobec Boga, rezygnacja wobec śmierci, waleczność wobec wroga. O, kto chce zdybać się z prawdziwą pobożnością, kto chce zobaczyć jak religia podnosi człowieka, uświęca, niech pospieszy do naszych obozów, niech będzie przytomnym nabożeństwu polowemu, niech zoczy tysiące młodzianów, których wzrok błagalny na krzyż Chrystusowy wlepiony jest, niech ujrzy spod każdej źrenicy błyszczącą srebrną łzę nadziei, pokory, wzruszenia (…)”
    Westchnijcie proszę za powstańców:
    Nocą 22/23 stycznia 1863 roku bez żadnego przygotowania, uzbrojeni ledwie w kilkaset strzelb myśliwskich Polacy rzucili się na największe wówczas mocarstwo Europy i Azji, Rosję cara Aleksandra II. W całej historii świata trudno by było znaleźć bunt bardziej szaleńczy, znany nam jako Powstanie Styczniowe.
    P.S. – cytowałem wspomnienia powstańca Wiktora Wiśniewskiego (za W.Łysiak „Muzeum Wyobraźni”)

  23. EwaT pisze:

    Swiety Ojcze Pio dziekuje za wszelkie laski otrzymane za Twoim wstawiennictwem.I prosze bys nadal oredowal za nami w niebie. Bog zaplac.

  24. Zinka pisze:

    Dziękuję Ci Święty ojcze Pio za Twoje modlitwy zanoszone do naszego Boga w intencji mojej rodziny .Dziękuję Ci za Twoją opiekę nad nami . Szczególnie dziękuję Ci za to , że przybyłeś mi na pomoc w czasie mej trzydniowej agonii po kolejnej operacji kręgosłupa. Dziękuję Tobie , że właśnie wtedy cały czas odmawialiśmy różaniec . Dziękuję Ci , iż wówczas zaszczepiłeś we mnie radość z jego odmawiania , który mnie nie męczy. Dziękuję Ci również drogi Ojcze , że przeprowadziłeś mnie bezpiecznie na spotkanie z Panem Jezusem , którego wtedy widziałam i z Nim rozmawiałam.

  25. wobroniewiary pisze:

    Daj mi Boże więcej cierpliwości

    Właśnie dostałam kolejną owalankę za „Nowennę do św. Michała Archanioła”
    „Zwracam się do państwa z pytaniem dlaczego z dnia na dzień zaprzestaliście zamieszczać fragmenty Nowenny do MA. Na stronie nie ma żadnej informacji dotyczącej tak nagłej decyzji. Nie jest problemem ,zakupienie tej nowenny przeze mnie, jednak przerwanie jej po 18 dniach stawia redakcję w niezbyt korzystnym świetle… To małostkowe zachowanie związane jak przypuszczam z finansami prezentuje obraz braku profesjonalizmu i małostkowości redakcji która chce promować i zachęcać innych do modlitwy ..( nie zmienia się reguł w trakcie gry
    Z poważaniem I.Ż”

    Finanse? Co za bezczelność!!!
    Przecież ci co czytają stronę wiedzą jak jest!
    3 dni pisaliśmy o tym
    18 dzień wisiał dwa dni z informacją na dole, że od teraz proszę zapisywać się na http://www.nowenny.pl
    Więc kto tu jest małostkowy?????

    • Monika pisze:

      Jakie finanse? Ewa za darmo przepisywała, kopiowała każdy dzień.
      Tyle pracy a ludzie nie doceniają i nie cieszą się z owoców, które przecież są i będą, za każdą modlitwę i czyn.
      A najgorsze, że i na wydawnictwie też psy wieszają a prawda jest taka, że tam też się napracowali i gdyby nie Rosemaria to nikt tu na stronie ani nigdzie by się nie dowiedział o tym Nabożeństwie miesięcznym.
      A ludzie jak coś naprawdę potrafią to być niewdzięcznymi.

    • Monika pisze:

      Te słowa niestety nie ogarniają miłością i brak w nich pokory skoro są ewidentne kłamstwa jak na dłoni, bo przecież właśnie na stronie było ogłoszone na ten temat i czy naprawdę dla osoby chcącej tak trudno jest nacisnąć w link, który jest odnośnikiem do Nabożeństwa? Czy naprawdę tak ciężko dziś o odrobinę dobrej woli?
      Święty Michale Archaniele wstawiaj się z tą biedną duszą.

    • Sylwia pisze:

      Ewa napisz jakąś informację na górze strony żeby pokazywała się za każdym razem jak ktoś otworzy stronkę , bo Ci spokoju nie dadzą.

      • wobroniewiary pisze:

        Sorry, u góry strony jest kontakt, mam 100 razy pisany we wpisach i komentarzach mail, jak zapytać o olej a 250 razy pytają a jak zamówić olej

        Ja powoli mam dość i myślę o jakimś zamknięciu, zawieszeniu strony, bo robię to wszystko z serca a mam coraz więcej hejtu

        I nic nie będę pisać ani u góry ani u dołu!
        18.01. skończyłam publikować Nowennę i 4 dni mogła się jedna czy druga hejterka obejść, dopiero 22.10 „huzia na Józia”
        A co odmawiały 19,20, 21 stycznia??

        • Sylwia pisze:

          Współczuję, bo takie wysłuchiwanie od kogoś przykrości, to nic przyjemnego.
          „Ja powoli mam dość i myślę o jakimś zamknięciu, zawieszeniu strony, bo robię to wszystko z serca a mam coraz więcej hejtu”
          Jakbyś to zrobiła, to byś złemu wielką radość sprawiła.
          Ta strona wielu ludziom wiele daje , no a przede wszystkim osoby, które ją tworzą. Ja tu zaglądam kilka razy dziennie 🙂

        • Teodor pisze:

          Na takie coś jak pomagałem, a był hejt spowiednik powiedział serdecznie „i dobrze, jeśli cię jeszcze ubiczują”. Ewo a Jezus mówił, że jesteś błogosławiona, gdy kłamliwie zarzucają!

        • beat pisze:

          Ewo nie przejmuj sie bo zly chce cie zniechecic do prowadzenia tej strony
          widze ze coraz wieksze jest zainteresowanie WOWITem
          Duzo dobra ta strona przynosi Nagroda bedzie w Niebi
          Dziekuje

      • Monika pisze:

        Sylwio, już były podobne propozycje. Ewa nie prowadzi działalności zarobkowej z tymi olejami i relikwiami i wie dobrze co robi a także czym będzie skutkować podanie tego jako główną wiadomość – jeśli nie daje na ten temat podświetlonego baneru na początku ani zakładki to ma ku temu powód. Może na Allegro ma jeszcze ogłosić, żeby …?
        Wtedy to dopiero miałaby spokój i możliwość pracy i życia osobistego – zapewne musiałaby stronę zawiesić. Wystarczy pomyśleć. Wszystko na jedną osobę to trochę za dużo a że robi więcej niż inni to skutki są jakie są. To jasne, że gdyby nic nie robiła to nie byłoby tej strony i ataków na Nią.
        Wystarczy nic nie robić, żeby zło zwyciężało.

    • zojka pisze:

      Zapisałam się na tej stronie i dostaję codziennie Nowennę na skrzynkę bez żadnego problemu. Proszę Cię Boże o łaskę cierpliwości dla Ewy.

    • magda pisze:

      Współczuję, współczuję, współczuję, naprawdę serdecznie współczuję…Ewo 😦

  26. MM pisze:

    Szokujące! Ksiądz suspendowany za odmowę uznania, że rozwodnicy w ponownych związkach mogą przystępować do Komunii!

    Ojciec Luis Alberto Uribe Medina od jakiegoś czasu głosił nauczanie Kościoła zawarte choćby w „Familiaris consortio” św. Jana Pawła II i odmawiał uznania, że rozwodnicy w ponownych związkach mogą przystępować do Komunii świętej, bez spełnienia jakichkolwiek warunków. Biskup Rigoberto Corredor wezwał go więc – w obecności czterech księży diecezji – do odwołania tych poglądów, dotyczących Eucharystii i małżeństwa.

    Kapłan odmówił i podtrzymał swoje stanowisko. Biskup podjął więc decyzję o suspendowaniu go na podstawie kanonu 1364, paragrafu 1 Kodeksu Prawa Kanonicznego, który stanowi, że „odstępca od wiary, heretyk lub schizmatyk podlega ekskomunice wiążącej mocą samego prawa, przy zachowaniu przepisu”. W największym skrócie oznacza to, że biskup uznał, że wierność nauczaniu św. Jana Pawła II jest „herezją lub schizmą”. Biskup zacytował w dokumencie także par. 2 tego kanonu, który stanowi: „Jeśli tego domaga się długotrwały upór lub wielkość zgorszenia, można dołączyć także inne kary, nie wyłączając wydalenia ze stanu duchownego”.

    • mkm80 pisze:

      Już wcześniej biskupi z Malty wydali instrukcję jak interpretować rozdział VIII AE, i jeśli prawdą jest, że przedrukował ją L’Osservatore Romano to ta maltańska interpretacja jest oficjalną linia Watykanu czyli ojciec Medina ociera się lub głosi o herezje. Takich czasów się dożyło… W świetle bowiem tej instrukcji (nie czytałem ale słyszałem) nie ma większych przeszkód dla rozwodnika żyjącego w nowym związku by przystąpić do sakramentu Komunii Sw. Nie musi być to tzw „białe małżeństwo” bo jak twierdzą biskupi, to za trudne dla ludzi i co najważniejsze nie popełniają grzechu cudzołóstwa. Vulgo – o. Medina głosi herezje…
      Cytat:
      „Jeśli w rezultacie procesu rozeznania, dokonanego z pokorą, dyskrecją i miłością do Kościoła i jego nauczania, w szczerym poszukiwaniu woli Boga i pragnieniu bardziej doskonałej odpowiedzi na nią, osoba w separacji lub rozwiedziona, która żyje w nowym związku, zdoła z sumieniem ukształtowanym i oświeconym uznać i wierzyć w to, że jest w pokoju w Bogiem, nie można zabronić przystąpienia do sakramentu pokuty i pojednania i sakramentu Eucharystii”
      Ja się tego nie odważę skomentować.

      • MariaPietrzak pisze:

        Właściwy komentarz znajdziemy w słowie samego Papieża Franciszka skierowanym 13 stycznia 2017 r na 800-lecie do Dominikanów

        Jezus mówi to bardzo jasno:
        jeśli sól utraci swój smak, na nic się nie przyda.
        Biada soli, która utraciła swój smak!
        Biada Kościołowi, który utracił swój smak!
        Biada kapłanowi,
        osobie konsekrowanej,
        zgromadzeniu,
        które utraciło swój smak!

        http://m.niedziela.pl/artykul/26842/Biada-Kosciolowi-ktory-utracil-swoj-smak

        … biada ziemi i morzu, gdyż zstąpił do was diabeł pałający wielkim gniewem, bo wie, iż czasu ma niewiele.
        (Apokalipsa 12/12 )

    • beat pisze:

      Niech ten ksiadz poskarzy sie w Watykanie Papiezowi
      wtedy wszyscy nie beda sie doczepiac do tej Adhortacji!

  27. SYLWIO pisze:

    O zerwanie z nałogami bym już nigdy nie wpadł w nałogi które Mnie niszczą, fizycznie i duchowo. Dziękuję za wszystko co otrzymałem i otrzymam. Amen.

  28. Witek pisze:

    Tak wdzięczność ludzka…, ludzie często szybciej powiedzą niż pomyślą. Ot takie skażenie grzechem. Wspierajmy Ewę modlitwą i ciepłym słowem oraz wszystkie osoby tworzące stronę.
    Naszych ukochanych KAPŁANÓW też.

    Niech Was Bóg Błogosławi!!! 🙂

  29. duszyczka pisze:

    W Kościele Katolickim Tradycja Święta wraz z Pismem Świętym, tworzą jeden depozyt wiary w Słowo Boże, a kto to zmienia i głosi inaczej, to głosi herezje. Bóg jest niezmienny i nie będzie się dostosowywał do zmieniającego się świata.

    • magda pisze:

      Ukochany Ojcze Pio Tobie sie zawierzam , oddaję Ci moich najbliższych. Proszę wypraszaj mi wiarę, silną,żywą wiarę.Nawracaj, przemieniaj na lepsze. Proszę o wszelkie łaski, które są mi najbardziej potrzebne….

  30. duszyczka pisze:

    Nie rozumiem tych osób, które piszą, że codziennie i kilka razy dziennie czytają WOWit.
    To pytam, jakie to czytanie, jak się nic nie rozumie. Nasza Ewa, praktycznie w każdym wątku wyjaśnia sprawę oleju, jak go można zdobyć, a przede wszystkim pod jaki adres kierować zamówienia.Sprawa Nowenny do św.Michała Archanioła również była przez Ewę wyjaśniana i dlaczego musiała podjąć takie a nie inne kroki. Dla chcącego nic trudnego, jeśli tu trafiłeś, to umiesz korzystać z internetu i stronę z w/w Nowenną też zapewne bez trudu można odszukać, a zresztą jej adres był tu również kilkakrotnie podawany. To, co wokół Ewy ostatnio się dzieje, to przykre, bo naprawdę Ewa robi nam dużą przysługę poświęcając swój drogocenny czas, a przecież ma również swoje prywatne życie i obowiązki. Czytajcie kochani stronę ze zrozumieniem, bo później jest tyle niepotrzebnych niedomówień.

  31. Iwona pisze:

    za zmarłą dziś Ewę………….

Skomentuj

