Grzegorz Bacik: „Złe duchy – ochrona przed nimi”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

31 odpowiedzi na „Grzegorz Bacik: „Złe duchy – ochrona przed nimi”

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. Michał pisze:

    Cześć wszystkim, nie wiedziałem gdzie się zwrócić, więc piszę tu. Proszę o modlitwę za mnie, ponieważ po raz kolejny w życiu wszystko mi się wali, praca, studia, pasja w postaci sportu i nauka na prawo jazdy sesja, planowanie ślubu.. każda ze stron ma nadzieje że dam radę w punkcie którym danej stronie zależy, czy to jedna osoba że mam obowiązek sobie poradzić na studia inna z czym innym i już powoli nie daje rady, właściwie jest źle, a nie mam żadnej grupy ludzi do których mogą zwrócić się z prośbą o modlitwę o naprostowanie moich dróg o siłę wiarę nadzieje i miłość w moim życiu, nie daje już rady, dlatego proszę o modlitwę aby Bóg uczynił cud w moim życiu bo kolejny raz mimo prób zaczynam przegrywać. Proszę o pomoc w modlitwie,wspomnijcie na mnie.

    • wobroniewiary pisze:

      +++
      Michal dziesiątek Różańca św. za Ciebie

    • Bogumiła pisze:

      Ostatnio spowiednik dał mi świetną radę: kiedy wszystko Ci się wali w życiu – zatrzymaj się, usiądź, zamknij oczy i oddaj się Jezusowi a zaraz dostaniesz pomoc z wysoka. Zaczęłam stosować i bardzo pomaga! Polecam Ci Michale.

    • duszyczka pisze:

      Ja również dziś ofiaruję dziesiątej w Twojej intencji Michale. Tak, oddaj wszystko Jezusowi, idź przed Najświętszy Sakrament i powiedz; Jezu, Ty się tym zajmij.
      Polecam Tobie do rozważenia słowa Jezusa do sługi Bożego Dolindo Ruotolo:

      „KAŻDĄ czynność zaczynaj od słów: JEZU UFAM TOBIE, a gdy sprawy się komplikują, dodaj: TY SIĘ TYM ZAJMIJ a zobaczysz cuda w swoim życiu.”

      „Widzisz, że sprawa ulega pogorszeniu? Nie trać ducha! zamknij oczy i mów: „Ty się tym zajmij” Mówię ci, że zajmę się tym i że nie ma skuteczniejszego lekarstwa nad moją interwencję miłości. Zajmę się tym jedynie wtedy, kiedy zamkniesz oczy.”

      „Nie ma skuteczniejszej Nowenny od tej: „Och Jezu, oddaję się Tobie, Ty się tym zajmij”

      • JAN pisze:

        Witam , mam pytanie , czy akupresura to też jedno ze źródeł nie bezpiecznych ,20 lat temu , przez nie wiedzę byliśmy z synem , miał wtedy 5 lat teraz po 20 latach ma problemy psychiczne , może to mieć jakiś związek z tą wizytą

  3. MariaPietrzak pisze:

    Zło ma konkretne kształty , a nawet buzie .
    Za krętaczy , proszę święty Archaniele .
    I obłudników , którymi Pan Jezus się brzydził .
    Broń , strzeż i ochraniaj , proszę, proszę !

      • MariaPietrzak pisze:

        🔞
        Kapłani potrzebują dziś nie lada modlitwy , by mocą ducha odeprzeć pokusy niewiarygodne .
        Choćby przystojnej Bestii , która „komunią intymną z Bogiem” , kapłanom głowę i nie tylko , zawraca.
        Pod gwiezdne niebo ….sprowadza , ducha deprawuje , degraduje …. i nim manewruje .
        Uff jak gorąco !
        Konfesjonał niech trzyma swe tajemnice .
        Ja powiem krótko , antyChryst potrafi !
        🔞
        2 luty , to nie tylko Matki Bożej Gromnicznej , Światło Chrystusa , które się zgasić usiłuje , jak świece ;
        to tez Dzień konsekrowanych ,
        a nadto Matki Bożej Dobrego Zdarzenia z Quito , która nawet z najbardziej wzburzonego morza ludzkiego życia , ma moc sprowadzić „rozbitka” z powrotem na drogę do Nieba .
        Nie mogłaś wybrać optymistycznej !
        🔞
        Zatem Nowennę Pompejańską od 2 lutego rozpoczynamy ?
        Kto chce niech przystąpi . Liczba miejsc ograniczona . Zapraszamy .

        • eska pisze:

          Przypominam, że mamy zwyczaj odmawiania nowenny w trzy osoby, każda po jednej części różańca. Jeśli ktoś jest niezorientowany, szczegóły mogę potem wkleić.
          NIeraz udało nam się zebrać więcej niż jedną trójkę, zatem uważam, że ilość miejsc jest raczej NIEograniczona 😉

          A zatem chyba zaczynamy zbierać chętnych do nowenny za kapłanów:
          Pierwsza trójka: MariaPietrzak, eska, …..?
          Zapraszamy.

          Mario, ja bym chętnie wzięła Tajemnice Radosne. No i trzeba byłoby doformułować intencję, aby objęła wszystko to, co kapłanom potrzebne: żeby omodlić tych w kryzysie, ale też ochronić płaszczem modlitwy egzorcystów i tych, którzy trwają przy Bogu i Maryi lecz są atakowani.

        • MariaPietrzak pisze:

          @eska , co mi przychodzi , krótko /

          Przez Potężne wstawiennictwo Niepokalanego Serca Maryi , Matki Kapłanów – o światło, moc i mądrość Ducha Świętego dla sprostania znakom czasu i pułapkom szatana.
          /
          Wezmę tajemnice , które pozostaną .
          Dobrego dnia 🍒

  4. EwaT pisze:

    W intencji Michala i czytelnikow strony.

  5. SYLWIO pisze:

    W intencjach czytelników strony, dusze w czyśćcu cierpiące, o pożyczkę kredyt na ziemię i mieszkanie. Bóg zapłać wszystkim za modlitwę.

  6. Ufająca Bogu pisze:

    Odmawiam akt zawierzenia się Jezusowi przez ręce Maryi i niestety koszmary mnie męczą.
    Pan Bacik mówi o aromaterapii. Czy zwykłe inhalacje olejkami np miętowy, eukaliptusowy itp jest bezpieczne? Jestem za naturalnymi metodami leczenia. Typu zioła, domowe sposoby, zanim zaczniemy brać antybiotyki,ale ta aromaterapia mnie zastanawia teraz.
    Proszę o modlitwę -gdyż – choroba nie ustępuje. Wyniki są złe,tracę już siły..:(

    • wobroniewiary pisze:

      Zwykłe olejki i zwykła aromaterapia są OK, dopóki nie ma mowy o otwieraniu czakr i wypełniania tych czakr olejkami jest OK

    • zuzia pisze:

      Ja też odmawiam ten krótki akt cały czas, który Adminka Ewa podawała tutaj na stronie, ksiazki ” Traktat o prawdziwym nabożeństwie do NMP” nie czytałam, (dopiero mam zamiar ja zakupić w lutym jak będę u oo Frnciszkanów w Jarosławiu, bo tam taniej ) ale zauważyłam podobnie,że odkąd odmawiam ta modlitwę również pogorszyło sie w moim życiu, dokładnie w moim małżeństwie, nie wiem z jakiego powodu, ale na tą sferę mojego życia nastąpiła atak..Szczęść Boże. +++

  7. Gosik pisze:

    Michale odszukaj wiersz,, w Bożych rękach“w poezji Św. Teresy z Avila. Myślę że będzie on dla Ciebie pokrzepieniem serca. Pomodlę się o pokój w Twym sercu.

Skomentuj

