Pan Jezus do Alicji Lenczewskiej: Droga do świętości jest utkana cierpieniami

Droga do świętości jest utkana cierpieniami.
Musisz znieść jeszcze niejedno, jeśli nią chcesz iść.

lenczewska_swiadectwo-723x347_c

Alicja „ŚWIADECTWO” cz. II pt. 30.05.1986, godz. 15.00

† Gdy jesteś obolała, chciałbym cię widzieć radosną i uśmiechniętą. Droga do świętości jest utkana cierpieniami. Musisz znieść jeszcze niejedno, jeśli nią chcesz iść. Trzeba znosić cierpienie spokojnie z zupełnym zawierzeniem Mojemu Miłosierdziu. Bądź pełna nadziei i ciesz się radością, jaka na ciebie czeka przy Mnie. Czas przeminie, a z nim wszystko, co bolesne. Potem będę tylko Ja i tylko radość, jakiej sobie nie wyobrażasz. Ufaj!

Ps 125, 1
„Ci, którzy Panu ufają,

są jak góra Syjon,
co się nie porusza, ale trwa na wieki”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

23 odpowiedzi na „Pan Jezus do Alicji Lenczewskiej: Droga do świętości jest utkana cierpieniami

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    Wiele osób bezpardonowo wali w Odnowę w DŚ.
    A przecież 99% pieśni uwielbienia jest opartych na Psalmach
    Oto dowód 😉

  3. Kati pisze:

    Tak sobie myślę, jaką niezwykłą łaskę daje nam Jezus, kiedy ludzie „opindalają” nas, gdy Jemu służymy!
    Przecież niewdzięczność ludzka jest tak powszechna, jak kurz!
    Możemy doświadczyć tego samego, co On, nasz Pan – Jezus Chrystus…

  4. Marian pisze:

    Włoski biskup: za 10 lat wszyscy Europejczycy będą wyznawcami islamu. To będzie nasza wina!

    Również kardynał Raymond Burke ostrzegł o politycznych ambicjach islamu w Europie. Jest on patronem Suwerennego Zakonu Maltańskiego, który unicestwił próbę muzułmańskiej inwazji na Malcie w 1565 roku. W swojej książce „Nadzieja świata: zjednoczyć wszystko w Chrystusie”, amerykański kardynał napisał: „Jeśli naprawdę rozumiesz islam, rozumiesz, że Kościół powinien się go obawiać”.
    ( całość pod linkiem)
    : http://www.m.pch24.pl/ Panie Jezu w Tobie nasza nadzieja.

  5. Krystyna pisze:

    Dzięki za frag. psalmu 125, wzmocnił mnie. Bóg zapłać!

  6. Zagubiony pisze:

    Witam wszystkich. Chciałbym poprosić o modlitwę za mnie..jestem młodym chłopakiem,studentem(na urlopie dziekańskim) i od kilku lat nie potrafię poradzić sobie w życiu z różnych powodów,czuję potworną niemoc,brak wiary,mam wiele negatywnych myśli o sobie i innych ludziach,ciężko jest mi pokochać samego siebie,a przez to stworzyć relację z Panem Bogiem oraz z innymi ludźmi. Bardzo proszę o modlitwę w mojej intencji,bym miał siłę do walki,bo ostatnio jestem bezradny i mimo,że miewam nieraz momenty,gdy uwierzę,że mogę walczyć,że mogę wyjść z tych wszystkich problemów,to niestety są to jedynie chwilowe momenty i potem znów przychodzi zdołowanie,myśli oskarżające,w grę wchodzi również nieczystość,pycha,perfekcjonizm. Będę niezmiernie wdzięczny jeżeli chociaż jedna osoba odmówi tutaj za mnie dziesiątkę różańca z prawdziwą wiarą,której mnie tak brakuję…Chwała Panu.

  7. anonimus pisze:

    Proszę o pomoc i modlitwę za mnie, dręczoną przez pewną osobę, zniewoloną i chorą psychicznie. Dwa w jednym chora dusza i nierówno w głowie.
    Niszczy każdego kto stanie na jej drodze. Nie pracuje nigdzie z powodu swoich urojeń psychicznych i religijnych, wywalona z kilku miejsc pracy, ze wszystkimi skłócona a całe dnie spędza na śledzeniu innych, pisaniu donosów i skarg i niszczeniu dosłownie każdego od sąsiada do księdza w najbliższym kościele.
    Rozwaliła dwa małżeństwa, podrywa facetów, kawalerów, żonatych a nawet księży w internecie. Mało własnego podwórka to wlazła na fb i niszczy ludzi w realu, wyszukuje znajomych i zasypuje ich niestworzonymi historiami o tych których zna. przekręca fakty i intencje. Robi to, bo walczy ze złem bo „pełni wolę Bożą”. Niszczy a potem mści się. Uwielbia straszyć i szantażować.
    Świętego Michała Archanioła nazywa bluźniercą rzucając w niego inwektywami, modlitwy do św. Michała nazywa złorzeczeniami, dzieci to dla niej bachory, każda mężatka to szmata a jeśli jej się sprzeciwisz i nie będziesz jej pomagać w niszczeniu innych to wyzywa i grozi, i jest nieobliczalna.
    Potrzebuję wyrwać się spod jej wpływu, obsmarowała mnie we wspólnocie, pisze anonimy na mnie do pracy i w internecie. Niszczy mnie psychicznie.

  8. Zagubiony pisze:

    Dziękuję bardzo…

  9. SYLWIO pisze:

    O proszę o modlitwę w wszystkich intencjach, o dobrą spowiedź za duszę w czyśćcu cierpiące i konajace.

  10. m-gosia pisze:

    We wszystkich intencjach +++

Skomentuj

