Padre Matteo da Agnone – módl się za nami, uwalniaj nas i naszych bliskich, wypraszaj nam wszelką pomoc

Dla wszystkich tych, którzy mają szczególne miejsce w sercu i modlitwie Padre Matteo z Agnone, przypominamy, że przez cały rok ostatniego dnia każdego miesiąca, czyli również i 31.01.2017 w Godzinie Miłosierdzia (godz. 15-00), zostanie odprawiona za nas Msza Święta.
Prosimy, aby każdy z nas wzbudzał te swoje i swoich bliskich intencje w duszy przez cały dzień, przywołując przy tym zasługi Sługi Bożego Padre da Agnone. Ksiądz odprawiający Mszę Świętą przypomina i prosi, aby to nie był jednorazowy akt wzbudzenia intencji, ale by wznosić je do Nieba przez cały dzień

*****
Padre Matteo wyprasza pomoc w sprawach materialnych

Książka znanego egzorcysty ojca Cypriana de Meo: „Matteo Losy zakonnika z Agnone”.
Fragment:

matteo2Jeden z mieszkańców Agnone, Biagio De Porfirio, padł w pewnym sensie ofiarą budowy klasztoru kapucynów. Pod budowę bowiem przezna­czono teren, na którym znajdował się należący do niego niewielki kawałek ziemi uprawnej – jedyne źródło utrzymania ubogiej, licznej rodziny. Ska­zany w tej sytuacji na głód własny i swoich bliskich, Biagio nabrał odwagi i ze łzami w oczach stanął przed ojcem Matteo, mówiąc: „Cóż mi przyjdzie teraz począć, ojcze? Mam do wykarmienia dużą rodzinę, a teraz będziemy cierpieć wielką biedę”.
Zakonnik wysłuchał mężczyzny, lekko się przy tym uśmiechając, co nie było może zbyt stosowne. Wiedział jednak, że Opatrzność nie zostawi tej rodziny samej sobie. Odpowiedział więc: „Nie obawiaj się, synu, każę cię sowicie wynagrodzić przez fundatorów budowy. Nie zniósłbym myśli, że miałbyś cierpieć głód z tego powodu. Zaufaj Bogu, a ja cię zapewniam, że tej zimy nie zabraknie chleba twoim dzieciom. Za okazaną miłość i za niewygody, które musisz znosić z winy kapucynów, Opatrzność Boża na pewno ci wynagrodzi, czego wyraźnym znakiem będzie to, że w twoim domu nie zabraknie chleba”.

Porfirio otarł łzy, ponieważ dzięki słowom ojca Matteo, rozmawiającego z nim z niezwykłą łagodnością, nabrał otuchy. I rzeczywiście, niedługo potem otrzymał równowartość pieniężną za swoje pole. Co więcej, przez całą zimę ponad dwadzieścia razy znajdował w koszu różnego rodzaju bochenki chleba, dużo większe od tych, które miała w zwyczaju wypiekać jego żona. Zadziwiony, ale i zakłopotany tymi zdarzeniami, opowiadał wszystkim o tym, co go spotkało: „Nie ma wątpliwości, że nasz ojciec Matteo to święty! On ma ducha prorokowania, ponieważ stało się dokładnie tak, jak mi zapowiedział. Bogu niech będą dzięki!”

***

matteo-ksiazkaInna niezwykła historia wydarzyła się latem. Robotnikom pracują­cym w pocie czoła przy budowie klasztoru zamarzyło się ugasić pragnienie szklaneczką dobrego wina. Ojciec Matteo poznał ich myśli, wziął więc na plecy bukłak na wino i chodził od drzwi do drzwi po prośbie. Wstąpił też do domu pewnego zamożnego człowieka, Wincentego Cellillo. Jego małżonka powiedziała, że beczka z ich piwniczki jest już prawie pusta, a to, co w niej zostało zamierzała zachować dla męża. Jednak ojcu Matteo nie potrafiła od­mówić. Zakonnik, spodziewając się interwencji Bożej Opatrzności, chciał pójść i zobaczyć tę beczkę. Zrobił nad nią znak krzyża, po czym kazał odkręcić kranik. Wina wylało się tyle, że wszyscy osłupieli ze zdziwienia. Jak się potem okazało, trunku wystarczyło prawie na miesiąc, i to zarówno dla rodziny Cellillo, jak i dla braci, którzy jeszcze wielokrotnie po niego przychodzili. Wiadomość o tym wydarzeniu rozeszła się po okolicy lotem błyskawicy.

***
Modlitwa ułożona przez Padre Matteo do Matki Bożej Wniebowziętej

O, słodka Matko, o, Królowo, o, Pani nasza
Jeśli widzisz nas w grzechach – podnieś nas,
Jeśli w łasce – podtrzymuj nas.
Jeżeli na drodze do Boga zatrzymujemy się – porusz nas,
jeśli idziemy – pocieszaj nas.
Ty jesteś naszą pośredniczką,
Podobnie jak Syn Twój jest pośrednikiem
pomiędzy Ojcem a człowiekiem,
tak Ty jesteś pośredniczką
między człowiekiem a Twoim Synem.
Jesteś naszą warownią, spójrz na wojnę, jaka nas otacza
Jesteś naszą gwiazdą, spójrz na burzę, jaka się podnosi.
Jesteś jak księżyc, spójrz na ciemną noc,
pośród której się znajdujemy.
Broń, kieruj, oświecaj nasze serca,
abyśmy trzymając się prostej drogi do nieba
mogli się cieszyć najpierw Bogiem,
a potem Tobą na wieki wieków. Amen

Obrazki z Padre Matteo i olej św. Padre Pio,
przyłożone do grobu O. Matteo z Agnone w Serracapriola

olej-i-obrazki-z-matteo

Obraz w kościele Sługi Bożego Matteo da Agnone w Serracapriola:

W 1566 roku Saraceni zdobyli i splądrowali miasto, podpalając również konwent kapucynów. Po wtargnięciu do kościoła niszczyli wszystko. Jeden z napastników wszedł na ołtarz, zerwał obraz, rzucił go na ziemię i w momencie, gdy zamierzył się szablą na wizerunek Dziewicy, padł martwy. Przerażeni oprawcy uciekli w popłochu, nie kończąc dzieła zniszczenia.

Wybudowany w 1536 roku konwent kapucyński w Serracaprioli, był miejscem nowicjatu i studium teologicznego. Od końca października roku 1907 do listopada 1908 brat Pio studiował tu teologię pod kierownictwem ojca Agostina da San Marco in Lamis. Konwent ten poznał już wcześniej, przyjeżdżając wraz z innymi studentami z Sant’Elia a Pianisi do pomocy przy zbiorze winogron.

Przybywających do klasztoru w Serracaprioli wita biały maleńki kościółek z freskiem Świętej Rodziny nad wejściem. W jego wnętrzu znajduje się cudowny obraz Matki Bożej Łaskawej, która od XVI wieku otacza opieką tutejszych mieszkańców i zakonników.

Z tym świętym wizerunkiem związane jest historyczne wydarzenie. W 1566 roku Saraceni zdobyli i splądrowali miasto, podpalając również konwent kapucynów. Po wtargnięciu do kościoła niszczyli wszystko. Jeden z napastników wszedł na ołtarz, zerwał obraz, rzucił go na ziemię i w momencie, gdy zamierzył się szablą na wizerunek Dziewicy, padł martwy.

Wydarzenie to przedstawia obraz znajdujący się po prawej stronie prezbiterium kościoła

matteo-7

*****
Świadectwo otrzymane drogą elektroniczną

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
W styczniu 2017 roku z żoną i córeczkami uczestniczyliśmy w rekolekcjach dla rodzin katolickich. Tam też otrzymaliśmy olejek św. Ojca Pio. Nasza siedmioletnia córka Amelia z ciekawością odkręciła buteleczkę i powiedziała do mamy – „To pachnie różami”, ale nikt z nas tego zapachu nie czuł. Codziennie wieczorem błogosławię całą rodzinę olejkiem św. Ojca Pio naznaczając na czole znak krzyża. Podczas wieczornego błogosławieństwa 21 stycznia córka Amelia powiedziała – „Tatuś, posmaruj mi pod nosem, żeby mi pachniało”.
Bogdan i Agnieszka z dziećmi.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

87 odpowiedzi na „Padre Matteo da Agnone – módl się za nami, uwalniaj nas i naszych bliskich, wypraszaj nam wszelką pomoc

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. II Niedz. 1.06.1986, godz. 6.30

    † Błogosławię i uczestniczę we wszystkim, co robisz. Także wtedy, gdy o Mnie zapominasz. Wtedy jestem niezauważalny, żebyś miała możność wyboru i decyzji, bez presji z Mojej strony.

    – Wiem, jak bardzo subtelny i wrażliwy Jesteś. Jak czuły. I wiem, jak prymitywne są moje ludzkie zachowania wobec Ciebie. Ciągle Cię urażam i obrażam moją gruboskórnością.

    † Ucz się delikatności jeszcze większej, to bardzo piękna cecha. I ważna w miłości. Każda Msza św. ofiarowana za kogoś jest świętem w Niebie i wielką radością dla tej duszy i dla wszystkich.

  3. magdalenasz pisze:

    gdzie można nabyc olej św. Ojca Pio?– pozdrawiam serdecznie,

  4. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. II wt. 3.06.1986, godz. 15.00

    † Trzeba dzielić się z ludźmi wszystkim. Czasem też. Bywa, że jest to dar cenniejszy niż inne. Nie żałuj czasu na rozmowy, które są pożyteczne, które pomagają przychodzić do Mnie i być ze Mną Moim dzieciom. Bądź wyrozumiała i hojna we wszystkim tak, jak Ja hojny jestem dla ciebie. Twoim posłannictwem jest świadczyć o Mnie. Rób to przy każdej okazji. Szukaj takich okazji i stwarzaj je. Trzeba ludziom pomagać. I trzeba się spieszyć, żeby zdążyli zanim skończy się czas dany im. Zanim skończy się czas dany temu światu. Mało jest już tego czasu. Bardzo mało…

    • Sylwia pisze:

      ❤ Kolejny znak że mało czasu nam zostało. I jakaż to cenna rada w dzisiejszym świecie. Dziękuję Ci Panie Jezu i Tobie Alicjo że mogę odbierać lekcje miłości Bożej.

  5. wobroniewiary pisze:

    Kochani dostałam na maila – WCHODZIMY W TO JAKO WOWIT?
    We wtorek 3 marca 2017r. rozpoczynamy siedmiodniową modlitwę za W. Putina o jego nawrócenie i złamanie wszelkiego zła w nim i nad nim. Posługujemy się poniższym tekstem oblężenia Jerycha. Chętnych zapraszam do wzięcia udziału – ks. Kamil

    Ktoś chętny poza mną?

  6. wobroniewiary pisze:

    Obyś mi prawdziwie błogosławił i poszerzył moje granice, oby ręka Twoja była ze mną i obyś zachował mnie od złego, aby mnie ból nie dotknął. I Bóg spełnił jego prośbę” (1 Ks. Kronik 4.9-10).

  7. Danuta pisze:

    Ojcze Matteo, w dniu moich urodzin powierzam się pod Twoją opiekę, proszę wstawiaj się u Boga za mną i moimi bliskimi. W szczególności proszę o łaskę uwolnienia od chorób i wszelkiego zła. Módl się za nami!

    • Gość pisze:

      Wszystkiego co najlepsze ☺ błogosławieństwa Bożego w każdym aspekcie życia, każdego dnia oraz opieki Matki Bożej 💐 Sto lat…

  8. beat pisze:

    Ojcze Matteo modl sie za nami
    za naszymi rodzinami i za duszami w czysccu cierpiacymi

  9. Sylwia pisze:

    Tak Helenka Kmieć Śpiewała pięknie. Teraz Śpiewa w Chórze Aniołów na Chwałę Pana Boga+ https://www.youtube.com/watch?v=n6fbCADIyyA

  10. Elzbieta pisze:

    Jutro w Stargardzie w parafii Miłosierdzia Bożego o godzinie.18odbedzie się nabożeństwo uwolnienia i uzdrowienia prowadzone przez księdza Piotra Skibe

  11. Adminka pisze:

    +JMJ
    Pozdrawiam wszystkich w Panu i informuję, że do poniedziałku 30.01.2017 do godz. 19-00 nie mam możliwości odpowiadania na maile, ani na komentarze.
    Proszę czekać cierpliwie do wtorku rano i proszę o jedno Zdrowaś Maryjo za mnie

  12. MM pisze:

    ❤ Alicja "POUCZENIA" Niedz. 18.02.1990, godz. 10.10

    † Jeśli idziesz do drugiego człowieka beze Mnie, to niepotrzebnie idziesz. Jeśli chcesz mu pomagać swymi siłami tylko, to dodasz swoją słabość i grzeszność do jego słabości i grzeszności. Jeśli zwracasz się do innego, by go nawrócić na drogi Moje, a nie błagasz w skrusze, abym Ja ciebie nawrócił, to zgorszysz jego duszę twoim faryzeizmem i pychą. Jeśli chcesz okazać drugiemu miłość, a nie okazujesz jej Mnie ponad wszystko – to zamkniesz go we własnym egoizmie.

    Jeżeli pragniesz dać światu Mnie, a nie dajesz Mi bez reszty siebie, to dasz im tylko swoją obłudę i próżność. Nawracajcie się, dzieci Moje, na Moją Drogę, na tą Drogę, jaką ukazałem wam w Kazaniu. Amen!

    J 17, 26b «… aby miłość, którą Ty Mnie umiłowałeś w nich była i Ja w nich.»

  13. Agnieszka pisze:

    Ojcze Matteo proszę cię o łaskę zdania moich dzieci matury w maju, o nawrócenie o pomoc rozwiązania trudnej sytuacji mieszkaniowej o uzdrowienie z niedosłuchu i szumöw usznych o Boże błogosławieństwo dla czytelników tej strony,a także dla osób które wkładają dużo pracy w tworzenie jej jak i również dla wszystkich kapłanów.Proszę także o pojednanie o osobą ci wiadomą na ktorym to bardzo mi zależy.Bóg zapłać

  14. MariaPietrzak pisze:

    Ewangelizacja w metrze . Właśnie wracam z adoracji , raz w miesiącu „pour la vie „u świętego Ludwika , schodzę do metra , a tu ciąg dalszy … Młodzi , czarnoskórzy , myślę ze protestanci o Jezusie , Jego milosci i miłosierdziu. A do tego pieśń bądź uwielbiony … Bądź wywyższony … Konsternacja . Jedni sluchaja , inni sie odwracaja , ale nikt głośno nie komentuje . Pewnie niejednemu cos zostanie . Ludzie są spragnieni … Maja dosyć samodzielnosci bez odpowiedzialności , samotności …
    Pociąg . Wsiadają …. Zawsze podziwiam ich odwage i wiare !
    Jest i mój . Dobry , cieplejszy niż wczoraj wieczór .
    Dobrego wieczoru i Wam,💕

  15. MM pisze:

    Posłuchaj jak pięknie śpiewała o Jezusie zamordowana w Boliwii polska misjonarka
    Zobacz film z udziałem wolontariuszki zamordowanej we wtorek w Boliwii.
    Ewangelizacja na dworcu we Wrocławiu (Helena Kmieć zaczyna śpiewać około 1:30):

    • MariaPietrzak pisze:

      Młodzi sercem i wiarą porywający!
      I Helena … z Palmą Męczeństwa …dzisiaj przed Obliczem Pana . Wieczne Radości racz jej dac Panie …
      Niech ta Ofiara otworzy serca innym młodym , za to gniewnym i zamkniętym .
      Niech i oni uwielbia Pana , niech sie odmieni ziemia … Wroclaw , moje rodzinne miasto .
      Dzięki .

    • magda pisze:

      A mnie się płacze…żal…

  16. pielgrzym Mariusz pisze:

    Szczęść Boże! ja czuję dumę, że jednak takie jest młodzieży chowanie, że mamy
    Helenę Kmieć, bo po każdym męczenniku są potężne owoce Boże ! Jezus jest Panem
    Heleno jestem z Ciebie dumny!

  17. MariaPietrzak pisze:

    🍀 Padre Matteo ,
    Diabeł potrafi małpować Pana Boga . natomiast inna kreatura , co diabłem nie jest , małpuje mnie !
    W jednym zawłaszcza , w innym wywłaszcza !
    Nawet świeccy protestują przeciwko takiej przemocy !
    – Kłamstwem ,
    oszczerstwem ,
    bądź fałszywym cudem ,
    a nawet… uważnie słuchaj
    … Paskudnym sobowtórem …,
    co tyłkiem kupczy , nadto !!

    (z jakich czeluści to wyszło ?
    Powstałe słowem czy w laboratorium?
    Kto ojcem tego ?
    Stworzonego ?! )

    Wspomóż mnie , Padre Matteo ., poproszę ?
    Dziękuję !

  18. Ewak pisze:

    Ojcze Matteo proszę wstawiaj się i upraszaj pomoc dla mojej rodziny będącej w potrzebie duchowej.dziekuje

  19. wobroniewiary pisze:

    Kochani, rozmawialiśmy u nas wiele razy o polecanej przez o. J. Witko morindze, kupiłam książkę, moringę mam (i w liściach i w kapsułkach), stosuję, daję ją też swojej ciężarnej synowej.
    Może was to zachęci:
    wklejam wam tylko 3 strony z książki „Moringa”
    1) 1 skan: https://wobroniewiaryitradycji.files.wordpress.com/2017/01/scan.jpg
    2) 2 skan: https://wobroniewiaryitradycji.files.wordpress.com/2017/01/scan-2.jpg
    3) 3 skan: https://wobroniewiaryitradycji.files.wordpress.com/2017/01/scan-3.jpg

    • M pisze:

      Wiem, że jest to wartościowa roślina i w żaden sposób nie neguję jej korzystnych właściwości, ale też z tego co wyczytałem nie jest jeszcze całkowicie przebadana przez naukowców. Najlepiej na początku przed stosowaniem dokładnie zapoznać się ze stosowaniem i czegoś więcej dowiedzieć się na temat tej rośliny. Wyczytałem również, że Moringa jest nie wskazana kobietom w stanie błogosławionym, ponieważ zamiast pomóc może powodować problemy. Kora drzewa Moringa ma działanie poronne. Niewiele o tej roślinie czytałem, ale to mi utkwiło w pamięci, dlatego podaję tą informację dla bezpieczeństwa, ponieważ czasem zamiast pomóc można zupełnie nie świadomie sobie lub komuś zaszkodzić.

  20. Halina W pisze:

    Bardzo proszę o olej Św Ojca Pio i obrazki Ojca Matteo

    • wobroniewiary pisze:

      Wykasowałam Pani dane z komentarza.
      Proszę napisać na jutrzenka2012@gmail.com
      Stronę czytają różni ludzie, wśród nich niezrównoważeni wariaci i niezrównoważone idiotki, które wykorzystają pani dane, zaczną pisać tysiące maili albo skarg na panią choćby do miejscowego proboszcza
      Mamy tu taką jedną gwiazdę, w internecie trzeba być roztropnym 🙂

      • MariaPietrzak pisze:

        Oczywiście , „roznegliżowanie” byłoby naganne, podawanie danych adresowych niebezpieczne , ale przedstawienie się z imienia i nazwiska , owszem , jak mówi ksiądz Roman Kneblewski ; Pan Bog nas wyposażył w twarz i dal nam imię i nazwisko , m.in. dla odwagi zaistnienia w przestrzeni publicznej , i wypowiedzi , za którą imiennie bierzemy odpowiedzialność .
        Wielu jest dziś „odważnych” w czapce niewidce : potrafi przyłożyć , zakpić , zwodzić , być wulgarnymi …
        Anonimy…Współczesny świat cyfrowy charakteryzują anonimy , za którymi stoi brak poczucia odpowiedzialności za słowo . Przenosi się to na świat realny jako styl życia . Taka refleksja .


        W obronie twojego imienia i twarzy / ksiądz Roman Kneblewski

        • Kasia pisze:

          Nie każdy podaje nazwisko, nie każdy chce i nie każdy musi.
          Jest ochrona danych osobowych
          Chce Pani przymusić tym Adminów do podania swoich danych, żeby mieli full najeźdźców pod domem
          Zwłaszcza tych ze spamu ze złorzeczeniami i przekleństwami
          Może jakbym mieszkała za granicą to też bym była taka odważna jak Pani, tymczasem zostanę przy swoim i to samo życzę innym 🙂

        • MariaPietrzak pisze:

          @Kasiu , to jest refleksja , a nie nacisk .
          Odważna byłam zawsze , tu i tam , kiedy idzie o Prawdę.
          Co do nazwiska księdza , istotnie źle zapisałam , niedowidzę już , dlatego .
          Przepraszam .

        • wobroniewiary pisze:

          Nazwisko da się poprawić a ja pozostanę przy imieniu.
          Wiele osób mnie zna, ale wariatkom i opętanym nadstawiać się nie będę.
          Wystarczy mi jednej – niezrównoważnej, wyrzuconej z kilku miejsc pracy cierpiącej na manię prześladowczą, udającej agentkę z dostępem do informacji niejawnych

  21. wobroniewiary pisze:

    Jutro wspomnienie bł. Bronisława Markiewicza
    Bł. Bronisław Markiewicz: Cześć Św. Michała Archanioła z każdym dniem róść będzie na ziemi, im więcej zbliżamy się do czasów antychrysta
    Br. Markiewicz za św. Wawrzyńcem Justiniani zaleca, by każdy człowiek obrał Św. Michała za patrona
    Św. Michał Archanioł jest dla błogosławionego Bronisława nie tylko aniołem walczącym, ale i aniołem pokoju. Podkreśla, że celem walki Św. Michała dla sprawy Bożej jest to, by w duszach ludzkich i w Kościele Chrystusowym na ziemi królował pokój święty.
    Błogosławiony Bronisław traktuje Św. Michała w łączności z Chrystusem. Św. Archanioł jest na rozkazach Pana Jezusa chorążym zbawienia, który w ręku trzyma zwycięską chorągiew Chrystusowego krzyża.
    Kult Św. Michała Archanioła ks. Br. Markiewicz rozumie jako środek w prowadzeniu walki ze złem i przejaw wewnętrznej przemiany człowieka, jako walkę o czystość duszy i wolność od grzechu. Zaleca wychowankom naśladowanie Św. Michała Archanioła w realizacji jego cnót, tzn. pokory, czystości, gorliwości o chwałę Bożą i zbawienie dusz.
    Stwierdza, że najlepiej jednak można uczcić Św. Michała Archanioła powściągliwością i pracą, tzn. powściągając szczególnie pychę i żądze zmysłowe i pracując nad zbawieniem własnym i drugich.
    Ks. Piotr Prusakiewicz CSMA

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2013/05/25/czesc-sw-michala-archaniola-z-kazdym-dniem-rosc-bedzie-na-ziemi-im-wiecej-zblizamy-sie-do-czasow-antychrysta-bl-bronislaw-markiewicz/

  22. wobroniewiary pisze:

    Wizja prorocza sługi Bożego bł. Ks. Bronisława Markiewicza:
    W końcu wojna stanie się religijna. Walczyć będą dwa przeciwne obozy: obóz ludzi wierzących w Boga i obóz niewierzących…

    Postać nadludzka (zjawia się od ołtarza jako młodzieniec 16-letni ubrany w płótniankę zgrabnie skrojoną, z modlitewnikiem i różańcem w ręku, z jego oczu wychodzą jakby iskry):
    – Pokój wam, słudzy i służebnice Pańscy! Ponieważ Pan najwyższy was więcej umiłował aniżeli inne narody, dopuścił na was ten ucisk, abyście oczyściwszy się z waszych grzechów stali się wzorem dla innych narodów i ludów, które niebawem odbiorą karę sroższą od waszej w zupełności grzechów swoich. Oto już stoją zbrojne miliony wojsk z bronią w ręku, straszliwie morderczą. Wojna będzie powszechna na całej kuli ziemskiej i tak krwawa, iż naród położony na południu Polski wyginie wśród niej zupełnie. Groza jej będzie tak wielka, że wielu ze strachu postrada rozum. Za nią przyjdą następstwa jej: głód, mór na bydło i dwie zarazy na ludzi, które więcej ludzi pochłoną aniżeli sama wojna. Ujrzycie zgliszcza, gruzy naokół i tysiące dzieci opuszczonych, wołających chleba. W końcu wojna stanie się religijna. Walczyć będą dwa przeciwne obozy: obóz ludzi wierzących w Boga i obóz niewierzących w Niego. Nastąpi wreszcie powszechne bankructwo i nędza, jakiej świat nigdy nie widział, do tego stopnia, że wojna sama ustanie z braku środków i sił. Zwycięzcy i zwyciężeni znajdą się w równej niedoli i wtedy niewierni uznają, że Bóg rządzi światem i nawrócą się, a pomiędzy nimi wielu Żydów. Wojnę powszechną poprzedzą wynalazki zdumiewające i straszliwe zbrodnie popełniane na całym świecie. Wy, Polacy, przez niniejszy ucisk oczyszczeni i miłością wspólną silni, nie tylko będziecie się wzajem wspomagali, nadto poniesiecie ratunek innym narodom i ludom, nawet wam niegdyś wrogim, i tym sposobem wprowadzicie dotąd niewidziane braterstwo ludów. Bóg wyleje na was wielkie łaski i dary, wzbudzi między wami ludzi świętych i mądrych i wielkich mistrzów, którzy zajmą zaszczytne stanowiska na kuli ziemskiej. Języka waszego będą się uczyć w uczelniach na całym świecie. Cześć Maryi i Najświętszego Sakramentu zakwitnie w całym narodzie polskim. Szczególnie przez Polaków Austria podniesie się i stanie się federacją ludów. A potem na wzór Austrii ukształtują się inne państwa. Najwyżej zaś Pan Bóg was wyniesie, kiedy dacie światu WIELKIEGO PAPIEŻA. Ufajcie przeto w Panu, bo dobry jest, miłosierny i nieskończenie sprawiedliwy…

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2015/11/22/bl-ks-bronislaw-markiewicz-w-koncu-wojna-stanie-sie-religijna-walczyc-beda-dwa-przeciwne-obozy-oboz-ludzi-wierzacych-w-boga-i-oboz-niewierzacych/

  23. wobroniewiary pisze:

    Alicja „POUCZENIA” wt. 20.02.1990, godz. 12.45

    – Wczoraj dowiedziałam się o konflikcie między dwoma kapłanami. Dziś na Mszy św. byłam w katedrze o godz. 7.30. Uderzyły mnie czytania: Jk 4, 1-10; Ps 55; Mk 9, 30-37 Przed południem poszłam do kościoła Pallotynów, by się modlić za tych skłóconych ludzi. Kościół był pusty i cichy. Odebrałam Słowa: Uważaj, abyś walcząc w swej obronie, nie miał diabła za sojusznika.

    – Jednocześnie było poznanie obrazowe:

    Dwie walczące postacie, a w środku pomiędzy nimi Chrystus rozdzielający ich Sobą. Ciosy kierowane na przeciwnika uderzają Chrystusa i jest On bity przez obydwu. Wokół w roli kibiców wyjące i podskakujące z radości postacie szatanów. Dalej płacząca Matka Boża z twarzą zasłoniętą dłońmi. Jeszcze dalej zastygli w przerażeniu aniołowie i święci.

    – Bardzo cierpiałam, widząc to. Przepraszałam Pana, błagałam o Miłosierdzie i opamiętanie dla walczących. Obiecywałam Panu, że na najbliższej Mszy św. złożę z siebie ofiarę za nich i było mi przykro, że stanie się to dopiero jutro. Chciałam za obydwu przyjąć Jezusa w Komunii św.

    Kiedy tak trwałam w bólu i modlitwie w pustym kościele, niespodziewanie przygotowano ołtarz do Mszy św.

    Wyszedł jeden mężczyzna i zajął miejsce w pierwszej ławce oraz kapłan w złotym ornacie. Miał złoty pierścień na prawej dłoni i sprawował ofiarę Chrystusa po łacinie. Gdy nadszedł moment Komunii św. kapłan złamał drugą połowę Hostii Kapłańskiej z ołtarza na trzy części, z których podał mi dwie jednocześnie .

    Po chwili kościół znów był pusty, a w nim tylko ja z Panem Jezusem zdziwiona cudem Jego łaski.

  24. Kasia pisze:

    Co św. Tomasz z Akwinu nauczał o polityce wobec imigrantów?

    Czy chrześcijanie mają bezwarunkowo przyjmować wszystkich azylantów i imigrantów? Na to pytanie odpowiedział już dawno temu święty Tomasz z Akwinu na łamach „Sumy Teologicznej”. Jak tłumaczył Doktor Anielski, każdy naród może decydować o tym, którzy „obcy” są pożądani!

    W zagadnieniu 105 w artykule trzecim Akwinata stwierdza: „Obcowanie ludzi z obcymi sobie może układać się w dwojaki sposób: pokojowo albo wrogo”. Święty Tomasz dokonał rozróżnienia „obcych” – dziś byśmy powiedzieli imigrantów – na kilka grup, zaznaczając, że każdy naród ma prawo do decydowania, którzy „obcy” są pożądani.

    Istnieje zasada naczelna: „Każdy według sił powinien przedkładać dobro wspólne nad dobro prywatne”. Innymi słowy państwo powinno przyjmować jedynie tych, którzy będą przyczyniać się do dobra wspólnego, a nie tych, którzy utrudniają jego realizacje. W rezultacie, państwo może odrzucić „przestępcze elementy”, zdrajców, wrogów i inne osoby, które uzna za szkodliwe lub „wrogie” wobec obywateli.

    Read more: http://www.pch24.pl/co-sw–tomasz-z-akwinu-nauczal-o-polityce-wobec-imigrantow-,38176,i.html#ixzz4XEEef7x8

  25. Ewa pisze:

    Mały fragment z dzisiejszej Nowenny do św. Michała Archanioła. Nie mogłam się powstrzymać 🙂

    I. Wielka miłość świętego Michała Archanioła wobec wierzących uwidacznia się także podczas Sądu Ostatecznego, kiedy poprowadzi wybranych ku niebu. Na dźwięk Jego trąby ujawni się tajemnica chwały wybranych i nagana potępionych. Na dźwięk tej trąby, ostatniej spośród siedmiu, które zapowiedzą Sąd, powstaną wszyscy zmarli. Cóż za wszechmocny głos, który rozebrzmieje i będzie słyszany w samym środku ziemi! Groby się otworzą, wyrzucą popiół, a dusze odzyskają swoje ciała.

    • Ewa pisze:

      II. Sędzia Jezus Chrystus uroczyście pochwali i potwierdzi wyrok życia lub śmierci wydany w momencie indywidualnego sądu każdego człowieka. Następnie przybędzie święty Michał, jako główny przywódca zastępów niebieskich, aby opieczętować czoła wszystkich wybranych znakiem wiecznego zbawienia.

      Wreszcie, przy pomocy aniołów, odzieli potępionych od wybranych, stawiając tych pierwszych po lewej, a drugich po prawej stronie. Wybrani otrzymają palmy na znak odniesionego zwycięstwa.

  26. gosia pisze:

    Proszę o modlitwę by z naszego domu odszedł duch kłótni o pieniądze.Jezu ratuj już nie wytrzymuje

  27. Elżbieta pisze:

    Sw.Ojcze Pio, Janie Pawle 2, Oj.Charbelu, wszyscy Aniolowie I Święci modlcie się za nami

  28. Marzena pisze:

    Św. O. Pio, O. Matteo módlcie się za nami.
    Dziękuję Wam z całego serca.

  29. Małgorzata pisze:

    Ojcze Matteo , proszę Cię o wproszenie łaski całkowitego uzdrowienia wzroku , duszy ciała dla mojej córki Aleksandry , łaskę głębokiej wiary dla nie oraz uwolnienie ,uzdrowienie i Błogosławieństwo Boże dla naszej rodziny.

  30. MM pisze:

    Alicja „ŚWIADECTWO” cz. II Niedz. 8.06.1986, godz. 7.30

    – Ojcze nasz, któryś jest w Niebie…
    † Niebo jest wszędzie, gdzie Ja jestem. Kto Mnie znalazł i żyje ze Mną, już jest w Niebie.
    – Święć się Imię Twoje, przyjdź Królestwo Twoje…
    † Ono już nadchodzi i są znaki widzialne. A oprócz tego każdy ma zalążek Mojego Królestwa w sercu. Jeśli zechce, to Królestwo będzie w nim i ogarnie go.

    – Bądź wola Twoja jako w Niebie tak i na ziemi…

    † Wszystko, co istnieje jest aktem Mojej woli – trwającym i podtrzymującym. Tragicznym nonsensem jest niedostrzeganie tego i przeciwstawianie się.

    – Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj…

    † Istnieje tylko dzisiaj, choć ludzie żyją w czasie. Ja podtrzymuję ich życie. Dzięki Mojej Mocy istnieją. Wraz z istnieniem daję im to, co do tego istnienia jest potrzebne. Powinni brać na bieżąco. Jeśli rzucają się zachłannie i biorą na zapas, zabierają innym i oddalają się ode Mnie. Budzi to we Mnie smutek i żal Mi ich za ich krótkowzroczność.

    – I odpuść nam nasze winy jako i my odpuszczamy naszym winowajcom…

    † Właśnie! Czy im odpuszczacie? Czy raczej chcecie, abym Ja wam odpuścił, a może nawet przypuszczacie, że to się wam należy. Natomiast innych osądzacie surowo, nic o nich nie wiedząc. Tak naprawdę prawie nic nie wiecie o swoich duszach, a tym bardziej o duszy innego. Osądzacie po czynach, najczęściej pod kątem własnej korzyści. Czy jest to właściwa miara? Czy jesteście upoważnieni stawiać siebie w roli sędziów – ponad innymi? Ponad Moim osądem?

    – I nie wódź nas na pokuszenie…

    † Najczęściej na pokuszenie wystawiacie się sami. Lubicie to robić. A potem, gdy zaczyna się tragedia, wołacie o pomoc. A może nawet macie pretensje, że pomocy nie ma natychmiast. Kto sieje, ten zbiera. I powinien zebrać tyle, żeby więcej już nie siał zła. Ale wy jesteście uparci, tak pieścicie te swoje pokusy. I gdy wydobędę was z jednego upadku, pieczołowicie organizujecie sobie następny. Jeśli Ja dopuszczam pokusy – robię to, by nauczyć umiejętności przeciwstawiania się im. To jest jak szczepienie ochronne: jeśli organizm po małej dawce wytworzy przeciwciała –większa dawka mu nie zaszkodzi.

    Całe życie jest próbą, którą trzeba przejść. Próby są stopniami, po których się wspinasz. Każdy stopień jest dopasowany do twoich możliwości, chociaż wymaga wysiłku. Im większego wysiłku wymaga, tym bardziej możesz spodziewać się, że będziesz znacznie wyżej.

    Ciesz się, że droga jest stroma. Może prowadzę cię na skróty, byś w czasie, który masz, zdążyła dojść wyżej. Gdy będzie bardzo stromo i gdy będziesz wołać – podam ci dłoń.

    – Ale zbaw nas ode złego…

    † Pragnienie bycia ze Mną już jest zbawieniem. Gdzie Ja jestem, tam zła nie ma. Gdzie jest Światłość, nie ma ciemności. Amen!

  31. magda pisze:

    Padre Matteo módl sie za nami, którzy się do Ciebie uciekamy ❤

  32. EwaT pisze:

    Ojcze Matteo powierzam w twoje rece mojego meza i dzieci.Wstawiaj sie rowniez za moja rodzina,ktorzy sa swiadkami jehowy.

  33. wobroniewiary pisze:

    Jestem w szoku ;(
    Lekarz podał pacjentce z demencją środki usypiające w kawie. W trakcie robienia zastrzyku kobieta się obudziła i prosiła o życie. Lekarz dokończył zabieg. Kobieta nie żyje. Komisja oceniająca eutanazję uznała, że czyn był… usprawiedliwiony, bo lekarz działał w dobrej wierze.

    Opis procedury, o jakiej mówimy przeraża. Otóż lekarz, nie informując o tym pacjentki, postanowił ją zabić (dla jej dobra, rzecz jasna). Swój pomysł urzeczywistniał konsekwentnie. Najpierw podał kobiecie środki nasenne w kawie, gdy usnęła zaczął wykonywać zastrzyk, który miał ją zabić. Pech chciał, że kobieta się obudziła i zaczęła prosić lekarza o życie, a nawet walczyć o życie. Ten jednak procedurę eutanazji dokończył.

    Jakby tego było mało pacjentka wielokrotnie, także krótko przed śmiercią mówiła lekarzowi, że „nie chce umierać”. I to mimo iż on sam nie powiedział jej ani o chęci wykonania eutanazji, ani o tym, że w kawie poda jej środki nasenne. Wszystko zostało dokonane bez jej wiedzy i zgody, bowiem lekarz nie chciał „denerwować pacjentki”.

  34. Brygida pisze:

    Za wstawiennictwem Ojca Matteo proszę o Błogosławienstwo Boże dla całej rodziny.

  35. wobroniewiary pisze:

    Dostałam pięknego sms-a, odczytałam dopiero po Koronce do Miłosierdzia Bożego i wklejam, przypominając, że trwa Msza Święta w naszych intencjach od godz. 15-00

    Przystępuję do Ołtarza Bożego wraz z przyjaciółmi Padre Pio i Padre Matteo

  36. Alutka pisze:

    „Ale jest też teologia wyzwolenia całkowicie zgodna z orędziem ewangelicznym, a jej przykładem jest teologia agrentyńska (należy przypomnieć, że w tym kraju działał wielki ruch robotniczy, chrześcijański, a nie marksistowski) – taką teologię należy popierać. Między tymi dwoma biegunami znajduje się Brazylia i teologia Gustavo Gutiérreza, która pozostaje dwuznaczna”.

    W ramach naszej działalności założyliśmy w Montevideo czasopismo „Nexo”, z którym współpracował też jezuita Jorge Mario Bergoglio, wówczas rektor seminarium w San Miguel, a wcześniej prowincjał Jezuitów w Argentynie

    http://niedziela.pl/artykul/106742/nd/Jan-Pawel-II-Franciszek-a-teologia

  37. an m pisze:

    bardzo dziś potrzebuję waszego wsparcia modlitewnego, proszę was choć o jedno westchnienie w Bogu wiadomej sprawie. Ojcze Matteo i Św. Ojcze Pio wyproście dla nas potrzebne łaski, o które błagamy. Bóg zapłać wszystkim

  38. eska pisze:

    +++ w ntencjach Ani W., an m oraz wszystkich proszących o modlitwę.

    Padre Pio i Padre Matteo, wspomóżcie i mnie w wiadomych wam intencjach.

  39. babula pisze:

    We wszystkich intencjach tu zamieszczonych przez Niepokalane Serce Maryi ofiaruję Ci Ojcze Przedwieczny Najdrogocenniejszą Krew Pana naszego Jezusa Chrystusa w połączeniu z wszystkimi mszami św. na całym świecie dziś odprawionymi.

  40. Zygmunt pisze:

    Nie zapomnijmy jutro 1-ego lutego 2017r. mija Pierwsza Rocznica Wspólnego Różańca z kardynałem R.Burke w ramach Rycerstwa Różańca Świętego.

    Dla przypomnienia nasze intencje:
    – za świętą Matkę Kościół: aby Pan nasz prowadził Papieża, Biskupów i wszystkich członków duchowieństwa do świętości we wszystkich sprawach, do tego, aby byli wiernymi Pasterzami, latarniami Prawdy i obrońcami Dobra;
    – oby rozproszyło się wszelkie zamieszanie w sercach i umysłach wszystkich ludzi i oby świeciło w nich Światło Prawdy;
    – za nasze rodziny oraz instytucję rodziny, która jest tak silnie atakowana we współczesnym świecie;
    – za nawrócenie wszystkich grzeszników do prawdziwej wiary;
    – za zbawienie mojej duszy, duszy tych, których kocham i dusz wszystkich;
    – za uświęcenie każdego katolika, a zwłaszcza za moje osobiste uświęcenie. Obym żył święcie w każdym momencie mojego życia. Obym był wiernym naśladowcą Jezusa Chrystusa we wszystkich rzeczach;
    – oby każdy z nas stał się wiernym żołnierzem Chrystusa w walce przeciwko światu, ciału i diabłu;
    – o pozyskanie łask potrzebnych do położenia kresu aborcji, natarciu homoseksualnej rewolucji; do odrzucenia zalegalizowanego homoseksualnego małżeństwa; do zaprzestania szerzenia samobójstwa w asyście lekarza i eutanazji; do zatrzymania cywilizacji śmierci we wszystkich jej formach i ustanowienia Cywilizacji Życia we wszystkich duszach, umysłach i sercach;
    – za nasz naród oraz za każdy naród na ziemi;
    – we wszystkich osobistych intencjach, przedłożonych w „Operacji Szturmowania Nieba”.

    W pierwszy dzień miesiąca kardynał Burke będzie odprawiał Msze Świętą w tych intencjach, a także w osobistych intencjach „Rycerzy Różańca” – osób, biorących udział w kampanii.

Skomentuj

