Czy wiesz, że Matka Boża Fatimska uzdrowiła św. Ojca Pio z raka płuc?

Ojciec Pio ze szczególną serdecznością odnosił się do Matki Bożej, zwąc Ją czule „Mamusią”. Wszyscy dobrze znający go zakonnicy zgodnie potwierdzili, iż bardzo często ukazywała mu się Maryja.
(…) W liście z 13 sierpnia tegoż roku, pisanym do jednego ze swych synów duchowych, Ojciec Pio potwierdził, iż zawdzięcza swe nagłe, cudowne wyzdrowienie Matce Bożej Fatimskiej. «Podziękuj w moim imieniu Przenajświętszej Dziewicy – pisał – gdyż akurat w dzień Jej wyjazdu od nas poczułem się dobrze»”

RAK PŁUC

W 1959 roku Matka Boska uzdrowiła go 25 kwietnia tego roku. Ojciec Pio ciężko zaniemógł i choroba przykuła go do łóżka. Lekarze byli ogromnie zaniepokojeni stanem zdrowia zakonnika. Zwołano konsylium złożone z trzech wybitnych specjalistów, profesorów Valdoniego, Mazzoniego i Gasbarriniego. Ich diagnoza brzmiała: złośliwy nowotwór płuc. Zawyrokowali, że Ojcu Pio pozostało tylko parę miesięcy życia.

Stan chorego pogarszał się z dnia na dzień. Ojciec Pio nie wstawał z łóżka już od czterech miesięcy, kiedy to, w sierpniu owego roku, przydarzył mu się fakt niezwykły.

„W tym czasie – wspomina o. Mario Mason, jezuita, założyciel Maryjnego Ruchu Eucharystycznego – podróżowałem po całych Włoszech, wożąc od miasta do miasta posąg Matki Bożej Fatimskiej, który znał już cały świat.

Przybyliśmy do Włoch dokładnie 25 kwietnia, czyli w dniu, kiedy Ojciec Pio nagle zachorował. W Foggii zjawiliśmy się 5 sierpnia. Stamtąd mieliśmy pojechać na dwa dni do Benewentu, lecz tamtejszy biskup z zakłopotaniem poinformował nas, że miasto opustoszało na czas urlopów i że na uroczystość przyjdzie mało ludzi. Z tejże przyczyny postanowiliśmy opóźnić nasz przyjazd do Benewentu i zatrzymać się dzień w San Giovanni Rotondo.

Wiedziałem, że 9 sierpnia przypadała rocznica święceń kapłańskich Ojca Pio. Do San Giovanni Rotondo zjeżdżali się z tej okazji liczni pielgrzymi. Przywitałyby nas, zatem rzesze wiernych. Tak też stało się. Przybyliśmy do miasteczka Ojca Pio 5 sierpnia wieczorem. Przez całą noc tłumy wiernych gromadziły się przed posągiem Matki Bożej Fatimskiej prosząc ją w modlitwie o zdrowie dla zakonnika ze stygmatami.

Następnego dnia, około godziny 10 rano, wraz z pilotem helikoptera, którym podróżowaliśmy, mechanikiem i kilkoma misjonarzami udaliśmy się do celi Ojca Pio. Opiekujący się nim bracia poprosili nas, by nie męczyć go zanadto rozmowami.

Weszliśmy do celi. Zobaczyliśmy Ojca Pio w łóżku, mokrego od potu, głośno i ciężko oddychającego. «Ojcze – rzekłem – pobłogosław nas i powiedz, choć kilka słów, bym mógł je przekazać pielgrzymom, którzy przybyli tu z modlitwami do Matki Bożej».

Z wielkim trudem i ledwie słyszalnym głosem odpowiedział: «Niechaj was Bóg błogosławi za dobro, jakie czynicie Kościołowi i Italii. Powiedzcie, więc ludziom, by posłuchali wszystkich zbawiennych rad, jakimi Maryja ich obdarza».

Około południa, kiedy w kościele było niewiele osób, przyniesiono go na noszach przed oblicze Matki Bożej Fatimskiej, by mógł Ją zobaczyć. Przez kilka minut pogrążył się w modlitwie, po czym odniesiony został do swej celi.

Z San Giovanni Rotondo wyruszyliśmy o godzinie 14. Ledwo helikopter uniósł się w powietrze, poprosiłem pilota, by zatoczył dwa koła nad klasztorem, w którym mieszkał Ojciec Pio, po czym skierowaliśmy się na Foggię”.

UZDROWIŁA MNIE NAJŚWIĘTSZA MARYJA PANNA”

„Kiedy byliśmy już daleko – wspomina o. Masone – poczułem, jak coś nieodparcie ciągnie mnie z powrotem do Ojca Pio, jakby to on sam przywoływał mnie do siebie. Powiedziałem do pilota: «Zawróć i zatrzymaj się przez chwilę nad klasztorem». Kapitan posłuchał.

Zawróciliśmy i przez kilka sekund wisieliśmy nieruchomo w powietrzu nad tą częścią klasztoru, w której – jak dobrze byłem zorientowany – znajdowała się cela Ojca Pio. Dowiedziałem się później, iż jak tylko usłyszał on warkot helikoptera, zaczął się modlić w te słowa: «Przenajświętsza Matko, kiedy przybyłaś do Włoch, wysłałaś mnie do łóżka, a teraz odjeżdżasz i zostawiasz mnie w tym stanie?».

Zaledwie wyrzekł te słowa, całym jego ciałem wstrząsnęły silne dreszcze. Stojący obok zakonnicy zdrętwieli z przerażenia, myśląc, że nadeszła już jego ostatnia chwila. Ale to dziwne zjawisko trwało kilka sekund, po czym Ojciec Pio poczuł się dużo lepiej. Jego twarz nabrała zdrowego koloru, a oddech stał się spokojny i regularny. Chory oświadczył, że nic go już nie boli i że wróciły mu siły; chciał wstać z łóżka.

Zawołano natychmiast po lekarzy. Ojca Pio poddano dokładnym badaniom. Okazało się, iż po jego straszliwej chorobie nie zostało ani śladu. Dwa dni później Ojciec Pio zaczął znów odprawiać Mszę świętą, spowiadać i spotykać się z wiernymi.

padre-pio-i-nmpW liście z 13 sierpnia tegoż roku, pisanym do jednego ze swych synów duchowych, Ojciec Pio potwierdził, iż zawdzięcza swe nagłe, cudowne wyzdrowienie Matce Bożej Fatimskiej. «Podziękuj w moim imieniu Przenajświętszej Dziewicy – pisał – gdyż akurat w dzień Jej wyjazdu od nas poczułem się dobrze»”.

W kwietniu 1967 roku miałem sposobność przeprowadzenia wywiadu z Ojcem Pio w klasztorze Matki Boskiej łaskawej w San Giovanni Rotondo. Napomknąłem wtedy o tym cudownym wydarzeniu i spytałem go, czy jest prawdą, iż uzdrowiła go Matka Boska. Wybuchnął płaczem: „Tak, tak – uzdrowiła mnie Przenajświętsza Dziewica”.

Ojciec przełożony odprowadzając mnie do drzwi powiedział: „Zawsze, kiedy porusza się ten temat, Ojciec Pio wybucha płaczem. Wiele razy chciał nam o tym opowiedzieć, lecz za każdym razem, kiedy zaczyna swą opowieść, rozpłakuje się ze wzruszenia”.

WIDZĘ DWIE MAMY”

Matka Boska była przy Ojcu Pio również w momencie jego śmierci. Potwierdził to czuwający przy nim po nocach o. Pellegrino z Sant’ Elia a Pianisi. W razie potrzeby służył mu pomocą. To on towarzyszył mu również w ostatnich godzinach jego życia.

Oto, co opowiedział mi o. Pellegrino: „W pewnej chwili zauważyłem, że Ojciec Pio uporczywie wpatruje się w ścianę. Jego blada i cierpiąca twarz nagle rozpromieniła się. Podszedłem bliżej jego łóżka. Spostrzegłszy mnie, zapytał pokazując na ścianę: «A tam, kto to jest?». «Zdjęcia najbliższych Ojca – mamy, taty oraz niektórych z naszych chorych» – odrzekłem.

A on na to: «Widzę dwie mamy». Pomyślałem, że źle widzi. Podszedłem, więc do ściany i wskazując na zdjęcie powiedziałem: «To jest mama Ojca». Ojciec Pio spojrzał na mnie i rzekł: «Nie martw się, ja doskonale widzę. Ale tam są dwie mamy». Wtedy zrozumiałem, że tą «drugą mamą» jest Maryja.

Z książki Renzo Allegri „Cuda Ojca Pio”

*****

olej-i-padre-matteo

Informujemy, że dziś o godz. 15-00 była sprawowana Msza Święta w intencji wszystkich czcicieli i przyjaciół Padre Matteo i Padre Pio.
Druga wiadomość: można składać zamówienia na olej św. O. Pio i na obrazki z Padre Matteo, gdyż już dotarły – mail na: jutrzenka2012@gmail.com.
Trzecia wiadomość – są jeszcze 2 miejsca na marcową pielgrzymkę do Padre Pio, Padre Matteo i Świętego Michała Archanioła.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

45 odpowiedzi na „Czy wiesz, że Matka Boża Fatimska uzdrowiła św. Ojca Pio z raka płuc?

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. Paweł pisze:

    Pilnie zamawiam. Podajcie, proszę, warunki uzyskania oleju o. Pio.

  3. Paweł pisze:

    Zamawiam też obrazek o. Matteo, za możliwością jego uzyskania rozglądam się już od kilku miesięcy.

  4. Elizeusz pisze:

    Adminko Ewo! Chciałem poprosić o odpowiedź: Dlaczego nie istnieje możliwość dokonania wpisu bądź też udzielenia odpowiedzi na wpis konkretnego blogowicz/blogowiczki w temacie Gł. Wpisu «Oficjalne wytyczne Stolicy Apostolskiej w sprawie Medziugorja»? Będę wdzięczny za Twoją odpowiedź. A tymczasem w oczekiwaniu na nią pozdrawiam w Panu.

  5. MM pisze:

    Bardzo ciepły i wzruszający artykuł.
    Teraz mamy Rok Fatimski, tyle cudów, pięknych wpisów.
    Dziś była Msza św. za czcicieli św. Ojca Pio i Ojca Matteo, dziś skończyła się Wielka Nowenna do św. Michała Archanioła.

  6. MariaPietrzak pisze:

    Różaniec na szaniec !

    Różaniec z Kard Raymondem Leo Burke

    ⚜ jutro kolejny dzień szturmu ⚜

    Kardynał Raymond Burke wzywa wiernych katolików  do „szturmu na niebo” modlitwą różańcową.
    Sam co miesiąc będzie celebrował Msze Świętą i modlitwę różańcową w intencji wyprowadzenia Kościoła z obecnego kryzysu i zamieszania.
    Jest to oddolna inicjatywa świeckiej organizacji katolickiej, zaniepokojonej zmianami kulturowymi i prawnymi w zakresie moralności i ochrony życia.

    Więcej tutaj
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2016/01/14/kard-raymond-burke-wzywa-do-rozancowego-szturmu-na-niebo-dolaczamy-do-rycerzy-rozanca-sw/

  7. kasiaJa pisze:

    Rodzice, zacznijcie błogosławić swoje dzieci! W Biblii napisane jest, że „błogosławieństwo ojca i matki ma tak wielką moc, że potrafi uzdrawiać, potrafi wprowadzać pokój w serce dziecka”.

    „Kiedy pojechaliśmy do szpitala, mąż stanął nad małym i powiedział do niego: ”synku, nie wiem, dlaczego nas to spotkało. Nie wiem, czemu jesteś chory. Nie jestem lekarzem, nie wiem jak leczyć, ale to, co mam, chcę ci dać. Daję Ci moje błogosławieństwo, żeby ono cię chroniło. Jako ojciec błogosławię cię »w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego«. Kiedy położył mu rękę na głowie, to mały zadrżał. Lekarz zwiesił głowę i wyszedł z sali„. Ojciec za każdym razem przychodząc do chorego dziecka, kładł ręce na jego głowie i błogosławił. Kobieta wyjaśniła, że po roku choroba synka całkowicie ustąpiła”.
    Całość tutaj: http://www.naszdziennik.pl/wiara-kosciol-w-polsce/119155,rodzice-blogoslawcie-swoje-dzieci.html

    • kasiaJa pisze:

      Kiedyś pewna osoba zapytała: ale jak to się robi? Błogosławieństwo może być udzielone przez: uczynienie znaku Krzyża świętego na czole dziecka, poprzez nałożenie rąk na jego głowę, poprzez uczynienie (nakreślenie) znaku Krzyża św. w powietrzu, a kiedy nie ma przy nas dziecka (np. jest w szkole, w pracy…) wypowiadając błogosławieństwo na głos lub w myślach. A… i jeszcze poprzez pocałunek rodzicielski 🙂

      • magda pisze:

        A ja tak sobie myślę,czy np.synową to też traktować jako dziecko?,czy też błogosławieństwo działa podobnie jak na dzieci (chodzi mi o moc władzy
        rodzicielskiej ) Ale namieszałam 🙂 ale chyba wiadomo o co mi chodzi?

  8. Bogumiła pisze:

    Jako Wasza siostra w Panu błogosławię Was wszystkich: W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego + ❤

    • eska pisze:

      Bóg zapłać. ❤

      Z książki "Błogosławieństwo ma moc, czyli o sile twojego słowa"
      Poranne błogosławieństwo przed wyjściem z domu

      Boże w Trójcy Świętej Jedyny, Ojcze, Synu i Duchu Święty, proszę Cię, błogosław cały dzień, który własnie rozpoczynam. Błogosław moje spojrzenie, by było czyste. Błogosław moje myśłi, by były pełne Ciebie. Błogosław moje czyny, by służyły braciom. Błogosław moje słowa, by były budujące dla innych. Błogosław mnie, abym wytrwał/a dziś w dobrych postanowieniach, pragnął/-ęła tylko tego, co dobre, święte i zgodne z Twoim zamysłem wobec mnie. Niech Twoje błogosławieństwo spłynie także na każdego, kogo spotkam dziś na mej drodze.

  9. Sylwia pisze:

    Kochany o. Pio tak kochał naszą Mamusię<3. Zawsze się modlił na Rżańcu. W każdej chwili trwał przy nim. Maryja i w godzinie śmierci z nim Była. To piękne..
    Dlatego olej św. o Pio jest znakiem Bożej miłości. Dzięki wstawiennictwu tego Świętego dzieje się wiele uzdrowień, wierzę że i mi pomoże. Ta niesamowita woń która się wydobywa, jest dla mnie ukojeniem i pocieszeniem że o.Pio jest przy mnie razem z Bogiem, Jezusem i Maryją.

    Wierzę, Ufam,Kocham ❤

    Wystarczy byś był..dziękuję ci Panie Jezu za wczoraj Ty wiesz.

  10. MariaPietrzak pisze:

    Dobrze się zaczyna ten miesiąc… Błogosławieństwem , od rana .
    Dzięki za nie .

    /
    A tu 💌 przesłanie od Pana , dla nas , poprzez Kapłana !

    ‚ mój drogi, teraz jestem w tobie .
    To właśnie w Eucharystii Ja poświęcam się tobie, a ty poświęcasz sie Mnie .
    Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego , co znaczy przyjmować Moje Ciało .
    Moj lud nie zdaje sobie sprawy z mocy , jaką otrzymuje, kiedy przyjmuje Komunię świętą .
    To Moja moc , moc Chrystusa !
    Zamieszkując w tobie spełnię pragnienia twego serca .
    To Ja , poprzez Eucharystię, czynię cię na obraz i podobieństwo Boga , ponieważ przyjąłeś Moje Ciało .
    Udzielę ci szczególnych łask, nie według pragnień i oczekiwań ludzkich , ale według Moich .
    Staniecie się ludem Bożym .
    Proście o wszystko , czego wam potrzeba.
    Mój lud musi się na Mnie otworzyć .’
    …. Niech Twoje Ciało i Krew będą Moim Pokarmem i Napojem …🛑

    …i już nie jestem sierotą , Pan pełen mocy jest ze Mną !
    – niech się radością zadomowi .
    Dobrego dnia 🍒

    🛑 „uzdrowienie przez Eucharystię” /Robert de Grandis / str .151 (słowa z prywatnego objawienia Jezusa do Kapłana )

  11. wobroniewiary pisze:

    Proszę o Zdrowaś Maryjo, grypa się zaczyna – imbir, czosnek, moringa, ale wirus to wirus
    Zawsze tak jest, jak zaczynam wysyłać otrzymany olej….

  12. Ania W. pisze:

    +++

  13. Krystyna pisze:

    +++

  14. Aga S. pisze:

    Pan mówił do Mojżesza tymi słowami: Powiedz Aaronowi i jego synom: tak oto macie błogosławić Izraelitom. Powiecie im: Niech cię Pan błogosławi i strzeże. Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską. Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i niech cię obdarzy pokojem.

  15. Aga S. pisze:

    +++
    Oprocz imbiru,czosnku, moringy,polecam Sodium Ascorbate buffered tj. witamina C, ja przyjmuje ok. pol lyzeczki co pol godziny, jak bedzie za duzo w organizmie i wystapi biegunka ( jedyny uboczny skutek), to zmniejszam dawke i jejczestotliwosc.
    Zycze Zdrowia i Niech cię Pan błogosławi i strzeże. Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską. Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i niech cię obdarzy pokojem.

  16. wobroniewiary pisze:

    Powiem Wam, że imbir + moringa + czosnek + olej św. O. Pio cuda działają – grypa szaleje, w moim województwie ogłoszona epidemia a ja dziś już rano byłam na poczcie z listami do Was.
    Jeden dzień objawów i do przodu – żadnych fervexów i innej trucizny

  17. magda pisze:

    a imbir w proszku czy korzeń ? , tak pytam jakbym miała komuś polecić 😉

    • wobroniewiary pisze:

      Korzeń, ścierany do herbaty, do pomidorowej, – gdzie się da 🙂

      • Blanka pisze:

        Można też sobie z imbiru ugotować coś w rodzaju herbatki – po prostu zetrzeć lub drobno pokroić i parę minut pogotować. Jak ostygnie dodać trochę soku z cytryny i miodu, a potem taką mieszankę albo łyżeczką popijać co jakiś czas, albo po trochu do herbaty dodawać.
        Jeszcze mi koleżanka niedawno poleciła goździki na gardło. Trzeba wziąć ze dwa lub trzy do ust, leciutko nadgryźć i potem „memlać” w ustach jak długo się wytrzyma. Wypróbowałam i muszę powiedzieć, że nieźle odkaża gardło.

  18. Pingback: Czy wiesz, że Matka Boża Fatimska uzdrowiła św. Ojca Pio z raka płuc? | Serce Jezusa

  19. Pingback: Święty Ojciec Pio i uzdrowienia – niektóre świadectwa | W obronie Wiary i Tradycji Katolickiej

  20. Pingback: Uzdrowienia za wstawiennictwem św. Ojca Pio | W obronie Wiary i Tradycji Katolickiej

Skomentuj

