I sobota – na Jasnej Górze zostaniemy zawierzeni Niepokalanemu Sercu NMP Królowej Polski

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Informujemy Czytelników naszej strony, że w dniu jutrzejszym, w I sobotę miesiąca na Jasnej Górze o godz. 18-30 zostaniemy zawierzeni Niepokalanemu Sercu Najświętszej Maryi Panny – Królowej Polski, a jeden z księży odprawi tam Mszę Świętą w naszych intencjach.
Możemy łączyć się duchowo.

******

Modlitwa Zawierzenia Niepokalanemu Sercu Najświętszej Maryi Panny – Królowej Polski trwa na Jasnej Górze od 15 lat, w każdą pierwszą sobotę miesiąca podczas Mszy Świętej o godzinie 18.30 w Kaplicy Cudownego Obrazu. W indywidualnym akcie pielgrzymi zawierzają samych siebie, swoje rodziny, miejsca pracy, parafie, wspólnoty i wszystkie swoje sprawy. „W czasie tej modlitwy pielgrzymi zawierzają samych siebie, swoje rodziny, miejsca pracy, samorządy, jednym słowem wszystko, co stanowi ich życie, Niepokalanemu Sercu Niepokalanemu Sercu Najświętszej Maryi Panny Maryi Królowej Polski, bo pamiętamy, że Matka Boża w Fatimie powiedziała: „Moje Niepokalane Serce zatriumfuje” – przypomina o. Albert Szustak.
Uczestnicy uroczystości spotykają się o godz. 17.00 w Sali Świętego Józefa, aby wysłuchać katechezy, a potem o godz. 18.30 w Kaplicy Cudownego Obrazu Matki Bożej w czasie Mszy Świętej oddają siebie i sobie bliskich Niepokalanemu Sercu Niepokalanemu Sercu Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski.

Akt zawierzenia Niepokalanemu Sercu
Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski

Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja – Maryjo, Królowo Polski! Biorąc za wzór Świętego Jana Pawła II mówię dziś: cały(a) jestem Twój(a). Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; mój umysł, serce, wolę, ciało, duszę, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną – każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia. Ty najlepsza Matko chroń mnie i moich bliskich od Złego. Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia. Prowadź po drogach życia i posługuj się nami do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa – jedynego Zbawiciela świata, od którego pochodzi wszystkie dobro, prawda i życie. Amen.
Imprimatur – Bp. Jan Wątroba, Częstochowa 2.X.2008 r., L. Dz. 807

******

Przypominamy, że jutro w I sobotę miesiąca o godz. 10-00 będzie miało miejsce poświęcenie wody egzorcyzmowanej na odległość (za zgodą władz kościelnych) – link do wpisu na ten temat: kliknij 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

84 odpowiedzi na „I sobota – na Jasnej Górze zostaniemy zawierzeni Niepokalanemu Sercu NMP Królowej Polski

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • Elżbieta pisze:

      Maryjo chcę być zawsze blisko Ciebie. Kochać Ciebie i Jezusa Pana mojego.

      • MariaPietrzak pisze:

        Maryjo , chcę zamieszkać z Tobą…
        „Była ich Siostrą i Matką , wierną Towarzyszką podróży , Pielgrzymem w wierze .
        … w Nią wpatrywali się ,
        pozwolili, aby ich kształtowała ,
        Nią byli zafascynowani i olśnieni blaskiem Jej życia uformowanego przez łaskę .
        Wszyscy oni szli po jednej Maryjnej drodze do wiary .
        Tak jak Maryja, również oni stali się pielgrzymami owego Fiat , przemierzając ciemności Krzyża i burze wiary, aby ogłaszać absolutne pierwszeństwo Boga .
        W końcu stali sie światłem świata i solą ziemi .
        Świadkowie wczorajszego i dzisiejszego dnia, którzy zdecydowali się iść śladami Maryi , aby osiągnąć pełnię miłości .


        Maryjo , chcę zamieszkać z Tobą ❤

        / wiesz , co zrobił święty Bonawentura ?
        Do ośmiu Błogosławieństw , aby osiągnąć Niebo , dodał jeszcze jedno :
        ” Błogosławieni ci , którzy oddają się w ręce Maryi , albowiem ich imię zapisane jest w Księdze Życia ”
        ( Śladam Maryi ❤ / Maria Di Lorenzo)

    • Lucyna pisze:

      Proszę o modlitwę w intencji mojego syna Piotra,żeby otrzymał umowę o pracę.Pracuje od 2 grudnia i ciągle słyszy,że niedługo dostanie umowę.Tygodnie mijają on umowy nie dostaje.Podoba mu się tam bardzo,pieniądze dostaje ,ale umowy ciągle nie ma.Nie jest ubezpieczony.Bardzo proszę westchnijcie choć w tej intencji.

    • muszelka pisze:

      Mateczko..zawierzam Ci mnie i moja najbliższą rodzinę prosząc również o łaskę zrozumienia, przemiany i miłości. Amen ❤

    • Elżbieta pisze:

      Bardzo proszę o modlitwę w intencji Kasi o jej uwolnienie od wszelkiego zła , lęków , agorafobii , udręczenia , natręctw , bezsenności , o uleczenie jej pamięci i zranień i uzdrowienie duszy i ciała . Panie Jezu , przez wstawiennictwo Twojej Matki i Świętego Józefa proszę Cię , ulecz Kasię i napełnij ją swoim Pokojem .

    • an m pisze:

      Zawierzam Tobie Matko, siebie, męża, syna, wszystkich naszych krewnych, naszą pracę, wszystko czym gospodarujemy, proszę o błogosławieństwo i orędowanie u Syna Twego Miłosiernego, aby uwolnił nas od złego i wypełnił nasze serca spokojem i nadzieją na lepsze jutro i umocnił nas w wierze. Z Panem Bogiem

    • Małgorzata pisze:

      Mateńko Boża Częstochowska błagam o ratunek, wiesz Niepokalana Dziewico Maryjo jak wielkie zagrożenia są mojej rodziny i mnie, moich dzieci. Przedstaw o najukochańsza Mateńko Samemu Panu Bogu przed Jego Tron aby nas wybawił od nieprzyjaciół i nieszczęść aby zachował nasze małżeństwo, nasze dzieci, naszą rodzinę od wrogów i wszelkiego zła. Błagam wyjednaj uwolnienie od sideł, które są pozastawiane na nas, iż nie można się bez Bożej pomocy i interwencji uwolnić. Oby Dobry Bóg zlitował się nad nami. Amen.

    • Małgorzata pisze:

      Zawierzam siebie, całą moją Rodzinę, wszystkich członków, szczególnie dzieci, męża, siostrę, ukochana Ciocię i innych a także naszych przyjaciół i dobrodziejów, całą Ojczyznę i wszelkie urzędy, sprawy duchowe i materialne, i obronę nas samych Tobie o Królowo Polski, Twojemu Niepokalanemu Sercu NMP. Amen.

  2. beat pisze:

    teraz na zywo msza o uzdrowienie radio fara
    http://przemyska.pl/radiofara/

  3. wobroniewiary pisze:

    Są jeszcze wolne miejsca:
    Program pielgrzymki na marzec:

    Pielgrzymowanie ze świętym Ojcem Pio
    do grobu Servo di Dio Padre Matteo de Agnone.

    (8 dni)
    1 Dzień – Częstochowa
    Od godz. 9.30 pakowanie bagaży i przygotowanie do wyjazdu.
    11.00 Msza św. w Kaplicy Cudownego Obrazu na Jasnej Górze.
    12.15 Wyjazd z Częstochowy z parkingu przy Jasnej Górze. Przejazd przez Czechy, Austrię do Włoch {prowiant własny}

    2 Dzień – Loreto
    7.00 Śniadanie
    W godzinach porannych Msza Święta w Domku Matki Bożej w Loreto, Litania Loretańska i Różaniec św.

    • Zwiedzanie z przewodnikiem Sanktuarium
    • Anioł Pański w Sanktuarium Słowa Wcielonego
    • Przejazd do San Givanni Rotondo. W drodze Różaniec św. i Godzina Miłosierdzia.
    • Zakwaterowanie w Domu św. Marty.

    18.00 Obiadokolacja
    20.45 Różaniec św. w Sanktuarium św. Ojca Pio
    22.00 Nocleg

    3 Dzień – U Św. Ojca Pio
    7.00 Wspólny modlitwa w Kaplicy domowej
    7.30 Śniadanie
    9.30 Różaniec Święty w kościółku Antycznym
    11.00 Msza święta w kościółku Antycznym
    12.30 Zwiedzanie z przewodnikiem Sanktuarium św. Ojca Pio
    16.00 Obiad w klasztorze klauzurowym
    17.30 Adoracja Przenajświętszego Sakramentu
    19.45 Różaniec przy grobie św. Ojca Pio
    21.30 Powrót na nocleg

    4 Dzień – U Św. Michała Archanioła
    7.00 Wspólna modlitwa w Kaplicy domowej
    7.30 Śniadanie
    9.00 Monte Sant Angelo

    • Msza święta, Adoracja Najświętszego Sakramentu, Akt oddania świętemu Michałowi Archaniołowi siebie i swoich rodzin
    • Koronka do Chórów Anielskich, czas wolny
    • powrót do San Giovanni Rotondo

    16.30 Obiadokolacja w klasztorze klauzurowym
    18.00 Modlitwy wieczorne w klasztorze klauzurowym
    19.45 Różaniec Święty przy grobie św. Ojca Pio
    21.30 Powrót na nocleg

    5 Dzień
    DZIEŃ POKUTNY – wskazane milczenie

    7.00 Wspólna modlitwa w kaplicy domowej
    7.30 Śniadanie
    9.30 Msza święta w Kościółku Antycznym
    11.15 Droga Krzyżowa
    13.00 Adoracja Najświętszego Sakramentu

    • modlitwa uniżenia {leżenie krzyżem}
    • oddanie siebie i swoich rodzin w opiekę Panu Jezusowi – Królowi Miłosierdzia
    • uroczyste przyjęcie do duchowej rodziny św. Ojca Pio
    • indywidualne błogosławieństwo Przenajświętszym Sakramentem

    16.30 obiadokolacja czas wolny
    – proponowane nawiedzenie grobu rodziców św. Ojca Pio i jego kierownika duchowego oraz przyjaciół
    19.45 Różaniec przy grobie świętego Ojca Pio
    21.30 Powrót na nocleg

    6 Dzień – U Servo di Dio Padre Matteo da Agnone
    5.00 Wspólna modlitwa w kaplicy domowej
    5.30 Śniadanie
    6.15 Wyjazd do Sierracapriolle do relikwi Servo di Dio Padre Matteo da Agnone.

    • Msza Święta pod przewodnictwem Kapucyna ,Ojca Cipriano de Meo – egzorcysty
    • indywidualne błogosławieństwo Ojca Cipriano
    • modlitwa przy relikwiach Padre Matteo
    • oddanie siebie i swojej rodziny Matce Bożej Wniebowziętej w modlitwie różańcowej

    14.00 Powrót do San Giovanni Rotondo
    14.30 Obiad
    – czas wolny
    19.45 Różaniec święty przy grobie świętego Ojca Pio
    21.30 Powrót na nocleg

    7 Dzień – z San Giovanni Rotondo do Manopello
    6.00 Wspólna modlitwa w kaplicy domowej
    6.30 Śniadanie
    8.30 Msza Święta w Kościółku Antycznym
    11.00 Wyjazd z San Giovanni Rotondo do Manoppello
    14.00 Msza Święta w Sanktuarium Volto Santo di Manoppello
    16.00 Wyjazd do Polski

    8 Dzień – U Mamy na Jasnej Górze
    8.00 Planowany powrót do Polski
    10.00 Msza Święta w Kaplicy Cudownego Obrazu na Jasnej Górze

  4. Aneta pisze:

    Kochani proszę Was o westchnienie za moim Tatą,który był dziś reanimowany i jest obawa, że może się nie wybudzić.Serdeczne Bóg Zapłać.Dziękuję za tą wspaniałą stronę,którą czytam codziennie.Z Panem Bogiem:).

  5. Monika pisze:

    We wszystkich intencjach. +++

  6. Marzena Nalewajk pisze:

    We wszystkich intencjach. +++

  7. MM pisze:

    +++
    We wszystkich intencjach

  8. Dorota KM pisze:

    Prosze Was o modlitwe za nasza coreczke. Prosimy Jezusa o uzdrowienie jej z niskoroslosci, choroby tarczycy, uposledzenia umyslowego oraz mowy, jelit, candidy, choroby oczu, nozek, niekonczoncych sie infencji (od listopada jest bez przerwy na antybiotyku) niemoznosci polykania wody I plynow, obnizonego napiecia miesniowego, choroby autoimunologicznej oraz neurologicznej.
    Jezu Ty sie tym zajmij
    Bog zaplac

  9. wobroniewiary pisze:

    Katolicki biskup zaatakowany podczas Mszy Świętej!
    Biskup Manuel Cruz celebrował Mszę Świętą w katedrze Najświętszego Serca Jezusowego w Newark. W czasie modlitwy do ołtarza podszedł ubrany na biało mężczyzna i uderzył biskupa pięścią w twarz. Wszystko na oczach zgromadzonych wiernych

  10. Prosze Was o modlitwe o zlamanie przeklenstwa w mojej rodzinie.BOG ZAPLAC

    • MariaPietrzak pisze:

      Zachwycający jest ten lodowo różany kwiat na cześć Boga Stwórcy .
      Dziś , kiedy człowiek tak mało pamięta… gdzie jego Źródło, już za życie nie dziękuje ;
      natura , choć bez ducha , w Boże piękno obfituje… Tym dziękuje !
      Dziękuję , @Elizeusz!

  11. MariaPietrzak pisze:

    Dziękuję za Ofiarę Mszy Świętej na Jasnej Gorze i akt zawierzenia nas Sercu Maryi . Jak bardzo budujące jest to zatroskanie i wsparcie nas modlitwą .
    ❤ Serdeczne dzięki❤

  12. magda pisze:

    Mamo ukochana zawierzam Ci moją rodzinę, opiekuj sie nami , błogosław nam , prowadź do Twojego Syna.

  13. AnnaSawa pisze:

    Maryjo zawierzam Ci się Tobie i całą swoją rodzinę. Proszę Cię Matko Miłosierdzia o wysłuchanie moich próśb, które zanoszę do Ciebie w Nowennach. Amen. Totus Tua.

  14. Elżbieta pisze:

    Matuchno kochana,przykryj swoim płaszczem całą moją rodzinę i prowadź nas do Twojego Syna – nieustannie. Bóg zapłać.

  15. SYLWIO pisze:

    Maryjo zawierzam Ci się Tobie i całą swoją rodzinę. Proszę Cię Matko Miłosierdzia o wysłuchanie moich próśb, za duszę w czyśćcu cierpiące o Niebo, wszystkie intencje Wowit-ów i Świata. Totus tuus.

    • SYLWIO pisze:

      Zapomniałem dopisac:
      Kochana Mamusiu juź teraz dziękuję za łaski, którymi obdarzysz moją rodzinę i kaźdą rodzinę WOWIT- ową za wszystko co dostaje od Ciebie w każdej sekundzie 🙂

  16. Gosia pisze:

    Mateńko kochana zawierzam Ci całą moją rodzinę dziękując za wszystko co mi dajesz każdego dnia

  17. Maggie pisze:

    Maryjo,o Pani nasza, Pośredniczko nasza Pocieszycielko nasza, z Synem Twoim nas pojednaj, Synowi Twojemu nas polecaj, Twojemu Synowi nas oddawaj i módl się za nami Święta Boża Rodzicielko, abyśmy się stali godnymi Obietnic Pana, Chrystusowych.
    Ty wiesz o Mateczko Niepokalana, co w sercu noszę i o co i za kogo/kim proszę
    Totus Tua

  18. Maggie pisze:

    Bóg zapłać za zawierzenie i modlitwę. Szczęść Boże.

  19. Tatiana pisze:

    Maryjo zawierzam się Tobie, całą moją rodzinę, proszę o uzdrowienie mojego małżeństwa, nawrócenie męża i synów. Zawierzam Tobie także mojego brata, jego rodzinę która jest rozbita i jego firmę obciążoną długami, moich schorowanych rodziców.
    Dziękuję.

  20. Agnieszka pisze:

    Zawierzam ci Maryjo moją całą rodzinę i moje zmartwienia.

  21. Danuta pisze:

    Matusiu Kochana juź teraz dziękuję za łaski, którymi obdarzysz moją rodzinę i kaźdą rodzinę WOWIT- ową, po dzisiejsze mszy świętej. Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu.

  22. Bogusia pisze:

    Maryjo,Matko ,Oredowniczko moja u Boga ,Szafarko Lask oddaje Ci wszystko i prosze Cie o wszystko.Prosze Cie w intencji moich dzieci,ktore juz dawno Ci oddalam i powierzylam ich zycie.
    Zawierzam Ci Maryja moje malzenstwo i rodzine(dzieci i malzonka), moja obecnie przebywajaca w szpitalu mame wdowe, siostry i dusze moich bliskich zmarlych.
    Dziekuje Ci za Laski ,jakie poplyna po dzisiejszej Mszy swietej.
    Amen

  23. wobroniewiary pisze:

    Mamo, cała jestem Twoja i wszystko co moje do Ciebie należy ❤

  24. duszyczka pisze:

    Maryjo,nasza Mamo, proszę o łaskę wiary i czystości serca dla mojego syna, o łaskę nawrócenia dla moich braci, matki chrzestnej.Tobie pragnę zawierzyć wszystkie nasze troski i cierpienia, prowadź nas wszystkich Mamo do nieba.Proszę też o łaskę pracy dla mnie, bądź ze mną Mamo w tej trudnej rozmowie kwalifikacyjnej, która mnie czeka. Pragnę Ci również zawierzyć Mateńko wszystkie tu złożone intencje, wszystkie krzyże, bóle,cierpienia i łzy. Kochana Mamo, dziękuję za wszystko.

  25. Sylwia pisze:

    Nasza Mateńko zawierzam Ci siebie mojego męża Michała i synów Piotra i Karola. Proszę opiekuj się moją rodziną i prowadź nas do Chrystusa Pana naszego.

  26. E. pisze:

    Maryjo zawierzam Tobie moje życie, moje powołanie, abym umiała je odkryć i wypełnić. Zawierzam również całą moją rodzinę, bliskich i znajomych oraz miejsce pracy. Dziekuję Tobie za wszelkie łaski jakich do tej pory dzieki Tojemu wstawiennictwu dostałam.

  27. Sylwia pisze:

    +++
    we wszystkich intencjach czytelników tej strony

  28. DANUTA pisze:

    Czy dzis ks. Adam egzorcyzmowal wode?

    • wobroniewiary pisze:

      Ile razy piszemy, że est grupa 13 kapłanów, teraz już więcej dołączyło i nawet jakby ks. Adam zapomniał, był chory itd, to inni kapłani wodę egzorcyzmują 🙂

      M.in. ks. Adam Lenik
      Ps. Co jest na samym końcu wpisu?

      ******
      Przypominamy, że jutro w I sobotę miesiąca o godz. 10-00 będzie miało miejsce poświęcenie wody egzorcyzmowanej na odległość (za zgodą władz kościelnych) – link do wpisu na ten temat: kliknij

  29. robb pisze:

    Maryjo, Matko ukochana zawierzam Ci całą moją rodzinę i wszystkich pracowników z firmy w ,której pracuję.Jesteśmy Twoi.

  30. DANUTA pisze:

    Bog zaplac za odpowiedz! Blogoslawionej soboty!

  31. Lena pisze:

    Zawierzam Tobie Matko, siebie, męża, syna, całą naszą rodzine, naszą pracę, proszę o błogosławieństwo i orędowanie u Syna Twego Miłosiernego, aby uwolnił nas od złego i wypełnił nasze serca spokojem, miłością do siebie i do wszystkich ludzi, nadzieją na lepsze jutro i umocnił nas w wierze. Z Panem Bogiem

  32. Barbara pisze:

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Maryja zawsze Dziewica. Proszę o modlitwę i Matki Boźej
    za moje dzieci które odeszły od Kościoła i chrzest dla wnucząt Ja będę się modlić w swoim kościele i za Was takźe.Bóg zapłać.

  33. Agnieszka pisze:

    We wszystkich moich intencjach. Niech się dzieje wola Boża bo ja sama nic nie mogę zrobić… Agnieszka.

  34. DANUTA pisze:

    MARYJO; KROLOWO NIEBA I ZIEMI RATUJ MNIE I MOJE DZIECI I RODZINE!!!

  35. ancilla pisze:

    O Maryjo, Mamo Nasza Ukochana – nas wszystkich i wszystkie nasze sprawy, problemy, choroby, trudności i cierpienia i radości Tobie i Twojemu Bolesnemu i Niepokalanemu Sercu oddaję, poświęcam i zawierzam .

  36. Paweł pisze:

    W dniu uroczystości Niepokalanego Poczęcia 1937 r. Matka Boża powiedziała do św. Faustyny (Dz 1414-1415):

    „Pragnę, córko najmilsza, abyś się ćwiczyła w trzech cnotach, które mi są najdroższe, a Bogu są najmilszymi: pierwsza – pokora, pokora i jeszcze raz pokora. Druga cnota – czystość; trzecia cnota – miłość Boża. Jako córka moja, musisz szczególnie jaśnieć tymi cnotami.”

    Dlatego chciałbym prosić o modlitwę, aby te trzy cnoty – pokora, czystość i miłość Boża – nie opuszczały nigdy, ani na chwilę, mnie oraz tych wszystkich, z którymi stale mam do czynienia (a więc zwłaszcza moich rodziców). Wydaje mi się, że w tym właśnie jest chyba najprostszy i najuniwersalniejszy sposób na wypełnienie tych ewangelicznych słów: „Starajcie się naprzód o Królestwo Boże (…), a wszystko będzie wam dodane” (Mt 6,33).

  37. Małgorzata pisze:

    Matko Boża , Nasz Ukochana Mamo proszę o uzdrowienie wzroku , duszy i ciała mojej córki Aleksandry , o łaskę wiary dla niej i Błogosławieństwo dla naszej rodziny .

    • Zinka pisze:

      Mateczko Najświętsza ,
      Tobie zawierzam całą moją rodzinę : męża , dzieci , rodzeństwo, a także moich przyjaciół i znajomych . Moje i ich intencje. Proszę Cię Maryjo prowadź nas wszystkich do Swojego syna Jezusa Chrystusa.
      Amen

  38. Helena pisze:

    Najukochańsza Moja Matuchno Tobie zawierzam siebie,moich bliskich,męża, dzieci, wnuki, chrześniaków, synowe, które odeszły z mojej rodziny, brata wraz ze swoją rodziną prosząc o pokorę, czystość i miłość. Maryjo otaczaj nas płaszczem swej opieki.

  39. Sławek pisze:

    Matko Boża Maryjo zawierzam i oddaję siebie, żonę Iwonę nasze dzieci Szymona, Justynę, Joannę, Łukasza, Pawła Tobie i Twojemu Niepokalanemu Sercu. Także oddaję i zawierzam całą naszą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.Maryjo Twojemu Sercu zawierzam brata Krzysztofa z jego rodziną, siostry Grażynę, Bożenę, Barbarę oraz chrześniaka Grzegorza. Jezu Maryjo kocham Was ratujcie dusze

  40. Marzena pisze:

    Maryjo Niepokalana zamierzam Ci moją rodzinę i wszystko co posiadam. Maryjo prowadź nas i strzeż od złego.
    Kocham Cię.
    Maryjo daj mi siłę do walki.

    • Zbyszek pisze:

      Maryjo Matko moja i mojej rodziny proszę Cię pomóż mi w pracy aby miał dobre relacje z osobami z którymi pracuję i o uzdrowienie z bólu głowy

  41. zuzia pisze:

    Maryjo zawierzam Ci moją rodzinę, małżeństwo a w szczególności męża , który chyba się pogubił… oraz siebie. Maryjo ratuj moje małżenstwo, rodzinę i prowadz nas do Jezusa Amen

  42. beat pisze:

    Ddziekuje Maryjo za tyle lask Blogoslaw wszystkim rodzinom i kaplanom Blogoslaw Polske i Europe aby byly Mocne Bogiem

    • Krzysztof pisze:

      Matko Boża zwierzam Ci moją rodzinę i dziękuję za łaski jakich udzielasz , proszę o dalszą opiekę .

  43. wobroniewiary pisze:

    Słucham Akatystu z Jasnej Góry i aż łzy wzruszenia napływają – o. Albert ma taki cudowny gos
    A tu mamy tekst Akatystu (fragment i link do całości):

    Witaj, naczynie Bożej Mądrości,
    Witaj, skarbnico Jego opatrzności,
    Witaj, która mędrcom wytykasz niemądrość,
    Witaj, która uczonym wykazujesz nieuctwo.

    Witaj, bo przemądrzali badacze stali się głupcami,
    Witaj, bo twórcy mitów marnie przeminęli,
    Witaj, boś rozerwała Ateńczyków sidła,
    Witaj, bo sieci Rybakom napełniasz.

    Witaj, wyciągająca z otchłani niewiedzy,
    Witaj, wzbogacająca poznanie u wielu,
    Witaj, korabiu pragnących zbawienia,
    Witaj, porcie płynących przez życie.

    Witaj, Oblubienico Dziewicza.

    http://archidiecezja.lodz.pl/czytelni/akatyst.html

  44. Aleksandra pisze:

    Ave, Ave, Ave Maria!, Matko Jezusa, Matko nasza i Królowo!
    W Twoje Macierzyńskie ręce ponownie oddaję dzisiaj i zawierzam całą moją rodzinę tj. męża, dzieci, wnuczęta, rodzeństwo z ich rodzinami, teściową – nasze troski i radości.
    Oddaję Ci również całą duchową Rodzinę WOWiT, wszystkich Pasterzy Kościoła, oraz Pana Prezydenta, nasz Rząd, Parlament, i całą moją Ojczyznę.
    Uproś nam Ducha Świętego, Ożywiciela, proszę czuwaj nad nami nasza Królowo, ratuj nasze rodziny – rozpal ich miłość, zachowaj w nas silną wiarę, i chroń od wszelkiego zła.
    O Świątynio Światłości, bez cienia zmazy! Wstawiaj się za nami do Syna Twego.

  45. Elżbieta pisze:

    Bóg zapłać!

  46. Aga S. pisze:

    +++ we wszystkich intencjach

    Kiedy wrocilam w piatek do domu, moj synek ktory nie mowi powiedzial bardzo wyraznie glosno Mamo, Mamo, wszyscy w domu slyszeli I sie bardzo zdziwili. Ja wiedzialam Kto to sprawil.

    Bog Zaplac za modlitwe.

Skomentuj

