13 lutego Msza Święta dziękczynna za ocalenie życia Pani Premier Beaty Szydło i funkcjonariusza BOR-u

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

msza-sw
13 lutego, jutro, o godz. 15.00 w Godzinie Miłosierdzia, odprawiona będzie Msza Święta dziękczynna za ocalenie życia Pani Premier Beaty Szydło i funkcjonariusza BOR-u. Włączmy się w to dziękczynienie.

Moje codzienne ofiarowanie się

     „Przedwieczny Ojcze, przez najczystsze ręce Maryi wkładam do kielicha, który dziś każdy kapłan podnosi nad ołtarzem, moje myśli, moją pracę, moje trudy i cierpienia, moją teraźniejszość, moją przyszłość, moją przeszłość, wszystkie moje grzechy, moich drogich bliskich, wszystkie dusze na świecie, dusze zmarłych i samą śmierć. Ofiaruję Ci każde uderzenie mego serca, każdy oddech, każdy krok, każdy głód z tym pragnieniem, by wszystkie one zostały przez Ciebie przemienione w taką samą ilość aktów miłości jako zadośćuczynienie za grzechy świata. Spraw, by mój dzień, w zjednoczeniu z Synem Twoim Jezusem Chrystusem, był nieustanną mszą, stałą ofiarą, nieprzerwaną komunią, by dać zadośćuczynienie Twej Boskiej sprawiedliwości. Amen”. (Imprimatur: Meksyk, 28 XII 1978 r.)

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „13 lutego Msza Święta dziękczynna za ocalenie życia Pani Premier Beaty Szydło i funkcjonariusza BOR-u

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. II pon. 16.06.1986, godz. 23.30

    – Myśli moje chodziły samopas, a ja nawet nie usiłowałam ich zagarnąć i przyprowadzić do Ciebie. Coś ze mną nie jest w porządku.
    † Dziecko Moje, znam utrapienia ludzkie i znam ból z nimi związany.
    Poddaję cię tym utrapieniom – dla twojego dobra. Twoje życie będzie pełne samotności, tęsknoty i bólu. I radosnych spotkań ze Mną. Jesteś zawieszona pomiędzy światem a Mną. Świat cię rani, a Ja częściej teraz czuwam nad tobą w ukryciu. Nie jesteś sama, choć tak może ci się wydawać. Ufaj Mojej Miłości. Ja będę cię kochał zawsze, bo taka jest Moja Natura.
    – Ja o tym wiem i dlatego trudno mi znieść moją niewdzięczność wobec Ciebie, a nie potrafię jej zmienić.

    † Twoje roztargnienia mają swoje ludzkie uzasadnienie. Jesteś człowiekiem i podlegasz ludzkim skłonnościom. Ja to wiem. Czy sądzisz, że inni, którzy za Mną idą, nie mają podobnych utrapień?
    Muszą je mieć, bo taka jest droga wzrostu.

    Przyjmuj własną grzeszność z nadzieją i ufnością pokładaną w Mojej Miłości i w Moim Miłosierdziu.

    – Zdaje się, że powinnam wyprawić pogrzeb wielu moim złudzeniom i pozostawić tylko moją bezsilność, i złożyć ją u Twych stóp.

    † Czas, abyś to zrobiła. Czy wiesz, jak wiele od tego zależy? Czy wiesz, że jest to próg, za którym oczekuję cię z Moimi wielkimi łaskami. Że czekam na ten twój krok?
    Zrób go – podam ci pomocną dłoń, bo próg jest wysoki, a ty naprawdę jesteś zupełnie bezsilna.

    Czy ufasz temu, co mówię?

    – Tak, Ojcze. Ufam.

    † To ufaj i o niczym innym nie myśl, i o nic się nie troszcz. Tylko powtarzaj w sercu to jedno słowo.

  3. Regina pisze:

    Bog zaplac.

  4. Henorek pisze:

    Jestem z Panią premier w modlitwie

    • wobroniewiary pisze:

      Kiedy Bronisław Komorowski był prezydentem, jego limuzyna zderzyła się w Warszawie z osobowym autem. Podróżujące nim dziecko trafiło do szpitala, a kierująca samochodem kobieta niedługo potem została ukarana przez sąd. Gdzie wtedy byli posłowie Platformy Obywatelskiej, dziś tak chętnie spieszący z pomocą kierowcy, który doprowadził do wypadku kolumny premier Beaty Szydło?

      W piątek około godz. 18.30 w Oświęcimiu doszło do wypadku. Rządowa kolumna trzech samochodów na sygnale uprzywilejowania, w której pojazd premier jechał w środku, wyprzedzała fiata seicento. Jego 21-letni kierowca przepuścił pierwszy samochód, a następnie zaczął skręcać w lewo i zderzył się z autem szefowej rządu. W efekcie wypadku Beata Szydło oraz dwóch funkcjonariuszy BOR trafili do szpitala. Kierowca seicento usłyszał zarzuty i przyznał się do winy. – Stan pani premier jest stabilny, może wypełniać swoją funkcję, czuje się dobrze – przekazał rzecznik rządu Rafał Bochenek. Po dobie od wypadku także sama Beata Szydło Szydło zamieściła uspokajający wpis na Twitterze: „Za każdy dobry gest z serca dziękuję! Czuję się dobrze”.

      Co na to opozycja? Najpierw przystąpili do ataku – dołączył do nich również Paweł Kukiz. Później dwóch posłów – Borys Budka (PO) i Marek Sowa (Nowoczesna) – ogłosiło, że udzielą pomocy 21-letniemu kierowcy seicento. Zresztą nie tylko próbowali zbijać na wszystkim „polityczne punkty”, ale jeszcze dorabiali do tego ideologię

      http://niezalezna.pl/93766-po-wypadku-szydlo-hejt-i-wycie-opozycji-jak-bylo-po-zderzeniu-komorowskiego#.WKBlgDXoUAU.facebook

  5. MM pisze:

    Kukiz naśmiewa się z pani Premier
    Ale to nie wszystko
    Paweł Kukiz niestety dołączył wczoraj do wielu polityków i komentatorów czy też zwykłych internautów, którzy wylali falę nienawiści czy drwin po wypadku premier Beaty Szydło. Internet jednak nie pozostał bierny i skomentował jego zachowanie. Tak wyglądał wpis Kukiza:

    A oto cała prawda o Kukizie!

    • Maggie pisze:

      Jak widzę 10 razy przeciwko … Kukiz zaś ma afiszową 15-tkę za nazwiskiem …

      Nie mieszkam w kraju, nie wiem skąd taki „numer” .. i zastanawiam się:
      1/ czy ta 15-tka to limit, aby osiągnąć „kuriozalny” szczyt ?
      2/ … a może to wynik numerologii: 1+5
      i dlatego na „NIE”, nagminną ma chęć? 🤔

    • Maggie pisze:

      Pan Kolonko uniewinnia młodego człowieka, który zajechał drogę, bo przepuścił pierwsze auto z kawalkady i z powrotem wracał na lewy pas.

      Nie wiem czy p.Kolonko ma prawo jazdy i sam prowadzi auto, ale wszędzie, nawet w najprymitywniejszych/archaicznych podręcznikach/kompediach na prawo jazdy, jest jak wół napisane, że zanim zmieni się pas, trzeba dobrze sprawdzić: czy ten wybrany do zmiany jest wolny od pojazdów i czy manewr jest bezpieczny!

      Żal mi wszystkich ofiar wypadku ale klepać o winie i bohaterstwie jest najłatwiej.

      Nieuwaga wszelkiego rodzaju (m.in. wysyłanie wiadomości przez IPhone), brawura, ogłuszanie się „muzyką” i zmęczenie … są najczęstszymi przyczynami wypadków, których zbyt wiele na codzień.

  6. Ania pisze:

    Duszo Chrystusowa, uświęć mnie.
    Ciało Chrystusowe, zbaw mnie,
    Krwi Chrystusowa, napój mnie.
    Wodo z boku Chrystusowego, obmyj mnie.
    Męko Chrystusowa, pokrzep mnie.
    O dobry Jezu, wysłuchaj mnie.
    W ranach swoich ukryj mnie.
    Nie dopuść mi oddalić się od Ciebie.
    Od złego ducha broń mnie.
    W godzinę śmierci wezwij mnie.
    I każ mi przyjść do siebie,
    Abym z świętymi Twymi chwalił Cię,
    Na wieki wieków. Amen.

    Modlitwa św. Ignacego z Loyoli

  7. Marek pisze:

    Premier Szydło dla „Wiadomości”: Rozmawiałam z Angelą Merkel, która dzwoniła z życzeniami wsparcia i zdrowia, dostałam list z życzeniami do Theresy May

    Na szczęście zakończyło się na niegroźnych obrażeniach
    — powiedziała w „Wiadomościach” (TVP1) o wypadku rządowej kolumny premier Beata Szydło.
    Szefowa rządu podkreśliła od razu, że znacznie bardziej ucierpiał oficer BOR. Zaznaczyła jednak, że pozostaje on pod opieką lekarzy.
    Premier zwróciła uwagę na wyrazy wsparcia, jakie otrzymała.
    To niezwykłe i chcę za to – korzystając z okazji – podziękować. Za wszystkie słowa otuchy, wsparcia. Jestem niezwykle wdzięczna, to dodaje sił. I odnosząc się do akcji „Kwiaty dla Beaty”, dla was wszystkich, za te wspaniałe gesty – kwiaty od Beaty
    — powiedziała Beata Szydło.
    Zapytana o swój stan zdrowia, powiedziała:
    Jeśli chodzi o mnie, to mogłabym wyjść już dzisiaj, ale decyzje podejmą lekarze. Chce im podziękować za niezwykle fachową opiekę i wszystkim służbom, które się nami opiekują. Jestem w szpitalu, trwa obserwacja. Opuszczenie szpitala to decyzja, która zapadnie wciągu kilku dni. Będzie to jednak decyzja lekarzy.
    Premier wspomniała również o życzeniach zdrowia, jakie płyną z całego świata.
    Poza życzeniami, które płyną z całej Polski, na Twitterze, w rozmowach z rodziną – przekazujecie je państwo każdą drogą – płyną też życzenia z zagranicy, z których się cieszę. Rozmawiałem z panią kanclerz Angelą Merkel, która dzwoniła z życzeniami wsparcia i zdrowia, dostałam list z życzeniami do pani premier Theresy May, płyną ciepłe życzenia od Polonii, z różnych stron świata. Wszystkie te słowa są niezwykle i dodają nam siły
    — podkreśliła.
    Wierzę, że będę mogła się z państwem spotkać i podziękować. (…) Dziękuję wszystkim państwu i serdecznie pozdrawiam
    http://wpolityce.pl/polityka/327270-premier-szydlo-dla-wiadomosci-rozmawialam-z-angela-merkel-ktora-dzwonila-z-zyczeniami-wsparcia-i-zdrowia-dostalam-list-z-zyczeniami-do-theresy-may

  8. Pingback: 13 lutego Msza Święta dziękczynna za ocalenie życia Pani Premier Beaty Szydło i funkcjonariusza BOR-u | Biały, bardzo biały

  9. Marek pisze:

    Poniedziałkowe poranki nie są najlepszą porą dla pani Róży Marii Barbary Gräfin von Thun und Hohenstein. Tydzień temu europosłanka Platformy oznajmiła, że PiS nie walczy ze smogiem, bo chce, by ludzie bali się wyjść na ulice (protestować)…
    … a dziś pani Róża postanowiła pośmiać się z wypadku premier Beaty Szydło. Europosłanka PO zacytowała słowa jednego z posłów PiS i maszyna ruszyła…
    Zaczyna się! To jednak był misternie zaplanowany zamach! Wielu z nas tak podejrzewało od początku. Pani Premier została jednak cudownie uratowana. Wkrótce na drzewie zawiśnie kapliczka, albo kilka, nastąpi uroczyste poświęcenie drzewa i będą się odbywały tłumne miesięcznice dziękczynne. Uwaga mieszkańcy! Droga będzie blokowana na długie godziny, ze względu na bezpieczeństwo uczestników
    http://wpolityce.pl/polityka/327332-platforma-dalej-kpi-z-wypadku-premier-szydlo-thun-und-hohenstein-wkrotce-na-drzewie-zawisnie-kapliczka-i-zaczna-sie-miesiecznice

Skomentuj

