Świadectwo księdza katolickiego – po zastosowaniu olejku św. O. Pio moja brązowa narośl zniknęła

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

olej-padre-pioJestem księdzem katolickim. Żeby uniknąć zbędnego zamieszania, zachowam anonimowość.

Od wielu lat na lewym przedramieniu miałem powiększającą się brązową narośl wielkości monety jednogroszowej. Nie ukrywam, było to źródłem niepokoju. Wielokrotnie nakładałem błogosławiony olej prosząc św. Ojca Pio o pomoc. Najpierw skutecznie zdołałem wyrwać z korzonkami tę narośl, a potem na otwartą rankę z wiarą ten olejek nakładałem. Rana się zagoiła. Pozostał widoczny ślad w miejscu, w którym była narośl. Dziękuję Panu Bogu za te łaskę i św. Ojcu Pio za wstawiennictwo w opisanej dolegliwości.

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Świadectwa i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

49 odpowiedzi na „Świadectwo księdza katolickiego – po zastosowaniu olejku św. O. Pio moja brązowa narośl zniknęła

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. Anna pisze:

    Program pielgrzymki WOWITowej jest na stronie czy trzeba pisać maila?

      • wobroniewiary pisze:

        Dodam komentarz Kasi, bo miły i prawdziwy:

        Kasia pisze:
        Ja w sprawie letniego wyjazdu do Ojca Pio z Adminką i wowitami
        Jestem pełna słów uznania. Porównałam cenę i program z naszym biurem i prawie to samo, tyle, że bez Rzymu ale z wypoczynkiem nad morzem kilka dni wychodzi o ponad tysiąc złotych taniej
        Do tego Chorwacja i Ludbreg, jeśli będzie coś takiego i na jesień czy w następnym roku to pierwsza się piszę 🙂
        Żeby nie było, że kłamię, u p. Ewy ok. 2300 a u nas 2500+190 Euro
        http://novumtravel.pl

  3. Gość pisze:

    Moja wnuczka od dłuższego czasu nie miała apetytu, nie można jej było zmusić do jedzenia.Zaczęliśmy się martwić o jej zdrowie, córka miała iść do lekarza po skierowanie na wyniki żeby sprawdzić co się dzieje
    Dzień przed wizytą, po raz kolejny tego dnia zrobiłam jej mleko.Znowu wypila parę kropel i koniec.Pomyślałam o oleju św ojca Pio, pomodlilam się prosząc o pomoc i wstawiennictwo św o Pio i podałam dziecku na łyżeczce kilka kropel
    Podziałalo natychmiast ❤ Zjadła wszystko i do dzisiaj nie ma problemu
    Chwała Bogu Najwyższemu

  4. Aneta pisze:

    ja proszę o uleczenie mnie z alergii i niestety, wciąż ją mam. jednakże wierzę, że zostanę wysłuchana, tak jak z bolącego ucha.

    • Gosia pisze:

      polecam lekture jedz zgodnie ze swoja grupa krwi Dr. Peter J. D. Adamo Catharinr Whitney wiele osob ma alergie właśnie z powodu niedostosowania diety do grupy krwi. Dzisiaj zakupiłam książkę o swojej grupie B przeczytałam jednym tchem wszystko id jutra działam. Zachęcam spróbować napewno nie zaszkodzi a może pomóc. Pozdr.

  5. wobroniewiary pisze:

    A ja przed chwilą rozmawiałam (długa historia) z innym księdzem, księdzem Karolem, którego parafianie składali tu świadectwo (co ta buteleczka z olejem zmieniła kolor na biały)

    Ksiądz tym olejem namaszcza wiernych podczas nabożeństw, niedługo podam informacje o całonocnych czuwaniach w okolicach Siedlec, o pięknych nabożeństwach o uzdrowienie

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2017/01/07/swiadectwo-magdaleny-i-sylwestra-dziekujemy-panu-bogu-i-matce-bozej-oraz-sw-ojcu-pio-za-otrzymane-laski/

  6. Marysia pisze:

    Proszę o objęcie modlitwą w intencji uzdrowienia ze stanów lękowych.
    Również pozostaję z modlitwą, Marysia.

    P. S. Wspaniale, że istnieje ta strona, niech Pan Bóg błogosławi jej twórcom 🙂

  7. zuzia pisze:

    Ja też chciałam napisać o oleju św. o Pio. Otóż po głębszej wymianie zdań z moim mężem przez telefon (bo pracuje za granicą ) byłam niespokojna i rozbolał mnie żołądek. Pomyślałam pomodlę sie o wstawiennictwo do św ojca Pio o uwolnienie męża , pomyślałam,że skoro jestesmy jednociało, to posmaruję swoje czoło olejem egz w geście błogosławieństwa mego męża i tak też zrobiłam i jeszcze wypiłam kroplę oleju.Po jakiejś minucie zauważyłam, że żołądek przestał mnie boleć i czułam wewnętrzny pokój.Chwała Panu.

  8. Dorota KM pisze:

    Nasz olej zaczal po kilku tygodniach uzywania I modlitwy przepieknie pachniec kwiatami, czasami jakby brzoskwiniami. Kiedy pierwszy raz poczulam zapach plakalam ze szczescia. Zawsze myslalam, ze cud tak rzeczywisty nie jest dla nas, gdyz nie jestesmy go godni…jakze sie mylilam. Kazdy wierzacy moze go doswiadczyc. Zastanawiajace jest, ze nie kazdy czuje zapach. Wielu znajomych czuje zwykla oliwe. Kolezance, ktorej podarowalam olej takze zaczal pachniec po jakims czasie kwiatami. Czlonkowie jej rodziny czuja zapach bukietu kwiatow, ale jeden z jej niedoszlych zieciow poczul zwykla oliwe, drugi natomiast ocet. Co wieczor blogoslawimy nasze coreczki oraz siebie nawzajem tym cudownym olejem modlac sie o uzdrowienie naszej mlodszej coreczki ze wszystkich chorob, ktore ja drecza I nie pozwalaja jej prawidlowo sie rozwijac.
    Jeszcze raz z calego serca dziekuje wszystkim zaangazowanym w rozprowadzanie oleju oraz rozpowszechnianie ingormacji I modlitw do ojca Pio, ojca Charbela oraz ojca Matteo.

    Chwala Panu!

    • wobroniewiary pisze:

      Doroto nawet nie chcę pisać co czuję i jakie i ile zapachów gdy zaczynam wkładać olej do kopert

      Po prostu tego nie da się opisać i już 🙂
      Ksiądz każe mi to wszystko notować ale nie mam kiedy, ot co 😉

  9. wobroniewiary pisze:

    Święty Ojcze Pio z Pietrelciny,
    wierny naśladowco Pana Jezusa Ukrzyżowanego,
    prosimy, abyś przez Niepokalane Serce Matki Bożej Fatimskiej,
    złożył w Jego Świętej Ranie Miłosierdzia nas, swoje duchowe dzieci,
    abyśmy na ziemi i w Niebie mogli wpatrywać się w Boskie Oblicze
    naszego Pana i Zbawiciela.
    Amen!

    padre-pio-i-nmp

  10. Matka pisze:

    Proszę o modlitwę za moją córkę Katarzynę.

  11. Wierząca pisze:

    Witam
    Przepraszam jezeli musicicie odpisywac po raz kolejny…czy moge dostac jeszcze ten olej?? Bardzo mi zależy. Dziekuje za odpowiedzi

  12. wobroniewiary pisze:

    Walenty z wykształcenia był lekarzem, z powołania duchownym.
    Żył w III wieku w Cesarstwie rzymskim za panowania Klaudiusza II Gockiego. Cesarz ten za namową swoich doradców zabronił młodym mężczyznom wchodzić w związki małżeńskie. Uważał on, że najlepszymi żołnierzami są legioniści nie mający rodzin. Zakaz ten złamał biskup Walenty i błogosławił śluby młodych legionistów. Został za to wtrącony do więzienia, gdzie zakochał się w niewidomej córce swojego strażnika. Legenda mówi, że jego narzeczona pod wpływem tej miłości odzyskała wzrok. Gdy o tym dowiedział się cesarz, kazał zabić Walentego. W przeddzień egzekucji Walenty napisał list do swojej ukochanej, który podpisał: „Od Twojego Walentego”. Egzekucję wykonano 14 lutego 269 r.

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2012/02/14/swiety-walenty-zakochany-swiety-przez-milosc-zostal-sciety-nie-wiedziales-my-tez-nie/

    • Paweł pisze:

      Święty Walenty jest najbardziej znanym Świętym, któremu przypisuje się patronat nad chorymi psychicznie. Lista takich świętych Patronów jest jednak całkiem długa i można ją przeczytać po angielsku na stronie:
      http://catholicsaints.info/patrons-against-mental-illness/

      Nawet św. Brat Albert, któremu Episkopat Polski dedykował bieżący rok 2017, chorował w swoim życiu na depresję.

      • Paweł pisze:

        Patronat św. Walentego nad chorymi psychicznie jest wzmiankowany w literaturze polskojęzycznej, choć – dla ścisłości muszę zauważyć – nie jest uwzględniony na podanej przeze mnie liście pod powyższym linkiem; jednakże figuruje on na liście Patronów przeciwko epilepsji, która jest również stosunkowo długa:
        http://catholicsaints.info/patrons-against-epilepsy/

        • MariaPietrzak pisze:

          Rzeczywiście , święty Walenty bardziej kojarzy mi się z padaczką niz z zakochaniem .
          Byl moim patronem .
          Kiedy byłam mała , chorowałam na épilepsie.
          Nie pomagały nawet lekarstwa z bogatych amerykańskich paczek. Byl święty Walenty i …
          życie ach życie …ze śliną na ustach !
          Kiedy na niedaleki Oltaszyn Wrocławski zawitała Ikona Matki Bożej Jasnogórskiej , pamiętam wielki barwny tłum i ramiona mojej Mamy , mocno mnie ściskające . Nie wiem jakim cudem przedarła się przez te wszystkie kordony , tłumy i rzuciła mnie w ramiona Bożej Matki .
          Do dziś widzę tę chwilkę i czuję ten dotyk … Świętej Maryi .
          Mój dziecięcy koszmar się zakończył !
          Całe życie jestem więc dłużnikiem Bożej Matki !
          Za prostą i mocną wiarę mojej Mamy i radość życia .
          I za to , że Ona sama ofiarowala mi to życie po raz kolejny , towarzysząc mi w przejściu z dróżek na Drogę do Boga . Ale to już pod innym patronatem .
          ….
          To tak a propos tych chorób psychicznych .
          Ave Maryja !
          Święty Walenty módl sie za nami !
          Zakochanymi i wariatami …
          Módl sie za nami !
          Dzis tylu wariatów !!

    • MM pisze:

      Mało kto wie, że świętych Walentych jest chyba aż… trzech.

      Pierwszy to kapłan Walenty, który potajemnie pomagał parom brać ślub w Rzymie za czasów cesarza Klaudiusza II Gockiego. Panował wówczas zakaz ożenku, który był związany z rekrutacją mężczyzn do wojska. Św. Walenty został jednak przyłapany i skazany na śmierć. Po torturach został stracony w dniu 14 lutego 269 lub 270 r. , w dzień miłosnych spotkań i zabaw. Jeszcze przed śmiercią przywrócił wzrok słudze cesarza i nawrócił go wraz z całą rodziną na zakazane wówczas chrześcijaństwo. Być może jest to ten sam Walenty, który był biskupem Terni. Biskup Walenty w tym mniej więcej czasie został umęczony w Rzymie. Drugi (czy już trzeci) św. Walenty żył w V w. w Recji. Przypisywano mu umiejętność leczenia epileptyków, stąd jest osób cierpiących na epilepsję, a także opętanych. Tym bardziej pamiętajmy, by w trudnych przypadkach dręczeń demonicznych zwracać się do tego świętego.

      Kult św, Walentego był żywy już krótko po jego śmierci. W r. 350 stanęła nad grobem świętego w Rzymie przy drodze flamińskiej bazylika. W Polsce jest św. Walenty patronem diecezji przemyskiej. W Polsce w dawniejszych czasach epilepsję nazywano chorobą świętego Walentego.

  13. Anna pisze:

    Proszę o modlitwę, lekarze stwierdzili ciażę pozamaciczną, o światło Ducha Świętego dla nich,siłę dla mnie i rozwój wypadków w zgodzie z wolą Bożą i Bożymi przykazaniami,za wstaeiennictwem sw Filomeny,sw Ojca Pio i Mateusza de Agnone

  14. Helena pisze:

    za wszystkich proszących o modlitwę: +++ Uzdrowienie chorych módl się za nami.

  15. Monika pisze:

    We wszystkich intencjach +++

  16. DANUTA pisze:

    Szczesc Boze. Moje swiadectwo– Mieszkam w Niemczech i tu pracuje, 07-02-2017 jak kazdego dnia duzo pracy. Wieczorem okolo 22,30 , przygotowywalam sie do snu (mieszkam sama) , pomyslalam ze przy moim zmeczeniu dobrze bedzie jak wezme sobie termofor. W chwili kiedy nalewalam wrzatek do termoforu , woda polala sie po moich palcach lewej dloni. W SEKUNDZIE WYPADLO MI WSZYSTKO Z DLONI CZULAM STRASZNY BOL I PIECZENIE: wlozylam dlon pod bierzaca zimna wode , ale nic nie pomagalo. Pomyslalam o oleju sw.o.Pio , posmarowalam nimi palce ale bol i pieczenie byly coraz wieksze , (wiem ze na oparzenia nie wolno stosowac oleju i tluszczy) Pomyslalam ze zredukuje to egzorcyzmowana woda i zamoczylam dlon w tej wodzie , modlilam sie , Pomyslalam nawet ze bedzie lepiej jak pojade na pogotowie. Bylam bardzo zmeczona i bol nie ustepowal , zaczelam sie martwic jak nastepnego dnia bede pracowac z bablami na dloni. .,Slucham czesto o.Witko i pamietalam jak mowil…..ze zle duchy mozna w imie Jezusa Chrystusa od siebie odpedzac. Tak tez sie modlilam i usnelam . Nastepnego dnia po oparzeniach nie bylo ani sladu ,Doslownie nic. CHWALA PANU!!!

  17. Karolina pisze:

    Proszę o modlitwę za uzdrowienie mnie z choroby. Bóg zapłać.

  18. Ada pisze:

    to i ja napiszę o olejku. którejś nocy synek płakał, że boli go brzuch, poszłam w nocy i zaparzyłam mu mięty, ale zanim się zaparzyła leżałam obok niego, co chwila płakał, byłam bardzo zmęczona, bo mam za mało snu wiecznie, i sięgnęłam po olej który mam przy łóżku, posmarowałam mu brzuszek i w imię Jezusa przywoływałam zdrowie, nie wiem kiedy usnęłam i synek już nie płakał, spaliśmy do rana. Druga sprawa, córci wyskoczyły jakieś krostki na buzi, posmarowałam olejem, i za jakiś czas poszłam do mamy żeby zobaczyła co to za krostki, ale po nich nie było już śladu:)
    Każdego poranka i wieczora błogosławię dzieci tym olejem kreśląc znak Krzyża na czole, a one to samo robią i dla mnie i dla siebie nawzajem:) Rozdałam już 5 olejków i zamawiam następne dla bliskich i znajomych, Pan Bóg podpowiada zawsze komu podarować z modlitwą.
    z Bogiem

  19. E pisze:

    Szczęść Boże dziś znalazłam te wpisy jak oglądałam świadectwo księdza wcześniej nie spotkałam się o oleju O.PIO.wiem o olej Św. Charbel z Libanu jeżeli można zapytać gdzie można o ten olej napisać byłam bym wdzięczna za informacje pozdrawiam

Skomentuj

