Tego na pewno nie wiedziałeś o św. Ojcu Pio – jak bardzo o. Pio nienawidził przekleństw i wulgaryzmów!!

luigiKsiążka Luigi Peroniego „Ojciec Pio Tom I i II. Pełna biografia w 40. rocznicę śmierci”. Polecam ją każdemu czcicielowi Świętego Padre Pio.

Jak bardzo ojciec Pio nienawidził przekleństw
i wulgaryzmów!

Pewnego razu cztero- lub pięcioletni Francesco, który nienawidził przekleństw, słysząc je, schował się wzburzony w domu i tam płakał ukryty za drzwiami. Wstręt, jaki odczuwał słysząc wulgarne wyrazy, towarzyszył całemu jego życiu: „Wolałbym umrzeć lub przynajmniej stać się głuchy, niż słuchać tych wszystkich obelg, którymi ludzie znieważają Boga….

Francesco lubił się bawić (…) Jednak, kiedy nadarzała się okazja, żeby na dworze ćwiczyć z kolegami walki wręcz,Francesco nie zostawał wcale w tyle.

Jednak któregoś fatalnego dnia przeciwnik Francesco zaklął. „W czasie walki – opowiada on – upadliśmy i zostałem przygwożdżony, leżąc plecami do ziemi. Chciałem przewrócić Francesca i zmienić sytuację na swoją korzyść. Jednak wszystkie moje wysiłki szły na próżno. W pewnym momencie wyrwało mi się brzydkie słowo. Było to niczym uderzenie pioruna Francesco odskoczył, jakby wyrzucony sił jakiejś wewnętrznej eksplozji, po czym zaczął uciekać najszybciej jak potrafił, jakby chciał rosnącą odległością od przeklinającego wymazać tę ciężką obrazę Boga.

*****
Z innego źródła:
Demon jest blisko ludzi, którzy przeklinają.

W hotelu St. Giovanni Rotondo odpoczynek był niemożliwy, zarówno podczas dnia jak również i w nocy, z powodu opętanej dziewczynki, która wrzeszczała siejąc strach. Matka przyprowadzała ją każdego dnia do kościoła. Miała nadzieję, że Ojciec Pio uwolni jej dziecko od złego ducha. Również w kościele jej dziecko robiło wiele hałasu. Pewnego dnia, Ojciec Pio zakończył spowiadanie kobiet, przechodził przed dzieckiem, gdy ono przerażająco wyło. Było ono trzymane przez dwóch czy trzech mężczyzn. Święty, który był zirytowany całą tą wrzawą, uderzył nogą w kierunku dziecka a następnie dosięgnął głowy dziecka i powiedział: „Przestań! Wystarczy!”

Dziecko opadło na podłogę jakby było śpiące. Ojciec Pio powiedział do lekarza, który był tam obecny, aby przyprowadził je do Michała Archanioła, na Górze Świętego Archanioła. Kiedy grupa wraz z dzieckiem osiągnęła cel przeznaczenia, weszli do groty, gdzie ukazywał się Michał Archanioł. Dziecko podźwignięto, lecz nikomu nie udało się przyprowadzić dziewczynki do ołtarza Archanioła. W trakcie wielkiego zamieszania, zakonnik wziął rękę dziecka i dotknął ołtarza. Wówczas dziewczynka opadła ponownie na ziemię z odczuciem ulgi. Po kilku minutach wstała i jak gdyby nic się nie stało zapytała swoją mamę: „Czy mogłabyś kupić mi lody?”

Po tym zdarzeniu grupa ludzi powróciła do St. Giovanni Rotundo, aby poinformować oraz podziękować Ojcu Pio. Na co Ojciec Pio powiedział do jej matki: „Powiedz swojemu mężowi, aby więcej nie przeklinał, inaczej demon powróci.”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „Tego na pewno nie wiedziałeś o św. Ojcu Pio – jak bardzo o. Pio nienawidził przekleństw i wulgaryzmów!!

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. II śr. 18.06.1986, godz. 7.00

    † Ludzie Mnie zasmucają. Ludzie bezbożni, ludzie ślepi, głusi na Moje wezwania.
    – Ja też?
    † Nie aż tak, ale bywa, że ranisz Moje serce.
    – Czym najbardziej?

    † Oziębłością, zapominaniem o Mnie. Niekiedy pychą. Brak ci dziecięcej ufności, choć tyle masz dowodów na Moją Miłość i opiekę. Przykro Mi, gdy muszę cię ćwiczyć. Wtedy współcierpię z tobą.

    – Cóż ja mam Ci powiedzieć, Ojcze? Nie będę dawać obietnic, bo wiem, jak niewiele z nich dotychczas dotrzymałam. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze niesłowność…

    † Masz dużo racji, ale jednak obietnice mobilizują, chociaż nie są w pełni dotrzymane. Cóż Mi zatem obiecujesz?

    – Posłuszeństwo…

    † Tylko tyle?

    – Zupełne oddanie: moje myśli i uczucia. Miłość – chyba mogę tak to określić. Ufność.

    † Możesz – staraj się dotrzymać.

  3. Beat pisze:

    Witaj Ewo czy otrzymalas zamowienie
    I wyslalas olejki do katowic?
    Jestem juz w Polsce
    Bog zaplac
    Beat

  4. Paweł pisze:

    Ponieważ mamy rok stulecia Fatimy, może warto wspomnieć o trzynastych dniach kolejnych miesięcy, które nas doprowadzą aż do dnia setnej rocznicy Fatimy:

    13 lutego (dzisiaj) – dwunasta rocznica śmierci Sł. B. Łucji z Fatimy;
    13 marca – czwarta rocznica wyboru papieża Franciszka;
    13 kwietnia – Wielki Czwartek;
    13 maja (sobota) – wspomnienie Matki Bożej Fatimskiej (stulecie objawień).

  5. Hania pisze:

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

    Kochani, kilka dni temu otrzymałam Olejek Św Ojca Pio i schowałam go w szafie.
    Dziś bardzo bolał mnie brzuch i już miałam zrezygnować z wszelkich prac i się położyć, ale przypomniałam sobie o olejku. Wzięłam odrobinę i nakreśliłam nim duży Krzyż na brzuchu. Po chwili ból całkowicie ustąpił.Byłam zaskoczona, zdumiona i przepełniła mnie ogromna radość i wdzięczność. I nie tylko dlatego,że już mnie nic nie bolało, ale dlatego, że doświadczyłam pierwszy raz takiej niezwykłej łaski.

    Chwała Panu! Maryjo dziękuję! Ojcze Pio dziękuję!

  6. Bogumiła pisze:

    Przestałam całkowicie przeklinać kilka lat temu dzięki ojcu Pio. Teraz po prostu przekleństwa nie mogą mi przejść przez gardło. Nie lubię wulgarnych słów, staram się przepraszać Pana za ludzi, którzy mówią przekleństwa.
    Niech ojciec Pio przegoni wszystkie przekleństwa z tego świata!

Skomentuj

