22 lutego – uczcijmy Pana Jezusa Króla Miłosierdzia w rocznicę objawienia się św. Siostrze Faustynie w Płocku w 1931 r.

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

22 lutego 2017 roku o godz.15-00, tj. w GODZINIE MIŁOSIERDZIA zostanie odprawiona Msza Święta dziękczynna za Łaski udzielone czcicielom Pana Jezusa KRÓLA MIŁOSIERDZIA od dnia 22 lutego 1931 roku, kiedy Pan Jezus przyszedł w Płocku po raz pierwszy w postaci, która znamy z Obrazu.

Zachęcamy do uczczenia Pana Jezusa obecnego w naszych domach – klęcząc rodzinami odmówmy Koronkę i Litanię do Miłosierdzia Bożego oraz AKT ODDANIA PANU JEZUSOWI KRÓLOWI MIŁOSIERDZIA.

Pomyślmy może i o tym, żeby  w Godzinie Apelu Jasnogórskiego wystawić Obraz Króla Miłosierdzia z zapalonymi świecami.

wilenski-jezus-milosierny

AKT ODDANIA KRÓLOWI MIŁOSIERDZIA

Panie Jezu Chryste, Królu Miłosierdzia,
pokornie proszę
o Twoją miłosierną miłość nade mną grzesznikiem.

Wpatrzony w Twoje Oblicze i pełne miłosierdzia oczy,
pokornie proszę, abyś przyjął w wieczystą opiekę
mnie i moją rodzinę.

Pragnę pokutować za grzechy,
z Twoją pomocą odważnie iść drogą do świętości
według nauki, którą głosi Kościół Katolicki.

Błogosław nam nasz Panie i Zbawicielu.
Okaż nam Panie Miłosierdzie Twoje
i daj nam swoje zbawienie.

JEZU UFAMY TOBIE!

Maryjo, Matko Miłosierdzia – wstawiaj się za nami!
Św. Siostro Faustyno, Bł. Księże Michale Sopoćko,
Św. Janie Pawle II – módlcie się za nami.

IMPRIMATUR: Ks. Abp Metropolita Częstochowski WACŁAW DEPO,
Częstochowa, 22.I.2013 r., L.dz. 50/K/2013;

Autor tekstu ks. Walter Rachwalik

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „22 lutego – uczcijmy Pana Jezusa Króla Miłosierdzia w rocznicę objawienia się św. Siostrze Faustynie w Płocku w 1931 r.

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

  2. ircia pisze:

    Kocham Ciebie Jezu,ufam Tobie Jezu,potrzebuje Ciebie Jezu!Niech bedzie uwielbione Twoje Najswietsze Oblicze ,spogladajace z tego wilenskiego obrazu, w kazdym momencie mojego zycia! Amen ! ❤

  3. Pingback: 22 lutego – uczcijmy Pana Jezusa Króla Miłosierdzia w rocznicę objawienia się św. Siostrze Faustynie w Płocku w 1831 r. | Biały, bardzo biały

  4. ELZBIETA pisze:

    W tytule jest błąd do poprawienia daty. Pan Jezus ukazał się Faustynie w 1931 roku.
    Szczęść Boże.

  5. Alicja pisze:

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus. Podobno zwyczajem Diecezji Płockiej jest postawienie zapalonych świec pod krzyżami,aby uczcić TO pierwsze spotkanie Pana Jezusa ze świętą siostra Faustyna .
    Ja też postawię zapaloną świecę.
    z Panem Bogiem .Alicja

  6. wobroniewiary pisze:

    „Moje codzienne ofiarowanie się”
    „Przedwieczny Ojcze, przez najczystsze ręce Maryi wkładam do kielicha, który dziś każdy kapłan podnosi nad ołtarzem, moje myśli, moją pracę, moje trudy i cierpienia, moją teraźniejszość, moją przyszłość, moją przeszłość, wszystkie moje grzechy, moich drogich bliskich, wszystkie dusze na świecie, dusze zmarłych i samą śmierć. Ofiaruję Ci każde uderzenie mego serca, każdy oddech, każdy krok, każdy głód z tym pragnieniem, by wszystkie one zostały przez Ciebie przemienione w taką samą ilość aktów miłości jako zadośćuczynienie za grzechy świata. Spraw, by mój dzień, w zjednoczeniu z Synem Twoim Jezusem Chrystusem, był nieustanną mszą, stałą ofiarą, nieprzerwaną komunią, by dać zadośćuczynienie Twej Boskiej sprawiedliwości. Amen”. (Imprimatur: Meksyk, 28 XII 1978 r.)

    • MariaPietrzak pisze:

      Ten ⚓ AKT ⚓ przypomniał mi scenę z Dzienniczka Świętej Siostry Faustyny /
      Gdy Siostry odnawiają śluby , pojawia sie waga . ..
      Na szalę tej wagi Pan Jezus kładzie miecz !
      Na drugą zaś szalę Aniołowie składają dopiero co zakończone modlitwy Sióstr .
      Wtedy następuje głębokie przechylenie szali .
      A z Wysokości odzywa sie Głos :
      Schowajcie miecz , ofiara większą jest !
      A miecz byl straszny !

      To dziwne . że wiele się dziś mówi o miłosierdziu Bożym , a niewiele przypomina o bojaźni Bożej ,
      o sprawiedliwości Bożej , która potrafi być jak ten miecz , straszna .
      Głowy spadają albo siarka z Nieba , jak na biblijne miasta zepsute
      … Ogień , jak szepcze się w Akita …
      Faktem , Grzech jak król się dziś panoszy , nawet małych dzieci nie oszczędza ;
      Wulgarność i bezrozum na deskach…
      Właściwie wszędzie coś się Bogu sprzeciwia i Go obraża ;
      przyglądamy się …
      usprawiedliwiamy albo nie ,
      palcem grozimy ,
      krytykujemy ,
      ręce załamujemy ,
      bywa . że niektórych do niego zachęcamy ,
      protestujemy…
      Bić w dzwon czy nie , pytamy ?
      … Czy wynagradzamy ??
      Tak , wynagradzamy , ale jakby ciągle za mało ta potrzeba nurtuje w sercach naszych , wobec panoszącego sie zła . Agresji z piekła , co nam na nosie gra !
      Pokuta nie jest popularna , chyba , że nabiera aktu Narodowej Pokuty .
      Umyka nam , jak fatimskie „pokuty , pokuty , pokuty „, jak burza , która bokiem przejdzie , mówimy . .
      Nawet dzieciom , które Matka Boża zachęcała… Czy chcecie sie ofiarować za grzeszników …my mówimy , usiądź córciu , bo cię kolanka już bolą ….
      … ⚓
      „Schowajcie miecz , ofiara większą jest ??”
      … ⚓
      Spraw, by mój dzień,
      w zjednoczeniu z Synem Twoim Jezusem Chrystusem,
      był nieustanną Mszą,
      Ofiarą,
      nieprzerwaną komunią,
      by
      dać
      zadośćuczynienie
      Twej Boskiej sprawiedliwości !

      I oby tak się stało …
      Bogu chwałę dało ,
      dług spłaciło ,
      bo zbłądziła dusza…ciało…

      ⚓⚓
      Owocnego dnia🍒

  7. Święto Katedry św. Piotra Apostoła
    Dzisiejsze święto przypomina, że Stolica Piotrowa jest podstawą jedności Kościoła.
    Kościół modli się, aby „pośród zamętu świata nasza wiara pozostała nienaruszona”.

    (Mt 16,13-19)
    Gdy Jezus przyszedł w okolice Cezarei Filipowej, pytał swych uczniów: Za kogo ludzie uważają Syna Człowieczego? A oni odpowiedzieli: Jedni za Jana Chrzciciela, inni za Eliasza, jeszcze inni za Jeremiasza albo za jednego z proroków. Jezus zapytał ich: A wy za kogo Mnie uważacie? Odpowiedział Szymon Piotr: Ty jesteś Mesjasz, Syn Boga żywego. Na to Jezus mu rzekł: Błogosławiony jesteś, Szymonie, synu Jony. Albowiem nie objawiły ci tego ciało i krew, lecz Ojciec mój, który jest w niebie. Otóż i Ja tobie powiadam: Ty jesteś Piotr [czyli Skała], i na tej Skale zbuduję Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą. I tobie dam klucze królestwa niebieskiego; cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane w niebie, a co rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane w niebie.
    https://ewangeliadlanas.wordpress.com/2017/02/22/22-lutego-swieto-katedry-sw-piotra-apostola-2/

  8. Barbara pisze:

    Faustynko wstawiaj się za Polską. ŚP ojciec Gabriel Amorth mówił, że nad naszym krajem widzi specjalne demony, które mają zniszczyć nasz kraj duchowo. I rzeczywiście to się dzieje, taki materializm i laicyzacja. Młodzież wstydzi się żyć w czystości. Ja żyłam w czasach PRLu i wtedy ludzie tłumnie szli nie tylko na msze niedzielne,ale i na nabożeństwa. Nie było gdzie siedzieć,a teraz pustki, często tylko starsi ludzie. Wiara zanika w narodzie niestety. Wiele dzieci nie umie się nawet przezegnac. Pamiętaj sw Faustynko o nas, pamiętaj o mnie. Upros u Boga łaski dla nas. A dla mnie o uzdrowienie z tej choroby, dziwnego nowotworu.

    • Maggie pisze:

      Przykładem takich demonów to kolejna sztuka, a raczej „sztuka” we warszawskim teatrze = kolejna profanacja tym razem pt „klątwa” – tytuł sam za siebie mówi i ciągnie przekleństwo.
      Jezu, Maryjo, Józefie wybaczcie i ratujcie dusze oraz naszą Ojczyznę, ratujcie świat.
      Święty Michale Archaniele, wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha, bądż naszą obroną ….

    • wobroniewiary pisze:

      Przekazuję pouczenie od księdza
      Żadna Faustynko – Święta Siostro Faustyno!

      Ostatnio panuje moda na mówienie o znanym księdzu np Ks. Piotrze Glasie „Piotruś”, o innym „Sławuś” czy „Andrzejek”, o Świętych „Faustynka” To nie są koledzy ani koleżanki
      Śp. Marianna Popiełuszko do własnego syna za życia zwracała się „Księże Jerzy”

    • MariaPietrzak pisze:

      Podzielam Twoja troskę 💛
      Świat się zmienił , bo ludzie się zmienili .
      Odczłowieczyli .
      Bunt i zuchwałość towarzyszy dniom dzisiejszym .
      Szczególnie żal mi dzieci , o których Pan Jezus powiedział 🔼Jestem przez dzieci ciężko obrażany , ty je broń przed złem 🔼
      Piszesz , ze one nie potrafią się przeżegnać , a ja myślę , ze jest gorzej , one nie chcą się przeżegnać !!
      W latach 90 tych , kiedy księża Pallotyni przygotowywali nocne czuwania przed kolejną rocznicą śmierci Siostry Faustyny , jeszcze wtedy „nie Świętej” … zawsze umieszczali na zaproszeniu zdanie :
      🔼 Nie znajdzie ludzkość uspokojenia , póki nie zwróci sie z ufnością do miłosierdzia Mego🔼
      I to jest chyba klucz- odpowiedź na tą ruinę , którą dostrzegasz w poszczególnych znakach .
      I Siostra Faustyna potwierdza swoją gotowość pomocy kiedy pisze …
      „Pewnej chwili , kiedy mnie prosiła osoba o modlitwę, kiedy się spotkałam z Panem, powiedziałam Mu te słowa :
      – Jezu , ja kocham wszystkie te dusze , które Ty miłujesz, a Jezus odpowiedział mi te słowa: –
      A Ja udzielam szczególnych łask tym duszom , za którymi sie wstawiasz do Mnie .
      (Dz .599)
      Nie pozostaje nic innego jak mnożyć modlitewne czuwania , by zaradzić czasom nieprawości . Przegonić demony powietrzne i nie tylko !
      Niech nam towarzyszy , miedzy Niebem a ziemią czuwająca z nami i nad nami , Święta Siostra Maria Faustyna .
      Serdecznie Cię pozdrawiam 💛

Skomentuj

