28 lutego – Msza Święta dla czcicieli Sługi Bożego Padre Matteo da Agnone

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Drodzy Czciciele SERVO di DIO tzn. SŁUGI BOŻEGO Padre Matteo da Agnone, jutro 28 lutego 2017 r. o godz. 9.00 będzie odprawiona Msza Święta dziękczynna za Łaski spływające z NIEBA do naszych dusz i naszych bliskich za wstawiennictwem tego świątobliwego ojca kapucyna.

W wielu polskich rodzinach zaproszono Ojca Mateusza w znaku jego wizerunku umieszczonym na obrazkach, które są relikwiami drugiego stopnia, ponieważ przez kapłana w obecności wiernych były przyłożone do GROBU kryjącego święte relikwie w prezbiterium kościoła kapucyńskiego w SERRACAPRIOLA.

olej-i-obrazki-z-matteoPrzypomnijmy, że przy RELIKWIACH dzieją się wielkie cuda duchowego i cielesnego uzdrawiania z cierpień z doznanych krzywd, z cierpień zadanych przez swoje grzechy, a także z cierpień zadanych przez wroga naszego ZBAWIENIA. Niektóre z fotografii przykładanych do tablicy nagrobnej „przyklejają się”. Padre Matteo niektórym pielgrzymom ukazuje się w habicie i kapturze – o opisanych wyżej zdarzeniach nasza redakcja dowiaduje się nie tylko z dostępnych publikacji włoskich tlumaczonych na nasz polski język, informują nas także polscy Księża, którzy tam pielgrzymują i byli świadkami tych nadprzyrodzonych zdarzeń.

Od naszych Czytelników wiemy, że obrazki Servo di Dio Padre Matteo jako relikwie drugiego stopnia, te mniejsze – noszą z wiarą stale przy sobie, czasem kładą pod poduszkę gdy mają trudności ze snem. Większe obrazki wnoszą do mieszkania w miejsce centralnie obok Krzyża i Obrazu Matki Bożej, także w miejsce pracy. Ojciec Mateusz wzywany jest, gdy ktoś z bliskich żyje w grzechach śmiertelnych, gdy jego życie jest złe, a jego zbawienie jest zagrożone. Z taką też intencją bliscy bez ich wiedzy kładą obrazek Padre Matteo pod poduszkę albo do szuflady biurka.

Jutro 28 lutego od przebudzenia, szczególnie w porze naszej MSZY ŚWIĘTEJ dziękujmy za wszystkie ŁASKI.

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

85 odpowiedzi na „28 lutego – Msza Święta dla czcicieli Sługi Bożego Padre Matteo da Agnone

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Niżej możemy wpisywać intencje, w których mamy się nawzajem omadlać 😉

    • Ulcia pisze:

      Proszę o modlitwę za Krystiana i Mateusza o ich nawrócenie i uwolnienie od wszelkiego zła i nieczystości.

    • Gość pisze:

      Ojcze Matteo módl się za Alicję o łaskę uwolnienia z niekontrolowanych napadów agresji

    • Elżbieta pisze:

      Ojcze Matteo , proszę Cię , wstaw się za Kasią o jej uwolnienie i uzdrowienie .

    • Bea pisze:

      Ojcze Matteo, składam w Twoje ręce moje prośby o łaskę zdrowia dla mojego taty, który miał udar i wraca do zdrowia, proszę o zdrowie dla mojej mamy aby łaskawy Bóg obdarzył Ją siłą w codziennych obowiązkach, proszę o łaski światła Ducha Świętego na czas edukacji dla mojej ukochanej córki Kasi, aby z Bożą pomocą, modlitwą i wiarą pokonała swoje słabości i z Bogiem realizowała życiowe plany, serdecznie proszę również o wstawiennictwo w mojej sprawie, która jest w toku i pozwoli mi zapewnić rodzinie byt. Święty Ojcze Matteo bądź moim pośrednikiem z Niebiosami. Dzięki za wszystkie dotychczasowe łaski. Amen

  2. kazek priv pisze:

    Na wieki wieków – Bóg zapłać. + Z Panem Bogiem +

  3. wobroniewiary pisze:

    Sama potrzebuję w tych dniach wielu łask i opieki Padre Pio oraz padre Matteo i św. Michała Archanioła.
    Ważne dni przede mną, ważne rozmowy i decyzje…. dla tych co wiedzą, to powiem, krzyża mego ciąg dalszy, bo wbrew pozorom jeszcze się nie skończyło, a trwa nadal. Miał być koniec, jest kontynuacja….

  4. Elżbieta pisze:

    Ojcze Matteo da Agnone wstawjaj się za nami u Maryi i Pana Jezusa módl się za nami

  5. magda pisze:

    Padre Matteo Ojcze Pio proszę wstawiajcie się za moim mężem i dziećmi o uwolnienie ich od złych duchów, wszelkiego przekleństwa i pojednanie między nimi.

  6. Gabriela pisze:

    Kochany o Mateo prosze o rozeznanie w wiadomej sprawie. Sw o Pio prosimy o wstawiennictwo przed Bozym tronem.
    Jezusie Maryjo i Jozefie kochamy was ratujcie dusze. Amen

  7. Lucyna pisze:

    Padre Matteo proszę Cię ,weź w opiekę mojego syna.Wyproś wiadome Ci łaski.

  8. Marzena pisze:

    Padre Matteo Sw O.Pio Sw Michale Archaniele dziękuję za otrzymane łaski i wstawiennictwo.
    Proszę o opiekę nad moją rodziną.
    Uwolnienie od złego, uzdrowienie duszy i ciała moich najbliższych, nawrócenie męża i wołam o przebłaganie za nasze grzechy. Proszę o zagojenie złamanego palca. Wierzę i ufam.

  9. robb pisze:

    Sługo Boży Ojcze Matteo proszę wstaw się u Naszego Boga Ojca o uzdrowienie dla mojego brata Darka.

  10. Krystyna pisze:

    Św. o Pio, o Matteo, św Michale Archaniele, proszę Was wstawiajcie się do Boga za mojego syna, aby dokonywał właściwych wyborów, odróżniał dobro od zła, aby wybierał to co jest zgodne z wolą Pana. Proszę o żywą wiarę … Jezu, Maryjo ratujcie.

  11. Marzena pisze:

    Dziękuję za otrzymane łaski i proszę O.Mateo i O.Pio o wstawiennictwo w mojej rodzinie, o nawrócenie moich dzieci, żywą wiarę dla nich,o miłość od nich dla nas rodziców i do Ciebie Panie Boże, Maryjo.

  12. Danuta pisze:

    Dziękuję Ci, Ojcze Matteo za Twoje wstawiennictwo. Proszę wypraszaj łaski dla mnie i moich bliskich – uwolnienie i uzdrowienie.

  13. Bogusia pisze:

    Pan Bog, naprawde dziala przez Marcina Zielinskiego.Sluchajac Go na You Tube,czuje obecnoesc Ducha Swietego.

  14. Bogusia pisze:

    Ojcze Matteo,dziekuje Ci za Twoje wstawiennictwo w moich i mojej rodziny intencjach.
    Prosze Cie o laske uwolnienia ,uzdrowienia i Dary Ducha Swietego.Prosze Cie o wszystko to,co Tobie jest wiadome – pomoz mi wedlug Twojej woli.DZIEKUJE.Amen.

  15. Lucyna pisze:

    Kochany Ojcze Matteo jutro ok godz 9,00 a więc w czasie Mszy Św mam planowane badanie USG. Wierzę ze to nie przypadek.Już dziś Cię proszę o dobry wynik i całkowite uzdrowienie i już dziś Ci dziekuję za Twoje potężne wstawiennictwo u Jezusa.Gorąco polecam Twoim modlitwom mojego kochanego męża i kochane dzieci.Wyproś nam laskę prawdziwej miłosci i zgody.

  16. Ufająca pisze:

    Św o Matteo,Św o Pio proszę o wstawiennictwo u Boga Ojca za moimi córkami ,wyproście ich nawrócenie i chrzest
    dla wnucząt.

  17. s. Anna pisze:

    Proszę wskazać gdzie mogę zaopatrzyć się w obrazki sw. Mateo. Posługuję więźniom, wstawiennictwo świętego będzie dużą pomocą.

  18. magda pisze:

    Widzę,że super Gość 🙂 Chętnie posłucham. Całe życie się uczymy i poznajemy:)

  19. Justyna pisze:

    Padre Mateo wyjednaj mi łaskę uzdrowienia wewnętrznego i mojego ukochanego męża, abyśmy trwali w przysiedze małżeńskiej do końca.

  20. duszyczka pisze:

    Padre Matteo proszę Cię o Twoje wstawiennictwo za moją rodziną. Proszę o wiarę i czystość serca dla mojego syna, braci i matki chrzestnej. Wyproś potrzebne łaski-pomóż mi kochany Ojcze Matteo.

  21. Mała Gosia pisze:

    Ojcze Matteo i Ojcze Pio dziękuję za łaski otrzymane za waszym wstawiennictwem. Proszę o nawrócenie rodziny pokój, zgodę, przebaczenie i dar żywej wiary.Proszę o uzdrowienie mojego stawu kolanowego i potrzebne łaski dla Eli która jutro jest operowana z powodu raka nerki.

  22. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "POUCZENIA" Niedz. 23.09.1990, godz. 23.45

    † Ofiara to rany. To zgoda na przyjęcie ran. I nie dziw się, że odczuwasz to, co Ja odczuwałem w obcowaniu ze światem. To, co odczuwałem wtedy, odczuwam dziś w ludziach, którzy Mi się ofiarowali. Ofiara jest jedna. Ta sama, którą Ja złożyłem, składasz ty. Te same są rany. Uczestniczysz w Moim Misterium życia i śmierci – w Moim Misterium Ofiary. Trzeba, abyś stała się wyjałowiona ze wszystkiego, jak opłatek, który stanie się hostią gotową do konsekracji. Trzeba, abyś była tak naga, tak prosta i tak biała – pozbawiona jakiegokolwiek zabarwienia sobą czy światem. I tak bezwolna wobec Mnie jak rzecz. Wtedy odmówię Moje Błogosławieństwo nad tobą i będzie przeistoczenie. Ja ciebie będę konsekrował. Abyś była dla innych jak Hostia…

    Nie ochraniaj siebie. Pozwól się zniszczyć i zużyć, jak Hostia w Komunii św. Jak Ja na Golgocie. Abym, Ja żyjąc w tobie i ofiarując się w tobie, Zmartwychwstał i żył w nich – w tych, którym pozwolisz, aby czerpiąc z ciebie, unicestwiali cię w twej doczesności istnienia.

    Prawdziwa Komunia to umieranie dla świata, by żyć dla wieczności, by dać życie innym. Komunia człowieka z Bogiem to przeistoczenie. O ile jest to Komunia prawdziwa – nie pozorna.

    Ja przyjąłem komunię z tobą i z każdym, gdy stałem się Człowiekiem. I jestem, abyś ty przyjęła Komunię ze Mną. Nie tylko tą zewnętrzną, ale komunię duszy, serca, umysłu, ciała – wszystkiego czym jesteś.

    Komunia człowieka z Bogiem to Miłość Oblubieńcza – Jedno – Zmartwychwstanie do życia w Bogu.

  23. zuzia pisze:

    O.Mateo, O. Pio proszę w intencji uwolnienia i uświecenia oraz nawrócenia na drogę małżeństwa mego męża, w intencji mojej córki i mojej w Panu Bogu wiadomych sprawach. I proszę o opiekę nad moja rodziną.Dziękuję za opiekę i otrzymane łaski.

  24. EwaT pisze:

    Ojcze Matteo w intencji rodziny o potrzebne laski i o opieke mojej siotry ktora nosi dzieciatka pod swym sercem.

  25. Zinka pisze:

    Ojcze Matteo i Ojcze Pio… Dziękuję Wam za dotychczasową opiekę nad moją rodziną i Wasze wstawiennictwo za nią u Trójjedynego Boga .Proszę Was teraz o :
    ochronę przed wszelkim złem ,
    zdrowie dla nas , Boże błogosławieństwo , zgodę w rodzinie , łaski nam potrzebne a także o prawdziwą wiarę, nadzieję i miłość .
    Amen

    • Elżbieta Maria pisze:

      Św.Michale Archaniele, Św. O.Pio, Ojcze Matteo dziękuję za otrzymane łaski i wstawiennictwo.
      Proszę o dalszą opiekę nad moją rodziną i nad bliskimi mi osobami, które otaczam swoją modlitwą. Proszę o nawrócenie mojego męża, moich synów, moich sióstr oraz łaskę uzdrowienia duchowego i cielesnego dla mojej mamy a także żywą wiarę dla nich.
      Dla siebie samej proszę o przymnożenie wiary, wytrwałość oraz Dary Ducha Świętego.

  26. Anna pisze:

    Witam , chiałabym dać świadectwo, doznałam wielkiej łaski za pośrednictwem Ojca Pio. Gdzieś od lata bolała mnie pierś, kuła, była wrażliwa, nabrzmiała, jakby spuchnięta. Bóle nasilały się, nie mogłam dotykać piersi bo bardzo była wrażliwa, nieraz aż zdrętwiała z bólu. Nie poszłam jednak do lekarza. Bałam się i modliłam. Nikomu się nie przyznałam że coś mi dolega. Moja babcia umarła na raka piersi, bałam się. Stres nie dawał mi spokoju , szczególnie w nocy. Pewnego razu moje dziecko doskoczyło do mnie i chciało się spontanicznie przytulić, aż zawyłam z bólu i pobiegłam do łazienki, obejrzałam pierś i przerażona stwierdziłam że przy brodawce prawej piersi coś dużego urosło , guz jakiś. Przeraziłam się, błagałam Jezusa by mi pomógł bo kompletnie nie wiem co robić. Czas mijał a ja niby zaczęłam szukać lekarza , ale strach mnie paraliżował, czytałam Pismo Święte prosząc o natchnienie co robić. Przyszło mi na myśl bym posmarowała to olejem który jakiś czas temu kupiłam, ale nie używałam go, całowała, tylko obrazek ojca Pio, i błogosławiłam nim moją trójkę dzieci. Posmarowałam więc pierś rano i wieczorem , prosząc ojca Pio o uzdrowienie. I jakież było moje zdumienie gdy rano smarowałam i guz był a wieczorem nie było ani śladu. Minęło już 4 dni , po narośli nie ma zupełnie śladu, pierś jest normalna, nie boli. To cud, bo ból był około pół roku i nagle wszystko ustąpiło. Jestem szczęśliwa i mówię Wam wszystkim że Bóg dobry jest i łaskawy i udziela łask za wstawiennictwem Ojca Pio. Nasz olej pięknie pachnie, jakby róże i fiołki, moja córeczka to wyczuła pierwsza. Dodam tylko że dawno temu gdy brałam ślub wzięłam sobie właśnie Ojca Pio na patrona mojego małżeństwa. Blog ten odkryłam jakoś pod koniec zeszłego roku chyba , …. Nie ma przypadków. Dziękuję Pani Ewie, która piszę tu o olejku , o wielu ważnych sprawach i która zechciała mi ten olejek przysłać .

  27. Lucyna pisze:

    Dziękuję Anno za to świadectwo.Jest budujące wiarę w Bożą moc ,miłość i obcowanie świętych

  28. Sylwia pisze:

    Ojcze Mateo i Ojcze Pio proszę o łaskę wiary, nadziei i miłości dla Marcina i jego rodziców oraz mojej rodziny i dla mnie.

    • Renata pisze:

      Ojcze Matteo i Święty Ojcze Pio.. Proszę Was o wiarę ,nadzieje ,milosc i pokoj serca. By Bog zabrał te wszystkie bole symptomy , bo przyjelam przez wiarę uzdrowienie.
      Dziekuje juz za laske uzdrowienia i uwolnienia siebie, syna, rodziców i wszystkich osób za które się modliłam.
      Juz oddaje Bogu chwale za to.
      Prosze o rentę, uzdrowienie finansów.
      By Bog byl na pierwszym miejscu w mojej rodzinie. O nawrócenie syna, uzdrowienie małżeństwa rodziców wybaczenie ich wzajemne. Bym ja wybaczyla sobie i innym do konca. By Bog wyrwal mnie z tego więzienia i pokazał mi , co chce bym robila. O radość i laske uwielbienia Go. Bym nie uległa zwątpieniu, strachowi, rozpaczy. Bym slyszala Boga i juz teraz doznala owoców zbawienia. By Pan dzialal z moca przeze mnie. O laske modlitwy, codziennej Eucharystii. Bym byla pozyteczna. Za dusze zmarłych z rodziny i inne oraz w czyśćcu cierpiące. Za samotnych, chorych, za moje wspolnoty i pasterzy. Za wszystkich ktorym modlitwe obiecałam. Za Polskę i pokoj na świecie.
      Chwala Panu! Jezus zwyciężył!
      Amen.

  29. Maggie pisze:

    Ojcze Mateo otocz opieką i obejmij wstawiennictwem wszystkie wiadome Bogu moje i moich bliskich sprawy, a także mojej WOWIT’owej Rodziny oraz wspomagaj: błogosławiąc i chroniąc kapłanów, zwłaszcza związanych z WOWIT’em.

    Panie Jezu Chryste, zajmij się naszymi duszpasterzami, otocz Swoją siłą i Opieką, bo żniwa wielkie i niedługo, a robotników tak mało. Przebacz nam Panie, bo zgrzeszyliśmy bardzo przeciwko Tobie, przebacz, przemień i daj nam Swoje Zbawienie i króluj nam Chryste zawsze i wszędzie.

  30. an m pisze:

    Padre Matteo, przez Twoje wstawiennictwo proszę o błogosławieństwo Boże dla całej mojej rodziny, dla wszystkich proszących tutaj na stronie o modlitwę, dla ks. Adama, dla Ewy i wszystkich którzy pracują , wspierają i omadlają tę stronę i czytelników.
    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus !

  31. Brygida pisze:

    Ojcze Matteo proszę Cię o wstawiennictwo u Boga o Boże Błogosławieństwo dla rodziny :Aleksandry ,Katarzyny,Bernarda,Zofii.nawrócenie do Boga Pawła,Macieja Marty,Wojciecha,o Swiętego Kapłana do naszej parafii.

  32. Danuta pisze:

    Ojcze Matteo, umiłowany Ojcze Pio, powierzam Wam moją rodzinę, opiekujcie się szczególnie moimi dziećmi i męźem, którzy potrzebują wstawiennictwa u Boga. Proszę dopomóźcie im odnaleść drogę do pojednania z Bogiem i prawdziwe źycie według przykazań. Ufam źe tak się stanie. Dziękuję za te łaski.

  33. Zygmunt pisze:

    Święty Ojcze Pio i Ojcze Matteo dziękuję Wam za wstawiennictwo u Trójcy Przenajświętszej.
    Proszę o dalszą opiekę nad moją rodziną i moimi bliskimi.O świętość dla kapłanów, biskupów, Kardynałów i o nowe powołania kapłańskie,zakonne i misyjne

  34. Brygida pisze:

    Ojcze Matteo ,Ojcze Pio proszę wstawcie sie u Boga o łaske wiary i miłości dla rodziny,o uzdrowienie mnie z torbieli Bakera pod kolanem .

  35. Beata pisze:

    Ojcze Pio i Ojcze Matteo ratuj mnie i moja cala rodzine

  36. kwiatuszek pisze:

    Mam wiele intencji, prosze Cie Ojcze Matteo o wstawiennictwo w tych intencjach. Jednak najwazniejsza z nich to modlitwa w intencji naszego proboszcza Ks Tony (mieszkam po za Europa). Chce zlikwidowac nasza Kaplice z Najswietrzym Sakramentem (cala dobe mozna sie tam modlic – jest wejscie na kod), rowniez odmowil nam (bylo nas trzy osoby) udzielenia Komuni Swietej na kleczaco; o uzdrowienie Ks.T. serca i rozbudzenie w nim milosci do.. Jezusa i Matki Bozej. ( dwa tygodnie temu rozpoczal swoje kazanie od zdania ze wstydzi sie byc katolikiem ze wzgledu na seksualne afery wsrod ksiezy). Zorganizowalam Margaretke za Niego, a od 1 marca rozpoczynamy Nowenne Pompejanska. Kwiatuszek

  37. Ela pisze:

    Św. Ojcze Pio oraz ojcze Matteo bardzo dziękuję za otrzymane łaski. Proszę o nawrócenie mojego taty oraz Małgorzaty, o łaskę spowiedzi świętej, przebaczenia oraz głębokiej wiary dla nich.

  38. SYLWIO pisze:

    We wszystkich intencjach, w intencjach potrzebnych Mojej Rodzinie, dziękuję za wszystko co Pan Bóg Mi dał, Chwała Tobie Panie w Trójcy Świętej. Za duszę w czyścu cierpiące o Niebo, dusze konajace o pojednanie,nawrócenie grzeszników. Amen.

  39. Helena pisze:

    Ojcze Matteo, umiłowany Ojcze Pio, powierzam Wam moją rodzinę, moich synów synowe / te które odeszły też/,wnuki, męża i siebie wypraszając u Boga wszelkie łaski, zdrowie i opiekę na każdy dzień. Proszę o rozwiązanie trudnej sytuacji rodzinnej.
    Was również proszę o westchnienie do Boga w moich intencjach.

  40. Katarzyna pisze:

    Dziękuję za wysłuchanie łaski o którą prosiłam. Proszę o zaopiekuje się nami .

  41. ~Anna~ pisze:

    Święty Ojcze Pio i Ojcze Matteo proszę was o opiekę i wstawiennictwo u Pana Boga Wszechmogącego dla mojej rodziny.Łaskę nawrócenia i zdrowia dla mojego męża Adama, potrzebne łaski dla mojej córeczki i dla mnie.Łaskę uwolnienia od nałogu dla mamy ,nawrócenia dla ojca i rodzeństwa.Chwała Panu.

  42. Bogumiła pisze:

    Wysłuchałam. Dziękuję.

  43. Sylwia pisze:

    Ojcze Matteo ty wiesz czego potrzebuję..

  44. robb pisze:

    Na początku czerwca 2016 r.dowiedziałem się że oddział naszej firmy w ,której pracuję ma być zlikwidowany a produkcję ma przejąć oddział również naszej firmy ale w innej miejscowości.Pisałem tutaj o tym prosząc Was o modlitwę w tej sprawie.Dnia 28.06.2016 napisałem krótką modlitwę(nakleiłem tę karteczkę wewnątrz szafki biurka)prosząc Pana Boga o pomoc w tej sprawie.Od tamtego dnia kiedy przychodziłem rano do pracy klękałem i prosiłem Pana Boga ,wszystkich Świętych,Michała Archanioła ,Matkę Bożą i nawet dusze czyśćcowe o pomoc w ww sprawie.Dziesiątkę różańca prawie każdego dnia w pracy też poświęcałem tej sprawie.Prosiłem by ci ludzie ,którzy w tej firmie pracują (i ja także)mogli cieszyć się pracą ,pewną pracą i jej owocami i pewnością utrzymania swoich rodzin.Od tamtej pory dziękuję Bogu za każdy dzień pracy (kiedyś w ogóle nie przywiązywałem do tego uwagi).Po otrzymaniu poświęconego oleju od Ewy wziąłem kropelkę na palec i zrobiłem znak krzyża na drzwiach pokoju w którym pracuję.Taki mały krzyżyk kiedy pada na niego światło staje się widoczny.Od tamtego czerwcowego dnia wiele się działo w naszej firmie a jest to jedna z największych firm w Polsce.Może zakończę tym że dzisiaj tj 28.02.2017 r.równo po 8 miesiącach od napisania ww modlitwy dowiedziałem się że nasza firma nie będzie likwidowana ani przenoszona jak to było w późniejszych planach zarządu,Jest to wiadomość potwierdzona i oficjalna. Dziękuję Ci Boże Ojcze za ten cud a Tobie Maryjo,Św.Michale Archaniele,Wam wszyscy Święci i Wam drogie dusze czyśćcowe za wstawiennictwo.

  45. Alutka pisze:

    „….Możemy więc rozumieć to słowo Jezusa w następujący sposób: Jeśli wasza sprawiedliwość, czyli wasz sposób podejścia do Prawa (ogólnie mówiąc do wypełniana Woli i zamysłu Boga) nie będzie innej jakości, niż ta, którą praktykują faryzeusze i uczeni w Piśmie . . .

    O co więc chodzi?

    Proponuję rozumieć te słowa Jezusa w następujący sposób: Uczeń Jezusa zamiast zabiegać o wypełnianie wielu przykazań i tak budować swoją sprawiedliwość, by zdobywać jakieś uznanie u Boga i u ludzi, uzna siebie za grzesznika, który nie wypełnia wielu przepisów, ale – dzięki temu, że przystąpił do Jezusa i uwierzy w Jego ogłoszenie (błogosławieństwa – zob. 5,1nn), pozwoli na to, aby być doświadczonym przez niedostatek, przez niesprawiedliwość. Pozwoli na zabranie szaty i może odda także płaszcza. Przyjmie policzek i może nastawi drugi. Nie będzie się prawował, zabiegając o swoje i potępiając drugiego. Nie zaatakuje drugiego jako wroga, lecz okaże mu miłość i będzie mu dobrze czynił.

    Tego rodzaju sprawiedliwości nie da się „wypracować” tylko przez pełnienie (niektórych) dobrych czynów. To rodzaju sprawiedliwość jest darem od Boga dla tych, którzy mają odwagą i pokorę przystąpienia do Jezusa i pójścia za Nim. Jest to sprawiedliwość nie dla wykazania własnej sprawiedliwości, lecz sprawiedliwość pochodzącej z mocy Boga, który usprawiedliwia grzesznika i czyni go zdolnym do dzieł, jakie przynależą naturze Boga objawionej w Jezusie Chrystusie. Jest to sprawiedliwość z zupełnie innej kategorii i z zupełnie innego źródła, niż moc i mentalność człowieka a także to wszystko, co człowiek uważa za swoje prawa, swoją godność i swoje obowiązki.”
    http://blogs.radiopodlasie.pl/bp/

  46. Marzena Nalewajk pisze:

    Ja tam nie wiem, ale zawsze staram sie pamietac co zawsze powtarza ks. Piotr Glass. Tam gdzie uwielbienie naszej Mateńki i różaniec, tam na pewno działa sam Bóg.

    • Marzena Nalewajk pisze:

      Gdzieś mi wszystko poznikało. Wpis powyżej dotyczył informacji o Marcinie Zielińskim.

      • wobroniewiary pisze:

        Marzeno, nie będzie u nas wpisów o świeckich charyzmatykach – ustalenia z opiekunami strony, ks. Adamem, moim kierownikiem oraz ks. czcicielem Padre Matteo i Padre Pio

        • Elżbieta pisze:

          Jestem tego samego zdania. Wczoraj za pośrednictwem strony pierwszy raz dowiedziałam się o Marcinie Zielińskim i poczułam się dziwnie zaniepokojona. Jeszcze długo wertowałam w internecie na temat jego działalności. Nie mnie oceniać a i oceniać nie chcę, ale pragnę czuć się na tym portalu bezpieczna. Z Panem Bogiem.

        • wobroniewiary pisze:

          I o to chodzi 🙂
          ja też napisałam, że mnie ten pan nie interesuje, żadnych świeckich charyzmatyków, kładzenia łap na głowę ale dziś miałam aż 3 tel. interwencyjne od księży!
          Widać mój komentarz był za mało aż ja musiałam oberwać ;(

        • Maggie pisze:

          Wczoraj na chwilę wpadłam i wysłuchałam tylko mowy z pierwszego wpisu. Zaczęłam coś komentować, ale slowa Ewy uznałam za wystarczające, więc skasowałam.

          Słowa tego człowieka brzmiały pięknie, ale osobiście nie jestem za klaskaniem i „podskakiwaniem” etc. podczas modlitwy, nabożeństwa czy Mszy Świętej, bo przypomina mi to spotkania, jakie w Ameryce są dostępne w TV … np z Benny Hinn.

    • M pisze:

      Skąd ta pewność? Dobrze jest brać pod uwagę to, że zawsze może się kryć pod tym wszystkim jakiś podstęp i zło. Wielu było takich osobistości w przeszłości, którzy pięknymi hasłami i wspaniałymi przemówieniami zwiodło wielu i wprowadziło w błąd. Dzisiaj również bardzo wielu jest takich, którzy to samo czynią np. Politycy. Nie oceniam, nie znam i nie chcę znać.

  47. Iza pisze:

    Ojcze Matteo i Ojcze Pio proszę Was i uzdrowienie Julii z zaburzeń neurologicznych i problemów z mową, pamięcią i nauką. O wyjaśnienie wszystkich spraw związanych ze szkołą i pomyślne znalezienie nowej. Proszę też w intencji moich Rodziców, ciocię Marysię o powrót do sakramentów i Kościoła dla nich, o wzajemną miłość i przebaczenie sobie i innym. Ratujcie ich przez potępieniem wiecznym! Proszę o opiekę, zdrowie i błogosławieństwo dla siebie i całej mojej rodziny. Tak żałuję, że nie mogę osobiście pojechać do Was o. Matteo i o. Pio, aby we Włoszech prosić o łaski. Proszę wysłuchajcie moich próśb przez Internet.

  48. Monika pisze:

    Ojcze Matteo proszę Cie weź w opiekę całą moją rodzinę a szczególnie proszę Cie o łaskę nawrócenia mojej córki i mojego męża .Proszę Cię weź w opiekę nasz dom aby zło nie miało do niego dostępu a panowała miłość i Boże błogosławieństwo i obecność wszystkich świętych

  49. Anna pisze:

    Ojcze Mateo , Sw. Ojcze Pio zaopiekujcie sie mna i moja rodzina. Prosze pomozcie uwolnic sie od zlych duchow przeklenstw, zlorzeczen, zazdrosci , ktore rujnuja moje zycie i mojej rodziny.

Skomentuj

