Świadectwo Anieli: mój guz pod prawą łopatką zniknął

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Świadectwo Pani Anieli:
Pragnę podzielić się doświadczeniem jakie spotkało mnie w ostatnim czasie. Otóż przypadkowo natknęłam się w internecie na informację o oleju Ojca Pio i obrazkach Padre Matteo. Ponieważ należę od kilkunastu lat do modlitewnej grupy Ojca Pio, bardzo bardzo zapragnęłam być posiadaczką wspomnianego oleju i obrazków. Ku mojej ogromnej radości moje pragnienie stało się rzeczywistością. Rozpoczęłam intensywną modlitwę o wstawiennictwo Ojca Pio i Ojca Matteo przed otrzymanymi obrazkami i dużym obrazem Ojca Pio wiszącym nad moim łóżkiem, smarowałam też guzek wielkości małej fasolki, który był moim niepokojem, strachem i rósł sobie pod prawą łopatką. Przez około 2 lata był bezbolesny, ale w ostatnim czasie podczas pochylania się czułam nieprzyjemne napięcie mięśni i lekki ból. W czasie styczniowej wizyty u lekarza rodzinnego poprosiłam o zbadanie. Moja Pani Doktor zdecydowała o konieczności wizyty u chirurga. Bałam się. Córka mówiła ” Mamo nie ruszaj tego”. Zdecydowałam się na wizytę pod koniec marca. Jakież było moje zdziwienie, gdy w czasie smarowana wyraźnego już guzka doznałam przedziwnego uczucia, guz się rozpłynął, zniknął, nie wyczuwałam go pod palcami. Oglądnęłam plecy w lustrze, była maleńka różowa plamka, dziś nie ma żadnego śladu.

Składam serdeczne podziękowania Bogu, Ojcu Pio i Ojcu Matteo za wysłuchanie moich próśb. Czuję się zdrowa nie tylko na ciele, zostałam również obdarzona łaską wewnętrznego spokoju, siły i wiary.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

 Informujemy, że nadal można nabyć olej egzorcyzmowany św. Padre Pio oraz obrazki ze Sługą Boży Padre Matteo, przyłożone do  grobu z Jego relikwiami w Serracapriola, pisząc e-mail na adres: jutrzenka2012@gmail.com

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Świadectwa i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

32 odpowiedzi na „Świadectwo Anieli: mój guz pod prawą łopatką zniknął

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. Teresa pisze:

    Otrzymałam smsa od znajomej , której wysłałam olej o.Pio /zamawiałam więcej/
    „dałam odrobinę mojej przyjaciółce jak jej tatuś wylądował w szpitalu.Był stan krytyczny wydolność serca 25%namaściły go ponieważ leżał na OJOMIE więc musiały to zrobić przy pielęgniarkach które podśmiewały się trochę .Pan ….został odratowany , obecnie przebywa na rehabilitacji „.

  3. Sylwia pisze:

    Kochani proszę was o modlitwę w intencji babci w dalszym ciągu przebywa w szpitalu, miałam poważny zabieg robiony na nodze jednak nie do końca się powiódł. I jutro czeka ją kolejny zabieg, jest to starsza osoba więc dla jej serca wiadomo jaki to wysiłek bardzo proszę westchnijcie za Nią.

    Proszę was o modlitwę w mojej intencji jest mi smutno,bo marzę o tym by mieć jeszcze kiedyś dzieciątko. Nie chcę by córka wychowywała się sama..ale sytuacja zdrowotna nie daje mi szans na chwilę obecną.. stąd smutek.
    Ostatnio wiele się dzieje u mnie i czasem nie wyrabiam.. 😦

  4. MM pisze:

    Sataniści w Gdańsku?! Druga w tym roku dewastacja figury Chrystusa

    W gdańskiej Oliwie przy ul. Czyżewskiego doszło do aktu wandalizmu. Figura Chrystusa została roztrzaskana. Podobne zdarzenie miało miejsce w styczniu na Przymorzu – informuje portal trojmiasto.pl

    Zdewastowaną figurę zobaczył jako pierwszy Jacek Bratke, organista z oliwskiej katedry, gdy szedł na poranną mszę. Na chodniku leżała figura Chrystusa rozbita na drobne kawałki. Pochodziła z końca XIX wieku.

    Miejsce, w którym znajdowała się figura, dowodzi, że działanie było celowe. Z niszy, w której się znajdowała, nie wywiałby jej wiatr. Dodatkowo zasłonięta była szybą.

  5. Alutka pisze:

    Oskarżanie Papieża Franciszka o epatowanie złem jest bardzo krzywdzącą nadinterpretacją, tym bardziej bolesną ,że ma miejsce w tu w Polsce – tak mniej więcej, kilkanaście dni temu powiedział abp Wacław Depo na zakończenie Apelu Jasnogórskiego.
    Słuchajmy uduchowionych pasterzy , chociażby takich jak ww metropolita częstochowski, bo diabeł udający przyjaciela wyprowadzi nas na manowce

  6. an m pisze:

    a o co chodzi z tą nadinterpretacją? można prosić troszkę szerzej lub o link?

  7. wobroniewiary pisze:

    Informuję, że zablokowano mi maila jutrzenka, nie mogę odpisywać, dopóki mi nie odblokują (rzekomo nadużywanie konta)
    Komunikat: Nietypowe wykorzystanie – konto tymczasowo zablokowane

  8. MM pisze:

    Gra, która doprowadziła już do samobójstwa ponad 100 dzieci, dotarła do Polski – są pierwsze samookaleczenia

    Przed „niebieskim wielorybem” ostrzega Prokuratura Krajowa. Zachęca się rodziców do szczególnego obserwowania zachowań dzieci. Publikujemy jej komunikat:

    Troje nastoletnich dzieci z powiatu pyrzyckiego (województwo zachodniopomorskie) dokonało samookaleczenia na ramionach i przedramionach poprzez wycięcie ostrym narzędziem symbolu f50. Prokuratura Okręgowa w Szczecinie prowadzi już śledztwo dotyczące namawiania tych trojga ustalonych dotychczas małoletnich do targnięcia się na własne życie. Doszło do tego za pośrednictwem internetu, podczas interaktywnej gry o nazwie „niebieski wieloryb”, która polega na wykonywaniu szeregu niebezpiecznych i groźnych poleceń.

    Co ustalono w śledztwie
    Dotychczas w toku śledztwa ustalono, że ta interaktywna gra polega na tym, że bliżej nieustalona osoba, tzw. „opiekun”, wydaje uczestnikom gry różnego rodzaju polecenia i zleca zadania do wykonania, np. dokonanie samookaleczeń, oglądanie „strasznych” filmów, chodzenie po torach kolejowych. Ostatnim zadaniem w tej grze jest skok z dachu wysokiego budynku lub rzucenie pod pociąg. Uczestnikami tej gry są osoby małoletnie, w wieku kilkunastu lat.

    http://gosc.pl/doc/3754107.Gra-ktora-doprowadzila-juz-do-samobojstwa-ponad-100-dzieci

  9. Ania W. pisze:

    Bardzo proszę o modlitwę za mojego tatę ,który dzisiaj ma zabieg koronarografii.
    Serdeczne Bóg zapłać.

  10. Ks. Kazimierz pisze:

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus,
    na wieki wieków, amen.

    W miesiącu marcu 2017 r. aż dwukrotnie otrzymałem łaski z Ręki Bożej Opatrzności, za pośrednictwem św. Ojca Pio i sługi Bożego Ojca Matteo, w znanym już znaku błogosławionego oleju św. Ojca Pio. Przez dwie nocy bardzo bolała mnie głowa, szczególnie w tylnej części, co uniemożliwiało zaśnięcie. Drugiej nocy przypomniałem sobie, że mam ten błogosławiony olej. Delikatnie nałożyłem olej na skronie i posmarowałem tył głowy. W krótkim czasie stwierdziłem zanikanie bólu i szybko zasnąłem. Obudziłem się bez bólu. Dwa dni później spożyłem na obiad pyzy z mięsem, zakupione w sklepie z garmażerką. Niestety, w ciągu kilku minut od spożycia okazało się, że pyzy były nieświeże. Około godziny czekałem licząc na to, że organizm sam to zatrucie zwalczy. Ponieważ tak się nie stało, ufając Bożej Opatrzności spożyłem kilka kropel błogosławionego oleju – bóle minęły.
    Dziękuję Panu Bogu. ks. Kazimierz

  11. dorota domaradzka pisze:

    Dziękuje za olej egz.rowniez doznałam uzdrowienia w prawym uchu miałam taką białą twardą chrostkę chodziłam z nią prawie rok już myślałam o wizycie u laryngologa bo też zaczęła boleć piec ale potarłam olejem i po dwóch dniach córka sprawdza i nie ma nic ojcze Pio dziękuje

Skomentuj

