23 marca zostanie odprawiona Msza Święta dziękczynna za wszelkie łaski spływające przez pośrednictwo św. Ojca Pio

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Drodzy czciciele św. Ojca Pio – w czwartek 23 marca 2017 r. o godz. 18.00 zostanie odprawiona Msza Święta dziękczynna za wszelkie łaski, które stale otrzymujemy od Tronu Bożego przez pośrednictwo św. Ojca Pio z Pietrelciny, także w znaku błogosławionego oleju.
Napływające do naszej redakcji świadectwa zachęcają nas do jeszcze większej ufności Bożej Opatrzności i to w najzwyklejszych sytuacjach życiowych. Cieszymy się, że wśród obdarowanych są także Księża.
Duchowe dzieci św. Ojca Pio mogą być pewni stałej opieki swego Patrona. Włączmy się zatem duchowo w tę dziękczynną Mszę św. – 23 marca 2017 r. o godz. 18.00.

padre-pio-i-nmp

Święty Ojcze Pio z Pietrelciny,
wierny naśladowco Pana Jezusa Ukrzyżowanego,
prosimy, abyś przez Niepokalane Serce Matki Bożej Fatimskiej,
złożył w Jego Świętej Ranie Miłosierdzia nas,
swoje duchowe dzieci,
abyśmy na ziemi i w Niebie
mogli wpatrywać się w Boskie Oblicze
naszego Pana i Zbawiciela. Amen!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

88 odpowiedzi na „23 marca zostanie odprawiona Msza Święta dziękczynna za wszelkie łaski spływające przez pośrednictwo św. Ojca Pio

  1. Klara pisze:

    Szanowni Państwo,

    Bardzo proszę o wsparcie dla pana Adama, drukarza z Łodzi, który został zaatakowany przez lobby lgbt. Szczegóły w petycji:

    http://www.citizengo.org/pl/42253-solidarni-z-lodzkim-drukarzem-stop-szykanom-lgbt

    Fudnacja Życie z Łodzi, której prezesem jest pan Michał Owczarski, pisze:
    „Od wielu miesięcy jesteśmy świadkami bezprecedensowego ataku na łódzkiego drukarza, pana Adama, który odmówił wykonania roll-up’u z otrzymanej grafiki uzasadniając, że „nie przyczynia się do promocji ruchów LGBT swoją pracą”. Zamówienie na reklamę w postaci roll-up’u przyszło z prywatnego maila, od osoby, której tożsamości nie można dziś ustalić. Mimo niejasności co do osoby zamawiającego, Fundacja LGBT Business Forum postanowiła w brutalny sposób oskarżyć drukarza o rzekomą dyskryminację. Za odmowę wykonania roll-up’u łódzki Sąd Rejonowy nałożył na pana Adama grzywnę w wysokości 200 zł, łamiąc w ten sposób jego wolność sumienia, myśli, przekonań i poglądów, a także negując zasadę wolności gospodarczej i swobody zawierania umów. Po wniesieniu sprzeciwu nieprawomocny wyrok utracił moc, a sprawa została przekazana do rozpoznania od nowa, na zasadach ogólnych.”

  2. Regina pisze:

    Serdeczne Bog zaplac. Niechaj Boze Blogoslawienstwo blogoslawi obficie tej wspanialwj stronie.

  3. MM pisze:

    O Alicji Lenczewskiej, warto posłuchać:

  4. Renata pisze:

    Boże Ojcze,błagam Ciebie o rozwiązanie mojej trudnej sytuacji ekonomicznej.

  5. asia pisze:

    Proszę o łaskę uzdrowienia kręgosłupa

  6. patryk232000 pisze:

    Proszę was o modlitwę za mnie proszę bo nie umiem poradzić sobie ze swoim grzechem
    proszę z całego mego grzesznego serca o nawrócenie z drogi w którą zboczyłem. Proszę pomódlcie lub nawet wspomnijcie o mnie proszę was pomóżcie mi, bo brakuje mi już sił ponownie i ponownie się podnosić

    OJCZE PIO MÓDL SIĘ ZA NAMI GRZESZNIKAMI

    • MariaPietrzak pisze:

      Patryku zamów olej u Ewy . Leczy ciało , umocni i ducha . Tym bardziej ducha !! Współczuję Ci . W Twojej intencji o Krwi i Wodo , któraś wytrysnęła z Najświętszego Serca Jezusowego jako zdrój miłosierdzia dla nas , dla Patryka , ufamy Tobie . Nie daj się !

    • Ewa pisze:

      Boże Ojcze,Tatusiu ,wielbię Cię we wszystkim co stworzyłeś. Wraz z Maryją, Aniołami, Archaniołami , wszystkimi Świętymi proszę Cię weź w Swoje ramiona Patryka i nie pozwól mu więcej upaść.Amen.
      Jutrzence pomóż w prowadzeniu strony i uzyskaniu nowych zleceń do przetłumaczenia. Mojemu mężowi łaskę zrozumienia TEGO CO WAŻNE. A mnie… żebym wstała wyspana do pracy , bo już późno…. Kocham Cię Boże. Amen

        • Sylwia pisze:

          Patryk nie wiem z czym się borykasz, ale ja wiele lat upadałam i podnosiłam się i tak w kółko. Pan Bóg pomógł mi, odjął mi ciężar z dnia na dzień. Minęło 2,5 roku i ciągle nie mogę się nadziwić Jego Miłosierdziu, tym bardziej że niczym na to sobie nie zasłużyłam. Po prostu był problem – nie ma problemu. Chyba nigdy nie zdołam się nadziękować Panu Bogu za to co dla mnie, marności zrobił. Nie poddawaj się, zawierz się całkowicie. W końcu się uda. Niech Ci Pan Bóg pobłogosławi.

        • Maggie pisze:

          Patryku, o ile się nie mylę, myślałeś kiedyś, aby zostać księdzem. Dlatego jesteś tak bezwzględnie atakowany, szczególnie tą „specyficzną” grzesznością i sytuacjami. Szatan wie, że krótki czas jego rządów i atakuje bezwzględnie wszystkich ze wzmożoną siłą. Nie bój się, bo Jezus jest Panem!

          W chwili pokusy dla dystrakcji i uwolnienia się od pokusy (!), możesz umyć zimną wodą twarz i zęby i wołaj sercem choćby w najprostszy sposób: powtarzając JEZU, Maryjo, Józefie!; Jezus jest Panem! Precz szatanie!.. Jezus jest Panem!; Wszyscy Święci i Święte, Błogosławieni i Błogosławione, Służebnicy i Służebnice Boże w niebie, przyczyńce się za mną, ratujcie, módlcie się za mną; Aniele Boży Stróżu mój, Święty Michale Archaniele i wzyscy Aniołowie, Archaniołowie strzeżcie i brońcie mnie.; Jezus jest Panem, Jezus jest Panem … i staraj się myśleć o tym jak bardzo Jezus Chrystus kocha Ciebie i że Jego Miłość jest najważniejsza.

          Musisz skierować myśli na inne tory. Zacznij rozmyślać np o ukrzyżowanym PANU JEZUSIE, o tym, że człowieka boli najmniejsze zadrapanie … a ON wisiał skatowany i z poprzebijanymi na wylot rękoma i nogami etc i co najważniejsze: KOCHA Cię ❣❣❣

    • poranna rosa pisze:

      +++

      • patryk232000 pisze:

        tak mażę o kapłaństwie i szatan chce mnie zniszczyć od niedzieli kolejny raz powracam na pole bitwy dziękuje że tak mnie wspieracie .Mnie grzesznika wielkiego i nędznego .
        Dziś znów upadłem ale NIE CHCĘ JUŻ TEGO ! tylko trwać w Panu pragnę z tym skończyć , i proszę o to Pana i o waszą modlitwę
        NIECH BÓG MA WAS W SWOJEJ OPOICE KOCHANII

        • Monika0603 pisze:

          +++

        • Maggie pisze:

          Patryku, marzenie to jeszcze nie powołanie, bo wiele prób musisz przejść i będziesz przechodzić, ABY mieć pewność, że masz prawdziwe (!?!) powołanie. Do tego dochodzą lata nauki nie tylko tej książkowej ale jak żyć godnie z miłością Boga i bliźniego, w różnych sytuacjach życiowych … no i przeróżne ćwiczenia duchowe.
          Życie ziemskie zazwyczaj jest bardzo skomplikowane, ale trzeba żyć nadzieją i z nadzieją, w zgodzie z Wolą Bożą.
          Walka z własnymi słabościami, może otwierać oczy na bliźniego, by podziałać jak kubeł zimnej wody na własną głowę, aby nie popaść w samouwielbienie/pychę .. np przez osądzanie bliżniego, mniemając, że się jest cudownym😇, a inni to 😝 grzesznicy itp.

          Zawsze !!!! pamiętaj, w każdej !!! sytuacji, że JEZUS KOCHA CIEBIE ❣❣❣, proś Go o pomoc, proś też, aby Duch Święty kierował Ciebie na drogi miłe Panu Bogu.
          Niech Matka Boża ma Ciebie w Swej Nieustannej Opiece.

          Jezus jest Panem❣

          P.S.
          Mój dziadek chciał zostać księdzem, ale przyszła IWŚ, a on, choć niepełnoletni, poszedł za legionami. Ponieważ na wojnie się strzela i to nie z pustaków, z rozdartym sumieniem i sercem zrezygnował z kapłaństwa. Pozostał w wojsku by służyć Bogu i Ojczyźnie z Honorem. Zawsze miał ufność w Panu Bogu, modlił się i zachował pogodę ducha: choć również przeszedł gehennę kołymską, tułaczy szlak bojowy i emigracyjną poniewierkę i nie dane mu było patrzeć na własne dzieci jak rosły i nigdy nie przytulił do serca swych wnuków (m.in.mnie) itp itd.

          Staraj się wielbić Pana Boga.
          Może modlitwą Jabesa rozpoczynaj dzień ?
          „Obyś skutecznie mi błogosławił, rozszerzył granice moje, a ręka Twoja była ze mną, obyś zachował mnie od złego, a utrapienie moje się skończy”.

    • Sylwia pisze:

      +++ Ojcze Pio módl się za nami!

    • ELZBIETA pisze:

      JEZUS: Jak słońce rozjaśnię domy w których czcić Mnie będą w tym tajemniczym obrazie.. Ogrzeje najzimniejsze mieszkania i każdą dusze zaleje radością. Jakże wiele światła promieniuje z MOICH związanych oczu.

      http://www.duchprawdy.com/ukryte_meki_pana_jezusa_w_ciemnicy.htm

      • patryk232000 pisze:

        Bardzo ciężka jest tak walka bo walczę sam a gdy wzywam na pomoc Pana on zawsze mnie wspiera.Takiego grzesznika kocha ,Ból jaki mu zadaję jest okropny i nie chcę już mu tego zadawać ,dziękuje wam za pomoc za zaangażowanie i jeszcze raz proszę polecajcie mnie w waszych modlitwach ,dziękuje .Jeszcze wiele przede mną a teraz muszę temu stawić czoło .Proszę o modlitwę bym poznał każdy grzech przed spowiedzią niedzielną ,tak bardzo pragnę by już była niedziela .Jest to okropnie ciężkie do pokonania ,pokonanie samego siebie ,pragnienia ciała ale bólu duch ,wielkiego pustego bólu.Ducha pustego .Gdy zgrzeszę czuje się jak pusta porcelanowa figurka ,z wierzchu normalna ale w środku pustka .Teraz gdy poznałem 15 tortur naszego Pana zobaczyłem jaki wielki mu ból zadaję JA JA MU ZADAJĘ BÓL moimi grzechami .Proszę o pomoc módlcie się za mną bo spokój znajduję tylko w modlitwie i Panu i czasem myślę że chciałbym się wyzbyć każdego źródła grzechu całej techniki komputera tv itp .By być tylko w Panu .Dziękuje wam za pomoc I ZA ZAANGAŻOWANIE I ZA TO ŻE JESTEŚCIE .

        JEZU UFAM TOBIE

        • E. pisze:

          Patryku, czy te objawienia sa zatwierdzone przez kosciół. Ja po ich przeczytaniu również wpadłam w skrupulanctwo. I teraz mam na ich temat wątpliwosci. Mnie uwolniła dopiero Spowiedź z całego zycia. Bardzo pomogły mi równiez slowa z Pisma Świętego, nie pamiętam dokładnie cytatu. „Z MIŁOŚCI CIĘ BĘĘ SĄDZIŁ, NIE Z GRZECHÓW”. Z grzechem trzeba walczyć, to nie ulega wątpliwosci, ale Bóg jest większy niż twój najgorszy grzech. Zaufaj Mu i Jego Milosierdziu.

          Moze warto przeczytac te ksiązkę:
          http://ksiegarniamaryja.pl/bedziemy-sadzeni-z-milosci-zly-duch-jest-niczym-wobec-milosierdzia-bozego-p-2938.html

          Niech Ci Bóg błogosławi. Nie poddawaj się 🙂

          „Choćby grzechy wasze były jak szkarłat, nad śnieg wybieleją; choćby były czerwone jak purpura, staną się białe jak wełna” (Iz 1,18)

    • Helena pisze:

      Św. Ojcze Pio proszę o uzdrowienie z astmy i alergii Bartusia, a także wszelkie łaski i opiekę Bożą dla niego. Proszę również o uzdrowienie z choroby serca, prostaty i innych chorób męża, Ojcze Pio wstawiaj się nieustannie do Boga Ojca Naszego w naszych codziennych zmaganiach z różnymi chorobami i problemami rodzinnymi. Ojcze dziękuję za to co czynisz w naszym życiu. Bądż uwielbiony.

    • Bogusia pisze:

      +++

  7. Kolejna ofiara niebezpiecznej gry dla nastolatków
    Policjanci z Gliwic otrzymali zgłoszenie od kuratora 15-latka, który powiadomił, że jego podopieczny dokonał samookaleczenia. Wszystko wskazuje, że dał się wciągnąć w niebezpieczną grę sieciową – „niebieski wieloryb”.
    15-latek z głębokimi ranami ciętymi obu przedramion został przetransportowany w poniedziałek do szpitala. Jak wstępnie ustalono, chłopiec wdał się w niebezpieczną grę, w której tajemniczy „opiekun” wydaje coraz to poważniejsze w skutkach polecenia. Samookaleczenie to nie ostatni element „zabawy” – doświadczenia innych krajów wskazują, że na koniec „rozgrywki” dzieci mogą popełnić samobójstwo.
    Policjanci zabezpieczyli tablet, którym posługiwał się nastolatek oraz złożyli wniosek o umieszczenie chłopca na obserwacji w jednym ze śląskich szpitali psychiatrycznych.
    Całość: http://www.niedziela.pl/artykul/27798/Kolejna-ofiara-niebezpiecznej-gry-dla

  8. Krystyna pisze:

    Proszę o modlitwę w nauce języka by móc pracować

  9. Jadwiga pisze:

    Dzięki Ci Boże w Trójcy Jedyny za wszelkie Łaski dla naszej rodziny. Św. Ojcze Pio za Twoim wstawiennictwem u Boga, błagam Cię dla mojego chrześniaka Radka o Łaskę nawrócenia z grzechów i powstanie z nałogu pijaństwa. Proszę też o Łaskę szczęśliwej operacji biodra dla córki Justynki. Dziękuję Ci Boże .

  10. Maggie pisze:

    +++
    We wszystkich intencjach oraz za kapłana odprawiającego Mszę Św. Dziękczynną.

  11. Bogusia pisze:

    Bardzo dziekuje za Msze Swieta Dziekczynna i blogoslawie ksiedzu sprawujacemu .
    Szczesc Boze…!!!

  12. Ania W. pisze:

    we wszystkich intencjach +++

  13. wobroniewiary pisze:

    W Uroczystość Zwiastowania Pańskiego 25 marca w kościele św. Antoniego Padewskiego w Sokółce, w którym miało miejsce niezwykłe wydarzenie eucharystyczne, zostanie odczytany dekret ks. abp Edwarda Ozorowskiego, Metropolity Białostockiego, którym ustanawia on tę świątynię – sanktuarium.

    Sanktuarium to kościół lub inne miejsce sakralne – ośrodek kultu, do którego ludzie pielgrzymują z powodu szczególnej pobożności. Charyzmatyczny charakter sanktuarium związany jest z przeżywaniem przez wiernych szczególnej obecności Boga w tym miejscu, spotkania z Nim oraz doświadczenia Jego pomocy. Status sanktuarium diecezjalnego nadano m.in. z powodu wielkiej rzeszy wiernych, która odwiedza kościół św. Antoniego w Sokółce i doznaje tu wielu łask uzdrowień fizycznych oraz duchowych.

  14. Beata pisze:

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
    I Maryja zawsze Dziewica!

    Miałam łaskę bycia na rekolekcjach we Włoszech z Padre Pio i Padre Matteo oraz św. Michałem Archaniołem.
    To były rekolekcje z księdzem katolickim i pełnym błogosławieństwem Kościoła, w ktorych brała udział pani Ewa, która prowadzi tę stronę „wobroniewiary”.
    Pani Ewa przez cały czas opiekowała się w kościele i poza kościołem pewną osobą z problemami duszy i ciała. Na własne oczy wszyscy widzieliśmy, jak św.Michał Archanioł a potem Padre Matteo z Nieba i egzorcysta Padre Cypriano de Meo na ziemi egzorcyzmują i dokonują cudów uzdrowienia duszy i ciała wielu osób. Pani Ewa miała łaskę być bezpośrednio przy osobie wymagającej pomocy i przy samym ojcu Cypriano. To dla nas wszystkich było ogromne przeżycie i potwierdzam, że Padre Matteo nadal działa z potężną mocą i egzorcyzmuje z Nieba.
    Potwierdzam też, że wszystkie treści na tej stronie są w 100% prawdziwe.
    Cieszę się, że mogę ją czytać i że poznałam prowadzącą tę stronę panią Ewę.
    Chcę dać tutaj wszystkim potwierdzenie na temat zamieszczonego na tej stronie świadectwa dotyczącego autystycznego 11-letniego Dawidka z zespołem Downa, który po zastosowaniu oleju św. O. Pio zyskał dar mowy i zaczął mówić wołając „mama”. Tak się składa, że to mój siostrzeniec i wiozłam jego zdjęcie do Padre Pio i Padre Matteo.
    Jakie było moje zdziwienie i radość, że wśród wielu fotografii, które pani Ewa wiozła jako foto swoich Czytelników, zobaczyłam fotografię naszego Dawidka. Wtedy i ja jej pokazałam, i wszystkim zresztą, że to mój Dawidek i że ja też mam jego zdjęcie.
    Potwierdzam, że p. Ewa wozi do grobu O. Matteo, wszystkie nadesłane przez nas fotografie, przykłada je i modli się za nas, często kładąc się krzyżem choć na chwilkę w różnych świętych miejscach.
    Niedługo sama złożę tutaj na tej stronie dwa świadectwa uzdrowienia za wstawiennictwem Ojca Pio i Padre Matteo.
    Dziękuję Bogu i wszystkim, że mogłam doświadczyć wielkich łask i że mogłam być na tych rekolekcjach, które każdemu z serca polecam.
    Pani Ewo, dziękuję za wszystko. Dziękuję Tobie i organizatorom za zorganizowanie tych rekolekcji, za możliwość nawiedzenia świętych miejsc i za wiele duchowych przeżyć, licznych cudów i łask.
    Dziękuję Panu Bogu i wszystkim, że od marca tego roku dzięki udziałowi w tych rekolekcjach jestem duchową córką św. Ojca Pio.

    • MM pisze:

      Cudowne świadectwo. Niech Dawidek się wspaniale rozwija.
      Chwała Panu!

    • Ania pisze:

      Dziękuję za te słowa. Potrzebne słowa.
      Dodam tu Akt oddania się rodziny Św. Michałowi Archaniołowi:

      Bądź pozdrowiony Św. Michale Archaniele, Aniele Stróżu i opiekunie Najświętszej Rodziny
      Nazaretańskiej i Wodzu Wszystkich Aniołów Stróżów.
      Ty wybawiłeś Najświętszą Rodzinę od zagrażających Jej niebezpieczeństw ze strony Heroda.
      Ty, uratowałeś Dzieciątko Jezus, polecając Józefowi i Maryi uchodzić do Egiptu. A gdy niebezpieczeństwo minęło, znowu skierowałeś ich ku ziemi ojczystej. Czuwaj i nad naszą rodziną, która Ci się powierza i poświęca. Odtąd rządź nami, kieruj i prowadź nas. Ty, który swoją szczególną miłością ku Bogu zapaliłeś rzesze Aniołów i dotąd zapalasz wielką rodzinę dzieci bożych, połącz całą naszą rodzinę tym samym węzłem miłości Bożej i uczyń ją przez to szczęśliwą w tym i w przyszłym życiu. Ochraniaj i strzeż każdego z nas i całą naszą rodzinę od wszelkich niebezpieczeństw duszy i ciała. Bądź naszym opiekunem, obrońcą, przewodnikiem, naszą siłą, ostoją, zwycięstwem. Powierzając i poświęcając się Tobie ufamy, że przeprowadzisz nas bezpiecznie do Ojczyzny wiecznej, do Jezusa i Maryi. Rozumiemy, że poświęcić się Tobie, to znaczy być zjednoczony z Tobą i naśladować Ciebie w Twoich cnotach a zwłaszcza w Twojej miłości ku Jezusowi i Maryi, w Twojej gorliwości o Chwałę Bożą i zbawienie dusz. Prosimy Cię, abyś nas oddał i poświęcił Najświętszym Sercom Jezusa i Maryi, abyś nas na wieki z Nimi zjednoczył, tak jak Ty z Nimi jesteś zjednoczony. Z Tobą i przez Ciebie poświęcamy całą naszą rodzinę Najświętszym Sercom Jezusa i Maryi i z Tobą i przez Ciebie chcemy je kochać, czcić, pocieszać i wynagradzać za tych, którzy nie tylko Ich nie czczą i nie miłują, ale jeszcze słowem i czynem znieważają. Aby więc pocieszyć i wynagradzać Najświętszym Sercom za grzechy nasze i całego świata, a grzesznikom uprosić łaskę nawrócenia, postanawiamy, że będziemy się starać:
      1. Codziennie z rana ofiarować Najświętszym Sercom Jezusa i Maryi wszystkie czynności dnia i siebie samych.
      2. Codziennie — o ile będzie można wspólnie odmawiać różaniec wynagradzający
      (przynajmniej jedną część).
      3. Uczestniczyć często, choćby nawet codziennie we Mszy Św. i przyjmować Komunię Św. wynagradzającą, a szczególnie w pierwsze piątki i soboty miesiąca, a przed pierwszym piątkiem miesiąca odprawiać „Godzinę Świętą”.
      4. Wyrugować tak zgubne dla naszych rodzin i całego narodu napoje alkoholowe i tytoń z naszego życia rodzinnego, obyczajowego i towarzyskiego. Nie będziemy więc z okazji uroczystości rodzinnych i przyjęć podawać napojów alkoholowych, ani też ich pić u innych.
      5. Pilnie rozszerzać wśród otoczenia, rodzin, słowem (ustnym, drukowanym), i przykładnym życiem — osobiste i rodzinne poświęcenie się Św. Michałowi Archaniołowi.
      6. Będziemy też starać się o ile warunki nam na to pozwolą: 1) odwiedzać Najświętszy Sakrament. 2) odprawiać Drogę krzyżową, (w domu lub kościele), 3) czytać i rozważać codziennie jeden rozdział Nowego Testamentu lub „O naśladowaniu Chrystusa”. Ty, który z Św. Gabrielem i Rafałem nawiedziłeś rodnię Abrahama i Lota, nawiedź również naszą rodzinę i przynieś nam łaski i błogosławieństwo Boże, tak bardzo nam potrzebne.
      Ty, który dałeś pouczenie i światło rodzicom Samsona odnośnie do sposobu wychowania ich syna, bądź i dla nas wychowawcą, opiekunem, światłem i natchnieniem. Św. Michał polecił rodzicom Samsona, aby syna wychowywali w abstynencji od alkoholu i sami nie pili. To zalecenie tyczy też i rodzin Jemu poświęconych.
      Wodzu Aniołów Stróżów! Poślij nam na pomoc i opiekę Twoich Aniołów, jak to uczyniłeś dla całej rodziny Tobiasza, wysyłając jej ku pomocy Archanioła Rafała. Ty, który byłeś przewodnikiem do Chrystusa i Jego Kościoła dla całego domu Korneliusza, bądź i dla nas przewodnikiem do Chrystusa i zjednocz nas z Nim na zawsze. Spraw, abyśmy ożywieni Twoim duchem tu na ziemi i kiedyś w wieczności wielbili naszego Ojca i Stwórcę pieśnią uwielbienia. „Któż jak Bóg!” Amen.

  15. Helena pisze:

    Zachęcona licznymi świadectwami, komentarzami na temat oleju Ojca Pio postanowiłam nabyć ten olej z myślą o różnych chorobach.
    Będąc na urodzinach najmłodszego wnuka dwulatka, dowiedziałam się, że od jesieni dziecko nie ma apetytu , nie chce nic wziąć do ust /przekonaliśmy się na własne oczy jaka była tragedia przy karmieniu/. Postanowiłam dostarczyć synowi ten olej, prosząc Ojca Pio, aby mnie nie zawiódł. Wystarczyło posmarować dwa razy odrobiną oleju smoczek i dziecko zaczęło normalnie jeść. Chwała Panu, Ojcu Pio i Ojcu Matteo.
    Jako jedna z rodziny, wieczorem czuję bardzo delikatny, przyjemny zapach płynący z obrazka Ojca Pio.
    Święty Ojcze Pio dziękuję.

  16. Isia pisze:

    Wielbię Ciebie ukochany Ojcze Pio i za Twoim wstawiennictwem proszę o Sakramenty Chrztu Św. dla na naszych ukochanych wnuków oraz Św. Sakramenty Małżeństwa dla dzieci. Proszę o ich ochronę i oby wszyscy zdążyli wrócić do kraju- domu rodzinnego. Dziękuję za otrzymane łaski i Twoją obecność w naszych domu i moim sercu. Niech Boże Miłosierdzie zapanuje na całym świecie.

  17. magda pisze:

    Ojcze Pio proszę całym sercem o….pracę. Tę wymarzoną, zgodną z moim wykształceniem odebrano mi 😦 Gdybym wiedziała,że będzie startować na to stanowisko (i wygra) młodziutka sekretarka z tego właśnie urzędu gdzie złożyłam dokumenty chyba nawet nie podchodziłabym do tego konkursu. Taki to już mój los. I znowu poszukuję pracy . Smutno mi bardzo, bardzo, bardzo….
    Ps. moje dokumenty , kwalifikacje były najlepsze co do tego stanowiska. Teraz tylko znajomości, okazało sie,że było wszystko ukartowane i konkurs ,,robiony” był właśnie pod tę osobę. Żal… 😦

    • J pisze:

      Magda nie martw się. Moj znajomy ksiadz powtarza: ”Jezusa plan dla Ciebie jest najlepszy i o wiele, wiele, wiele lepszy niż Twoj własny plan.” Nie zachwycaj sie jakąs wymarzoną pracą. Wszystko tu na ziemii to byle co. Jezusem sie zachwycaj. Ty nie wiesz czy ta ”wymarzona praca” by Cie nie zmieniła na tyle że szansa na Niebo by odjechała czy oddaliła się. A Jezus to wie. Zaufaj Mu. Wielka gra jest o Niebo !

      • eska pisze:

        Popieram.
        Mnie Pan Jezus zabrał pracę, w której byłam 18 lat. (Wiem, że było to wolą Bożą, bo było naprawde wiele znaków). Myślałam, że Jego wolą będzie umieszczenie mnie w pracy gdzie indziej, ale nawet nie mogłam żadnej poszukać, bo ciągle chorowała mi rodzina, a ja byłam jakby „na opiece”. Kto by zatrudnił takiego pracownika? Finansowo zrobiło się ciężko. ALE w całej tej niedoli niektóre osoby z mojej rodziny wracają na właściwe tory duchowe, dzieje się sporo innych rzeczy, po których mogę poznać, że Pan Bóg jednak mi reżyseruje jakąś przyszłość, ustawioną gdzie indziej, niż przeszłość. Jaką – dokładnie nie wiem, ale po prostu za tym idę.
        Magdo, wspominasz, że od dawna nie możesz znaleźć tej pracy, którą chcesz. Więc może zamist nakłaniać Bofga, aby zrobił to, o co ty prosisz, zapytaj Jego (i siebie): „Czego mnie Panie chcesz nauczyć przez tą sytuację? Co chcesz mi wskazać? Gdzie mnie poprowadzić?” Jeśli jesteś mocno skoncentrowana na tym, czego pragniesz ty, to być może nie zauważasz jakichś znaków, którymi Pan Bóg wskazuje ci jakąś inną drogę. I w konsekwencji być może nie idziesz tam, gdzie cię Pan Bóg chce zaprowadzić.

        Pamiętasz przypowieść o bogatym młodzieńcu? „Odszedł zasmucony, miał bowiem wiele posiadłości”. Nasze „posiadłości” to wszystko to, co „posiadamy”, także w sensie, że jesteśmy przywiązani i dlatego nie chcemy tego oddać Jezusowi. Może tu chodzi o to, żebyś się zastanowiła, czy marzenie o okeślonej pracy nie jest twoją „posiadłością” zbyt trudną do pozostawienia, aby ją oddać Bogu?

        Ja tego nie wiem, raczej tak „gdybam” pomna własnych doświadczeń. Sama musiałam zostawić kilka „posiadłości”. Ale nie wyszłam na tym wcale źle – wręcz przeciwnie. 🙂
        Pozdrawiam. Pamiętam w modlitwie. +++

      • magda pisze:

        Wiem ale trzeba z czegoś żyć a ja za bardzo nie mam… 😦
        A Jezusem sie zachwycam i On o Tym dobrze wie 😀

        • eska pisze:

          Ja mam dochód na członka rodziny na poziomie trzysta parę złotych miesięcznie. Ale jeśli się naprawdę do końca zawierzy Jezusowi, to ciągle jakoś tak się dzieje, ze zawsze w odpowiednim czasie znajdzie się jakaś pomoc.
          Kiedy musiałam zostawić moją pracę, mój mąż miał zalediwe umowę na okres próbny na czas 3 miesięcy, po kilkuletnim bezrobociu. To był naprawdę skok z zamkniętymi oczami w ramiona Jezusa. Nie żałuję.
          Jezu, ufam Tobie! ❤ 🙂

        • magda pisze:

          To masz kochana Esko dużo, dużo, dużo wyższy od mojego…. Oczywiście dochód.
          Jezu, ufam Tobie ! ❤ 🙂

  18. Monika pisze:

    Uwaga, są wolne miejsca na rekolekcje z ks. Marianem Rajchelem
    12-14.05.2017 – ,,Zagrożenie duchowe”
    Prowadzący: Ks. Marian Rajchel

    Ze strony o. Józefa Witko
    https://www.sekretariatewangelizacji.pl/rekolekcje_zamkniete/14

  19. gośc pisze:

    ojcze pio proszę cię o opiekę i o wstawiennictwo o łaskę zdrowia dla mnie mojego męża i moje dzieci oraz o zgodę w małzeństwie mojego syna bardzo dziękuję za wszystkie łaski

  20. Aria pisze:

    Ojcze Pio bardzo dziękuję Ci za opiekę nad naszą rodziną i wszystkie dotychczasowe łaski .
    Proszę o zdrowie dla męża ( choruje na żołądek oraz kręgosłup ) .O zdolności i pilność w nauce dla syna A dla mnie i dla mamy o uzdrowienie z reumatyzmu .
    A za Twoim wstawiennictwem przedstaw proszę Panu Bogu nasze dziękczynienie za wszystkie łaski które nam zsyła.

  21. Lucyna pisze:

    Ojcze Pio weź w opiekę Piotra, proszę nawróć go. Obdarz go łaskami ,zdania egzaminu na prawo jazdy i znalezienia dobrej pracy. Jeśli są przeszkody dla ktorych syn ma tak wiele niepowodzeń w życiu,proszę pomóż nam im zaradzić.

  22. SYLWIO pisze:

    Dziękuję Ojcze Pio za dotychczasowe łaski,
    Proszę o wyzwolenie Żony z nałogu tytoniowego, Córeczka żeby już więcej nam nie chorował a Ja żebym nie powrócił do nałogów. I potrzebne łaski dla rodziny. Któż jak Bóg.
    Bogu niech będą dzięki na wieki wieków.

  23. Monika0603 pisze:

    Ojcze Pio prosze o uzdrowienie z lękow i depresji.Proszę o łaskę zdrowia fizycznego.Uwolnij moja rodzine od wszelkich przeklenstw i zniewolen.

  24. Brygida pisze:

    Swiety Ojcze Pio proszę Cie o wstawiennictwo u Boga o uzdrowienie mnie z torbieli Bakera,Martusi z alergii,mojej Mamy Zofii o uzdrowienie chociaż jednego oka,nawrócenie do Boga Wojciecha,Jana ,Jacka,Pawła ,Macieja,Marty,,zawarcie Sakramentu Małżeństwa dla Marty i Romana;Agnieszki i Szymona.

  25. Aneta pisze:

    Święty Ojcze Pio proszę Cię o wstawiennictwo u Boga o wyproszenie łaski macierzyństwa.

  26. Marek pisze:

    Smartfony pokonają dżihad
    Stan ideologicznego zaczadzenia dużej części Europejczyków osiągnął taki poziom, że wydaje się, iż nic nie jest w stanie ich otrzeźwić.

    Recep Erdoğan, prezydent Turcji, odsłonił intencje… Pytanie, czy tylko swoje, czy też większości świata islamu. Uczynił to, zwracając się do młodych Turków mieszkających w innych krajach. Massimo Gramellini, dziennikarz włoskiego „Corriere della Sera”, tak oto streścił orędzie „sułtana”: „Pozostańcie w Europie i rozmnażajcie się, róbcie pięcioro dzieci na głowę, wypełnijcie krwią otomańską kontynent niewiernych”. Nie jest to nowa myśl. Ponoć już dyktator Libii, Muammar al-Kaddafi, odgrażał się, że muzułmanie pokonają niewierną Europę w łóżku, to znaczy płodząc dzieci i zyskując w ten sposób przewagę. Erdoğan mógł sobie pozwolić na mówienie otwarcie, bo wie, że stan ideologicznego zaczadzenia dużej części Europejczyków osiągnął taki poziom, że wydaje się, iż nic nie jest w stanie ich otrzeźwić. Ba! Nie będą się martwić tym, co powiedział Erdoğan, ale tym, że jego słowa mogą wzmocnić poparcie dla polityków „populistycznych”. I tym bardziej będą powtarzać, że musimy być gościnni i otworzyć się w pełni na islamskich braci.

    W rezultacie sytuacja wygląda mniej więcej tak: islam pokojowo i mniej pokojowo realizuje „świętą wojnę”, czyli plan zapanowania nad światem. Z drugiej strony mamy ideologów lewicowo-liberalnych, jak pan Soros, którzy marzą o przerobieniu świata na swoją modłę (choć z modlitwą nie ma to nic wspólnego). Przeszkadzają im w tym państwa narodowe, tradycyjna rodzina i chrześcijaństwo, a przede wszystkim Kościół katolicki. Wymyślili więc sobie, że jak wymieszają ludy i religie, to w ten sposób osłabią państwa narodowe i rolę Kościoła. Głównym koniem trojańskim ma być tutaj islam. Liberalni lewacy używają go zatem w walce z coraz słabszą, ale jednak chrześcijańską tożsamością naszego kontynentu. Przy czym sądzą, że potem z islamem jakoś sobie poradzą. Jak? Wspomniany włoski dziennikarz pisze: „Na szczęście Sułtan [Erdoğan] nie docenia efektu, jaki zwyczaje europejskie wywierają na jego poddanych płci męskiej. Otoczeni przez naszą bezlitosną broń masowej rozrywki – smartfony, gry wideo, pay TV – już przy drugim dziecku stracą animusz i położą się na kanapie”. I dojdzie do tego, że postchrześcijanie i postmuzułmanie wspólnie będą na tych kanapach leżeć, wymieniając się grami komputerowymi i filmami pornograficznymi. Nowy lepszy świat…
    http://gosc.pl/doc/3763762.Smartfony-pokonaja-dzihad

    • beat pisze:

      Ja uwazam z eislam zdominuje Europe za pare lat Muzumanki maja po 4, 5 dzieci
      wiele europejek daje sie nabrac na ladne slowa i aparycje muzumanow
      i chodza juz w chustach na glowach
      Europejczycy sa obojetni na wiare czy religie chrzescjanska
      wielu mlodych jest pogubionych uzaleznionych od kompurera internetu alkocholu a niejednokrotnie od narkotykow nie chca dzieci ani rodzin zakladac zyja w duchowej ciemnosci Europa idzie do przepasci jest wiele samobojstw mlodziez ma depresje niema pracy sa umowy smieciowe miejsca pracy zajmuja i wypelniaja obcokrajowcy jest zle jeszcze pare lat, moze wczesniej sie cos zmieni bo Paruzja tuz tuz.Vassuli Pan Jezus powiedzial ze to pokolenie i Ona doczeka Jego Przyjscia
      Jezu Ufam Tobie

    • Maggie pisze:

      W najbliższym czasie mają wejść na rynek SmartPhony z AI …. sztuczną inteligencją, dokonującą wyborów za właściciela (np jaką muzykę będzie słuchać!) … Grupa ludzi, tzw „naukowcy” bardzo się trudzą, aby taką wszędzie wprowadzać …. to jak preludium do science and fiction filmów, w których roboty sterują ludźmi, buntują się etc.

  27. magda pisze:

    Ojcze Pio dziękuję za wszystkie łaski otrzymane za Twoim pośrednictwem, opiekuj się moją rodziną spraw byśmy żyli tak jak Pan tego od Nas chce. O wypełnienie sie Jego woli w naszym życiu . Amen.

  28. an pisze:

    Św. Ojcze Pio, opiekuj się proszę naszym b.dobrym ks. Proboszczem i O. Paulinami.
    Bóg zapłać za Mszę Św.

  29. Danuta pisze:

    Kochany Ojcze Pio, dziękuję za ogrom wyproszonych łask, za Twoją opiekę. Dziś proszę Cię o miłość w moim sercu, o nowe oczy – Boże spojrzenie na siebie i drugiego człowieka. Proszę o uzdrowienie z guza i torbieli oraz o uzdrowienie nóg córki. Oręduj za nami!

  30. Isia pisze:

    Za Twoim wstawiennictwem proszę Cię Ojcze Pio o Dary Ducha Św. dla moich najbliższych memu sercu, o nawrócenie grzeszników , także w moim domu , o pokój na świecie, pokój w naszym kraju. w domu i w sercu. Dziękuję za wszystko , cokolwiek wydarza się w moim życiu – na Chwałę Boga, Jezu Ufam Tobie! Mateczko otocz Swoim Matczynym Płaszczem swoje dzieci.

  31. beat pisze:

    Dziekuje Oj Pio za wysluchane laski otrzymane dobra za umocnienie w wierze za twoje wstawiennictwo u Maryji i Pana Jezusa Oreduj za moim synem i mezem Bog Zaplac Ojcze Pio bo jestes ze mna juz tyle lat i zawsze mi pomagasz
    Jezu Ufam Tobie i Dziekuje za Oj Pio I Padre Mateo Maryjo ratuj Europe i Polske

  32. Ufająca pisze:

    Sw ojcze Pio proszę o łaskę uzdrowienia Eryka
    z choroby skóry i alergii

  33. Paweł pisze:

    Święty Ojcze Pio, wraz z kanonizowanymi przez św. Jana Pawła II pozostałymi 30 osobami narodowości włoskiej oraz jedenastoma Polakami i siedmioma pozostałymi świętymi z Europy środkowo-wschodniej – wyniesionymi do świętości przez papieża Polaka – módlcie się, aby sprawy duchowe przyjęły jak najbardziej właściwy obrót w bliższej nam części Europy, w Europie środkowo-wschodniej (rozciągającej się po wschodniej stronie Alp, od Finlandii aż po Grecję i Włochy):

    Św. Ojcze Pio, módl się za nami.
    Św. Maksymilianie Kolbe [kan. w 1982], módl się za nami.
    Św. Leopoldzie Bogdanie Mandiciu [narodowości chorwackiej, kan. w 1983], módl się za nami.
    Św. Giuseppe Moscati [kan. w 1987], módl się za nami.
    Św. Agnieszko Czeska [kan. w 1989], módl się za nami.
    Św. Bracie Albercie [kan. w 1989], módl się za nami.
    Św. Rafale Kalinowski [kan. w 1991], módl się za nami.
    Św. Meinardzie z Łotwy [kan. w 1993], módl się za nami.
    Św. Zdzisławo z Lemberku [narodowości czeskiej, kan. w 1995], módl się za nami.
    Święci Męczennicy z Koszyc [kan. w 1995]: Marku Kriżu [narodowości chorwackiej], Stefanie Pongraczu [narodowości węgierskiej] i Melchiorze Grodziecki [narodowości polskiej], módlcie się za nami.
    Św. Królowo Jadwigo [kan. w 1997], módl się za nami.
    Św. Kingo [kan. w 1999], módl się za nami.
    Św. Faustyno [kan. w 2000], módl się za nami.
    Św. Urszulo Ledóchowska [kan. w 2003], módl się za nami.
    Św. Mario de Mattias [kan. w 2003], módl się za nami.
    Św. Josephie Freinademetzu z Tyrolu [kan. w 2003], módl się za nami.
    Św. Luigi Orione [kan. w 2004], módl się za nami.
    Św. Gianno Beretto Molla [kan. w 2004], módl się za nami.
    Wszyscy pozostali Polacy i Włosi kanonizowani przez św. Jana Pawła II, módlcie się za nami.
    Wszyscy Święci i Święte Boże, przyczyńcie się za nami.

  34. Monika pisze:

    Przekazuję informację w imieniu Ewy, że na wszystkie maile Ewa odpowie dopiero w poniedziałek wieczorem jak odzyska komputer z naprawy.
    Teraz Ewa nie ma dostępu do żadnych wiadomości.

  35. Monika pisze:

    Będzie kanonizacja błogosławionych Franciszka i Hiacynty Marto – małych pastuszków, którym w 1917 r. ukazała się Matka Boża w Fatimie. Kongregacja Spraw Kanonizacyjnych za zgodą papieża Franciszka ogłosiła dekret o uznaniu cudu za ich wstawiennictwem.
    http://niedziela.pl/artykul/27841/Bedzie-kanonizacja-Franciszka-i-Hiacynty

  36. piotr wiśniewski pisze:

    do nieba jedna prosta droga jest przez krzyż Jezusa Chrystusa i swój własny
    dziękuje tobie Ojcze Pio i wszyscy święci

  37. Pingback: Tylko Prawda nas wyzwoli – po spotkaniu z ojcami kapucynami w San Giovanni Rotondo | W obronie Wiary i Tradycji Katolickiej

Skomentuj

