31 marca zostanie odprawiona Msza św. w intencjach czcicieli Padre Matteo da Agnone

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus,
W piątek 31 III 2917 r. o godz. 18.00 zostanie odprawiona kolejna Msza Święta w ramach całorocznej nowenny w 400-lecie śmierci sługi Bożego Padre Matteo da Agnone.

Do klasztoru kapucyńskiego w Serracapriola przybywają pielgrzymi także z Polski, wybierając środę, ponieważ jest wtedy obecny Ojciec Cipriano, egzorcysta i promotor procesu beatyfikacyjnego Ojca Matteo.

Program w każdą środę przewiduje modlitwę różańcową, następnie Mszę Świętą z kazaniem Ojca Cipriano, oraz błogosławieństwo indywidualne pielgrzymów. Ojciec Cipriano z niezwykłą serdecznością wita polskich pielgrzymów i nie ukrywa swej radości podkreślając, że to Polacy ze swoimi Księżmi przyczyniają się do rozsławienia Padre Matteo – nawiedzają to miejsce, z wiarą zamawiają Msze Święte, pobożnie przystępują do Komunii Świętej, Ojcu Matteo powierzają własne i swoich bliskich troski przykładając do tablicy fotografie (pewna osoba przyłożyła 4 małe fotografie – wszystkie „przykleiły się”).

Po Mszy Świętej, w ornatach najpierw do tablicy osłaniającej relikwie Padre Matteo podchodzą Ojciec Cipriano oraz obecni Księża pielgrzymi – kładą dłonie na tablicy opierając czoła o tablicę dłuższą chwilę, następnie Ojciec Cipriano staje obok ołtarza i zaprasza pielgrzymów, by podchodzili do tablicy z relikwiami Padre Matteo. Większość podchodzi w spokoju, po modlitwie podchodzą do Ojca Cipriano, przyklękają, Ojciec Cipriano kładzie ręce na ich głowach i serdecznie błogosławi. Niektórych z konieczności podprowadzają bliscy i podtrzymując dopomagają w modlitwie. Nad tymi nielicznymi pielgrzymami Servo di Dio – Sługa Boży Padre Matteo, tak jak za życia 400 lat temu, tak i teraz, w XXI wieku, odprawia egzorcyzmy. Te chwile obecnych utwierdzają w ufności w Miłosierdzie Boże.

Kochani czciciele Padre Mateo – 31 marca 2017 r. trwajmy w dziękczynieniu i wołajmy ufnie o jego wstawiennictwo słowa:

Padre Matteo da Agnone,
pokorny sługo Pana Jezusa,
Pogromcy wroga naszego zbawienia,
prosimy, abyś przez Niepokalane Serce
Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej,
zaniósł przed Oblicze Przenajświętszej Trójcy
życie i serce moje i moich bliskich,
naznaczone bólem doznanych krzywd,
cierpiące z powodu moich grzechów
lub spętane siłami piekła,
abyśmy doznali owoców
Miłosiernej Miłości naszego Boga.
Amen.

 

This slideshow requires JavaScript.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

64 odpowiedzi na „31 marca zostanie odprawiona Msza św. w intencjach czcicieli Padre Matteo da Agnone

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. Beata pisze:

    Prosze o modlitwe za mnie bo jutro mam operacje – usuniecie kamienia z nerki…….
    Jezu ufam Tobie !!!!!!
    Jezu zajmij sie wszystkimi moimi problemami.

  3. SYLWIO pisze:

    W intencjach dusz w czyśćcu, dusz konajacych, nawrócenie grzeszników o Niebo dla wszystkich. W intencjach Moich Panu Bogu wiadomych. Bóg zapłać.
    Z

  4. Ania W. pisze:

    +++

  5. Wiesław pisze:

    Mam problem z wysłaniem pieniędzy za olej – na to konto . Robię przelew przez internet na podane konto i system mi odrzuca bo nie mam danych i adresu. Wysyłanie przez internet jest dla mnie ułatwieniem ponieważ od 15 lat siedzę na wózku inwalidzkim. Czekam na dane. Z Panem Bogiem.
    Wiesław.

  6. Alutka pisze:

    W niedzielę wielka manifestacja za życiem
    Pod hasłem „TAK dla Życia” w najbliższą niedzielę, 2 kwietnia, ulicami Warszawy przejdzie XII Marsz Świętości Życia. Wydarzenie poprzedzą Msze św. w katedrach obu stołecznych diecezji, po których uczestnicy spotkają się na placu Zamkowym, skąd przejdą do bazyliki Świętego Krzyża. Marszowi towarzyszyć będzie zbiórka artykułów dla niemowląt, które trafią do Domów Samotnej Matki w Chyliczkach i Zielonce.

    Artykuł opublikowany na stronie: http://www.naszdziennik.pl/wiara-kosciol-w-polsce/179131,w-niedziele-wielka-manifestacja-za-zyciem.html

  7. Alutka pisze:

    Atak w sieci
    Satanistyczni hakerzy przejęli maryjną grupę modlitewną na Facebooku. Grupa „Maryja rozwiązująca węzły oraz inne modlitwy” została utworzona w sierpniu ubiegłego roku. Powstała w celu zbliżenia ludzi do Pana Boga. – Utworzyłam grupę z myślą, aby ludzie mieli wsparcie modlitewne. Zaczęła się ona pięknie rozwijać, na przestrzeni ostatnich miesięcy przyłączyło się do niej ponad 24 tys. osób – mówi Ewa Kozak. Problemy zaczęły się dwa tygodnie temu. – Zostałam zablokowana w grupie, a następnie usunięta z funkcji administratora, co oznaczało, że nie mam już żadnego wpływu na to, jakie posty, czyli informacje, są w niej zamieszczane. Grupa została przejęta przez kilka osób. Jest atakowana okropnymi satanistycznymi postami i zdjęciami – alarmuje nasza rozmówczyni. Sprawę zgłosiła na policję. – Poinformowano mnie, że policja nic nie może z tym zrobić, i polecono, abym zgłosiła problem do administracji Facebooka. Mając prawa autorskie do tej grupy, zgłosiłam, że doszło do jej przejęcia. Jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi – tłumaczy Ewa Kozak. – Próbowaliśmy odzyskać grupę, ale nie było to już możliwe – dodaje.
    Hakerzy nielegalnie, na podobnej zasadzie jak zdobywają dane do kont bankowych, przejęli login i hasło do grupy. Na początku pojawiło się dwóch nowych administratorów, z czasem kolejni. Zaczęli udostępniać satanistyczne zdjęcia i wpisy.

    Artykuł opublikowany na stronie: http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/179123,atak-w-sieci.html

  8. EwaT pisze:

    Ojcze Matteo w intencji pokoju w rodzinie i w naszych sercach.O rozwiazanie problemow w firmie, ktore przytlaczaja mnie…:(

  9. Sylwia pisze:

    +++
    We wszystkich intencjach

  10. Katarzyna i Dorota pisze:

    Proszę Cię Matteo o pomoc dla moich dzieci Julii i Ewy ,
    nawrócenie Andrzeja , zdrowie dla Mamy Haliny, potrzebne łaski dla rodziny Kasi i Doroty
    i pomoc w pracy. Dziękuję

  11. Ewa pisze:

    Pierwsze słowa arcybiskupa Henryka Hosera w Medjugorje

  12. Aga S. pisze:

    +++
    we wszystkich intencach adorujac Najswietszy Sakrament.

  13. Isia pisze:

    Za Twoim wstawiennictwem ukochany Ojcze pragnę podziękować za wszelkie dobro, za wszystko co mnie spotyka w życiu, za każdy kolejny dzień życia. Proszę przymnóż wiary naszym dzieciom, otwórz ich zatwardziałe serduszka, naucz kochać Boga. Proszę również o Światło Ducha Św. dla tych wszystkich, którzy nie poznali Bożego Miłosierdzia. Jezu Ufam Tobie!

  14. Marta21 pisze:

    Ojcze Matteo prosze Cie o opieke nad Pawłem i ochrone przed złem .Uproś Boże blogosławieństwo dla niego ,dla Anny i Piotra i dla ich przyjaciól.Prosze za wszystkich ,których Pan Bóg postawił na mojej drodze życia.

  15. Maria pisze:

    Ojcze Matteo proszę o żywą wiarę ,Dary Ducha Św.,pomoc w nauce dla wnuczki Oli, uwolnienie z gier.

    • Krystyna pisze:

      Ojcze Matteo proszę Cię o żywą wiarę, o miłość do Boga, o dary Ducha św., o dobry wybór dalszej nauki zgodny z wolą Bożą dla syna Mateusza.

  16. Zinka pisze:

    Padre Matteo …
    Dziękuję Ci za dotychczasową opiekę nad moją rodziną i Twoje wstawiennictwo za nami u Trójjedynego Boga . Błagam Cię teraz o cud uzdrowienia dla mnie i mojego autystycznego syna, a także o zgodę , jedność , harmonię w mojej rodzinie oraz przymnożenie wiary nadziei i miłości dla nas. Proszę Cię kochany Ojcze , odpędź ode mnie i od mojej rodziny wszelkie zło i uproś dla nas Boże błogosławieństwo i wszelkiej łaski nam potrzebne. Amen

  17. magda pisze:

    Ukochany Ojcze Matteo dziękuję za wszystkie łaski otrzymane za Twoją przyczyną. Pokornie proszę o dalszą Twoją opiekę nad moją rodziną, oddal wszelkie zło i nieporozumienie. Uproś te łaski, które są nam najbardziej potrzebne . Jeśli to jest zgodne z wolą Pana proszę dla mnie to czego najbardziej pragnę. Amen

  18. beat pisze:

    Ojcze Mateo i Ojcze Pio Bog Zaplac za wysluchane prosby i modlitwy
    Prowadz moja rodzine Irka Patricka Claudie Rodzicow i mnie do Boga
    Bog Zaplac za msze i modlitwy
    Jezu Ufam Tobie
    Maryjo Nasza Matko I Krolowo Kocham Cie

  19. Maggie pisze:

    ➕➕➕❤️
    Za kapłana odprawiającego tą Mszę Św; kapłanów ich zdrowie, ich służbę i posługę miłą Bogu; za moją i WOWIT’ową Rodzinę oraz ocean spraw/potrzeb znanych Bogu tak: abyśmy ufnie z radosną pogodą ducha żyli w Bogu z Bogiem i dla Boga i wszyscy osiągnęli szczęśliwość wieczną w przyszłym świecie.

    Jezu Ty się tym zajmij, Tous Tua Maryjo

    Wczoraj Safarii tylko jeden wpis się nie wymazał – może to pogoda a może zakłócenia innej natury, bo jak się okazuje, mój WiFi łapie jeszcze cztery inne Networks (widocznie sąsiedzkie) a Safari w pewnym momencie przestała mne łączyć, tak że może tym razem, to co piszę się nie wymaże i nie „zamrozi połączenie”.

  20. wobroniewiary pisze:

    Padre Matteo da Agnone,
    pokorny sługo Pana Jezusa,
    Pogromcy wroga naszego zbawienia,
    prosimy, abyś przez Niepokalane Serce
    Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej,
    zaniósł przed Oblicze Przenajświętszej Trójcy
    życie i serce moje i moich bliskich,
    naznaczone bólem doznanych krzywd,
    cierpiące z powodu moich grzechów
    lub spętane siłami piekła,
    abyśmy doznali owoców
    Miłosiernej Miłości naszego Boga.
    Amen.

  21. Marzena pisze:

    O.Matteo i Św. O.Pio dziękuję za otrzymane łaski od Boga. Proszę o opiekę nad moją rodziną, uwolnienie od zła i przekleństw i uzdrowienie duszy,ciała i psychiki dla nas i nawrócenie męża. Proszę o uzdrowienie dla Macieja, rodziców i teściów.

  22. babula pisze:

    Kochani Ojcowie Pio i Matteo powierzam Waszemu wstawiennictwu członków mojej rodziny, siebie i cały świat błagając o potrzebne do nawrócenia łaski, o wzrost wiary, nadziei i miłości i wszystkie intencje, które codziennie panu Bogu przedstawiam.

Skomentuj

