Olej św. O. Pio i dzieci z domu dziecka – świadectwo Ani

Chciałabym bardzo podziękować za przesłany olej św. O. Pio i obrazki Padre Matteo.
Piszę z wielkim opóźnieniem bo ostatnio miałam dużo pracy i zajęć, ale odkąd zaczęłam używać tego oleju w różnych trudnych sytuacjach doświadczałam natychmiast ogromnych łask i czułam opiekę świętych zakonników. Mój olej wydzielał od samego początku piękny zapach róż, który wyczuwał również mój chłopak.
Pracuję w domu dziecka niesamowicie trudnym środowisku, papierosy, agresja, patologiczne formy zachowań seksualnych dotykają już 12 latków. Najgorsze są jednak bójki i wszelkie nieporozumienia, brak posłuszeństwa oraz łamanie zakazów. Ilekroć miałam swój 12 godzinny dyżur kreśliłam olejem znaki krzyża św. we wszystkich pomieszczeniach gdzie przebywały dzieci. Nie było wówczas żadnych kłótni, przekleństw i ucieczek. Smarowałam także ich ubrania, a zwłaszcza buty. Od tamtej pory czuję niesamowitą pomoc z nieba i ochronę, namaściłam olejem również teczki dokumentów trójki dzieci, które są pod moją opieką. Podczas nieprzyjemnej kontroli z Urzędu nikt nie zarzucił mi żadnych nieprawidłowości w pracy z dziećmi, nie giną mi również żadne dokumenty z teczek, a to niestety zdarza się innym pracownikom i odchodzą z pracy. Doświadczyłam również wielkiej łaski poprawy zdrowia kiedy bolały mnie stawy zwłaszcza nogi posmarowałam raz olejem i od razu takie ogromne ciepło. Od tamtej pory już prawie nie czuję żadnego bólu. Niech będzie Bóg uwielbiony w swoich wielkich świętych zakonnikach 0 św. Ojcu Pio i Ojcu Matteo!

Ania (Nasza Czytelniczka od  propagowania modlitwy uniżenia czyli modlitwy leżenia krzyżem i rozsyłania broszurki: Modlitwa uniżenia

Ten wpis został opublikowany w kategorii Świadectwa i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

26 odpowiedzi na „Olej św. O. Pio i dzieci z domu dziecka – świadectwo Ani

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. Beata pisze:

    Witam serdecznie,Chwała Panu za to cudne świadectwo, pisałam ju i prosiłam kilkakrotnie gdzie mogę kupić,dostać olejek z obrazkiem, bardzo ale to bardzo proszę o odpowiedz i i udzielenia mi informacji. Pozdrawiam serdecznie z Panem Bogiem Beata

  3. Bozena pisze:

    PIszac na emaila: jutrzenka2012@gmail.com i dziekuje za piekne swiadectwo cieszac sie kiedy rowniez inni dostepuja lask poprzez uzywanie tego Cudownego olejku wraz z modlitwa.
    Pozdrawiam wszystkich z Bogiem

  4. Gor pisze:

    Dziękuję za świadectwo. Może to dziwne co napiszę ale tak sie zastanawiam czym trzeba sobie zasłużyć na takie łaski. I nieraz sobie myślę co jest ze mną nie tak,ze nie mogę odczuć na sobie działania oleju.Jestem zakochana w Panu, Moim Patronem jest Ojciec Pio, staram sie żyć jak najlepiej w miłości do drugiego człowieka. Tak bardzo bym chciała choć przez moment, przez jedną maleńką chwilkę poczuć woń olejku. I nie mogę tego doświadczyć. Proszę nie myślcie o mnie źle,że może jestem za bardzo wymagająca, to nie tak. Ale to chyba nic złego,ze tak pragnę tej łaski?…

    • wierzaca pisze:

      Laska jest darmo dana 🙂 zawsze 🙂 a odpowiedz czy to złe ze Pani tak mysli jest w ksiazkach Alicji Lenczewskiej Swiadectwie i Pouczeniu. Polecam z calego serca i pozdrawiam serdecznie

    • Maggie pisze:

      @ Gor: TAKIE pragnienie jest też łaską – uważaj tylko aby nie doznać zazdrości, więc ubierz w pokorę swoje serce.

      Wszyscy jesteśmy stworzeni do świętości i musimy nad tym popracować modląc się sercem – uznani święci mieli pokusy, załamania i wzloty, nawet chwile uczucia, że są opuszczeni…
      Ważne aby kochać Pana Boga i bliźnich i widzieć swoją własną marność, chroniąc się przed pychą i samozadowoleniem. Dlatego wielbiąc Pana Boga dziękujmy, przepraszamy i prośmy.

      • wobroniewiary pisze:

        Wiele razy dane mi było czuć zapach róż czy fiołków np. w kościele czy w Medjugorje ale NIGDY z oleju O. Pio.
        Bóg jeden wie dlaczego nie czuję, ale to nie zmniejsza mojej wiary w działanie błogosławionego oleju i we wstawiennictwo św. Padre Pio 😉

    • Justyna pisze:

      Ja podobnie nie odczuwam łask z oleju ani zapachu. Może Pan chce aby nasza wiara trwała pomimo braku takich cudów. A może moja wiara jest zbyt mała. Nie wiem, ale ufam. Króluj nam Chryste!

      • an pisze:

        Ja również nie czuję zapachu róż czy fiołków, też się nad tym zastanawiałam ,dlaczego jedni czują drudzy nie, dziś dla mnie nie ma to znaczenia, wierze i to mi musi wystarczyć bo Bóg tak zdecydował, a On wie co dla mnie najlepsze 🙂

  5. Ka. pisze:

    Proszę o modlitwę za pewnego księdza gdyż musi on podjąć ważną decyzję.Bóg zapłać !

  6. Gość pisze:

    Wczoraj wieczorem zmarł emerytowany ks prałat Romuald bardzo proszę o modlitwę za jego duszę
    Wieczny odpoczynek racz mu dac Panie, a Światłość Wiekuista niechaj mu świeci.Przez miłosierdzie Boże niech odpoczywa w pokoju wiecznym

  7. zuzia pisze:

    Mój wpis trche nie w temacie ale uważam, że to jest ważne (niestety z braku czasu teraz nie jestem na bieżąco z komentarzami tutaj, wiec jeśli już ktos o tym pisał i jest to już nie aktualne to kochani Admini usuńcie moj komentarz) mianowicie chodzi o MIMJ i brak aprobaty ks abp Depo
    http://archiczest.pl

  8. Maggie pisze:

    Bożenko, przeczytaj uważniej oświadczenie – źródło tzw link, podaje wyżej @Zuzia o 21:32 .
    To nie jest suspensa ale warunki. Komisja pracuje, bo to ludzie zmienili wiele, czyniąc tłok i gwar w pustelni.

    Ktoś pisał, że nawet przywlekli do pustelni szambalę. Robienie różańców jest zbożną i dobrą czynnością, ale musimy zrozumieć, że pewne sprawy, jak kukułki, są podsuwane kapłanom, aby ich rozproszyć, zwieść itd. Hałas, rozgłos, zamieszanie i plotki nie sprzyjają kontemplacji etc.
    Św.o.Pio, o.Mateo i wielu innych chętnie chronili się w ciszy, choć posługiwali ludziom, bo „jarmak” nie sprzyja wzrastaniu.

    Posłuszeństwo i pokora są ćwiczeniem Miłości i służą tak samo pustelnikowi jak i ludziom doń przybywającym…
    ❤️😇❤️

  9. wobroniewiary pisze:

    Nie dyskutujemy na ten temat

    • Maggie pisze:

      Oczywiście, zamiast dyskusji modlitwa, bo Jezus jest Panem i wszystko możliwe i w Jego Mocy.

      Pisząc wyżej, widziałam w rozgoryczeniu Bożeny rodzaj przekąsu, więc chciałam zamknąć drzwi do dyskusji i „gdybaniom” w jakimkolwiek kierunku, ale że mam „dar gadustwa” to tak wyszło.
      Przepraszam i milknę.
      Matka Boża przypomina i prosi: abyśmy się modlili.
      Króluj nam Chryste!
      ➕❤️

  10. Bozena pisze:

    Bardzo przepraszam ale chyba sie niezrozumielismy w tym co malam na mysli w moim komentarzu.
    Dostosowuje sie do tego co napisala Pani Ewa. Serdecznie pozdrawiam i niech bedzie Bog Uwielbiony i Najswietsza Panienka Ave Maria

  11. Cezary pisze:

    Witam! Chciałbym się dowiedzieć czy i gdzie istnieje możliwość nabycia tego oleju razem z obrazkami ? Bardzo proszę o szybką odpowiedź 🙂

Skomentuj

