Ks. Piotr Glas: najmocniejsza modlitwa na najtrudniejsze przypadki to Nowenna do Matki Bożej Rozwiązującej Węzły

„Nie jestem w stanie odpisywać na maile, są ich tysiące – mówi ks. Piotr Glas. – Chciałbym pomóc wszystkim tym ludziom ale fizycznie nie mam takiej możliwości. Mogę jedynie polecić najmocniejszą modlitwą na najtrudniejsze przypadki, zranienia i dręczenia, jaką znam – nowennę do Matki Bożej rozwiązującej węzły”.

Posłuchaj świadectwa o niezwykłej nowennie, która wielu ludziom przywróciła nadzieję i pomogła wyjść z najtrudniejszych życiowych problemów.

****

virgin-maryMatka Boża rozwiązująca węzły

Modlitwa do Matki Bożej Rozwiązującej Węzły

Święta Maryjo, Matko Boża i Dziewico pełna łaski, która rozwiązujesz węzły!
Rękoma pełnymi miłości Bożej rozwiązujesz wszystkie trudności na naszej drodze życia jak węzeł, który pod Twoimi rękoma staje się prostą wstęgą miłości Bożej!
Rozwiąż więc, święta, cudowna Dziewico i Matko, wszystkie węzły, które zrobiliśmy sobie sami przez naszą samowolę oraz wszystkie te węzły, które przeszkadzają nam w dalszej drodze.
Oświeć je swoimi oczyma, aby wszystkie węzły stały się przejrzyste, abyśmy z wdzięcznością mogli rozwiązać Twymi rękoma to, co jest nie do rozwiązania! Amen.
O, Maryjo, rozwiązująca węzły, bądź nam drogą Matką, weź nasze dłonie i uczyń je sprawnymi do rozwiązywania, aby Twoje ręce poprzez nasze ręce przynosiły pokój, rozwiązanie i pomoc! Amen.

„Jak Ewa przez swoje nieposłuszeństwo zrobiła węzeł nieszczęścia dla rodzaju ludzkiego, tak Maryja rozwiązała go przez swoje posłuszeństwo” . według św. Ireneusza, biskupa z Lyon, t 202

Nowenna – pobierz: Nowenna do Maryi rozwiązującej węzły w pdf-ie

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pomoc duchowa i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „Ks. Piotr Glas: najmocniejsza modlitwa na najtrudniejsze przypadki to Nowenna do Matki Bożej Rozwiązującej Węzły

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. AnnaSawa pisze:

    Ewa jeszcze raz dziękuję. Miałam zacząć odmawiać tę Nowennę ale się ociągałam….dzisiaj przystąpię :). Poza tym nie ma to jak przypomnienie słów maryjnego kapłana :-D.
    ps: już nie mogę się doczekać ….:)

    • wobroniewiary pisze:

      Jestem już na 6 dniu ale czemu inni mają jej nie odmawiać? 🙂

      Ps.Przed chwilą znalazłam odpowiedź na to wszystko, o czym rozmawiałyśmy „ostatnio”, na to doświadczenie, które powaliło moją duszę.
      Dziś mamy Msze św. z ks. Krzysztofem Kralką a tu taki jego wpis:

      „Którzy we łzach sieją, żąć będą w radości Ps 126,5. Kiedy pomimo przeciwności nie rezygnujesz ze swojej misji, pracy, zadań czy posług, masz szanse doświadczyć potęgi wiary. Wszystko co wykonujemy ze względu na Jezusa wbrew naszym zmysłowym wrażeniom czy niechęciom przemienia nas w ludzi głębokiej wiary. Prawdziwie może przenosić góry ten, który większą nadzieję pokłada w Bogu niż w swoim zdaniu czy swoich odczuciach”.

  3. j. pisze:

    Dziekuje MBRW za rozwiazanie wezła uraz ,zranien ,od poł roku jest spokoj .Chwala Panu Bogu.

  4. Agnieszka pisze:

    Dziękuję pani Ewo. Wczoraj usilnie rozmyślałam czy odmawiać tę nowennę i wciąż szukam intencji. Nie chcę składać antyświadectwa bo odmówiłam już kilka tych nowenn i nie widzę poprawy ale i tak będę odmawiać kolejne bo mimo wszystko człowiek jest spokojniejszy a to już dużo i choćby z tego względu warto odmawiać. Polecam wszystkim

  5. groszek pisze:

    Znalazłam na stronie e-prudnik:

    LITANIA DO MATKI BOŻEJ ROZWIĄZUJĄCEJ WĘZŁY

    Kyrie eleison, Chryste eleison, Kyrie eleison.
    Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.
    Ojcze z nieba Boże – zmiłuj się nad nami.
    Synu, Odkupicielu świata, Boże – zmiłuj się nad nami.
    Duchu Święty Boże – zmiłuj się nad nami.
    Święta Trójco, Jedyny Boże – zmiłuj się nad nami.

    Święta Maryjo – módl się za nami.
    Matko, rozwiązująca węzły naszej bezradności w wielu sprawach – przybądź nam z pomocą.
    Matko, rozwiązująca węzły braku czasu na rzeczy konieczne –
    Matko, rozwiązująca węzły pesymistycznej niewiary w poprawę sytuacji –
    Matko, rozwiązująca węzły braku ufności w Boże Miłosierdzie –
    Matko, rozwiązująca węzły załamania, rozpaczy i samobójstwa –
    Matko, rozwiązująca węzły natrętnych myśli, osaczających nas w dzień i w nocy –
    Matko, rozwiązująca węzły zranień psychicznych, wyniesionych przez nas z domu –
    Matko, rozwiązująca węzły naszych obciążeń grzechami przodków i przekleństwami –
    Matko, rozwiązująca węzły naszych wstydliwych wad, braków i ułomności –
    Matko, rozwiązująca węzły złych skutków krytykowania i osądzania przez nas bliźnich –
    Matko, rozwiązująca węzły naszej niewrażliwości na potrzeby biednych i cierpiących –
    Matko, rozwiązująca węzły nałogów i uzależnień, zwłaszcza narkomanii i alkoholizmu –
    Matko, rozwiązująca węzły zniewolenia przez duchy hazardu, złych filmów i internetu –
    Matko, rozwiązująca węzły naszych problemów z zachowaniem czystości –
    Matko, rozwiązująca węzły oporu przed pójściem do spowiedzi i poprawą życia –
    Matko, rozwiązująca węzły braku dobrego doradcy lub kierownika duchowego –
    Matko, rozwiązująca węzły trudności z odczytaniem i wypełnieniem woli Bożej –
    Matko, rozwiązująca węzły zawinionej oziębłości w życiu duchowym –Matko, rozwiązująca węzły trudności z pełnym uczestnictwem we Mszy świętej –
    Matko, rozwiązująca węzły niezrozumienia przez nas i odrzucania osobistego krzyża –
    Matko, rozwiązująca węzły naszych chorób, trudnych do wyleczenia –
    Matko, rozwiązująca węzły braku zdolności do nauki –
    Matko, rozwiązująca węzły niechcący przez nas splątane, a wikłające życie nam i innym –
    Matko, rozwiązująca węzły naszego osamotnienia, wyobcowania i braku przyjaciół –
    Matko, rozwiązująca węzły godzących w nas plotek, oszczerstw, posądzeń i pomówień –
    Matko, rozwiązująca węzły przygnębiającego nas oszukania lub okradzenia –
    Matko, rozwiązująca węzły, pochodzące od natrętów, nadużywających naszej dobroci –
    Matko, rozwiązująca węzły, splątane przez narzucające się nam złe towarzystwo –
    Matko, rozwiązująca węzły młodych, szukających drogi swego powołania –
    Matko, rozwiązująca węzły długo szukających dobrego kandydata na współmałżonka –
    Matko, rozwiązująca węzły niechęci i niezgody w naszych rodzinach –
    Matko, rozwiązująca węzły rodzin dotkniętych rozłąką –
    Matko, rozwiązująca węzły napięć między małżonkami –
    Matko, rozwiązująca węzły niewierności oraz zdrad małżeńskich –
    Matko, rozwiązująca węzły małżonków, winnych unikania latami potomstwa –
    Matko, rozwiązująca węzły mających trudności z naturalnym poczęciem dziecka –
    Matko, rozwiązująca węzły rodziców, zaskoczonych nieplanowaną ciążą –
    Matko, rozwiązująca węzły zakłóceń w przebiegu ciąży –
    Matko, rozwiązująca węzły wad rozwojowych dzieci, mających się narodzić –
    Matko, rozwiązująca węzły dzieci, ranionych przez rozchodzących się rodziców –
    Matko, rozwiązująca węzły dzieci, molestowanych przez starszych –
    Matko, rozwiązująca węzły młodzieży, pozbawionej dobrych wzorców i autorytetów –
    Matko, rozwiązująca węzły zgorszeń, uderzających w dzieci i młodzież –
    Matko, rozwiązująca węzły niedostatku i biedy w naszych rodzinach –
    Matko, rozwiązująca węzły rodzin, zapominających o bliskich cierpiących w czyśćcu –
    Matko, rozwiązująca węzły nieprzebaczenia, dzielącego latami sąsiadów –
    Matko, rozwiązująca węzły w życiu współczesnego Kościoła –
    Matko, rozwiązująca węzły trudnych problemów diecezji i parafii –
    Matko, rozwiązująca węzły osób duchownych, zagrożonych w swoim powołaniu –
    Matko, rozwiązująca węzły księży, żyjących ponad stan pośród biedoty –
    Matko, rozwiązująca węzły duszpasterzy, stających się tylko „urzędnikami” –
    Matko, rozwiązująca węzły misjonarzy, zagubionych w morzu potrzeb –
    Matko, rozwiązująca węzły klasztorów, zbaczających ku życiu świeckiemu –
    Matko, rozwiązująca węzły zgromadzeń zakonnych, cierpiących na brak powołań –
    Matko, rozwiązująca węzły problemów, napotykanych przez ruchy i stowarzyszenia –
    Matko, rozwiązująca węzły kustoszów niszczejących budowli sakralnych –
    Matko, rozwiązująca węzły prześladowanych za wiarę w prawdziwego Boga –
    Matko, rozwiązująca węzły ludzi pozornie wierzących, którzy nie dążą do Nieba –
    Matko, rozwiązująca węzły, łączące duszę z ciałem – w godzinie śmierci –
    Matko, rozwiązująca węzły niepowodzeń w prowadzeniu gospodarstwa –
    Matko, rozwiązująca węzły nieefektywnie prowadzonego dzieła lub instytucji –
    Matko, rozwiązująca węzły upadających firm oraz nieuczciwych wspólników –
    Matko, rozwiązująca węzły ludzi, niewypłacalnych wobec swoich wierzycieli –
    Matko, rozwiązująca węzły osób, dotkniętych długotrwałym bezrobociem –
    Matko, rozwiązująca węzły zagrożeń i szkód ze strony rozszalałych żywiołów –
    Matko, rozwiązująca węzły skutków nieszczęśliwych wypadków –
    Matko, rozwiązująca węzły problemów ludzi niepełnosprawnych oraz ich opiekunów –
    Matko, rozwiązująca węzły wynaturzeń i zboczeń, propagowanych jako „naturalne” –
    Matko, rozwiązująca węzły, zawiązane przez bezdusznych urzędników –
    Matko, rozwiązująca węzły obciążających nas bezsensownych ustaw i przepisów –
    Matko, rozwiązująca węzły, zadzierzgnięte przez niesprawiedliwych sędziów –
    Matko, rozwiązująca węzły, pochodzące od fałszywych świadków –
    Matko, rozwiązująca węzły komplikacji z powodu kłamstw w środkach przekazu –
    Matko, rozwiązująca węzły zniewoleń przez sekty i niebezpieczne ruchy –
    Matko, rozwiązująca węzły, splątane przez działania masonerii i jej przybudówek –
    Matko, rozwiązująca węzły ludzi sumienia, atakowanych przez piekło i jego ludzi –
    Matko, rozwiązująca węzły dzielnych obrońców hasła: „Bóg, honor i Ojczyzna” –
    Matko, rozwiązująca węzły twórców kultury, którzy szerzą dobro, prawdę i piękno –
    Matko, rozwiązująca węzły ludzi, znienawidzonych za swoją uczciwość i ofiarność –
    Matko, rozwiązująca węzły problemów w życiu lokalnych społeczności –
    Matko, rozwiązująca węzły społeczeństw, gnębionych przez polityków żądnych władzy –
    Matko, rozwiązująca węzły złych relacji między narodami i grupami etnicznymi –
    Matko, rozwiązująca węzły konfliktów na różną skalę, by pokój zapanował na ziemi –
    Matko, rozwiązująca węzły narodów słabszych, wykorzystywanych przez silniejsze –
    Matko, rozwiązująca węzły po ludzku nierozwiązywalne –
    Matko, rozwiązująca węzły, które Ty sama znasz, a które w ciszy Tobie przedstawiamy…

    (Po chwili ciszy:) Matko, Ciebie prosimy: przybądź nam z pomocą.

    W.: Módl się za nami, Matko Kościoła –
    O.: Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.
    W.: Módlmy się.

    Boże, Tobie Najświętsza Maryja Dziewica nigdy niczego nie odmówiła, służąc Ci ze wszystkich swoich sił i możliwości. Wierzymy, że i Ty Jej niczego nie odmawiasz, gdy błaga Cię za nami. Dla Jej radości, jak w Kanie Galilejskiej, okaż swoją wszechmoc i udziel nam łaski rozwiązania tych problemów, z którymi do tej pory sobie nie radziliśmy. Za ogrom Twego miłosierdzia pragniemy Ci dziękować teraz i w wieczności. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

    źródło:
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2014/09/08/ks-adam-skwarczynski-litania-do-matki-bozej/

  6. MariaPietrzak pisze:

    A ja tę Nowennę odmawiam po raz pierwszy .
    Otóż już drugiego dnia , po zakończeniu modlitwy nowennowej i różańcowej , choć byla tylko 6/56 rano , otrzymałam sms-a , który był związany dokladnie z węzłem ofiarowanym Maryi .
    I choć niewiele rzeczy potrafi mnie zaskoczyć , to mnie zaskoczyło i z radości serce zabiło mi głośno .
    Zakończył się piąty dzień nowenny , a ja nie przestaję dziwić się znakom Maryjnej Opatrzności.
    A zaczęło się od tego , że pomyślałam tylko …. by zmówić te Nowennę , kiedy po południu tego samego dnia spotkałam osobę dawno nie widzianą , a ona pyta mnie czy mam może tę Nowennę, bo właśnie potrzebuje jej i szuka .
    Ofiarowałam się z wydrukowaniem i to był pierwszy znak , że tego właśnie potrzebuję ja sama !
    Chwała Ci Maryjo , węzły rozwiązująca , Chwała ! Podnosisz „umarlego” , jak Twój Syn młodzieńca z Naim , Chwała !

  7. Pingback: Ks. Piotr Glas: najmocniejsza modlitwa na najtrudniejsze przypadki to Nowenna do Matki Bożej Rozwiązującej Węzły | Biały, bardzo biały

  8. W.D. pisze:

    Witajcie wszyscy.
    Potrzeboje zetelnej informacji i potwierdzonej jakims zrodlem na temat osoby Marii Vadii. Ta osoba ma zamiar odwiedzic nasza parafie. I prowadzic modlitwy charyzmatyczne. Czy istnieje z jej strony jakies zagrozenie duchowe? Czy sa jakies przeciwskazania ku temu by uczestniczyc w spitkaniu z jej udzialem? Przyznam ze szukajac opinii o tej pani nigdzie nie natrafilem na jakies negatywne opinie lub przestrogi. Jak do tej pory same ohy i ahy.
    Pozdrawiam wszystkich czytelnikow i prosze o konkretne odpiwiedzi.

    • wobroniewiary pisze:

      Tak, nakładanie rąk na głowę, wykasływanie złych duchów bez odesłania ich pod stopy Chrystusa. Do tego kładzenie Pisma Św. na podłodze i stanie albo skakanie tyłkiem do tabernakulum

      Ks. Olszewski np. ostrzegał.

      • W.D. pisze:

        Mnie sie tez wydaje ze to szowmenka ale sluchalem konferencje Ks Oolszewskiego i tam przestrzegal przed darami poznania ale nie bezposrednio przez ta pania. Czy masz jakies bezposrednie zrodlo potwierdzajace ze ta pani moze stanowic zagrozenie? Jakis llnk lub odnosnik? Moze jakas opinia Ks Glassa?

  9. Dorota pisze:

    Rozpoczęłam Nowennę do Maryi rozwiązującej węzły wczoraj, po tym jak dostałam książkę z tą nowenną. Obecnie moje małżeństwo przechodzi ogromny kryzys, bowiem mój mąż jak twierdzi zakochał się w innej kobiecie i chce do niej odejść po prawie 13 latach naszego małżeństwa, stwierdzając jednocześnie że mnie tak naprawdę nigdy nie kochał. Nic nie ma dla niego obecnie znaczenia, ani sakrament małżeństwa, ani bojaźń Boża, a nawet nasze trzy córki i ich uczucia. W momencie gdy zajrzałam do tej książki aby poczytać o tej nowennie poczułam potrzebę przystąpienia do sakramentu spowiedzi. Pojechałam do kościoła ale niestety spóźniłam się i księdza już nie było w konfesjonale. Uklękłam więc i zaczęłam odmawiać Nowennę pompejańską, która odmawiam od 11 dni. Gdy miałam już wychodzić z kościoła, wtedy przyszedł ksiądz do konfesjonału i udało mi się wyspowiadać. Płakałam bardzo jak wyszłam, wsiadłam do samochodu, nie umiałam przestać myśleć o całej tej sytuacji aż mało co nie wymusiłam pierwszeństwa na skrzyżowaniu. Dojechałam do domu już o wiele spokojniejsza. Teraz już wiem że nic ludzkimi siłami nie mogę zdziałać, muszę zaufać Jezusowi. Pojawił się we mnie spokój w stosunku do dzieci i do zachowania mojego męża. W momencie kiedy mój mąż rozmawia z tą kobietą przez komunikator w telefonie oddaję się cała modlitwie powierzając moje małżeństwo i mojego męża Matce Bożej w Nowennie pompejańskiej i teraz także w Nowennie do Maryi rozwiązującej węzły. Po dowiedzeniu się o tej nowennie poczułam ogromną potrzebę spowiedzi i wiarę w to że Bóg chce jedności małżeńskiej pomiędzy mną a moim mężem i że Bóg ma w stosunku do nas swój plan. Wierzę że moje modlitwy za wstawiennictwem Matki Bożej przybliżą mnie do Boga i pozwolą mi lepiej zrozumieć mojego męża i samą siebie.
    Proszę także wszystkich czytających ten komentarz o modlitwę za mnie, za mojego męża i za uratowanie naszego małżeństwa.
    Bóg zapłać

  10. Dorota pisze:

    Obecnie odmawiam 3 raz tę nowennę. Niestety na chwilę obecną czekam jeszcze na poprawę, ale moja sytuacja z mężem jest naprawdę trudna.
    zastanawiam się tylko czy daną intencję, którą się modlę powinnam tak długo powierzać Maryi w nowennie aż zostanie wysłuchana, czy z każdą nowenną nowa intencja?

    • Stokrotka pisze:

      Daj sobie czas ,zdystansuj się ,choc to trudne wycisz emocje Matka Boska rozwiąże ten węzeł dla Ciebie najkorzystniej musisz Jej zaufac my patrzymy na zycie odcinkowo ,Ona zna cale twoje życie,wie jaka sciezka jest ci przeznaczona

      • Maggie pisze:

        Masz rację Stokrotko, bo często patrzymy przez pryzmat własnego „ja”, tj tak podświadomie (!), nie dając wiele miejsca Panu Bogu .
        Kiedy dokonywały się cuda, za wstawiennictwem św.JPII , on modlił się i polecał poddać się z nadzieją ale i ufnością (!) Woli Bożej.
        Musimy też pamiętać, że nasze cierpienia ofiarowane Panu Bogu, nie są naszą własnością, a to pomaga znosić te, które (jeśli) każdego następnego dnia się pokazują/powielają.

        @Dorota: sercem poproś Ducha Świętego o natchnienie i bądź pokornie cierpliwa oddając się w ręce Maryji – ucz się cierpliwości od własnego Anioła Stróża.
        Niech Twój mąż odnajdzie drogę powrotną, a przysięga małżeńska i miłość niech będą mocą: prowadzącą do Ciebie i zgodnego życia.
        Dodaj może westchnienie typu egzorcyzm św.Antoniego przed burzami niezgody???
        ❤️➕❤️

        • Dorota pisze:

          Mój mąż nadal jest emocjonalnie poza naszym małżeństwem, nadal czeka na tamtą kobietę, tylko ona teraz się liczy…
          ja uczę się cierpliwości, trwam w modlitwie i ufam bogu, choć pojawiają się chwile zwątpienia niestety.

Skomentuj

