Nabożeństwo o uzdrowienie duszy i ciała w Sanktuarium Matki Bożej Kębelskiej w Wąwolnicy z 22.04.2017 r.

Nabożeństwo o uzdrowienie duszy i ciała w Sanktuarium |
Matki Bożej Kębelskiej w Wąwolnicy 22.04.2017 r.
prowadzone przez egzorcystę ks. inf. Jana Pęzioła

Ten wpis został opublikowany w kategorii Modlitwa, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

30 odpowiedzi na „Nabożeństwo o uzdrowienie duszy i ciała w Sanktuarium Matki Bożej Kębelskiej w Wąwolnicy z 22.04.2017 r.

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. Ewa pisze:

    Orędzie, Medjugorje 25. kwietnia 2017
    „Drogie dzieci! Kochajcie, módlcie się i dawajcie świadectwo mej obecności wszystkim, którzy są daleko. Przez swoje świadectwo i przykład możecie przybliżyć serca, które są daleko od Boga i Jego łaski. Jestem z wami i oręduję za każdym z was, abyście z miłością i odwagą dawali świadectwo i zachęcali tych, którzy są daleko od mego Niepokalanego Serca. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

    • MariaPietrzak pisze:

      Przepraszam , @Ewa , nie zauważyłam , że wkleiłaś tu orędzie . Przejrzałam dwa poprzednie wpisy , nic nie znalazłam i wkleiłam tutaj . Okazuje sie…tuż obok . Chyba mi ptak w oko napluł !

  3. Ewa pisze:

    W polskich mediach pojawiły się pierwsze podsumowania niedawnej wizyty abpa Henryka Hosera w Medziugorju

    Wątek misji arcybiskupa w Medziugorju poruszony został w TVP, gdzie duchowny wystąpił 16.04.2017 r. jako „Gość Wiadomości” (od11 minuty rozmowy)

    http://vod.tvp.pl/29669735/16042017

    W piątek 21.04 abp Henryk Hoser w obszernej realcji dla Salve TV – Chrześcijańskiej Telewizji Internetowej Diecezji Warszawsko-Praskiej podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat niedawnej wizyty w Medziugorju

    http://www.salvetv.pl/multimedia/serwis-informacyjny/5648/abp-henryk-hoser-sac-o-misji-w-medjugorie-konf-prasowa-21-iv-2017

  4. MariaPietrzak pisze:

    Medjugorje / Orędzie, 25. kwietnia 2017
     „Drogie dzieci!
    Kochajcie, módlcie się i dawajcie świadectwo mej obecności wszystkim, którzy są daleko.
    Przez swoje świadectwo i przykład możecie przybliżyć serca, które są daleko od Boga i Jego łaski.
    Jestem z wami i oręduję za każdym z was, abyście z miłością i odwagą dawali świadectwo i zachęcali tych, którzy są daleko od mego Niepokalanego Serca.
    Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

    http://medziugorje.blogspot.fr/2017/04/oredzie-25-kwietnia-2017.html?m=1

    • MariaPietrzak pisze:

      💙 ” … Ojciec duchowy zapytał wtedy :
      Czy sprawiedliwość Boża nie mogłaby czasem sie odezwać ?!
      Odpowiedź brzmiała :
      „To Miłość powinna królować !
      Lecz skoro ludzie odtrącają Miłość, ściągają na siebie Sprawiedliwość !”

      Ojciec duchowny zapytał ponownie:
      ” Czyż nie nadeszly czasy zapowiedziane przez Twoją Matkę w Fatimie ?
      Czasy , w których ludzie ściągną na siebie karę , jeśli odrzucą modlitwę i pokutę ? ”

      Odpowiedź nie byla bezpośrednia:
      ” Nieszczęsna Matka moja !
      Nikt nie cierpiał tak jak Ona !
      Patrzyła na Syna umierającego na krzyżu. , a potem wzięła za synów tych samych ludzi , którzy Go ukrzyżowali !
      Spróbuj znaleźć drugą matkę, która wycierpiałaby tyle , co Ona !”
      / Maria Teresa Carloni , apostolka Kościoła prześladowanego.

      💙…. tu Medjugorje i Fatima w jednym stoi domu , a jest nim Niepokalane Serce Maryi , Miłością gorące , za dzieckiem oddalonym , tęskniące , ono poszukające….
      💙 …Matko , która nas znasz …z dziećmi swymi bądź…na drogach nam nadzieją świeć… „abyśmy z miłością i odwagą dawali świadectwo …”

  5. rysik pisze:

    O. Manjackal jednak poprowadzi rekolekcje w diec. warszawsko-praskiej
    http://gosc.pl/doc/3838880.O-Manjackal-jednak-poprowadzi-rekolekcje-w-diec

    • MM pisze:

      Wcześniej kuria informowała o zakazie działalności dla znanego rekolekcjonisty. Gosc.pl uzyskał informacje z kurii, że sprawa została wyjaśniona.

      O. James Manjackal to znany w Polsce rekolekcjonista, pochodzący z Indii zakonnik, który wielokrotnie zapraszany był do Polski. 4 kwietnia 2017 r. kuria warszawsko-praska wydała zakaz prowadzenia rekolekcji przez Manjackala na terenie diecezji warszawsko-praskiej. Z komunikatu wynikało jedynie, że decyzje podjęto po otrzymaniu bliżej niesprecyzowanych informacji z Nuncjatury Apostolskiej w Polsce.

      W kolejnych dniach dziennikarka „Gościa Niedzielnego” Joanna Jureczko-Wilk ustaliła, że chodziło o informacje przekazane za pośrednictwem Nuncjatury w Polsce przez Nuncjaturę w Hiszpanii. Zastrzeżenia do zakonnika nie dotyczyły treści jego nauczania, ale spraw dyscyplinarnych – konkretnie oskarżeń o defraudację pieniędzy zbieranych przez fundację z którą ojciec współpracuje. Chodziło o oskarżenia wysuwane przed laty przez pewną kobietę z Hiszpanii.

      Nuncjatura w Polsce wysłała też w tej sprawie zapytanie do przełożonych Zgromadzenia Misjonarzy Św. Franciszka Salezego, do którego należy o. James.

      W czwartek 26 kwietnia dowiedzieliśmy się od rzecznika prasowego kurii warszawsko-praskiej, że niejasności dotyczące o. Manjackala zostały wyjaśnione, w związku z tym zaplanowane wcześniej rekolekcje z udziałem duchownego się odbędą.

  6. AA pisze:

    Jeden ksiądz, ale nie chcę pisać który, bo nie wszyscy go znają a ja miałam okazję go poznać w tym roku, cały czas karci ludzi, którzy słowa Pana Jezusa do Alicji Lenczewskiej brali do siebie, że to nieprawda, że to słowa są tylko do Alicji, że ludziom się w głowach przewraca, myślą, że to do nich a co czytamy u samej Alicji?
    Proszę 🙂

    † To co zapisujesz, jest po to, aby ludzie zrozumieli, że Ja chcę mówić do każdego, by pokierować nim, ustrzec od zła i wyprowadzić na drogę zbawienia. Że jestem przy każdym człowieku, w każdej chwili jego życia. Że trzeba pragnąć Mnie usłyszeć, słuchać i wykonywać to, co wskazuję – pragnąć żyć według pouczeń Moich ❤
    ( Słowo Pouczenia fragment)

  7. AA pisze:

    † Tak bardzo żal Mi tych chorych Moich dzieci, tak bardzo im współczuję, tak bardzo krwawi Moje Serce. A przecież wszystko wiem i znam każdy ból, każdej duszy ludzkiej.
    Muszę przerwać ten pęd Moich dzieci do piekła. Muszę to zahamować, zatrzymać. Muszę to uczynić.
    Módlcie się Moje dzieci Miłości Czystej i Moje dzieci Miłości Ofiarnej za tych, którzy giną, którzy biegną w kierunku ciemności, którzy utracili wzrok duszy.
    Módlcie się i ofiarujcie . Bądźcie hojni w swych ofiarach, żarliwi w miłości i miłosierdziu.
    Ja jestem w was, a wy we Mnie. Moja moc i Moja Miłość nie ma granic i będzie was wypełniać, i iść przed wami, jak słup ognia, jak obłok światła, by wskazywać i torować wam drogę wśród ciemności świata.
    Nie lękajcie się, gdy nadejdą dni ciemności. Moje Światło jest w was, będzie was prowadzić i wskazywać drogę innym. Wy jesteście Moim światłem tego świata. Wy jesteście posłani przez Mojego Ojca, bo Ja was wybrałem i namaściłem Moim błogosławieństwem i Moją mocą.
    Nie gubcie Moich darów swym rozproszeniem i niewiernością w drobiazgach. Wasze wierność ocali wielu, do których chcę pójść w was. W was chcę być znakiem Prawdy i Miłości, wsparciem i ocaleniem.
    Was uzbroiłem Moimi łaskami. Dałem wam charyzmaty. Tulę was do Mojego Serca i karmię Moją Miłością.
    Nasycajcie się i idźcie , by rozdawać, by karmić tłumy Moją Miłością i Moją Prawdą.
    Ja żyję w was i chodzę po tej ziemi w was, i wyciągam ręce do Moich chorych i zagubionych dzieci.
    Bądźcie skupieni, uważni, gorliwi.
    Tak bardzo skrócony jest czas, i tak niewiele go pozostało do chwili oczyszczenia świata. Nie traćcie go na rzeczy błahe, niemające znaczenia w budowaniu Mojego Królestwa Miłości.
    Budujcie to Królestwo każdym waszym czynem, każdą myślą, każdym poruszeniem serca wszędzie tam, gdzie jesteście i w każdej chwili.
    Kocham was , błogosławię wam!
    ( Świadectwo, sb. 31 października 1987, g. 10,15)

    • MariaPietrzak pisze:

      Dzięki za umieszczenie tego pouczenia . Jest bardzo ważne .
      Jest ono jakby dopełnieniem wczorajszego orędzia z Medjugorje .
      Pan Jezus mówi tu :
      „wasza wierność ocali wielu , do których chcę pójść w was ”
      To prawda , że często jesteśmy jedynymi , którzy docierają do oddalonych i zagubionych ludzi . Pan przychodzi w nas…i poprzez nasze słowa i nasze działanie porusza ludzkie serca , co dzieje sie najczęściej bez naszej wiedzy ! Trzeba tylko słuchać w sercu Ducha..
      Bo można tez omijać miejsca czy omijać ludzi …
      Spotkało mnie kilka takich niespodzianek , ale również dzięki temu zauważyłam , że zawsze w pobliżu krąży zazdrosny diabeł i gdzie może , tam wejdzie i stara się wszystko popsuć !
      Posługuje się kłamstwem , wzbudza zazdrość lub nieufność ! Stwarza pozory czegos czego nie ma , nawet czyni „cuda” , by tylko nie dopuścić do rozwinięcia łaski , jaka poprzez nas zawitała !
      Nigdy w zyciu nie myślałam , ze jedno obok drugiego biegnie tak blisko i jest takie …namacalne . Dlatego uczulam …nie jestesmy sami . Jest Pam , jest Maryja …. ale i odwieczny wścibski wróg !
      Doprawdy przedziwne czasy i przedziwne doświadczenia !
      Chyba dlatego Maryja prosi o więcej modlitwy …

  8. MM pisze:

    Święty Ludwik Maria Grignion de Montfort uczy: Co najmniej raz w roku, w rocznicę ofiarowania się, należy odnowić ten akt, spełniając te same ćwiczenia przez trzy tygodnie. Zbawienną jest rzeczą odnawiać je co miesiąc, a nawet codziennie, tymi słowami: Totus tuus ego sum, et omnia mea tua sunt – Jestem cały Twój, a wszystko co mam jest Twoją własnością, umiłowany Jezu, przez Maryję Twoją świętą Matkę (TPN 233).

    Akt ofiarowania się Jezusowi Chrystusowi przez ręce Maryi

    O, odwieczna, Wcielona Mądrości! O, najmilszy i czci najgodniejszy Jezu, prawdziwy Boże i prawdziwy człowiecze, Synu Jednorodzony Ojca Przedwiecznego i Maryi, zawsze Dziewicy! Oddaję Ci najgłębszą cześć w łonie i chwale Twego Ojca w wieczności oraz w dziewiczym łonie Maryi, Twej najgodniejszej Matki, w czasie Twego Wcielenia.

    Dzięki Ci składam, żeś wyniszczył samego siebie przyjmując postać sługi, by mnie wybawić z okrutnej niewoli szatana. Chwalę Cię i uwielbiam, żeś we wszystkim raczył się poddać Maryi, Twej świętej Matce, aby przez Nią uczynić mnie swym wiernym niewolnikiem. Lecz niestety! W niewdzięczności i niewierności nie dochowałem obietnic uroczyście Tobie złożonych na Chrzcie św. Nie wypełniłem swoich zobowiązań. Nie jestem godzien zwać się dzieckiem czy niewolnikiem Twoim. A ponieważ wszystko we mnie zasługuje na Twój gniew, do Twego Najświętszego i Najdostojniejszego Majestatu nie śmiem już się sam zbliżyć. Przeto uciekam się do wstawiennictwa i miłosierdzia Twej Najświętszej Matki, którą dałeś mi za Pośredniczkę u Siebie. Za Jej możnym pośrednictwem mam nadzieję wyjednać u Ciebie skruchę i przebaczenie mych grzechów oraz prawdziwą mądrość i w niej wytrwanie.

    Pozdrawiam Cię więc, Dziewico Niepokalana, żywy Boga Przybytku, w którym odwieczna, ukryta Mądrość chce odbierać cześć i uwielbienie aniołów i ludzi. Pozdrawiam Cię, Królowo nieba i ziemi, której panowaniu wszystko prócz Boga jest poddane. Pozdrawiam Cię, Ucieczko grzeszników, której miłosierdzie nikogo nie zawiodło. Wysłuchaj mej prośby, pełnej gorącego pragnienia Bożej mądrości, i przyjmij śluby i ofiary, jakie w pokorze Ci składam.

    Ja…, grzesznik niewierny, odnawiam i zatwierdzam dzisiaj przed Twoim obliczem przyrzeczenia Chrztu św. Wyrzekam się na zawsze szatana, jego pychy i jego dzieł. Całkowicie oddaję się Jezusowi Chrystusowi, Mądrości Wcielonej, aby za Nim iść, niosąc mój krzyż po wszystkie dni życia. Abym zaś był Mu wierniejszy niż dotąd, obieram Ciebie dziś, Maryjo, w obliczu całego Dworu Niebieskiego, za moją Matkę i Panią. Oddaję Ci i poświęcam, jako Twój niewolnik, ciało i duszę swoją, dobra wewnętrzne i zewnętrzne, nawet wartość dobrych moich uczynków, przeszłych, obecnych i przyszłych, pozostawiając Ci całkowite i zupełne prawo rozporządzania mną i wszystkim bez wyjątku, co do mnie należy, według Twego upodobania, ku większej chwale Boga w czasie i wieczności. Przyjmij, Panno łaskawa, tę niewielką ofiarę mej niewoli dla uczczenia i naśladowania owej uległości, jaką Mądrość odwieczna Twemu macierzyństwu okazać raczyła; dla uczczenia władzy, jaką Oboje posiadacie nade mną, nikłym robakiem i grzesznikiem nędznym; jako podziękowanie za przywileje, którymi Cię Przenajświętsza Trójca łaskawie obdarzyła. Zapewniam, że odtąd, jako prawdziwy Twój niewolnik, chcę szukać Twojej chwały i Tobie we wszystkim być posłuszny. Matko Przedziwna, przedstaw mnie Twemu drogiemu Synowi jako wiecznego niewolnika, ażeby – jak przez Ciebie mnie odkupił, tak też przez Ciebie przyjąć mnie raczył. Matko Miłosierdzia, udziel mi łaski prawdziwej mądrości Bożej i przyjmij mnie do grona tych, których kochasz, pouczasz, prowadzisz, żywisz i bronisz jako dzieci swe i sługi. Dziewico wierna, spraw, abym zawsze i we wszystkim był doskonałym uczniem, naśladowcą i niewolnikiem Mądrości Wcielonej, Jezusa Chrystusa, Syna Twego; abym za Twym pośrednictwem i za Twoim przykładem doszedł do pełni Jego wieku na ziemi i Jego chwały w Niebie. Amen.

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
    Na wieki, wieków. Amen.

  9. AA pisze:

    Urodził się głuchoniemy. Słyszy dzięki modlitwie za wstawiennictwem św. ojca Pio

    O. Pio byt wyjątkowym „narzędziem” w rękach Boga. Sam mówił i pisał, że wszystko co uczynił innym, zdziałał Bóg przez jego ręce. Po śmierci o. Pio nie zakończył swojej obecności i działalności wśród nas. W dalszym ciągu przez jego pośrednictwo dokonują się cudowne nawrócenia i uzdrowienia. Jedno z nich miało miejsce na początku lipca 1994 r. w San Giovanni Rotondo. W czasie Eucharystii przy grobie o. Pio., dziesięcioletni Antonio Russo, po przyjęciu Komunii św., zobaczył o. Pio i natychmiast został uzdrowiony.

    http://www.fronda.pl/a/urodzil-sie-gluchoniemy-slyszy-dzieki-modlitwie-za-wstawiennictwem-sw-ojca-pio,91792.html

  10. ja pisze:

    Ciekawy cytat z fb z profilu: O.Daniel Modlitwa o Uzdrowienie i Uwolnienie

    Bylo spotkanie egzorcystow z Calego Swiata dotyczace konsekwencji przyjmowania oredzie marii z irlandii. Egzorcysci maja problem. Osoby ktore zyja tymi oredziami zapraszaja do siebie demon tzw.Jesebel . Bardzo wiele.ludzi opetanych. Ojciec przestrzega I jest w Jednosci z Kosciolem…osoby pod wplywem tych oredzi jak.ocenili Egzorcysci atakuja czesto Kosciol I PAPIEZA!!!…

    • MM pisze:

      DOBRE
      „Bylo spotkanie egzorcystow z Calego Swiata dotyczace konsekwencji przyjmowania oredzie marii z irlandii. Egzorcysci maja problem. Osoby ktore zyja tymi oredziami zapraszaja do siebie demon tzw.Jesebel . Bardzo wiele.ludzi opetanych”

      • Marek pisze:

        Ale wciąż jeszcze mało oficjalnych informacji i ostrzeżeń Kościoła na ten temat, a przecież to są poważne sprawy. Tutaj potrzeba jest szerszego dostępu do informacji zwłaszcza dla tych którzy nie korzystają z internetu a otrzymują gdzieś pokątnie kartki z tymi niby orędziami.

      • MariaPietrzak pisze:

        Przeczytałam tylko jedno orędzie , w którym „Pan Jezus ” z podziwem patrzył na siebie i myślał o podziwie tłumów , które z podziwem będą Go witać i oglądać !
        Po nic więcej nie wyciągnęła się moja ręka !
        Trzeba modlitwy do Ducha świętego i po dar mądrości , żebyśmy , i my sami , Chrystusowi , odróżnili Głos Pana od głosu uwodzicielskiego szatana !
        Dobrze , ze propaguje sie czytanie Pisma Świętego . Papież stale radzi miec przy sobie maly egzemplarz i czytać . Nieznajomość Pisma sprawia , ze wielu daje się nabić w butelkę przy byle okazji , jak i w powyższych ! .

  11. Ania pisze:

    Monstrancja Fatimska będzie towarzyszyć modlitwom pielgrzymów w kaplicy św. Pawła Pustelnika na Jasnej Górze. Przyjdź, włącz się do modlitwy o pojednanie i pokój w Polsce i na całym świecie.
    Adoracja Najświętszego Sakramentu w Monstrancji Fatimskiej trwać będzie od 27 kwietnia do 2 maja w godzinach od 6.00 do 20.45.

  12. kasiaJa pisze:

    INFORMACJA NA TEMAT PISM I DZIAŁALNOŚCI VASSULI RYDEN (z profilu ks. S. Kostrzewy)

    ŚWIĘTA KONGREGACJA NAUKI WIARY
    INFORMACJA NA TEMAT PISM I DZIAŁALNOŚCI PANI VASSULI RYDEN*

    Wielu biskupów, kapłanów, zakonników, zakonnic i wiernych świeckich zwraca się do Kongregacji z prośbą o miarodajną ocenę działalności pani Vassuli Ryden, wyznania greckoprawosławnego, zamieszkałej w Szwajcarii, która, posługując się żywym słowem oraz pismem, rozpowszechnia w środowiskach katolickich całego świata orędzia przypisywane rzekomym niebiańskim objawieniom.

    Uważna i spokojna analiza całej sprawy, dokonana przez Kongregację w celu „zbadania duchów, czy są z Boga” (por. 1 J 4,1), ujawniła – obok aspektów pozytywnych – także cały zespół elementów o zasadniczym znaczeniu, które w świetle doktryny katolickiej należy ocenić negatywnie.

    Trzeba nie tylko zwrócić uwagę na podejrzany charakter zewnętrznych form, w jakich dokonują się owe rzekome objawienia, ale także podkreślić zawarte w nich pewne błędy doktrynalne.

    Mówią one między innymi o Osobach Trójcy Świętej, posługując się tak niejasnym językiem, że prowadzi to do pomieszania właściwych imion i funkcji Osób Boskich. Rzekome objawienia obwieszczają, że wkrótce w Kościele zapanuje Antychryst. W duchu milenarystycznym zapowiadają decydującą i chwalebną interwencję Boga, który ma jakoby ustanowić na ziemi, jeszcze przed ostatecznym przyjściem Chrystusa, erę pokoju i powszechnego dobrobytu. Przewidują też bliskie już powstanie Kościoła, który miałby być swego rodzaju wspólnotą ponadchrześcijańską, co jest niezgodne z doktryną katolicką.

    Fakt, że wymienione wyżej błędy nie pojawiają się w późniejszych pismach Vassuli Ryden, jest znakiem, że rzekome „niebiańskie objawienia” są jedynie owocem prywatnych przemyśleń.

    Ponadto pani Ryden, przystępując systematycznie do sakramentów Kościoła katolickiego – choć jest wyznania greckoprawosławnego – budzi niemałe zdziwienie w wielu środowiskach Kościoła katolickiego i sprawia wrażenie jakoby stawiała się ponad wszelką jurysdykcją kościelną i normą kanoniczną, a przez to stwarza ekumeniczny nieład, który drażni wielu zwierzchników, kapłanów i wiernych jej własnego Kościoła, jako że łamie ona w ten sposób jego dyscyplinę.

    Zważywszy na to, że mimo pewnych aspektów pozytywnych ogólny rezultat działalności Vassuli Ryden jest negatywny, Kongregacja wzywa biskupów, aby należycie pouczyli wiernych oraz by na terenie swoich diecezji nie dopuszczali do rozpowszechniania jej idei. Apeluje także do wszystkich wiernych, aby nie uznawali pism i wypowiedzi pani Vassuli Ryden za nadprzyrodzone oraz by zachowali czystość wiary, którą Chrystus powierzył Kościołowi.

    Watykan, 6 października 1995 r.

    JOSEPH Kard. RATZINGER
    Prefekt

    Abp TARCISIO BERTONE, SDB
    Em. Arcybiskup Vercelli
    Sekretarz

    * AAS 88 (1996) 956-957.
    http://www.vatican.va/roman_curia/congregations/cfaith/documents/rc_con_cfaith_doc_19951006_ryden_pl.html

  13. W 1995 roku tak istotnie było ale potem coś się chyba zmieniło
    tutaj mamy informacje z roku 2004
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2012/12/28/kardynal-joseph-ratzinger-prefekt-kongregacji-nauki-wiary-o-vassuli-ryden-mozecie-nadal-rozpowszechniac-jej-pisma/

    http://www.voxdomini.com.pl/vass/kongregacja_vd.pdf

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2012/12/29/ks-prof-rene-laurentin-dyskretna-rehabilitacja-vassuli/
    Ja przyznam, że nie czytałem zbyt wiele Vassuli i nie umiem się ustosunkować, posiłkuję się tylko tym co można znaleźć w opracowaniach. Nie mam też powodu by tym dokumentom nie wierzyć.
    Ani nie bronię ani nie neguję, po prostu przekazuję nowsze dane na temat Vassuli Ryden bo uważam, że trzeba mieć pełny ogląd na sprawę.

Skomentuj

