Ks. Adam Skwarczyński: Nowenna przed setną rocznicą objawień fatimskich

NOWENNA PRZED 13 MAJA 2017 ROKU
BŁAGALNA O TRYUMF NIEPOKALANEGO SERCA MARYI
ZA WSTAWIENNICTWEM BŁ. HIACYNTY I FRANCISZKA Z FATIMY

       Wprowadzenie

       Po raz ostatni orędują za nami pastuszkowie fatimscy jako błogosławieni, 13 maja ma nastąpić ich kanonizacja. W 100-lecie objawień fatimskich razem z nimi módlmy się o to, by jak najprędzej Anioł Apokalipsy mógł związać szatana, węża starodawnego, związawszy go łańcuchem, i zamknąć go w czeluści. Wówczas narody, wolne od jego zwodzenia, odetchną, ciesząc się łaską wyjątkową, nieznaną dotychczas światu. Ten szczęśliwy okres zapowiedziała Matka Boża w Fatimie i w innych miejscach swoich objawień.

       Weźmy więc udział w zmaganiu się z piekłem o tryumf Matki Najświętszej, zwłaszcza bronią Różańca, gdyż ten ma stać się łańcuchem w ręku Anioła, gdy już połączą się ze sobą wszystkie jego ogniwa w ludzkich rękach. Czy to nie w Fatimie Maryja objawiała się jako Królowa Różańca Świętego?

       Kto znajdzie chwilę czasu, niech do „zwycięskiej” tajemnicy Różańca: ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi dołączy w tych dniach Litanię do bł. Hiacynty i Franciszka, posiadającą aprobatę Kościoła.

4 V – czwartek
Niech mocą Tajemnicy Ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi będą pokonane duchy piekielne, pobudzające ludzkość do przebijania Jej Niepokalanego Serca pięcioma mieczami. Niech Pierwsze Soboty Miesiąca, jako wynagrodzenie Maryi za ból tych pięciu ran, będą praktykowane przez cały Kościół.

5 V – piątek
Niech mocą Tajemnicy Ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi będzie pokonany smok ognisty i jego armia, która walczy w Kościele i w świecie z prawdziwym kultem Niewiasty Obleczonej w Słońce oraz z Jej objawieniami. Niech w ten kult włączą się wszyscy chrześcijanie.

6 V – sobota
Niech mocą Tajemnicy Ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi będą pokonane moce piekielne, uderzające w kult Maryi jako Oblubienicy Ducha Świętego. Niech moc tej Tajemnicy przybliża odnowienie oblicza ziemi i nadejście Nowej Pięćdziesiątnicy.

7 V – niedziela
Niech mocą Tajemnicy Ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi będą pokonane duchy nienawiści, nieprzebaczenia i wojen, a rozkwitnie kult Królowej Pokoju. Niech pokój, dar Jezusa Zmartwychwstałego, ogarnie wszystkie ludzkie serca.

8 V – poniedziałek
Niech mocą Tajemnicy Ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi będą pokonane armie piekielne, walczące z Panią Wszystkich Narodów oraz z Jej kultem, a wszystkie narody niech schronią się pod Jej królewskim płaszczem, unikając nieszczęść i kar.

9 V – wtorek
Niech mocą Tajemnicy Ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi będą poskromione złe duchy, odbierające ludziom wiarę w przywilej pośrednictwa wszystkich łask, którym cieszy się Maryja. Niech dla radości Matki Najświętszej, jak w Kanie Galilejskiej, Bóg dokona największych cudów na ziemi.

10 V – środa
Niech mocą Tajemnicy Ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi będzie pokonana armia duchów nieczystości i aborcji oraz wmawiająca ludziom, że wszelkie grzechy stały się czymś „normalnym”. Niech dzieci Maryi otrzymają ogromną moc do praktykowania i obrony wszelkich cnót, dobra, prawdy i piękna.

11 V – czwartek
Niech mocą Tajemnicy Ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi będą pokonane złe duchy, pomniejszające kult Jezusa w Najświętszym Sakramencie oraz Jego Matki jako Niewiasty Eucharystii. Niech kapłani, oddani Jej w opiekę, prowadzą święte życie.

12 V – piątek
Niech mocą Tajemnicy Ukoronowania Maryi na Królową Nieba i Ziemi będą pokonane moce piekielne, uderzające w kult Matki Bożej jako Współodkupicielki, by ludzkość mogła jasno poznać, ile zawdzięcza Jej samej oraz ofierze Jej cierpienia.

LITANIA DO BŁ. HIACYNTY I FRANCISZKA
Kyrie, eleison, Chryste, eleison, Kyrie, eleison.

Chryste, usłysz nas – Chryste, wysłuchaj nas.
Ojcze z nieba Boże – zmiłuj się nad nami.
Synu, Odkupicielu świata, Boże –
Duchu Święty Boże –
Święta Trójco, Jedyny Boże –
Święta Maryjo, Królowo wszystkich Świętych – módl się za nami.
Błogosławieni Hiacynto i Franciszku – módlcie się za nami.
Kwiaty świętości, wyrosłe z dala od zgiełku świata –
Wrażliwi na piękno darowanej nam przez Boga przyrody –
Czyste dusze, będące mieszkaniem Boga –
Krzewie gorejący Najwyższego –
Płomyki, zapalone przez Boga w ciemnych i niespokojnych czasach –
Przewodnicy dzieci, młodzieży i dorosłych na drogach świętości –
Głoszący swym życiem orędzie zbawienia –
Ewangeliczni maluczcy, zaszczyceni Bożym objawieniem –
Pojętni uczniowie Anioła Pokoju –
Szybko uświęceni w szkole Maryi –
Posłuszni orędziom Pani z nieba –
Godni powiernicy Matki Bożej, wzywającej świat do pokuty –
Posłuszni we wszystkim woli Bożej –
Uświęceni na drodze codziennego krzyża –
Wierni darom Ducha Świętego i wszystkim łaskom Bożym –
Heroiczni świadkowie wiary –
Mężni obrońcy prawdy –
Przeniknięci współczuciem dla cierpiących –
Apostołowie zagrożonych wiecznym potępieniem –
Wierni naśladowcy Jezusa Ukrzyżowanego –
Męczennicy w pragnieniu –
Apostołowie zagrożonych, za których ofiarowaliście tyle cierpień –
Mężni na drodze pokuty i wynagrodzenia Bogu za grzechy –
Pocieszyciele Serc Jezusa i Maryi –
Gorliwi czciciele Jezusa w Najświętszym Sakramencie –
Apostołowie Różańca świętego –
Mistrzowie w przepojeniu modlitwą całego życia –
Towarzysze dzieci w ich radosnych zabawach –
Wierni w przyjaźni, sięgającej poza grób –
Pielgrzymi przez ziemię, stęsknieni za domem Ojca Niebieskiego –
Przygotowani przez samą Maryję do szczęśliwej śmierci –
Ufni w Boże miłosierdzie, wypraszane za życia i po swojej śmierci –
Szczególni orędownicy Ojca Świętego przed tronem Boga –
Orędownicy w niebie na rzecz tryumfu Niepokalanego Serca Maryi –
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata – przepuść nam, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata – wysłuchaj nas, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata – zmiłuj się nad nami.
W. Módlcie się za nami, błogosławieni Hiacynto i Franciszku –
O. Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

Módlmy się.

     Boże, Ty zawstydzasz mędrców tego świata, a maluczkim i pokornym objawiasz swoje tajemnice. Wielbimy Cię w dziele, jakiego dokonała najpokorniejsza Twoja służebnica Maryja, doprowadzając w krótkim czasie Hiacyntę i Franciszka do pełni świętości. Daj nam w szkole Fatimskiej Pani, za wstawiennictwem dwojga Błogosławionych, dojść do nagrody obiecanej w niebie apostołom wszystkich czasów. Przez Chrystusa, Pana Naszego. Amen.

Pobierz Nowennę pdf: Nowenna przed 13 maja 2017

Ten wpis został opublikowany w kategorii Modlitwa, Nowenna i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

67 odpowiedzi na „Ks. Adam Skwarczyński: Nowenna przed setną rocznicą objawień fatimskich

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    • ania pisze:

      Piękna nowenna i litania od czwartku będę codziennie odmawiać dziękuję!

    • MariaPietrzak pisze:

      Święty Michale …
      Aby Zdzicha Bogiem zmężniała , pocałunkiem w policzek… innego Zdzicha , tego z Ogrodu … nie przypominała . O to proszę święty Michale !
      Broń mnie i moich bliskich , bo widzę , ze nasze dobre chęci , ani błogosławienie nie zawsze znajduje u innych odzew i przemienienie , jakich sie spodziewamy , proszę !
      Dzieci ratuj , ostrym mieczem , bo naiwne !
      I mnie broń przed zniechęceniem i zwątpieniem …. Przed utratą wiary , że może być lepiej !

    • Dla Boga i ludzi pisze:

      Szczęść Boże!
      Proszę o modlitwę o wytrwałość w przyrzeczeniach złożonych Bogu.
      Teraz mam wyjątkowo trudny czas i byłbym wdzięczny za modlitewne wsparcie.
      Już dawno nie czułem takiej duchowej „drogi pod górkę”.

    • Dorota pisze:

      Ja też zaczęłam 🙂 Boże Dziękujemy Ci za Maryję ❤

      • wobroniewiary pisze:

        Kochani piszę do Was z bardzo daleka.Jestem kilka tys. km od domu. Nie ma tu kościoła katolickiego są świątynie innych wyznań. W takich miejscach człowiek tęskni za kościołem za Mszą św. za majowym za Różańcem św.
        Dziś w San Giovanni Rotondo o godz. 10.00 jest sprawowana przy trumnie z relikwiami św. Ojca Pio Msza św. w moich intencjach czyli za Was też. Westchnijcie za mną a jeśli ktoś mógłby w mojej intencji przyjąć Komunię św. byłabym niezmiernie wdzięczna.
        I proszę kochajcie Kościół św. nic gorszego jak nie możesz pójść do kościoła i nie możesz przyjąć Pana Jezusa.

        • MariaPietrzak pisze:

          Pius X /
          Jezu ,💙 pragnę przyjąć Cię pod postacią Hostii świętej w imieniu wszystkich dusz, abyś mógł działać we wszystkich duszach . Amen
          @Ewa , będę się modliła , żebyś szczęśliwie stamtąd do nas powróciła ! Tymczasem dobrego wypoczynku🏜

  2. AnnaSawa pisze:

    V I C O N A – Fotografia Poświęcona
    4 kwietnia o 15:00 ·

    IV Stacja Drogi Krzyżowej: Spotkanie z Maryją

    Najpierw potrzebne jest wspomożenie duchowe, z którym przychodzi Matka w każdej sytuacji: w ucisku, w trudzie, w cierpieniu, w upadku. Ale także potrzebna jest Jej obecność w codzienności: w czasie pracy, wypoczynku, radości, w spotkaniach z bliźnimi.

    Potrzebna jest Jej pomoc, by zachować duszę w czystości i uświęcić swe ciało – całą swoją naturę ludzką.

    Miłość Matki jest opoką dla tych, którzy czują się sierotami w świecie. A któż nie jest osierocony w swym sercu, które przecież pragnie czystej i doskonałej miłości, jaką może dać tylko Matka. Matka, która zawsze Mnie przynosi każdemu ludzkiemu dziecku. Która wygładzi każdą krzywdę dziecka Swego.

    Alicja Lenczewska, „Słowo pouczenia” 203

  3. MariaPietrzak pisze:

    Z Orędzia Matki Bożej o poświęceniu uczynionemu przez Jana Pawła II
    w dniu 25 marca 1984r

    ***
    Tak,
    Ja Sama objawiłam Moją wolę w Fatimie, gdy ukazałam się w 1917 roku.
    Wiele razy prosiłam o to poświęcenie się Moją córkę Łucję, która żyje jeszcze na ziemi, aby wypełnić powierzoną jej przeze Mnie misję.
    W ciągu ostatnich lat domagałam się tego usilnie również poprzez przesłanie powierzone Mojemu Kapłańskiemu Ruchowi.
    Dziś znowu proszę wszystkich o poświęcenie się Mojemu Niepokalanemu Sercu.

    c Przede wszystkim prosiłam o to Papieża Jana Pawła II, Mojego pierwszego umiłowanego syna.
    Dokonuje on tego w sposób uroczysty z okazji dzisiejszego święta, po napisaniu do Biskupów świata, aby uczynili to samo w łączności z nim.

    d Niestety, nie wszyscy Biskupi przyjęli to zaproszenie.
    Szczególne okoliczności nie pozwoliły jeszcze Ojcu Świętemu poświęcić Mi wyraźnie Rosji, o co wiele razy prosiłam.
    Jak wam już powiedziałam, to poświęcenie Mi zostanie dokonane,
    gdy krwawe wydarzenia będą się już wypełniać.

    e Błogosławię odważny akt Mego Papieża.
    Zechciał powierzyć Memu Niepokalanemu Sercu świat i wszystkie narody. Przyjmuję to z miłością i wdzięcznością.
    Ze względu na ten akt obiecuję przyczynić się do znacznego skrócenia godzin oczyszczenia,
    a próbę uczynić lżejszą.

    f Proszę jednak o to poświęcenie także wszystkich Biskupów, wszystkich Kapłanów, wszystkie osoby zakonne i wszystkich wiernych.
    Jest to godzina, w której Kościół powinien się zgromadzić w bezpiecznym schronieniu Mojego Niepokalanego Serca.
    ***
    – 25.03.1984, Uroczystość Zwiastowania Najświętszej Maryi Panny
    („Do Kapłanów Umiłowanych Synów Matki Bożej” – Ks. Stefano Gobbi – 1973-1997r)

    • Paweł pisze:

      O tym, że Akt poświęcenia Niepokalanemu Sercu Maryi dokonany przez św. Jana Pawła II w dniu 25 marca 1984 był mimo wszystko NIEKOMPLETNY (bo np. nie wszyscy biskupi przyjęli zaproszenie papieża, a papież w tym Akcie nawet nie wypowiedział słowa „Rosja”), świadczy również poniższe orędzie nr 356e dane księdzu Gobbi w dniu 10.06.1987 (w Roku Maryjnym), w którym Matka Boża WCIĄŻ i NADAL prosi o poświęcenie ROSJI Jej Niepokalanemu Sercu:

      „e Szczególne znaczenie dla rozwoju wielkich wydarzeń – które wam przepowiedziałam – miałoby spełnienie wreszcie, w ciągu tego roku, Mojej prośby, skierowanej do Mojej córki Łucji z Fatimy, o poświęcenie Rosji przez Papieża razem z wszystkimi Biskupami świata.”
      http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/87.htm

      Ale z drugiej strony z orędzi danych Vassuli w dniach 8 IV 2014 i 29 VII 2014 zdaje się wynikać, że sytuacja w Rosji nie będzie się już pogarszała, a wręcz przeciwnie: Pan Jezus ma właśnie zamiar dokonać w niej wspaniałych dzieł. Oto fragmenty tych orędzi, opublikowanych w pismie ewangelizacyjnym „Vox Domini” nr 4 (143) 2015 na str. 55-56:

      8 kwietnia 2014:
      „(…) wkrótce, tak to jest wasze wkrótce, ziemię ogarną płomienie, jak w czasie Sodomy i Gomory, które zniszczył Mój Ojciec, a potem ukażę Moją Chwałę poprzez Dom na Wschodzie [przypis Vassuli: Kościół w Rosji]. Dałem temu Domowi Stróża Archanioła [przypis Vassuli: święty Michał Archanioł], aby doprowadził ten Dom do bycia przykładem Mojej Świętości.
      Kiedyś, w przeszłości, ten Dom był zagubioną owieczką, jego pasterze byli hańbieni, potępiani, wielu poniosło śmierć. Wielkie zniszczenie dotknęło ten Dom i jego mieszkańców. Wybrałem ten naród, aby Mnie otoczył chwałą, został namaszczony przeze Mnie. Moja Ręka będzie z nim zawsze. Wszyscy będą się go bać, ponieważ będzie odbijał Moją Światłość. Ciemność lęka się Mojej Światłości. O, tak! Ja bowiem pobłogosławiłem ten naród, aby już nie upadał i aby nie stał się ponownie niewolnikiem niemoralnych pasji, które pochodzą od demonów. Przeszkodzę temu Domowi naśladować narody w ich złych zwyczajach. Doprowadzę go do postępowania ze Mną w prawości i cnocie, do szanowania życia, o tak! Poprowadzę ten Dom ścieżką Moich Przykazań. I nie, nie pozwolę ci [przypis Vassuli: Kościołowi w Rosji] oddalić się od Moich Przykazań. (…)”

      29 lipca 2014:
      „(…) Czyż nie przepowiedziałem, że zrealizuję w niej [przypis Vassuli: w Rosji] Moje plany? Dla Mojej Mocy to drobiazg uczynić z nędzarza świętego. (…) Moje wspaniałe dzieła w tym kraju [przypis Vassuli: w Rosji] nie zostały jeszcze dokonane. Mówię ci:
      Dam im wiedzę, aby ustanowili Moje Imię tam, gdzie Moje Imię jest odepchnięte. (…)
      Córko, dałem w przeszłości przysięgę, że wskrzeszę Moją córkę, Rosję, jako chwalebny naród i to uczyniłem. To dopiero początek. Przyjdę, pośród burz i huraganów, a na każdym placu będzie słychać lament: tego dnia wszyscy mieszkańcy świata, którzy teraz cieszą się swoim odstępstwem, będą w żałobie opłakiwać swoją śmierć. Błogosławieństwo każdemu, kto we Mnie pokłada ufność.”

      Angielski oryginał tych orędzi można znaleźć na stronach:
      http://www.tlig.org/en/messages/1143/
      http://www.tlig.org/en/messages/1145/

  4. Pingback: NOWENNA PRZED 13 MAJA 2017 ROKU BŁAGALNA O TRYUMF NIEPOKALANEGO SERCA MARYI ZA WSTAWIENNICTWEM BŁ. HIACYNTY I FRANCISZKA Z FATIMY | Biały, bardzo biały

  5. piotr 84 pisze:

    + + +

  6. Natalia pisze:

    Witam wszystkich,

    mój post będzie nie na temat, ale jest późno w nocy i nie wiem do kogo się zwrócić o pomoc.
    Gdy miałam 9 lat na raka zmarł mój Tata. Był to najgorszy rak z możliwych i szanse na uratowanie jego życia były zerowe, dlatego moja rodzina czepiała się dosłownie wszystkiego, żeby tylko ocalić jego życie. I tutaj zaczyna się cała historia. Otóż, dowiedziałam się, że skorzystali z usług człowieka imieniem Oleg, który był swego rodzaju uzdrowicielem (bioenergoterapeutą?). Dzisiaj wracając do rozmowy o moim Tacie usłyszałam, że jeszcze jak żył i ten facet przychodził do niego na te seanse, to siostra taty zapytała go co tak naprawdę się tam dzieje na takim seansie (nie można było wchodzić w trakcie trwania), a mój Tata odpowiedział: „nie chciałabyś wiedzieć”.
    Tata zmarł, ale ja od jego śmierci mam wiele problemów, głównie ze zdrowiem psychicznym, ale też mam pewnego rodzaju „niefart” w życiu. Jestem teraz osobą dorosłą i wiem, że jakbym wtedy była dorosła nie zgodziłabym się na takie praktyki. Niestety nie mogę cofnąć czasu.
    Moje pytanie brzmi, czy moje problemy życiowe mogą wynikać z tego, że w moim domu przebywał ten człowiek i odprawiał swoje podejrzane praktyki? I czy powinno się przeprowadzić egzorcyzm nad osobą zmarłą? Szczerze mówiąc, nie wiem jak to wszystko wygląda i jak się do tego zabrać. Może swoje zwykłe problemy zwalam na coś nadnaturalnego, ale po prostu chcę się upewnić i zapytać osób, które być może znają się lepiej na sprawie.

    Pozdrawiam i szczęść Boże

    • Marakuja pisze:

      Natalia postaram się napisać Tobie, co wiem o takich przypadkach. Po pierwsze nie można odprawiać egzorcyzmów nad zmarłymi, lecz tylko nad żywymi, i to tymi, którzy tego chcą. Po drugie, nie ma bezpośredniego przełożenia, że skoro mieszkałaś w domu, gdzie odbywały się takie „seanse”, to coś automatycznie na Ciebie „przelazło”. Potrzebna jest zgoda Twoja, czy też uczestniczenie w tych sprawach. Po trzecie, z odpowiedzi siostry „nie chciałabyś wiedzieć” nie wynika nic, o co tam chodziło, możliwe, że to tylko jej reakcja emocjonalna i nie dotyczy meritum. Co bym zrobiła na Twoim miejscu? Jako osoba wierząca i praktykująca poszłabym do poważnego spowiednika, opowiedziała to wszystko , być może i do swojego ks. proboszcza po radę. Za Tatę módl się, zamawiaj w jego intencji Msze Święte. Możesz nawiązać kontakt z księdzem egzorcystą, poprosić go o modlitwę. To są wszystko bardzo dobre środki, jakie daje Kościół w takich przypadkach. I najważniejsze, nie bój się. Jeśli prowadzisz życie sakramentalne, nie zapraszasz złego do swojego życie, nie masz się czego bać.

      Pozdrawiam Cię 🙂

    • Beat pisze:

      Mozesz w intencji ojca zamowic msze gregorianskie ksiadz ci pomoze co masz zrobic w takiej sytuacji
      Mocna wiara Zaufanie Bozej Matence i Zawierzenie Bozemu Milosierdziu
      Oredzia Prawdziwe Zycie w Bogu bardzo pomagaja sa to Zywe Slowa Boga
      http://www.voxdomini.com.pl/plmsg/plindex.html

  7. piotr 84 pisze:

    zaufaj Bogu jest mocniejszy od wszelakich magików i innych hosztaplerów udających jakoby mieli jakieś moce na ogół jest to Infantylne magiczne myślenie jakie jest spotykane w schizofrenii u małych dzieci bądź ludów pierwotnych
    Niestety czasem bywa gorzej niektórzy z nich mają moc diabła ale i tak powinnaś zaufać Bogu a jak się martwisz o tatę to zamów za niego Mszę Świętą bądź gregoriańską i módl najprostszą modlitwą za zmarłych oddaj Bogu tych którzy do niego należą tatę siebie i swoją rodzinę do diabła tak na dobrą sprawę nic nie należy on jest tylko uzurpatorem który rości sobie prawo do człowieka próbuje go wyrwać Bogu i nas samych od siebie próbuje wyrwać

  8. Pingback: Nowenna przed 13 maja 2017 roku | Bractwo Najświętszej Maryi Panny Królowej Korony Polski

  9. MM pisze:

    Gdy kliknąć w link wyżej „pingback” otwiera się piękna strona Bractwa Najświętszej Maryi Panny Królowej Korony Polski i to tam też jest Nowenna autorstwa ks. Adama, widzę, że wpisy z WOWiT rozchodzą się szeroko i na piękne i ważne strony, brawo! 🙂

  10. Tomek pisze:

    Szczęść Boże!
    Całym sercem proszę o modlitwę w intencji znalezienia pracy.
    Codziennie zawierzamy (wraz z Żoną) tę prośbę do Św.Józefa i Matki Bożej (Nowenną Pompejańską) by wsparli nasze starania ale byłbym niezmiernie wdzięczny za włączenie się i wsparcie naszej modlitwy.

    • Maggie pisze:

      Nie załamuj się, wiara z ufnością czyni cuda, więc
      ❤️ z ufnością i całym sercem: „proście a otrzymacie, szukajcie a znajdziecie, pukajcie a otworzą wam”
      +++
      Wszyscy Święci i Świete, Błogosławieni i Błogosławione, Służebnicy i Służebnice Boże w niebie, módlcie się za szukających pracy i przyczyńcie się aby ją otrzymali. Amen.

    • Dorota pisze:

      Panie Jezu Ty się Tym zajmij ❤

  11. babula pisze:

    Boże w Trójcy Św Jedyny skróć ten czas oczekiwania! Jezu Przyjdź już, Przyjdź Panie!

    • AnnaSawa pisze:

      Babula, ja też tak czasem wołam…ale zaraz potem mam myśl, że ja taka nic nieprzygotowana jestem…i tyle mam jeszcze do naprawienia czy zrobienia, do oczyszczenia się itd itd. Znowu zaraz potem myślę, a kiedy tak na prawdę człowiek żyjący tu na ziemi może powiedzieć….”jestem już przygotowany/a” 🙂 ..przecież nawet święci tyle razy o tym wspominali i przepraszali za siebie do samej śmierci cielesnej. Jednak, mam wrażenie, że będąc w tym punkcie swoim i w tym wołaniu najważniejsza jest tęsknota za Panem, zaufanie w Jego Miłosierdzie i chęć bycia bliżej Boga we wszelkich swoich działaniach i w staraniach o nie…….bo jak Pan powiedział Alicji …..”† Płacz, a jednocześnie wyciągaj ręce z nadzieją do Mnie”…

      • AnnaSawa pisze:

        ….albo żeby zawierzać dosłownie wszystko Panu czyli wszystkie problemy, swoje krzyże a także tą niemożność i brak sił w zdobyciu się na przyjęcie jakiejkolwiek trudnej sytuacji, zwłaszcza gdy one są „agresywne” i nagłe….np. w relacjach ludzkich….ja z tym walczę…mam taką naukę od Pana….ale ta wiedza mnie pokrzepia i znowu sobie przypominam, że właśnie o „tym” muszę porozmawiać z Panem i prosić o umocnienie :)…w tym swoim braku pokory i z buntującą się duszą….ciężkie to……ale wiem, że mam najlepszego Nauczyciela i Przyjaciela Jezusa Chrystusa…i w ogóle całą rodzinę w Niebie :).

        • AnnaSawa pisze:

          …która mnie wspomaga i wspomoże….o ile tylko będę o to prosić.

    • Maggie pisze:

      @Babula, od jakiegoś czasu przyszło mi na myśl wołać i często tak wołam: PRZEBACZ NAM PANIE, bo bardzo zgrzeszyliśmy przeciwko Tobie, o przebacz, przebacz i PRZEMIEŃ NAS i DAJ NAM TWOJE ZBAWIENIE i KRÓLUJ nam CHRYSTE zawsze i wszędzie!

      Myślę, że można i trzeba przywoływać do PRZYJŚCIA ale DO SERCA I SERC i to tylko w formie BŁAGALNEj PROŚBY, bo Jezus jest PANEM i to Niepojęcie Dobrym, Kochającym i Miłosiernym.
      ❤️

      • babula pisze:

        Anno i Maggie to co piszecie i mnie przyszło na myśl. Z drugiej strony zdziwiłam się i zastanowiło mnie dlaczego ks. Adam pisze byśmy odprawili tę nowennę skoro nie jesteśmy gotowi by czas oczekiwania się skończył. I pomyślałam sobie, że nie szkodzi, że nie jesteśmy gotowi bo w tym naszym błaganiu jest także zawarta prośba byśmy stali się gotowi na ile tylko to jest możliwe. Bo jest tak jak pisze Anna -nigdy nie będziemy przygotowani! Możemy tylko żyć chwilą obecną i uczyć się by była przeżyta w łączności z Jezusem i Maryją. Ja szczególnie zwracam się do Matki Bożej kiedy nie wiem jak coś zrobić albo widzę, że coś zrobiłam źle i nie wiem jak to naprawić. Myślę, że obojętnie co uczynię byleby tylko z dobrą intencją to Maryja to naprawi.
        A wieczorem -jak pisze Anna- trzeba o „tym” porozmawiać z Panem. Dla mnie to czasem poważna trudność bo „to” to także moja choroba, cierpienie, którego się boję i jednocześnie go pragnę, żeby móc je ofiarować. Chcę i nie chcę…i wtedy uciekam w książki lub komputer…ale nie do Jezusa i to jest jednocześnie moim bólem.

        Jakoś rozpisałam się 🙂 Zanurzam Was Dziewczyny Kochane i wszystkich WOWITÓW proszących o modlitwę i ks. Adama i Ewę gdzieś tam daleko gdzie nie ma kościoła.. w moim bólu raz dużym raz małym, w lęku,..itd 🙂 i proszę Maryję by zamieniła to w modlitwę i w łaskę przemienienia dla nas (jak radzi Maggie). I Jezu proszę Ty się tym zajmij -całą resztą, którą widzimy i której nie dostrzegamy.

        • babula pisze:

          Ks. Bagdziński napisał (właściwie to tak jak by postawił mi drogowskaz pod nos)
          „† Płacz, a jednocześnie wyciągaj ręce z nadzieją do Mnie”.
          Wiedziałam to a jak bym nie wiedziała!
          Dziękuję Ksiedzu

  12. 44 pisze:

    Szczęść Boże, jak można skontaktować się z administratorem albo jakąś osobą funkcyjną na portalu?

  13. MariaPietrzak pisze:

    Akt poświęcenia się 👪rodziny Niepokalanemu Sercu Maryi
    ułożony przez św. Ludwika M. Grignon de Montfort
    ——————————

    P / O Maryjo, Dziewico i Matko Boga, rodzina nasza, którą widzisz u Twych stóp, poświęca się dziś uroczyście Twojemu Niepokalanemu❤Sercu.

    W / Twojemu Niepokalanemu Sercu poświęcamy się bez reszty, a więc: naszą ojczyznę,
    nasze serca,
    nasze ciała,
    nasze dusze,
    wszystko, czym jesteśmy i co posiadamy.
    Tobie poświęcamy nasze doczesne i duchowe troski,
    nasze prace i trudy,
    nasze radości i cierpienia.

    P / Maryjo, uświęć nas i błogosław nam!

    W / Prosimy Cię, o najukochańsza Matko, nie odmawiaj nam swojej opieki i napełnij nas swoim duchem.

    Obdarz nas swoim usposobieniem:

    🔥duchem miłości Boga i
    posłuszeństwa, aby nasz dom stawał się coraz bardziej domem pokoju;

    🔥duchem obyczajności i pobożności, abyśmy głęboką czcią otaczali ciało i duszę;

    🔥duchem modlitwy i umartwienia, byśmy przez częste przyjmowanie sakramentów świętych, a przede wszystkim przez odmawianie świętego różańca zachowali i pomnażali w sobie łaskę Bożą;

    🔥duchem bezinteresownej miłości bliźniego, abyśmy coraz bardziej stawali się jednym sercem i jedną duszą;

    🔥duchem wierności obowiązkom i sumienności, aby każdy z nas przez przezwyciężenie wygodnictwa coraz więcej podobał się Tobie i sprawiał Ci radość.

    P / O Niepokalane Serce Maryi!

    W / Prosimy Cię, dozwól, aby z Twojego Serca popłynął do nas wszystkich strumień tych łask, które ukształtują naszą rodzinę na wzór Świętej Rodziny z Nazaretu.
    Pomóż nam
    tak żyć, jak przyrzekliśmy;
    tak kochać, by Ciebie rozradować;
    tak postępować, jak Ty tego pragniesz!
    Błogosław naszym postanowieniom i obietnicom.
    Dodaj nam odwagi, abyśmy przez modlitwę i umartwienie przyczynili się do nawrócenia grzeszników,
    do rozszerzania Twojego i Twojego Boskiego Syna królestwa,
    do zadośćuczynienia za wszystkie zniewagi, które niewdzięczni ludzie wyrządzają Twojemu Matczynemu Sercu.
    P / Prosimy Cię, Maryjo, Matko nasza, Pani i Królowo naszej rodziny:
    W / Błogosław nam!
    P / Broń nas!
    W /Osłaniaj nas!
    P / Wpisz nasze imiona do Twego Niepokalanego Serca jako zagwarantowanie Twojej szczególnej opieki.
    W. Amen.

    http://www.sekretariatfatimski.pl/teologia-fatimy/195-akt-powicenia-si-rodziny-niepokalanemu-sercu-mary-w-ludwika-m-grignon-de-montfort

    • Paweł pisze:

      Włączajmy jak największą ilość osób w nowennie !
      Pokażmy Maryji ze jesteśmy.

      • MariaPietrzak pisze:

        Warto zajrzeć do artykulu pióra księdza Adama Skwarczyńskiego, którego dramatyczna wymowa wcale się nie zdezaktualizowała , wręcz przeciwnie , orędzia z Medjugorje o stanie naszej wiary , kondycji duchowej i moralniej jakby ten niepokój potwierdzają !
        💘
        ” A oto inna (jakże wstrząsająca!) ocena ogólnej sytuacji, którą Łucja otrzymała od Maryi i przekazała o. Augustynowi Fuentes w liście noszącym datę 22 maja 1958 (cyt. za: Echo Królowej Pokoju 122/60 z IX 1995 s. 7).

        „Ojcze,
        Matka Boża jest bardzo niezadowolona, ponieważ ludzie nie wzięli sobie do serca Jej orędzia z 1917 roku. 💘
        Nie przejęli się nim ani ludzie dobrzy, ani źli.
        Dobrzy postępują tak jak dotychczas i nie przestrzegają norm niebieskich, źli, idąc szeroką drogą zatracenia, nie zwracają żadnej uwagi na grożące im kary.
        Proszę mi wierzyć, Ojcze, że Pan Bóg bardzo szybko ukarze świat.
        Będzie to wielka kara!
        Niech sobie Ojciec wyobrazi, ile dusz pochłonie piekło, jeśli ludzie nie będą się modlić i pokutować.
        To właśnie jest przyczyną smutku Matki Bożej.
        Ojcze, proszę to wszystkim powtórzyć, że Matka Boża mówiła mi wielokrotnie:
        «Wiele narodów zniknie z oblicza ziemi.
        Narody bez Boga będą wybranym przez Boga biczem, którym ukarze On ludzkość, jeśli my, za sprawą modlitwy i Sakramentów, nie otrzymamy łaski ich nawrócenia».
        Cierpienie sprawia też Niepokalanemu Sercu Maryi oraz Najświętszemu Sercu Jezusa odchodzenie od Boga zakonników i kapłanów.
        Zły duch wie, że zakonnicy i kapłani, zaniedbując swoje wspaniałe powołanie, pociągają wiele dusz do piekła.
        To już ostatnia chwila, by uniknąć kary Nieba.
        Do dyspozycji mamy dwa ogromnie skuteczne środki: modlitwę i ofiarę.
        Zły duch robi wszystko, co w jego mocy, żeby wytrącić nas ze skupienia i zniechęcić do modlitwy.
        Albo się zbawimy, albo potępimy.
        Jednak, Ojcze, trzeba powiedzieć ludziom, by nie czekali na wezwanie do modlitwy ani ze strony Papieża, ani biskupów, ani proboszczów, ani przełożonych.
        Najwyższy czas, żeby każdy, z własnej inicjatywy, zaczął spełniać pobożne uczynki oraz odmienił swoje życie według wskazówek Matki Bożej.
        Zły duch chce zawładnąć duszami konsekrowanymi, starając się je zdemoralizować.
        Próbuje skłonić ludzi, by stali się zatwardziali.
        Ucieka się do wszelkich możliwych podstępów, proponując nawet unowocześnienie życia religijnego.
        On sprawia, że życie wewnętrzne staje się jałowe, a ludzie świeccy nie chcą wyrzec się przyjemności i poświęcić się całkowicie Bogu.
        Proszę pamiętać, Ojcze, że dwie rzeczy przyczyniły się do uświęcenia Hiacynty i Franciszka:
        smutek Matki Bożej i wizja piekła.
        Matka Boża znajduje się jakby między dwoma mieczami:
        z jednej strony widzi ludzkość upartą i obojętną na grożące jej kary,
        z drugiej – nas, depczących Sakramenty święte i lekceważących zbliżającą się karę, wątpiących, ulegających zmysłowości i zmaterializowaniu.

        Matka Boża powiedziała wyraźnie: «Zbliżamy się do kresu dni». Powtórzyła mi to trzykrotnie.
        Za pierwszym razem powiedziała, że zły duch rozpoczął decydującą walkę, po której będzie jeden zwycięzca i jeden pokonany.
        Albo staniemy po stronie Boga, albo po stronie szatana.
        Za drugim razem powiedziała mi, że najważniejsze środki zaradcze dane światu to Różaniec i cześć oddawana Jej Niepokalanemu Sercu.
        Za trzecim razem stwierdziła, że – skoro ludzie wzgardzili wszystkim, co do tej pory nam ofiarowała – wskazuje nam, pełna obaw, ostatnią kotwicę ratunku.
        Jest nią Ona sama – Jej ostatnie liczne objawienia, Jej łzy, orędzia dane widzącym na całym świecie.
        Jeśli nie posłuchamy Jej i nadal będziemy Ją obrażać, nie uzyskamy więcej przebaczenia.

        Musimy koniecznie jak najszybciej zdać sobie sprawę z tej strasznej rzeczywistości.
        Tu nie chodzi o to, by ludzie się bali, ale z tym wezwaniem nie można czekać, gdyż odkąd Maryja sprawiła, że Różaniec stał się tak bardzo skuteczny, nie istnieje taki problem materialny czy duchowy, państwowy czy międzynarodowy, którego nie dałoby się rozwiązać przy pomocy naszych ofiar i Różańca.
        Odmawiany z miłością i oddaniem pocieszy Maryję, ocierając łzy Niepokalanego Serca”.

        read:http://www.voxdomini.com.pl/vox_art/fat_askw.html
        💘
        Totus tuus , Maria …
        Jestem cały Twój i wszystko co moje do Ciebie należy .
        Daj mi Swoje Serce Maryjo .
        Niech moje życie przybliża Twe zwycięstwo !

  14. piotr 84 pisze:

    + + +

  15. MariaPietrzak pisze:

    💯
    Trzecia tajemnica Fatimska w ujęciu Księdza Stefano Gobbi .
    100 lat po…
    💯
    Kiedy Anioł woła:
    „Pokuty! Pokuty! Pokuty!”,
    a nie słucha się go –
    – a przecież on krzyczy w tym celu, abyśmy zostali ocaleni –
    – wtedy Najświętsza Panna nie może już zatrzymać kary.
    💯
    Obecnie niemal wiek minął od orędzia danego w Fatimie 13 lipca. Gdyby ludzkość przyjęła wezwanie do pokuty wszystkie groźby zostałyby zawieszone. Tymczasem nawet jeśli chodzi o Kościół podział wszedł do jego wnętrza. W trzecim orędziu z Akita jest powiedziane: „biskupi powstaną przeciw biskupom, kardynałowie przeciw kardynałom”. Trzeba by zapytać biskupów i kardynałów, czy tak jest, ale ja myślę, że niewiele do tego brakuje. Zatem kara, która spadnie na ludzkość będzie większa niż w czasie potopu. Ci, którzy przeżyją, będą zazdrościć umarłym. Oto przesłanie z Akita. Oczywiście te treści nie zawierają się w orędziu z Fatimy. Stamtąd rozległo się wezwanie do pokuty.
    My jednak żyjemy teraz w czasie, w którym ludzkość odrzuciła pokutę i jeszcze bardziej oddaliła się od Boga, budując cywilizację materialistyczną i pogańską, w której szeroko się rozpowszechnił ateizm teoretyczny i – jeszcze gorszy – praktyczny.

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2012/10/23/swiat-zmierza-ku-karze-i-oczyszczeniu-konferencja-ksiedza-gobbiego-o-trzeciej-tajemnicy-fatimskiej/

    • Agnieszka pisze:

      Pani Mario juz ktos to pisal ale pani komentarze sa piekne talk samo jak komentarze pani Maggie. Dziękuję wam.
      ja nowenne zaczelam od czwartku i mam nadzieje ze jest nas spore grono!

  16. Sylwia pisze:

    O pokorze i posłuszeństwie : https://www.youtube.com/watch?v=2viq002265M

  17. Sylwia pisze:

    Kochani, proszę was o modlitwę w intencji nowo narodzonego Szymusia. O zdrowie dla niego, aby badania były dobre i by razem z mamą wrócili szczęśliwie do domu, także o zdrowie i siłę dla mamy Kasi. Bóg zapłać.

  18. babula pisze:

    Kupiłam w sklepie wodę mineralną z niską zawartością CO2. Innej nie było. I przygotowałam ją do poświęcenia w pierwszą sobotę miesiąca. Czy taka woda jest egzorcyzmowana? Używam jej jako lekarstwo. Martwię się, ze poświęcenie nie jest dla niej ważne. Proszę o odpowiedź -kto może..

  19. AnnaSawa pisze:

    Specjalny telemost modlitewny Jasnej Góry z Fatimą i innymi sanktuariami maryjnymi na świecie odbędzie się już w najbliższą sobotę 13 maja.

    „…” Jako „coś niezwykłego” określa o. Tabulski telemost modlitwy między sanktuariami maryjnymi świata, do którego zaproszona została również Jasna Góra. Apelem Jasnogórskim rozpocznie się modlitwa różańcowa i czas medytacji z papieżem Franciszkiem. Z Częstochowy, narodowego sanktuarium Polaków poprowadzona zostanie i transmitowana na cały świat tajemnica Wniebowstąpienia Pana Jezusa. W modlitwie, obok Fatimy i Jasnej Góry, wezmą udział także: Bazylika Zwiastowania Pańskiego w Nazarecie, Bazylika Matki Bożej Większej we Włoszech i Sanktuarium Matki Bożej w Luján w Argentynie.

    – To powinna być dla nas wszystkich i dla świata okazja do wielkiej mobilizacji duchowej, by moce złego nie zwyciężyły – podkreśla Definitor Generalny Zakonu Paulinów i dodaje, że „diabeł chce wciąż nas przekonywać o swoim zwycięstwie a modlitwa pokorna wraz z Maryją wzywa nas, byśmy w tej walce duchowej uczestniczyli i mieli doświadczenie radości ducha w zwycięstwie”. Paulin zauważa, że „widzimy wiele czarnych scenariuszy i interpretacji wydarzeń w świecie, w Polsce, więc tym bardziej potrzebujemy modlitwy o pokój i za naszą Ojczyznę”.

    http://episkopat.pl/jasna-gora-13-maja-specjalny-telemost-z-fatima-i-innymi-sanktuariami-swiata/

  20. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. II Niedz. 24.08.1986, godz. 0.40

    – Czy Twoje Słowa już zamieniają się na rzeczywistość?
    † One są rzeczywistością w chwili, gdy je wypowiadam. Słowo Boga jest ciałem. Nie ma oddzielenia między Słowem, a jego ucieleśnieniem. Wszystko, co istnieje jest z mocy Słowa. Rzeczywistość jest Słowem, a Słowo rzeczywistością. Stanowi jedność we Mnie i w czasie, który odczuwasz. Nie ma czasu – wszystko jest we Mnie, a Ja jestem wieczną teraźniejszością.

    Dlatego nie należy martwić się o jutro. Jutra nie ma, choć dla ludzi jest. Jest tylko dziś – teraz. Tylko to teraz jest ważne.

    Spotkanie ze Mną i pójście za Mną to jest to, co jest w tej chwili – zawsze w tej chwili. Wtedy ma wymiar nieskończoności.

    Nie ma czczych obietnic. I złudzeń dotyczących przyszłości. Wieczne teraz jest Prawdą. Nie ma w nim miejsca na kłamstwo. Kłamstwo bazuje na czasie. Karmi się czasem, który jest złudzeniem.

    Zmysły nie są narzędziem poznawania Prawdy. To, co istnieje w czasie, nie może zbliżyć się do tego, co wieczne. Wieczną Prawdę poznaje się wieczną duszą.

    Jeśli doskonalisz swoją duszę i posługujesz się nią w poszukiwaniu Prawdy – będziesz ją znajdować coraz obficiej. I będzie to poznanie bardziej rzeczywiste niż poznanie zmysłowe.

    Zmysłami poznaje się to, co materialne. Duszą to, co duchowe. Pomyłką i błędem jest używanie zmysłów do poznawania Mnie.

    Zmysły mogą być jedną z przyczyn pójścia za Mną. W drodze są już nieprzydatne. Potrzebne jest poszukiwanie Mnie w duszy i jednoczenie się ze Mną – teraz. Kontemplacja, czuwanie, rozmowa ze Mną. Przebywanie ze Mną niezależnie od tego, co robi ciało w świecie materialnym.

    – Nie jest to rozdwojenie – podział człowieka?

    † Jest to wyższy stopień jedności we Mnie. Wszystkie aspekty człowieczeństwa funkcjonują wtedy zgodnie ze swym przeznaczeniem, tworząc harmonijną całość.

    Stan współczesnego świata – ludzi jest wynikiem dysharmonii pod tym względem. Jest to efekt złego używania możliwości człowieka – według błędnej koncepcji ludzkiej zamiast według doskonałego Mojego Prawa. Moja wola jest Moim Prawem. Widzisz, jak wielkie jest znaczenie posłuszeństwa Mojej woli.

    Rozum nie zawsze jest przydatny. Wiara nie wymaga rozumu, choć może z niego korzystać. Równie częste są przypadki, gdy rozum przeszkadza, jak te, gdy pomaga.

    Każdą łaskę, którą daję można wykorzystać służąc Mi lub walcząc ze Mną. Dałem pełną skalę możliwości i pełny wybór.

    Miłość nie znosi zniewolenia. Cenne jest to, co dobrowolne. Decyduje twoja wola. Ona jest przed rozumem i przed uczuciem. Ćwicz zatem wolę. Rób to w wiecznym teraz i poddaj ją żądaniom twojej duszy, w której jestem źródłem życia.

    – Czy jestem w stanie zrozumieć to, co powiedziałeś?

    † Przy Mojej pomocy. Wszystko jesteś w stanie wyłącznie przy Mojej pomocy. Beze Mnie zupełnie nic. Ja jestem twoim istnieniem. Ty jesteś Moim ucieleśnionym Słowem, które jako jedyne wśród stworzeń ma możliwość wyboru.

    • Paweł pisze:

      Pan Jezus mówi tu: „Wiara nie wymaga rozumu, choć może z niego korzystać.”

      Jako ciekawostkę przytoczę dla porównania dwie wypowiedzi św. Jana Pawła II na ten temat, które w dodatku są na pozór „sprzeczne”, choć zawarte w tej samej encyklice – „Fides et ratio” (w n. 43 oraz n. 67):

      „Jak łaska opiera się na naturze i pozwala jej osiągnąć pełnię, tak wiara opiera się na rozumie i go doskonali.”

      „Tak więc wiara, dar Boży, choć nie opiera się na rozumie, nie może bynajmniej obyć się bez niego; jednocześnie rozum dostrzega, że musi oprzeć się na wierze, aby odkryć horyzonty, do których o własnych siłach nie mógłby dotrzeć.”

      http://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/pl/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_14091998_fides-et-ratio.html

      Co ciekawe, w tłumaczeniu na angielski tej „sprzeczności” już nie widać, bo wyrażenie „wiara opiera się na rozumie” (z pierwszego cytatu) jest przetłumaczone za pomocą innego czasownika niż wyrażenie „wiara (…) nie opiera się na rozumie” (z drugiego cytatu):

      „Just as grace builds on nature and brings it to fulfilment, so faith builds upon and perfects reason.”

      „Although faith, a gift of God, is not based on reason, it can certainly not dispense with it. At the same time, it becomes apparent that reason needs to be reinforced by faith, in order to discover horizons it cannot reach on its own.”

      http://w2.vatican.va/content/john-paul-ii/en/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_14091998_fides-et-ratio.html

      Dosłownie po angielsku jest tu powiedziane, że jak łaska na naturze, tak i wiara „buduje” na rozumie, „tworzy na” rozumie (pierwszy cytat), ale nie jest „oparta”, „nie zasadza się”, „nie bazuje” na rozumie (drugi cytat).

  21. wobroniewiary pisze:

    Obchody 100. rocznicy objawień fatimskich w całej Polsce
    Setną rocznicę objawień fatimskich uczczą w rozmaity sposób wierni we wszystkich polskich diecezjach. Będą to głównie Msze św. z całonocnymi czuwaniami i procesjami z figurą Matki Bożej Fatimskiej, ale także pielgrzymki rowerowe, konferencje i czytania orędzia fatimskiego, a nawet konkurs fotograficzny o kulcie maryjnym. Większość wydarzeń planowana jest na sobotę 13 maja, ale wiele inicjatyw zostało rozłożonych w dłuższym czasie.

    Jasna Góra

    W najważniejszym polskim sanktuarium maryjnym 13 maja odbędzie się „Wielbienie z Maryją”, w ramach którego rocznica objawień fatimskich wpisze się w cykl wydarzeń trwającego jubileuszu 300-lecia Koronacji Obrazu Matki Bożej Częstochowskiej.

    Organizatorem wydarzenia jest Fundacja „Na Fali Wielbienia” z Poznania. „100. rocznica objawień Matki Bożej w Fatimie to niepowtarzalna okazja, aby spotkać się u stóp Jasnogórskiej Pani i wraz z Nią uwielbić Boga w Trójcy Jedynego oraz uczcić osobę Maryi – Matkę naszego Pana i Królową naszego narodu” – czytamy w zaproszeniu organizatorów.

    Całość rozpocznie się o godz. 14.00 modlitwą różańcową, którą poprowadzi znany muzyk ewangelizacyjny Jan Budziaszek. O 15.30 uroczystej Mszy św. będzie przewodniczył abp Stanisław Gądecki, przewodniczący Episkopatu Polski.

    Główny koncert „Wielbienie z Maryją” zaplanowano na godz. 17.00. Za oprawę muzyczną odpowiadać będzie Leopold Twardowski z orkiestrą symfoniczną, zespołem jazzowym, muzykami Poznańskiego Wielbienia i chórem jubileuszowym.

    Każdy pielgrzym proszony jest o zabranie ze sobą róży. Z przyniesionych róż ułożony zostanie dywan jako symbol miłości, czci i wierności Maryi Królowej.

    „Polska Fatima” na Krzeptówkach

    Z okazji 100. rocznicy objawień fatimskich w „Polskiej Fatimie”, jak nazywane jest Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach w Zakopanem, gościć będzie 13 maja prymas Polski abp Wojciech Polak oraz liczni przedstawiciele Stowarzyszenia Apostolstwa Katolickiego (ojców pallotynów).

    W programie uroczystości znajdą się konferencje oraz czuwania modlitewne. O znaczeniu orędzia fatimskiego dla zgromadzenia księży pallotynów mówić będzie ks. dr Franciszek Gomułczak SAC, postulator generalny z Rzymu. Ks. dr hab. Janusz Królikowski z Tarnowa zastanowi się nad tym, jaka powinna być misja i wyzwania dla Kościoła po tegorocznym jubileuszu fatimskim.

    O godz. 19.15 uroczystej Mszy św. przewodniczyć będzie abp Wojciech Polak. Podczas Eucharystii zostanie wypowiedziany „Akt poświęcenia Rodziny Pallotyńskiej w Polsce Niepokalanemu Sercu Maryi”. O 21.00 całość wydarzenia zakończy Apel Jasnogórski i procesja światła w Parku Ftimskim.

    Główne polskie uroczystości 100. rocznicy objawień fatimskich odbędą się 6 czerwca. Weźmie w nich udział Episkopat Polski. Uroczystej Mszy św. będzie przewodniczył abp Stanisław Gądecki, przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski i metropolita poznański.

    Tego dnia zostanie ponowiony przez Episkopat akt poświęcenia Polski Niepokalanemu Sercu Maryi, zgodnie z prośbą jaka została skierowana przez Matkę Bożą w Fatimie. Pierwszy taki akt miał miejsce w 1946 roku, kiedy to na Jasnej Górze Episkopat Polski pod przewodnictwem prymasa kard. Augusta Hlonda dokonał poświęcenia naszej Ojczyzny Niepokalanemu Sercu Maryi.

    Archidiecezja krakowska

    W kościele św. Piotra w Wadowicach, który został wybudowany jako wotum za wybór i ocalenie Jana Pawła II z zamachu, uroczystej Mszy świętej o godz. 10.00 przewodniczył będzie kard. Stanisław Dziwisz.

    Na krakowskim Rynku Głównym w kościółku św. Wojciecha już od 3 lutego odbywa się „100 dni modlitwy różańcowej” jako duchowe przygotowanie do rocznicy objawień w Fatimie. W sobotę 13 lutego o godz. 19.15 rozpocznie się tam modlitwa różańcowa, a o godz. 21.00 ze świątyni wyruszy procesja maryjna wokół Rynku z Najświętszym Sakramentem, figurą Matki Bożej i świecami. Na zakończenie uroczystości o godz. 21.37 rozpocznie się Eucharystia, podczas której uczestnicy poświęcą się Niepokalanemu Sercu Maryi.

    W sobotę nabożeństwo fatimskie odbędzie się m.in. w kościele Matki Bożej Królowej Polski, w tzw. Arce Pana w Nowej Hucie. Jubileuszowa modlitwa w stulecie objawień Maryi w Fatimie odprawiona będzie w intencji Polski, archidiecezji, Krakowa oraz władz rządowych i samorządowych.

    Archidiecezja lubelska

    Główne obchody fatimskiego jubileuszu w archidiecezji lubelskiej odbędą się w lubelskim kościele pod wezwaniem Matki Bożej Fatimskiej przy ul. Tuwima 5. O godz. 18.00 sekretarz generalny Episkopatu Polski bp Artur Miziński odprawi tam uroczystą Mszę św., poprzedzoną nabożeństwem różańcowym. W programie także procesja fatimska z Figurką Matki Bożej Fatimskiej, zawierzenie parafii i archidiecezji MB Fatimskiej, czuwanie modlitewne i ucałowanie relikwii błogosławionych dzieci fatimskich oraz Apel Maryjny i koncert zespołu Guadalupe.

    Z kolei lubelscy kapucyni organizują obchody 100-lecia objawień fatimskich w parafii Niepokalanego Serca Maryi i św. Franciszka z Asyżu na Poczekajce. Chcemy pokazać, że tajemnica Fatimy działa w Kościele – zapowiada w rozmowie z KAI o. Andrzej Derdziuk OFMCap, zachęcając do udziału w czuwaniu, które odbędzie się w nocy z 12 na 13 maja. Wydarzenie, na które zaprasza lubelska wspólnota kapucynów, będzie połączeniem modlitwy i refleksji nad konkretnymi wydarzeniami współczesnej historii, związanymi z objawieniami Matki Bożej w Fatimie.

    Jak wyjaśnia współorganizator czuwania, o. prof. Andrzej Derdziuk OFMCap, pierwszym celem modlitewnego spotkania jest zatem dogłębne poznanie i zrozumienie tego, co wydarzeń fatimskich, a także przypomnienie, za św. Janem Pawłem II, że są one realnym potwierdzeniem aktualności Ewangelii.

    Mamy do czynienia z ewangelicznym wydarzeniem, które jest kontynuacją działania Bożej Opatrzności w dziejach ludzkości – podkreśla kapucyn.

    Nabożeństwo na Poczekajce będzie też okazją do przypomnienia aktualności przesłania fatimskiego i roli, jaką odegrało ono we współczesnej historii Europy i świata.

    Chcemy pokazać, że tajemnica Fatimy działa w Kościele, że ktoś, kto ufa Opatrzności Bożej i wstawiennictwu Niepokalanego Serca Maryi, może doznawać cudów. Stąd też drugą płaszczyzną tego czuwania na Poczekajce jest wspominanie działania Matki Bożej w historii -mówi o. Derdziuk.

    W programie nabożeństw znajdzie się procesja do sześciu kolejnych stacji, nawiązujących do sześciu objawień Matki Bożej, połączona z rozważaniem i modlitwą związanymi z konkretnymi wydarzenia z historii świata i Kościoła.

    Stacja pierwsza przypomni cudowne ocalenie Jana Pawła II podczas zamachu 13 maja 1981 r. Druga: uzdrowienie Ojca Pio za wstawiennictwem Matki Bożej Fatimskiej 5 sierpnia 1959 r. Ze stacją trzecią związane jest wydarzenie wyzwolenia Austrii spod okupacji Armii Czerwonej, które rozpoczęło się 13 kwietnia 1955 r. Z czwartą, historia pokojowego przewrotu, jaki dokonał się w stolicy Filipin w dniach 22-25 lutego 1986 r. Dwie ostatnie stacje przypomną odpowiednio: zawierzenie świata Niepokalanemu Sercu Maryi, jakiego w 1984 r. dokonał Jan Paweł II oraz pierwsze nawiedzenie Polski przez figurę Matki Bożej Fatimskiej w latach 1995 – 1996 (po nieudanej próbie w 1978 r., kiedy to figura została zaaresztowana na warszawskim lotnisku z rozkazu władz komunistycznych).

    Refleksję nad „interwencjami” Matki Bożej we współczesne losy Europy i świata znajdą się także w książeczkach, które otrzymają uczestnicy nabożeństwa. Jedną z przywołanych historii jest m.in. eksplozja w rosyjskiej bazie marynarki wojennej w Siewieromorsku koło Murmańska mająca miejsce 13 maja 1984 r., wskutek której imperium rosyjskie utraciło znaczną część nuklearnego potencjału, co przyczyniło się do ogłoszenia pierestrojki. Zwieńczeniem nabożeństwa będzie Msza św. z aktem ofiarowania się Niepokalanemu Sercu Maryi, po którym nastąpi nocne czuwanie.

    Jak wyjaśnia o. prof. Derdziuk, kapucyńska parafia Niepokalanego Serca Maryi i św. Franciszka z Asyżu na Poczekajce od początku lat 90. jest popularnym miejscem trwających przez cały rok nabożeństw maryjnych. Jednym ze świadectw tego jak żywy jest tam kult maryjny, są zgromadzone w ostatnich latach liczne wota dziękczynne za otrzymane łaski. Fenomenem parafii są też liczne wspólnoty, działające na jej terenie.

    Natomiast parafia św. Brata Alberta Chmielowskiego w Puławach w ramach przygotowań do 100. rocznicy objawień fatimskich zaprasza do udziału w rozpoczętej 4 maja (potrwa do 12 maja) w Nowennie do Matki Bożej Fatimskiej i Rekolekcjach Fatimskich (9-12 maja) oraz do wspólnego przeżywania rocznicy w dniu 13 maja.

    http://niedziela.pl/artykul/28769/Obchody-100-rocznicy-objawien-fatimskich

  22. wobroniewiary pisze:

    W piątek papież Franciszek udaje się do Fatimy na obchody stulecia objawień

    W piątek papież Franciszek udaje się do Fatimy na obchody 100-lecia objawień maryjnych w tym portugalskim miasteczku. Z tej okazji papież kanonizuje rodzeństwo dzieci, pastuszków Franciszka i Hiacyntę Marto, świadków objawień.
    Oczekuje się, że w uroczystościach w Fatimie udział weźmie około miliona osób.

    19. zagraniczna pielgrzymka Franciszka odbędzie się pod hasłem: „Z Maryją, pielgrzym w nadziei i pokoju”.

    To czwarty papież odwiedzający portugalskie sanktuarium maryjne; po Pawle VI , który w 1967 roku uczestniczył w obchodach 50-lecia objawień, po trzech wizytach Jana Pawła II w 1982, 1991 i 2000 r. oraz pielgrzymce Benedykta XVI w 2010 r.

  23. MM pisze:

    WAŻNA HOMILIA BP. STEFANKA. „SPRZEDAJĄ MATKĘ POLSKĘ ZA NAGRODĘ, KTÓRĄ ZABORCY ZAWSZE DAJĄ ZDRAJCOM”

    http://www.radiomaryja.pl/kosciol/wazna-homilia-bp-stefanka-sprzedaja-matke-polske-za-nagrode-ktora-zaborcy-zawsze-daja-zdrajcom/

  24. piotr wiśniewski pisze:

    + + +
    udało mi się całą Nowennę codziennie modlić w sobotę wielka rocznica

  25. AnnaSawa pisze:

    „Potrzebuję Was wszystkich, zjednoczonych ze mną” – prosi papież Franciszek. Nie sposób odmówić…

    https://www.facebook.com/AleteiaPL/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf

  26. babula pisze:

    Dziś rano podczas zwykłych codziennych obowiązków odczuwałam w sercu obecność Pana Jezusa tak wyraźnie, że przerwałam moje zajęcia, usiadłam przed Krzyżykiem i zapytałam Jezusa czy chciałby mi coś powiedzieć. Potem wzięłam Pismo Św, otworzyłam z zamkniętymi oczami i położyłam palec na stronie. Pod palcem przeczytałam : „Tak mówi Pan Bóg: „Oto nadchodzi jedno nieszczęście za drugim. 6 Koniec nadszedł, nadszedł koniec dla ciebie, oto nadszedł. 7 Nadszedł dla ciebie zgubny los, o ty, mieszkańcu ziemi! Nadszedł czas, bliski jest dzień utrapienia, a nie radosnych pląsów na wzgórzach. 8 Teraz wyleję mój gniew na ciebie i moją zapalczywość uśmierzę na tobie. Będę cię sądził według twoich dróg, obciążając cię wszystkimi twymi obrzydliwościami. 9 Oko moje nie okaże litości, nie będę oszczędzał, ale według twojego postępowania otrzymasz odpłatę, a twoje obrzydliwości będą pośród ciebie [ujawnione] i poznacie, że Ja jestem Pan, który uderza.
    10 Oto ów dzień, oto nadchodzi. Wyszedł zgubny los, kwitnie niesprawiedliwość, pycha się rozwija. 11 Gwałt stał się berłem niesprawiedliwości. . 12 Nadchodzi czas, zbliża się ów dzień”..

    Jezu zniszcz we mnie wszelką pychę i nędzę, tylko już Przyjdź!!

    • Elżbieta pisze:

      Banula nie wolaj już o przyjście Pana,bo czas dany ludziom jest potrzebny do ich nawrócenia. Gdyby Pan Jezus przyszedł np. dwa lata temu to cała moja rodzina była na prostej drodze do piekła. Po moim i mojej rodziny nawróceniu też marzę o końcu tego grzesznego świata. Ale jeszcze tyle naszych braci i sióstr się nawraca codzień. Każda ocalona dusza jest ważna,bo o wieczność chodzi.

      • babula pisze:

        Elżbieto nie mów tak. Jezus może dać łaskę nawrócenia każdemu i w każdej chwili. Jemu łatwiej jest dać dużo, niż mało. No i w końcu po co odmawialibyśmy tę nowennę gdyby nie była ona jednocześnie wzywaniem przyjścia Pana?

  27. Krystyna pisze:

    Czy nowennę do Jana Pawła II odmawia się w maju przed rocznicą urodzin naszego papieża? Może ktoś wie, to proszę o odpowiedź.

Skomentuj

