Mój syn poszedł do spowiedzi przed świętami po czterech latach – świadectwo

Witam,
przed kilku tygodniami pisałam, że nie mogę pochwalić się cudem po użyciu oleju św. o. Pio i że widocznie o. Pio oczekuje jakiejś przemiany duchowej. Błogosławię mojego syna robiąc mu znak krzyża na czole tym olejkiem. I doczekałam się cudu – mój syn poszedł do spowiedzi przed świętami po czterech latach, uczestniczył też w Triduum Paschalnym razem ze mną co było dla mnie zaskoczeniem. Długo zastanawiałam się czy to świadectwo ma sens bo nie wiem jak dalej mój syn wykorzysta tę otrzymaną siłę ducha ale powierzam go wstawiennictwu O. Pio i Matteo i wierzę że może być tylko lepiej.
Pozdrawiam Panią serdecznie, z Panem Bogiem
(Dane osoby piszącej pozostają do wiedzy redakcji)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Cuda, Świadectwa i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Mój syn poszedł do spowiedzi przed świętami po czterech latach – świadectwo

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. Pingback: Mój syn poszedł do spowiedzi przed świętami po czterech latach – świadectwo | Serce Jezusa

  3. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "ŚWIADECTWO" cz. II śr. 20.08.1986, godz. 11.50

    – Nie mam Ci co dać… Ojcze mój.
    † Masz: swoją bezsilność, bezbronność, małość.
    Tego pragnę. Wszystko inne mam i pragnę tym wszystkim dzielić się z tobą.
    – O czym będziemy rozmawiać?
    † O perfekcji. Staraj się do perfekcji doprowadzić swoje działanie w codzienności.
    – Jakże potrafię?
    † Czy zapomniałaś, że jesteśmy razem? Ty pragnij – Ja będę czynił. Także do perfekcji doprowadzaj swój stosunek do ludzi: cierpliwość, opanowanie, zrozumienie, łagodność.
    – Wyliczyłeś, Ojcze, akurat to, czego nie potrafię – może poza zrozumieniem.
    † Dlatego wyliczyłem. Doprowadzaj więc do perfekcji. Stawiaj wielkie cele i pragnij i kontroluj. Pomogę. Bądź dla Mnie czuła i delikatna, jak Ja jestem dla ciebie. Bądź taka wbrew twojej ludzkiej naturze – też pomogę. Jesteśmy razem. Nigdy już nie będziesz sama. Masz przy sobie Moją Potęgę, Wszechmoc, Świętość – Moja mała córeczko.
    – Czy to jest to spotkanie, na które czekałam tyle tygodni?
    † Tak, Moje dziecko. Przygarniam cię, otaczam. Jestem Dobrocią, Ciepłem, Bezpieczeństwem, Radością… Trwaj i nasycaj się Mną… Nie zważaj na to, co jest wokół. Ja jestem – tylko Ja…
    – Chciałabym stać się podobna do Twojej Matki…
    †Będziesz (godz. 12).
    – …niech mi się stanie według Słowa Twego…

    † Stanie się.

    – …a Słowo Twoje…

    † Będziesz nieść ludziom Moje Słowo, jak Ona niosła Słowo Mojego Ojca – którym Ja byłem.
    Będziesz jak Ona pokorna i cicha. I będziesz zawsze przy Mnie – jak Ona.

    – Czy tamten znak na twarzy, którego już nie ma, był zwiastowaniem tej drogi?

    † Tak. On jest nadal, choć nie widać. Jest na twej duszy.

    – Nie wiem, czy to, co napisałam nie jest świętokradztwem… pychą…

    † Nie jest. Napisałaś, bo tak ci podyktowałem i dałem zrozumieć.

    Nie bój się Mojej łaski. Zapowiedziałem ci, abyś się niczemu nie dziwiła. Myślisz, że jesteś niegodna. Jesteś. Ale jest też Moja łaska, która tą niegodność zmywa. To jest łaska, bo jestem z tobą i ubogacam cię nią. Bądź pełna pokoju i ufności, tak, jak pełna jesteś łaski.

  4. wobroniewiary pisze:

    Myśli Św. Ojca Pio na każdy dzień.

    Dzień.7 Maj 💗
    O Maryjo! Najsłodsza Matko kapłanów, Pośredniczko i Szafarko wszystkich łask Bożych, błagam Cię i zaklinam, abyś wyrażała wdzięczność dzisiaj, jutro i zawsze Panu Jezusowi, błogosławionemu Owocowi :żywota Twojego (AP).

  5. Sylwia pisze:

    Jak ważni są ojcowie w kościele. Jaki to ma ogromny wpływ na podejście dzieci do wiary, na ich zachowanie w kościele i na chęć uczestnictwa we mszy świętej.

  6. Janina pisze:

    Piekne swiadectwo, i ono ma sens.Ciesze sie i mam nadzieje, ze i moje dzieci po 8-9 lat ( bez spowiedzi) beda pragnac szczerej spowiedzi.

  7. Joanna pisze:

    Witam serdecznie,

    Mój mąż potrzebuje wielkiej pomocy w nawróceniu i sam o nią nie poprosi gdyż jest tak zagubiony.Mamy 2-kę dzieci i jest bardzo ciężko przekonać męża by pożucił satanistyczne gry i okultystyczne i nie wciągał to przeraaźliwe zło czym są gry.One w końcu odciągną każdego kto w nie gra od Boga.Ja sama mam problemy natury duchowej i kożystam z pomocy księdza od 3 lat.Mimo to mąż nie ma tyle siły by się przeciwstawić złu które w nim jest.

    Bardzo proszę o pomoc w zamówieniu tego olejku o.Pio.Od kiedy przez pani artykuły zbliżyłam się do niego i zapragnęłam być jedną z jego córek bardzo pomaga nam na egzorcyzmach.

    Mam taką nadzieję cichutką,że jakbym i ja smarowała mojego męża tym olejkiem gdy będzie spał o.pio pomoże mu zwalczyc szatana i to zniewolenie przez niego w nim samym.Jakość wychowania dzieci i mojego życia by się zmieniła diametralnie.

    Bardzo proszę o pomoc w dostaniu tego autentycznego z bezpiecznego źródła olejku o.Pio.,

    Z Poważaniem Joanna

Skomentuj

