Maryja chce uratować ludzkość przed zagładą! Abp Henryk Hoser o orędziu fatimskim

Od naszego nawrócenia zależy pokój na świecie
– podkreślił abp Henryk Hoser nawiązując do orędzia fatimskiego.

W kaplicy parafii Dobrego Pasterza w Warszawie-Miedzeszynie odbyło się uroczyste nałożenie koron na figurę Matki Bożej Fatimskiej, która przez wiele lat odbierała cześć w kaplicy szpitalnej Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Jest to pierwsza koronacja w Polsce w trakcie trwającego jubileuszu 100. rocznicy objawień fatimskich.
W homilii bp warszawsko-praski przypomniał, że człowiek został powołany do życia w jedności z Bogiem w Jego Królestwie.
Nie ma ono jednak nic wspólnego z tym do czego zachęca nas świat a więc z władzą, rządami pieniądza czy chęcią użycia. Królestwo Chrystusa oparte jest na sprawiedliwości, miłości, pokoju i prawdzie
—przypomniał abp Hoser.

Zwrócił uwagę, że władczynią tego nowego i nieprzemijającego ładu jest Najświętsza Maryja Panna, którą czcimy w piątej tajemnicy różańca świętego jako Królową.
Duchowny podkreślił, że objawienia fatimskie są wyrazem macierzyńskiej troski Maryi, która chce uratować ludzkość przed zagładą.

Prosząca o modlitwę i pokutę Matka Boża ostrzegła, że jeśli nie będzie nawrócenie a więc przemiany serc i życia świat czeka cierpienie i katastrofalne w skutkach zniszczenia
—mówił.

Przypomniał, że w Fatimie zapowiedziała Ona koniec pierwszej wojny światowej, niebezpieczeństwo płynące z komunistycznej Rosji do czego wstępem była rewolucja październikowa w 1917 roku oraz trzecią wojnę światową.
To jest wizja apokaliptyczna mówiąca o prześladowaniach Kościoła, a więc nie tylko księży, biskupów, kapłanów czy papieża, ale także ludzi świeckim w tym przede wszystkim ‘sakramentalnego małżeństwa’ i rodziny. Św. siostra Łucja wielokrotnie to powtarzała. Jednym z dowodów tego jest list który napisała do kard. Caffarry, któremu papież Jan Paweł II polecił stworzenie Instytutu Studiów nad Małżeństwem i Rodziną w Rzymie
—powiedział abp Hoser.

Podkreślił, że w Bożej ekonomii cierpienie jest cennym narzędziem zbawienia.
Cierpienie w oczach Stwórcy ma niesłychaną wartość, dlatego też cierpiał Jezus Chrystusa i umarł na krzyżu, dlatego również Najświętszą Maryję Pannę nazywamy Matką Bożą Bolesną. Zamiast więc narzekać na nasze trudne doświadczenia wykorzystajmy je ofiarując za siebie i za zbawienie innych. Niech staną się one narzędziem w Bożych rękach
—zaapelował abp Hoser.

Jako przykład przywołał dzieci w Fatimie, które w duchu pokuty z miłości do Boga przyjęły na siebie chorobę i cierpienie ofiarowując je za innych.
Bp warszawsko-praski nawiązał również do obchodzonego dziś w Kościele 54 Światowego Dnia Modlitw o Powołania.
Bez kapłanów, bez osób konsekrowanych nie ma kto głosić Ewangelii a więc orędzia nawrócenia. Poprzez świadectwo swojego życia pokazują oni, że droga do Królestw Bożego jest dla człowieka otwarta
—powiedział abp Hoser.

Nawiązując do przypowieści o siewcy podkreślił, że Bóg jest hojnym dawcą powołań.
Ich wzrost zależy jednak od środowiska w którym wzrasta młode pokolenie, a więc czy jest to gleba czy też ścieżka po której wszyscy wszystko depczą, czy też skała na której nic nie rośnie, bądź miejsc w którym głos Boga jest zagłuszony przez zabieganie i nadmierne troski
—zwrócił uwagę kaznodzieja.

Przypomniał rodzicom, że dziecko potrzebuje ich autentycznego świadectwa wiary, która wyraża się w konkretnych praktykach religijnych.
Potrzeba waszej wspólnej modlitwy, wzajemnej miłości, przystępowania do sakramentów i uczenia od najmłodszych lat miłości Boga i bliźniego. Wówczas młody człowiek będzie w stanie odczytać swoje powołania
—stwierdził duchowny.

Bezpośrednim przygotowaniem do uroczystości było Triduum Maryjne, będące cyklem mszy św. z naukami na temat maryjności. Poprowadzi je wieloletni prowincjał pallotyńskiej Prowincji Chrystusa Króla ks. Czesław Parzyszek SAC.
Figura przedstawia Matkę Bożą, która ukazała się dzieciom w Fatimie w trakcie drugiego objawienia – Matkę ukazującą swoje miłosierne, Niepokalane Serce, z którego łaska rozlewa się na cały świat.
Kiedy w 1995 r. pielgrzymowała po Polsce Figura Matki Bożej z Fatimy, dosłownie na chwilę trafiła do Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. W dowód wdzięczności za to wydarzenie sprowadził Ją z Fatimy ks. Jacek Bazarnik, kapelan CZD. Tam odbierała cześć przez około 10 lat
—przypomniał proboszcz parafii Dobrego Pasterza w Warszawie-Miedzeszynie ks. Marcin Ożóg.

Wspomniał, że za przyczyną Matki Bożej Fatimskiej miało miejsce wiele cudownych uzdrowień, których świadectwem były licznie wota przynoszone zarówno przez dzieci jak i ich najbliższych w postaci zabawek, prac plastycznych, a także pierścionki i kolczyki przynoszone przez rodziców.
Przed figurą modlił się także Prymas Polski kard. Józef Glemp w trakcie wizyty w szpitalu.
Źródło: Kliknij

Ten wpis został opublikowany w kategorii Homilia, Wydarzenia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

32 odpowiedzi na „Maryja chce uratować ludzkość przed zagładą! Abp Henryk Hoser o orędziu fatimskim

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. Sylwia pisze:

    Kochani, proszę was o modlitwę w intencji nowo narodzonego Szymusia. O zdrowie dla niego, aby badania były dobre i by razem z mamą wrócili szczęśliwie do domu, także o zdrowie i siłę dla mamy Kasi. Bóg zapłać.

  3. Alutka pisze:

    Przykład fałszowania przez Świadków Jehowy Pisma Świętego; szczególnie w kwestii Bóstwa Pana Jezusa Chrystusa.. Z dzisiejszego czytania; z Dziejów Apostolskich (Ap 20,28)
    „(…)Abyście kierowali Kościołem Boga, nabytym własną Jego krwią.,(,,) ” -Biblia Tysiąclecia
    „(…)Abyście paśli zbór Boga,+ nabyty przez niego krwią + jego własnego Syna(..)” – Biblia ŚJ

  4. maria pisze:

    13 maja, w 100. rocznicę objawień fatimskich, odbędzie się Diecezjalna Pielgrzymka do Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej w Górkach k. Garwolina.(diecezja Siedlecka )

    Program:

    9.30 – Rejestracja

    10.00 – Zawiązanie wspólnoty

    Nabożeństwo majowe – śpiew Litanii Loretańskiej

    Objawienie w Fatimie – wezwaniem do nawrócenia – dr Wincenty Łaszewski, mariolog.

    11.30 – Przerwa

    12.00 –Pierwsze soboty miesiąca – ks. dr Paweł Wiatrak

    Procesja z figurą MB Fatimskiej.

    Nabożeństwo różańcowe i rozważanie.

    13.00 – Eucharystia pod przewodnictwem Biskupa Piotra Sawczuka

    Agapa

    15.00 – Koronka do Bożego Miłosierdzia

    Nabożeństwo Drogi Krzyżowej

    źródło;http://podlasie24.pl//garwolin/kosciol/diecezjalna-pielgrzymka-do-sanktuarium-matki-boskiej-fatimskiej-w-gorkach–20d26.html

  5. m-gosia pisze:

    W intencji Szymusia i jego mamy +++
    Uzdrowienie chorych módl się za nami.

  6. groszek pisze:

    ROZDZIAŁ II (1)
    FRAGMENT KSIĄŻKI ” MY HERAT WILL TRIUMPH” MIRJANY SOLDO
    Umarłam czy żyję ? To było o co pytałam siebie kiedy po raz pierwszy patrzyłam na piękną kobietę na wzgórzu. Moje serce było w takim zamieszaniu, że ciężko było zdefiniować jedną emocję przed następną , którą przyjmowałam. Uszczypnij siebie, pomyślałam, ty musisz śnić. ! W tych gorączkowych pierwszych momentach , nie zbliżyłam się do kobiety. W odległości stu czy więcej metrów, twarz kobiety trudno było dostrzec, ale widziałam, że miała na sobie niebieskawo – szarą sukienkę i trzymała coś w ramionach . Wkrótce zrozumiałam, że to coś w jej ramionach było niemowlęciem. Pomyślałam, matka nigdy by się nie wspinała na wzgórze z dzieckiem w ramionach. Byłam zbyt wpatrzona w kobietę, aby zwrócić uwagę na to co jeszcze się działo. Jak przez mgłę pamiętam inne miejscowe dzieci gromadzące się wokół nas. Chłopiec o imieniu Ivan przyszedł dźwigając jabłka, a kiedy zobaczył to co my widziałyśmy upuścił je wszystkie i uciekł. I kiedy Vicka przyszła i znalazła nas , ona była tak przerażona, że uciekła i pogubiła kapcie. Kiedy Vicka uciekła, Ivanka i ja spojrzałyśmy na siebie. Bez słowa, rzuciłyśmy się w dół drogi. Wpadłam do domu mojej cioci i krzyknęłam ” Myślę, że widziałam Matkę Bożą !”. Moja babcia Jela, która była sama wewnątrz domu, spojrzała na mnie zszokowana. Ona w jednej chwili pouczyła mnie. ” Niech Matka Boża, będzie tam gdzie Ona jest, w Niebie. Bierz różaniec, idź do swojego pokoju i módl się do Boga.” Byłam zbyt podekscytowana, aby wyjaśniać to mojej babci, że ja naprawdę widziałam coś, więc zrobiłam dokładnie to co ona mi kazała zrobić – pobiegłam do sypialni i modliłam się . Ostatecznie przestałam się trząść, ale sen wymykał mi się tej nocy. Za każdym razem kiedy zamknęłam oczy, zawsze widziałam kobietę na wzgórzu. Byłam pewna, że widziałam Matkę Bożą, bardziej z powodu tego co czułam, niż co widziałam. Ale Matka Boża przypuszczalnie była w Niebie ? Szukałam w moich wspomnieniach coś, co mogłoby pomóc mi zrozumieć czego byłam świadkiem.

  7. groszek pisze:

    Alicja „ŚWIADECTWO” cz. II śr. 20.08.1986, godz. 11.50

    – Nie mam Ci co dać… Ojcze mój.
    † Masz: swoją bezsilność, bezbronność, małość.
    Tego pragnę. Wszystko inne mam i pragnę tym wszystkim dzielić się z tobą.
    – O czym będziemy rozmawiać?
    † O perfekcji. Staraj się do perfekcji doprowadzić swoje działanie w codzienności.
    – Jakże potrafię?
    † Czy zapomniałaś, że jesteśmy razem? Ty pragnij – Ja będę czynił. Także do perfekcji doprowadzaj swój stosunek do ludzi: cierpliwość, opanowanie, zrozumienie, łagodność.
    – Wyliczyłeś, Ojcze, akurat to, czego nie potrafię – może poza zrozumieniem.
    † Dlatego wyliczyłem. Doprowadzaj więc do perfekcji. Stawiaj wielkie cele i pragnij i kontroluj. Pomogę. Bądź dla Mnie czuła i delikatna, jak Ja jestem dla ciebie. Bądź taka wbrew twojej ludzkiej naturze – też pomogę. Jesteśmy razem. Nigdy już nie będziesz sama. Masz przy sobie Moją Potęgę, Wszechmoc, Świętość – Moja mała córeczko.
    – Czy to jest to spotkanie, na które czekałam tyle tygodni?
    † Tak, Moje dziecko. Przygarniam cię, otaczam. Jestem Dobrocią, Ciepłem, Bezpieczeństwem, Radością… Trwaj i nasycaj się Mną… Nie zważaj na to, co jest wokół. Ja jestem – tylko Ja…
    – Chciałabym stać się podobna do Twojej Matki…
    †Będziesz (godz. 12).
    – …niech mi się stanie według Słowa Twego…

    † Stanie się.

    – …a Słowo Twoje…

    † Będziesz nieść ludziom Moje Słowo, jak Ona niosła Słowo Mojego Ojca – którym Ja byłem.
    Będziesz jak Ona pokorna i cicha. I będziesz zawsze przy Mnie – jak Ona.

    – Czy tamten znak na twarzy, którego już nie ma, był zwiastowaniem tej drogi?

    † Tak. On jest nadal, choć nie widać. Jest na twej duszy.

    – Nie wiem, czy to, co napisałam nie jest świętokradztwem… pychą…

    † Nie jest. Napisałaś, bo tak ci podyktowałem i dałem zrozumieć.

    Nie bój się Mojej łaski. Zapowiedziałem ci, abyś się niczemu nie dziwiła. Myślisz, że jesteś niegodna. Jesteś. Ale jest też Moja łaska, która tą niegodność zmywa. To jest łaska, bo jestem z tobą i ubogacam cię nią. Bądź pełna pokoju i ufności, tak, jak pełna jesteś łaski.

  8. wobroniewiary pisze:

    ❤ Alicja "POUCZENIA" czw. 23.05.1991, godz. 13.00
    † Ludziom trzeba służyć z miłością, niczego od nich nie oczekując. Trzeba z miłością wspomagać, choćby źli i niewdzięczni byli. Trzeba wstawiać się za nimi do Ojca, choćby skutku nie widać było. Taka jest powinność tego, kto pragnie być Apostołem Miłości Mojej. Jeśli kochasz tylko tych, którzy tobie okazują miłość, jakaż jest zasługa twoja i czym wyróżniasz się na tle świata tonącego w egoizmie swoim?

  9. wobroniewiary pisze:

    Niedziela Dobrego Pasterza – Światowy Dzień Modlitw o Powołania.
    Modlitwa św. Faustyny za kapłanów (Dz 1052)
    O Jezu mój, proszę Cię za Kościół cały, udziel mu miłości i światła Ducha swego, daj moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie. Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam ich utrzymuj w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, które ustawicznie zastawia na dusze kapłana. Niechaj moc miłosierdzia Twego, o Panie, kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, bo Ty wszystko możesz. Amen.

  10. wobroniewiary pisze:

    „Dla Boga, lepiej być niewierzącym, niż być fałszywym wierzącym, obłudnikiem!”
    Franciszek

  11. kasiaJa pisze:

    Jednodniowe rekolekcje w sanktuarium maryjnym poprowadził ks. Jose Maniparambil z Indii.
    „Z Maryją przyjmujemy Ducha Świętego” – piękne konferencje do odsłuchania. Warto posłuchać.
    http://przemyska.pl/2017/05/08/z-maryja-przyjmujemy-ducha-swietego/

  12. MariaPietrzak pisze:

    Z zycia blogoslawionych Pastuszkow

    ***
    Bog jest wierny w swych obietnicach
    Obiecal ludziom Zbawiciela , zeslal Go .
    Obiecal Abrahamowi ziemie chananejska i ze potomstwo jego rozmnozy , spelnil to .
    Przyrzekl Symeonowi , ze ujrzy Chrystusa przed smiercia , ujrzal Go.
    Piotrowi , ze bedzie opoka Kosciola , zostal nia .

    Bog jednak dotrzymuje i swych grozb .
    Zagrozil smiercia Adamowi i Ewie , pomarli .
    – potopem bezboznym , potoneli .
    – ogniem Sodomie i Gomorze , zostaly spalone
    – niewole Zydom , poszli w nia
    – zburzeniem Jerozolimy , zburzono ja
    – grozi za grzech potepieniem wiecznym lub karami juz tu na ziemi , w razie niepokuty , na pewno i to wypelni .

    “Przed czlowiekiem zywot i smierc , dobre i zle ; Co mu sie podoba , bedzie mu dane “

    Bog nie chce smierci grzesznikow , ale aby sie nawrocili i zyli .
    Stad tak nadzwyczajne sa i nieslychane wprost dowody Bozej litosci dla nas .
    Od posluszenstwa im , Bog uzaleznia szczescie doczesne i wieczne wielu milionow.

    Takim jest zjawienie Matki Najswietszej w Fatimie i wolanie do pokuty za grzechy , i zachecanie do czci Niepokalanego Serca .

    Matka Boza kocha nas szczerze i bardzo , wie dobrze , co nas czeka, kiedy za grzechy ludzkosci i wlasne pokuty nie bedzie,
    dlatego to widza ja dzieci zawsze powazna , a nawet smutna
    .
    Ten motyw ofiary za grzechy , wynagrodzenia za zniewagi , pokuty za wystepki powtarza sie ustawicznie w Jej przemowieniach .

    Juz Aniol zacheca :
    We wszystkim co tylko mozecie , czyncie ofiare w duchu wynagrodzenia za grzesznikow , ktorzy obrazaja Boga , w duchu modlitwy o ich nawrocenie .Tak uprosicie pokoj dla waszej Ojczyzny .

    I znowu dalej
    Trojco Przenajswietsza, Ojcze , Synu i Duchu Swiety , oddaje wam czesc gleboka i ofiaruje Najdrozsze Cialo , Krew , Dusze i Bostwo Jezusa Chrystusa obecne we wszystkich tabernakulach calej ziemi jako wynagrodzenie za zniewagi , swietokradztwa i obojetnosci , ktorymi ludzie obrazaja Jezusa .
    Przez nieskonczone zaslugi Niepokalanego Serca Maryi modle sie o nawrocenie grzesznikow .

    Sama Najswietsza Panna pyta sie swoich czcicieli
    Czy chcecie skladac ofiary i przyjmowac chetnie cierpienia , ktore wam zdarzy Bog, jako wynagrodzenie za tak liczne grzechy , ktorymi ludzie obrazaja Majestat Bozy ,
    – aby uprosic nawrocenie grzesznikow i wynagrodzic za wszystkie zniewagi i rany zadane Niepokalanemu Sercu Maryi ?

    I znowu powtarzac po kazdym dzisiatku rozanca :
    O moj Jezu , przebacz nam grzechy nasze , bron od ognia piekielnego , zaprowadz do Nieba wszystkie dusze , szczegolniej te , ktore najwiecej potrzebuja Twego milosierdzia .

    Lub zacheca do zrobienia ze siebie ofiary za grzesznikow :
    “o Jezu , czynie to z milosci dla Ciebie , za nawrocenie grzesznikow , jako wynagrodzenie za krzywdy wyrzadzone Niepokalanemu Sercu Maryi .

    Lub usilnie wzywa do modlitwy za grzesznikow .
    Modlcie sie , modlcie sie wiele za grzesznikow , gdyz duzo grzesznikow idzie do piekla dlatego , bo nie ma nikogo , kto by sia za nich ofiarowal .

    Chodzi w tym wszystkim o wielkie stawki , bo o zbawaienie , lub wieczne potepienie dusz niesmiertelnych .
    Stad to taka usilna troska i naleganie przebija w slowach Najswietszej Panienki .Ten duch ofiary i modlitwy za grzesznikow przebija z calego dalszego zycia trojga pastuszkow .
    Tyle cierpien zeslal im Bog w tym celu .
    Dzieci jednak jeszcze same dodawaly sobie wiele umartwien .

    / Znak na Niebie (W duchu pokuty ) ks . Kazimierz Wilczynski T. J /Krakow , 1947

    ***
    Lucja miala lat 10
    Hiacynta 7 lat
    Franciszek 9 lat
    ***
    W Apelach Oredzia Fatimskiego , siostra Lucja , rozwazajac tajemnice ofiarowania , pisze
    …czyste rece Maryi sa pierwsza patena , na ktorej Bog umiescil pierwsza Hostie.
    I z tej wlasnie pateny wzial ja kaplan urzedujacy per ternum w Swiatyni Jerozolimskiej , aby wniesc ja na Oltarz i ofiarowac Ojcu jako wlasnosc , ktora Mu sie nalezy, i jako ofiare , w ktorej znajduje On pelne upodobanie .
    Ofiara przeblagalna dopelni sie na Kalwarii.
    To czyncie na Moja pamiatke (L 22 , 19)
    Dzis z wielu Oltarzy , za zbawienie swiata , podnosza sie rece kaplana z patena i kielichem
    To jest Cialo Moje za was wydane
    To jest Krew Moja za was przelana

    Ofiara sie dopelnia .
    ***
    Rowniez poprzez nasza modlitwe i pokute . ..
    Ave Maryja !

    • MariaPietrzak pisze:

      Poniższe słowa napisała Łucja 19 października 1943 r.
      „Co się tyczy trudnych czasów, przez które przechodzimy, to pamiętajmy, że Bóg jest jedynym, który może nas uratować za pośrednictwem Niepokalanego Serca Maryi, naszej niebieskiej Matki, która jest taka dobra!
      Ufności!
      Ale, jak wiecie, obietnica jest warunkowa:
      jeśli przestaną obrażać Boga,
      jeśli będą czynić pokutę,
      jeśli poświęcą się modlitwie”.
      Fatimska wizjonerka najbardziej podkreśla znaczenie modlitwy.
      1 lipca 1958 r. pisała:
      „Musimy więcej się modlić i prosić Boga, aby nas nie karał, lecz aby nas ocalił, tak w życiu doczesnym, jak i wiecznym”.
      Natomiast 29 września 1958 r. zanotowała:
      „Modlimy się i błagamy Boga o pokój, nie tylko dla narodu, ale dla niespokojnych duchów i sumień”.
      O co należy się modlić?
      W tym samym liście Siostra Łucja podaje intencję:
      „Niech Bóg oświeci ślepych… i da pokorę pysznym, by mogli dostrzec właściwą drogę i uniknąć zła”.

      Jeżeli nie chcemy zejść z tych dróg – dodaje w innym liście – to jak możemy oczekiwać, że Bóg i Najświętsza Maryja Panna nas zbawią?! Dobrze wiem, że Miłosierdzie Boże jest większe od wszelkiej ludzkiej nędzy i wszelkiego zła. Wiem jednak i to, że On domaga się naszej współpracy i naszej pokuty!”.

      read:http://www.p-w-n.de/Lucja1.htm

  13. Elizeusz pisze:

    W podtytule Gł. Wpisu zostały przytoczone słowa abp H. Hosera w nawiązaniu do Orędzia fatimskiego: Od naszego nawrócenia zależy pokój na świecie.
    Są to słowa jak najbardziej trafne i bardzo, to a bardzo współbrzmią z słowami Orędzi Matki Bożej do Jej Umiłowanych synów, Kapłanów, mianowicie:
    http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/81.htm
    1. Jestem drogą, którą przyjdzie do was pokój.
    Niezdolność ludzi do zbudowania dziś pokoju wynika z ich uporczywej negacji Boga. Dopóki ludzkość będzie stale odrzucać Boga i buntować się przeciwko Jego prawu, dopóty nie będzie pokoju. Zamiast niego zwiększy się tylko egoizm i przemoc, a wojny będą następować po sobie, coraz bardziej krwawe i okrutne.
    Jeśli ludzie nie postanowią poważnie powrócić do Boga, może też dojść do wybuchu trzeciej wojny światowej, tyle razy już przewidywanej, zdolnej zniszczyć swą straszliwą mocą dużą część ludzkości.
    Pan gotów jest wylać na wasze zagubione i tak bardzo zagrożone pokolenie rzekę Miłosierdzia, pod jednym jednak warunkiem: że powróci ono, skruszone, w ramiona Swego Niebieskiego Ojca.
    Ja Sama wysławiałam Jego Boskie miłosierdzie, które rozciąga się z pokolenia na pokolenie nad bojącymi się Pana. W powrocie do miłości i bojaźni Bożej znajduje się jedyna możliwość ocalenia…
    (z Orędzia nr 219, z 1.01.1981r.)
    http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/87.htm
    2. Nie pozwólcie się zwodzić. Pokój nie nastanie na świecie dzięki spotkaniom tych, których nazywacie wielkimi tej ziemi, ani dzięki ich negocjacjom. Pokój przyjdzie do was jedynie poprzez powrót ludzkości do Boga, poprzez nawrócenie, do którego w dniu Mego święta znowu was wzywam, oraz dzięki modlitwie, postowi i pokucie. Jeśli nie będziecie tego czynić, wtedy – kiedy wszyscy będą wołać «pokój i bezpieczeństwo» (1Tes 5,3) – niespodzianie nadejdzie nieszczęście.
    (z Orędzia nr 368cd, z 8.12.198r.)

  14. Ancilla pisze:

    Chciałabym zapytać, czy ktoś spotkał się z inicjatywą o nazwie internetowy ruch Domy Modlitwy św.Jana Pawła II,kto jest jego inicjatorem i czy to ma aprobatę kościoła ? Byłabym wdzięczna za odpowiedź.

  15. Pingback: Maryja chce uratować ludzkość przed zagładą! Abp Henryk Hoser o orędziu fatimskim | Biały, bardzo biały

  16. Anna pisze:

    Proszę o modlitwę o mądrość rozumu dla mojego syna Kamila.
    I proszę o modlitw o uzdrowienie mnie z chorub Bogu Wiadomych.
    Serdecznie dziękuję .Bóg zapłać.

    • MariaPietrzak pisze:

      @Anno, Pan nas nie zostawia sierotami , spełnia obietnice , kiedy Go wzywamy .
      Choćby krótkim …przyjdź Duchu Święty , przyjdź przez potężne wstawiennictwo Niepokalanego 💗Serca Maryi , Twojej Przeczystej Oblubienicy , przyjdź i zamieszkaj w nas !
      Niech łaska i mądrość, które wraz z Jezusem wzrastały napełni i dzieci nasze , by Bogiem obfitowały . Zdrowaś Maryjo …
      Dobrego dnia🍒

  17. Pingback: Panno wierna módl się za nami, | Serce Jezusa

Skomentuj

