Niespodzianka: podczas majowych rekolekcji z Padre Pio i Padre Matteo dołączono spotkanie z bratem Elia

Informacja z ostatniej chwili:
Informujemy, że są jeszcze 3 wolne miejsca na majowe rekolekcje ze Świętym Michałem Archaniołem, Padre Matteo i Padre Pio. Program tych rekolekcji został dodatkowo wzbogacony o wizytę w mieście, w którym urodził się święty Ojciec Pio – w Pietrelcinie a ponadto dziś dostałam informację, że do programu dołączono spotkanie z bratem Elia

Więcej:  
1) rekolekcje-stacjonarne-w-miejscach-swietych/
2) brat-elia-wspolczesny-stygmatyk-z-calvo/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

28 odpowiedzi na „Niespodzianka: podczas majowych rekolekcji z Padre Pio i Padre Matteo dołączono spotkanie z bratem Elia

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. wobroniewiary pisze:

    Powiem szczerze, że zazdroszczę tym co pojadą w maju, ale jest to tzw. zazdrość pozytywna.
    Maj to miesiąc Maryjny, miesiąc śpiewania Litanii Loretańskiej, a będzie Loreto + ta Pietrelcina i brat Elia.
    Teraz ja poproszę tych co jadą, pomódlcie się za mnie 🙂

  3. Beata Kur pisze:

    Witam! Prosze mi powiedziec gdzie moge otrzymac olejek Ojca Pio i obrazek Pdre Matteo,kupic,bardzo prosze.Z panem Bogiem Beata

  4. kasia pisze:

    Szczęść Boże. Proszę o informację w jaki sposób mogłabym skontaktować sie z ks.A.Skwarczynskim najlepiej listownie lub telefonicznie.proszę jeszcze o informację jak mogę otrzymać olej św.OjcaPio

  5. weroncia6060 pisze:

    proszę o modlitwę za moją córkę która jutro leci do Włoch na Sycylie do Palmero ma tam praktyki ze szkoły i boje się o nią

  6. Pingback: Niespodzianka: podczas majowych rekolekcji z Padre Pio i Padre Matteo dołączono spotkanie z bratem Elia | Serce Jezusa

  7. Ufająca Bogu pisze:

    We wszystkich naszych intencjach.Tych powiedzianych i tych pozostających głęboko w sercu.

  8. Ufająca Bogu pisze:

    Podzielę się pewnym spostrzeżeniem. Od lat cierpię na pewne dolegliwości związane z chorobą wątroby i woreczka żółciowego. Dodam, że bóle pojawiały się codziennie. Czasem stawały się nie do zniesienia. Pomagały tylko leki. Odkąd smaruję miejsce olejem, bóle złagodniały. Raz nawet obudził ostry ból,w środku nocy. Zmęczona wzięłam obrazem z ojcem Pio i odmówiłam modlitwę. Nie wiem,kiedy usnęłam z obrazkiem w ręku. Ból zniknął. Mimo, że nadal czeka mnie operacja, to bóle się zmniejszyły.
    Dziękuję.

    • Ania pisze:

      Dziękuję za przesłanie oleju. Otrzymałam go w piątek i odrazu podałam łyżeczkę córeczce, która od ponad dwóch tygodni miała problem z brzuszkiem. Pomogło praktycznie natychmiast, a na drugi dzień mogła w końcu normalnie jeść.

  9. babula pisze:

    Proszę mi wytłumaczyć (dotyczy Szkoły Krzyża):
    jeżeli ktoś przyjmuje swoje cierpienie, chorobę z poddaniem się woli Bożej i ofiarowuje je za siebie, swoich bliskich i cały świat ale jednocześnie prosi Pana Jezusa o uzdrowienie i uwolnienie od tego cierpienia na tyle by dało się chodzić do kościoła i służyć swojej rodzinie (pełniąc obowiązki stanu) to czy to jest zgodne z duchowością jaką powinien mieć uczeń Szkoły Krzyża?
    W świetle tego co napisał ks. Adam w „W Szkole Krzyża” to wydaje się, że jest ale nie udawajmy, takie podejście jest jednocześnie formą zakamuflowanego (nawet przed samym sobą ) odrzucenia krzyża jaki Pan Bóg daje.
    To dotyczy także mnie (nie chcę tego cierpienia i jednocześnie chcę) ale nie tylko.
    Dodam jeszcze, że osoba z takimi wątpliwościami otrzymała znaki w postaci słów Pisma Św. „Ja Pan chcę być twym lekarzem”.. „Ja go (tzn. Izraela) uleczę” -z Izajasza, i inne podobne w połączeniu z poprawą stanu zdrowia.

    • beat pisze:

      Ja Mowie w Chwili watpliwosci Niech sie Twoja Wola Stanie a nie moja Ty Panie wszystko wiesz Jezu Ufam Tobie Jesli chcesz to zabiesz to cierpienie a jesli jest taka wola Twoja to utrzymuj mnie w swym Objeciu
      ps tak mozna sie modlic wedlug mnie

    • wobroniewiary pisze:

      Tak, jest to zgodne z duchowością Szkoły Krzyża
      Pytałam o to ks. Adama kilka lat temu, ks. Adam powiedział, że wprost mam obowiązek modlić się o zdrowie i siły do wychowania dziecka, do chodzenia do kościoła, chodzenia z małą do parku, na wycieczki itd. (bo najpierw obowiązki stanowe)

  10. karo pisze:

    Proszę o modlitwę za Tadeusza w ostatnim stadium raka, 13 maja ma mieć 69 urodziny, lekarze już go skasowali jako nieuleczalnego, błagam o szturm modlitewny do Najświętszej Panienki o łąskę uzdrowienia dla niego.

  11. Alicja pisze:

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
    Jaka piękna wiadomość. JADĘ, JAK MNIE NIE WEZMĄ TO POBIEGNĘ ZA MINI PIESZO. Chodźcie ze mną. To jest droga do NIEBA. Przecież sw. Ojciec Pio powiedział..że będzie czekał u bram Nieba, póki nie wejdzie Jego ostatnie dziecko.
    Zawsze będę modliła się za ludzi którzy podają mi rękę. AMEN

    • zatroskana pisze:

      Alicjo, proszę zawież moją intencję do OJCA PIO, Proszę o modlitwę za Monikę i jej nowo narodzone dzieciątko, gdyż przy porodzie wystąpiła zagrażająca życiu infekcja i oboje dostali silną dawkę antybiotyków, proszę o ich zdrowie.

  12. jowram pisze:

    8 V 2017 cz. 2 Jeśli nie będzie przebłagania Warszawa spłonie w ogniu i siarce. A z nią większość jej mieszkańców. Uratują się ci, którzy z niej wyjdą. Zatem sprzedawajcie już swe domy, mieszkania i opuszczajcie Warszawę. Niech nie zginą sprawiedliwi razem z niesprawiedliwymi.

    (…)

  13. Agnieszka pisze:

    Wiem że juz nieco za późno ale czy jest jeszcze możliwość, by wysłać komuś zdjęcie by zostalo przyłożone do grobu Padre Matteo?

Skomentuj

