Orędzie Matki Bożej z Medziugorja z 2 czerwca 2017 roku: bądźcie gotowi: ten czas jest punktem zwrotnym

„Drogie dzieci
jak w innych miejscach, do których przyszłam, tak samo i tutaj wzywam was do modlitwy. Módlcie się: za tych, którzy nie znają mojego Syna; za tych; którzy nie poznali miłości Bożej; o przezwyciężenie grzechu; za osoby konsekrowane; za tych, których mój Syn wezwał, by mieli miłość i ducha mocy dla was i dla Kościoła. Módlcie się do mojego Syna a miłość, którą odczujecie dzięki Jego bliskości, da wam siłę i przygotuje was do dobrych dzieł, które będziecie czynili w Jego imię. Dzieci moje, bądźcie gotowi: ten czas jest punktem zwrotnym. Dlatego ponownie wzywam was do wiary i nadziei, pokazuję wam drogę, którą trzeba iść, a są nią słowa Ewangelii. Apostołowie mojej miłości! Świat tak bardzo potrzebuje waszych rąk wzniesionych ku Niebu, do mojego Syna, do Ojca Niebieskiego. Potrzeba wiele pokory i czystości serca. Ufajcie mojemu Synowi i wiedzcie, że zawsze możecie być lepsi. Moje matczyne serce pragnie, abyście wy, apostołowie mojej miłości, byli światełkami w świecie; byście świecili tam, gdzie chce panować mrok; byście waszą modlitwą i miłością pokazywali innym właściwą drogę; byście ratowali dusze. Ja jestem z wami. Dziękuję wam”.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Medziugorje, Orędzia i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

23 odpowiedzi na „Orędzie Matki Bożej z Medziugorja z 2 czerwca 2017 roku: bądźcie gotowi: ten czas jest punktem zwrotnym

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Niechaj go Bóg pogromić raczy, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

  2. patryk232000 pisze:

    Proszę Cię Jezu o pomoc wiem że znowu zrobiłem to czego już mówiłem, że nie chcę.
    Jestem zbyt słaby proszę o modlitwę za mnie o pomoc w wytrwaniu w czystości i w wierze i w walce .

    Moi bracia i siostry mam do was pytanie Czy Pan Jezus przebacza grzech, który mówiliśmy mu ze go już nie popełnimy a tak się stało i to nie ras ?

    • Mariusz pisze:

      Jeśli szczerze żałujesz – zawsze Ci przebacza. Jeżeli nie możesz sobie poradzić pomimo usilnych starań to spróbuj z czystym sercem wziąć udział we Mszy św z modlitwą o uwolnienie i uzdrowienie. Bardzo polecam taką formę. Mnie Bóg wtedy wyzwolił że zniewoleń z którymi nie mogłem sobie poradzić. Minęło już ponad 4 lata i tak trwam w bliskości z Nim. I nie zamienilbym tego na nic innego. Jest taka stron „sekretariat ewangelizacji” – tam jest grafik takich Mszy. Ale nie tylko tam. Na przykład 01 lipca na stadionie narodowym o.Bashobora będzie prowadził taką Mszę. Są jeszcze zapisy. Pokaż Bogu ze Ci bardzo zależy i pokaż się tam. Pomyślę się za Ciebie.

    • wobroniewiary pisze:

      Obiecując że na 100% znów tego nie zrobisz – kłamiesz i jesteś pyszny.
      W chwili spowiedzi jesteś pewny, że nie chcesz tego robić i obiecujesz walkę z tym – ale nie obiecuj efektów!
      Obiecujesz poprawę, ale nie możesz dawać 100% gwarancji, że nigdy to się nie powtórzy, bo jesteśmy tylko słabymi ludźmi. W momencie spowiedzi mówimy, że żałujemy, że w danym momencie obiecujemy walkę z tym grzechem, nałogiem i że nie chcemy go popełniać, ale nikt nie wie, czy upadniesz jeszcze tylko raz, czy 3 razy czy 33 a może 77 razy?

      I znów idziemy z tym samym grzechem, a Bóg kolejny raz przebacza. Za którymś tam razem dostajemy łaskę zerwania z nim. I obietnica poprawy staje się prawdą i faktem

      tak więc ile razy upadniesz tyle razy idź do spowiedzi.
      I ucz się, bo jako przyszły ksiądz powinieneś dobrze o tym wiedzieć i innych pocieszać, że mimo kolejnych upadków Bóg ich kocha i przebacza (o ile żałują i obiecują poprawę, choć nadal upadają)

    • eska pisze:

      Patryku, dla ciebie. Na pewno znajdziesz na tej stronie rzeczy, które ci podpowiedzą. Niech Cię Duch Święty prowadzi przez te treści.
      http://www.szansaspotkania.pl/index.php/pl/

    • Sylwia pisze:

      Jak walczysz, zalujesz i pomimo wszystkich oporów znowu idziesz do spowiedzi i znowu próbujesz się uwolnić to tak. Musisz nauczyć się odcinać myśli. Ja to robię za pomocą różańca. Nie czekam tylko od razu zaczynam odmawiać, dziesiątkę, dwie w zależności od siły pokusy. Różaniec działa na wszystko na strach, na pokusy tylko trzeba zastosować od razu.

    • Sylwia pisze:

      Jeszcze jedno. Wszystko co może wywołać pokusę unikasz. Pamiętasz te słowa którymi Jezus odpowiedział szatanowi na jego pokusy? Przeczytaj sobie. Tam jest odpowiedź dlaczego należy tego unikać. 5 Wtedy wziął Go diabeł do Miasta Świętego, postawił na narożniku świątyni3 6 i rzekł Mu: «Jeśli jesteś Synem Bożym, rzuć się w dół, jest przecież napisane: Aniołom swoim rozkaże o tobie, a na rękach nosić cię będą, byś przypadkiem nie uraził swej nogi o kamień»4. 7 Odrzekł mu Jezus: «Ale jest napisane także: Nie będziesz wystawiał na próbę Pana, Boga swego»5.

    • Beat pisze:

      Idz do Egzorcysty daj na Msze w tej intencji
      Zaufaj Bogu
      Posc o chlebie i wodzie
      I modl sie
      Badz wytrwaly

  3. EwaT pisze:

    Kochani przypominam dzis pierwsza sobota miesiaca wiec o 10:00 swiecenie wody na odleglosc 😉

    • Jadwiga pisze:

      Prosze o modlitwe o nawrocenie Marka.Mial w przeszla niedziele zlozyc przysiege abstynencji w kosciele,ale wybral staczanie sie na dno.Czy to mozliwe,aby jedna osoba w domu moj maz przez 8 miesiecy ,tak sparalizowal zycie rodzinne, moje I dwojki dzieci swoimi nalogami tzn.alkoholem,nieczystoscia,bluznierstwami,ze jestesmy juz psychicznie,I fizycznie tak dotknieci,ze juz nawet nie potrafie sie modlic.Zlo nabiera mocy, a ja juz prawie poddalam sie.

      • poranna rosa pisze:

        +++

      • Monika pisze:

        Bracia i siostry. Jezus zawsze przełącza bo miłosierdzie To nie ma dna.Jego Serce jest jak studnia z wodą bez dna.Jak zostałam uwolniona 1 szy raz od popełniania grzechu myślałam że juz nie wrócę nigdy do tego.W trudnej sytuacji w życiu pokazała się moja słabość i zaczęłam grzeszyc jak wcześniej. Wtedy myślałam, że to koniec skoro JEZUS MI raz pomógł i nie docenilam tego.Ciagle popełniałam grzech,przez kilka lat. Noszac szkaplerzna Karmelit. codziennie modlilem się choć krótko do Naszej Matki.Mialam już dość i chciałam życia w łasce uswiecajacej i trwania w niej.Drugi raz Jezus dał mi zostawić grzech.Jezus więc może uwolnić ponownie. Proscie I UFAJCIE bo On przyjdzie osobiście do Was.Do mnie przyszedł kiedy byłam w samotności.

        • Alutka pisze:

          Znajoma mojej mamy też miała wieloletni problem z alkoholem, były różne lecz bezowocne próby uwolnienia się od nałogu , ale pewien spowiednik dał jej ultimatum;albo przysięga na stułę, albo nic z tego nie będzie. Złożyła przysięgę i już nie pije ho, hoooo, może ze dwadzieścia lat,

      • JoanK pisze:

        Nowenna pompejanska I codziennie komuni sw Twoja I dzieci doda sil I poniesie.

      • leszek pisze:

        +++ Moja chrzestna Jadwiga swoją pobożnością, wyrtwałością i pokorą doprowadziła do przemiany swojego męża. Pomodlę się w twojej intencji. Maryja nie odmawia pomocy. Zawierzaj i ufaj. Pozdrawiam.

  4. Kasia pisze:

    ‚Módlcie się do mojego Syna a miłość, którą odczujecie dzięki Jego bliskości, da wam siłę i przygotuje was do dobrych dzieł, które będziecie czynili w Jego imię. Dzieci moje, bądźcie gotowi: ten czas jest punktem zwrotnym.’

    Czas przelomowy dotyczy dziel milosci (dobrych dziel) w imie Boga . Zerknelam tez na angielskie tlumaczenie tego objawienia I bardziej precyzyjnie to wynika moim zdaniem.

  5. MariaPietrzak pisze:


    Direct du 3 : Juin 2017 /
    Siostra Emmanuel komentuje orędzie z dnia 2 czerwca 2017

    Kilka wynotowanych , myśli usłyszanych ….

    ***
    Za każdym razem , kiedy modlisz sie za niewierzących, ocierasz łzy spływające po twarzy Maryi .

    ***
    Im więcej sie modlisz za tych , którzy nie poznali miłości Jezusa , za niewierzących , tym bardziej zabezpieczasz przyszłość swoją , swoich dzieci i wnuków .
    Bowiem wszelkie zło przychodzi przez działanie niewierzących . Szatan wchodzi w pustkę jaka się w nich znajduje , wchodzi i czyni zło !

    ***
    Dekalog jest zapomniany !
    Wiele grzeszymy uznając to za coś normalnego , bo inni tak czynią …

    ***
    Kiedy jesteśmy przed Najświętszym Sakramentem , to jakbyśmy wymieniali baterie w sercu , na nowe – ta bliskość Jezusa sprawia , że odzyskujemy siły i czynimy dzieła , które o Nim świadczą .

    ***
    „Bądźcie gotowe . Czas jest krytyczny ( przełomowy ).”
    /
    Te słowa Maryi do dzieci spowodowały lawinę pytań .
    Jak podzieliła się swoją refleksją Mirjana , tuż po objawieniu /
    … Matka Boża oczekuje , byśmy zdecydowanie postawili Boga na Pierwszym Miejscu
    – Teraz – zdecydowali , bo jutro do nas nie należy .
    Opowiedz sie za Bogiem , TERAZ ….
    Bóg ,
    Nie inna osoba
    Nie pieniądze
    Nie pożądania
    Nie praca
    Nie dom
    Nie muzyka
    Nie sport
    Nie jedzenie
    Nie tele
    Nie internet
    ale naprawdę Bóg na Pierwszym miejscu …. czas jest bowiem krytyczny , przełomowy – spiętrzone zło w polityce , w kulturze , w szkole , podczas zabawy …. w naszych wyborach .
    To pilne.
    ***
    Potrzeba wiary , czyli jedności z Jezusem… Mocnego „sklejenia” z Nim oraz
    potrzeba nadziei takiej ,
    jak wtedy , gdy wszystko zawodzi ,
    jak wtedy , gdy w życiu pozostajemy bez żadnego zabezpieczenia .
    Jak Maryja pod Krzyżem .
    Zdecyduj sie iść do spowiedzi … dzisiaj , jutro . Nie zwlekaj !
    Bądź wewnętrznie gotowy !
    Nie ,
    robiąc zapasy koców , świec i żywności , ale wewnętrznie gotowy ,
    jakbyś miał za chwilę spotkać się z Bogiem .

    ***
    Jak nigdy potrzeba naszych wyciągniętych w Niebo błagalnych modlitwą , dłoni .
    Świat tego potrzebuje.
    Ivan jednym szybko wypowiedzianym Zdrowaś Maryjo uratował Chińczyka , gdy był on w drodze do piekła ….

    ***
    Światełka w świecie …
    „Nie stawia sie lampy pod korcem , ale na świeczniku , by innym świeciło” !

    • Marek pisze:

      Islamiści zniszczyli katedrę Najświętszej Maryi Panny
      Powiązana z Państwem Islamskim grupa Maute okupująca część filipińskiego miasta Marawi zniszczyła tamtejszą katolicką katedrę Najświętszej Maryi Panny.

      Ekstremiści w niedzielę 4 czerwca opublikowali w Internecie nagranie pokazujące, jak rozbijają figury świętych, niszczą obrazy oraz zdjęcia papieży Franciszka i Benedykta XVI, a na koniec podpalają świątynię.
      „Podeptano naszą wiarę” – tak w gorzki sposób wydarzenie to skomentował miejscowy biskup, Edwin de la Peña. „Staje się oczywiste, że ich działania nie pochodzą z naszego świata – są demoniczne” – dodał hierarcha.

      Islamiści z grupy Maute cały czas bronią się przed ofensywą filipińskiej armii w Marawi, przetrzymując równocześnie ok. 200 zakładników, pomiędzy nimi 15 katolików, w tym jednego kapłana. Kościół w całym kraju nieustannie modli się o uwolnienie pojmanych. Terroryści grożą, że dokonają egzekucji chrześcijan, jeśli wojska rządowe nie wstrzymają ataku. Na całej wyspie Mindanao obowiązuje stan wojenny.
      http://gosc.pl/doc/3951033.Islamisci-zniszczyli-katedre-Najswietszej-Maryi-Panny

Skomentuj

