Egzorcyzm św. Antoniego przeciw burzom 

Przy każdym krzyżyku należy uczynić ręką znak Krzyża Św.

Jezus Chrystus Król Chwały przyszedł w Pokoju.
+ Bóg stał się człowiekiem
+ i Słowo stało się ciałem.
+ Chrystus narodził się z Dziewicy.
+ Chrystus cierpiał.
+ Chrystus został ukrzyżowany.
+ Chrystus umarł.
+ Chrystus powstał z martwych.
+ Chrystus wstąpił do Nieba.
+ Chrystus zwycięża.
+ Chrystus króluje.
+ Chrystus rządzi.
+ Niechaj Chrystus ochroni nas przed wszelkimi burzami i błyskawicami.
+ Chrystus przeszedł przez ich środek w Pokoju,
+ i Słowo stało się Ciałem.
+ Chrystus jest z nami razem z Maryją.
+ Uciekajcie wy, wrogie duchy, ponieważ Lew z pokolenia Judy, z rodu Dawida zwyciężył.
+ Święty Boże!
+ Święty mocny!
+ Święty i Nieśmiertelny!
+ Zmiłuj się nad nami. Amen!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wydarzenia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

29 odpowiedzi na „Egzorcyzm św. Antoniego przeciw burzom 

  1. wobroniewiary pisze:

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce a przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty wodzu zastępów anielskich, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    • wobroniewiary pisze:

      Proszę o modlitwę za Jarosława, który uległ ciężkiemu wypadkowi i z połamanymi żebrami leży w szpitalu

      • Paweł pisze:

        „Patronem przeciwko połamanym kościom” jest św. Stanisław Kostka – wg strony: http://catholicsaints.info/patrons-against-broken-bones/

        Natomiast do „zmarłych z powodu wypadku” należą:

        Czcigodny Sł. Boży Alphonse Gallegos – biskup pomocniczy Sacramento w Kalifornii (zginął potrącony, kiedy spychał z drogi swój samochód, który się zepsuł w czasie jego podróży na Różaniec pro-life w Gridley w Kalifornii; dekret o heroiczności jego cnót zatwierdził papież Franciszek 8 lipca 2016 r.)

        Papież Jan XXI – jedyny dotychczas Portugalczyk na tronie Piotrowym (pontyfikat: 13 IX 1276 – 20 V 1277)

        Bł. Dominik z Besians – hiszpański dominikanin (w czasie burzy szukał schronienia pod skałą, która poluzowana pod wpływem deszczu spadła na niego, a było to w roku 1300; jego kult zatwierdził bł. Pius IX)

        Św. Gaucheriusz – pustelnik z okolic Limousin we Francji (zmarł 9 kwietnia 1140 r. z powodu obrażeń, jakie odniósł spadłszy na ziemię podczas wypadku przy jeździe konnej; kanonizowany przez Celestyna III – papieża w latach 1191-1198)
        http://catholicsaints.info/died-by-accident/

      • Sylwia pisze:

        +++ Za Jarosława.

  2. wobroniewiary pisze:

    Ja odmówiłam egzorcyzm i już po burzy – świeci piękne słońce, a w mieście obok nas (60 km) powywracane drzewa, ulice zamienione w rwące potoki

    Mimo, że mapa pokazuje burzę, już świeci piękne słoneczko
    http://pl.blitzortung.org/live_lightning_maps.php?map=15

    • Maggie pisze:

      😊 Bardzo skuteczny egzorcyzm.
      Wielokrotnie, kiedy się nim modliłam i serdecznie (własnymi słowami – zwłaszcza, że nie zawsze „pod ręką” ten egzorcyzm) do św Antoniego, chronił tak zimą jak i latem = choć wokół mnóstwo szkód to u mnie O’K. Osobiście dodaję też prośbę o ochronę przed wszelkimi nawałnicami i kataklizmami, a zawłaszcza (!) … ich skutkami.
      Prosząc, o cokolwiek (!) proszę, pamiętam: o dziękuję, przepraszam i poddaję się Woli Bożej.

      Prykładowo w tegoroczną burzowo-deszczową pogodę (pisałam o deszczach i o „fenomenie”: zalanych w 50% wyspach i plażach miasta przez jezioro), odmówiłam przed fatimską procesją 13 Maja i późniejszą Bożego Ciała i …. na czas obu procesji, kiedy wyszliśmy z kościoła … wypogodziło się, jak w oku „cyklonu”.

      🙂 Egzorcyzm ten, uśmierza też … ludzki gniew i „uwagi” osoby, która rani wybuchami – łatwiej się znosi i przebacza.❤️

    • Elizeusz pisze:

      Z „Dz-czka” św. S. Faustyny:
      1. Nagłe uciszenie burzy. Dziś w nocy była straszna burza. Pochyliłam się twarzą do ziemi i zaczęłam odmawiać litanię do Wszystkich Świętych. Pod koniec tej litanii, opanowała
      mnie tak wielka senność, że nie mogłam w żaden sposób skończyć tej modlitwy. Wtem się
      podniosłam i rzekłam do Pana: Jezu ucisz burzę, bo dziecię Twoje jest niezdolne dłużej się
      modlić i senność mnie morzy. Po tych słowach otworzyłam okno całe, nawet nie zapinając je na haki. Siostra N. mówi mi: co Siostra robi, przecież wicher wyrwie okno. Odpowiedziałam jej, niech śpi spokojnie i zaraz uciszyła się zupełnie burza. Na drugi dzień Siostry mówiły o tym nagłym uciszeniu burzy, nie wiedząc co to znaczyło. Nic na to nie odpowiedziałam, tylko pomyślałam sobie: Jezus i Faustynka wie co to znaczy… (Dz 1197)

      2. Dziś zbudziła mnie wielka burza; wicher szalał i deszcz, jakoby chmura była oberwana,
      co chwila uderzały pioruny. Zaczęłam się modlić, aby burza nie wyrządziła żadnej szkody; wtem usłyszałam te słowa: – Odmów tę koronkę, której cię nauczyłem, a burza ustanie. Zaraz zaczęłam odmawiać tę koroneczkę i nawet jej nie skończyłam, a burza nagle ustała i usłyszałam słowa: – przez nią uprosisz wszystko, jeżeli to, o co prosisz, będzie zgodne z wolą Moją. (Dz 1731)
      Gdy się zbliżała wielka burza, zaczęłam odmawiać tę koroneczkę. Wtem usłyszałam głos anioła: Nie mogę się zbliżać w (137) burzy, gdyż jasność wychodząca z ust jej odtrąca mnie i burzę — żalił się anioł Bogu. Wtem poznałam, jak wielkiego spustoszenia miał dokonać przez tę burzę, lecz również poznałam, że miła była Bogu modlitwa ta i jak wielka jest moc tej koroneczki. 1791)

  3. kropka pisze:

    UWAGA WARSZAWO! Prawdziwy armagedon pogodowy nadciąga!

    Jak donoszą Polscy Łowcy Burz – W południowej Polsce powstał układ burzowy, który obecnie przesuwa się przez Ziemię Świętokrzyską i Lubelszczyznę. MCS ten formuje coraz bardziej rozbudowaną linię szkwału i sięga już południa Mazowsza. Warunki termodynamiczne przed burza są bardzo sprzyjające (temp. p. rosy w granicach 20 stopni, nasłonecznienie), co wskazuje na możliwość dalszej rozbudowy linii burz. Nie można wykluczyć też pojawienia się bow echo. Największym zagrożeniem są bardzo silne i niszczące porywy wiatru. Nastąpiła aktualizacja obszaru drugiego stopnia zagrożenia z uwzględnieniem bieżącej sytuacji – możemy przeczytać na lowcyburz.pl.
    Również portal burzowo.info pokazuje, że z południa nadciągają jeszcze silniejsze opady

  4. Iwonka pisze:

    Dziękuję za tę modlitwę! Z oby stron mojej niewielkiej miejscowości powywracane drzewa. Jedno uszkodziło dzwonnicę koło kościoła. Jeszcze nigdy nie bałam się podczas burzy, kilka gradzin miało wielkość orzecha włoskiego. Na moim podwórku jedyne szkody to odpadnięcie niewielkiego fragmentu od ramy okna i trochę małych gałązek.

    • wobroniewiary pisze:

      U mnie w mieście przy najwyżej położonym kościele drzewa padały jak zapałki, na osiedlu mojej mamy drzewa powalone uszkodzone samochody, rwące rzeki a ja (najniżej położony punkt w mieście i tak dalej już równina) -nawet 1 km za mną szkody a u mnie od parafii do mnie super pięknie bez szkód 😉

      Gdybym sama nie oglądała teraz szkód z miasta na foto i videorelacji na fb, nie uwierzyłabym, że takie coś miało miejsce
      jak wielką moc ma modlitwa i wiara,
      Święty Antoni, Święci Piotrze i Pawle – módlcie się za nami!

      • eska pisze:

        Świadectwo:
        Właśnie wróciłam z zawodów konnych moich córek. Pogoda była bardzo pochmurna. W połowie zawodów zrobiło się BARDZO pochmurno, usłyszeliśmy grzmot, zaczęło padać. Tymczasem konkurencja córek była jeszcze przed nami. Nie miałam przy sobie treści egzorcyzmu do św. Antoniego, ale mam ją w domu zapisaną. Zadzwoniłam do męża, powiedziałam mu, gdzie znajdzie tą modlitwę i poprosiłam, aby odmówił w intencji pogody na zawodach. Jakieś 5 minut później deszcz ustał. Chmury zaczęły się rozchodzić, wyszło słońce. Do końca zawodów na niebie było trochę chmur, ale głównie było słonecznie i oczywiście nie spadła już ani jedna kropla deszczu 🙂

        • JoanK pisze:

          Jeszcze prosze napisac o wynika ch corek. Kibicuje!

        • eska pisze:

          To była konkurencja taka bardziej dla dzici, początkujących. Jedna z córek zajęła 3 msc, osobom spoza podium powiedziano, że wszystkie mają 4 msc – więc nie wiem, jak sie upolasowała druga córka 😉

          Świadectwo nr 2:
          W niedzielę zrobiłam sobie popołudniową drzemkę. Po przebudzeniu uzłyszłam, że jedna z córek ma konfliktowe nastwawienie i wszczyna „burzę”. Na wpół jeszcze śpiąca zwróciłam sie do św. Antoniego, że jak tylko wstanę i będę miała możliwość, to odmówię egzorcyzm przeciw burzom, ale proszę, aby już teraz na mocy tegoż egzorcyzmu wpłynął na córkę oraz pozostałych domowników i załagodził to, co się dzieje. Nie wiem, czy trwało to 2 minuty, jak sie córka „jakoś” uspokoiła i sytuacja została załagodzona. Nie zdążyłam się nawet dobudzić i pozbierać z łóżka 😉

          Świadectwo nr 3:
          Od miesiąca szukaliśmy z mężem kwatery na wczasy w określonej części Polski. Trzeba się było dostosować do terminu urlopu męża i do naszych warunków finansowych. Tuż po tych planowanych wczasach jedna z córek miała jechać na tydzień na uroczystości odpustowe w związku z Wniebowzięciem NMP. Tymczasem gdy dzwoniliśmy w poszukiwaniu noclegu, zawsze nam mówiono, że jest tylko termin nieco późniejszy, niż byśmy chcieli – i on by zahaczał o wyjazd córki, więc albo wczasy całej rodziny, albo tylko wyjazd córki. Nie przyjmowaliśmy tych ofert, ale modliłam się o jakieś rozwiązanie, aby można było połączyć obie aktywności.
          Niedawno zadzwoniliśmy znowu na jedno ogłoszenie, z pytaniem o możliwość noclegu w interesującym nas terminie. Osoba odpowiedziała nam, że w tym terminie nie ma już wolnych miejsc, ale że wie, kto ma – i tam nas odesłała. Udało się. Zaraz postanowiłam znaleźć w internecie najbliższy kościół. Okazało się, że znalezione miejsce leży w parafii św. Antoniego Padewskiego 🙂

        • Maggie pisze:

          Mając na myśli ten egzorcyzm, ale brak originalnego tekstu pod ręką, kiedy proszę serdecznie św.Antoniego, przychodzi pomoc w wielu różnych sprawach – nie tylko uśmierzające złość (otoczenia i własną nań reakcję) i burzowo-deszczowych.

          Osoby zagubione, które szukają sensu życia i szukają drogi do Pana Boga, a także nie mogące wieczorem zasnąć lub spać, bo „zgubiły sen”, też doznają pomocy św.Antoniego. Osoby szukające pracy dobrze aby pamiętały również i o tym Świętym Orędowniku.

  5. Agnieszka pisze:

    Czy można tę modlitwę odmawiać gdy „burza” w rodzinie?

  6. Barbara Maria pisze:

    Tak,ta modlitwa jest bardzo skuteczna.Już nie raz wybawiła mnie z opałów.
    Św. Antoni zostawił piękny prezent.

  7. Paweł pisze:

    Dzisiaj jest taki burzowy dzień, więc oto 14 „Patronów przeciwko burzom” spośród 23 wymienionych na stronie http://catholicsaints.info/patrons-against-storms/ :

    1. Matka Boża z Zapopan w Meksyku (jak podaje angielska Wikipedia, tamtejszy wizerunek Matki Bożej pochodzi z XVI wieku, zasłynął cudami i był uznany przez papieży: Benedykt XV go ukoronował w 1919 r., Pius XII uczynił ten kościół bazyliką w 1940 r., a św. Jan Paweł II nawet go nawiedził w 1979 r. – https://en.wikipedia.org/wiki/Zapopan );

    2. św. Scholastyka, siostra św. Benedykta z Nursji, głównego Patrona Europy;
    3. śś. Cyryl i Metody, Apostołowie Słowian i współpatronowie Europy;
    4. św. Tomasz z Akwinu, zwany Doktorem Anielskim i Doktorem Powszechnym;

    5. pięcioro świętych Męczenników zaliczanych do Czternastu Świętych Wspomożycieli: Barbara, Błażej, Krzysztof, Erazm i Wit;

    6. św. Florian, męczennik, Patron Krakowa;
    7. św. Walerian, męczennik, zaślubiony św. Cecylii, dziewicy i męczennicy (która go nawróciła);
    8. św. Hermenegild, męczennik, Patron monarchii hiszpańskiej;
    9. św. Henryk, biskup i męczennik, Patron Finlandii.

  8. wobroniewiary pisze:

    Z dedykacją dla pewnej pani „psycholog”

  9. MariaPietrzak pisze:

    ZBLIZA SIE LIPIEC … warte przypomnienia …tym bardziej , ze burzowo …
    ***
    Lipiec – miesiąc szczególnej czci Krwi Chrystusa
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2015/07/01/lipiec-miesiacem-szczegolnej-czci-krwi-chrystusa-zanurzenie-we-krwi-zbawiciela/

    SOBOTA, 1 lipca 2017 / UROCZYSTOŚĆ NAJDROŻSZEJ KRWI JEZUSA CHRYSTUSA
    ***

    Gorliwym nabożeństwem do Krwi Chrystusa odznaczał sie Jan XXIII,
    który w 1960 roku poświęcił temu kultowi specjalny List Apostolski „Inde a Primus”.
    /Wierni nakarmieni ciałem i napojeni Krwią Chrystusa stają się uczestnikami Jego mocy Bożej;
    tej samej mocy, dzięki której powstały niezliczone zastępy męczenników.
    I tak uzdolnieni chrześcijanie idą na spotkanie codziennych wyzwań i przeciwności,
    zbożnych wyrzeczeń, a czasem samego męczeństwa.
    Znoszą to wszystko dla obrony cnoty i Królestwa Bożego czując w sobie miłość gorejącą…
    ***
    Świadkiem bezgranicznej mocy Krwi Odkupiciela była również św. Faustyna Kowalska.
    „Pewnego dnia powiedział mi Jezus, że spuści karę na jedno miasto, które jest najpiękniejsze w Ojczyźnie naszej.
    Kara ta miała być – jaką Bóg ukarał Sodomę i Gomorę.
    Widziałam wielkie zagniewanie Boże i dreszcz napełnił, przeszył mi serce. Milczeniem modliłam się.
    Po chwili powiedział mi Jezus:
    Dziecię Moje, łącz się ściśle w czasie Ofiary ze Mną i ofiaruj Ojcu Niebieskiemu Krew i rany Moje na przebłaganie za grzechy miasta tego.
    Powtarzaj to bez przestanku przez całą Mszę św. czyń to przez siedem dni. – Siódmego dnia ujrzałam Jezusa w obłoku jasnym i zaczęłam prosić, ażeby Jezus spojrzał na miasto i na kraj nasz cały.
    Jezus spojrzał się łaskawie.
    Kiedy spostrzegłam życzliwość Jezusa, zaczęłam Go błagać o błogosławieństw.
    Wtem rzekł Jezus: Dla ciebie błogosławię krajowi całemu – i uczynił duży znak krzyża ręką nad Ojczyzna naszą. Radość wielka napełniła duszę moją, widząc dobroć Boga”.
    ***
    Ogrom niesłychanego wręcz bogactwa wiedzy o wartości, działaniu i znaczeniu Krwi Jezusa dla naszego życia wiarą, zechciał objawić nam Zbawiciel za pośrednictwem współczesnej polskiej mistyczki – siostry Teresy Chomieniec ze Zgromadzenia Misjonarek Krwi Chrystusa.
    ***
    /Jak dziecko w łonie swej matki żyje dzięki jej krwi, tak ty możesz żyć w pełni tylko w Moim Sercu i dzięki Mojej Krwi, nieustannie przepływającej przez twoje serce.
    Tu jest źródło twojego życia, twojej zdolności kochania.
    (…)
    Wypełniam twoje serce Moją Krwią, aby było zdolne do miłości,
    wypełniam twój umysł swoją Krwią, abyś kochała Mnie każdą swoja myślą;
    wypełniam Krwią twoje oczy, aby patrzyły z miłością
    i twoje uszy, abyś słuchała z miłością,
    i wargi, aby każde wypowiadane słowo było słowem miłości,
    i ręce, aby każdy twój gest był znakiem dobroci i miłości,
    i nogi, aby każdy krok służył Miłości.
    Niech Miłości służy twój uśmiech i każdy rodzaj służby.
    Wszystko jest okazją do miłości i wszystko jest okazją, aby służyć Miłości.
    (…)
    Bądź więc stale otwarta na działanie Mojej łaski, Mojej Krwi w twoim sercu.
    Ona jest jak życiodajne słońce i deszcz, a bez Niej nie jest możliwy wzrost Mojego Królestwa w twoim sercu
    (…)
    Jak Syryjczyk Naaman siedem razy zanurzył się w Jordanie i został oczyszczony z trądu,
    podobnie ty zanurzaj się często w Mojej Krwi,
    aby ciągle na nowo oczyszczać się,
    nabierać nowych sił,
    umacniać ducha,
    rozgrzewać serce i nawracać się, nawracać się, nawracać się…
    (…)
    Zanurz się cała w Mojej Krwi, zanurz też tę modlitwę, a potem krok po kroku i chwilę po chwili.
    Moja Krew ma moc przemienić w Tobie wszystko, ma moc oczyścić i uświęcić ciebie.
    (…)
    Zanurz w Mojej Krwi wydarzenia z przeszłości, ludzi związanych z nimi i siebie samą, aby twoje patrzenie i myślenie zostało oczyszczone i aby było takie jak patrzenie Ojca Niebieskiego, który dostrzega w swoim stworzeniu i w każdym człowieku przede wszystkim dobro i piękno.
    (…)
    Zanurzaj wszystkich ludzi w Mojej Krwi jednym krótkim, prostym aktem woli, serca i umysłu.
    czyń podobnie z każdym człowiekiem, za którego się modlisz, którego spotykasz osobiście,
    o którym myślisz,
    z którym rozmawiasz.
    (…).
    Powtarzaj w sercu:
    „Krwi Chrystusa, umocnij mnie,
    Krwi Chrystusa, wypełnij moje serce miłością,
    Krwi Chrystusa, upodobnij mnie do Mojego Mistrza”.
    Powtarzaj te słowa szczególnie przed każdą rozmową,
    przed spotkaniem z drugim człowiekiem.
    (…).
    Oddawaj Mojemu Sercu,
    Mojej Krwi wszystkich cierpiących fizycznie i duchowo.
    Oddawaj Mojej Krwi każdego spotkanego człowieka, z którym będziesz rozmawiała, na którego będziesz patrzyła, którego będziesz słuchała.
    Kochaj go we Mnie i mocą Mojej Krwi.
    (…).
    Zanurzaj wszystkie spotkane osoby, wszystkie trudne wydarzenia w Mojej Krwi.
    Ja przelałem swoją Krew również za tego człowieka,
    którego teraz spotykasz,
    z którym rozmawiasz,
    o którym myślisz,
    do którego piszesz list.
    (…).
    Nic tak skutecznie nie przemienia trudnych sytuacji i serc ludzkich jak miłość, która czerpie siłę i moc w Mojej Krwi.
    Nie bój się więc, tylko kochaj, kochaj i wierz, że Moja Krew ma moc odmienić każdą sytuację i każde serce,
    choćby po ludzku wszystko wydawało się być stracone i nie do odratowania.
    (…).
    Moja Krew znajdzie dostęp i dojście do wielu serc jeszcze zamkniętych.
    (…).
    Moja Krew jest potężną falą, która zburzy wszelkie mury.
    Ona wszystko może.
    (…).
    Wszystko i wszystkich zanurzaj w Mojej Krwi,
    a Ja poprowadzę wszystko, co odkupiłem,
    do szczęśliwego końca,
    do nowego początku,
    do pełnego Zwycięstwa.
    (…)
    Ufaj mocy Mojej Krwi.

    http://www.fronda.pl/blogi/prog-nadziei/tajemnica-krwi-chrystusa,22183.html

    • wobroniewiary pisze:

      Ależ my zrobilibyśmy o tym wpis w lipcu 😉
      Dzisiaj oddajemy głos Padre Matteo a to miało być pojutrze 🙂

      • MariaPietrzak pisze:

        Chciałam sie podzielić , bo mnie nagli . 🙂
        za dużo widzę …

        • Agnieszka pisze:

          Maggie dziękuję Ci za przypomnienie bo ja urodziłam sie w lipcu.
          „Ufaj mocy Mojej Krwi”
          „Moja Krew jest potężną fala ktora zburzy wszystkie mury”
          Wypisze sobie te slowa do zeszytu i w chwilach zwątpienia bede je czytać i pokrzepiać sie nimi

        • Zojka pisze:

          Dziękuję za ten wpis, bardzo był mi potrzebny.

  10. Pingback: Egzorcyzm św. Antoniego przeciw burzom | Serce Jezusa

Skomentuj

