Przeżyjmy razem 13-dniowe rekolekcje z o. J. Witko “Uzdrowieniowe międzypokoleniowe” – dzień XI

Zapraszamy na XI dzień rekolekcji z Ojcem Józefem Witko

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pomoc duchowa, Wydarzenia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Przeżyjmy razem 13-dniowe rekolekcje z o. J. Witko “Uzdrowieniowe międzypokoleniowe” – dzień XI

  1. wobroniewiary pisze:

    Modlitwa wieczorna

    Oto jestem Panie. Dzień mój ma się już ku końcowi.

    Jeżeli zrobiłam dziś coś dobrego,

    dzięki Ci za to Panie.

    Jeżeli zgrzeszyłam, Twoja miłość niech przebaczy mi

    moją ciągle powtarzającą się słabość.

    W tej ciszy nocnej, w której wyczuwam Ciebie – myślę o innej nocy,

    o tej, która nadejdzie, gdzie oczy moje po raz ostatni ujrzą światło ziemi.

    Śmierć nadejdzie tak samo, jak nadchodzi noc.

    Tak jak ona nieunikniona, tak jak ona głęboka.

    Spraw, aby była najpiękniejszą z mych nocy.

    Zasypiając dzisiejszego wieczora ofiaruję Ci duszę moją,

    tak jak by to była godzina śmierci. Ojcze!

    Spraw, bym zasypiając spokojnie uczyła się umierać…

  2. zojka pisze:

    Modlitwa poranna

    Panie,w ciszy wschodzącego dnia,
    przychodzę Cię błagać o pokój,mądrość i siłę.

    Chcę patrzeć dziś na świat
    oczami przepełnionymi miłością.

    Chcę być cierpliwy, wyrozumiały, cichy i mądry.
    Nie ulegać pozorom, widzieć twoje dzieci
    tak, jak Ty sam je widzisz i dostrzegać w nich to,
    co dobre.

    Daj mi taką życzliwość i radość,
    aby wszyscy, z którymi dzisiaj się spotkam,
    odczuli Twoją obecność.

    I niech będę dla innych chlebem, jak Ty jesteś nim
    dla mnie każdego dnia.

    (kard.Suenens)
    WSD Książa Werbiści

Dodaj komentarz