W Nowy Rok z Nowym Dziełem: dziś zawiązała się Diakonia modlitwy i postu wstawienniczego – zapraszamy wszystkich ludzi dobrej woli

Dziś na granicy starego roku i nastania Nowego Roku AD 2014 tuż przed wyjściem na Mszę św. i Adorację Najświętszego Sakramentu  otrzymaliśmy wiadomość od kapłana-duszy ukrytej zwącej się „brat Apostoł Czystej Miłości” propozycję zawiązania Diakonii modlitwy i postu wstawienniczego za osoby zniewolone, której ów kapłan będzie Opiekunem.
On i tak codziennie poleca nas wszystkich przed Najświętszym Sakramentem a raz w miesiącu odprawia  w naszych intencjach msze święte o uzdrowienie duszy i ciała.

Wystarczy czyste serce i dobre intencje i tylko jeden dzień postu o chlebie i wodzie – to tak mało a jednocześnie tak wiele.

Pościć będziemy za ludzi zgłaszanych przez kapłanów egzorcystów lub posługujących w posłudze uwalniania, zgłaszanych do nas przez ks. Opiekuna

post diakonii

Ruszamy od jutra. Jutro w Święto Nowego Roku post o chlebie i wodzie rozpocznę ja, następne dni – każdy kto się zapisze.
Obecnie omadlamy trzy osoby: Ewę, Alicję i Katarzynę – znane Bogu i Kapłanowi-Opiekunowi  „bratu Apostołowi Czystej Miłości” oraz kapłanom wspomagającym.
W styczniu – omadlamy Ewę, w lutym – Alicję, a w marcu- Katarzynę
W ten sposób stworzy się grono osób (może nawet liczne) które będzie modlić się i pościć w intencji o uwolnienie jakiejś duszy, która tego potrzebuje.
Inny ksiądz pobłogosławił to „Dzieło Postu i Modlitwy” aby rozrastało się na chwałę Pana i dodał od siebie prośbę za  Alicję.
Oczywiście ks. Adam Skwarczyński również włączył  się w to Nowe Dzieło Ewangelizacji i poleca naszym postom i modlitwom – Katarzynę.

Nasz Opiekun – „brat Apostoł Czystej Miłości” napisał tak:
Pani Ewo!
Potrzebna jest modlitwa i post za zniewoloną złym duchem Ewę. Jej wspólnota – kilka osób z księdzem proboszczem podejmują post o chlebie i wodzie. Codziennie inna osoba. Pan na modlitwie wskazał, że jest to bardzo potrzebne. Czy znalazłaby się jakaś dusza, która mogła by ofiarować post o chlebie i wodzie za Ewę?
Myślę, że wśród osób o ofiarnych sercach znajdzie się jedna czy dwie, które wybiorą sobie 1 dzień w styczniu ofiarowując za obcą i nieznaną duszę? Jest to najwyższa forma miłości. Gdy Ewa zostanie uwolniona, wtedy możemy postem modlić się dalej za inną osobę. Zostawiam to do rozeznania. Pójdę się teraz pomodlić pytając Pana czy to jest zgodne z Jego wolą i prześlę Słowo, które Pan wypowiedział…
Oto Słowo:
„…Na proch zetrę pychę Filistyna. I z krwi oczyszczę mu usta, i jego zęby z ofiary plugawej, wówczas i on stanie się Resztą, która należy do Boga naszego, jak jeden z rodów Judy, Ekron zaś będzie jak Jebusyta. Sam będę dla domu mego strażą i obroną przed przechodniami. I przemoc wroga już go nie dosięgnie, gdyż wejrzałem na niego w jego nędzy, Raduj się wielce, Córo Syjonu, wołaj radośnie, Córo Jeruzalem! Oto Król twój idzie do ciebie, sprawiedliwy i zwycięski. Pokorny – jedzie na osiołku, na oślątku, źrebięciu oślicy. ” Za 9, 6b-9
Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze i na wieki wieków. Amen !
Pan potwierdził Słowem.

Odpisałam:
„O jak pragnie dusza moja zawiązania tej Wspólnoty” i oto przyszło przez inną osobę  Słowo Pana:
„ŚPIEWAJ MOJĄ PIEŚŃ WRAZ ZE MNĄ. RAZEM BĘDZIEMY WYDOBYWAĆ INNYCH Z CIEMNOŚCI I POWOŁYWAĆ DO MOJEGO CUDOWNEGO ŚWIATŁA.”
I w ten sposób zawiązała się nasza pod opieką „brata Apostoła Czystej Miłości” – Diakonia modlitwy i postu wstawienniczego.
Zapraszamy do zapisów i wybierania sobie jednego dnia w miesiącu postu o chlebie i wodzie, podając imię i dzień – od 1 stycznia 2014 roku (na jutro już jestem zapisana, ja ale może być nas więcej)

W poście i w modlitwie wspomagać nas będzie nasza ukochana Niebieska Matka – Najświętsza Maryja Panna, która zaleca Swoim dzieciom 5 kamieni

GospaPięć kamieni z Medziugorja to pięć przesłań Matki Bożej Królowej Pokoju, zawartych w orędziach, w których Gospa wzywa nas nawrócenia i walki ze złem. Poprzez swoje orędzia Matka Boża pokazuje nam pięć rodzajów broni, którymi możemy pokonać szatana.
Są to – przez wieloletnią tradycję Kościoła wypróbowane już – metody walki z demonem, A są nimi:
– Modlitwa
– Spowiedź
– Eucharystia
– Post
– Biblia

******************
Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci Moich najmniejszych, nieście uczynili.” (Mt. 25, 40).
„Ten rodzaj demonów nie wychodzi inaczej, jak tylko przez modlitwę i post” (Mk 9,29)

Zapisy na maila, ewentualnie w komentarzu nick i dzień (niech „nie wie lewica co czyni prawica” – uwaga wybieramy 1 dzień w miesiącu a nie w tygodniu)
Przypominamy nasz e-mail wobroniewiary@gmail.com

Ten wpis został opublikowany w kategorii Pomoc duchowa, Wydarzenia i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

427 odpowiedzi na „W Nowy Rok z Nowym Dziełem: dziś zawiązała się Diakonia modlitwy i postu wstawienniczego – zapraszamy wszystkich ludzi dobrej woli

  1. marzena pisze:

    za kogo post w lutym

  2. marzena pisze:

    za kogo post w marcu

  3. SYLWIO pisze:

    Za kogo post w kwietniu

  4. marzena pisze:

    za kogo post w maju?

  5. Stasiu pisze:

    Jestem stałym czytelnikiem WOWiT. Zakładkę „Diakonii modlitwy i postu wstawienniczego” otwarłem dzisiaj, chyba nie przypadkowo…., bo w intencji za mojego brata Janka /lat 67/, który jest w „niewoli browarowej”, postanowiłem przez 40 dni ofiarować:
    1. Codzienną mszę św. z komunią św.
    2. Abstynencję od wszelkiej postaci alkoholu.
    Decyzję o w/w poście podjąłem 20.06.2017 ; 40 dni upłynie 30.07.2017.
    Mój brat jest ojcem 6-tki dzieci, którym się dobrze powodzi, doczekał się już 15-tu pięknych wnuków. Nie będę opisywał jak wielkim ciężarem i wstydem jest mój brat dla całej jego rodziny, która zwątpiła w jego uzdrowienie – nie chcą modlić się za niego. Ja jeszcze nie zwątpiłem, dlatego piszę do Was. Nie znając Woli Bożej, do modlitwy mojej dodaję: „Panie wiem, że Ty wszystko możesz, ale nie wiem czy uzdrowienie brata – bez jego woli, jest zgodne z Twoją Wolą”.

Skomentuj

