Dzienne archiwum: 22 grudnia 2013

A ja czekam na Ciebie mój Jezu, tak jak inni kiedyś czekali….

A ja czekam na Ciebie mój Jezu Tak jak inni kiedyś czekali. A ja czekam na Ciebie mój Jezu, Spójrz, w ciemności światełko się pali Tu możemy składać sobie życzenia ( na nie przyjdzie czas od jutra wieczór czy od … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności | Otagowano , , | 20 Komentarzy

Główny egzorcysta Malty, przewodniczący Komisji Archidiecezjalnej ds. okultyzmu i satanizmu – Fr. Elija Vella OFMConv dla Radia Maria: orędzia MBM z Irlandii są fałszywe!

Fr. Elija Vella OFMConv urodził się w Bay St Paul. Jest członkiem zgromadzenia  Franciszkanów Konwentualnych. Fr. Elija ukończył studia teologii w 1965 r. na Uniwersytecie Laterańskim w Rzymie. Napisał wiele książek, w tym „Satana” i „Diavoli e esorcismi”. Został mianowany … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności, Pomoc duchowa | Otagowano , , | 12 Komentarzy