28 lutego – pierwszy z 12-tu piątków postu o chlebie i wodzie – czyli o cudownych skutkach duchowych zaleceń papieża Klemensa VIII

D R O G A   Z B A W I E N I A
czyli o 12-tu PIĄTKACH i ich „CUDOWNYCH SKUTKACH DUCHOWYCH” przepisanych  i zalecanych przez papieża Klemensa VIII


Człowiek, który będzie szczerze pościł i niniejsze piątki o suchym chlebie i wodzie żył, a do tego odmawiał niżej podane na dole modlitwy, otrzymuje od Stwórcy następujące łaski darów:
1.piątek przed Wielkim Postem (piątek przed Środą Popielcową) przynosi dar Ducha Świętego
2. piątek przed Zwiastowaniem NMP (piątek przed 25 marca)o co tylko prosić będzie od Ducha Świętego otrzyma.
3. piątek przed Zmartwychwstaniem Pańskim (w Wielki Piątek)od wszelkich nieprzyjaciół widzialnych i nie widzialnych uwolniony będzie
4. piątek przed Wniebowstąpieniem Pańskimod nieprzyjaciół uwolniony będzie.
5. piątek przed Zesłaniem Ducha Świętego bez Sakramentów św. nie umrze
6. piątek przed świętem Trójcy Przenajświętszej swoją godzinę śmierci widzieć będzie.
7. piątek przed świętem św. Jana Chrzciciela (piątek przed 24 czerwca)od zaraźliwych chorób i od czarta uwolniony zawsze będzie.
8. piątek przed świętem św. Piotra i Pawła (piątek przed 29 czerwca) w grzechu śmiertelnym nie umrze.
9. piątek przed Narodzeniem NMP (piątek przed 8 września)sama NMP ukaże się w jego godzinie śmierci.
10. piątek przed świętem św. Michała Archanioła (piątek przed 29 września)lękać się śmierci nie będzie.
11. piątek – przed Wszystkimi Świętymi (piątek przed 1 listopada)nie dozna nigdy niedostatku w domu swoim.
12. piątek – przed Bożym Narodzeniem (piątek przed 25 grudnia)przy konaniu jego ukaże się mu sam Bóg, Aniołowie i Archaniołowie.

W wyżej wymienione piątki zachować post o chlebie i wodzie oraz pobożnie odmówić modlitwy:
•        1 x Wierzę w Boga …
•        12 x Ojcze nasz…
•        12 x Zdrowaś Maryjo…
•        1 x Chwała Ojcu…
Za: http://www.malirycerze.koszalin.opoka.org.pl

Przypominamy i zapraszamy: Diakonia postu i modlitwy (kończy się post za „Marię Magdalenę i w miesiącu marcu pościmy za Alicję)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

33 odpowiedzi na „28 lutego – pierwszy z 12-tu piątków postu o chlebie i wodzie – czyli o cudownych skutkach duchowych zaleceń papieża Klemensa VIII

  1. Efezjan 4:21 pisze:

    Piotr Siemens – Związek Radziecki

    dzień 181 – Piotr Siemens ocknął się. Od trzech dni leżał nieprzytomny na brudnej podłodze rosyjskiego więzienia. Został aresztowany za dzielenie się ewangelią z dziećmi. Współwięźniowie brutalnie go pobili w zamian za obietnicę warunkowego zwolnienia, złożoną im przez strażników. Gdy znęcali się nad nim, milczał.
    Kiedy odzyskał przytomność, jeden z więźniów zapytał go: – Dlaczego nie krzyczałeś, gdy cię biliśmy?
    – Zastanawiałem się, czy bijecie mnie tylko dla swojej przyjemności, nie mając pozwolenia strażników – odpowiedział Piotr przez zakrwawione wargi. – Gdyby tak było i zacząłbym krzyczeć, zostalibyście ukarani za niewłaściwe zachowanie. Nie chciałem, abyście cierpieli, ponieważ Jezus was kocha i ja też.
    Te szczere słowa Piotra skruszyły zatwardziałe serca przestępców z jego celi. Więzienną pocztą pantoflową przekazali oni wiadomość, że nikomu nie wolno zrobić mu krzywdy, niezależnie od tego gdzie by go przeniesiono lub jakie nagrody oferowaliby strażnicy.
    Pewni więźniowie, którzy czekali na egzekucję, usłyszeli historię Piotra i przesłali mu wiadomość, prosząc o pomoc. Piotr zgodził się i dzięki życzliwości strażników mógł im opowiedzieć o miłości Jezusa. Niewykluczone, że niektórzy z nich jeszcze przed śmiercią oddali swoje życie Chrystusowi.
    Piotr był żywym przykładem miłości Chrystusa dla wielu więźniów. Ci, do których ewangelia nie dotarła w żaden inny sposób, przyjmowali jej przesłanie.

    Słowa mają wielką moc. Mądra porada, zachęta, serdeczność mogą bardzo pomóc wielu ludziom w ich problemach. Dotyczy to również sfery duchowej. Słowa Piotra Siemensa wypływały z jego miłości do Chrystusa. Dzięki niej potrafił dzielić się ewangelią ze swoimi współwięźniami właśnie wtedy, gdy najbardziej tego potrzebowali. Poddawał się prowadzeniu Bożemu i Bóg używał jego słów, by zmieniać wieczne przeznaczenie wielu więźniów. Czy Bóg użył czyichś słów, by przyprowadzić ciebie do Jezusa? Czy będziesz posłuszny Bogu, gdy będzie cię przynaglał, byś powiedział komuś o Jezusie? Pomyśl o tym, że twój przykład i słowa mogą mieć wpływ na to, gdzie drugi człowiek spędzi wieczność

  2. magda pisze:

    Ja od dwóch lat poszczę w cudowne piątki (i nie tylko te:)) )

  3. wobroniewiary pisze:

    A jeszcze mam wiadomość dla ludzi z okolic Chełma i Lublina.
    Organizuję wyjazd na 23 sierpnia do Lichenia na spotkanie z ojcem Boshaborą.
    Autokar na 59 miejsc, (dwóch kierowców, możliwość korzystania z wc w autokarze, kawa, herbata) a jedzie z nami i zapewni nam opiekę duszpasterską mój opiekun duchowy o. Jerzy Garda
    Zainteresowani mogą pisać maila na jutrzenka2012@gmail.com lub przez Helenkę (moderatorkę grupy O. Pio z parafii Chrystusa Odkupiciela) albo podejść do mnie po mszy św.

    • Matka Moher pisze:

      Mam pytanie . Dlaczego konferencja ks. Dominika Chmielewskiego o Krwii Chrystusa została usunięta? Szkoda , bo nie dążyłam jej odsłuchać.
      Pozdrawiam wszystkich .

      • wobroniewiary pisze:

        Ks. Dominik tę konferencję poświęcił tylko dla wspólnoty na użytek prywatny a niedługo pojawi się 3-dniówka dla wszystkich.

        A samą modlitwę wklejam:
        ♥ MODLITWA ZANURZENIA WE KRWI CHRYSTUSA ♥
        „Jezu, zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi cały rozpoczynający się dzień, który jest darem Twojej nieskończonej miłości.
        – Zanurzam w Twojej Krwi wszystkie osoby, które dziś spotkam, o których pomyślę czy w jakikolwiek sposób czegokolwiek się o nich dowiem.
        – Zanurzam moich bliskich i osoby powierzające się mojej modlitwie.
        – Zanurzam w Twojej Krwi, Panie, wszystkie sytuacje, które dziś zaistnieją, wszystkie sprawy, które będę załatwiać, rozmowy, które będę prowadzić, prace, które będę wykonywać, i mój odpoczynek.
        – Proszę, aby Twoja Krew przenikała te osoby i sprawy, przynosząc według Twojej woli uwolnienie, oczyszczenie, uzdrowienie i uświęcenie.
        – Niech dziś zajaśnieje chwała Twojej Krwi i objawi się Jej moc.
        – Przyjmuję wszystko, co mi dziś ześlesz, ku chwale Twojej Krwi, ku pożytkowi Kościoła świętego i jako zadośćuczynienie za moje grzechy, składając to wszystko do „banku” Twojej Krwi na „konto” Maryi, zawierzając Jej moją przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, bez warunków i bez zastrzeżeń.
        – Jezu, rozpalaj moje serce miłością do Ciebie;
        – stawaj się Centrum mojego życia na każdej jego płaszczyźnie i w każdym wymiarze;
        – przemieniaj moje myślenie, patrzenie, słuchanie;
        – wypełniaj i uzdrawiaj moją przeszłość; moją wolę, pamięć, rozum i uczucia;
        – Kieruj moim TERAZ, by było zgodne z Twoją wolą.
        – Chcę mówić to co Ty chcesz, a resztę przemilczeć.
        – Chcę czynić to co Ty chcesz, a resztę zostawić.
        – Chcę iść tam gdzie Ty chcesz, a resztę ogarniać modlitwą.
        – Chcę cieszyć się tym co Ciebie cieszy, być pociechą w Twoim smutku;
        – cierpieć co Ty chcesz i otwartym sercem przyjmować z wdzięcznością to, co Ty mi w każdym momencie zsyłasz.
        – Chcę słuchać Twego Słowa i wypełniać je;
        – kochać tych, których Ty kochasz;
        – troszczyć się o tych, których mi dajesz;
        – widzieć w ludziach to co Ty chcesz i służyć im tak, jak Ty chcesz.
        – Bądź Wola Twoja – zawsze i we wszystkim. Amen.

  4. Lena pisze:

    Coraz więcej ikon płacze na Ukrainie i w Rosji.
    To już zrobiło się massowe zjawisko
    Obejrzyjcie
    http://vimeo.com/87774210

  5. Anna pisze:

    A ja znalazłam jeszcze taką modlitwę, którą odmawia się w 12 piątków:
    MODLITWA:

    Boże Wszechmogący, który poniosłeś śmierć na drzewie osobliwym za moje grzechy, bądź ze mną.
    Święty Krzyżu Jezusa Chrystusa – ulituj się nade mną
    Święty Krzyżu Jezusa Chrystusa – bądź moją nadzieją
    Święty Krzyżu Jezusa Chrystusa – miej litość nade mną
    Święty Krzyżu Jezusa Chrystusa – odwróć ode mnie wszelką broń ostrą
    Święty Krzyżu Jezusa Chrystusa – wlej we mnie wszelkie dobro
    Święty Krzyżu Jezusa Chrystusa – spraw abym doszedł do Drogi Zbawienia
    Święty Krzyżu Jezusa Chrystusa – odwróć ode mnie wszelką napaść śmiertelną
    Święty Krzyżu Jezusa Chrystusa – odwróć każdy upadek grożący duszy, lub ciału, niechaj na zawsze uwielbiam Święty Krzyż Jezusa Chrystusa.
    Jezusie z Nazaretu, Ukrzyżowany ulituj się nade mną, spraw, aby zły duch, nie widoczny uciekł na wieki wieków.
    Na cześć Drogocennej Krwi Jezusa Chrystusa, na cześć Jego uwielbienia, przez które doprowadził nas do życia wiecznego tak prawdziwie jak to, że Jezus Chrystus Narodził się w dniu Bożego Narodzenia, a Ukrzyżowany został w dniu Wielkiego Piątku. Amen.

    „Modlitwa ta została znaleziona na Grobie Jezusa Chrystusa w 50. Papież przesłał ją Karolowi Wojtyle, gdy ten działał na wojnie. Kto ją czyta nie utopi się, nie spali się, trucizna nie otruje go, nie wpadnie w ręce nieprzyjaciela i nie będzie zwyciężony w bitwach. Rodząca podczas porodu, gdy czyta lub słucha czytanej tej modlitwy lub ją ma przy sobie. Szybko wyzwolona będzie i stanie się czułą matką. Na dziecko narodzone należy położyć tę modlitwę przy prawym boku a uniknie wielu wypadków. Kto nosi tę modlitwę nie dostanie ataku epilepsji, a widząc epileptyka należy położyć modlitwę przy prawym boku. Będę Błogosławił, mówi Pan, tego, kto modlitwę przepisuje dla drugich, a pokutować będzie ten, kto z niej szydzi. Dom, w którym ta modlitwa się znajdzie, chroniony będzie od piorunów i burzy, a kto odmawia ją codziennie, uprzedzony będzie Znakiem Bożym 3 dni przed godziną śmierci swojej.” Za traditia.fora.pl

    • Maggie pisze:

      @Anna: Który papież i na jakiej Wojnie Karol Wojtyła? – kiedy w czasie II światowej dopiero studiował teologię …. (a moze we Wietnamie, Korei ?)

      Modlitwę sie odmawia a nie czyta (potrzebny moment otwarcia serca/medytacji), prócz tego nie można żadnej modlitwy traktować jako talizmanu (nosić przy sobie i wszystko będzie O’K). Muzulmanie przesuwaja swoje paciorki i to samo za nich sie „modli”. Odmawianie modlitw chroni … Ale czy wydrukowana na kartce papieru modlitwa, „siedzaca w kieszeni”, ma moc relikwi???
      Może to jest uproszczenie, ze: chodzi o to by posiadający taka modlitwe, w kieszeni, serdecznie łączył sie z Bogiem, medytowal – a wiec i modlił sie swym sercem … czuł Boza Obecność …

      Chwalmy Pana Boga sercem a nie wargami. Wiara czyni wówczas cuda.

      Króluj nam Chryste!

    • Admin pisze:

      Anno
      Noszenie tej modlitwy przy sobie to jak noszenie „pieczęci boga żywego” tej od MBM.
      Wystarczy że jest w kieszeni i już wszystko będzie super.
      Maria z Irlandii też straszy że ten kto „szydzi” z owej pieczątki będzie pokutował czy coś tam takiego, nie wierz w te wynalazki.

      ” Papież przesłał ją Karolowi Wojtyle, gdy ten działał na wojnie. ”

      Że niby co miał działać Karol Wojtyła na wojnie? chyba tylko wojował Różańcem.
      Ps.
      Modlitwa jest piękna ale ten jej opis, kto to wymyślił? a może właśnie o ośmieszenie tej modlitwy chodziło autorowi tegoż opisu.

    • Piotr pisze:

      Heh.. tu jest błąd. Modlitwa niby odnaleziona na grobie Jezusa w 505 r. Nie wysłany Karolowi Wojtyle tylko cesarzowi Karolowi Wielkiemu. Tak pisze w innych stronach w internecie. Tylko szkopuł, w tym że to są blogi a nie strony kościelne i nigdzie nie znalazłem tej modlitwy na stronach parafii, diecezji itd.

      Jest natomiast inna Modlitwa do Krzyża Świętego / Pańskiego

      http://parafia-kosocice.pl/viewpage.php?page_id=92

      Aha. Chcę czcić Najświętsze Oblicze Pana Jezusa. I jest napisane że trzeba brać udział w nabożeństwie. Tzn. jak? Wystarczy, że będę wieczorami się modlił koronką/litanią do tego Oblicza, czy muszę do kościoła chodzić na specjalne nabożeństwo? U mnie nie ma takiego 🙂

    • Maria z Warszawy pisze:

      Anno jest takie polskie przysłowie „jak ktoś nie dosłyszy to zmyśli” tak stało się i tutaj.
      Po pierwsze podano, ze ta modlitwa została znaleziona na grobie Chrystusa w roku 505 ( więc na Karola Wojtyłłę „jeszcze się muchy nie ganiały”)
      po drugie ówczesny papież miał go przekazać ale Karolowi Wielkiemu , gdy ten był na wojnie. Czytaj dokładnie.

  6. Janina pisze:

    Lena, bardzo dziekuje za film.

  7. Janina pisze:

    Anna, bardzo dziekuje za modlitwe, przepisze dla siebie i innych.Mialam ta modlitwe , komus dalam przepisac i …. Dziekuje jescze raz!

  8. Alicja pisze:

    Kocham swój dom-chyba za bardzo i dziś przyszła mi taka myśl -TO NIE JEST TWÓJ DOM – TWÓJ PRAWDZIWY DOM JEST W NIEBIE – nie wiem czy to były tylko moje myśli czy duch św tak mi powiedział-ale postaram się, by mój dom nie był dla mnie tak ważny. Pozdrawiam Wszystkich

  9. eva pisze:

    Mam pytanie glownie do Admina…. czy ks. Adama… jak to jest z postem? Chodzi mi oto, czy jest jakos okreslone ze np. do ktorejs godziny powinno sie poscic minimum? Bo np. Maryja prosi nas o post w śr i pt……..a czy ten post oznacza, iż do godziny 24.00, czy np. tylko do 18.00 wystarczy? W sumie od dawna się nad tym zastanawiam….dlatego jakby co proszę o odpowiedz.

    • Maggie pisze:

      Taki post obowiązuje przez cała dobę.
      Muzułmanie w Ramadan poszcza za dnia, a nocą „nadrabiaja” zaległości. W ciagu dnia mogą pić do woli. Pracowałam z muzułmanka, ktora w czasie ichniego postu przybierala na wadze – niedosc ze przed snem sie „zapychala jadłem”, to w ciagu dnia pila odzywke,
      jaka podaje sie np starcom na tzw palliative care.

      Jezus jest Panem!

      • Admin pisze:

        Maggie
        Dzięki za pilnowanie strony i odpisywanie, mnie nie było cały dzień a Ewa leży chora.

      • Maggie pisze:

        Nie chciałam aby ktoś złamał post, więc sie odezwalam – przepraszam za szarogesienie sie, ale nie ono było moim celem. Byłam pewna, ze znam odpowiedz – kiedyś do Komunii Świętej przystepowalo sie z pustym zoladkiem i jedynie można było lyczek wody sipnac.
        Akurat dziś nie pracuje i siedzę w domu, bo tak zimno, ze nie wychylam nosa, więc ciut wędruje po stronie.
        Jezus jest Panem!

      • an pisze:

        Maggie jak dla mnie mozesz sie szarogęsić ile chcesz! 😀 słaba jestem chyba pojde spac..

  10. Maggie pisze:

    JUTRO: 1 sobota miesiąca, a więc swiecenie wody o 10tej rano.

    Jezus jest Panem!

  11. Danuta z Kielc pisze:

    Na zakończenie dnia uczcijmy Najświętsze Oblicze Pana Jezusa 🙂

    Modlitwa na uroczystość Najświętszego Oblicza – piątek przed Popielcem

    „Panie Jezu w najgłębszej pokorze uwielbiam Twój Boski Majestat. Z sercem przepełnionym wdzięcznością dziękuję Ci że powołałeś mnie do wyłącznej służby i czci Bolesnego Oblicza. Pragnę zawsze kochać Cię za Twoją bezgraniczną Miłość.
    Dziś uroczyście odnawiam swoje przyrzeczenie i na nowo oddaję się Twojemu Najświętszemu Obliczu. Racz przyjąć Najdroższy Zbawicielu moją ofiarę i złącz ją ze swoją Najświętszą Ofiarą Krzyżową. Daj o Jezu abym z gorliwości o Twoją Chwałę zachęcał wszystkich do wynagradzania i czci Najświętszego Oblicza. Amen.”

    Modlitwa Św. Teresy od Dziesiątka Jezus:
    „Pozdrawiam Cię, wielbię, kocham Cię, o mój Jezu, Zbawicielu, na nowo zelżony bluźnierstwami, jakimi Ciebie nieustannie obrażamy. Ofiaruję Ci w Niepokalanym Sercu Twojej Najświętszej Matki hołdy Aniołów i wszystkich Świętych, jako woń kadzidła i proszę Cię najpokorniej poprzez Moc Twego Najświętszego Oblicza, byś raczył przywrócić i odnowić we mnie i we wszystkich ludziach Twoje Oblicze, Twój Obraz, który przez grzechy nasze został tak zeszpecony. O niepojęta Dobroci Boga, o niewysłowiona Miłości Ukrzyżowana, o nieskończone Miłosierdzie, ufam Tobie.
    Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci zbolałe, Najświętsze Oblicze Twego Umiłowanego Syna jako nieskończone zadośćuczynienie i okup za nasze winy. Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Je Tobie, aby złagodzić Twój święty gniew względem nas grzeszników. Wspomnij, że to Oblicze cierpiało niewypowiedzianie i nosiło ciernie naszych grzechów, by zadośćuczynić Twojej Sprawiedliwości. Spójrz na te Boskie Rany! One wołają nieustannie, a wraz z nimi i ja pragnę wołać: miłosierdzia, miłosierdzia, miłosierdzia dla grzeszników. Amen.”

    Koronka do Najświętszego Oblicza Pana Jezusa:
    (do prywatnego odmawiania na różańcu)

    W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.
    Wierzę w Ciebie Boże żywy…
    Ufam Tobie boś Ty wierny…
    Boże choć Cię nie pojmuję…
    Ach żałuję za me złości…

    Na dużych paciorkach:
    Ojcze Niebieski ofiaruję Ci w Niepokalanym Sercu Maryi Najświętsze Oblicze Umiłowanego Syna Twojego a Pana naszego Jezusa Chrystusa na ratunek dla świata i na otwarcie nieba dla dusz w czyśćcu cierpiących.

    Na małych paciorkach:
    O mój Jezu okaż nam Twoje Najświętsze Oblicze a będziemy zbawieni.

    Na zakończenie 3 razy:

    Ojcze Niebieski ofiaruję Ci w Niepokalanym Sercu Maryi Najświętsze Oblicze Umiłowanego Syna Twojego a Pana naszego Jezusa Chrystusa na ratunek dla świata i na otwarcie nieba dla dusz w czyśćcu cierpiących.
    O Jezu którego Oblicze jest jedyną pięknością zachwycającą me serce błagam Cię wyryj w mej duszy Twe Boskie podobieństwo i rozpal Miłością Twoją abym Nią strawiony wkrótce doszedł do oglądania Twego Chwalebnego Oblicza w niebie. Amen.

    OBIETNICE PANA NASZEGO JEZUSA CHRYSTUSA DLA WSZYSTKICH CZCICIELI JEGO NAJŚWIĘTSZEGO OBLICZA

    1. Wszyscy poświęceni memu Najświętszemu Obliczu, dzięki Mojej ludzkiej naturze w ich duszy silnie odczuwanej, otrzymają także żywe odbicie Mojej Natury Boskiej, będą Nią wewnętrznie promieniować, dzięki upodobaniu się do Mego Oblicza. Zabłysną też w życiu przyszłym więcej niźli inne dusze.
    2. W godzinę śmierci odnowię w nich obraz Boży – zamglony przez grzech.
    3. Czczący Moje Najświętsze Oblicze w duchu ekspiacji (wynagrodzenia) będą mi bliscy jak Święta Weronika; bowiem oddają mi przysługę podobnie jak Ona a Ja Moje Boskie Rysy wycisnę na ich duszy.
    4. To godne uwielbienia Oblicze jest jakoby pieczęcią Bożej Godności, Które też posiada moc odciskania się na duszach, które zwrócą się do Niego, jako do Obrazu Boga.
    5. Im bardziej moi czciciele będą się troszczyć, by wypogodzić Moje Oblicze zniekształcone przez obelgi i bluźnierstwa – tym Ja będę bardziej starać się leczyć ich dusze, zniekształcone przez grzech. Na nowo też wycisnę w ich duszach obraz Mego Oblicza i uczynię te dusze pięknymi jak w momencie Chrztu Świętego.
    6. Ofiarując Moje Oblicze Ojcu Przedwiecznemu, załagodzą Jego gniew i uzyskają nawrócenie z grzechów, co można porównać do niebieskiej monety.
    7. Ofiarując zaś Moje Oblicze Ojcu Niebieskiemu niczego On im nie odmówi. Ja bowiem Sam będę przemawiał do Ojca w ich sprawach i prośbach.
    8. Oni też czynić będą cuda przez to moje Święte Oblicze. Ja ich oświecę Moim Światłem, otoczę Moją Miłością, obdarzę wytrwaniem w dobrym.
    9. Nie opuszczę ich nigdy, przenigdy.
    10. Będę wobec Mego Ojca obroną tych wszystkich, którzy słowem, modlitwą czy piórem wspierają Moją Sprawę, – zbawienia i zadośćuczynienia. W chwili śmierci oczyszczę ich duszę z wszelakiego brudu grzechowego i oddam im pierwotną piękność.
    Źródło: http://www.katolik.pl/ku-czci-bozego-oblicza,22415,818,cz.html?idr=10636
    http://www.guadalupe.opoka.org.pl/prowadzmnie/oblicze.html

  12. sophie pisze:

    hej 🙂 mam pytanie, czy odnośnie tych 12 piątków postu, czy wolno jeść tylko sam suchy chleb, czy można np. zjeść bułkę z masłem?

  13. Agnieszka pisze:

    Czy jest to łaska dana nam tylko w sytuacji gdy zaczniemy od I PIĄTKU?Jak przeczytałam o 12 -piątkach dopiero kilka dni temu ?

  14. Pingback: pierwszy z 12-tu piątków postu o chlebie i wodzie | Serce Jezusa

  15. Eme pisze:

    Dziś pierwszy dzień mojego postu o chlebie i wodzie w intencji o ożywienie darów Ducha Świętego

  16. Marlena pisze:

    W wyżej wymienione piątki zachować post o chlebie i wodzie oraz pobożnie odmówić modlitwy:
    • 1 x Wierzę w Boga …
    • 12 x Ojcze nasz…
    • 12 x Zdrowaś Maryjo…
    • 1 x Chwała Ojcu…
    czy ktoś może mi dokładnie opisać jak te modlitwy odmawiać, czy na przemian je odmawiamy czy po kolei 12 x Ojcze nasz…?

  17. Eme pisze:

    Dziś przypada piątek 2 z 12 w tym roku; przed Zwiastowaniem NMP (piątek przed 25 marca) – o co tylko prosić będzie od Ducha Świętego otrzyma. Ja poszczę i modlę się do Ducha Świętego o dar języków i dar modlitwy wstawienniczej i inne dary które zechce mnie Duch Jezusa obdarzyć.

Dodaj komentarz