Dzienne archiwum: 9 stycznia 2013

Wyrwany ze szponów „energii” – byłem bioenergoterapeutą. Świadectwo Krzysztofa Zielskiego

Mój obraz Boga wzięty był z filozofii Wschodu – że jest to forma energetyczna, przenikająca wszystko. […]A teraz zapomnijcie o tym wszystkim, bo ta energia jest inteligentna. Ona sama wie, co ma robić, ona sama uzdrawia. Potem była inicjacja. Mistrz … Czytaj dalej

Opublikowano Pomoc duchowa, Wydarzenia | Otagowano , , , , | 17 Komentarzy

Panie Jezu – jesteś moim Panem!

Modlitwa o ochronę przed złem przez drogocenną Krew Jezusa Panie Jezu, wyznaję Cię jako swojego Mistrza i Pana, Wierzę, że każdą kroplę swojej drogocennej Krwi przelałeś po to, Aby odkupić mnie i moją rodzinę, Aby uwolnić nas od szatana, grzechu … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | 7 Komentarzy