Ks. Marek Bałwas na Facebooku: groźby sms-owe szatana „Sam od siebie nie napisałby tej treści, został do tego przymuszony przez Maryję”.

Wielu jest takich, którzy nie wierzą jeszcze ciągle, jak szatan może do mnie wypisywać sms. Ja też tego nie mogę pojąć, ale jeśli przyjmujemy, że jest to istota duchowa, inteligentna, która potrafi wiele rzeczy zrobić, które nie mieszczą się w naszej głowie, to czymże jest dla niej pisanie sms?Otóż dzisiaj w nocy dostałem serię sms, ale i tą samą treść otrzymałem tutaj na Facebooku tej samej osoby opętanej. Sam od siebie nie napisałby tej treści, został do tego przymuszony przez Maryję. Warto więc poznać tę treść, by do tego nie dopuścić u nas w Polsce.

W zachodniej części Europy, wiele z tych rzeczy już jest i obowiązuje w kościele. Oto treść wiadomości od szatana z dzisiejszej nocy:
USUNIEMY MICHALA OPIEKUNA SWIATYN Z WSZELKICH MODLITEWEK ODMAWIANYCH PODCZAS MSZY RAZ NA ZAWSZE
USUNIEMY WSZELKIE JEGO FIGURY MOWIAC ZE TO Z POLECENIA TWOJEGO PRZYWODCY
ZNIESIEMY PRAKTYKI POKUTNE PODCZAS ADWENTU TAKIE JAK NIEJEDZENIE MIESA W PIATKI LUB POSZCZENIE
W…YKLUCZYMY JAKIKOLWIEK CZYN SAMOPONIZENIA SIE TWIERDZAC ZE TWOJ PRZYWODCA JUZ ZWYCIEZYL ZE NIEBO JEST DLA NAS I ZE WOBEC TEGO LUDZKIE WYSILKI SA BEZUZYTECZNE
BEDZIEMY ANGAZOWAC PASTOROW PROTESTANCKICH DLA DEFORMACJI I DESAKRALIZACJI MSZY PROWOKUJAC WATPLIWOSCI ZE EUCHARYSTIA JEST BLIZSZA WIERZE PROTESTANCKIEJ ZE JEST TO TYLKO CHLEB I SYMBOL. USUNIEMY CALA LACINE Z MSZY MODLITEWEK I PIESNI UKAZEMY TO JAKO ZAKLECIA WROZBITOW ZACHECIMY KOBIETY DO ZDEJMOWNIA NAKRYC GLOWY WLOSY SA ZMYSLOWE¿¿¿¿¿¿
USUNIEMY PRZYJMOWANIE CIALA NA KOLANACH PRZYKAZEMY STROIKOM ABY NIEPOZWALALY DZIECIOM TRZYMAC ZLOZONYCH RAK PRZED I PO ZYWYM CIELE
BEDZIEMY MOWIC IM ZE ON ICH KOCHA TAKIMI JAKIMI SA I PRAGNIE ICH WIDZIEC CALKOWICIE ZRELAKSOWANYMI
ZLIKWIDUJEMY MUZYKE Z SWIATYNI NA JEJ MIEJSCE WPROWADZIMY GITARY LUTNIE PERKUSJE I PRZYTUPYWANIE ZAPOBIEGNIE TO JAKIMKOLWIEK MODLITEWKOM OSOBISTYM ROZMOWOM DZIECI Z TWOIM PRZYWODCA UNIEMOZLIWIAJAC RELACJI OSOBOWYCH TO SPRAWI ZE NIEBEDZIE RELIGIJNYCH POWOLAN BEDZIEMY PROFANOWAC HYMNY DO MB SJ MOWIAC ZE SA TO ZBYT BALWOCHWALCZE ZASTAPIMY JE PIEŚNIAMI PROTESTANCKIMI. To tyle treści od nich, kto czytał już kiedyś lucyferyczny plan zniszczenia kościoła, to te treści nie są mu obce. Te treści tam były, co masoneria, czyli można rzec wcielony diabeł, zamierzała zrobić w Kościele w czasie po Soborze Watykańskim II. Nie dziwią więc słowa Benedykta, by na nowo odczytać sobór, bo tam nie zaplanowano tego co się stało w Kościele po soborze  stąd taki opłakany stan kościoła zachodniego. Zróbmy wszystko co w naszej mocy by u  nas do tego nie doszło.
Panie Jezu bądź z Nami w walce z mocami ciemności Ave Maryja Salve Regina!
                                                                                    *********************
Ten, który jest kłamcą i mordercą od początku Szatan, 4 dni temu takiej treści sms mi przysłał :
JA JESTEM WSZECHMOGĄCY WZYWAJCIE MNIE MOIM BOGIEM JEST WŁADZA, KTÓRĄ MAM NAD LUDŹMI NIEMAŁO LUDZI JEST NA MOICH USŁUGACH. DAJEMY IM NAJWYŻSZE STANOWISKA SKĄD MOGĄ DOMINOWAĆ I NISZCZYĆ.
PRZYJDŹCIE DO MNIE WSZYSCY, KTÓRZY WESOŁO SOBIE ŻYJECIE, PRZYJDŹCIE DO MNIE WSZYSCY, KTÓRZY JESTEŚCIE ZEPSUCI A JA WAS POKRZEPIĘ.
TEGO DNIA KIEDY ODESZLIŚMY OD NIEGO POWIEDZIELIŚMY MU MOC GRZECHU BĘDZIE NASZYM OŁTARZEM NA KTÓRYM BĘDZIEMY SKŁADAĆ W OFIERZE DUSZE TYCH PRZEKLĘTYCH DZIECI.
TYLKO ONA JEST WSZĘDZIE, TEN JEJ PRZEKLĘTY PŁASZCZ MNIE DUSI.  KPIMY Z TYCH WASZYCH MODLITEWEK NAD BABILOŃSKĄ CUDZOŁOŻNICĄ TA WASZA WODA ŚMIERDZI OP
Tyle było w jednym sms a za chwilę w tej samej minucie przyszedł jeszcze drugi:
KLECHY JESTEŚCIE CUCHNĄCYMI ŚMIECIAMI I KUPĄ GNOJU
JAK MÓGŁ SIĘ POŚWIECIĆ ZA TAKIE MARNE PASKUDNE NIC NIE WARTE KREATURY, KTÓRE NIC NIE ROZUMIEJĄ.
NIE WIECIE JAK BARDZO ON WAS KOCHAŁ  I JAK WAS KOCHA BO GO BEZ PRZERWY OBRAŻACIE
JEMU MSZA JEST NIEPOTRZEBNA. ON MA WSZYSTKO TYLKO DLA WAS JĄ WYMYŚLIŁ. TYLKO DLA WAS, ŻEBY WAS DO SIEBIE ZBLIŻYĆ, ŻEBYŚCIE MOGLI GO MIEĆ NA CO DZIEŃ. A WY GŁUPCY PLUJECIE NA TO, A WY NIE PRZYJMUJECIE TEGO. WY KTÓRZY NAPRAWDĘ MOGLIBYŚCIE BYĆ TACY JAK ON I KAŻDEGO DNIA DAJE WAM  TO SWOJE CIAŁO I KREW. DLA NAS TO COŚ OBRZYDLIWEGO DLA WAS TO JEDYNY ŚRODEK ZBAWIENIA , ŻEBYŚCIE NIE POSZLI NA ZATRACENIE TAK JAK MY.
Po chwili przyszedł jeszcze jeden sms:

BRUDNA ŚWINIO TE TWOJE WYRYWANIE NAM DUSZY BABILOŃSKIEJ CUDZOŁOŻNICY, CO ZA GŁUPI WYNALAZEK, ALE ONA NAS BOLI (ten tekst dotyczy ofiary mszy świętej) SPRAWIA NAM KATUSZE KREW TEGO TWOJEGO PRZYWÓDCY, JAKŻE NAS MIAŻDŻY,NISZCZY NAS, OBMYWA DUSZE KAPŁANKI I ZMUSZA NAS DO UCIECZKI, TA KREW JEST NASZĄ NAJOKRUTNIEJSZĄ KARĄ. Tu pokazuje, jak przeogromną moc ma Krew Pana Jezusa, modlitwy, koronka i litania do Krwi Chrystusa, warto z nich korzystać jak najwięcej. Na zakończenie jeszcze jeden o wielkiej mocy szkaplerza
TEN ZNISZCZONY WSTRĘTNY SPRZĘT TEJ KOBIETY TAM,JEST DLA NAS JAK MŁOTEK, KTÓRY ROZBIJA NAM GŁOWĘ, JEST WYMYSŁEM FAŁSZYWYCH CHRZEŚCIJAN, KTÓRZY NIE SĄ NAM POSŁUSZNI.

Jak widać z treści, są to pouczenia zapewne niezamierzone przez Złego ducha, a widać po nich, że niektóre to wręcz jakby napisane pod przymusem z Nieba. Otrzymałem je z tel. osoby dręczonej przez złego ducha, których ona nie ma w wiadomościach wysłanych i w czasie, kiedy one przychodziły Zły miał w posiadaniu jej świadomość. Wielu, jak znam życie nie uwierzy, ale to, że nie wierzysz w diabła, nie ochroni cię przed nim przeczytaj i zobacz sobie ten film”Rytuał”, najlepszy jaki nakręcono na temat egzorcyzmów. Zwycięstwo jest PEWNE A ONO PRZYJDZIE PRZEZ MARYJĘ! WIĘC NIE LĘKAJCIE SIĘ!
1 stycznia 2001r Maryja powiedziała w Medjugorie
Drogie dzieci, jest szczególny powód, dla którego chciałam, żebyście tu byli. Specjalnie teraz, kiedy Szatan został spuszczony z uwięzi, zapraszam was do poświęcenia się mojemu Sercu i Sercu mego Syna”.
Więcej na ten temat w książce „Godzina Szatana. Co Maryja mówi o ataku zła w czasach ostatecznych ♦ Tajemnice Medjugorie”  http://www.literatura.gildia.pl/tworcy/livio-fanzaga/godzina-szatana/recenzja
                                              **************************
Ks. Marek o Marii z Irlandii (przypomnienie):
Czuwajcie i módlcie się, nie dajcie zwieść i nabrać na puste słowa fałszywych objawień z Irlandii


Ks. Marek Bałwas – Kwadrans z Dobrym Przesłaniem
Kwadrans z Dobrym Przesłaniem – aktualny odcinek ( Kliknij słuchaj WMP )
Źródło: Dobre Przesłanie pl.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Pomoc duchowa i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

52 odpowiedzi na „Ks. Marek Bałwas na Facebooku: groźby sms-owe szatana „Sam od siebie nie napisałby tej treści, został do tego przymuszony przez Maryję”.

  1. AA pisze:

    Mocne a diabeł dalej szaleje
    „Wzywamy do wspólnej modlitwy w intencji naszego Ojca św. Benedykta XVI i w intencji całego Kościoła świętego w czasie nadchodzących krytycznych tygodni odmawiamy codziennie zwłaszcza:
    Krucjaty Modlitewne nr 23, 38, 44, 54, 70 oraz Litanię nr 1

    Ja tam słyszałem, że to Różańcem zwyciężymy i że to Różaniec ma moc egzorcyzmu i wiązania łańcuchem diabła a tu krucjatki na tapecie. Ks. Marek wie przed czym ostrzega.
    No i dziękuję za poparcie Medjugorje 😉

    • wobroniewiary pisze:

      w czasie nadchodzących krytycznych tygodni ????

      Aha, to dlatego takie spamy dostajemy
      mały fragmencik 😀
      „na forum dzieckanmp panuje zupełnie inny poziom dyskusji…..ktoś ukazuje manipulację w argumencie postawionym prze x. Adama, a wy go wyśmiewacie i oddalacie. przez takie postępowanie rozpadła się cała instytucja kościoła. zamiast robić na bieżąco porządek, tuszowano wiele spraw. na koniec okazuje się, że w watykanie więcej jest masonerii niż prawdziwej wiary. teraz pozostaje tylko czekać na wybór antypapieża petera turksona, który jest wielkim zwolennikiem rządu światowego, banku centralnego i rozgraniczenia między prawami człowieka, a prawem moralnym. obudźcie się zanim będzie za późno. zamiast uznawać jak leci kto jest fałszywym prorokiem

      I tak kilkanaście razy albo i kilkadziesiąt na dobę razy dziennie. Płaci im kto za to czy jak? to samo z kilkunastu kont…. załamać by się można, ale mamy Różaniec Święty i zawołanie „Apage satanas” 😀

      • Sebro pisze:

        To może oddamy głos samemu „zainteresowanemu”?

        Media liberalne oburzają się na afrykańskiego kardynała Petera Turksona, który uznawany jest za poważnego kandydata na papieża. Chodzi o Jego wypowiedź na temat seksskandali jakie wydarzyły się w kościele katolickim. Kardynał powiedział, że źródłem owych skandali są homoseksualni księża.
        Kardynał Turkson mówiąc o źródle skandali seksualnych jakie wydarzyły się europejskim i amerykańskim kościele katolickim, argumentował, że podobne skandale nigdy nie wydarzyłyby się w Afryce, gdyż tamtejsza kultura jest wrogo nastawiona do homoseksualizmu. „Tradycyjny, afrykański system wartości ochraniał tamtejsza ludność przed takimi tendencjami (…) W większości społeczności homoseksualizm, a nawet jakiekolwiek bliskie kontakty pomiędzy osobami tej samej płci, są bardzo źle postrzegane. To kulturowe tabu chroni nasze społeczeństwo od wielu lat” – powiedział dla CNN.

        Jeden z najpoważniejszych kandydatów na Papieża nie raz twierdził, że praktyki homoseksualne są odpowiedzialne za seksualne skandale. W przedostatnim wywiadzie kardynał „obwiniał także homoseksualnych księży z Europy, USA i Australii za zjawisko pedofilii w Kościele”.

        Po takiej wypowiedzi kardynała, nie trzeba było długo czekać na reakcję środowisk LGBT. „Ruth Hunt, działaczka organizacji walczącej o prawa homoseksualistów, jako jedna z pierwszych skrytykowała wypowiedź kardynała z Ghany. – Komentarz Turksona obnaża, jak bezdusznie można lekceważyć prawa człowieka – oświadczyła w rozmowie z The Times”.

        „Jesteśmy w stanie wskazać bardzo dużą liczbę seksualnych skandali z udziałem afrykańskich księży. Nie jest ich mniej niż przypadków z krajów rozwiniętych. Co więcej, księża w Afryce czują się bardziej bezkarni i rzadziej trafiają przed oblicze wymiaru sprawiedliwości – stwierdził John Nolson, rzecznik organizacji zrzeszającej osoby wykorzystane przez księży”.

        Maraton nienawiści jaki rozpoczęły środowiska lewicowe i lobby homoseksualne będzie się rozwijał. Bo trudno nie przyznać racji temu, co kardynał mówi na temat źródeł seksualnych skandali. A wiemy, że Prawda w oczy kole, więc by dalej wegetować w swoim kłamstwie homoseksualiści będą musieli po prostu iść w zaparte i krytykować (bez argumentów i dowodów) poczynania duchownych, którzy bronią normalności i godności człowieka.

        Za: fronda.pl

        Oczywiście nie mówię tym samym, że Turkson powinien zostać papieżem, bo o tym na szczęście zadecyduje Duch Święty czy to się komuś podoba czy nie. Ale wypowiedź dosyć ładnie kontrastuje z tym co twierdzą bojówkarze Mery.

    • Sebro pisze:

      Ba, oni już nawet z imienia i nazwiska wiedzą kto zostanie wybrany i że to jak ulał pasuje do antypapieża. Będzie niezła wtopa jak wybiorą innego 😀
      Naprawdę mam mieszane uczucia co do nich. Z jednej strony żal nad ich zagubionymi duszami, a z drugiej normalnie śmiech mnie ogarnia. No jak, pytam się jak, można bardziej ufać jakimś orędzionkom bardziej niż zawierzyć się Duchowi Świętemu i Jego przewodnictwu. Przecież On nie da aby Jego Kościołem rządził bezbożnik.
      Jak ktoś kiedyś napisał, to że antychryst ma się ujawnić w Rzymie to nie to samo co w Watykanie.

    • wobroniewiary pisze:

      W intencji Papieża Benedykta XVI codziennie o godz. 18:30 jest Msza Święta na Jasnej Górze właśnie trwa transmisja: http://www.radiojasnagora.pl/
      Msza Święta, Różaniec a nie jakieś krucjatki!

      Ps. Piszesz Czary-Mary, teraz właśnie jakaś Ela-Mary (elamar) nas wściekle zaatakowała, ale niech jej Bóg wybaczy to jadowite plucie 😉

  2. Anonim pisze:

    A jakim prawem oni tak oceniają kardynała Petera Turksona?
    Chyba prawem diabła!
    Apage satanas!
    Kard. Peter Turkson nie został jeszcze wybrany ale to Boży kapłan
    Łapy precz od kapłanów!
    Apage satanas!

    • Maggie pisze:

      W ten sposob wylazlo szydlo z worka. Kto atakuje kard.Turksona …. demaskuje sie.

      W Austrii w czasie „Mszy Sw” jedzono kielbasy etc jak pokazano to na Internecie i ….to jest O’K , ale chyba dlatego ze kard.jest czarnoskory…natychmiast przypieto mu latke antychrysta.
      Z prezydentem pewnego panstwa (promujacego aborcje etc) laczy go jedynie kolor skory.

      Pamietajmy o naszych ksiezach odmawiajac Rozaniec oraz polecajmy Matce Najswietszej oraz Sw.Archaniolowi Michalowi zblizajace sie konklawe.

  3. Agnieszka pisze:

    „Mój drogi Ojcze, w piątek rano […] ukazał mi się Pan Jezus. Był zdruzgotany i załamany. Ukazał mi ogromny tłum księży, pośród których było wielu dygnitarzy z różnych kościołów. Jedni odprawiali msze święte bez należnego nabożeństwa, inni ubierali lub zdejmowali szaty liturgiczne bez żadnego szacunku. […] Zapytałem dlaczego tak cierpi. Nie odpowiedział, tylko pokazał mi ukaranie tych księży. Za chwile jednak, patrząc na nich z wielkim smutkiem zapłakał i zobaczyłem jak dwie duże łzy spłynęły po Jego twarzy. Odwrócił się i odszedł stamtąd wypowiadając gorzko pod ich adresem ‚Mordercy!’.
    Zwracając się do mnie powiedział: ‚Mój synu, nie wierz w to, że moja agonia trwała tylko trzy godziny. Moja agonia nadal trwa i będzie trwała do końca świata ze względu na Dusze, które bardzo umiłowałem. […] To potęguje moje cierpienie i przedłuża agonię. A najgorsze jest to, że ludzie są obojętni, nie wierzą we mnie i gardzą moja miłością. Ileż to razy mój gniew jak piorun, chciałem obrócić przeciw nim, ale powstrzymali mnie Aniołowie i Duch miłości, który jest we mnie… […]”. ” http://strefatajemnic.onet.pl/apokalipsa/ojciec-pio-co-zobaczyl-w-swoich-wizjach,1,5424545,artykul.html ” – OJCIEC PIO

    • wobroniewiary pisze:

      Agnieszko Padre Pio nie mówił o 3 dniach ciemności, to słowa bł. Anny Marii Taige, wiele rzeczy przypisuje się św. Padre Pio a to nieprawda

      Tak jak te świece i koce na przykład

      Przez wiarę jesteśmy zbawieni a nie przez świece koce czy zapałki, świece nam się przydadzą do odmawiania modlitw a koce jak nam zimno będzie, ale nie do przeżycia 😉

      Mniej sensacyjnych artykułów na złych stronach 🙂

  4. Adminka pisze:

    Coś na wesoło w tych ostatnich smutnych i poważnych dniach 🙂
    Spoglądam dziś na statystyki, i są tam linki odsyłające do nas. Klikam na jeden z nich ze świadectwem Admina, które pewien nie pisujący już u nas bloger zamieścił patrzę i oczom nie wierze
    Kategoria to – uwaga – wojna z UFO! 😀
    Cytuję „Ten wpis został dodany w Marzec 12, 2012 @ 11:43 i znajduje się w kategorii wojna z UFO”.
    Rozumiem, że Admina uderzył piorun, że nie mógł chodzić, że do dziś ma pewne problemy zdrowotne, a kręgosłup już zdrowy ale że on przez to walczył z Ufo to do dziś nie wiedziałam 😀

  5. Anonim pisze:

    Zobaczcie jak działa węszenie

    1) pojawia się na fb Branko Hampel czyli https://www.facebook.com/nkallegro chyba wiecie że to Bronisław H z mailem nkallegro…dzieckonmp czciciel Mary z Irlandii

    2) co następne?
    Branko obserwuje użytkownika Marek Bałwas (Ks Marek Bałwas).

    • Admin pisze:

      Dziwisz się? za każdym kto kiedykolwiek wypowiedział się krytycznie o Mery podąża jakiś „karamba”

    • Patriota i katolik pisze:

      A niech obserwuje to może z niego też wyjdzie 192 jak nie więcej 😀
      Ksiądz Marek ma szczęście do zniewolonych lub opętanych,
      Widać co było pierwszą czynnością Branko Hampela na fb obserwacja księdza 🙂

    • Anonim pisze:

      No to teraz tylko czekać jak zacznie się krytyka księdza Marka Bałwasa, tak jak ks. Adama Skwarczyńskiego a może i najmowanie dziennikarzy i jeżdżenie na 2 koniec Polski aby pośledzić księdza jak to było w przypadku Adama-Człowieka a potem wieczory pełne opowieści na czatach „modlitewnych”

      Wszystko może się zdarzyć, a potem opisać to lub opowiedzieć na czacie

      • Adminka pisze:

        Proponuję choć jeden dziesiątek za ks. Marka jeszcze dziś i włączam imiennie księdza Marka do intencji naszej Róży Różańcowej !

      • Franek pisze:

        No ks. Marek ani żaden szanujący się ksiądz katolicki nie poprze takich wypocin
        z najnowszego komentarza jakiegoś nawiedzonego Dawida

        8. Dawid powiedział/a
        20 Luty 2013 @ 22:44
        „Masoneria przeniknął Mój Kościół na ziemi, a wkrótce schizma, jak przepowiedział, stworzy podział i niepokój wśród moich wiernych sług

        Moja najmilszego córka, jest wściekłość w niebie, w tej chwili, jak Crown of Thorns zejść zniszczyć moje ciało, Kościół katolicki, na ziemi.

        „Proroctwo to wam w bardzo szczegółowo, w ciągu ostatnich dwóch lat, nadejdzie. Teraz, jak Moje inne Revelations wkrótce zrealizowane, bardzo niewielu z Moich świętych sług będą mogli zignorować Moje Podniesione do rasy ludzkiej, w tej nieludzkiej porze w swoim czasie.”

        To są proroctwa Marii z Irlandii 😀
        A cytat ze strony dzieckonmp.wordpress 😀

    • ula pisze:

      najsmutniejsze jest to w tej calej fejsbukowej przygodzie Bronka to, ze wkroczyl w progi grupy czcicieli prorokini mery… ci biedni ludzie nie dosc, ze zostali zwiedzeni przez szatanskie moce swoich oredzi, to teraz by je utrzymac przy sobie propaguje sie im blog dzieckonmp jako autorytet Kosciola wykozystujac do tego bezczelnego procederu Najswietsza Maryje Panne!

      • Franek pisze:

        A tu inny fragment z tego wielkiego świętego orędzia
        „W ofercie, którą można uznać unowocześnić Kościół katolicki, jest to, co zostanie przedstawione you-promocji kongregacji all-inclusive ”
        Przygotowałem ci dobrze. Musisz, przetrwać, mówią tę modlitwę Crusade.
        Krucjata Modlitwy (100) o przetrwanie chrześcijaństwa

        Czas Wielkiego Postu a ja rżę za przeproszeniem ze śmiechu jak baran 😀
        Tak się śpieszą co Mary natworzyła że gogle translator i all inclusive – full wypas 😉

  6. Agnieszka pisze:

    o trzech dniach ciemności to nie wiem czy tak wierzyć że naprawę tak będzię. w tym artykule pisze że nasz Pan Jezus gniewa się na coraz miejszy szacunek niektórych księży, zostaje ta grupa proboszczy która jest nadal wierna „i ten artykuł nie wziął pism z objawień ojca pio bym musiała to sprawdzić w aktualnym artykule o objawieniach” poza tym artykułem oglądałam kiedyś film o ojcu pio i bardzo mocno mnie wzruszył, to bardzo piękny film i bardzo rozczula.

  7. Maggie pisze:

    @Franek
    To oczywiste…bo „wscieklosc w niebie” ??? = bluznierstwo rodem z Leprechaunlandii.

  8. Magda pisze:

    Módlmy się za ks. Marka Bałwasa i za cały Kościół Święty tak jak nauczyła nas Święta Faustyna

    Jezu Mój, proszę Cię za cały Kościół (święty), udziel mu miłości i światła Ducha Swego, dając moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam utrzymuj ich w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc Miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, ustawicznie zastawianych na dusze kapłańskie. Niech Moc Miłosierdzia Twego o Panie kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, bo Ty wszystko możesz. Amen (Dz.1052)

  9. Dawid pisze:

    Mam pytanie czy ta strona to strona diabelska, bo Dziecko NMP i pan Tomasz piszą, że jutrzenka to Lucyfer i wy macie w sobie diabła.

    • wobroniewiary pisze:

      Z książki St. Gobbiego z imprimatur – „«DO KAPŁANÓW, UMIŁOWANYCH SYNÓW MATKI BOŻEJ»
      1) 252. Jestem Jutrzenką
      a Żeglując po burzliwym morzu, przypłyńcie wszyscy do Mego Niepokalanego Serca. Zstąpiłam z Nieba, aby podarować wam kotwicę zbawienia. Uchwyćcie się tej kotwicy, przygotowanej wam przez Moją miłosierną miłość.
      j Jestem Jutrzenką poprzedzającą dzień.
      k Moim światłem – rozszerzającym się w nocy ogarniającej jeszcze świat – jesteście wy, którzy poświęciliście się Memu Niepokalanemu Sercu, oddaliście Mi się całkowicie, żeby Mnie słuchać i za Mną iść. Wzrastajcie na modlitwie, w pokorze, cierpieniu i ufności
      .
      l Wkrótce nadejdzie wielki dzień Pana, przygotowany przez tyle boleści i łez, przez tyle miłości i nadziei, przez wiele modlitw i przez ogromne cierpienie. W 65 rocznicę Mojego ostatniego ukazania się, potwierdzonego cudem słońca, błogosławię was wszystkich z Cova da Iria w Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego

      Chyba wystarczy tej samokompromitacji tych co nie wiedzą, że Bóg jest Stwórcą Wszystkiego a więc i Lucyfera też stworzył ale to lucyfer się sprzeciwił Stwórcy a nie Stwórca luckowi 😀
      Wstyd i tyle 🙂

    • Franek pisze:

      Więc widzisz Dawidku, że Jutrzenka to Niepokalana Dziewica 🙂

      „Jestem Jutrzenką poprzedzającą dzień. Moim światłem – rozszerzającym się w nocy ogarniającej jeszcze świat – jesteście wy, którzy poświęciliście się Memu Niepokalanemu Sercu”

      No diabeł lubi małpować Boga ale wszystko przestawiać w złym, odwrotnym świetle co widać i w przypadku komentarzy jego sług

      • Małgosia pisze:

        Smutne to, ale pokazują kim są i co wiedzą czyli nic. Jedno wielkie nic.
        A swoją drogą to naznosicie się tych upokorzeń a najwięcej sama Maryja jak ktoś nie rozumie słów Pisma Świętego

      • Małgosia pisze:

        Nawet w Wikipedii mogą przeczytać
        „Określenie „wyjący syn jutrzenki” może nawiązywać do Szatana, który będąc synem Jutrzenki, czyli Jezusa ”
        „Jutrzenką”, czyli „gwiazdą poranną” został nazwany w Biblii Jezus

      • Adminka pisze:

        Te cytaty chyba jednoznacznie określają, że stoję po stronie Niepokalanej Dziewicy i Ona jest mi drogowskazem 😉

        Zakończmy już ten temat bo co ze ślepym o kolorach a oni są ślepi i tyle, I tylko Pan Jezus może im pomóc odzyskać wzrok, dziś już się dosyć skompromitowali śledzeniem ks. Marka, wypisywaniem bzdur o jutrzence i akcją modlitewną ratowania Kościoła w „tragicznych tygodniach” bez Koronki do Bożego Miłosierdzia czy Różańca tylko krucjatkami Mary!

        Jezus jest Panem!

  10. mariaP pisze:

    Dziekuje za ten niezwykle cenny Kwadrans!
    – „Eucharystia jest Darem ,
    ale i
    zadaniem !!! (…) ” przypomina ks. Marek Bałwas

    i tak sobie mysle,
    przyjmowac milosc Jezusa w Najswietszym Sakramencie
    i nie przekazywac tej milosci innym…
    jest jedna ze zniewag
    jakie Jezus odbiera !!
    od swoich,
    odbiera od nas.
    Dlatego, ze
    „Wołanie Jezusa ukrzyżowanego: «Pragnę» (J 19, 28),
    wyraża głęboką tęsknotę Boga za człowiekiem…”
    ( Jan Pawel II podczas beatyfikacji Matki Teresy)

    … za kazdym czlowiekiem !

    -uslyszaly dzieci w Fatimie
    -uslyszala Matka Teresa
    -tylu uslyszalo

    -a moje dzieci nie slysza!
    -i dzieci moich znajomych tez nie slysza
    -i dzieci przyjaciol-znajomych tez nie slysza
    – proponowalam, zeby w Roku Wiary nasze dzieci we Wspolnocie pomodlily sie regularnie za dzieci niewierzace , bo znikad ratunku (jest to rowniez antidotum na gnusnosc), i rowniez apel ten nie zostal uslyszany

    Duch tego swiata sprytnie gasi -na naszych oczach -ducha ofiary , a wiec i Ducha Milosci w sercach naszych dzieci?!?
    Czy zatem pozostaje jeszcze miejsce dla Ducha Chrystusa otrzymanego w Hostii ?!?

    Jest nad czym bolec!!!
    Jest za co wynagradzac !!!

    A jak jest u was?? – zaniepokojona matka

    – Ks. Egzorcysta Pellegrino Eretti napisal
    „ Zdumiewające jest to,
    co zaczyna się dziać,
    kiedy egzorcysta powtarza modlitwę, którą Anioł przekazał pastuszkom w Fatimie.

    Zanim Matka Boża objawiła się Franciszkowi, Hiacyncie i Łucji,
    mniej więcej rok przedtem- trzykrotnie ukazał się im Anioł.
    Przychodząc do pastuszków po raz trzeci,
    trzymał w ręku kielich,
    a nad nim Hostię,
    z Której spływały krople Krwi.
    Kielich i Hostia, zostały jakby zwieszone w powietrzu,
    Anioł zaś ukląkł, pochylając się twarzą do ziemi , trzykrotnie powtórzył modlitwę:

    „Trójco Przenajświętsza, Ojcze, Synu, Duchu Święty!
    W najgłębszej pokorze cześć Ci oddaję i ofiaruje Ci
    Przenajdroższe Ciało i Krew, Dusze i Bóstwo Jezusa Chrystusa,
    obecne na Ołtarzach całego świata,
    jako wynagrodzenie za zniewagi, świętokradztwo i obojętność,
    którymi On jest obrażany.
    Przez nieskończone zasługi Jego Najświętszego Serca i Niepokalanego Serca Maryi,
    proszę Cię, o nawrócenie biednych grzeszników”.

    Kiedy egzorcysta zaczyna odmawiać tę modlitwę,

    diabeł reaguje bardzo gwałtownie.

    Reakcja nasila się przy słowach
    -„jako wynagrodzenie za zniewagi, świętokradztwa i obojętność, którymi On jest obrażany”

    a także przy ostatnich słowach
    -„proszę Cię o nawrócenie biednych grzeszników”.

  11. Ania pisze:

    U Marii Valtorty

    O! Gdy duchy sprawiedliwych ujrzą Boga, to będzie szczęście bez końca! Pierwsze spojrzenie stanie się jutrzenką szczęścia, które będzie wam towarzyszyć przez całe wieki. To jednak – czego nie potrafi uczynić w odniesieniu do Boga prawdziwego – człowiek robi dla bogów fałszywych

  12. Jutrzenka2012 pisze:

    Maria Valtorta z poematu Boga – Człowieka o Jutrzence
    dorosłym ku przypomnieniu a „dzieciom” ku nauce by nie wypisywały głupot po necie.

    4 «JOACHIM POŚLUBIŁ MĄDROŚĆ BOŻĄ, ZAWARTĄ W SERCU SPRAWIEDLIWEJ NIEWIASTY»
    Wchodząca już w okres starości Anna – małżonka Joachima od bardzo wielu lat – zawsze była dla niego “wybranką młodości, najmilszą łanią, wdzięczną gazelą”. Jej pieszczoty miały zawsze świeży urok pierwszego wieczoru małżeńskiego i zachwycały słodko jego miłość, zachowując ją świeżą jak kwiat zwilżony rosą i gorącą jak ogień, który czyjaś dłoń wciąż podsyca. W swoim zmartwieniu z powodu braku dzieci mówili do siebie wzajemnie “słowa pocieszenia w troskach i strapieniach”. Odwieczna Mądrość – która pouczała ich w ciągu życia – gdy nadeszła godzina, oświecała ich snami: jutrzenką poematu chwały, która miała z nich się zrodzić. Była nią Najświętsza Maryja, Moja Matka

    13. JUDA TADEUSZ PRZYBYWA DO BETSAIDY, ABY ZAPROSIĆ JEZUSA NA WESELE W KANIE
    Nie jest nowością w Jej życiu absolutne pragnienie ofiarowania [wszystkiego] Bogu: Jej matka ofiarowała Ją w Świątyni, zanim uśmiechnęła się do światła. Opowiadała Mi o Swym świętym dzieciństwie niezliczoną ilość razy, kiedy przytulała Mnie do serca w długie zimowe wieczory i w jasne noce letnie, kiedy [niebo] roiło się od gwiazd. Ofiarowała Siebie Bogu od pierwszych blasków jutrzenki Swego przyjścia na świat. Bardziej jeszcze ofiarowała Siebie, kiedy otrzymała Mnie, aby być tam, gdzie jestem: na drodze Mojej misji pochodzącej od Boga. Nadejdzie godzina, w której wszyscy Mnie opuszczą. Stanie się to na kilka chwil.

    21. UZDROWIENIE NIEWIDOMEGO W KAFARNAUM
    Piotr bierze rękę Jezusa i całuje ją. Jest bardzo wzruszony. Andrzej patrzy na Niego, lecz brak mu śmiałości. Jezus kładzie mu rękę na głowie i mówi: «Ciebie także bardzo kocham. W godzinie twej jutrzenki ujrzysz siebie rozmyślającego nad sklepieniem nieba. Ujrzysz – nie podnosząc oczu – twego Jezusa, który uśmiechnie się do ciebie mówiąc: “Kocham cię, pójdź!” Wejście w [światło] jutrzenki będzie ci słodsze niż wejście do małżeńskiej komnaty…»

  13. ula pisze:

    posluchajcie mnie uwaznie wszyscy ktorzy slepo brna do do bram piekla wierzac w oredzia Mery, gdzie wasz rozum? czy diabel juz totalnie nim zawladnal?!!!!! w najnowszym szatanskim oredziu mery, jeszcze po angielsku, pisze „My dearly beloved daughter, there is a rage in Heaven…” co oznacza, ze w Niebie jest wscieklosc (rage tez oznacza pieklenie sie)… gdyby bylo to wykonalne i uratowalo wasze dusze bez wachania zdzielila bym wam wielkie lanie! Niebo sie nie piekli i nie wscieka!! Wasze falszywe przekonanie o pokorze jest niczym innym jak diabelska manipulacja ktora was gubi i zgubi jezeli nie padniecie na kolana i nie wrocicie do Kosciola. ostatnie tez oredzie ponownie przekonuje ze nastepny papiez bedzie antypapiezem. Wybaczcie, ale trzeba byc totalnym imbecylem z debilizmem (to jest termin medyczny wiec prosze mi sie tu nie obrazac) zeby slepo zaufac jakiejs osobie ktorej nikt nie widzial, ktora jest wirtualnym tworem szatana. Prorocy sie nie ukrywali, oni sie ukrywac nie musza bo Bog Wszechmoglacy jest z nimi! debilizm jest wyleczalny jak sie wroci do Ojca za posrednictwem sakramentow w Kosciele i odrzuci wszelkie zlo, wiec czym predzej porzucie wasza falszywa pokore a przyjmijcie ta prawdziwa pokore, taka jak miala nasza Najlepsza Nauczycielka Maryja!!!!!!

    • Patriota i katolik pisze:

      Czy katolik powie, że korona cierniowa opada, by zmiażdżyć Kościół na ziemi?
      Litości!

      „Moja szczerze umiłowana córko, ogromny gniew panuje teraz w Niebie, gdy Korona Cierniowa opada, by zmiażdżyć Moje Ciało, Kościół katolicki na ziemi”

      A Branko Halter daje to na główny wpis 😦
      Boże mój Boże!

  14. Sebro pisze:

    Płacze serce gdy widzi się ich zaślepienie. A najsmutniejsze jest to, że oni myślą dokładnie tak samo o nas. A wystarczy wziąć Pismo Święte i Katechizm do ręki, by wszelkie wątpliwości czy złudzenia poszły precz.
    Chcę jeszcze tyko dodać aby zwolennicy Mery liczyli się z pewną kwestią. Otóż jeśli jakaś przepowiednia się spełni to owszem możemy wtedy mówić o nadprzyrodzonym źródle objawień. Pamiętajcie jednak, że nie każdy nadprzyrodzony przekaz pochodzi od Boga lub Jego świętych. Może też pochodzić od upadłych. W końcu oni też należą do świata nadprzyrodzonego.
    Po owocach można poznać wiele. Wiem, że u nas doświadczyć możecie nie raz oschłego a czasem wręcz wrednego potraktowania, ale my też mamy problem z emocjami zwłaszcza gdy widzimy jak nasi bracia i siostry popadają w herezje. Ale nikt z nas nie posunąłby się do śledzenia kogokolwiek z Was czy to wirtualnie czy fizycznie. Nikt z nas nie wykłada finansów na propagowanie jakichś przekazów, wreszcie nikt z nas nie zarabia na jakichkolwiek przekazach. Do tego jeszcze dochodzi szkalowanie księży w tym egzorcystów, którzy ostrzegają i udowodnili liczne błędy i pułapki tych orędzi.
    W niebie mamy się spotkać wszyscy a nie tylko ci z pieczątką na kartce.

  15. wobroniewiary pisze:

    Czekamy na tłumaczenie 😀

    1. Niemiecka Katolicka Agencja Informacyjna KATH.NET odcina się od MBM i krytykuje „orędzia” – Absurde ‚Warnung’ vor dem nächsten Papst czyli Absurdalne Ostrzeżenie dotyczące następnego papieża

    • wobroniewiary pisze:

      Oto jedno tylko zdanie a jakże ważne!!!!
      Dedykuję je duchowym dzieciakom, którzy nie dorośli do wiary

      „Wiele z orędzi „ostrzeżenia jest prawidłowych. Szacunek dla sakramentów, Papież i Kościół, kontemplacja Boża. Co czyni je zarazem niebezpieczne.

      Właśnie przez część prawdy są niebezpieczne. To te 95% wabików i reszta jadu piekielnego + kasa, kasa, kasa….

      • Sebro pisze:

        No ale już powoli kończy się ten szacunek dla Papieża i kapłanów – skoro następny ma być z ciemnej strony mocy (i nie mam na myśli koloru skóry).

  16. Ks. Marek Bałwas pisze:

    Tą modlitwę św.Faustyny za Kościół i kapłanów odmawiam już od kilku lat, od kiedy należę, do Kręgu Miłosierdzia u sióstr w Rybnie http://www.misericordiadei.pl Te słowa wyjęte z tej modlitwy są jak najbardziej aktualne:. „O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc Miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, ustawicznie zastawianych na dusze kapłańskie.”
    Z całego serca więc proszę i zarazem dziękuję wszystkim za modlitwę i sam o niej zapewniam i z serca błogosławię+ w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.

  17. pabli pisze:

    Hhm…ale o co chodzi z tymi wiadomosciami sms? Sa przepisane z ksiazki… juz kiedys czytalem ten tekst. Pozdrawiam.

    • Maggie pisze:

      @Pabli: Diabel lubi sie powtarzac i w smsach – moze by zyskac sobie sklonnych do niedowiarstwa. Pogrozki,z piekla rodem otrzymywal m.in. i ks.M.Olszewski wlasnie w formie sms.
      Kiedys chcialam przerwac przyslany mi bzdurny wywiad z muzykiem, plujacym na pewnego ks.proboszcza….a moj IPad gadal i gadal, choc kolejno wychodzilam i odlaczylam nawet zasilanie… i nic nie skutkowalo – ciemny ekran, IPad wylaczony a ten non stop gadu, gadu, bla,bla,bla. Czy to tez skiwtujesz Hhm….?….

      Nie poddawaj watpliwosci slow ksiedza, a szczegolnie w takim przypadku: kiedy mowi on o szatanskich sztuczkach,bo drwiac sam sie narazasz na „laskawosc rogatego”. Lepiej odmow „Zdrowas Maryjo” za ksiedza i siebie, bo to stosowniejsze niz to Hhm… Niech Matka Najswietsza ma Cie w Swej Opiece.

      Jezus jest Panem!

  18. Monika pisze:

    Jeśli chodzi o wiadomości SMS i możliwość pomocy za ich pośrednictwem to mam link do informacji o działającej akcji – natychmiastowej modlitwy Koronką do Miłosierdzia Bożego za osobę umierającą – imię osoby konającej wysyła się przy pomocy SMS-a na numer 505 060 205.
    Pozostałe intencje np. z prośbą o powrót do zdrowia czy o modlitwę za osobę ciężko chorą są wpisywane do formularza na stronie internetowej: http://www.faustyna.pl
    http://naszeblogi.pl/38436-koronka-za-konajacych
    Któż jak Bóg!

Dodaj komentarz