Dzienne archiwum: 9 listopada 2018

Najnowsze świadectwo uzdrowienia z Wąwolnicy

Jeździłam przez ten czas sama do Wąwolnicy, prosząc o pomoc Maryję, ale Ines nie mogła już ze mną jeździć. Pomyślałam, że musimy dać radę i przyjechać obie. Dodzwoniłam się do ks. Infułata Pęzioła, opowiedziałam o naszej sytuacji i poprosiłam o … Czytaj dalej

Opublikowano Cuda, Wydarzenia | Otagowano , , , | 40 Komentarzy

M. Bodasiński i L. Dokowicz: Oświadczenie w sprawie zmian, jakie zaszły na Cudzie Eucharystycznym w Sokółce

08.11.2018 r. Oświadczenie w sprawie zmian, jakie zaszły na Cudzie Eucharystycznym w Sokółce. W trakcie realizacji zdjęć do filmu “Ja Jestem” o żywej obecności Pana Jezusa w Najświętszym Sakramencie, wykonaliśmy serię zdjęć Cudu Eucharystycznego w Sokółce, miało to miejsce dokładnie … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności | Otagowano , , | 68 Komentarzy