Bilokacja Ojca Pio do Lourdes – co obajwiła mu Maryja?

🔹 Jakie przesłanie Maryja pozostawiła ojcu Pio?
🔹 Dlaczego zabierała go do Lourdes?
🔹 Jakie uzdrowienia dokonały się za Jej wstawiennictwem?

Z książki „Módl się, ufaj i nie martw się – część 1″:

(…) Mając świadomość, jak ogromną czcią Ojciec Pio otaczał Najświętszą Dziewicę Maryję, ojciec Alessio powiedział kiedyś do niego: „Tak bardzo kochasz Najświętszą Matkę. Czy chciałbyś odbyć pielgrzymkę do Lourdes?”. W odpowiedzi usłyszał: „Nie muszę tego robić. Jestem tam każdej nocy. Co noc widzę Matkę Bożą z Lourdes”. Na ścianie jego celi wisiały obrazy przedstawiające Maryję – między innymi jako Madonnę z Lourdes, Wyzwolicielkę i Niepokalaną

Ten wpis został opublikowany w kategorii Czytelnia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

39 odpowiedzi na „Bilokacja Ojca Pio do Lourdes – co obajwiła mu Maryja?

  1. wobroniewiary pisze:

    Do codziennego odmawiania

    Boskie Serce Jezusa, ofiaruję Ci przez Niepokalane Serce Najświętszej Maryi Panny wszystkie modlitwy, sprawy, prace i krzyże dnia dzisiejszego jako wynagrodzenie za grzechy moje i całego świata. Łączę je z tymi intencjami w jakich Ty ofiarowałeś się za nas na krzyżu i ofiarujesz się codziennie na ołtarzach całego świata. Ofiaruję Ci je za Kościół katolicki, za Ojca Świętego, a zwłaszcza na intencję miesięczną, oraz na intencję misyjną, jako też na intencje dziś potrzebne. Pragnę też zyskać wszystkie odpusty jakich dostąpić mogę i ofiaruję Ci je za dusze w czyśćcu. Amen

    Do codziennego odmawiania przez niewolników NMP:

    Ja, N…, grzesznik niewierny, odnawiam i zatwierdzam dzisiaj w obliczu Twoim śluby Chrztu Św. Wyrzekam się na zawsze szatana, jego pychy i dzieł jego, a oddaję się całkowicie Jezusowi Chrystusowi, Mądrości wcielonej, by pójść za Nim, niosąc krzyż swój po wszystkie dni życia.
    Bym zaś wierniejszy Mu był, niż dotąd, obieram Cię dziś, Maryjo, w obliczu całego dworu niebieskiego za swą Matkę i Panią. Oddaję Ci i poświęcam jako niewolnik Twój, ciało i duszę swą, dobra wewnętrzne i zewnętrzne, nawet wartość dobrych moich uczynków, zarówno przeszłych, jak obecnych i przyszłych, pozostawiając Ci całkowite i zupełne prawo rozporządzania mną i wszystkim bez wyjątku co do mnie należy, według Twego upodobania, ku większej chwale Boga w czasie i wieczności.

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele broń nas w walce a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen
    Święci Aniołowie i Archaniołowie – BROŃCIE NAS I STRZEŻCIE NAS. AMEN!

    Módlmy się o ochronę dla siebie i swoich bliskich

    „Zanurzam się w Najdroższej Krwi naszego Pana Jezusa Chrystusa. Krwią Jezusa pieczętuję wszystkie miejsca w moim ciele, poprzez które duchy nieczyste weszły, lub starają się to uczynić. Niech spłynie na mnie, Panie, Twoja Najdroższa Krew, niech oczyści mnie z całego zła i z każdego śladu grzechu. Amen!”

    „Panie, niech Twoja Krew spłynie na moją duszę, aby ją wzmocnić i wyzwolić, – na tych wszystkich, którzy dopuszczają się zła, aby udaremnić ich wysiłki i ich nawrócić – a na demona, aby go powalić.”

    Modlitwa na cały rok

    Jezu, Maryjo, Józefie – kocham Was, ratujcie dusze! Święta Rodzino opiekuj się moją rodziną i uproś nam wszystkim pokój na świecie. Amen!
    Matko Boża Niepokalanie poczęta – broń mnie od zemsty złego ducha!

    Modlitwa do św. Józefa pochodząca z 1700 roku

    „Chwalebny Patriarcho, Święty Józefie, w którego mocy jest uczynienie możliwym tego, co niemożliwe, spiesz mi na pomoc w chwilach niepokoju i trudności. Weź pod swoją obronę sytuacje bardzo poważne i trudne, które Ci powierzam, by miały szczęśliwe rozwiązanie. Mój ukochany Ojcze, w Tobie pokładam całą ufność moją. Niech nie mówią, że przyzywałem Ciebie na próżno, a skoro z Jezusem i Maryją możesz wszystko uczynić, ukaż mi, że Twoja dobroć jest tak wielka, jak Twoja moc. Amen”

    Akt oddania Jezusowi, podyktowany mistyczce siostrze
    Marii Natalii Magdolnej z obietnicą 5-ciu łask


    Owe pięć obietnic: „Wbrew pozorom żaden z ich krewnych nie pójdzie do piekła, ponieważ w chwili, gdy ich dusza odłączy się od ciała, otrzymają łaskę doskonałej skruchy. Jeszcze w dniu ofiary wszyscy zmarli członkowie ich rodzin zostaną uwolnieni z czyśćca. W chwili śmierci będę u ich boku i omijając czyściec, zaprowadzę ich dusze przed oblicze Trójcy Przenajświętszej. Ich imiona wyryją się w Sercu Jezusa i w moim Niepokalanym Sercu. Poprzez swoją ofiarę, połączoną z zasługami Chrystusa, uchronią wiele dusz przed wiecznym potępieniem, a wielu innym będą świadczyć dobro aż do końca świata”.

    „Mój słodki Jezu, w obecności trzech Osób Trójcy Przenajświętszej, Twojej Świętej Matki oraz całego dworu niebieskiego, w łączności z intencjami Twojego Przenajświętszego Eucharystycznego Serca i Niepokalanego Serca Maryi, ofiarowuję Ci całe moje życie, wszystkie moje Msze Święte, wszystkie Komunie, dobre uczynki, ofiary i cierpienia. Łączę je z zasługami Twojej drogocennej Krwi oraz śmierci na krzyżu – dla uczczenia Trójcy Przenajświętszej, dla zadośćuczynienia za zniewagi, jakich doznał od nas Bóg, dla jedności Kościoła – naszej świętej Matki, dla księży, dla dobrych powołań kapłańskich, dla wszystkich dusz aż do końca świata. Przyjmij, o Jezu, ofiarę mojego życia i daj mi łaskę, abym wytrwał w tym w pełni wiary aż do śmierci. Amen”.

    MODLITWA DO NASZEJ PANI OD ARKI


    Wszechmogący i Miłosierny Boże, który przez Arkę Noego ocaliłeś rodzaj ludzki przed karzącymi wodami potopu, spraw litościwie, aby Maryja Nasza Matka była dla nas Arką Ocalenia w nadchodzących dniach oczyszczenia świata, uchroniła od zagłady i przeprowadziła do życia w Nowej Erze Panowania Dwóch Najświętszych Serc, przez Chrystusa Pana Naszego. Amen.

    Pani od Arki, Maryjo Matko nasza, Wspomożenie wiernych, módl się za nami!

    Akt poświęcenia świata Niepokalanemu Sercu Maryi
    św. Jana Paweł II 25 marca 1984
    (od głodu i wojny, od wojny atomowej – wybaw nas )

    O Serce Niepokalane!
    Pomóż przezwyciężyć grozę zła, która tak łatwo zakorzenia się w sercach współczesnych ludzi – zła, które w swych niewymiernych skutkach ciąży już nad naszą współczesnością i zdaje się zamykać drogi ku przyszłości!
    Od głodu i wojny, wybaw nas!
    Od wojny atomowej, od nieobliczalnego samozniszczenia, od wszelkiej wojny, wybaw nas!
    Od grzechów przeciw życiu człowieka od jego zarania, wybaw nas!
    Od nienawiści i podeptania godności dzieci Bożych, wybaw nas!
    Od wszelkich rodzajów niesprawiedliwości w życiu społecznym, państwowym i międzynarodowym, wybaw nas!
    Od deptania Bożych przykazań, wybaw nas!
    Od usiłowań zdeptania samej prawdy o Bogu w sercach ludzkich, wybaw nas!
    Od przytępienia wrażliwości sumienia na dobro i zło, wybaw nas!
    Od grzechów przeciw Duchowi Świętemu, wybaw nas! Wybaw nas!
    Przyjmij, o Matko Chrystusa, to wołanie nabrzmiałe cierpieniem wszystkich ludzi! Nabrzmiałe cierpieniem całych społeczeństw!
    Pomóż nam mocą Ducha Świętego przezwyciężać wszelki grzech: grzech człowieka i „grzech świata”, grzech w każdej jego postaci.
    Niech jeszcze raz objawi się w dziejach świata nieskończona zbawcza potęga Odkupienia: potęga Miłości miłosiernej! Niech powstrzyma zło! Niech przetworzy sumienia! Niech w Sercu Twym Niepokalanym odsłoni się dla wszystkich światło Nadziei! Amen

    Modlitwa do Krwi Chrystusa
    Najświętsza Krwi Chrystusa, zachowaj nas i cały świat!

    • Dana pisze:

      Pomodlę się za Was na dzisiejszej Mszy Świętej o godzinie 7:00 wzywając całe niebo i dusze czyśćcowe.

      • wobroniewiary pisze:

        No ja mam krakena ze wszystkimi jego objawami 😦

        • Estera pisze:

          Ponieważ przerabiałam na sobie kilkanaście miesięcy temu i bardzo interesowałam się tematem napiszę Ci czego jestem pewna: Tylko amantadyna (są jeszcze inne, ale w Polsce niedostępne leki) hamuje rozwój wirusa i zabezpiecza przed powikłaniami na dłuższą metę. Antybiotyk dodatkowo oczywiście może być, ale on nie niszczy wirusa, pewne jego formy mogą przetrwać i wywoływać różne dolegliwości i bóle w odległym nieraz czasie .Nawet u tych, którzy przeszli wirusa bardzo łagodnie. Osoby przyjmujące amantadynę nie mają tzw. long covid. Pisał o tym dr Bodnar i co odważniejsi lekarze na forum przychodni Optima w Przemyślu. Niestety forum zostało zamknięte, a szkoda , bo to była skarbnica cennych informacji. Ewo ja się tak zastanawiałam, czemu Cię dopadło, bo wiem, że bardzo o siebie dbasz. Czy znasz swój poziom D3 (metabolit 25 oh – tylko to badanie go pokazuje, nie inne, ale jest drogie). Niektórzy przyjmują dość małe dawki, a poziom mają wysoki, a inni biorą mega dawki, a poziom wynosi np. 20, więc to jest konieczne, by czasem sprawdzić.
          +++ pamietam, dużo siły i szybkiego powrotu do zdrowia.

        • wobroniewiary pisze:

          nie stać mnie na drogie badania ale od ok. 1,5 miesiąca biorę codziennie po 10 000 jedn. wit D3

  2. wobroniewiary pisze:

    Z maila:

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
    Droga Ewo, mam serdeczną prośbę. Gdybyś w moim imieniu mogła poprosić naszą wspólnotę o modlitwę i za mnie? Mam to samo, no może prawie to samo co ty?. Kaszel, przeraźliwy kaszel do bólu brzucha i żeber. Nie wiem skąd się to wzięło. Osłuchowo czysto, wyniki super, antybiotyk azimicin nie działa. Nie daje już rady w nocy horror kaszel po wymioty. Nie będę się rozpisywać i cię zanudzać, powiem tylko tyle ,że również staram się prowadzić jak ty zdrowy tryb życia, bez cukru itp
    Nie mogę się w dalszym ciągu zalogować się, nie ma tych rubryk na wpis a jeszcze nie miał mi kto pomóc.. Może w telefonie w ustawieniach?
    Tak więc, droga Ewo jak tylko Oczywiście zdrowie pozwoli, poproś o modlitwę w moim imieniu…

    Jestem codziennie na Wowit.
    Z darem modlitwy
    Magdalena.

    • duszyczkaa pisze:

      🙏🙏🙏

    • duszyczkaa pisze:

      Odmawiajcie codziennie ten Psalm 91(90) „O Bożej opiece”

      UWAGA: Psalm, należy odmawiać raz dziennie [można dodatkowo odmawiać rano i wieczorem oraz w południe, w zależności od potrzeby] – odmawiany z wiarą !

      Kto przebywa w pieczy Najwyższego i w cieniu Wszechmocnego mieszka, mówi do Pana: «Ucieczko moja i Twierdzo, mój Boże, któremu ufam». Bo On sam cię wyzwoli z sideł myśliwego i od zgubnego słowa. Okryje cię swymi piórami i schronisz się pod Jego skrzydła: Jego wierność to puklerz i tarcza. W nocy nie ulękniesz się strachu ani za dnia – lecącej strzały, ani zarazy, co idzie w mroku, ni moru, co niszczy w południe. Choć tysiąc padnie u twego boku, a dziesięć tysięcy po twojej prawicy: ciebie to nie spotka. Ty ujrzysz na własne oczy: będziesz widział odpłatę daną grzesznikom. Albowiem Pan jest twoją ucieczką, jako obrońcę wziąłeś sobie Najwyższego. Niedola nie przystąpi do ciebie, a cios nie spotka twojego namiotu, bo swoim aniołom dał rozkaz o tobie, aby cię strzegli na wszystkich twych drogach. Na rękach będą cię nosili, abyś nie uraził swej stopy o kamień. Będziesz stąpał po wężach i żmijach, a lwa i smoka będziesz mógł podeptać.
      Ja go wybawię, bo przylgnął do Mnie; osłonię go, bo uznał moje imię. Będzie Mnie wzywał, a Ja go wysłucham i będę z nim w utrapieniu, wyzwolę go i sławą obdarzę. Nasycę go długim życiem i ukażę mu moje zbawienie.
      Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze i na wieki wieków. Amen.

    • Czytelniczka pisze:

      +++

    • Lucija pisze:

      Do Magdaleny: może to nie infekcja wirusowa,tylko objawy refluksu.Miała coś takiego moja siostrzenica.Straszny kaszel,niemal do wymiotów,żadnych objawów infekcji.

    • JOLANTA pisze:

      Może to smieszne , ale ja przy swoim ataku kaszlu z desperacji napiłam się oleju, a że nie miałam innego napiłam się oleju , który egzorcyzmował o.Witko , kaszel ustąpił i przespałam noc . A na katar zrobiłam inhalację z majeranku i katar też przeszedł . Mi to pomogło może i Wam pomoże .

    • Venite pisze:

      Na uporczywy kaszel polecam Neoazarine…mi przechodzi migiem

  3. MałgorzataM pisze:

    mnie kaszle już drugi miesiąc, sądząc po opisie bardzo podobnie. Byłam u pulmunologa i Pani Dr przepisała mi polamoklav. Pomaga.
    Mateńko nasza, Matko Boża, okryj płaszczem swej opieki obie Panie

  4. kasiaJa pisze:

    Za wszystkich chorujących +++

    • Maggie pisze:

      🙏🏻💕❣️
      Przez parę dni brałam Naproxen, bo pokaszliwałam i dziwnie coś siedziało mi na płucach.

      W dzieciństwie moja babcia wyleczyła mój bronchit, podając osłodzoną ciut miodem i to tuż przed snem, ciepłą (nie gorącą, bo miód „nie lubi” wrzątku) herbatkę z KWIATU podbiału. W Polsce niestety zniknął kwiat podbiału, a można kupić tylko (!) całą pozostałą resztę tego zioła. Możliwe, że używają na coś innego ten kwiat. Podbiał obniża też ciśnienie krwi – kiedyś w sprzedaży były krople podbiałowe.

  5. Małgorzata pisze:

    Za wszystkich chorujących: +++

  6. Maggie pisze:

    Zmarli czekają na tą modlitwę:

  7. AnnaMaria pisze:

    Ukraincy Polakom

    https://i.pl/haniebny-wpis-ukrainskiej-gimnastyczki-obrazajacy-polske-i-polakow-po-interwencji-federacji-zawodniczka-przeprosila-za/ar/c2-18094079

    „Zepsuli mi humor rano. Nienawidzę tego kraju całym sercem, a przede wszystkim ludzi, którzy tu mieszkają. Jestem tu tylko dlatego, że na mojej rodzinnej Ukrainie lotnisko zostało zamknięte”

    https://poznan.tvp.pl/73952794/oburzajaca-wypowiedz-rosyjskojezycznego-ukrainskiego-wokalisty

    „Wiecie co mnie denerwuje w Polsce? Mnie k…a denerwuje język polski. Nie rozumiem, po co mówić w tym j….ym języku, kiedy jest rosyjski. Nie rozumiem. Serio. Chłopaki, nauczcie się k…a rosyjskiego i mówcie w normalnym k…a języku. Nie rozumiem, jest przecież imperium rosyjskie, po prostu wejdźcie w jego skład, k…a, wejdźcie, jak kiedyś. I mówcie normalnym językiem, p…by”

    • cav pisze:

      bierzesz jakis jednostkowy przypadek rozwydrzonej julki ukrainskiej i podpisujesz „ukraincy polakom” niebezpieczna odpowiedzialnosc zbiorowa.
      malo mamy podzialow?

      • Maggie pisze:

        @cav: nie ona jedna tak myśli, ale przy spontanicznej pomocy, to potem trzeba brać pod uwagę: aby pomóc (i kontynuować)tam gdzie trzeba i jeszcze być czujnym, uważając czy może się okazać ”takie cierpienie”, że: JEŚLI (!) , jak w tych przypadkach, trafiło się na przysłowiowe wilcze gardło, to wtedy cofnąć w odpowiednim momencie rękę … aby jej ono nie pożarło. Podkreślam słowo JEŚLI.

        P.S.
        Rozwiązanie problemu, nie będzie dręczeniem przez wystawianie tych konkretnych ludzi na cierpienie, o którym mówią gdy im pomóc:
        Panienka ta, może wracać pociągiem/autobusem czy autostopem i do tego nie potrzebuje zamkniętego lotniska.
        Wokalista, zaś niech wraca tam, gdzie jego uchu miła mowa.

    • Maggie pisze:

      Przeprosić nie oznacza zmiany poglądów, a tym bardziej uczuć.

  8. kasiaJa pisze:

    Słowa uznania i podziękowania dla Abp Stanisława Gądeckiego za stanowcze i wyraźne zabranie głosu w sprawie tzw. drogi synodalnej. https://petycjaonline.pl/podziekuj-arcybiskupowi-gadeckiemu

  9. AnnaMaria pisze:

    Olej Dobrego Samarytanina

    http://jas24.pl/Samarytanin/Samarytanin.htm
    Olejek Dobrego Samarytanina przepis podyktowany przez Niepokalane Serce Maryi.

    Jeśli ta wysoce zaraźliwa choroba wybuchnie między wami, użyj olejku.
    Niebo przesłało przepis na olejek mający chronić przed zarażeniem tego mutanta wirusowego. Zrób olejek teraz dopóki dostępne są komponenty w sklepach. Kiedy epidemia wybuchnie na dobre nie będzie już takiej możliwości. Przysyłajcie przepis na olejek dobrego Samarytanina rodzinie i znajomym,
    a będziecie, jak obiecuje Maryja wizjonerce dobrze chronieni. Naturalnie nie wystarczy sam olejek, należy mieć wiarę, że Niebo nas nie opuści i potrzeba dużo się modlić, by ochrona była skuteczna.
    Wszystkie instrukcje, jak postępować znajdziesz w orędziu poniżej. Już tysiące ludzi na świecie zareagowało na prośbę naszej Pani i już są dobrze chronieni.
    I ty nie zwlekaj i zaufaj Niebiosom, które tego zaufania oczekują.
    Z Panem Bogiem.
    Rycerz Bożego Miłosierdzia.

    PS. Olejek ten nie leczy chorób ani nie jest czymś magicznym.
    Jest to przepis na zabezpieczenie się przed zarażeniem, dlatego zalecany jest do używania w czasie pandemii.

    Olejek Dobrego Samarytanina – przepis z Nieba – składniki:
    5 czystych olejków eterycznych + 1 olej bazowy
    Olejki eteryczne:
    * Olej cynamonowy
    * Olejek goździkowy
    * Olejek cytrynowy
    * Olejek rozmarynowy
    * Olejek eukaliptusowy

    Przygotowanie:
    Wymieszaj 5 czystych olejków eterycznych (cynamon + goździk + cytryna + rozmaryn + eukaliptus) razem z olejem bazowym (oliwa z oliwek / olej migdałowy / olej mineralny; jeden z nich) za pomocą drewnianej łyżki, aż uzyskasz jednorodną mieszankę.

    Zalecenia:
    Przygotuj olej w chłodnym miejscu i nie wystawiaj go na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. Używaj rękawiczek gumowych i szklanego pojemnika.
    Przetestuj mieszaninę na przedramieniu i poczekaj 25 minut, jeśli skóra zaczerwieni się, spłucz dużą ilością wody, zaczerwienienie powinno stopniowo znikać. Jeśli wystąpi zaczerwienienie skóry, dodaj więcej oleju bazowego do mieszaniny.
    Do olejów powinno dostać się jak najmniej powietrza, dlatego należy je zawsze przechowywać w zamkniętych bursztynowych butelkach, aby zapobiec ich odparowaniu lub odparowaniu. Trzymać z dala od dzieci.

    Zalecana dawka i sposób użycia:
    Przed każdym użyciem delikatnie zawiruj pojemnik, aby oleje zmieszały się ze sobą. Zastosuj i wetrzyj kilka kropli w skronie, szyję, za uszami, pod pachami, brzuch, stawy lub podeszwy. Użyj nebulizatora zapachowego, butelki z rozpylaczem lub atomizera, aby oczyścić powietrze i wyeliminować wirusy w okolicy, domu lub biurze. Możesz również postawić garnek z wrzącą wodą na wierzch i dodać kilka kropli oleju.
    Alternatywne zastosowanie: nałóż 3-4 krople oleju na kawałek materiału, szmatki, maskę na twarz lub wacik i nałóż na usta.

    Przeciwwskazania:
    Nigdy nie doprowadzaj olejków eterycznych do kontaktu ze skórą w czystej postaci bez uprzedniego rozcieńczenia ich olejem bazowym. Olejki eteryczne są drażniące w czystej postaci i należy się z nimi obchodzić ostrożnie.
    W przypadku wrażliwej skóry mieszankę należy nakładać wyłącznie na podeszwę stopy. Oleju nie należy stosować u dzieci w wieku poniżej 3 lat. Kobiety w ciąży powinny najpierw uzyskać od eksperta informacje o szkodliwym działaniu poszczególnych olejków eterycznych.
    Przepis, który podała nam Najświętsza Maryja Panna, zawiera olejki eteryczne; Jeśli te oleje nie są dostępne, można również zastosować odpowiednie zioła, przyprawy itp. Ta sama ilość każdego z nich w wolnowaru, np. B. ceramiczny lub w kąpieli wodnej i dodaj tyle oleju bazowego, aby zioła itp. Były pokryte około 2 cm wysokości. Gotuj przez 8 godzin. Ostudzić i przenieść bezpośrednio.
    Uwaga:
    Nawet jeśli stężenie tutaj nie jest porównywalne ze stężeniem olejków eterycznych, a olej ten jest mniej skuteczny, ponieważ poszczególne składniki nie przeszły procesu destylacji, nadal można go stosować w wyżej wymienionych przypadkach.
    Olejki eteryczne można kupić na całym świecie w specjalistycznych sklepach lub drogeriach, aby przygotować mieszankę.

    Wskazane jest, aby podczas przygotowania olejku modlić się.

    Luz de Maria Argentyna Styczeń 2020 rok.

  10. Edyta pisze:

    +++ we wszystkich intencjach
    Niech Matka Boża ma w opiece wszystkich chorych ❤

  11. duszyczkaa pisze:

    UWAGA! NIE BIERZ TEJ „KSIĄŻECZKI” OD KSIĘDZA PO KOLĘDZIE.

    Zobaczmy jakie spustoszenie czyni synodalność, ten duch reformy nawołuje nas do zmian, zmian i jeszcze raz zmian, teraz świeccy mają robić więcej.

    Ks. prof. Paweł Bortkiewicz czy ks. prof. Robert Skrzypczak uważają tekst tej broszurki za naprawdę niedobry, a są to poważne nazwiska. Ks. Skrzypczak interweniował nawet w tej sprawie w diecezji.

    • o. pisze:

      Tak szczerze, to trzeba być skurwielem nad skurwielami żeby atakować fundację i księdza Maciejewskiego.

      • wobroniewiary pisze:

        Wpuszczam, abyście zobaczyli kolejną odsłonę naszej „o”

        Droga (nie)droga „o” – ty nie dostajesz bana na miesiąc czy na dwa, ale na zawsze.
        Nic tu po tobie moja „miła”, język szatański nie ma tu miejsca, a jak masz wątpliwości, że te słowa to domena szatana, to pójdź jeden jedyny raz na egzorcyzm, jak cię wpuszcza i posłuchaj, że to język pana tych. co tak samo się wyrażają!!!

  12. Małgorzata pisze:

    W intencji Ewy i wszystkich chorych .Jezu Ty się tym zajmij!

    • wobroniewiary pisze:

      Ja już wiem czym obniżyłam odporność.
      Po pierwsze przy vermoxie nie należy brać suplementów roślinnych – wchodzą w reakcje i różnie bywa, dlatego ashvagandę odstawiłam do końca stycznia
      a po 2)
      nawet media głównego nurtu piszą, że przy covidzie należy brać wit. C. D3 i cynk oraz probiotyk
      A ja własnie od listopada nie brałam cynku, jednak od 3 dni już biorę z powrotem

  13. kasiaJa pisze:

    Podpisz petycję teraz, aby powstrzymać to bluźnierstwo!
    Najnowsza książka wydawnictwa Prószyński Media „Chrześcijaństwo. Amoralna religia” w oburzający sposób uderza w naszego Pana Jezusa Chrystusa przedstawiając Go jako gardzącego kobietami, mówiącego językiem nienawiści czy wreszcie wzbudzającego lęk.
    Książka ta jest kolejnym bluźnierczym atakiem na chrześcijaństwo.
    Są to zbyt ważne i fundamentalne sprawy, żeby oburzyć się i nic więcej z tym nie zrobić.
    Podpisz TERAZ petycję, aby zażądać natychmiastowego wycofania ze sprzedaży tego przerażającego bluźnierstwa!
    https://polskakatolicka.org/pl/wplata-na-kampanie?payment=ef87a26261f051aa797b5c73376394&fbclid=IwAR26-Jk9uyK8bo5pb7TKYIP-alon4HxJkRuu5xk7nVMceOlD9QVDETd9Ups

Dodaj komentarz