Dzienne archiwum: 21 marca 2024

Od kapłana: proszę o modlitwę o dar księdza egzorcysty w mieście, do którego Bóg mnie posłał nieść Dobrą Nowinę

Znany mi Boży kapłan zwrócił się do mnie z prośbą o modlitwę o dar księdza egzorcysty dla miasta, w którym On sam pełni Bożą posługę kapłańską. Nie wchodząc w szczegóły wspomnę, że to miasto bardzo potrzebuje księdza egzorcysty Okultyzm, magia … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności | 29 Komentarzy

Siostra Bożena Maria Hanusiak, pustelnica Archidiecezji Krakowskiej: „Drogowskazy wiary” – Arka ocalenia

Wypełniony Bożą miłością, będziesz się smucił wraz ze smutnymi, płakał z płaczącymi. Wzruszy cię ludzka bieda, ludzki grzech, bo łaska Boga będzie w tobie. Zapragniesz czynić pokutę, aby ocalić choćby jednego z tych, którzy błądzą z dala od Bożych dróg. … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności | 1 komentarz

15-cie czwartków ku czci św. Rity przed Jej świętem 22 maja – Siódmy czwartek

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus! Kontynuujmy wspólne odprawienie 15-tu czwartków ku czci św. Rity (przed Jej świętem  22 maja). W tym roku (2024) piętnaście czwartków ze św. Ritą będzie mieć formę krótkich rozważań o miłości Boga i bliźniego z tekstów … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności | 7 Komentarzy

Brat Daniele: przyjaciel o. Pio i jego duchowy bliźniak, który przeżył trzy godziny czyśćca!

Wojna właśnie dobiegła końca. Mieszkałem w San Giovanni Rotondo, moim rodzinnym miasteczku, w tym samym klasztorze co ojciec Pio. (…) Stanąłem przed tronem Boga. Pan objawił mi się nie jako srogi sędzia, lecz jako czuły i kochający Ojciec Fragment pochodzi … Czytaj dalej

Opublikowano Pomoc duchowa | 13 Komentarzy