„Ty jesteś moją zgubą”czyli śladami nauczania ks. G. Amortha – Archanioł Michał przeszywa mieczem przekleństwo

„Gubisz mi ich wszystkich, jesteś moją zgubą!”
wykrzyknął wielokrotnie Szatan w trakcie

posługi s. Angeli Musolesi

Ksiądz Amorth (1925–2016) przez wiele lat był oficjalnym egzorcystą Watykanu i diecezji rzymskiej, a także założycielem i wieloletnim przewodniczącym Międzynarodowego Stowarzyszenia Egzorcystów. Jego nauczanie stanowi cenną pomoc w walce duchowej zarówno dla egzorcystów i posługujących modlitwą uwolnienia i uzdrowienia, jak i dla osób dręczonych demonicznie oraz ich bliskich.

Siostra Angela, która przez 28 lat współpracowała z ks. Gabriele, w swojej najnowszej książce przeprowadza nas przez tajemnice walki z siłami ciemności, odwołując się do nauczania ks. Amortha oraz doświadczenia swojej posługi. Autorka chce „zanosić radość Bożą jak największej liczbie osób”. Podkreśla, że tylko pełne zaufanie w moc Chrystusa Zmartwychwstałego i Jego współczującą miłość daje nadzieję na zwycięstwo nad osobowym złem. W tej duchowej walce naszą wielką pomocą i wspomożycielką jest Matka Boża – szczególnie gdy poświęcimy się Jej Niepokalanemu Sercu.

Z książki dowiemy się:
• Jakie mogą być przyczyny opętania.
• Jak przeciwdziałać atakom demonicznym.
• W jaki sposób uwalniać siebie i innych od działania złego ducha.

Ta książka to drogowskaz dla tych, którzy szukają światła w mroku, i inspiracja dla tych, którzy chcą odnaleźć siłę w modlitwie

s. Angela Musolesi
tercjarka franciszkańska, była prawniczka, autorka i współautorka książek z dziedziny duchowości, m.in. Egzorcysta WatykanuOn żyje!Z Jezusem pokonać złego ducha; członkini Papieskiej Międzynarodowej Akademii Mariologicznej; założycielka stowarzyszenia „Dzieci Światłości” („I fi gli della Luce”, http://www.ifi glidellaluce.it), które służy wsparciem duchowym i materialnym osobom najbardziej uciemiężonym; przez wiele lat współpracowała ze słynnym egzorcystą ks. Gabriele Amorthem.

Toczymy wojnę. Wiem o tym dobrze, przekonałam się o tym naocznie i duchowo. Dlatego też, jako córka Stwórcy całego wszechświata, pragnę ukazywać moc Boga i Jego władzę na ziemi, Jego panowanie: Omnia instaurare in Christo (Wszystko odnowić w Chrystusie).
s. Angela Musolesi 

fragment książki:
fragment spisu treści

Opętanie na skutek klątw i przekleństw .
1. Zaklęte mikstury w żołądku 
2. Rytuały voodoo 
3. Przekleństwo rzucone na małżeństwo 
4. Przekleństwa rzucone w zagłębienia za uszami 
5. Przekleństwa rzucone na kość krzyżową
6. Pakty i przymierza z diabłem 
7. Pieczęcie (sigile) i śluby satanistyczne 
8. Czarne msze i ofiarowanie Szatanowi 
9. Rytuał marionetki 
10. Inne rytuały satanistyczne 
Dręczenie, nawiedzenie, obsesje demoniczne 
1. Dręczenie 
2. Obsesje demoniczne 
3. Nawiedzenia

Musimy zakasać rękawy! 
1. Diabeł czyta w myślach, a św. Michał Archanioł mu to uniemożliwia
2. Archanioł Michał przeszywa mieczem przekleństwo
3. Przeklęte źrenice oczu
4. Zakłócenia telefoniczne
5. Zły duch chciał mnie opluć
6. Wiele korzyści dzięki innowacyjnym metodom

Sakramentalia a uzdrowienie z chorób
1. Silna pokrzywka
2. Brak miesiączki
3. Rak piersi .
4. Przypadek jedyny w swoim rodzaju

Diabeł czyta w myślach, a św. Michał Archanioł
mu to uniemożliwia

Pewne małżeństwo zostało już prawie zniszczone przez złego ducha, który sprawił, że żona miała umiejętność czytania w cudzych myślach. Pozwalało to demonowi na czytanie w myślach jej męża. Dzięki temu wiedział na przykład, że mąż chciał kupić różaniec, bo poprzedni żona zerwała ich synowi z szyi. Podczas gdy modliłam się przez telefon nad mężem, żeby uwolnić małżeństwo, diabeł za sprawą żony usiłował zakłócić modlitwę, wpływając na moje myśli i utrudniając mi znalezienie rozwiązania. Domyśliłam się, o co chodzi, dlatego poprosiłam św. Michała Archanioła: „Święty Michale, proszę, przyjdź mi z pomocą i strzeż moich myśli, aby diabeł mi ich nie mącił”. Wtedy ten „kretyn” odezwał się: „Nie słyszę was, nie słyszę was, mówcie głośniej!”. Wstawiennictwo św. Michała Archanioła uniemożliwiło złemu duchowi czytanie w moich myślach.

Archanioł Michał przeszywa mieczem przekleństwo

Raz podczas modlitwy uwolnienia pod natchnieniem Ducha Świętego poprosiłam św. Michała Archanioła, aby przebił swoim mieczem przekleństwo w ciele tej osoby. Wtedy „kretyn” odpowiedział mi na to tymi słowami: „Ty cholero! Ty i ten tam, z tym mieczem, wszystko mnie pali przez niego, kiedy mnie przebija”.
Niech żyje św. Michał Archanioł!

Przeklęte źrenice oczu

Zadzwoniła kiedyś do mnie pewna kobieta w sprawie problemu rodzinnego. Okazało się, że jakaś wiedźma rzuciła na nich przekleństwo na polecenie ciotki, która zazdrościła im szczęśliwego życia. Jednak tej rodzinie brakowało wiary, nie chodzili na Mszę Świętą ani się nie spowiadali. 
W pewnym momencie ich szczęście prysło. Prosperujący zakład spożywczy, który zapewniał im utrzymanie, zaczął podupadać i stracili swój rodzinny spokój. Poprosiłam, aby od razu zaczęli odmawiać modlitwę uwolnienia dostępną na naszej stronie internetowej. Potem zaczęłam modlić się nad nimi przez telefon. Podczas modlitwy mąż odczuwał tylko ból głowy, żona również miała te same objawy, ale dodatkowo czuła ból na twarzy. Wezwałam więc Ducha Świętego, prosząc, aby zstąpił na nią i aby przeniknął całe jej ciało. Nie było widać specjalnej reakcji, ale kobieta powiedziała, że miała zimne dreszcze.
W głowie usłyszałam głos, który powtarzał mi: „Źrenice, źrenice”. Poprosiłam więc Ducha Świętego, aby zstąpił na źrenice tej kobiety, i w tym momencie miała ona tak silną manifestację, że aż powiedziała mi: „Przestań! Przestań!”. Dalej skoncentrowałam więc modlitwę na uwolnieniu małżeństwa i źrenic kobiety. Na koniec rodzina została uwolniona i powróciła do wiary. Teraz prowadzą życie sakramentalne, zgodnie z wolą Bożą, a ich zakład zaczął z powrotem prosperować.

O książce: kliknij

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

38 odpowiedzi na „„Ty jesteś moją zgubą”czyli śladami nauczania ks. G. Amortha – Archanioł Michał przeszywa mieczem przekleństwo

  1. wobroniewiary pisze:

    Do codziennego odmawiania

    Boskie Serce Jezusa, ofiaruję Ci przez Niepokalane Serce Najświętszej Maryi Panny wszystkie modlitwy, sprawy, prace i krzyże dnia dzisiejszego jako wynagrodzenie za grzechy moje i całego świata. Łączę je z tymi intencjami w jakich Ty ofiarowałeś się za nas na krzyżu i ofiarujesz się codziennie na ołtarzach całego świata. Ofiaruję Ci je za Kościół katolicki, za Ojca Świętego, a zwłaszcza na intencję miesięczną, oraz na intencję misyjną, jako też na intencje dziś potrzebne. Pragnę też zyskać wszystkie odpusty jakich dostąpić mogę i ofiaruję Ci je za dusze w czyśćcu. Amen

    Do codziennego odmawiania przez niewolników NMP:

    Ja, N…, grzesznik niewierny, odnawiam i zatwierdzam dzisiaj w obliczu Twoim śluby Chrztu Św. Wyrzekam się na zawsze szatana, jego pychy i dzieł jego, a oddaję się całkowicie Jezusowi Chrystusowi, Mądrości wcielonej, by pójść za Nim, niosąc krzyż swój po wszystkie dni życia.
    Bym zaś wierniejszy Mu był, niż dotąd, obieram Cię dziś, Maryjo, w obliczu całego dworu niebieskiego za swą Matkę i Panią. Oddaję Ci i poświęcam jako niewolnik Twój, ciało i duszę swą, dobra wewnętrzne i zewnętrzne, nawet wartość dobrych moich uczynków, zarówno przeszłych, jak obecnych i przyszłych, pozostawiając Ci całkowite i zupełne prawo rozporządzania mną i wszystkim bez wyjątku co do mnie należy, według Twego upodobania, ku większej chwale Boga w czasie i wieczności.

    Módlmy się za siebie nawzajem, przyzywając opieki św. Michała Archanioła

    Święty Michale Archaniele broń nas w walce a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen!
    Święty Michale Archaniele, który w brzasku swego istnienia wybrałeś Boga i całkowicie oddałeś się spełnianiu Jego świętej woli. Wstaw się za mną do Stwórcy, abym dzisiaj, za Twoim przykładem, na początku nowego dnia, otwierając się na działanie Ducha Świętego, w każdej chwili dawał się Bogu, wypełniając z miłością Jego świętą wolę. Niech razem z Tobą wołam bez ustanku: Któż jak Bóg! Przez Chrystusa Pana naszego. Amen
    Święci Aniołowie i Archaniołowie – BROŃCIE NAS I STRZEŻCIE NAS. AMEN!

    Módlmy się o ochronę dla siebie i swoich bliskich

    „Zanurzam się w Najdroższej Krwi naszego Pana Jezusa Chrystusa. Krwią Jezusa pieczętuję wszystkie miejsca w moim ciele, poprzez które duchy nieczyste weszły, lub starają się to uczynić. Niech spłynie na mnie, Panie, Twoja Najdroższa Krew, niech oczyści mnie z całego zła i z każdego śladu grzechu. Amen!”

    „Panie, niech Twoja Krew spłynie na moją duszę, aby ją wzmocnić i wyzwolić, – na tych wszystkich, którzy dopuszczają się zła, aby udaremnić ich wysiłki i ich nawrócić – a na demona, aby go powalić.”

    Modlitwa na cały rok

    Jezu, Maryjo, Józefie – kocham Was, ratujcie dusze! Święta Rodzino opiekuj się moją rodziną i uproś nam wszystkim pokój na świecie. Amen!
    Matko Boża Niepokalanie poczęta – broń mnie od zemsty złego ducha!

    Modlitwa do św. Józefa pochodząca z 1700 roku

    „Chwalebny Patriarcho, Święty Józefie, w którego mocy jest uczynienie możliwym tego, co niemożliwe, spiesz mi na pomoc w chwilach niepokoju i trudności. Weź pod swoją obronę sytuacje bardzo poważne i trudne, które Ci powierzam, by miały szczęśliwe rozwiązanie. Mój ukochany Ojcze, w Tobie pokładam całą ufność moją. Niech nie mówią, że przyzywałem Ciebie na próżno, a skoro z Jezusem i Maryją możesz wszystko uczynić, ukaż mi, że Twoja dobroć jest tak wielka, jak Twoja moc. Amen”

    Akt oddania Jezusowi, podyktowany mistyczce siostrze
    Marii Natalii Magdolnej z obietnicą 5-ciu łask


    Owe pięć obietnic: „Wbrew pozorom żaden z ich krewnych nie pójdzie do piekła, ponieważ w chwili, gdy ich dusza odłączy się od ciała, otrzymają łaskę doskonałej skruchy. Jeszcze w dniu ofiary wszyscy zmarli członkowie ich rodzin zostaną uwolnieni z czyśćca. W chwili śmierci będę u ich boku i omijając czyściec, zaprowadzę ich dusze przed oblicze Trójcy Przenajświętszej. Ich imiona wyryją się w Sercu Jezusa i w moim Niepokalanym Sercu. Poprzez swoją ofiarę, połączoną z zasługami Chrystusa, uchronią wiele dusz przed wiecznym potępieniem, a wielu innym będą świadczyć dobro aż do końca świata”.

    „Mój słodki Jezu, w obecności trzech Osób Trójcy Przenajświętszej, Twojej Świętej Matki oraz całego dworu niebieskiego, w łączności z intencjami Twojego Przenajświętszego Eucharystycznego Serca i Niepokalanego Serca Maryi, ofiarowuję Ci całe moje życie, wszystkie moje Msze Święte, wszystkie Komunie, dobre uczynki, ofiary i cierpienia. Łączę je z zasługami Twojej drogocennej Krwi oraz śmierci na krzyżu – dla uczczenia Trójcy Przenajświętszej, dla zadośćuczynienia za zniewagi, jakich doznał od nas Bóg, dla jedności Kościoła – naszej świętej Matki, dla księży, dla dobrych powołań kapłańskich, dla wszystkich dusz aż do końca świata. Przyjmij, o Jezu, ofiarę mojego życia i daj mi łaskę, abym wytrwał w tym w pełni wiary aż do śmierci. Amen”.

    MODLITWA DO NASZEJ PANI OD ARKI


    Wszechmogący i Miłosierny Boże, który przez Arkę Noego ocaliłeś rodzaj ludzki przed karzącymi wodami potopu, spraw litościwie, aby Maryja Nasza Matka była dla nas Arką Ocalenia w nadchodzących dniach oczyszczenia świata, uchroniła od zagłady i przeprowadziła do życia w Nowej Erze Panowania Dwóch Najświętszych Serc, przez Chrystusa Pana Naszego. Amen.

    Pani od Arki, Maryjo Matko nasza, Wspomożenie wiernych, módl się za nami!

    Akt poświęcenia świata Niepokalanemu Sercu Maryi
    św. Jana Paweł II 25 marca 1984
    (od głodu i wojny, od wojny atomowej – wybaw nas )

    O Serce Niepokalane!
    Pomóż przezwyciężyć grozę zła, która tak łatwo zakorzenia się w sercach współczesnych ludzi – zła, które w swych niewymiernych skutkach ciąży już nad naszą współczesnością i zdaje się zamykać drogi ku przyszłości!
    Od głodu i wojny, wybaw nas!
    Od wojny atomowej, od nieobliczalnego samozniszczenia, od wszelkiej wojny, wybaw nas!
    Od grzechów przeciw życiu człowieka od jego zarania, wybaw nas!
    Od nienawiści i podeptania godności dzieci Bożych, wybaw nas!
    Od wszelkich rodzajów niesprawiedliwości w życiu społecznym, państwowym i międzynarodowym, wybaw nas!
    Od deptania Bożych przykazań, wybaw nas!
    Od usiłowań zdeptania samej prawdy o Bogu w sercach ludzkich, wybaw nas!
    Od przytępienia wrażliwości sumienia na dobro i zło, wybaw nas!
    Od grzechów przeciw Duchowi Świętemu, wybaw nas! Wybaw nas!
    Przyjmij, o Matko Chrystusa, to wołanie nabrzmiałe cierpieniem wszystkich ludzi! Nabrzmiałe cierpieniem całych społeczeństw!
    Pomóż nam mocą Ducha Świętego przezwyciężać wszelki grzech: grzech człowieka i „grzech świata”, grzech w każdej jego postaci.
    Niech jeszcze raz objawi się w dziejach świata nieskończona zbawcza potęga Odkupienia: potęga Miłości miłosiernej! Niech powstrzyma zło! Niech przetworzy sumienia! Niech w Sercu Twym Niepokalanym odsłoni się dla wszystkich światło Nadziei! Amen

    Modlitwa do Krwi Chrystusa
    Najświętsza Krwi Chrystusa, zachowaj nas i cały świat!

  2. wobroniewiary pisze:

    Ks. Dariusz Kowalczyk pisze:
    „Kolejny powód, by być dumnym, że nigdy nie dałem „na Owsiaka”…

  3. Małgorzata pisze:

    Dziś pierwszy dzień nowenny do Ducha Świętego.

  4. wobroniewiary pisze:

    zdjęcie zorzy z „lublin112”, nie wiem jak Wy, ale ja tu widzę…

    • Sylwek pisze:

      Wszędzie diabeł. Na. Niebie drodze w samochodzie w pracy no jak żyć.

        • m-gosia pisze:

          Ewangelia wg św. Łukasza.

          Przyjście Chrystusa

          25 Będą znaki na słońcu, księżycu i gwiazdach, a na ziemi trwoga narodów bezradnych wobec huku morza i jego nawałnicy. 26 Ludzie mdleć będą ze strachu w oczekiwaniu wydarzeń zagrażających ziemi. Albowiem moce niebios zostaną wstrząśnięte. 27 Wtedy ujrzą Syna Człowieczego, nadchodzącego w obłoku z mocą i wielką chwałą. 28 A gdy się to dziać zacznie, nabierzcie ducha i podnieście głowy, ponieważ zbliża się wasze odkupienie».

          Pytanie, co będzie dziełem człowieka, a co mocą Bożą?

          Sterowanie pogodą znają od połowy lat 60-siątych XX wieku. Pamiętam jak w PRL w TV oglądałam transmisję parady w Moskwie, pewnie 09.05, i oficjalnie mówili wtedy, że rozpędzano chmury, aby ulewa nie popsuła im tej ważnej dla nich uroczystości.

          Fukushima, powodzie np. w Turcji w zeszłym roku, pożary lasów np. Maui na Hawajach, Grecja, parę lat temu Australia, susze to znów powodzie. Mnóstwo tego. Poszkodowani cierpią, a my cóż przeczytamy, nawet dołożymy się do składki dla ofiar. Czy łączyć te zjawiska z zapowiadanymi w Piśmie Św. ? Oto jest pytanie. Ja myślę ,że tak, ale kiedy Pan przybędzie, tego nie wie nawet Syn Boży.

        • Sylwek pisze:

          ci mają harp ruskie mają krazuche

    • Sylwek pisze:

      przed wojną bylo czerwone niebo nie widziałem ale ostatni laty jakiś często te zorze na inne rzeczy na niebie. Dopatrywac się diabła we wszystkim zglupiec idzie

    • babula pisze:

      Ja nie widzę żadnej gęby tylko piękne światło. Ale wrzuciłam do o wyszukiwarki „światło przed 2 wojną światową” i dostałam to:

      https://kobieta.interia.pl/zycie-i-styl/news-czy-ii-wojne-swiatowa-poprzedzaly-dziwne-zjawiska-na-niebie-c,nId,6324272

      • Małgorzata pisze:

        Mój ojciec duchowy ( kierownik) mówił mi, że przed drugą wojną światową na czerwonym niebie jaśniał krzyż. Ten krzyż był zapowiedzią.

        Widziała to jego babcia.

    • Ufająca Bogu pisze:

      Samo w sobie zjawisko jest piękne.

      O tym samym jednak pomyślałam.

      Kiedyś babcia mi powiedziała, że przed wybuchem II Wojny Światowej niebo miało kolor krwistoczerwony….

      Słyszałam to już jako 5 letnia dziewczynka, dziś mam prawie 40 lat i tak mi to zapadło w pamięć, że z uwagą spoglądam w niebo. Nie można oczywiście być złym prorokiem ale od jakiegoś czasu czuję w tej materii niepokój.

  5. babula pisze:

    Wszyscy znamy tę scenę z Pisma Św: tłum kłębiący się wokół Jezusa i chora kobieta zgięta w pól niemocą biegnie by dotknąć się chociaż rąbka Jezusowego płaszcza. Nie prosi o uzdrowienie, nie pyta -czy możesz mnie uzdrowić, ona sobie to zdrowie po prostu bierze. Bóg taki jest. Gdy się do Niego zbliżamy -uzdrawia. Uzdrawia w sposób najlepszy dla chorego. Nie bójmy się tego co nadchodzi. Musimy zostać oczyszczeni. Przylgnijmy tylko do Jezusa. +++

  6. Tomasz pisze:

    w 1938 roku była zorza zapowiedziana nad Europą jako znak nadchodzącej wojny.

    https://sekretariatfatimski.pl/index.php/aktualnosci/682-25-stycznia-rocznica-fatimskiego-znaku – na końcu opis zorzy – czerwonej ! i powszechność mniemania ze zapowiada wojnę.

    teraz tez częste zorze, ale czy były jakieś zapowiedzi ? Pytam bo nie znam, a nie chcę szukać dziury w całym 🙂

  7. Malwa pisze:

    W mojej miejscowości w parku nieopodal kościoła zorganizowali jakiś festyn kolorów „holi”. Czytałam, że to z Indii wywodzi się taka impreza i coraz bardziej jest popularna w naszym kraju.. Czy to aby nie kolejna moda przyszła po „halołin”?

    • Tomasz pisze:

      to zagrożenie duchowe , ludzie obrzucają się kolorami prosząc bóstwa hinduskie o błogosławieństwo ( tak jest w Indiach , tu intencja jest ukryta ).

      https://kjb24.pl/festiwale-kolorow/

      • Malwa pisze:

        Tak się domyślam, że to kolejne zagrożenie pod płaszczykiem niewinnej zabawy dedykowane w szczególności dla dzieci i młodzieży. Jedno przyszło z zachodu, a teraz te drugie ze wschodu.

  8. Zbig P pisze:

    Widziana zorza polarna , jest spowodowana wielokrotnym wyrzutem koronalnym (CME ) o dużej gęstości plazmy ze słońca w kierunku ziemi.

    Wskaznik aktywności zorzowej bardzo duży Kp =8 w skali od 0 do 9

    można to obejrzeć przeczytać na stronie

    https://spaceweatherlive.com

    Aktywność słoneczna | SpaceWeatherLive.com

    Aktywność zorzowa | SpaceWeatherLive.com

    jest jeszcze szansa zobaczyć zorzę 12, 13.05.2024

    Polski kanał obserwacji nieba na Youtube: Astrolife

    piękna zorza nad Kielcami wczoraj10.05.2024 około 23 w nocy

    Patrzmy w Niebo!

  9. Sylwia pisze:

    Kochani błagam o modlitwę w intencji mojego szwagra Kazimierza. W poniedziałek będzie miał poważną operację.

  10. Weronika pisze:

    Szczęść Boże. Chciałam zapytać czy był ktoś na modlitwie wstawienniczej u Ks Jana Reczka? Czy warto i czy taka pomoc modlitewna może pomóc w wyjaśnieniu problemów na które nie znajduje się odpowiedzi. Dziękuję za wszelkie informacje.

    • Ada pisze:

      Ja byłam. Tydzień temu. Pisałam do księdza 4 lata temu. Odpisał i kazał przerobić 1 cześć książki. Pomyślałam co to dla mnie. Niestety nie byłam w stanie. Po 3 latach napisałam ponownie. Prawie rok minął i się udało. Po niedzieli miłosierdzia zadzwonił nagle. Gdzie ja już zapomniałam o tym i myślałam że no nie ma jak się spotkać. Pojechałam. Z dziećmi bo to tego dotyczyło. Prosiłam Boga żeby to nie było na darmo bo mam problemy finansowe a trza było wydać pieniądze na nocleg i dojazd 400km. Niestety nic nie pomogła ta modlitwa. Choć sam ksiądz jest bardzo modlący i taki Boży człowiek. Ktoś tu kiedyś pisał że jemu bardzo pomógł więc warto próbować. Ja na razie jestem na etapie załamania bo się spodziewałam cudu, a tu wielki żal. Widocznie muszę się z tym pogodzić co jest i przestać się buntować.

      • AGA pisze:

        Dzięki Ada za odpowiedź. Sama się zastanawiałam nad napisaniem do Ks. Reczka, a mam również bardzo daleko i problem z noclegiem więc na razie czekam, i obmyślam jak z wyjść w inny sposób z moich problemów. Może ktoś zna takiego Księdza z charyzmatem poznania tylko gdzieś bliżej? Lubuskie, Wielkopolska, Kujawy, Łódzkie?

        • Weronika pisze:

          Osobiście książkę przerobiłam i myślę że warto. Byłam również na Mszy świętej o uzdrowienie w Krakowie, ktorej przewodniczy Ks Reczek. Myślę że jeśli komuś zależy to warto skorzystać z tych darów. Modlitwy nigdy za wiele a do woli Bożej trzeba „sie dostosować”. Tak myślę, choć to wydaje się bardzo trudne.

    • Sylwek pisze:

      Ja mam pytanie bo nie w temacie jestem.

      Ks. Raczek to jakiś ksiądz od wymadlania tego i owego czy jak? a szczególnie pomocy $ bo nie rozumie. Inni ksieża błogosłąwiączy modlą się jakoś inaczej czy akurat Ten jest jakoś wybitnie wybrany czy coś. Nie zrozumcie żle – nie jestem w temacie.

      A i co to za książka do przerobienia jakaś ogromna że nie idzie czytac czy jak?

      A Ada jakoś mnie nie dziwi w ogóle że nic się nie polepszyło – Bóg ma inny plan – jaki no właśnie Bóg jeden wie. choć ponoć sa mędrcy co znają wolę Bożą niestety nie pomogę nie znam żadnego a jedynie takich co mówią że niby znają.

      • Ada pisze:

        Nie chodzi o finanse. Ksiądz też nic z tego nie ma. Jest to kapłan który napisał książkę To Jezus leczy złamanych na duchu. Książka cienka, czytałam ja kiedyś. Ale jak ponownie miałam ja czytać to życie duchowe mi się posypało. Ksiądz służy modlitwa wstawiennicza. Owszem mówił mi że czasem jedna modlitwa nie wystarczy że trzeba kilka. Na pewno jest to Boży kapłan. Pytał mnie sam czy nie ma gdzieś bliżej takiej modlitwy. Ale mało jest kapłanów niestety którzy mają wiedzę i chcą ludziom w ten sposób pomóc. Nie wiedzą po prostu jaka mają władzę nad złem. Może źle napisałam. Jest poprawa tak na ok 5 procent. Może to jest jakiś proces. Ale ja uważam że warto próbować. Bo inaczej jest też zawsze żal w drugą stronę.

  11. Małgorzata pisze:

    Prośba.

Dodaj komentarz