Dzienne archiwum: 10 stycznia 2012

Orędzie z Ontario z 10 stycznia

PRZYJMIJCIE MOJE SŁOWA PRZESTROGI Wtorek, 10 styczeń 2012, orędzie z Ontario PRZYJMIJCIE MOJE SŁOWA PRZESTROGI Dzieci Mojego Boskiego Serca, JESTEM. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja, Król Wszystkich, przychodzę do was w Miłości. Radujcie się. Pragnę pouczać. Otwórzcie dla Mnie swoje serca. Poddajcie się teraz. Nie … Czytaj dalej

Opublikowano Orędzia | Otagowano | 1 komentarz

POTĘGA RÓŻAŃCA PRZED WYSTAWIONYM NAJŚW. SAKRAMENTEM

(Cud różańcowy trwający 6 lat 1939 – 1945*) Działo się to w Polsce w czasie II wojny światowej. Ciągle trzeba o tym mówić, szczególnie młodzieży, co czynili Niemcy w Polsce w czasie II wojny. Jakiej ruinie uległa cała Polska; spalone … Czytaj dalej

Opublikowano Cuda | Otagowano | 19 Komentarzy

Pro-Life: Aborcjoniści chcą selektywnej aborcji – ze względu na płeć i kolor skóry

Amerykańscy kongresmani zapoznają się z projektem ustawy zakazującej przeprowadzania aborcji ze względu na określoną płeć poczętego dziecka oraz jego rasę, narodowość lub pochodzenie etniczne. Środowiska pro-aborcyjne są zdecydowanie przeciwne proponowanym rozwiązaniom prawnym. Ustawa o niedyskryminacji prenatalnej (Prenatal Nondiscrimination Act) przyjęta … Czytaj dalej

Opublikowano Wydarzenia | Dodaj komentarz

Film religijny

Więcej galerii | 6 Komentarzy

Muzyka religijna / piosenka do słuchania w trakcie czytania

Opublikowano Muzyka religijna | 9 Komentarzy

Wiara czyni cuda. Cud modlitwy różańcowej w Hiroszimie

Cudownie ocaleni w Hiroszimie  Sierpień 1945 r. zapisał się w dziejach świata jako dzień zrzucenia przez Amerykanów bomby atomowej na Hiroszimę. Nie mam jednak zamiaru przypominać ofiar, które szacuje się na kilkadziesiąt tysięcy, nie licząc wielu tysięcy osób, które umarły … Czytaj dalej

Opublikowano Cuda | Otagowano , , | 5 Komentarzy

Aktualności dnia 10 stycznia 2012

1) RM – godz. 12.30  Różaniec – tajemnice światła 2)  RM – godz. 15.o0  Koronka do Bożego Miłosierdzia 3) Radio Jasna Góra – godz. 16.00 – Modlitwa Różańcowa 4) RM  i TV TRWAM – godz. 18.15  Rozmowy niedokończone: Objawienie Boże, jak je … Czytaj dalej

Opublikowano Aktualności | Dodaj komentarz

EWANGELIA NA CO DZIEŃ

wtorek 10 stycznia 2012 Wtorek I tygodnia Okresu Zwykłego Pierwsza Księga Samuela 1,9-20. Gdy w Szilo skończono jeść i pić, Anna wstała. A kapłan Heli siedział na krześle przed bramą przybytku Pańskiego. Ona zaś smutna na duszy zanosiła do Pana … Czytaj dalej

Opublikowano Modlitwa | 14 Komentarzy

Nowenna do ks. Jerzego Popiełuszki za Ojczyznę dzień II

DZIEŃ DRUGI Słowa bł. Księdza Jerzego „Idea, która potrzebuje broni, by się utrzymać, sama obumiera. Idea, która utrzymuje się tylko przy użyciu przemocy, jest wypaczona. Idea, która jest zdolna do życia, podbija sobą. Za nią spontanicznie idą miliony” (26 grudnia … Czytaj dalej

Opublikowano Nowenna | Dodaj komentarz